-
Το μισό σκαλί στο γκάζι πάντως στα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι για να δίνει εντολή στο cruise control / limit ότι θες να υπερβεί το όριο που του έχεις θέσει...για μια προσπέραση π.χ....
-
Δε ειναι μαρκετινγκ, ο κινητηρας ζητα λιγοτερο καυσιμο και το αντικαθιστα με ηλεκτρισμο. Ειναι τοσο απλο.
Στην σουζουκι μαλιστα το εργοστάσιο ανακοικωνει 20% μειωση καταναλωσης μεσα στην πολη.
Ειναι ακριβως οπως ενα hybrid, απλα το hybrid εχει μεγαλυτερη μπαταρια και μπορει να το κανει (ηλεκτρισμο αντι καυσιμου) περισσοτερες φορες. Προσθετει ομως και πολυ βαρος.
Οποτε βλεπετε χειροκινητο κιβωτιο δεν σημαινει οτι δεν ειναι hybrid, απλα δεν μπορει να φορτισει ταυτοχρονα με την κινηση, μονο με το coasting και κατα το φρεναρισμα.
Το πως ομως γεμιζει δεν αλλαζει την συμβολη του ηλεκτρισμου κατα την κινηση.
-
Πάντως μισό σκαλί δεν θα το έλεγα στο σπορτατζ που οδηγησα το πάτησα αρκετές φορές τερμάτισε , δεν το ζορισα είναι αλήθεια αλλά δεν είχε και τόση άμεση διάθεση να υποχωρήσει (και έχω και 47 νούμερο παπούτσι!).
Όσο για το 48v επιμένω ότι τελικά δεν κερδίζουν σε κατανάλωση. Μπουστ υπό συνθήκες και ως τις 2500 που λειτουργεί ο ηλεκτροκίνηρας εννοείται ότι δίνει και κατά βάση στην εκκίνηση και ως τις 1200-1300 στροφές που όλοι οι ντιζελ μέχρι να μπει το τούρμπο είναι νωχελικοι.
Για να αρχίσει η ανάκτηση ενέργειας πρέπει να οδηγηθεί με τέτοιο τρόπο που καις καύσιμο περισσότερο. Αν το πας μαλακό γκάζι μαλακό φρένο όπως θέλει η οικονομία του ντίζελ δεν ενεργοποιείται η ανάκτηση.
Αντίθετα το βάρος της διάταξης το καυβαλας μια ζωή και 60 λτ χώρου αποσκευών πάνε περίπατο ενώ βάζεις και ένα επιπλέον σύστημα που μπορεί να βγάλει βλάβη στην λίστα.
-
Επιμενεις λαθος, τουλαχιστον για την τεχνολογια αυτη ως προς την βενζινη που γνωριζω.
Στα diesel δεν γνωριζω.
Δες για παραδειγμα το fiat panda σε δοκιμη περιουδικου με τον χιλιαρι αλλα και με mild hybrod εγραψε 3,9 λιτρα/100χλμ !!!!
Το απλο απλα δεν μπορει.
https://it.motor1.com/reviews/445109/fiat-panda-mild-hybrid-prova-consumi/
Το βλεπω και στο suzuki οπου πας για παραδειγμα με 3η σχεση, πατας γκαζι για νορμαλ επιτάχυνση και βλεπεις την μπαρα της καταναλωσης να πηγαινει γυρω στο 5 λιτρα, ενω εκεινη την στιγμη διχνει πως δινει ρευμα το ηλεκτρικο μοτερ.
Σε αλλη κσταστσση θεωρω πως θα πηγαινε 9-10 λιτρα
-
Πραγματικά απορώ. Παρακολουθώ υπομονετικά την συζήτηση.
Κάποιες διευκρινίσεις:
-
Ο Η/Κ δεν βοηθά πάντα στη εκκίνηση
-
Ανάλογα με το % φόρτισης και το τί ζητάς από το αυτοκίνητο δίνει ή όχι
-
Η λιγότερη κατανάλωση υπάρχει, απλά δεν είναι τρομακτική. Νομίζω είναι κάπου στα 0.5 με 0.7 σε σχέση με τον μόνο Diesel. Σε καμία περίπτωση δεν κάνεις απόσβεση λόγω κατανάλωσης αλλά λόγω του ότι τα τέλη ταξινόμησης πέφτουν στο μισό, πέφτει πολύ η τιμή του αυτοκινήτου στα επίπεδα άλλων μικρότερων. Γι'αυτό και το αγόρασε ομάδα ανθρώπων που δεν έχουν να διαθέσουν 25χιλιαρικα. Όπως εγώ πχ.
-
Ακόμη κ το 115hp προσπερνάει για πλάκα αν πηγαίνεις μέχρι 120. Ανάλογα την χρήση π κάνει ο καθένας, είναι καλή η κακή επιλογή. Εγώ ποτέ δεν περνάω το όριο ταχύτητας.
-
Το σκαλοπατακι στο Γκάζι είναι σχεδόν σε όλα και είναι αυτό το έξτρα Τσικ που σου δίνει λίγο παραπάνω δύναμη σε περίπτωση που την χρειαστείς. Σε μερικά είναι ένα κουμπί που πατάς στην ουσία με το πεταλ όταν το πατάς τέρμα. Δεν είναι κάτι φοβερό αλλά βοηθάει λίγο.
-
Δεν έχει καμία σχέση με το cruise control.
Εγώ είχα οδηγήσεινκαξντο 115 και έχω το 136. Απλά το 136 π έχω είναι περσινό ενώ το 115 φετινό. Και τα δυο μου φάνηκαν πάνω κάτω το ίδιο. Απλά το 115 είχα την αίσθηση πως ήταν λίγο πιο smooth στις αλλαγές και στην εκκίνηση. Μπορεί να είναι η ιδέα μου.
-
-
Να πουμε ομως κατι βασικο....
Για κινηση στην πολη βγηκαν τα mild hybrids.
Τα 0,4 και 0,5λιτρα ειναι σε ΜΕΙΚΤΟ ΚΥΚΛΟ καυσης.
Δηλαδη, Πολη, Επαρχια, Εθνικες...απο ΟΛΑ αυτα βγαινει ενα αποτέλεσμα ενος ΜΕΣΟΥ ΟΡΟΥ οπου δινει 0,5 λιγοτερο τελικο αποτελεσμα.
Δεν σημαινει αυτο οτι καθε κινηση ειτε αστικη ειτε μη, εχει τον ιδιο συντελεστη με το τελικο αποτελεσμα!!!!!!
ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ και κατα τις αστικες μετακινησεις, τα εργοστασια ανακοινωνουν 15 με 20% (αναλογα το αυτοκινητο) καλυτερη καταναλωση, στην εθνικη ομως σχεδον μηδεν.
Οποτε ολα αυτα δινουν 0,5 μικροετερη καταναλωση,
Αν κανεις ταξιδια δεν αξιζει, οντως. Αν ομως εχεις για παραδειγμα 60%-70% κινηση σε αστικό περιβαλλον, τοτε αξιζει.
Ευκολο ειναι ρε παιδια.
-
Για να μείνουμε στο θέμα του νήματος παιρνει κάποιος 4.50μ αμάξι για κίνηση στην πόλη; Αναγκαστικά το παίρνεις αν έχεις ένα για όλα και αν κινείσαι λίγο στην πόλη πάει περίπατο η οποία οικονομία.
Εγώ με τα 48v σπορτατζ και τουσον που κινήθηκα εκτός πόλης στα τεστ δεν είδα να πολύ ενεργοποιουταν το σύστημα του Η/Κ όσο οδηγούσα 'σωστά'. Έπρεπε να γκαζωνω απότομα να αφήνω γκάζι να πιέσω φρενο δυνατα. Όταν οδηγούσα ατσουμπαλα έπαιρνε μπρος. Αυτό λέω και στα προηγούμενα ποστ μου.
Στην πόλη σε χαμηλές ταχύτητες θα λειτουργεί περισσότερο με την προϋπόθεση ότι είναι φορτισμένη η μπαταρία.
-
ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ και κατα τις αστικες μετακινησεις, τα εργοστασια ανακοινωνουν 15 με 20% (αναλογα το αυτοκινητο) καλυτερη καταναλωση, στην εθνικη ομως σχεδον μηδεν.
Οποτε ολα αυτα δινουν 0,5 μικροετερη καταναλωση,
Αν κανεις ταξιδια δεν αξιζει, οντως. Αν ομως εχεις για παραδειγμα 60%-70% κινηση σε αστικό περιβαλλον, τοτε αξιζει.
Ευκολο ειναι ρε παιδια.
'Η βελτιωμένη κατανάλωση κασυσίμου, που μπορεί να φτάσει μέχρι 10% μεταφράζεται σε λιγότερα έξοδα για καύσιμα.'
αυτό είναι από το micro site του Sportage Hybrid, εσύ το 15-20% που το βρήκες;
και το 'που μπορεί να φτάσει μέχρι τα 10%', νομίζω είναι όλα τα λεφτά..
Είπαμε, σε 850 κιλά το συστηματάκι να δεχθώ ότι σου δίνει ένα μικρό κάτι, στα διπλάσια κιλά του Sportage δεν καταλαβαίνεις ότι δεν επαρκεί για μεγάλες διαφορές;
-
Παιδιά το αμάξι δεν είναι οικονομικο, σε σύγκριση με άλλα της ίδιας κατηγορίας, όσον αφορά την κατανάλωση. Είναι πιο οικονομικό από το ίδιο, απλό, diesel. Επίσης η κατανάλωση σε μεγάλες διαδρομές δεν είναι χαμηλή σε οποιοδήποτε υβριδικό.
Η μεγάλη διαφορά είναι στην τιμή αγοράς.
Γενικά τα υβριδικά βοηθούν στιν αστικό κύκλο. Και πέφτει και το μικτό. Το εκτός πόλης δεν έχει διαφορά μεγάλη
Αν αναλογιστεί κανείς κ το κόστος της μπαταρίας δεν βγαίνουν τα κουκιά.
Επαναλαμβάνω όμως πως είναι το μόνο suv πετρέλαιο με τέτοια τιμή σε αυτό το μεγεθος μετά το Duster.
-
Ρε Dublin γενικά λέω για τα mild hybrids ως τεχνολογία, στα diesel είπα πως δεν γνωρίζω τι παιζει
ΠΡΟΣΕΞΕ ΟΜΩΣ....Το έως 10 % το λέει για μεικτό κυκλο;;;;;
Εάν είναι για μεικτό, τότε κάνει μεγάλη οικονομία στην πολη!!!!!
Γιατί σε suzuki λένε 4-5% σε μεικτό και 20%σε αστικό κυκλο.
Πόσα κιλά και ίππους βγάζει το συστημα της hyundai. 5-8κιλα ροπής πριν τουρπισει είναι σημαντικά, μη τα βγάζεις εκτός εξίσωσης.
-
Παντως εγω στην πολη οταν οδηγω δεν βλεπω ιδιαιτερα χαμηλη καταναλωση ειμαι 7,5 με 8,5 .Την πιο χαμηλη την βλεπω στο επαρχιακο με 5,5 εως 6,5 ,και στην εθνικη με 130 στο κρουζ ειμαι περιπου στο 7,5. Αλλα οπως προαναφερθηκε οσο και να το ζορισεις δεν τσιμπαει πολλυ.Μεση εχω 6,9 στα 12000 χιλ.Το συστημα ειναι στην ουσια για να μειωσει τους ρυπους για την εταιρια και εμεις ως καταναλωτες εχουμε μειωμενα τελη υβριδικοτητα που αναγραφεται στην αδεια καλη τιμη κτησης συγκριτικα με αλλα υβριδικα.Εαν προερχεσαι απο βενζινη οπως εγω η καταναλωση σου φαινεται αστεια.
-
Μιας και πιάσαμε τα των υβριδικών γνωστή πήρε το υβριδικό chr για ... οικονομία το κινεί περιφερειακό και βλέπει κάτι στρογγυλά 10αρια και έφτασε μέχρι την αντιπροσωπεία να ....ζητήσει τα ρέστα....ακούει ότι εγώ με το ντίζελ καίω 5.5 και σαλταρει....
-
Έτσι είναι πρεπει να ξερεις τι οδηγεις. Πάντως πολλα μου φαίνονται τα 10....πρεπει να το παταει στις ανηφόρες.
Στο grandland σε πολη βλέπεις κάτι 9 άρια με diesel αλλά μιλάμε με 22-25 χλμ/ώρα και λίγο γκαζάκι διότι λόγω καθυστέρησης του turbo το πατας εντονότερα συγκριτικά με την γραμμική ατμόσφαιρα που κίνησε στο χιλιοστό...
Σε πολη είναι πολυυυυ ωραία η ατμόσφαιρα αν συνδιαζεταιβμε κάπως καλή αναλογία βάρους ισχύως , για να μη το πω με άλογα. Ελέγχεις τόσο καλά τον κινητηρα με το ποδι, που αν φοράς αυτά με λεπτο πελμα ελεγχεις απολυτα την κατάσταση. Που παλια και με το Συρτματακι στην πεταλουδα.. Απόλαυση ηταν
-
Εντάξει είναι γκαζοφονιας όντως αλλά πίστεψέ ότι θα είχε 6αρια από τα 3.9 που διαφημίζουν στην πόλη και έχει απογοητευτεί.
-
Χαχα! Οι διαφημίσεις απέχουν πολύ από την πραγματικότητα, ειδικά με τις παλιές/ακόμα ισχύουσες μετρήσεις.
Όταν μιλάμε για μεγάλα και βαριά αυτοκίνητα δεν μπορούμε να βλέπουμε θαύματα. Εγώ και ο Τκιν που βλέπουμε ας πούμε μικρά νούμερα, έχουμε πολύ ελαφριά αυτοκίνητα. Μιλαμε 300-400 λιγότερα κιλά (1250 κ 1350 περίπου τα δικά μας) από μεγάλα C suv (αν κ το Scross είναι C suv).
-
Εμ σας λέω για το βάρος... Νομίζω κάθε 100 κιλά μείωσης βάρους είναι στα 3 % μείωση κατανάλωσης. Κάποιες μελέτες δείχνουν 5% αλλά ήταν ίσως ήταν για μεγάλους ατμοσφσιρικους κνητηρες.
Αν παρεις κάπου στη μέση τότε ίσως είναι και 4 %=δηκαδη στο σενάριο των 400 Κιλών είσαι στο 16%
κατω!!!!!
1 λίτρο δηλαδή χοντρικοτατα
-
ε, ναι, εννοείται το βάρος παίζει ρόλο βρε, είναι δυνατόν; και εδώ μιλάμε για παρόμοιους κινητήρες σε δύναμη, σε γενικές γραμμές, με τεράστιες διαφορές σε κιλά. Το diesel βοηθάει σε αυτό, δηλαδή και 3-4 άτομα μέσα και αποσκευές, οι καταναλώσεις σε βενζίνη εκτοξεύονται κυριολεκτικά.
-
Το περασμένο ΣΚ ξεπέρασα το ψυχολογικό όριο των 1.000 χλμ (για την ακρίβεια 1.100). Τι να πω παιδιά. Απόλυτα ικανοποιημένος από την επιλογή μου. Ανυπομονώ να έρθει το Σάββατο, να μπούμε στο αυτοκίνητο και να βολτάρουμε. Μέχρι και τα παιδιά μου με ρωτάνε πότε θα ξαναπάμε βόλτα.
Εξορμήσεις κυρίως στον ν. Σερρών και Θεσσαλονίκης. Πιστεύω πως εξοικειώθηκα με την λειτουργία του diesel και πλέον ξέρω τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Αυτή η 6η ρε παιδιά πολύ 'τεμπέλικη' ταχύτητα. Με το προηγούμενο όχημα (ίδια κυβικά, άλογα, ατμόσφαιρα) στις ανηφόρες για Θεσσαλονίκη ανέβαινε μεν, με το γκάζι στο πάτωμα. Τώρα άρχοντας. Ούτε μουγκρητά, ούτα αγκομαχητά...
Γενικά είμαι οδηγός που δεν τρέχει. 6η - 2.000 στροφές - 120km/h. Καμιά φορά τσιμπάω λίγο το γκάζι και χωρίς να το καταλάβω έχω πιάσει τα 150-160 και λέω από μέσα μου 'Πω ρε φίλε, πόσο ξεκούραστα σε τέτοιες ταχύτητες'.
Από κατανάλωση (ενδεικτικά την αναφέρω, σε περίπτωση που κάποιος φίλος θέλει βοηθηθεί στην έρευνα αγοράς του), ο υπολογιστής ταξιδίου γράφει μικτή 6,0lt/100km στα πρώτα 1.000km. Βέβαια από εδώ και πέρα θα αρχίσω σιγά σιγά να το ανοίγω το αυτοκίνητο, αλλά νομίζω στις 2.000-3.000 στροφές το όχημα με ικανοποιεί με την συμπερφορά του και τις επιδόσεις του, οπότε ίσως τελικά να μην έχει και τόση σημασία.
Μια ερώτηση μόνον, όποιος μπορεί να βοηθήσει. Αυτό το σύστημα stop-go start-go πως λέγεται, είναι καλό να είναι ενεργοποιημένο ή απενεργοποιημένο? Από αυτά που διάβασα στο εγχειρίδιο, εάν ο κινητήρας τραβήξει μεγάλο φορτίο (δουλέψει αρκετά με λίγα λόγια) μόλις σταματήσεις πρέπει να αφήσεις τον κινητήρα να δουλέψει λίγο ρελαντί να κρυώσει το τούρμπο (δεν ξέρω αν τα λέω σωστά, διορθώστε με). Με το που σταματήσω όμως, αυτός σβήνει. Τι λέτε?
-
[quote=jamiespoursas]
Από αυτά που διάβασα στο εγχειρίδιο, εάν ο κινητήρας τραβήξει μεγάλο φορτίο (δουλέψει αρκετά με λίγα λόγια) μόλις σταματήσεις πρέπει να αφήσεις τον κινητήρα να δουλέψει λίγο ρελαντί να κρυώσει το τούρμπο (δεν ξέρω αν τα λέω σωστά, διορθώστε με). Με το που σταματήσω όμως, αυτός σβήνει. Τι λέτε?
[/quotε]
Ωραία που είσαι ικανοποιημένος από την επιλογή σου. Από όσα γράφεις, φαίνεται να ξέρεις κι εσύ ποια είναι η απάντηση στο ερώτημα σου. Κάποιος θα έλεγε ότι ακόμα κι αν σβύσει ο κινητήρας, κρίνει δηλαδή ο υπολογιστής ότι μπορεί να σβύσει ο κινητήρας, εξακολουθεί να λειτουργεί η ηλεκτρική αντλία(τα περισσότερα έχουν, υποθέτω και το δικό σου, το καταλαβαίνεις από την υψιλόσυχνη λειτουργία της)) και κυκλοφορεί νερό, οπότε ψύχεται ο κινητήρας. Οπότε δεν υπάρχει θέμα για τη μηχανή.
Εδώ όμως στο φόρουμ έχουμε διαβάσει από μάστορες, που δεν περιορίζονται στη θεωρία, ότι ναι μεν ψύχεται ο κινητήρας από την ηλεκτρική αντλία νερού, αλλά το λάδι έχει σταματήσει να κυκλοφορεί με αποτέλεσμα όπου παραμένει σιγά-σιγά να καρβουνιάζει λόγω θερμοκρασίας και μακροπρόθεσμα........Ενώ αν το αφήσεις να δουλέψει εν κλικ περισσότερο θα χαμηλώσει η θερμοκρασία του κινητήρα και κατ'επέκταση του λαδιού. Θεωρώ ότι κάποιος γνώστης θα τα εξηγούσε καλύτερα κι ίσως σωστότερα.
-
δεν έχει κουμπί να το απενεργοποιείς το start stop;
Kia Sportage IV