Δεν θέλω να θίξω το αμάξι σου. Είναι πολύ καλό και το ξέρουμε όλοι . Για το 48v έχω τις αμφιβολίες καθώς τα κατά είναι περισσότερα από τα καλά από αυτά που βλέπω.
Το 115 που το έχει γνωστός μου το απλό στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης μικτή έχει κάτω από 7.5 μου λέει από 6.5 ως 7.
Εσύ περιεγραψες δυσκολίες στην εκκίνηση και ότι σε πέθανε και σου έσβηνε συνέχεια μέχρι να το συνηθίσεις. Αυτό είναι καλό;
Γενικά είμαι της άποψης ότι για να δουλέψει το 48v της κια/ χιουνται και να γίνεται ανάκτηση ενέργειας πρέπει να οδηγείς αντιοικονομικα. Δλδ πρέπει να δίνεις και να κόβεις για να μπαίνει σε λειτουργία κάτι που από μόνο του αυξανει την κατανάλωση.
Τέλος το ότι σε τόσο μεγάλο σασί δεν βρήκαν άλλο χώρο εκτός από τις αποσκευές για να βάλουν την μπαταρία μου δείχνει προχειρότητα. Ο χώρος γίνεται υπερβολικά ρηχος χάνεις λίτρα κρίσιμα και όταν σηκώνεις την πόρτα ο χώρος δεν αντιστοιχεί με το αμάξι του όγκου που βλέπεις από μακριά.
Καλοταξιδο.
Ούτε καν τίθεται θέμα να θιχτώ, αν είναι δυνατόν. Εδώ όλοι εκφράζουμε την άποψη μας.
Η κατανάλωση που ανέφερα είναι για μικτό. Σε ταξίδι είναι περίπου 0.5 λίτρο κάτω. Απλά πρόσεχε τις αναφορές κατανάλωσης, πρέπει να είναι για την ίδια διαδρομή, πήγαινε έλα.
Σχολιάζοντας την περιγραφή του τρόπου οδήγησης που έκανες, τολμώ να πω πως έτσι ακριβώς το περιέγραψα πρόσφατα σε ένα γνωστό μου. Όντως πρέπει να το οδηγείς αντιοικονομικά.
Πάντως όντως βοηθά στην συμπεριφορά. Ο κύριος λόγος πάντως που είναι εκεί είναι μάλλον για να μειωθούν πολύ οι ρύποι. Και επίσης ξέχασα να αναφέρω πως στην άδεια αναγράφεται υβριδικό. Ότι και να συνεπάγεται αυτό...
Ά, για τον χώρο αποσκευών, οκ, μίκρυνε λίγο αλλά όχι τρομακτικά. Τώρα είναι 439 λίτρα από 491. Τα οποία βέβαια βρίσκονταν κάτω από το διπλό πάτο (με ένα κόλπο βέβαια, στο μη υβριδικό, ο πάτος κατεβαίνει. Αλλά αν έχει πράγματα μέσα είναι το ίδιο ή παρόμοιο). Το 439 είναι περισσότερο και από το Qashqai καί το Kadjar.