-
200€ στα 21.000 είναι ελάχιστο κέρδος. Μόνο το χρονο, τις βενζίνες, τους καφέδες κ καμιά μπουγάτσα που θα βάλεις σε αυτές τις επισκέψεις το έχει φάει το 50αρικο!
Άσε κ το ότι θα έχεις το καινούργιο σου αυτοκίνητο κάνα μήνα μετά.
Κάτσε ρε Dublin από δίαιτα είμαστε άσε τις μπουγάτσες , φτιάξε και κάνα καφέ στο σπίτι που μάθατε όλοι στα φρεντα... Χαχχαχα... Σίγουρα στα 21κ τα 200-300 είναι 1% δεν το λέω σαν αξία έκπτωσης αλλά σαν αξία χρημάτων! Μια έκπτωση 1% δε θα σε κάνει ποιο πλούσιο αλλά 300€ δώρο να πας πχ ένα ΣΚ όλα πληρωμένα δεν είναι και να το προσπερνάς!
-
... αλλά διάβασα για 21 χιλιάρικα? Υπάρχει ντήζελ Puma σε αυτά τα χρήματα και με τί εξοπλισμό; Αν υπάρχει και με αξιοπρεπή εξοπλισμό, συνολικά θα είναι αξιόλογο! (βέβαια, στα 21-22 χιλιάρικα υπάρχουν αντίστοιχες επιλογές ντήζελ και αυτόματα!).
ST-Line 1.5 L TDCi 120 PS στα 21 με 22 χιλιάρικα νομίζω.
Προσωπικά θα έκανα και ένα TD το 2008 για να δω πως πάει με τα 100 άλογα μιας και η ροπή των 250Nm είναι αρκετά καλή.
To Active στα 22 χιλιάρικα έχει αρκετά καλό εξοπλισμό αν δεν τον πειράζει κάποιον η απουσία τεμπέλη (ποτέ δεν την κατάλαβα αυτή την επιλογή της Peugeot).
Το Puma μου αρέσει πολύ περισσότερο εμφανισιακά από το Kamiq.
-
Σύμφωνο έτσι είναι προφανώς μετά από πίεση αλλά μια βόλτα σε 2_3 αντιπροσωπείες οι τιμές πέφτουν ελαφρώς αλλά μπορείς να κερδίσεις 1-2 δώρα περισσότερα
Έλεος 20K + δίνουμε
Η lpg έκδοση είναι σε αυτό το εύρος τιμής αλλά το diesel dynamic είναι στα 25κ τα οποία μου είναι πολλά χρήματα.
Προτιμώ diesel για οικονομία και ροπή
30 κιλά ροπή έχει το puma
Εάν φτάσω στα 25k θα πάω για το Peugeot 2008 allure
Η Active έκδοση είναι φτωχή δεν αξίζει
-
Ημουν ακριβως στο ιδιο διλημμα και γω.Kamiq ή Puma και τελικα γερνω προς Puma μερια.
Βεβαια τελευταια προβληματιζομαι καπως γιατι μου αρεσε παρα πολυ και το νεο Leon στην εκδοση xcellence 130ps με κατω απο 21Κ και με πλουσιο εξοπλισμο(σχεδον τα παντα) οποτε περιμενω να παω να το κανω TD ετσι ωστε να μου φυγει η απορια.
-
Για ποιον λόγο suv? Κάνεις χωματόδρομους?
Skoda Scala 1.6 TDI DSG, αντικειμενικά - και εφόσον δεν κινείσαι εκτός δρόμου - είναι η βέλτιστη επιλογή για τις ανάγκες σου. ΤΙΜΗ από 21.480 ευρώ.
Το πορτ μπαγκάζ του έχει χωρητικότητα από 467lt. Δεν θα βρεις όχημα πιο εξυπηρετικό και ταυτόχρονα VFM που να σε ικανοποιήσει καλύτερα.
Διάβασε εδώ τους λόγους: https://www.4troxoi.gr/dokimes/test/skoda-scala-16-tdi-enas-minas-symbiosis
-
Ημουν ακριβως στο ιδιο διλημμα και γω.Kamiq ή Puma και τελικα γερνω προς Puma μερια.
Βεβαια τελευταια προβληματιζομαι καπως γιατι μου αρεσε παρα πολυ και το νεο Leon στην εκδοση xcellence 130ps με κατω απο 21Κ και με πλουσιο εξοπλισμο(σχεδον τα παντα) οποτε περιμενω να παω να το κανω TD ετσι ωστε να μου φυγει η απορια.
Αν και είχα το ford focus mk1 σχεδόν 17 χρόνια δεν είμαι κολλημένος fordακιας αλλά θα πήγαινα στο Puma δαγκωτό! Η διαφορά τους οικονομικά δεν είναι αμελητέα αλλά άλλο αμάξι το ένα άλλο το άλλο! Μόνο τα 8 χρόνια δωρεάν εγγύηση είναι αρκετή, για design μέσα έξω πάλι θα πω Puma αλλά αυτά είναι θέμα γούστου, το kamiq και το Scala δεν είναι καθόλου άσχημα αλλά είναι σε μεγάλο βαθμό συντηρητικά!
Όσο για το ότι suv παίρνεις μόνο αν πατάς χώμα είναι λίγο ξεπερασμένη αντίληψη, να μπορεί κάποιος να βάζει τα παιδιά στο αμάξι χωρίς να παθαίνει λουμπαγκο, να κάθετε σε ωραία ψηλή θέση οδήγησης με ωραίο έλεγχο περιμετρικά, να μην φοβάτε να διασχίζει στενά σαν της Νίκαιας που μένω με αντιπλημμυρικα κανάλια σαν γρανες μην βρει το αμάξι από κάτω ( έστω και αυτοί οι 3-5 πόντοι) και μια στο τόσο σε κάποια εξόρμηση να πάρει και κάνα βατό μονοπάτι!
-
Το Puma είναι επί της ουσίας ένα ψηλοτάβανο fiesta, δίχως όμως της ατόφιας αμεσότητας που δίνει το fiesta.
Εξέτασε χωρητικότητα χώρου αποσκευών puma και σύγκρινε με scala. Επίσης σύγκρινε πλάτη καμπίνας των δύο οχημάτων.
Επαναλαμβάνω: στα 21.500€ αποκτάς diesel αυτόματο, μία κατηγορία πάνω από puma (fiesta).
-
Μπορεί να είναι καλό και χρυσό το Σκάλα αλλά είναι άσχημο. Κάποιος που κοιτάει το Puma (πανέμορφο) δύσκολα θα πάρει το Σκάλα. Είναι τελείως χρηστικό αυτοκίνητο, προσωπικά δεν θα μπορούσα να το έχω με τίποτα!
-
Υπάρχουν άπειρες προτάσεις χρηστικών αυτοκινήτων τα οποία δεν σε πιάνει ναυτία όταν πας να τα οδηγήσεις λίγο γρήγορα (είχα κάνει ένα test drive σε όλα τα τερεν το aircross πρόσφατα και σιχάθηκα τα bsuv, μέτριο - κουραστικό και στην άσφαλτο και στο χώμα...)
Δες το νέο leon Sportourer με τα 580lt χώρους αποσκευών. Από μέσα άνεση και από έξω εμφάνιση! Και το ευχαριστιέσαι να το οδηγείς...
Σε λίγο θα ξεχάσω ότι γράφουμε στο forum των 4 τροχών, όπου κάποτε ένας Καβαθάς έγραφε για τον πραγματικό οδηγό και τα οχήματα - ανθρωπομετοφορείς.
-
Οταν έγραφε για τον πραγματικό οδηγό , έκανες βόλτα τον Διόνυσο στο αντίθετο ρεύμα γιατί δεν κυκλοφορούσε αμάξι ...
Δεν έχουμε όλοι τις ίδιες λογικές .
-
Η ομορφιά είναι υποκειμενική και ξεπερνιέται μετά από λίγο καιρό. Αυτό που μένει είναι η πρακτικότητα και η ευκολία στην καθημερινή συμβίωση. Και το καμίκ είναι πολύ ανώτερο του πουμα σε θέματα πρακτικότητας, περιμετρικής ορατότητας και χώρων. Το πουμα είναι ωραίο εμφανισιακά, όμως τα μικρά του τζαμακια το κάνουν κλειστοφοβικο, όπως και άλλα της κατηγορίας (chr, juke). Προτείνω καμίκ λοιπόν, γιατί είναι το πιο πρακτικό και το πιο ευρύχωρο, χωρίς να είναι άσχημο οδηγικά ή να υστερεί κάπου σημαντικά
-
Δηλαδή πριν εμφανιστούν τα bsuv, ο κόσμος που αγόραζε όχημα στα 20.000 με 25,000€ είχε πρόβλημα με τους χώρους? Στριμωχνόταν σε αυτοκίνητα της μεσαίας κατηγορίας των 25.000€?
Ενώ τώρα με το puma κάνεις μετακόμιση?...
-
Καλησπέρα , ωραία συζήτηση και νομίζω ένας νέος υποψήφιος αγοραστής έχει να διαβάσει πολλά που θα τον βοηθήσουν .
πήγα και είδα το kamiq
Λοιπόν να θυμηθώ ότι είχα ταβάνι τα 20-21 σε diesel με αξιοπρεπή εξοπλισμό .
Ωραίο λοιπόν το kamiq diesel 116hp ευρύχωρο και υπερτερεί στις πίσω θέσεις που είναι πολύ άνετο από πολλά B-Suv
Όπως puma - juke - chr κ.α
Δυστυχώς η έκδοση ambition είναι πολύ φτωχή δεν αξίζει σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Αξίζει 22200 περίπου + 230 για τα επιπλέον 2 έτη εγγύησης σύνολο 4 από την Skoda
Η έκδοση που μου αρέσει είναι η style οι οποια φτάνει τα 24500+
Αρχίζω και κατασταλαζω στο Ford puma
Diesel 1,5 120hp χειροκίνητο 6 Άρι κιβώτιο
Το οποίο με το κλειδί στο χέρι στην έκδοση St line έχει τα πάντα + οδηγική συμπεριφορά
Η προσφορά που έχω πάρει είναι στα 21k
Τελική τιμή με το κλειδί
- Δώρα συναγερμό -φιμε
Με 8ετη εργοστασιακή εγγύηση με όριο 100k χιλιομέτρων που μπορεί να επεκταθεί έως τα 2 έτη στα 160k χιλιόμετρα κάτι που θα γίνει αργότερα με μικρό κόστος
Η ομορφιά είναι κάτι υποκειμενικό αλλά δυσκολα κάποιος να το πει άσχημο αυτοκίνητο
Εχω ψάξει αλλά δεν έχω βρει καλύτερο συνδυασμό
Diesel- εξοπλισμού- εγγύησης σε αυτήν την τιμή
-
... Αρχίζω και κατασταλαζω στο Ford puma ...
Καλά κάνεις.
-
Αν και είχα φτάσει πολύ κοντά στο camiq cng το puma μου άρεσε περισσότερο! Για να μην παρεξηγηθώ το kamiq μέσα έχει απίστευτη εργονομία και βολικοτατη θέση οδήγησης, όλοι οι διακόπτες είναι γύρω σου και εκεί που πρέπει όμως εξωτερικά έχει μείνει πίσω, έχει κάποιες σκόρπιες πινελιές αλλά μέχρι εκεί! Το puma από την άλλη με τα φανάρια ψηλά στα φτερά είναι ωραίο και μέσα όσο και να κράζουν ότι είναι ίδιο με το Fiesta εμένα μου άρεσε αρκετά! Έχει και μασάζ στα καθίσματα?
-
Ναι έχει μασάζ στα χαμηλής πλευρικής στήριξης καθίσματα του. Μέσα είναι ωραιότατο. Πίσω είναι λίγο κλειστοφοβικό.
Geo Η τιμή είναι μπόμπα. Καλό Vfm. Άμα σου κάνει 'χτύπα' το
-
To St-line δεν έχει μασάζ, μόνο το Titanium (αλλά δεν ξέρω αν υπάρχουν πια Puma και diesel σ'αυτή την έκδοση).
-
Brasco διακρίνω μια αντι-Suv τάση στα γραφόμενα σου. Δε σε κατηγορώ, άλλωστε και εγώ ήμουν της συνομοταξίας που έβλεπε qashqai στο δρόμο και έβγαζε φλύκταινες. Έχουνε αλλάξει όμως οι καταναλωτικές συνήθειες.. τα σύγχρονα Suv δεν τα αγοράζουν οι 'παλιοί' που έχουν ανάγκη,θέλουν και ξέρουν από 4κίνηση. Όσοι παλιά αγόραζαν Avensis και primera πλέον πάνε στα αντίστοιχα CHR και QQ.
Τώρα η εμφάνιση και το image πουλάει πολύ περισσότερο από τα οδηγικά χαρακτηριστικά ενός οχήματος. Και για να μη τα αδικούμε εντελώς τα Suv/Crossover τις περισσότερες φορές έχουν και κάποια πρακτικά οφέλη σε σχέση με τα αντίστοιχα κλασσικά σεντάν/χατσμπακ.
Πολλοί μεγαλώσαμε με Καββαθά και άλλα ερείσματα με επίκεντρο τον 'πραγματικό οδηγό' και την 'οδηγική απόλαυση' και ήμασταν ή και είμαστε θιασώτες αυτής της φιλοσοφίας ακόμα και σήμερα σε έναν βάθμο, στον political correct τούτο πλέον κόσμο.
Αλλά τι σημαίνει 'πραγματικός οδηγός' στην πράξη? Μια γρήγορη νυχτερινή βόλτα στην αγαπημένη μας στροφοδιαδρομή ? Η εξερεύνηση των ορίων ανθρώπου και μηχανής ?
Καλώς η κακώς αυτή η φιλοσοφία είναι η θυσία στον βωμό της ασφάλειας.. και σε κάποια χρόνια από τώρα αμφιβάλλω αν θα κρατάμε καν τιμόνι..
-
To St-line δεν έχει μασάζ, μόνο το Titanium (αλλά δεν ξέρω αν υπάρχουν πια Puma και diesel σ'αυτή την έκδοση).
Ωραίος δε το ήξερα. Πρέπει να ήταν titanium αυτό που είχα δεί στον καρανικόλα
-
panormus772 wrote:
To St-line δεν έχει μασάζ, μόνο το Titanium (αλλά δεν ξέρω αν υπάρχουν πια Puma και diesel σ'αυτή την έκδοση).
Ωραίος δε το ήξερα. Πρέπει να ήταν titanium αυτό που είχα δεί στον καρανικόλα
Σε titanium τα είχα δει και εγώ (αυτή δεν την κόψανε?)
Αγορά B- Suv