-
To 182 focus παίζει τόσο χαμηλές καταναλώσεις όπως το σιβικ ;
90 km/h ~ 3.9
110 km/h ~ 4.9
130 km/h ~ 5.9
140 km/h ~ 6.2
150 km/h ~ 7.0
https://m.youtube.com/watch?v=-YFqT-vvuZQ&t=332s
Αλλαγή για λάδια κάθε πότε βγάζει ένδειξη; Εξαρτάται από το τι είδους διαδρομές κάνεις; Αστικές ή εθνικές;
-
Για στιγμιαία κατανάλωση μιλάς ή για μέση; Αν μιλάς για στιγμιαία όπως στο βίντεο με σταθερή ταχύτητα, τότε ναι παίζει και υπό συνθήκες και χαμηλότερα όταν απενεργοποιεί τον ένα κύλινδρο και πάει με 2.
Αν μιλάς για μέση, τότε όχι δεν βγάζει μέση τόσο χαμηλή όσο τα νούμερα που αναφέρεις. Ούτε και το civic άλλωστε. Δες στα σχόλια του βίντεο που τον ρωτάνε για την κατανάλωση και λέει σε βαριά κίνηση στην πόλη βγάζει 8 με 9 μέση και σε λιγότερο κίνηση 7 με 8. Αυτά τα νούμερα βλέπω και εγώ και είμαι και πιο βαρύς από hatchback με 18αρες.
Να σημειώσω όμως ότι το δικό μου είναι χειροκίνητο οπότε καίει πιο λίγο σε πόλη. Στο ταξίδι όμως το αυτόματο θα κάψει λιγότερο από το δικό μου αφού έχει τις 2 έξτρα ταχύτητες overdrive και ουσιαστικά πάει πορεία με πολύ λίγες στροφές.
Κατά γενική ομολογία βέβαια οι κάτοχοι Civic αναφέρουν λίγο πιο χαμηλά νούμερα μέσης από αυτά που βλέπω εγώ. Δεν ξέρω βέβαια πως πάνε και πόσο προσέχουν την κατανάλωση. Εγώ απλά το οδηγώ. Και ανοίγω και πατάω και με CC πάω για ξεκούραση χαλαρά. Απ' όλα.
Σε ταξίδι καθαρά αυτοκινητόδρομο με 2 άτομα και πράγματα βλέπω 7 με 7.5 σε ταχύτητες 120-160 (κυρίως στο κάτω όριο) και στην πόλη και περιφερειακούς/επαρχιακούς μικτά στο Ηράκλειο βλέπω από 7.3 μέχρι και 8.5 ανάλογα για πόση κίνηση μιλάμε. Επαναλαμβάνω station με 18'
-
To 182 focus παίζει τόσο χαμηλές καταναλώσεις όπως το σιβικ ;
90 km/h ~ 3.9
110 km/h ~ 4.9
130 km/h ~ 5.9
140 km/h ~ 6.2
150 km/h ~ 7.0
https://m.youtube.com/watch?v=-YFqT-vvuZQ&t=332s
Αλλαγή για λάδια κάθε πότε βγάζει ένδειξη; Εξαρτάται από το τι είδους διαδρομές κάνεις; Αστικές ή εθνικές;
Μην κοιτάς τις στιγμιαίες καταναλώσεις, ειδικά σε ένα βίνετο. Δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα καθώς δεν ξέρεις την κλίση του δρόμου, τον αέρα κτλ κτλ.
Μόνο με τις μέσες θα ασχολείσαι. Και φυσικά το civic δεν παίζεται:
Μανιουαλ και τα 2, 182 άλογα:
Civic μέση 6,6 και Focus μέση 7,4!
-
https://m.youtube.com/watch?v=YLLgfV5nnqY
Έχουν τόση διαφορά στην επίδοση ή μουφα υπέρ σιβικ;
Φοβερά νούμερα κατανάλωσης το σιβικ τόσος κόσμος κάτω από 6! Κάτι που διαπίστωσα και στο τεστ με τόσο βαριά κίνηση που έδειξε 12.7 και μετά σε ανοικτό αλλά και ανηφορικό δρόμο με 115 ως ~150 η κατανάλωση έπεσε στο 6.5 συνολικά σε μικτή τελικά χρήση.
-
Ναι μόνο αυτόματο. Το αναφέρουμε και πιο πριν σε αρκετά ποστ.
Εντάξει συμφωνώ και εγώ ότι χειροκίνητο αν και πιο αργό overall είναι πιο διασκεδαστικό. Και εγώ χειροκίνητο πήρα. Κάποιους δε τους χαλάει και το αυτόματο. Κάτι τέτοιο πάντως είναι ξεκάθαρο κριτήριο επιλογής ή απόρριψης ανάλογα τα γούστα.
Δεν παύει όμως να είναι ένα φοβερό σύνολο και το 8τάχυτο αυτόματο
Έχω γράψει αρκετές φορες ότι το focus είναι δυνατό συνολο. Όμως πιστεύω ότι ένας πραγματικα fun to drive δεν θα επέλεγε την εκδοχή του αυτόματου με τους 180.
-
Μην έχοντας άλλη επιλογή για αυτό το μοτέρ και με δεδομένο ότι θα ζητούσα δύναμη, εγώ αυτό θα επέλεγα και όχι το χειροκινητο 1000αρι. Άλλωστε (ευτυχώς) είναι η έκδοση που συνεχίζει και έχει paddles στο τιμόνι.
-
Την προηγούμενη εβδομάδα, ταξίδι για διακοπές. Δυο άτομα + 2 παιδιά + γεμάτο πορτπαγκαζ.
Θεσσαλονικη - Λευκάδα (με γέμισμα πριν) κ Λευκάδα - Θεσσαλονίκη (με γέμισμα πριν).
Ταχύτητα 100-140, ανάλογα το δρόμο - όρια - τούνελ κλπ.
Καταναλωση: 5,3 -5,4 τελική ένδειξη.Δεν το πίστευα!!!
-
To 1.5? Ή το 1.0? Ναι οι καταναλώσεις αυτές είναι ενός οικονομικού ντίζελ!
-
Αυτά που γράφονται για τις καταναλώσεις του 1.5 ότι είναι επιπέδου ντίζελ, είναι αστεία πράγματα. Όπως αστεία είναι και τα 5,5 λίτρα στα 130-140.
Αν έχετε κάποια αμφιβολία κοιτάξτε σε spritmonitor μέσες καταναλώσεις από Civic 1.6 diesel καθώς και από άλλα αντίστοιχα μοντέλα diesel.
Η αλήθεια είναι ότι ο 1.5 είναι πολύ οικονομικός για τις επιδόσεις που προσφέρει, αλλά κάποιοι έχετε ξεφύγει σε μεγάλες υπερβολές όσον αφορά την κατανάλωση του...
-
Ντιζελ σιβικ δεν υπαρχει στην ελλαδα οποτε δεν υπάρχει νοημα. Δεν το εχω το αμαξι αλλα κανοντας βολτα με 115-145 και σε ανηφορικο δρομο ενα μερος για καμια 35 χλμ και ενω ειχα καταναλωση αρχικα 12.7 μεσα στην πολη σε μποτιλιάρισμα ειδα οτι η καταναλωση έπεφτε ραγδαια και τελικά πριν ξαναμπω στην πολη επεσε στο 6.5 που σημαινει οτι στα εκτος πολης χλμ είχα για 115-145 καταναλωση σίγουρα κατω απο 6.
Το δικό μου scross που ειναι απο τα οικονομικότερα ντιζελ της κατηγορίας σε αυτή την διαδρομή με αυτές τις ταχυτητες έχει 5.5. Οικονομικότερο στην κατηγορία του δυσκολα θα βρεις. Το σιβικ ντιζελ μπορεί οντως να καιει λιγοτερα ακομα αλλα δεν βγαινει εδώ.
Οπότε η κατανάλωση που ανέφερε ο φίλος στο 5.5 για Θεσσαλονικη λευκαδα σε εμένα φαίνεται αληθινή.
Κανω τον τελευταιο καιρο πολλά τεστ ντραιβ της κατηγοριας c και c suv/crossover , focus 1.5 diesel, xceed 1.0 , scala 1.5 tsi , karoq 1.5 tsi, tiguan 1.5 125, c5 aircross 1.5 130, 3008 1.5 & 1.6 diesel , sportage 115, tucson 136, mazda cx-30 116 diesel manual & auto και σιγουρα εχω ξεχασει κάποια . Ε την χαμηλότερη κατανάλωση την εγραψα με το φοκους και αμεσως μετα με το σιβικ 1.5 182!!!
Ολα τα tsi του ομιλου με την ντεμεκ απενεργοποίηση κυλίνδρων μια χαρά εγραφα τα 9-10 λτ επίσης τα psa λογω όγκου παρότι ντιζελ δυσκολα επεφτα κατω από τα 7 τα ιδια και με τα υβριδικά πλην βαρια σπορτατζ & τουσον.
Και με το μαζντα το χειροκινητο όταν το πηγα χωρις πιεση το έριξα στο 6 περιπου , το σιβικ όμως το 6.5 το εγραψα με πιεση και αφου ειχε προηγηθεί και μποτιλιαρισμα.
-
Αυτά που γράφονται για τις καταναλώσεις του 1.5 ότι είναι επιπέδου ντίζελ, είναι αστεία πράγματα. Όπως αστεία είναι και τα 5,5 λίτρα στα 130-140.
Αν έχετε κάποια αμφιβολία κοιτάξτε σε spritmonitor μέσες καταναλώσεις από Civic 1.6 diesel καθώς και από άλλα αντίστοιχα μοντέλα diesel.
Η αλήθεια είναι ότι ο 1.5 είναι πολύ οικονομικός για τις επιδόσεις που προσφέρει, αλλά κάποιοι έχετε ξεφύγει σε μεγάλες υπερβολές όσον αφορά την κατανάλωση του...
Πολύ άσχημο ποστ harisma. Και ειδικά από εσένα που είσαι συνήθως προσεκτικός.
Τι ακριβώς θέλεις να πεις εδώ και να προσφέρεις στη συζήτηση εκτός από το να αποκαλέσεις (ουσιαστικά) ψεύτες κάποιους που για να δώσουν έμφαση στο πόσο οικονομικό είναι λένε 'επιπέδου ντίζελ'.
Άλλωστε εγώ παραπάνω δίνω σύνδεσμο για το spritmonitor. Οπότε τι ακριβώς διαβάζουμε εδώ;
-
Ναι, ξέχασα να αναφέρω, ότι έχω το 1.5 sport.
Έβγαλα τώρα το πρωί φωτό τις μετρήσεις, αλλά δεν μπορώ να την επισυνάψω. Μου λέει μόνο αρχεία txt !!!
-
Σαργέ, δεν αποκαλώ κανένα ψεύτη! Αυτό είναι δική σου αυθαίρετη ερμηνεία των γραπτών μου! Παραμένω προσεκτικός στο τι γράφω και θα σου παραθέσω και τη σχετική αιτιολόγηση:
Απλώς θεωρώ ότι μετρήσεις στο περίπου, κοιτώντας στιγμιαίες καταναλώσεις, βγάζοντας συμπεράσματα συμψηφίζοντας κίνηση στην πόλη και ταχύτητες εθνικής με εύρος 30 Km/h, καταγραφή μέσων καταναλώσεων μόνο από την ένδειξη του trip computer (που συνήθως κλέβει) και χωρίς υπολογισμό με φουλάρισμα πριν και μετά, είναι απλώς χονδροειδώς προσεγγιστικές και με μηδενική αξία για συγκρίσεις. Ενίοτε δε περιέχουν και ένα σημαντικό ποσοστό 'εξωραϊσμού', ειδικά σε threads με πορωμένους με το αυτοκίνητο τους (με την καλή έννοια) κατόχους.
Όσο για την αναφορά μου στο spritmonitor γενικά και στο Civic 1.6 i-DTEC ειδικά, έγινε για δύο λόγους: α) Αναφέρθηκα στο Civic ειδικά για να μην εμπλακώ σε οπαδικές αντιπαραθέσεις με άλλες εταιρίες και β) Για να φανεί ότι η αναφορά σε καταναλώσεις αντίστοιχες με diesel για τον 1.5 είναι υπερβολικές. Εκτός αν πιστεύετε ότι μπορεί να καταναλώνουν τα ίδια στα 140 ο 1.5 (με 6,6 lt/100Km σύμφωνα με το spritmonitor) και ο 1.6 i-DTEC με αντίστοιχη κατανάλωση 5,0 lt/100Km: https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/168-Civic.html?fueltype=1&vehicletype=1&constyear_s=2017&constyear_e=2020&power_s=115&power_e=120&powerunit=2
Εγώ όταν μετράω μέση κατανάλωση στο δικό μου, μετράω από φουλάρισμα σε φουλάρισμα. Αν θέλω να μετρήσω μέση κατανάλωση σε πιο ειδικές συνθήκες που δεν έχω τη δυνατότητα των δύο φουλαρισμάτων, κάνω το εξής: Βγαίνω στην εθνική (χωρίς πολλή κίνηση για να έχει νόημα) και πιάνω την επιθυμητή ταχύτητα ταξιδιού. Την τελευταία φορά αυτή ήταν στα 130. Μηδένισα όλες τις ενδείξεις του trip computer και κράτησα σε όλο το ταξίδι των 100 Km την ταχύτητα μεταξύ 130 και 140 στο κοντέρ, χρησιμοποιώντας το cruise control στα 130 ως κάτω όριο. Βγαίνοντας από την εθνική είχα μέση ταχύτητα 125 Km/h (αυτή είναι πραγματική και όχι κοντερίσια γιατί υπολογίζεται από τα χιλιόμετρα του οδομέτρου δια το χρόνο) και ένδειξη μέσης κατανάλωσης 5,6 lt/100 Km. Με τον τρόπο αυτό έχω επαναλαμβανόμενες αξιόπιστες μετρήσεις κατανάλωσης, καθώς σε ίδιες συνθήκες ταξιδιού η απόκλιση μου από ταξίδι σε ταξίδι είναι max + ή - 0,1 lt/100Km.
Ξέρω επίσης ότι το trip computer κλέβει ελάχιστα, όχι πάνω από 0,2 lt/100Km, από τη σύγκριση σε όλα μου τα φουλαρίσματα με τις ενδείξεις μέσης κατανάλωσης (πάντα φουλάρω και πάντα μηδενίζω τη μέση κατανάλωση σε κάθε φουλάρισμα). Λειτουργώντας έτσι έχω την ακριβέστερη δυνατή εικόνα (εκτός εργαστηριακών μετρήσεων εννοείται) της πραγματικής μου κατανάλωσης, χωρίς να καταφεύγω σε αυθαίρετες προσεγγίσεις και εκπλήρωση ευχών και επιθυμιών...
-
Κανε upload image σε κάποιο σαιτ και στείλε τα λινκ.
Σχετικά με τις καταναλώσεις οκ η δική μου στα πλαίσια ενός τεστ ντραιβ περιέχει σφάλμα λογικό.
Ο φίλος εδώ είπε φουλαρισμα Θεσσαλονίκη Λευκάδα και πίσω δεύτερο φουλαρισμα και έπιασε 5.5 ! προφανώς λέει ψέματα...
-
Ο φίλος εδώ είπε φουλαρισμα Θεσσαλονίκη Λευκάδα και πίσω δεύτερο φουλαρισμα και έπιασε 5.5 ! προφανώς λέει ψέματα...
Δεν είναι θέμα ψέματος (αλήθεια λέει), αλλά συνθηκών. Δεν μπορούμε όμως να λέμε ότι το τάδε αυτοκίνητο καίει τόσο επειδή έτυχε να κάψει τόσο σε ένα ταξίδι. Και εμένα η 116 στο 1ο ταξίδι (για στρώσιμο) στον Βόλο μου έκαψε 5.7λτ/100χλμ (ποτέ δεν είχα δει τόσο χαμηλή καταναλωση στην ζωή μου μέχρι τότε...αχχαχα), αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν οικονομική ή ότι τόσο έκαιγε...τόσο έκαψε στο συγκεκριμένο ταξίδι σε συγκεκριμένες συνθήκες (στρωσίματος). Κανονικά έκαιγε 7-7.5λτ/100χλμ στο ταξίδι με τον τρόπο που ταξιδεύω και πάνω από 9 στην πόλη.
-
Ρε παιδιά τι έτυχε; Πλάκα κάνουμε; Ο άνθρωπος έκανε 1000 χλμ Εγνατία οδό Θεσσαλονίκη Λευκάδα με 4 άτομα και μπαγκαζια με 100-140 στα όρια ταχύτητας! Τι έτυχε; Πόσα χλμ πρέπει να κάνει για να κρίνουμε; Τον γύρο του κόσμου;...
Τον έχω κάνει τον δρόμο έχει τα πάντα και ανηφόρες και κατηφόρες και ευθείες και στροφές από τις πιο αντιπροσωπευτικές διαδρομές που μπορείς να κάνεις εθνική στην Ελλάδα!!!!
-
@ tkin: Κι εσύ επιθυμείς να μου βάλεις στο στόμα λόγια που δεν είπα! Δεν αμφισβήτησα ποτέ τις καταναλώσεις που ανέφερε ο φίλος αρχιτέκτων.
Ο φίλος είπε ότι έκανε το ταξίδι με ταχύτητες από 100 ως 140. Τι συμπέρασμα να βγει από αυτό; Πήγαινε συνεχώς με 140 και έκοβε μόνο στα τούνελ στα 100; Πήγαινε συνεχώς στα 100 και το άνοιξε σε δυο κατηφορικές ευθείες στα 140; Χωρίς έστω την ένδειξη της μέσης ταχύτητας, το ποστ τελικά δε λέει κάτι το αξιοποιήσιμο για την πραγματική κατανάλωση. Γιατί τα 5,5 lt/100Km μπορεί να είναι μια εξαιρετική (ανέφικτη κατ' εμέ) κατανάλωση στα 140 και μια λογική (ή ακόμη και τσιμπημένη) στα 100, για τον 1.5.
Γενικά για να συγκρίνουμε καταναλώσεις πρέπει να συμφωνούμε σε μια κοινή (στο μέγιστο δυνατό) μεθοδολογία μετρήσεων. Όταν δεν υπάρχει αυτή, απλώς καταγράφονται προσεγγιστικά και μετρητικά λάθη, καθώς και στρογγυλοποιήσεις και ενίοτε εξωραϊσμοί...
-
Γνωρίζοντας την διαδρομή χωρίς να ξέρω πως οδηγούσε ο φίλος καταλαβαίνω την λογική του 100-140 .
140 από Θεσσαλονίκη μέχρι Γρεβενά και από εκεί στα τούνελ μέχρι Γιάννενα 100. Από Γιάννενα μέχρι Φιλιππιάδα Ιόνιο οδός πάλι 140 και από εκεί και κάτω ως Λευκάδα με 100 το πολύ.
-
Ωραία, μου τα έχωσες επειδή εσύ ξέρεις τη διαδρομή και μάλλον έχεις και το κληρονομικό χάρισμα και μπορείς να μαντέψεις τις ταχύτητες του αρχιτέκτονα σε όλη τη διαδρομή...
-
Δεν στα χώνω αλλά εσύ έρχεσαι και προκαταβολικά λες 5.5 λτ αποκλείεται; Εσύ τι χάρισμα έχεις harisma23?
Ας ανεβάσει ο φίλος την μέση ταχύτητα της διαδρομής του να δούμε πως κινήθηκε.
Και εγώ πριν κάνω το τεστ ντραιβ έτσι και μου έλεγαν 1.5 βενζίνη 182 άλογα 5.5 θα έλεγα αποκλείεται!
Με το μοτέρ της Χόντα όμως έπαθα πλάκα...
Νέο Honda Civic 2017