-
Από εκεί λοιπόν ξεκινά να έχει νόημα η κατοχή ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Αν έχεις λυμένο το θέμα της φόρτισης, γιατί όχι;
Βέβαια μιλάς κ για πορτοφόλια που αν έχουν να δώσει minimum 45 χιλιάρικα για αυτοκίνητο, ενδεχομένως να μην τους νοιάζει απαραίτητα το κόστος της βενζίνής/πετρελαίου, ή μπορεί να διαθέτουν κ εναλλακτικές επιλογές μετακίνησης πχ δεύτερο αυτοκίνητο για ταξίδια...
-
JamesD wrote:
... κατά το ποσό της εξοικονόμησης της βενζίνης στη δεκαετία δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση συμφέρουσα αγορά. Ποσό μάλλον αν αναλογιστεί κανείς την ταχύτατη απαξίωση τους καθώς βγαίνουν καλύτερες και φθηνότερες μπαταρίες.
Καλά, εγώ διαφωνώ κάθετα για το αν ειναι συμφέρουσα η όχι αν κάνει κάποιος χιλιομτερα, κ αυτό βγαίνει πολύ απλά με χαρτί κ μολύβι. Συμφωνώ απόλυτα όμως στο γεγονός οτι η ευμετάβλητη τεχνολογία των μπαταριών βρισκεται σε πειραματικό στάδιο κ ενδεχομένως στο μέλλον να χαθεί μεγάλη αξία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καθώς μπορεί να προκύψουν νέες μπαταρίες με ποιοτικότερα χαρακτηριστικά. Αυτό πρέπει να το σταθμήσει κάποιος στην αγορά του ηλεκτρικού.
Το παραπάνω το έγραψα έχοντας στον νου μου κάποιον που κάνει έως 15-20 χιλ. km το έτος. Έχεις δίκιο ο χρόνος απόσβεσης αλλάζει σημαντικά αν κάνεις 30, 50 ή παραπάνω χιλ. km στο έτος.
-
Johnndelta,
δες τη γνώμη ενός πραγματικού petrolhead, του Harry Metclaffe. Ιδρυτή του βρετανικού περιοδικού EVO και συλλέκτη πολλών ζόρικων κατασκευών.
Το βίντεο εξηγεί πολύ ωραία το πώς αποδίδει ένα Tesla και γιατί υπερέχει όλων των ηλεκτρικών.
Διανύει μια απόσταση 524 χιλιομέτρων (ουσιαστικά Αθήνα-Θεσσαλονίκη) και χρειάζεται ένα 20λεπτο για φόρτιση. -
Tου χρόνου που θα πουλήσω το C3 δεκαετίας που έχω θα το λάβω υπόψιν μου.
@Lap-η που είσαι; τα 19.000 είναι πολλά είπες; πώς τους είπες τους άλλους;
-
-
Συμφωνώ απόλυτα για το Μ3 κι αντεύχομαι τα καλύτερα!
-
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο εκρήγνυται κατά τη διάρκεια φόρτισης του! [vid]
'Sanming της Νότιας Κίνας' σαν να είναι από ποίημα του Καββαδία ακούγεται...
και οι 'πυροσβέστες' (ο Βούδας να τους κάνει) που πήγαν να σβήσουν ηλεκτρική φωτιά με νερό, όλα τα λέφτά!
σε no-name αυτοκίνητο, made in China?
(αν και πιο πολύ για φανταστικό άρθρο ή κακή μετάφραση αστοιχείωτου 'δημοσιογράφου' μοιάζει).
Δεν είναι δα και κάτι σπάνιο, ανάλογες εκρήξεις...
-
Katafractos17 wrote:
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο εκρήγνυται κατά τη διάρκεια φόρτισης του! [vid]
'Sanming της Νότιας Κίνας' σαν να είναι από ποίημα του Καββαδία ακούγεται...
και οι 'πυροσβέστες' (ο Βούδας να τους κάνει) που πήγαν να σβήσουν ηλεκτρική φωτιά με νερό, όλα τα λέφτά!
σε no-name αυτοκίνητο, made in China?
(αν και πιο πολύ για φανταστικό άρθρο ή κακή μετάφραση αστοιχείωτου 'δημοσιογράφου' μοιάζει).
Δεν είναι δα και κάτι σπάνιο, ανάλογες εκρήξεις...
Γι' αυτό το έβαλα.
Λόγω του τι μπορείς να πάθεις από no name κινεζιά αλλά κα της βλακείας των άλλων να πάνε να το σβήσουν με νερό.
Πάντως δεν είναι φανταστικό το άρθρο. Δεν έβαλα το σωστό link. Εδώ έχει και το βίντεο.
[youtube]KWX5aJ63fU8[/youtube]
-
Ενδιαφέρον βίντεο από CarWow, αυτό το αυτοκίνητο δεν κάνει καθόλου sense, αλλά σαν τον Ματ και εγώ το λατρεύω!
Κρίμα που δεν το βαζουν να χτυπηθεί με Up και Go, θα μπορούσε να γίνει το στρογγυλοφαναρο της Honda για τον 21 αιώνα.
Προσέξτε ότι ξεκινάει στις 6 το πρωί για να αποφύγει την κίνηση του Λονδίνου(!), και το φινάλε στους τίτλους τέλους είναι χαρακτηριστικό για όποιον έχει ζήσει στην πόλη!
Επίσης να τονίσουμε ότι το όφελος είναι 3000λίρες στην Αγγλία, το έχουμε πει, η Ελλάδα έχει από τις καλύτερες επιδοτήσεις.
Επίσης ο Ματ τονίζει ότι δεν υπάρχουν υποδομές φόρτισης, φανταστείτε να έκανε review Ελλάδα τι θα έλεγε!
-
https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/o_elon_musk_sto_timoni_tou_ilektrokinitou_volkswagen_id_3-7792575/ Μήπως η VW αντιλήφθηκε από νωρίς οτι χρειάζεται πολλά χρόνια επενδύσεις κτλ κ συνεργάζεται ήδη με τον Κ. Tesla για τα ηλεκτρικά της? Δεν με χαλάει καθόλου σαν ιδέα πάντως, δεν έχω κρύψει ποτέ οτι το Id3 μου αρέσει κ ως εμφάνιση, κ ως πισωκίνητο, κ που έχει καλή αυτονομία.
-
με αυτό μπήκα στα μηχανοκίνητα, με αυτό ίσως μπω στα ηλεκτρικά!
-
Το ηλεκτρικό του ΤζονΔέλτα. Επικεντρωθείτε στις ζάντες.
I found this offer on AutoScout24.
Mileage: 78,734 km
First registration: 04/2014
Final price: € 9,000.- -
Αμάν λογύδριο! Για τις ζάντες το έβαλα. Πήγε ο γερμανός κι έβαλε ραλλιτζίδικες ζάντες στο ηλεκτρικό...
-
κάποιος που χρησιμοποιεί τον οικιακό φορτιστή ABB?
ψάχνετε να αγοράσετε ένα για να χρεώσετε το Nissan Leaf. Οποιαδήποτε εμπειρία με την ABB Terra AC?
-
Γι αυτούς που βιάζονται να εξηλεκτριστούν διάβασα πως το ακριβότερο ηλεκτρικό C4 βγαίνει 38 χιλιάρικα, οπότε με τις επιδοτήσεις γύρω στο 30αρι νέο μοντέλο με χώρους κανονικού οικογενειακού...
-
-
Το ΜΧ-30 ίσως είναι μια ευκαιρία για την εδώ Μάζντα να παίξει λίγο πιο άνετα στην αγορά, απαλλαγμένη από κάποιες από τις πληγές των υπόλοιπων μοντέλων της γκάμας της, τα γνωστά 2.000 κυβικά και ο φόρος πολυτελείας, αλλά και η έλλειψη τούρμπο για τους τουρμποκέφαλους.
Ηλεκτρικό σούβ σε αρχικά ενδιαφέρουσες τιμούλες. Σοβαρό ρέιντζ δεν έχει βέβαια.
https://www.autoblog.gr/2020/09/17/oi-times-tou-hlektrikou-mazda-mx-30-sthn-ellada/
-
Το πίσω κάθισμα σαν μπαουλοντίβανο είναι....
-
Εντωμεταξυ σας το λεω πως ουτε που τα ψαχνω αυτα τα τηλεκατευθυνομενα αλλα υπαρχει περιπτωση νε βρεθω με ενα απο το πουθενα σε καποιο καιρο.
Αντε να δουμε. Γα@ω τις μπαλαντέζες
-
Ευτυχως που δεν μενω εκει.
Χωρις ολακα υπαρχει ενας ενθουσιασμος παντου γυρω μου, τα καλωδια και την αυτονομια τα σκεφτετε κανεις;
Αλλα συτο το coupe ειναι αλήθεια χτυπαει στο συναισθημα. Εκει με το excel και τα ανταλλακτικα μεχρι το ταβανι, λύγισα.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης