-
.
-
Εγώ είπα ότι 5,5 στα 140 δεν γίνεται. Όχι ότι ο αρχιτέκτονας δεν είδε αυτή την κατανάλωση στο δικό του ταξίδι, που δεν ήταν με 140 βεβαίως. Στη δική σου αρχική δήλωση αναφέρθηκα:
Θεωρώ ότι σε ταξίδι με 130-140 πιάνεις εύκολα το 5.5!
Τέλος πάντων, επειδή βλέπω μια αχρείαστη ένταση στα σχόλια σου, ας σταματήσουμε το διάλογο εδώ.
-
Δεν υπάρχει καμία ένταση στα σχόλια μου.
-
Πέρα από ότι με κατηγόρησες ότι βγάζω/λέω/θεωρώ ψεύτη τον αρχιτέκτονα...
-
Ρε φίλε όταν λες ότι αποκλείεται να έχει αυτή την κατανωση που λέει ο άνθρωπος άρα τι λέει ο φίλος; Ανακρίβειες . Αυτό ειπα. Αν αυτό το θεωρείς μεγάλη κατηγορία τι να πω...
Αν είσαι τόσο ευθικτος να μην μπαίνεις να κάνεις τόσο κατηγορηματικά σχόλια γιατί υπάρχουν και απαντήσεις....
-
Δεν είναι θέμα ευθιξίας και κακώς προσπαθείς να το μαζέψεις, επιρρίπτοντας μου ευθύνες! Ήμουν πολύ σαφής εξαρχής ότι δεν αμφισβητώ τις καταναλώσεις που κάποιοι μπορεί να είδαν, αλλά τις συνθήκες με τις οποίες μετρήθηκαν.
Αυτό εσύ, το ερμήνευσες όπως ήθελες και με κατηγόρησες ότι αποκαλώ τους άλλους ψεύτες. Για μένα αυτό είναι φάουλ και προσωπική επίθεση σε μένα. Grow some balls λοιπόν και πες ότι έκανες λάθος, αντί να συνεχίζεις να προσπαθείς να μου κολλήσεις ρετσινιές...
-
Λοιπόν, η διακύμανση της ταχύτητας ήταν περίπου έτσι:
Απο Θεσσαλονίκη (από Χαριλάου διασχίζοντας την πόλη) μέχρι να αρχίσουν τα πολλά συνεχόμενα τούνελ ήταν με acc 130, εκτός από τις βαρετές ευθείες έξω από Κοζάνη & Πτολεμαιδα κλπ που ήταν 140. Στα τούνελ το κατέβαζα 100-110 (εξαρτάται) κ μετά πάλι όταν μπόρεσα ανέβαζα acc 130. Μπήκα από Φιλιππιάδα. Εκεί είχε λίγο κίνηση όποτε ήταν περίπου 100 κ πιο κάτω κατέβαινε κ στα 80-90 λόγω κίνησης.
Να σημειώσω ότι:
- Στις ανηφόρες η ταχύτητα ήταν σταθερή ακόμη κ με τα 130 acc.
- Στις πολύ μεγάλες κατηφόρες, κάποια στιγμή έβγαζα ταχύτητα κ μετά το φρέναρα πάλι με ταχύτητα (όχι κάτω από τα 130).
- Κ σήμερα το πρωί από Θεσσαλονίκη - Κασσάνδρεια (1ο πόδι Χαλκιδικής, περίπου 90 χλμ απόσταση) με ταχύτητα 120 σχεδόν σταθερή, έγραψε 5,5.
Οσοι είστε στο Facebook στο γκρουπ της 10ης γενιάς civic, θα το δείτε. Θα ανεβάσω post αργότερα.
-
Αυτά που γράφονται για τις καταναλώσεις του 1.5 ότι είναι επιπέδου ντίζελ, είναι αστεία πράγματα. Όπως αστεία είναι και τα 5,5 λίτρα στα 130-140.
Αν έχετε κάποια αμφιβολία κοιτάξτε σε spritmonitor μέσες καταναλώσεις από Civic 1.6 diesel καθώς και από άλλα αντίστοιχα μοντέλα diesel.
Η αλήθεια είναι ότι ο 1.5 είναι πολύ οικονομικός για τις επιδόσεις που προσφέρει, αλλά κάποιοι έχετε ξεφύγει σε μεγάλες υπερβολές όσον αφορά την κατανάλωση του...
Δες τι έγραψες και άσε ότι σου βάζω λόγια . Δες το αρχικό σου ποστ για αστειοτητες...δικά σου λόγια ειναι. Μετά το γύρισες ότι δεν αμφισβητώ τις χαμηλές καταναλώσεις αλλά όλα είναι υπό συνθήκες κλπ κλπ.
-
Harisma, δεν έχει κανένα λάθος η συλλογιστικη σου. Ο τρόπος σου είναι λάθος. Ή απότομος ή προσβλητικός ή όπως αλλιώς θες.
Όπως σου έγραψα και πριν, με αυτό που λες και με τον τρόπο που το λες είναι σαν να αποκαλείς ψεύτες τους άλλους. Δε βάζω λόγια στο στόμα σου από το πουθενά.
Οπότε ή το αποδέχεσαι (και ίσως το λες και ευθαρσως την επόμενη φορά) αλλά δέχεσαι μετά και τον αντίλογο που προφανώς θα προκύψει ή είσαι πιο μετριοπαθής στα γραφόμενα σου λέγοντας ότι θεωρείς αβασιμες/λάθος τις αναφερόμενες τιμές και μετά παραθέτεις ποιος είναι ο σωστός τρόπος μέτρησης κατά την κρίση σου (με τον οποίο συμφωνώ και είναι αυτό που εφαρμόζω και εγώ).
Edit: τώρα βλέπω ότι στα τελευταία σου ποστ έχεις ακολουθήσει τη συμβουλή μου πριν τη γράψω και αναφέρεις ότι διαφωνείς με τον πιθανά λάθος τρόπο μέτρησης των συμφορουμιτών.
-
Λοιπόν, η διακύμανση της ταχύτητας ήταν περίπου έτσι:
Απο Θεσσαλονίκη (από Χαριλάου διασχίζοντας την πόλη) μέχρι να αρχίσουν τα πολλά συνεχόμενα τούνελ ήταν με acc 130, εκτός από τις βαρετές ευθείες έξω από Κοζάνη & Πτολεμαιδα κλπ που ήταν 140. Στα τούνελ το κατέβαζα 100-110 (εξαρτάται) κ μετά πάλι όταν μπόρεσα ανέβαζα acc 130. Μπήκα από Φιλιππιάδα. Εκεί είχε λίγο κίνηση όποτε ήταν περίπου 100 κ πιο κάτω κατέβαινε κ στα 80-90 λόγω κίνησης.
Επιβεβαιώνεις κατά γράμμα αυτά που έγραψα για την διαδρομή σου! Κάνε upload image και στείλε μας τα λινκ από τις φωτογραφίες.
https://forum.4troxoi.gr/comment/2105776205#comment-2105776205
-
Ρε παιδιά τι έτυχε; Πλάκα κάνουμε; Ο άνθρωπος έκανε 1000 χλμ Εγνατία οδό Θεσσαλονίκη Λευκάδα με 4 άτομα και μπαγκαζια με 100-140 στα όρια ταχύτητας! Τι έτυχε; Πόσα χλμ πρέπει να κάνει για να κρίνουμε; Τον γύρο του κόσμου;...
Πουθενά ΔΕΝ έγραψα ότι έτυχε! Έγραψα ξεκάθαρα ότι πρόκειται για συγκεκριμένη διαδρομή σε συγκεκριμένες συνθήκες, άρα κάτι πολύ συγκεκριμένο. Εγώ κάνω το ίδιο ταξίδι (Αθήνα-Χαλκίδα-Αθήνα) με το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορά άνω του 30% στην κατανάλωση...ποιά είναι σωστή ή ενδεικτική? Αυτό προσπαθώ να πω, ότι η κατανάλωση έχει μεγάλη σχέση με τις συνθήκες και από μόνη της δεν λέει κάτι. Έκανα ταξίδι με το Κούγκα με 7 και με 9.5, εεε και? Έχω κάνει με την 330xi το ίδιο ταξίδι με 9 και με 13 και πολλά άλλα.
-
Harisma, δεν έχει κανένα λάθος η συλλογιστικη σου. Ο τρόπος σου είναι λάθος. Ή απότομος ή προσβλητικός ή όπως αλλιώς θες.
Όπως σου έγραψα και πριν, με αυτό που λες και με τον τρόπο που το λες είναι σαν να αποκαλείς ψεύτες τους άλλους. Δε βάζω λόγια στο στόμα σου από το πουθενά.
Δες τι έγραψες και άσε ότι σου βάζω λόγια . Δες το αρχικό σου ποστ για αστειοτητες...δικά σου λόγια ειναι. Μετά το γύρισες ότι δεν αμφισβητώ τις χαμηλές καταναλώσεις αλλά όλα είναι υπό συνθήκες κλπ κλπ.
Θα γράψω κάτι για τελευταία φορά: Ναι, είναι αστείο να μιλάμε για καταναλώσεις επιπέδου diesel όταν o 1.5 έχει 32% παραπάνω κατανάλωση από τον 1.6 diesel, με την ίδια πηγή μετρήσεων, το spritmonitor. Ναι, είναι αστείο να πιστεύει κάποιος ότι έχει επιτευχθεί εξίσωση καταναλώσεων βενζίνης και diesel είτε μιλάμε για τα 130-140 είτε μιλάμε γενικώς. Την ημέρα που θα επιτευχθεί αυτό (αν επιτευχθεί) θα σταματήσει να παράγεται και ο τελευταίος κινητήρας diesel.
Ο τρόπος μου είναι αυτός που είναι: πάντα τσεκουράτος, χωρίς ωραιοποιήσεις αλλά και με σεβασμό στο συνομιλητή μου και χωρίς διάθεση να προσβάλλω κανένα (εκτός αν με έχει προσβάλλει). Στη συγκεκριμένη περίπτωση χαρακτηρίζω αστεία μια άποψη που κάποιος άλλος θα τη χαρακτήριζε ανεδαφική. Προτιμάτε το ανεδαφική; Θεωρείτε τη χρήση του όρου 'ανεδαφικού' σωστότερη από του 'αστείου'; Για μένα είναι το ίδιο...
Επιπλέον δεν γύρισα τίποτα! Επεξήγησα το αρχικό ποστ μου, το οποίο εσείς αυθαιρέτως παρερμηνεύσατε. Γενικά δεν κάνω κωλοτούμπες. Γράφω μόνο για πράγματα στα οποία έχω διαμορφώσει άποψη και μένω σταθερός στις θέσεις μου, εκτός αν αποδειχθεί ότι έχω κάνει λάθος, οπότε πάντα το παραδέχομαι. Και εδώ μέσα έχω γράψει mea culpa, σε περίπτωση λάθους μου. Πόσοι το έχουν κάνει αυτό; Ελάχιστοι νομίζω. Οι περισσότεροι προτιμούν να σβήνουν τα λάθη τους...
-
architect_duth wrote:
Λοιπόν, η διακύμανση της ταχύτητας ήταν περίπου έτσι:
Απο Θεσσαλονίκη (από Χαριλάου διασχίζοντας την πόλη) μέχρι να αρχίσουν τα πολλά συνεχόμενα τούνελ ήταν με acc 130, εκτός από τις βαρετές ευθείες έξω από Κοζάνη & Πτολεμαιδα κλπ που ήταν 140. Στα τούνελ το κατέβαζα 100-110 (εξαρτάται) κ μετά πάλι όταν μπόρεσα ανέβαζα acc 130. Μπήκα από Φιλιππιάδα. Εκεί είχε λίγο κίνηση όποτε ήταν περίπου 100 κ πιο κάτω κατέβαινε κ στα 80-90 λόγω κίνησης.
Επιβεβαιώνεις κατά γράμμα αυτά που έγραψα για την διαδρομή σου!
Επιπλέον επιβεβαιώνει και τη δική μου άποψη, ότι τελικά μια τέτοια μέτρηση κατανάλωσης δεν είναι χρήσιμη για συγκρίσεις και ότι οι μετρητικές προσεγγίσεις που έχουν γίνει στο θέμα είναι χονδροειδέστατες. Από τα 5,5 στα 130-140, πήγαμε στα 5,3-5,4 στα 100 ως 140 για να καταλήξουμε ότι και αυτά τα 100 ως 140 ήταν τελικά 80 ως 140. Τι συμπέρασμα για την κατανάλωση μπορεί να βγάλει κάποιος από αυτή την ιστορία; Και είναι ή δεν είναι αστείο να προσπαθεί να βγάλει κάποιος συμπέρασμα περί κατανάλωσης από αυτή την καταγραφή της;
Τέλος πάντων, εδώ τελειώνει η κουβέντα από πλευράς μου.
-
Τη μια μας βγάζεις κουφους (με τους τριγμούς), την άλλη ψεύτες, την άλλη βλάκες αλλά εσύ 'δεν εχεις διάθεση να προσβάλλεις κανένα'. Και τελικά όλο προσβάλλεις (και είσαι από τους ελάχιστους εδώ μέσα) αλλά δεν κάνεις λάθη και όταν κάνεις λες mea culpa αλλά τελικά δε λες γιατί δεν κάνεις και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
Άστο ρε Harisma!
-
-
Αύριο θα κάνω ταξίδι Γιάννενα - Γλύφα, (λίγο πάνω από την Στυλίδα) μέσω Λάρισας, με επιστροφή, οπότε θα σας αναφέρω κατανάλωση για το 1000αρι.
-
architect_duth wrote:
Λοιπόν, η διακύμανση της ταχύτητας ήταν περίπου έτσι:
Απο Θεσσαλονίκη (από Χαριλάου διασχίζοντας την πόλη) μέχρι να αρχίσουν τα πολλά συνεχόμενα τούνελ ήταν με acc 130, εκτός από τις βαρετές ευθείες έξω από Κοζάνη & Πτολεμαιδα κλπ που ήταν 140. Στα τούνελ το κατέβαζα 100-110 (εξαρτάται) κ μετά πάλι όταν μπόρεσα ανέβαζα acc 130. Μπήκα από Φιλιππιάδα. Εκεί είχε λίγο κίνηση όποτε ήταν περίπου 100 κ πιο κάτω κατέβαινε κ στα 80-90 λόγω κίνησης.
Επιβεβαιώνεις κατά γράμμα αυτά που έγραψα για την διαδρομή σου! Κάνε upload image και στείλε μας τα λινκ από τις φωτογραφίες.
https://forum.4troxoi.gr/comment/2105776205#comment-2105776205
Ορίστε κ η φωτό...
-
Ωραίος και από ότι βλέπω το έχεις σταθερά εκει ακ ιστός προηγούμενες διαδρομές σου. Μέσο όρο ταχύτητας πόσο είχες; Στο βγάζει;
Η κόκκινη γραμμή στο ταμπλό είναι έξτρα ;
-
Μην αγοραζετε civic δεν είναι καλό μην αγοράζετε δεν υπάρχει χειρότερο... Μην αγοράζετε civic... μπας και κατεβάσει καμμια τιμη ο Σ... και πάρουμε και μεις 1.5
-
Γενικά προσφορές βγάζει εκτός από την περίοδο που αλλάζει μοντέλο; Γιατί τα 28000 είναι τέρμα φουσκωμένο όταν το προ fl είχε κάτω από 26000. Στο προ fl ήταν τόσο φορτωμένο με ηλιοροφες ηλεκτρικό κάθισμα κλπ;
Νέο Honda Civic 2017