-
Ευχαριστώ, είναι όντως βολικό.
175.000 km, 3.700 €.
Τα της 3αδας ήταν τα μόνα που άρεσαν στη σύζυγο, από άποψη μεγέθους και αισθητικής...
Κλασσική επιλογή, πλέον, με όλα τα + & -, είμαστε συνειδητοποιημένοι για το επίπεδο αξιοπιστίας των εν λόγω αυτομάτων, και ό,τι προκύψει από βλάβες μελλοντικά, πιστεύω είναι αντιμετωπίσιμο (τόσο από άποψη κόστους, όσο και επάρκειας σε ανταλλακτικά).
-
Καλές βόλτες εύχομαι!!!
Πολλά, ασφαλή και απροβλημάτιστα χλμ!!!
-

-
Καλές βόλτες, πολύ βολικό αμάξι για πόλη!

-
Tο μεγαλύτερο πρόβλημα αυτού του κιβωτίου δεν είναι οι βλάβες αλλά ότι το φυσιολογικό του είναι να χρειάζεται αλλαγή δίσκου κάθε 40.000 χλμ.
-
Ισχύει ότι θέλει συχνή αλλαγή σετ συμπλέκτη, είπαμε υπάρχει ένα όμοιο Άυγκο στην ευρύτερη οικογένεια.
Στο 107 μου αλλάχτηκε πριν 40.000 χλμ, αλλά ευτυχώς το αμάξι κινήθηκε αρκετά και σε ανοικτούς δρόμους.
Μάλιστα, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης φάνηκε γνώστης, καθώς σωστά με προέτρεψε να το βάζω στη νεκρά όταν είναι σταματημένο με τη μηχανή σε λειτουργία.
Στην οδήγηση πάντως φάνηκε να πηγαίνει στρωτά, με ομαλές αλλαγές και απουσία πατιναρίσματος.
Τώρα εάν χρειαστεί αλλαγή δίσκου σύντομα, και πάλι βρισκόμαστε κάτω από το όριο του αρχικού μπάτζετ, οπότε καλά να είμαστε και όλα διορθώνονται.
-
Καλοτάξιδο εύχομαι και χωρίς προβλήματα!
-
Ευχαριστώ Φάνη!
-
Μια χαρα ειναι...αν σηκωνεις και το ποδι στις αλλαγες, οπου θα μαθεις εμπειρικα που τις κανει...θα ειναι πολυ ανετο και χαλαρο.
Εχω κανει πολλα χιλιομετρα με αυτο το κιβωτιο, αν μαθεις τον τροπο λειτουργιας του κυριως σηκώνοντας το ποδι απο το γκαζι την καταληλη στιγμη, και να το βαζεις χειροκινητα στην 1η σχεση σε ανηφόρες και στενα...τοτε σε αστικες μετακινησεις θυμιζει εντονα κιβωτιο με μετατροπεα ροπης, δεν αντιλαμβανεσαι τις αλλαγες.
Εχει καποιες προυποθεσεις που στην καθημερινη χρηση γινονται αυτοματα.
-
Lap, αυτή την τακτική την έχω ακούσει και από αλλού, θα την ακολουθήσω όταν το οδηγώ εγώ.
Τώρα, εάν θα το εφαρμόσει και η σύζυγος, για την οποία άλλωστε προορίζεται, αυτό είναι αλλουνού παππά ευαγγέλιο...
-
Καλοταξιδο!
Αν η συζυγος δεν εχει αλλη εμπειρία από αυτόματα ισως να μην της κακοφανει.
Η δικιά μου ουτε που ηθελε να βλέπει το 108 γιατι τη χαλαγε το κιβωτιο...
Ηταν τετοια η γκρινια της που το γυρισαμε και πιο συντομα ...
Αλλιως ειναι το ιδανικό μεγεθος για αυτοκινητο πολης!
Ωστοσο μου κανει εντυπωση που δεν υπαρχουν σωστά αυτοματα στα μικρά πόλης...
Μα αν θες καπου αυτοματο είναι για μεσα στην πόλη!
Οξυμωρο!!
-
Σαν τις δικες μας στην οικογενεια. Πατουσνα μονιμα το ποδι στο γκαζι και πατιναριζε ο συμπλεκτης
Οσο και αν εξηγουσα τα ιδια. Τιποτα...εκει τα ιδια,
Ειναι αυτοματοποιημενο χειροκινητο, θελει σηκωμα το ποδι....
Στο χειροκινητο mode μαλιστα με τα αυτακια στο τιμονι ειναι ακομα πιο μαλακο, αλλαζεις ανμεσα στις στροφες αλα f1 και εχει πλακα
Γενικα δεν ειναι δεικτης του κιβωτιου οσοι το χρησιμοποιουν λαθος.
-
Ωστοσο μου κανει εντυπωση που δεν υπαρχουν σωστά αυτοματα στα μικρά πόλης...
Υπάρχουν, αλλά πολύ λίγα (π.χ. i10, Picanto) και ο λόγος είναι καθαρά οικονομικός (κόστος και εκπομπές CO2), τίποτε άλλο.
-
i10, Picanto
Τα καινούρια είναι με αυτοματοποιημένο χειροκίνητο...
-
Τα καινούρια είναι με αυτοματοποιημένο χειροκίνητο...
Το ξέρω Αλέξανδρε, δυστυχώς τα χάλασαν και αυτά. Μιλάω για μεταχειρισμένα.
Μικρό, αυτόματο μεταχειρισμένο.
