-
Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τον πόνο μου για το αυτοκίνητο που έχω. Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (ένδειξη στο θερμόμετρο του αυτοκινήτου λίγο κάτω από 50) κατά την εκκίνηση κάνει συνεχώς σκορτσαρισματα έντονα οπως έκανε παλιά μια μηχανή που είχα όταν μπουκωνε το καρμπυρατέρ. Όταν η θερμοκρασία ανέβει σταματάει και λειτουργεί κανονικά. Το check engine δεν έχει ανάψει. Πριν 3 εβδομάδες έγινε καθαρισμός egr (τουλάχιστον αυτό πλήρωσα). Αυτό που παρατηρώ είναι ότι με νεκρά όταν πατάω τέρμα γκάζι ο δείκτης του στροφόμετρου δεν μπαίνει στα κόκκινα. Είναι κάπου στις 4500 στροφές. Τις τελευταίες φορές έχω γεμίσει το αυτοκίνητο με shell vpower. Επίσης χρησιμοποίησα ένα μπουκάλι καθαριστικό για κινητήρα πετρελαίου που μου είχαν δώσει από κατάστημα εξουσιοδοτημένο της Hyundai. Το αυτοκίνητο είναι σε νησί οι διαδρομές που κάνει δεν είναι μεγάλες. Δεδομένου ότι το κάνει συχνά πλέον μπορείτε να μου δώσετε τα φώτα σας με το τι να κάνω? Υπόψη ότι όποτε πάω στη Hyundai νιώθω ότι με γδερνουν...!
-
Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τον πόνο μου για το αυτοκίνητο που έχω. Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (ένδειξη στο θερμόμετρο του αυτοκινήτου λίγο κάτω από 50) κατά την εκκίνηση κάνει συνεχώς σκορτσαρισματα έντονα οπως έκανε παλιά μια μηχανή που είχα όταν μπουκωνε το καρμπυρατέρ. Όταν η θερμοκρασία ανέβει σταματάει και λειτουργεί κανονικά. Το check engine δεν έχει ανάψει. Πριν 3 εβδομάδες έγινε καθαρισμός egr (τουλάχιστον αυτό πλήρωσα). Αυτό που παρατηρώ είναι ότι με νεκρά όταν πατάω τέρμα γκάζι ο δείκτης του στροφόμετρου δεν μπαίνει στα κόκκινα. Είναι κάπου στις 4500 στροφές. Τις τελευταίες φορές έχω γεμίσει το αυτοκίνητο με shell vpower. Επίσης χρησιμοποίησα ένα μπουκάλι καθαριστικό για κινητήρα πετρελαίου που μου είχαν δώσει από κατάστημα εξουσιοδοτημένο της Hyundai. Το αυτοκίνητο είναι σε νησί οι διαδρομές που κάνει δεν είναι μεγάλες. Δεδομένου ότι το κάνει συχνά πλέον μπορείτε να μου δώσετε τα φώτα σας με το τι να κάνω? Υπόψη ότι όποτε πάω στη Hyundai νιώθω ότι με γδερνουν...!
-
Βρε φίλε, έχεις καταλάβει ότι έχεις πάρει diesel; 4500 στροφές είναι περίπου ο συνήθης κόφτης στους μικρομεσαίους κινητήρες diesel.
Πόσο θες να δεις μαρσάροντας το με νεκρά; 6-7000 στροφές; Δεν γίνεται!
-
Δεν είχα ποτέ diesel... Δεν γνωρίζω και πολλά. Ο τεχνικός της Hyundai εδώ μου είπε ότι κανονικά θα έπρεπε να μπαίνει στα κόκκινα ο δείκτης με νεκρά και τέρμα γκάζι... Αυτός μου το είπε και συνηθισμένος εγώ από βενζινοκινητήρες και δη μηχανής τον πίστεψα. Από κει και πέρα τι μπορώ να κάνω για το ότι όταν είναι κρύος κάνει σα να έχει μπουκωμενο καρμπιρατέρ???
-
Για προστασια του κινητηρα δεν παει στα 'κοκκινα' που θα ναι..... καμια 250 σ.α.λ παραπανω
Εισαι σιγουρος οτι ο μηχανικος ειναι μηχανικος; μηπως ειναι καποιος περιεργος πελατης αλα Mr Bean, που κυκλοφορει στο service της αντιπροσωπείας ;;;
-
Ρε παιδιά μη παίζετε με το πόνο μου...
Κατάλαβα ότι θα πρέπει να αλλάξω συνεργείο και να βρω άλλο που ξέρει τον συγκεκριμένο κινητήρα και φαντάζομαι ότι θα πρέπει να έχει και διαγνωστικό...
Για το πρόβλημα όμως που αντιμετωπίζω δε μου είπατε τίποτα και όπως καταλαβαίνετε είμαι άσχετος...!
-
Τι παθαινει αν μαρσαρεις το βενζινης?
-
Αν μαρσάρεις ξερό(χωρίς φορτίο) βενζίνη ή diesel σε εποχές injection,το λιγότερο που θα πάθεις είναι να πάρεις βαλβίδες μασχάλη.
Μάγκες βρέθηκε μηχανή teleport 1980; Αν βρέθηκε,θέλω και γω ταξίδι!!!
Σε καρμπυρατέρ αγριεύαμε λίγο το πρωί το μοτέρ και στα κρύα με λίγο τσοκ για να ζεσταθεί.
Την αγάπη σας.
-
Δεν είχα ποτέ diesel... Δεν γνωρίζω και πολλά. Ο τεχνικός της Hyundai εδώ μου είπε ότι κανονικά θα έπρεπε να μπαίνει στα κόκκινα ο δείκτης με νεκρά και τέρμα γκάζι... Αυτός μου το είπε και συνηθισμένος εγώ από βενζινοκινητήρες και δη μηχανής τον πίστεψα. Από κει και πέρα τι μπορώ να κάνω για το ότι όταν είναι κρύος κάνει σα να έχει μπουκωμενο καρμπιρατέρ???
Φίλε υπάρχουν εδώ άνθρωποι με γνώσεις που μπορούν να σε συμβουλέψουν, αλλά πρέπει κι εσύ να γράψεις τις βασικές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου και του προβλήματος κι όχι μόνο τα συναισθήματα που σου προκαλεί...
Το αμάξι είναι το 1.4 CRDi ? Υποθέτω είναι το πρώτο σου αυτοκίνητο? Αν είναι αυτός ο κινητήρας, για να συγκρίνεις με τη μηχανή, σκέψου πως η μέγιστη ροπή του ξεκινάει από τις 1700κάτι στροφές μέχρι τις 2700 και μάξιμουμ ιπποδύναμη στις 4000. Δεν ξέρω που είναι τα κόκκινα στο καντράν σου, αλλά καταλαβαίνεις πως ένα μικρό ντίζελ στις 3 χιλιάδες στροφές είναι σαν τη μηχανή σου στις 6000, ξέχνα το στροφόμετρο όπως το ξέρεις απ' τη μηχανή.
Γνωρίζεις τα βασικά για το ντήζελ; Το ντήζελ μην έχοντας μπουζί, βασίζεται στη συμπίεση για αυτανάφλεξη κι όταν είναι κρύο (κι ασυντήρητο) μπορεί να μπερδεύει και να ακούγεται. Γι αυτό υπάρχουν αντιστάσεις προθέρμανσης (σαν μπουζί, τα glowplug που σου έγραψαν παραπάνω) που θερμαίνουν το θάλαμο καύσης κατά την εκκίνηση, αν σε κάποιο κύλινδρο δεν ανάψει θα αργήσει να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας και θα είναι σε διαφορά με τους υπόλοιπους. Αν το αυτοκίνητο το έχεις πάρει μεταχειρισμένο, πρέπει να πας σε ένα σοβαρό συνεργείο να ελέγξουν όλα αυτά τα μικρά τα βασικά...
Μόνο στο ρελαντί το καταλαβαίνεις το πρόβλημα; Εν κινήσει έχεις καθόλου κομπιάσματα; Για να δεις μήπως επίσης υπάρχει κάποιο ζήτημα με το τούρμπο και την τροφοδοσία αέρα. Και τέλος το κλασσικό φίλτρο σωματιδίων PDF στην εξάτμιση, που λόγω μικρών διαδρομών στο νησί μπορεί να έχει μπουκώσει... Όλα αυτά βασισμένα μόνο σε υποθέσεις που μπορούμε να κάνουμε, καθώς δεν γράφεις καθόλου στοιχεία και λεπτομέρειες...
-
Η EGR δουλεύει σίγουρα? Μήπως κολλάει ανοιχτή? Εμένα σε ένα απλό βενζίνης γκολφ ήταν ξεσυνδεμενη.Την συνδέω,καθαρίζω σωλήνα και ξαφνικά πρόβληματα σαν τα παραπάνω.Εφαγε ταπωμα .....
Και εμένα βενζίνη το erc στις 4000σαλ χτυπάει κόφτη με κενό.Το γράφει δε το manual ότι είναι καλό να στροφαρει χωρίς φορτίο.
-
Αν μαρσάρεις ξερό(χωρίς φορτίο) βενζίνη ή diesel σε εποχές injection,το λιγότερο που θα πάθεις είναι να πάρεις βαλβίδες μασχάλη.
To εξηγεις τεχνικα λιγο? Δεν μπορω να το καταλαβω
-
Η EGR δουλεύει σίγουρα? Μήπως κολλάει ανοιχτή? Εμένα σε ένα απλό βενζίνης γκολφ ήταν ξεσυνδεμενη.Την συνδέω,καθαρίζω σωλήνα και ξαφνικά πρόβληματα σαν τα παραπάνω.Εφαγε ταπωμα .....
Και εμένα βενζίνη το erc στις 4000σαλ χτυπάει κόφτη με κενό.Το γράφει δε το manual ότι είναι καλό να στροφαρει χωρίς φορτίο.
Το αυτοκίνητο μπήκε στο κομπιούτερ. Φάνηκε να μην αλλάζουν οι τιμές στην egr. Ήμουν από πάνω από το μηχανικό όταν συνδέθηκε. Είδα δηλαδή ότι στο πάτημα του γκαζιού δεν άλλαζαν οι τιμές. Έγινε καθαρισμός (τουλάχιστον αυτό πλήρωσα) στην egr. Πριν 2 με 3 εβδομάδες.
-
Ο λόγος που σας γράφω είναι γιατί έχω καταλάβει ότι κάτι δεν πάει καλά. Δεν έχω καταλάβει τι. Δε ξέρω αν φταίει η χρήση του αυτοκινήτου, το συνεργείο, η τα πετρέλαια. Συνήθως βάζω v power.
Μου είπαν επίσης να κάνω πιο μεγάλες διαδρομές εστω μια φορά την εβδομάδα για να λειτουργεί ο κινητήρας από 15' και πάνω ωστε να λειτουργούν τα φίλτρα μπροστά και πίσω (αν κατάλαβα καλά) και να μη φοβάμαι να το πατάω. Οφείλω να ομολογήσω ότι τον τελευταίο καιρό το πατάω αρκετά.
-
jpk chios wrote:
Δεν είχα ποτέ diesel... Δεν γνωρίζω και πολλά. Ο τεχνικός της Hyundai εδώ μου είπε ότι κανονικά θα έπρεπε να μπαίνει στα κόκκινα ο δείκτης με νεκρά και τέρμα γκάζι... Αυτός μου το είπε και συνηθισμένος εγώ από βενζινοκινητήρες και δη μηχανής τον πίστεψα. Από κει και πέρα τι μπορώ να κάνω για το ότι όταν είναι κρύος κάνει σα να έχει μπουκωμενο καρμπιρατέρ???
Φίλε υπάρχουν εδώ άνθρωποι με γνώσεις που μπορούν να σε συμβουλέψουν, αλλά πρέπει κι εσύ να γράψεις τις βασικές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου και του προβλήματος κι όχι μόνο τα συναισθήματα που σου προκαλεί...
Το αμάξι είναι το 1.4 CRDi ? Υποθέτω είναι το πρώτο σου αυτοκίνητο? Αν είναι αυτός ο κινητήρας, για να συγκρίνεις με τη μηχανή, σκέψου πως η μέγιστη ροπή του ξεκινάει από τις 1700κάτι στροφές μέχρι τις 2700 και μάξιμουμ ιπποδύναμη στις 4000. Δεν ξέρω που είναι τα κόκκινα στο καντράν σου, αλλά καταλαβαίνεις πως ένα μικρό ντίζελ στις 3 χιλιάδες στροφές είναι σαν τη μηχανή σου στις 6000, ξέχνα το στροφόμετρο όπως το ξέρεις απ' τη μηχανή.
Γνωρίζεις τα βασικά για το ντήζελ; Το ντήζελ μην έχοντας μπουζί, βασίζεται στη συμπίεση για αυτανάφλεξη κι όταν είναι κρύο (κι ασυντήρητο) μπορεί να μπερδεύει και να ακούγεται. Γι αυτό υπάρχουν αντιστάσεις προθέρμανσης (σαν μπουζί, τα glowplug που σου έγραψαν παραπάνω) που θερμαίνουν το θάλαμο καύσης κατά την εκκίνηση, αν σε κάποιο κύλινδρο δεν ανάψει θα αργήσει να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας και θα είναι σε διαφορά με τους υπόλοιπους. Αν το αυτοκίνητο το έχεις πάρει μεταχειρισμένο, πρέπει να πας σε ένα σοβαρό συνεργείο να ελέγξουν όλα αυτά τα μικρά τα βασικά...
Μόνο στο ρελαντί το καταλαβαίνεις το πρόβλημα; Εν κινήσει έχεις καθόλου κομπιάσματα; Για να δεις μήπως επίσης υπάρχει κάποιο ζήτημα με το τούρμπο και την τροφοδοσία αέρα. Και τέλος το κλασσικό φίλτρο σωματιδίων PDF στην εξάτμιση, που λόγω μικρών διαδρομών στο νησί μπορεί να έχει μπουκώσει... Όλα αυτά βασισμένα μόνο σε υποθέσεις που μπορούμε να κάνουμε, καθώς δεν γράφεις καθόλου στοιχεία και λεπτομέρειες...
Ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σου!
Το αυτοκίνητο είναι το 1,4 crd του αγορασμενο τον 8/12. Δεν είχα ποτέ diesel... Το προηγούμενο ήταν ένα picanto 1,1 βενζίνη.
Γνωρίζω ότι πρέπει να σβήσει η ένδειξη της αντίστασης και μετά να το βάλω μπρος πράγμα που κάνω από τότε που το πήρα καινούργιο. Μόνο ασυντηρητο δε μπορείς να το πεις... Κάνω ότι προβλέπεται από τον κατασκευαστή όπως προβλέπεται. Και με το που ανάψει το check engine το πάω στην Hyundai. Το θέμα είναι ότι πλέον δε θέλω να το πηγαίνω εκεί γιατί καταλαβαίνω ότι έχει ξεκινήσει χοντρό δούλεμα. Δε γνωρίζω τα βασικά του diesel αλλά γενικά ψαχνομαι και ψάχνω. Γι'αυτό ζήτησα τη βοήθεια σας!
Το πρόβλημα είναι μόνο όταν είναι κρύο. Δηλαδή όταν ξεκινήσει το αυτοκίνητο μετά από 12 ώρες σταματημένο. Εννοώ ότι βάζω το κλειδί περιμένω να σβήσει η προθέρμανση βάζω μπρος κουμπωνω πρώτη και ξεκινάνε μπουκώματα. Αν κρατήσω για μερικά μέτρα την πρώτη (χωρίς να ζορισω το αυτοκίνητο απλά πατάω λίγο γκάζι) και μετά βάλω δευτερα τα μπουκώματα μειώνονται και όταν η θερμοκρασία ανέβει λίγο πάνω από το 50 σταματάνε. Εν κινήσει δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα. Ούτε σε προσπέραση με κατέβασμα ταχύτητας (πχ από 4η σε 3η) ούτε σε προσπέραση χωρίς αλλαγή ταχύτητας.
Υπάρχει περίπτωση να υπάρχουν κατάλοιπα τα οποία με την στάση να κατακάθονται και να μπουκωνουν κάτι (υπόθεση κάνω, δε ξέρω τι θα μπορούσε να μπουκωνει)?
Έγινε καθαρισμός egr πριν 2 ή 3 εβδομάδες κατόπιν υποδείξεως του συνεργείου της Hyundai.
Τι λεπτομέρειες θα μπορούσα να αναφέρω? Για να ξέρω τι πρέπει να παρατηρήσω γιατί δεν ξέρω...
-
Καλησπέρα, έτυχε να δω το πρόβλημα που έχεις τώρα ετεροχρονισμένα καθώς αντιμετωπίζω και εγώ πρόβλημα με το δικό μου i20 μοντελο του 2014. Μου έκοβε στροφές απο τη μηχανή και μετά άρχισε να σβήνει. Ο μηχανικός μου με έστειλε σε ηλεκτρολόγο, ο οποίος με παρέπεμψε σε αντλιά-μπεκά-τουρμπά, ο οποίος έλυσε τα μπεκ και βρήκε μέσα γρέζια. Αυτά είναι είτε από την αντλία πετρελαίου είτε από τη μπεκιέρα, κάποιο από τα δύο "μαδάει" και πρακτικά τα έκανε άχρηστα τα μπεκ. Το μαλλί θα μου βγεί ακριβό πάντως. Δεν γνωρίζω αν έλυσες το πρόβλημα σου (μακάρι να το έλυσες), αλλά αν δεν το έχεις λύσει και ξέρεις κάποιον καλό μπεκά μπορεί να σε βοηθήσει.
Πρόβλημα κινητήρα Hyundai i20 diesel 2012