jpk chios wrote:
Δεν είχα ποτέ diesel... Δεν γνωρίζω και πολλά. Ο τεχνικός της Hyundai εδώ μου είπε ότι κανονικά θα έπρεπε να μπαίνει στα κόκκινα ο δείκτης με νεκρά και τέρμα γκάζι... Αυτός μου το είπε και συνηθισμένος εγώ από βενζινοκινητήρες και δη μηχανής τον πίστεψα. Από κει και πέρα τι μπορώ να κάνω για το ότι όταν είναι κρύος κάνει σα να έχει μπουκωμενο καρμπιρατέρ???
Φίλε υπάρχουν εδώ άνθρωποι με γνώσεις που μπορούν να σε συμβουλέψουν, αλλά πρέπει κι εσύ να γράψεις τις βασικές λεπτομέρειες του αυτοκινήτου και του προβλήματος κι όχι μόνο τα συναισθήματα που σου προκαλεί...
Το αμάξι είναι το 1.4 CRDi ? Υποθέτω είναι το πρώτο σου αυτοκίνητο? Αν είναι αυτός ο κινητήρας, για να συγκρίνεις με τη μηχανή, σκέψου πως η μέγιστη ροπή του ξεκινάει από τις 1700κάτι στροφές μέχρι τις 2700 και μάξιμουμ ιπποδύναμη στις 4000. Δεν ξέρω που είναι τα κόκκινα στο καντράν σου, αλλά καταλαβαίνεις πως ένα μικρό ντίζελ στις 3 χιλιάδες στροφές είναι σαν τη μηχανή σου στις 6000, ξέχνα το στροφόμετρο όπως το ξέρεις απ' τη μηχανή.
Γνωρίζεις τα βασικά για το ντήζελ; Το ντήζελ μην έχοντας μπουζί, βασίζεται στη συμπίεση για αυτανάφλεξη κι όταν είναι κρύο (κι ασυντήρητο) μπορεί να μπερδεύει και να ακούγεται. Γι αυτό υπάρχουν αντιστάσεις προθέρμανσης (σαν μπουζί, τα glowplug που σου έγραψαν παραπάνω) που θερμαίνουν το θάλαμο καύσης κατά την εκκίνηση, αν σε κάποιο κύλινδρο δεν ανάψει θα αργήσει να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας και θα είναι σε διαφορά με τους υπόλοιπους. Αν το αυτοκίνητο το έχεις πάρει μεταχειρισμένο, πρέπει να πας σε ένα σοβαρό συνεργείο να ελέγξουν όλα αυτά τα μικρά τα βασικά...
Μόνο στο ρελαντί το καταλαβαίνεις το πρόβλημα; Εν κινήσει έχεις καθόλου κομπιάσματα; Για να δεις μήπως επίσης υπάρχει κάποιο ζήτημα με το τούρμπο και την τροφοδοσία αέρα. Και τέλος το κλασσικό φίλτρο σωματιδίων PDF στην εξάτμιση, που λόγω μικρών διαδρομών στο νησί μπορεί να έχει μπουκώσει... Όλα αυτά βασισμένα μόνο σε υποθέσεις που μπορούμε να κάνουμε, καθώς δεν γράφεις καθόλου στοιχεία και λεπτομέρειες...
Ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σου!
Το αυτοκίνητο είναι το 1,4 crd του αγορασμενο τον 8/12. Δεν είχα ποτέ diesel... Το προηγούμενο ήταν ένα picanto 1,1 βενζίνη.
Γνωρίζω ότι πρέπει να σβήσει η ένδειξη της αντίστασης και μετά να το βάλω μπρος πράγμα που κάνω από τότε που το πήρα καινούργιο. Μόνο ασυντηρητο δε μπορείς να το πεις... Κάνω ότι προβλέπεται από τον κατασκευαστή όπως προβλέπεται. Και με το που ανάψει το check engine το πάω στην Hyundai. Το θέμα είναι ότι πλέον δε θέλω να το πηγαίνω εκεί γιατί καταλαβαίνω ότι έχει ξεκινήσει χοντρό δούλεμα. Δε γνωρίζω τα βασικά του diesel αλλά γενικά ψαχνομαι και ψάχνω. Γι'αυτό ζήτησα τη βοήθεια σας!
Το πρόβλημα είναι μόνο όταν είναι κρύο. Δηλαδή όταν ξεκινήσει το αυτοκίνητο μετά από 12 ώρες σταματημένο. Εννοώ ότι βάζω το κλειδί περιμένω να σβήσει η προθέρμανση βάζω μπρος κουμπωνω πρώτη και ξεκινάνε μπουκώματα. Αν κρατήσω για μερικά μέτρα την πρώτη (χωρίς να ζορισω το αυτοκίνητο απλά πατάω λίγο γκάζι) και μετά βάλω δευτερα τα μπουκώματα μειώνονται και όταν η θερμοκρασία ανέβει λίγο πάνω από το 50 σταματάνε. Εν κινήσει δεν υπάρχει το παραμικρό πρόβλημα. Ούτε σε προσπέραση με κατέβασμα ταχύτητας (πχ από 4η σε 3η) ούτε σε προσπέραση χωρίς αλλαγή ταχύτητας.
Υπάρχει περίπτωση να υπάρχουν κατάλοιπα τα οποία με την στάση να κατακάθονται και να μπουκωνουν κάτι (υπόθεση κάνω, δε ξέρω τι θα μπορούσε να μπουκωνει)?
Έγινε καθαρισμός egr πριν 2 ή 3 εβδομάδες κατόπιν υποδείξεως του συνεργείου της Hyundai.
Τι λεπτομέρειες θα μπορούσα να αναφέρω? Για να ξέρω τι πρέπει να παρατηρήσω γιατί δεν ξέρω...