-
To υποβραχιόνιο σε δύο θέσεις , έχει και τις ενδιάμεσες ...
σε ευχαριστώ, δεν μου τα ανοίγει στη δουλειά τα λινκ από hosting, θα τα δω το απόγευμα. είχες γράψει και το κόστος; θυμάμαι ό,τι γνήσια έβρισκα online όπως και τα Armster, ήταν στα 100-150€
-
Πολύ βολικό φαίνεται! Σαν αποθηκευτικό χώρο δεν έχει μεγάλο αλλά φαίνεται πολύ στιβαρό και ευρύχωρο αρκετά για να ακουμπάει και ο συνοδηγός! Πόσο πήγε σαν extra?
-
Αν θυμάμαι καλά 180 τοποθετημένο στην αντιπροσωπεία . Χώρο έχει αρκετό . Περίπου 1,5 λίτρο όπως το κόβω με το μάτι .
-
Καλησπερα και απο μενα.. έκλεισα μετα απο πολυ ψαξιμο το c3 aircross βενζινη με τα 110hp
Έκδοση shine...ετοιμοπαραδοτο εκθεσιακο χωρις χλμ δοκιμης...στα 18.800 με την προωθητικη...στο χρωμα που το ηθελα..am31 σαλονι.
Δωρο πατακια συναγερμο..πως σας φαινεται;;
Απο οσο προλαβα να διαβασω εδω μαλλον εκανα καλη επιλογή και σε καλη τιμη..
Αυτο π θελω να ρωτησω ειναι ποια ειναι η αποψη σας για το στρωσιμο κινητηρα και οχι μονο;;αν κ λενε οτι ερχονται ετοιμα αυτα..τον ανοίγω τον κινητήρα;;αφηνω 4-5000 χλμ και ως τοτε συντηρητικα μεχρι 3000 στροφές. Ποια ειναι η γνωμη σας;;;;
-
Καλόταξιδο να είναι, στο μυαλό είναι το στρώσιμο, υπάρχει και μια σχολή που λέει τέρμα στην αρχή να τεντωσουν μέσα να βγει η δύναμη ( από τον Τατουρη αυτό).
Για μένα πήγαινε ακριβώς όπως είχες σκοπό να το οδηγάς μετά το στρώσιμο. Νορμαλ δηλαδή και όσο παιρνανε τα χμ τόσο θα ανοίγει το μοτέρ.
-
Καταλαβα...ευχαριστω πολυ!!!
-
Ε...για 1000-1500 χλμ λίγο συντηρητικά θα έλεγα εγώ, όχι κόκκινα, όχι κρεμασματα, μόλις φθάσεις εκεί γύρω του δίνεις και μία να ανοίξει λίγο! Κάτι ενδιάμεσο δηλαδή με τις 2 σχολές!
-
Καλορίζικο . Εχει και εξαιρετικό εξοπλισμό .
Καμιά φορά λέω να τον ποστάρω για να στενοχωρηθούν πολλοί , αλλά τι να κάνουμε που είμαι μεγαλόψυχος...
Το άνοιγμα του κινητήρα θα γίνει μόνο του , εσύ να το πηγαίνεις χαλαρά , να το ευχαριστηθείς .
Να διαβάσεις στις οδηγίες του αυτοκινήτου , κάποια πράγματα για την θέση ασύρματης φόρτισης του κινητού , γιατί έχει κάποιες ιδιαιτερότητες αν θυμάμαι καλά
Το δικό μου δεν έχει , οπότε δεν το έχω ψάξει επισταμένα .
-
Ευχαριστω πολυ!
-
Καλορίζικο . Εχει και εξαιρετικό εξοπλισμό .
Καμιά φορά λέω να τον ποστάρω για να στενοχωρηθούν πολλοί , αλλά τι να κάνουμε που είμαι μεγαλόψυχος...
Το άνοιγμα του κινητήρα θα γίνει μόνο του , εσύ να το πηγαίνεις χαλαρά , να το ευχαριστηθείς .
Να διαβάσεις στις οδηγίες του αυτοκινήτου , κάποια πράγματα για την θέση ασύρματης φόρτισης του κινητού , γιατί έχει κάποιες ιδιαιτερότητες αν θυμάμαι καλά
Το δικό μου δεν έχει , οπότε δεν το έχω ψάξει επισταμένα .
Να ποσταριστεί εξοπλισμος παρακαλω!
Παρελαβα κ γω χθες κ ειμαι κατενθουσιασμενος θα γραψω αναλυτικα τις επομενες μερες
-
Το shine πηρα...εχει τα παντα..τι να πρωτογραψω...
Ψαχνοντας τα εξττα δεν του λειπει κατι...η πιο πλουσια εκδοση ειναι απο οτι καταλαβα.
-
Adaptive cruise control εχει; moto και pedestrian safety brake, blind spot, navi;
-
Κάποια τα έχει , κάποια μπορείς να τα βάλεις με μικρό κόστος , αλλά η εδώ αντιπροσωπεία δεν τα φέρνει όλα .
Τα έχει η Κούλα (Σουίφτ) αυτά ?
-
Blind spot δεν εχει σε κανενα απο οτι καταλαβα...εδω..δεν ξερω γιατι...
Δεν θεωρειται οτι ειναι περιττο;;βεβαια δεν εχω οδηγησει οχημα που να χει.
-
Κάποια τα έχει , κάποια μπορείς να τα βάλεις με μικρό κόστος , αλλά η εδώ αντιπροσωπεία δεν τα φέρνει όλα .
Τα έχει η Κούλα (Σουίφτ) αυτά ?
Ναι Ολα....standard στην glx δεν υπαρχουν εξτρα, τα παιρνεις ολα τα εξτρα με τη μια...,και αλλα εχει που δεν τα θυμάμαι οπως αυτοματη μεγαλη σκαλα. Πολυ πρακτικο σε ταξιδια. Full led παντου μρπς πισω, θερμαινομενσ καθισματα, τον χειμωνα απλα δεν παιζονται...καθισε σε καυτη αγκαλια...., signal recognition κτλ...και αλλα εχει αλλα δεν υα θυμαμαι ολα.....
Ααααα.
Navi.
Mirrorlink
Το ηχοσυστημα οχι κορυφαιο αλλα αρκετα πανω απο τιν μεσο ορο με μοναδα ηχου της Bosch.
Lane assist με δυναμικη υποβοηθηση στο τιμονι
Θερμαινόμενοι καθρευτες και ηλεκτρικα αναδιπλουμενους
Keyless entry
Start button
4 δισκοφρενα ....κτλ
Κατι που δεν το λεει πουθενα αλλα το ειδα στην πραξη....ελαφραινει το τιμονι στην αντιθετη πλευρα οταν υπαρχει υπερστεοφη για να κανεις την σωστη κινηση.
Κατι σαν το esp της alfa Romeo mito.
Εμενα ειναι υο προ φεις λιφτ και δεν εχω blind spot ... πλεον το facelift το εχει και αυτο.
Υ.γ λογω τελων ταξινόμησης εχουν βαλει την απλη καμερα οπισθοποριας. Στην ασια σε ολα αυτα της glx προσθεσε και 360 μοιρες καμερα. Ισως αν πεσουν τα ττ αλλα δεν το νομιζω, εγινε η παραγγελια στο εργοστασιο.
-
Κατι που δεν το λεει πουθενα αλλα το ειδα στην πραξη....ελαφραινει το τιμονι στην αντιθετη πλευρα οταν υπαρχει υπερστεοφη για να κανεις την σωστη κινηση.
Κατι σαν το esp της alfa Romeo mito.
Αλήθεια τώρα?
-
Edit [Admin]
-
Χαλαρώστε και μην μου χαλάτε το θέμα του τιτανοτεράστιου 3 αιρκρος...
-
Κατι που δεν το λεει πουθενα αλλα το ειδα στην πραξη....ελαφραινει το τιμονι στην αντιθετη πλευρα οταν υπαρχει υπερστεοφη για να κανεις την σωστη κινηση.
Κατι σαν το esp της alfa Romeo mito.
Lap, εννοείς το DST που συνεργάζεται με το VDC (ESP για την Alfa).Yπάρχει και στην Giulietta.
http://ixauto.gr/article.php?id=409
'... Τέλος, η Alfa Romeo MiTo υιοθετεί μια ακόμη κορυφαία ηλεκτρονική εφαρμογή για κορυφαίο έλεγχο, το σύστημα DST (Dynamic Steering Torque) που συμπληρώνει το ηλεκτρικής υποβοήθησης σύστημα διεύθυνσης ως μέρος του συστήματος ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου (VDC). Το DST αυξάνει την δύναμη επαναφοράς του τιμονιού αναλόγως των πλευρικών g, προσφέροντας εξαιρετική αίσθηση. Μέσα από την εφαρμογή κατάλληλης δύναμης υποδεικνύει τη σωστή αντίδραση σε περίπτωση υπερστροφής και σε φρενάρισμα σε επιφάνειες με διαφορετικό συντελεστή τριβής.'
Bέβαια, είναι πολύ ανεπαίσθητο, έχοντας οδηγήσει MiTo και Giulietta, νομίζω 1-2 φορές που μου έτυχε το αντιλήφθηκα (και πάλι το λέω με επιφύλαξη).
-
Panormus βρήκα την περιγραφή στα Αγγλικά περί Mito :
DST: Dynamic Steering Torque, is a function with which the VDC interacts with the electric drive providing, in the event of intervention of the stability control systems, a steering torque at the right moment and the right
DST (Dynamic Steering Torque)
The VDC of the Alfa Romeo MiTo always intervenes in a “discreet” way thanks to the combination with DST (Dynamic Steering Torque), the “active electronic steering” which already automatically corrects and also controls oversteer on low-grip surfaces. Therefore, DST improves both driving safety and handling performance. In fact, in all driving conditions, the electronic steering suggests to the driver the correct maneuvers to perform, allowing excellent sealing performance and instilling a great sense of safety. Thanks to the continuous interaction between the electric power steering (which generates torque at the steering wheel) and the electronic dynamics control (VDC). In detail, the DST automatically makes corrections, helps to maintain control of the vehicle and makes the intervention of the VDC more “discreet”.
The DST system is particularly useful in the event of oversteer, facilitating the most appropriate maneuver to maintain control of the car in all conditions. In addition, the MCF function (Mu-Split control function) intervenes in the event of driving on surfaces with differentiated grip (for example, it often happens in winter that two wheels are on ice while the other two are on asphalt). In this particular case, the DST system allows automatic counter-steering that allows you to control the car (avoiding a spin) and at the same time stop in the shortest possible distance (braking distance is reduced by 10%). Finally, when driving sporty, if the system detects greater lateral acceleration (starting from 0.6 g), it intervenes by providing an increase in resistant torque at the steering wheel.Υποτίθεται ότι κάνει 'αυτόματη' διόρθωση και κάτι ανάλογο έχω διαβάσει σε forum κατόχων της.
Sorry για το off topic criuser
Citroen C3 Aircross 2018