-
https://www.autotriti.gr/premium/data/news/Diarroh-To-neo-Peugeot-3008_206298.asp?a=6
Περίμενα περισσότερα μάλλον.
-
Εαν είναι όντως έτσι, τότε το προ FL που αρέσει σαφώς περισσότερο, ειδικά το εμπρός μέρος. Αλλά περιμένω να δώ το πραγματικό αυτοκίνητο πως θα είναι από κοντα.
-
Οκ καλύτερο από τα αρχικά σκίτσα, ωραία η σίτα μπροστά αλλά με χαλάει που επεκτείνεται και μέσα στον προφυλακτήρα. Τα πίσω φωτα μου αρέσει που είναι μαύρα όταν δεν είναι αναμμένα. Συνολικά μια μέτρια ανανεωση. Το τρέχον GT line παραμένει η προτίμηση μου.
https://www.carscoops.com/2020/09/2020-peugeot-3008-gains-drl-fangs-and-upgraded-tech/
-
Σίγουρα ποιο ωραίο από το προηγούμενο
-
Ναι, εντάξει, πολύ καλύτερο από τα σκίτσα και πήρε μέσα τη 10' του 2008 στο infotainment.
Χρειαζόταν την ανανέωση, είχε αρχίσει να κουράζει η μούρη του.
Όπως έχω ξαναπεί, βλέπεις καθρέπτη και ξέρεις ότι έρχεται Peugeot από πίσω σου, τα fangs είναι το καλύτερο led design στην αγορά αυτή τη στιγμή.
Τέλος χρονιάς λέει το άρθρο, νόμιζα από Φθινόπωρο.
-
Δεν είναι κακό.
-
Ωραία αναβάθμιση μπροστά, στο παρόν 3008 το μεγάλο του μειονέκτημα είναι η μεγάλη διαφορά στην σχεδίαση που έχουν τα απλά φωτιστικά σώματα σε σχέση με αυτά του gt line και gt. Στο 2008 ακόμη και τα απλά είναι όμορφα σχεδιασμενα , δεν δείχνουν τόσο πολύ φτωχά σε σχέση με το Gt line.
Και βλέποντας το παλι δεν μπορώ να μην ξαναεκθειασω το 3008 , για εμένα είναι πραγματικά επαναστατικό μοντέλο σχεδιαστικά -τηρουμένων των αναλογιών- ακόμη και σήμερα συγκρινομενο με όλους τους ανταγωνιστές του. Βάλτε δίπλα τα X1 , tiguan, Q3 , XC40, gla (η καινούργια ίσως να είναι αληθινή mercedes σε σχέση με την προηγούμενη δεν ξέρω) και θα καταλάβετε τι εννοώ. Στο εσωτερικό δεν το συζητάμε , από το 2016 όλοι προσπαθούν να το μιμηθούν σε γενικές γραμμές. Θυμάμαι τον χαμό με την τιμολόγηση του αλλά τώρα ακόμη και οι πιο δύσπιστοι αντιλήφθηκαν το γιατί, αποδείχτηκε τελικά VFM σε σχέση με τα παραπάνω μοντέλα που μόνο με τον αέρα του premium μπορούν να δικαιολογήσουν την υψηλότερη τιμή τους , αλλά αυτό ενδιαφέρει μόνο όσους απολαμβάνουν τον καπνιστό αέρα γενικά στην ζωή τους. ( Προσοχή δεν λέω πως έγινε premium η Peugeot αναφερομαι μόνο στο 3008 που ανήκει στην c κατηγορία και οι premium παίχτες εξαργυρώνουν την premium υπεραξία τους χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια)
Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν μπορώ να πω για το 2008 που οκ, λόγω 3008 δεν θα μπορούσε να έχει τον ίδιο wow factor , αλλά κυρίως λόγω της τιμολόγησης του. Δίπλα σε ένα countryman δεν μπορεί να σταθεί το ίδιο άνετα όπως το 3008 στις premium προτάσεις του ανταγωνισμού -αν και πριν λίγο καιρό έγραφα το αντίθετο - αλλά το είδα δίπλα σε puma και αναθεώρησα , ενώ έχω δει και αρκετά active που τελικά είναι πολύ φτωχά μέσα έξω - διακρίνω μια φτωχομπινεδιαρικη φιλοσοφια 316 δεκαετίας 90 ή κάνω λάθος με την περίπτωση του 2008; - ένα kamiq ή ένα C3 aircross ή ένα Vitara είναι καλυτερες επιλογές στα ίδια χρήματα.
-
Εγω που ειδα απο κοντα το 208 active....ΜΙΑ ΧΑΡΑ ειναι....τονιδιο φανταζομαι και το active 2008. Νομιζω δεν εχουν eco led φωτα
Dublin ακου: εκανα γυμναστικη αυτες τις μερες, ραχιαιους και ίσιωσα περισσοτερο. Τοτε βαλα σε πιο ορθη κλιση την πλατη του καθισματος και ως δια μαγείας ολα τα θεματα με το τιμονι λύθηκαν.
Συμπερασμα: Τα psa θελουν γυμνασμενο κορμι, ιδιαιτερα τους ραχιαιουςκαι αμεσως απολαμβανεις το τιμονακι τους.
-
Όχι Lap , διαφωνώ, τι μου το θυμισες το 208, στο 208 τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα , σαν βασική έκδοση του swift είναι από μακριά , και νομίζω παίζει στα 16.000 με 17.000 χιλιάδες!!!!! Αν δεν κάνω λάθος με 17.500 περίπου παίρνεις το corsa 1.2 130 eat8 gs line !!!!! 16.500 έχει το clio 100 άλογα στην έκδοση dynamic. Στα 20.000+ δεν παιζουν αυτά τα όμορφα που κύκλοφορουν αρκετά ομολογουμένως; Το 130 eat8 208 με τον εξοπλισμό του dynamic πόσο έχει παραδείγματος χάριν; Ίσως σαν μια εναλλακτική λύση ενός βασικού c hatchback για έναν νεαρό ζευγάρι ή εργένη να τα αξίζουν τα 20+ τόσο καλύτερα που έχουν γίνει σε πάτημα και χώρους τα supermini . Αλλά όχι active ρε παιδιά σε τέτοιες τιμές και με τέτοιες εναλλακτικές; Πότε έγινε το λιονταράκι τόσο ποθητό; Θα τρελαθουμε;
-
Όχι Lap , διαφωνώ, τι μου το θυμισες το 208, στο 208 τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα , σαν βασική έκδοση του swift είναι από μακριά , και νομίζω παίζει στα 16.000 με 17.000 χιλιάδες!!!!!
-Ε τοτε κουκλα ειναι.....
-Κοντινο μου ατομο το αγορασε. Το diesel νομιζω 17.000 ευρω. Ετσι καταλαβα δηλαδη.
Αν αγοραζα σημερα θα με εβαζε σε σκεψεις συτη η εκδοση.
Ρε συ ωραιο ηταν. Ενταξει πριμιουμ δεν ηταν με την καμια, αλλα γενικα ηταν ωραιο....
Μεσα ιδιαιτερα μια χαρα το ειδα....απορω δηλαδη που λετε οτι η εκδοσηactive μοιαζει φτωχικη. Ασε που εχει χειροφρενακι μηχανικο να εχεις το κεφαλι σου ησυχο......
Δεν ειχε acc, αυτο ηταν το μεγαλυτερο φαουλ του.
-
[youtube]qctJCMeuy2M[/youtube]
Ωραίο το Night Vision.
https://www.autoblog.gr/2020/09/01/peugeot-3008-facelift-2021/
-
Δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν μπορώ να πω για το 2008 που οκ, λόγω 3008 δεν θα μπορούσε να έχει τον ίδιο wow factor , αλλά κυρίως λόγω της τιμολόγησης του. Δίπλα σε ένα countryman δεν μπορεί να σταθεί το ίδιο άνετα όπως το 3008 στις premium προτάσεις του ανταγωνισμού -αν και πριν λίγο καιρό έγραφα το αντίθετο - αλλά το είδα δίπλα σε puma και αναθεώρησα , ενώ έχω δει και αρκετά active που τελικά είναι πολύ φτωχά μέσα έξω - διακρίνω μια φτωχομπινεδιαρικη φιλοσοφια 316 δεκαετίας 90 ή κάνω λάθος με την περίπτωση του 2008; - ένα kamiq ή ένα C3 aircross ή ένα Vitara είναι καλυτερες επιλογές στα ίδια χρήματα.
Καλά, να πω ότι διαφωνώ θα είναι λίγο, το Kamiq δεν το βλέπεις καν στο δρόμο, εγώ με εκπαιδευμένο μάτι κοιτάω πάντα να δω το ταμπελάκι για να σιγουρευτώ, από τα ποιο αδιάφορα σχεδιαστικά μοντέλα των τελευταίων ετών, Karoq πολύ καλύτερο για μένα.
C3 Aircross, το αγαπώ, μου αρέσει, αλλά το αυτοκίνητο είναι μία γενιά πίσω, με ότι συνεπάγεται αυτό, θα το έπαιρνα για την μειωμένη τιμή του και μέχρι το τέλος ήμουν ανάμεσα σε C3/C5 Aircross ή 2008.
Vitara μου αρέσει εξωτερικά αλλά μοντέλο του 2015 απ' εξω, και του 2005 από μέσα...έψαχνα πετρέλαιο επίσης, οπότε και το SX4 δεν μου έκανε.
Από οδήγηση επίσης, αυτά που ανέφερες είναι πολύ πίσω σε σχέση με το 2008 σε ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης τουλάχιστον. Πήγαινε μία μέρα για πλάκα και κάνε τα 10 λεπτά test drive το καθένα και γύρνα να μας πεις.
Τα μόνα που βάζω μαζί με το 2008 στην κατηγορία είναι το Puma και το T-Roc, και μετά το Captur. Νομίζω αυτή είναι η top 4άδα, και με διαφορά. Αν έπαιρνα σήμερα; πάλι το Top 3 μου θα ήταν C3 Aircross/C5 Aircross/2008, και πάλι το 2008 θα έπαιρνα.
Aν θες χώρους, άνεση και χαμηλή τιμή πας C3 Aircross, αν θες κάτι σε Kamiq με χώρους και καλή τιμή, καλύτερα για μένα Captur σε κάποια φτωχότερη έκδοση (γιατί οι καλύτερες τσιμπάνε, και μετά δεν έχει νόημα), αν θες κάτι σε T- Roc, δηλαδή συνολικά μεγαλύτερο στα όρια του C suv και με λίγο upmarket αναφορές, σφαίρα για 2008 (το T- Roc έχει τιμή και θέληση για upmarket, αλλά μέσα είναι σαν Arona με χρωματιστό πλαίσιο), το Puma είναι σαν Arona (ήταν το ποιο στριφτερό όταν είχε βγει) και T-Cross, μόνο πολύ καλύτερο σε όλα, αλλά με εσωτερικό Fiesta, λιγότερους χώρους πίσω, ποιο crossover διάθεση (λιγότερα SUV στοιχεία σε σχεδιασμό), ήθελε το κατιτίς του περισσότερο κατά τη γνώμη μου, αλλά κορυφαία επιλογή όπως και να το δεις.
Εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ περισσότερο το 2008 μέσα - έξω από το 3008, και βλέπεις ότι συμφωνεί και η Peugeot, γι' αυτό δίνει στοιχεία του 2008 στο 3008..Μέσα οι μεγάλες πλαστικές επιφάνειες του 3008 ποτέ δεν μου άρεσαν, οι οποίες μειώθηκαν έξυπνα σε σχεδιασμό και υλικά στο 2008. Επίσης το 3008 δεν θα πάρει το 3D καντράν, που πηγαίνει σφαίρα στις πωλήσεις στην Ευρώπη (τόσο που είχα ποστάρει άρθρο εδώ ότι τους είχαν τελειώσει οι πρώτες ύλες για την οθόνη!).
Το 208 πουλάει απίστευτα καλά, γύρω στα 1400 αυτοκίνητα μέσα στο 2020 για Ελλάδα, αν το δεις στο δρόμο ξεχωρίζει αμέσως, και το βλέπω σε όλους τους τύπους και τάξεις ανθρώπων. Από Active λευκό που φαίνεται ότι το πήρε ο άλλος για να βάζει την οικογένεια μέσα, κίτρινο/κόκκινο GT για ποιο νέες και δυναμικές ηλικίες, και τα λοιπά χρώματα και εκδόσεις για ενδιάμεσους, νεαρά ζευγάρια, μεγάλους ανθρώπους, γυναίκες, για δεύτερο, πρώτο και οτιδήποτε στην μέση.
Μην ξεχνάμε ότι η Peugeot είναι 2 σε πωλήσεις στην Ελλάδα, οπότε και το 208 πουλάει, και το 2008, και το 3008 που πρόσφατα το 'χάριζε'.
Όσο για τα Active, ειδικά στο 2008 που από ότι κατάλαβα είναι ποιο καλά εξοπλισμένο από το 208, πάλι θα διαφωνήσω αλλά δεν χρειάζεται να πω τίποτα, υπάρχουν πολλοί εδώ μέσα που πήραν την έκδοση, οπότε μπορούν να επιβεβαιώσουν αν άξιζε ή όχι. Η γνώμη μου είναι ότι πήραν πολύ αμάξι για 18.200-18.500..και βέβαια αν θες το κάτι παραπάνω, πας Allure που είναι διαστημόπλοιο, ποιο Countryman?! Άσε που έχω πολλά ράμματα για τη γούνα τους, μην αρχίσω για mini, έχω και πρόσφατη ιστορία για το Countryman του 'αφεντικού' (πάντα υπάρχει αφεντικό!) αλλά την φυλάω στη φαρέτρα μου (3.000 ζημιά μετά την εγγύηση, και ο μηχανικός εν ολίγοις του είπε να το ξεφορτωθεί πριν φτάσει τα 100.000χλμ!)!
-
Εγω που ειδα απο κοντα το 208 active....ΜΙΑ ΧΑΡΑ ειναι....τονιδιο φανταζομαι και το active 2008. Νομιζω δεν εχουν eco led φωτα
Άθλιο είναι! Απορώ που σου άρεσε, σαν φτωχός συγγενής. Βλέπεις τις ωραίες φωτογραφίες κλπ. και μετά ψάχνεις να βρείς γιατί το αυτοκίνητο που πήρες είναι διαφορετικό. Σαν να βλέπεις την Μόνικα και μετά παντρέυεσαι την αδερφή της που έχουν ίδιο επίθετο αλλά η αδερφή δεν βλέπεται! Όπως έλεγε και ο κολλητός μου με το προηγούμενο 2008 (σε allure+ με έξτρα), όταν είδε το νέο στην απλή έκδοση μου είπε ότι είναι σαν το Berllingo...αχαχα!
-
Τι λεει;;;;; τι;;;;
Ναι αλλα θα μπεις στην οικογενεια...και χρουτσου χρουτσου θα καθεσε διπλα στη Μονικα στα οικογενειακα τραπεζια... κατι θα τσιμπισεις κατα λαθος,
Ασε μας ρε Φανη που θα εχεις εσυ τη Μονικα και εμεις την αδελφη της.
Εχει αδελφη η Μονικα;
Υ.γ για τα credits ....
https://i.pinimg.com/originals/e7/e9/61/e7e961a9607111b3bd050a3b5f1648a7.jpg
Υ.γ μια χαρα ειναι η active που ειναι διαφορετικη απο τις αλλες;
Οκ εχει 3d cluster αλλα ολο το αλλο....μια χαρα ειναι;
Ερωτηση: γινεται η active να παρει εξτρα τα adas και το acc;
-
Μια χαρα ειναι η active που ειναι διαφορετικη απο τις αλλες;
Συμφωνώ φυσικά. Μία χαρά είναι. Γι'αυτό υπάρχουν και παραπάνω εκδόσεις για τα έξτρα σου, αλλιώς θα έβγαινε σε μια έκδοση κάθε αυτοκίνητο.
Έχει το Corsa/Fiesta/Ιαπωνικά/C3/VAG καλύτερο εσωτερικό στην βασική τους έκδοση από αυτό που βλέπετε;
Το καινούργιο 2008 μοιάζει με Berlingo; yep..whatever..
σε όλα τα reviews του 208/2008 αυτά λένε, not!
-
Οχι ενταξει σε εσωτερικο....ειναι το καλυτερο ....ισχυει.
Κατσε διοτι τωρα οντως εχει ζουμι, ποσο βγαινει λευκο, diesel , active , adas, acc;
-
Οχι ενταξει σε εσωτερικο....ειναι το καλυτερο ....ισχυει.
Κατσε διοτι τωρα οντως εχει ζουμι, ποσο βγαινει λευκο, diesel , active , adas, acc;
Δεν ξέρω καθόλου τιμές, αλλά κάποια από τις πρώτες δεν έχει τους χαυλιόδοντες led, το diesel-άκι πετάει και είναι τρελά οικονομικό, adas είναι στανταρτ στα PSA από το 2018, acc δεν ξέρω καν αν μπαίνει έξτρα - μάλλον στην GT το βρίσκεις.
Χαίρεσαι να κάθεσαι και να οδηγείς όμως (αν χωράς), πραγματικα απολαυστικό, και φυσικά αναφέρεται από όλους τους reviewers αυτό. Στις πίσω θέσεις είναι αντικειμενικά μικρό, αλλά ξέρω 4μελη οικογένεια που το πήρε (Active, λευκό) σαν μόνο αυτοκίνητο.
Νομίζω ξεκάθαρα σου λένε πλεον ότι τα μικρά οικογενειακά είναι τα B suv (καλύτερα παραδείγματα Yaris Cross, 2008, Captur, Kamiq, ακόμη και Puma), και μετά πας C και C suv και τα λοιπά. Ακόμη και το Polo που πήγε να ξεφύγει θα το μαζέψουν πιστεύω, σαν Golf είναι!
-
@Dublin στην active έκδοση αναφερόμουν ως προς την σύγκριση με τα μοντέλα που ανέφερα. Στα 20.500 και 22.000 με 100 αλογακια και το παλιό i i cockpit χωρίς εκπτώσεις θεωρώ πως είναι καλύτερες επιλογές τα αυτοκίνητα που ανέφερα. Εννοείται πως το 2008 από allure και πάνω είναι το πιο όμορφο στην κατηγορία και εννοείται πως η εσωτερική σχεδίαση του είναι κάποια έτη μπροστά από οτιδήποτε άλλο (όπως στα 3008 και 508) . Το πρόβλημα δηλαδή είναι οι τιμές του μόνο όταν θες 26.000 περίπου για 130 άλογα allure. Και εκεί καραδοκεί το πάρα πολύ καλό puma και ας έχει εσωτερικό fiesta το καταπίνεις για 3.000 - 4000 λιγότερα. Ως προς το countryman εννοώ πως το 2008 δεν έχει για τον πολύ κόσμο το 'βάρος' να συγκριθεί με το όνομα και την εικόνα που έχει καλλιεργήσει η Mini , οι περισσότεροι θα θεωρήσουν κάποιον πιο επιτυχημένο όταν οδηγά ένα countryman των 25.000 σε σχέση με ένα Gt line των 32.000. Σε αντίθεση το 3008 για κάποιο λόγο είχε και με την ανανέωση νομίζω θα διατηρήσει το θράσος και την γοητεία να μπορεί να μπαίνει στα μέρη των premium και να τους ανακατεύει.
Ως προς το 208 τι να πω, ίσως να έχω δει εκδόσεις κάτω από την active; Νοικιαρικα και εταιρικά; Αλλά εδώ επιμένω περισσότερο σε σχέση με το 2008 ως προς την τιμολόγηση όταν όπως εδειξα ειδικά το corsa που είναι ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο δίνει τόσο περισσότερα σε χαμηλότερη τιμή , όπως και το νέο clio στην dynamic. Και εδώ μιλάμε για supermini , όχι για B suv που θα μπορούσε κάποιος να χωνέψει τις υψηλότερες τιμές λόγω χώρων και επιτυχίας των SUV.
-
@Dublin στην active έκδοση αναφερόμουν ως προς την σύγκριση με τα μοντέλα που ανέφερα. Στα 20.500 και 22.000 με 100 αλογακια και το παλιό i i cockpit χωρίς εκπτώσεις θεωρώ πως είναι καλύτερες επιλογές τα αυτοκίνητα που ανέφερα. Εννοείται πως το 2008 από allure και πάνω είναι το πιο όμορφο στην κατηγορία και εννοείται πως η εσωτερική σχεδίαση του είναι κάποια έτη μπροστά από οτιδήποτε άλλο (όπως στα 3008 και 508) . Το πρόβλημα δηλαδή είναι οι τιμές του μόνο όταν θες 26.000 περίπου για 130 άλογα allure. Και εκεί καραδοκεί το πάρα πολύ καλό puma και ας έχει εσωτερικό fiesta το καταπίνεις για 3.000 - 4000 λιγότερα. Ως προς το countryman εννοώ πως το 2008 δεν έχει για τον πολύ κόσμο το 'βάρος' να συγκριθεί με το όνομα και την εικόνα που έχει καλλιεργήσει η Mini , οι περισσότεροι θα θεωρήσουν κάποιον πιο επιτυχημένο όταν οδηγά ένα countryman των 25.000 σε σχέση με ένα Gt line των 32.000. Σε αντίθεση το 3008 για κάποιο λόγο είχε και με την ανανέωση νομίζω θα διατηρήσει το θράσος και την γοητεία να μπορεί να μπαίνει στα μέρη των premium και να τους ανακατεύει.
Ως προς το 208 τι να πω, ίσως να έχω δει εκδόσεις κάτω από την active; Νοικιαρικα και εταιρικά; Αλλά εδώ επιμένω περισσότερο σε σχέση με το 2008 ως προς την τιμολόγηση όταν όπως εδειξα ειδικά το corsa που είναι ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο δίνει τόσο περισσότερα σε χαμηλότερη τιμή , όπως και το νέο clio στην dynamic. Και εδώ μιλάμε για supermini , όχι για B suv που θα μπορούσε κάποιος να χωνέψει τις υψηλότερες τιμές λόγω χώρων και επιτυχίας των SUV.
Τώρα θα πρέπει να κάτσω να αναλύσω όλα όσα έγραψες και δεν έχω χρόνο! Σε γενικές γραμμές τώρα καταλαβαίνω το σκεπτικό σου.
Το Clio στην Dynamic είναι σαν την Allure περίπου, σίγουρα θα προτιμούσα Allure, το Clio είναι φυσικά και αυτό μια πλήρης και γοητευτική πρόταση και έχει ήδη τεράστια επιτυχία.
Τα 208/2008 έχουν τη ποιό πρόσφατη έκδοση icockpit. Εννοείς ότι η Acticve δεν έχει ψηφιακό πίνακα; κανένα δεν έχει στη βασική του έκδοση όμως. Δεν ξέρω πόσο είναι οι τιμές, μέχρι 31/08 είχε ακόμη εκπτώσεις πάντως.
Δεν είναι αυτοκινητα που τα παίρνεις γιατί είναι φθηνά, πας C3/Corsa/Aircross/Crossland αν θες φθηνότερα. Το Corsa δεν πάει κοντά σε design και εσωτερικό σχεδιασμό με το 208. Αν δεν σε ενδιαφέρουν αυτοί οι 2 παράμετροι τότε το Corsa είναι μια πολύ καλή λύση, πρέπει να πουλήσει και η Opel!
Για το 'prestige' του σήματος συμφωνώ, αλλά και εδώ είχαμε νήματα που άνθρωποι με 30-32.000 ήθελαν B suv και κοιταγαν 2008, νομίζω πετυχημένα η Peugeot εντάσσει τα αυτοκίνητά της λίγο κάτω από τα DS, για ποιο κάτω υπάρχει Citroen/Opel.
Αν είχες 28-30.000 για 2008, Countryman, Q2, DS3 Crossback τι θα διαλεγες;
-
Ευτυχως που δεν ειχε χρονο.....
Peugeot 3008 2016