-
Οταν λεμε νεο Yaris λεμε το 1.5 HDF 116hp (M15A-FXE) Hybrid 18.920,00 € ?
-
Οταν λεμε νεο Yaris λεμε το 1.5 HDF 116hp (M15A-FXE) Hybrid 18.920,00 € ?
https://www.toyota.gr/new-cars/yaris/features-and-specs/grade=195b2c77-bbe5-4b80-9c8e-54af9f242ca3|bodytype=7b77d85b-8f26-4645-82ac-22154a7d6293|etw=M15A-FXE-15H--106CVT2WD
Ναι αυτό, αλλά όπως είπαμε και στην προηγ. σελίδα του topic, ξεκινά από 17.340
-
Μια και έπεσε στη συζήτηση και το Mazda 2, θα αναφέρω ότι το αμάξι έχει τραγικά μακριές σχέσεις που το χαντακώνουν τελείως. Έχει μάλλον τις χειρότερες ρεπρίζ που έχω δει σε σύγχρονο αυτοκίνητο. Η έκτη του ταχύτητα δίνει 80Km/h με 1300 στροφές! Πιο μακριά και από την έκτη του Focus μου 1.5TDCi που στα 80Km/h με έκτη ίσως να έχει διαθέσιμη την τριπλάσια ροπή. Αποτέλεσμα: 80-120 με έκτη: 66,6 (του διαβόλου πράγματα) δευτερόλεπτα! Μια αιωνιότητα και μια μέρα... Τραγωδία και ναυάγιο μαζί.
Πηγή: L' Automobile - τεύχος 888 - τεστ Mazda 2 Skyaktiv-G 90 M Hybrid.
Υ.Γ.: Η δεύτερη ταχύτητα σκάει στα 107 Km/h! Άρα θεωρήστε ότι και το 0-100 που βγάζει, το κολακεύει η μία μόνο αλλαγή που χρειάζεται έναντι των δύο που θέλουν τα περισσότερα άλλα της κλάσης του.
-
Να ρωτησω σχετικά με την αυτονομία
Οταν λέμε οτι στην πόλη μεσα λειτουργεί ο ηλεκροκινητήρας πχ με 40χιλ/ωρα , για ποση ώρα μιλαμε? Για 10,20,60 λεπτά?
Αυτά που τα γραφει? Δεν θα έπρεπε να τα αναφέρει στα τεχνικά χαρ.? Σχεδον όλοι που δεν ξέρουν , βλέπουν Hybrid , θα ακουνε και οτι τους πει ο πωλητής .
-
Να ρωτησω σχετικά με την αυτονομία
Οταν λέμε οτι στην πόλη μεσα λειτουργεί ο ηλεκροκινητήρας πχ με 40χιλ/ωρα , για ποση ώρα μιλαμε? Για 10,20,60 λεπτά?
Αυτά που τα γραφει? Δεν θα έπρεπε να τα αναφέρει στα τεχνικά χαρ.? Σχεδον όλοι που δεν ξέρουν , βλέπουν Hybrid , θα ακουνε και οτι τους πει ο πωλητής .
Μισό λεπτό, 1 λεπτό;
-
Tι τη θέλετε αυτή τη σύγκριση; Πάτε σε κάποια Φορντ να σας πει ο πωλητής πως η Φορντ δε βγάζει φουλ παρά μόνο mild hybrid γιατί πετυχαίνουν καλύτερη οικονομία μια και δεν κουβαλάνε τις μπαταρίες...
-
Ignis 4x4 mild hybrid 'σκαρφαλώνει' σε 2.000μ. υψόμετρο,στα ιταλοελβετικά σύνορα.
Ο δημοσιογράφος,το ιταλικό alter ego του Lap..
Λέει για τους πάρα πολύ καλούς χώρους σε μόλις 3,7μ. που δεν έχουν ούτε πιο μεγάλα suv,το πόσο ελαφρύ είναι -εμφατικά τονίζει πιο ελαφρύ κι από 2θεσιο smart- κι ενώ έχει το βάρος της τετρακίνησης παραμένει κάτω από 1000kg,λέει το fl έχασε μεν 7hp,αλλά η max. ροπή βγαίνει στις 2.800 αντί 4.000 σ.α.λ. που είνια πιο ουσιώδες ειδικά για 4κίνηση,πολύ καλός χώρος αποσκευών για την κατηγορία του -ενώ είναι μικρότερο του swift,χωράει το ίδιο (αχ,πονάει αυτό).Πολύ καλές γωνίες προσέγγισης-διαφυγής και απόσταση από έδαφος που δεν έχουν μεγαλύτερα κι ακριβότερα crossover και επιπλέον hill descent assist. Kατανάλωση 5λτ/100 στην πόλη και 6,5 σε autostrada και επαρχιακούς,αλλά λέει ότι το δικίνητο υποστηρίζει πως θα έχει ~1λτ/100 λιγότερο. Το μόνο μείον που ανεφέρει είναι η θέση οδήγησης.
Γενικά,δείχνει πολύ ικανοποιημένος από το αμάξι κι είναι ότι καλύτερο με μικρές διαστάσεις για πόλη και ήπιες offroad εξορμήσεις.
-
Του βαζεις και μια εξτρα μονωση στους θολους οπως χρειαζεται σε ολα τα νεα μικρα suzuki, κακα τα ψεματα, και εχεις ενα ωραιοτατο suv πολης που τα κανει ολα.
Αραγε βγαινει kit αναρτησης με ψηλωμα. Ετσι οπως ειναι αυτο εκτος απο πολυ δυσκολες καταστασεις, με ενα καλο ελαστικο και υψος θα πηγαινει σχεδον παντού.
Hybrid: Toyota Yaris ή Suzuki Ignis?