-
Καλησπέρα στην ομάδα! Μόλις έκλεισα το captur 1000 c βενζίνη έκδοση experience!!! Παιδιά το αυτοκίνητο μου άρεσε πάρα πολύ ελπίζω να με αφήσει ευχαριστημένο... Αν υπάρχει κάποιος κάτοχος ας γράψει την εμπειρία του...
-
Καλησπέρα στην ομάδα! Μόλις έκλεισα το captur 1000 c βενζίνη έκδοση experience!!! Παιδιά το αυτοκίνητο μου άρεσε πάρα πολύ ελπίζω να με αφήσει ευχαριστημένο... Αν υπάρχει κάποιος κάτοχος ας γράψει την εμπειρία του...
Καλορίζικο και καλοτάξιδο.
Αφού σου άρεσε και το έκλεισες σίγουρα θα σε αφήσει ευχαριστημένο όταν το πάρεις θα μας πεις και τις πρώτες εντυπώσεις.
-
Σε ευχαριστώ πολύ! Τέλος Αυγούστου θα το παραλάβω ανυπομονώ κ εννοείται ότι θα σας πω εντυπώσεις!!!
-
**1.0 TCE 100 HP AUTHENTIC** **16880** **1.0 TCE 100 HP EXPRESSION** **17730** **1.0 TCE 100 HP DYNAMIC** **20****230** **1.0 TCE 100 HP AUTHENTIC GPL** **17680** **1.0 TCE 100 HP EXPRESSION GPL** **18660** **1.0 TCE 100 HP DYNAMIC GPL** **21150** **1.3 TCE 130 HP EXPRESSION** **20520** **1.3 TCE 130 HP EXPRESSION EDC** **22280** **1.3 TCE 130 HP DYNAMIC** **22280** **1.3 TCE 130 HP DYNAMIC EDC** **25880** **1.3 TCE 155 HP INITIALE PARIS EDC** **31610** **1.5 DCI 95 HP AUTHENTIC** **19140** **1.5 DCI 95 HP EXPRESSION** **20160** **1.5 DCI 95 HP DYNAMIC** **22****140** **1.5 DCI 115 HP AUTHENTIC** **20620** **1.5 DCI 115 HP EXPRESSION** **21750** **1.5 DCI 115 HP EXPRESSION EDC** **24760** **1.5 DCI 115 HP DYNAMIC** **25****560** **1.5 DCI 115 HP DYNAMIC EDC** **28050** **1.5 DCI 115 HP INITIALE PARIS EDC** **31940**
Οι τιμές με το νέο τέλος ταξινόμησης.
-
Βέβαια αν βρεις πωλητή να συνεννοηθείς ! Και εξηγούμε : προσπαθώντας να φτιάξω μια τελική τιμή για το Captur 1.0 LPG expression και γυρνώντας τις αντιπροσωπείες 'Πουλακης Αθηνών - Σφακιανάκης Βουλιαγμένης - AutoProfit Συγγρού- Λαιον Κηφισός ' μου δημιουργήθηκε η εντύπωση πως ο εισαγωγέας τους άφησε για τον μήνα Αύγουστο να βγάλουν τα σπασμένα αφήνοντας τους και να μην παρουσιάζουν τις νέες τιμές και να μην δίνουν το δώρο της διχρωμίας σε νέες παραγγελίες ακόμα και σε παραδώσεις που μπορεί να γίνουν στα τέλη Αυγούστου ! Τελικά με γνώση της κατάστασης πήγα σε μία από αυτές τις αντιπροσωπείες του εξήγησα την γνώμη μου και καταλήξαμε σε μια καλή τιμή (νομίζω) , με extra : κάμερα όπισθεν με αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός , Pack easy clima ( clima +αισθητήρες βροχής + φωτός + κάρτα renault keyless entry κτλ) , Pack touch red , Bahamas grey 17'' ζάντες ( +900ε όλα μαζί) Στο σύνολο 20,000ε και με διχρωμία ! Μάλλον πάμε προς τα εκεί!
-
Εμένα βγήκε η αξία αυτοκινήτου 17700, μεταλλικό χρώμα δωρεάν,έξοδα PDI και Μεταφορικά 200, τέλη κυκλοφορίας - τάξιν/στης :μεταβ/στης 200
Συνολική τιμή 18000
Caprur 1.0 expession tce 100
-
Από τα 'φρέσκα' B Suv που παρουσιάστηκαν είναι το πιο vfm το captur. Όχι οτι δε θα μπορούσε λίγο καλύτερα σε κάποιες εκδόσεις όμως..
-
Η expression edc 115 hp diesel εχει τα συστηματα ασφαλειας;;;;
Αν ναι, τοτε καλη προταση.
Εχω την αισθηση πως το edc της renault ειναι πλεον υγρου τυπου.
-
Η expression edc 115 hp diesel εχει τα συστηματα ασφαλειας;;;;
Αν ναι, τοτε καλη προταση.
Εχω την αισθηση πως το edc της renault ειναι πλεον υγρου τυπου.
Κι εγώ έχω την αίσθηση πως το Captur με 1.5 diesel (είναι ο ίδιος με της citroen?) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη αντί για μετατροπέα ροπής, κοστίζει 11 χιλιάδες παραπάνω απ' ότι αγόρασα... ευκαιρία!
-
Από τα 'φρέσκα' B Suv που παρουσιάστηκαν είναι το πιο vfm το captur. Όχι οτι δε θα μπορούσε λίγο καλύτερα σε κάποιες εκδόσεις όμως..
VFM είναι με τον 1.0 και στις Authentic/Expression που έχουν πάρα πολλές ελλείψεις.
Με τον diesel 115 και petrol 130 στην Dynamic, που θα κοίταγα, είναι νορμάλ οι τιμές. Μη μιλήσουμε για την Initiale Paris έκδοση που πραγματικά είναι άλλο αυτοκίνητο, και η έκδοση που είχαν γίνει όλα τα reviews αρχές του χρόνου.
Ξεκάθαρα value for money θα χαρακτήριζα τα παλιότερα Crossland/C3 Aircross/Stonic και το Kamiq.
Για τον φίλο παρακάτω, ΟΧΙ, ο κινητήρας πετρελαίου της Renault/Nissan ΔΕΝ είναι ίδιος με τον PSA. Ο 100 PSA είναι καλύτερος τον 95 Renault, και αντίστοιχα ο 130 του 115.
-
Υπάρχει κάτοχος του 1.0 LPG να μας πει εντυπώσεις?
-
Ισως ο πιο συμφέρον κινητηρας σημερα, 70 λεπτά εχει το αεριο. Και πρατηρια σχεδον παντου!
-
Εμένα βγήκε η αξία αυτοκινήτου 17700, μεταλλικό χρώμα δωρεάν,έξοδα PDI και Μεταφορικά 200, τέλη κυκλοφορίας - τάξιν/στης :μεταβ/στης 200
Συνολική τιμή 18000
Caprur 1.0 expession tce 100
το έκλεισες? Με Διχρωμία? Μερικά expression έρχονταν με 17' αλουμινίου αλλά τώρα μου είπαν ότι έρχονται με τις σιδερένιες flex wheels
-
Mastoras78 wrote:
Από τα 'φρέσκα' B Suv που παρουσιάστηκαν είναι το πιο vfm το captur. Όχι οτι δε θα μπορούσε λίγο καλύτερα σε κάποιες εκδόσεις όμως..
VFM είναι με τον 1.0 και στις Authentic/Expression που έχουν πάρα πολλές ελλείψεις.
Με τον diesel 115 και petrol 130 στην Dynamic, που θα κοίταγα, είναι νορμάλ οι τιμές. Μη μιλήσουμε για την Initiale Paris έκδοση που πραγματικά είναι άλλο αυτοκίνητο, και η έκδοση που είχαν γίνει όλα τα reviews αρχές του χρόνου.
Ξεκάθαρα value for money θα χαρακτήριζα τα παλιότερα Crossland/C3 Aircross/Stonic και το Kamiq.
Για τον φίλο παρακάτω, ΟΧΙ, ο κινητήρας πετρελαίου της Renault/Nissan ΔΕΝ είναι ίδιος με τον PSA. Ο 100 PSA είναι καλύτερος τον 95 Renault, και αντίστοιχα ο 130 του 115.
Και η dynamic manual 1.3 έχει καλή τιμή. Συμφωνώ για aircross και kamiq ως τα πιο vfm στην κατηγορία τους. Το καλό με τη rernault είναι οτι παραδοσιακά ρίχνει τιμές με την πάροδο τους χρόνου όσο το προιόν παλιώνει. Θα πάρει καιρό βέβαια..
-
Ένα θετικό είναι ότι συγκρίνοντας τις τιμές με τα παλιά και τα νέα τέλη, ο εισαγωγέας δίνει κανονικά την ελάφρυνση στις νέες τιμές (είχα υπολογίσει για το dynamic 130hp με και χωρίς EDC και για initiale paris 155hp και είναι ακριβώς έτσι με μικροδιαφορές των 8-10 ευρώ στην τελική τιμή).
Τουλάχιστον προς το παρόν, ο Θ. δεν έκανε 'μαγειρέματα' παλιών και νέων τιμών.
-
Προσωπικά ενώ το Καπτούρ μου αρέσει και απ΄ έξω και από μέσα , πριν λίγες μέρες που έκανα βόλτα στις εκθέσεις , είδα ότι δεν έχει τους ανάλογους εσωτερικούς χώρους με τις εξωτερικές του διαστάσεις και έτσι χάνει έναντι αιρκρος , κροσλαντ και κάμικ .
Είναι βέβαια καινούργιο , αλλά και η τιμή έχει διαφορές .
Για μένα η καλύτερη επιλογή για κάποιον που δεν κάνει μεγάλες διαδρομές φορτωμένος είναι η expression gpl .
Μετά το αμάξι ξεφεύγει ...
-
Να το αναδειξουμε αυτο και μπραβο του....Σωστη επιχειρηση.
-
Δεν το έχω δει από κοντά, δεν μπορώ να έχω ολοκληρωμένη άποψη, αλλά υποτίθεται υγραέριο θα πάρει κάποιος που μετράει τα κουκιά, και οι τιμές:
1.0 TCE 100 HP AUTHENTIC GPL 17680
1.0 TCE 100 HP EXPRESSION GPL 18660
1.0 TCE 100 HP DYNAMIC GPL 21150
ειδικά αν δεν πέφτει σκόντο, ως καινούριο μοντέλο, σύν πινακίδες και λοιπά έξοδα, μου φαίνονται τσιμπημένες για αυτοκίνητο με σκοπό την οικονομία. Αυτές είναι τιμές που από ότι διαβάζω εδώ, μπορείς να αγοράσεις ντίζελ 2008, Puma, Kamiq ή πολύ δυνατότερες εκδόσεις βενζίνης. Είναι ίσως το ακριβότερο υγραέριο μικρού κυβισμού και μετρίων επιδόσεων. Είναι βέβαια τελευταίο μοντέλο κι όμορφο αμάξι, αλλά το υγραέριο έχει πολύ περισσότερο νόημα στο κατά πολύ φθηνότερο 'ομόσταβλο' Duster.
-
Έχουμε στοιχεία κατά πόσο και αν μειώνεται ο χώρος αποσκευών με το εργοστασιακό lpg? Δεν έχω βρεί κάτι πουθενά. Πάντως με την δαιμονοποίηση και κατάργηση του diesel εύκολα θα κοίταγα ως υποκατάστατο και πιο ακριβά lpg μοντέλα αν τα βγάζανε με πιό δυνατούς κινητήρες και αυτόματα..
-
Έχουμε στοιχεία κατά πόσο και αν μειώνεται ο χώρος αποσκευών με το εργοστασιακό lpg? Δεν έχω βρεί κάτι πουθενά. Πάντως με την δαιμονοποίηση και κατάργηση του diesel εύκολα θα κοίταγα ως υποκατάστατο και πιο ακριβά lpg μοντέλα αν τα βγάζανε με πιό δυνατούς κινητήρες και αυτόματα..
Εννοείται πάρα πολλοί θα τα έβαζαν στη λίστα, αλλά για να μην υπάρχουν διαθέσιμα τέτοια αυτοκίνητα, ίσως να μην είναι η αιτία μόνο λόγοι μάρκετινγκ αλλά και τεχνικοί περιορισμοί ή ανεπιθύματα χαρακτηριστικά λειτουργίας, γι αυτό κανένας κατασκευαστής δεν δίνει τίποτα άλλο από μικρότερα χιλιάρια (κι αυτή τη στιγμή μόνο η Renault αν δεν κάνω λάθος).
Renault Captur II