-
Τα χρήματα τα οποία σας έδινε για την ανταλλαγή ήταν σαν προσθήκη στην προκαταβολή για την αγορα ή τα πέρνατε στο χέρι (τράπεζα)
αν μιλαμε για αντιπροσωπειες και οχι για εμπόρους αυτοι δεν σου δινουν χρηματα παιρνουν το αμαξι και το παλιο το λαμβανουν σαν προκαταβολή. Εννοειται οτι πρεπει να ψωνισεις από αυτους το νεο. Ουτε μπορεις να πεις παρε το αμαξι για 10000 κράτα τις 7000 για προκαταβολη΄και δώσε μου τις 3000 στο χέρι.
Υποτιθεται αυτοι παίρνουν το αμάξι για ανταλλαγη για να διευκολύνουν την αγορά σου ( άλλο βεβαια που στην πράξη από το παλιό μπορεί να βγάλουν πιο πολλα από οτι από το νεο!) , στο παιρνάνε ότι ταχα σου κάνουν χάρη!
-
Κάνε τα παρακάτω:
-
Κάνε Register από εδώ: https://www.etis.ford.com/home/cen/registration/companySelection.do
Μην ψαρώσεις, διάλεξε 'Single Site Garages' -
Συμπλήρωσε όλα τα απαραίτητα πεδία, ακόμα και κάποια με τυχαία στοιχεία αν ζητάει κάτι ειδικό
-
Όταν τελειώσει το registration, μπαίνεις με Username/password εδώ: https://www.etis.ford.com/home/loginForm.do
-
Κατόπιν επέλεξε το μενού Vehicle και βάλε το VIN σου. Τσέκαρε και το 'Add this VIN to my Vehicle Parc VINs' για να μην το συμπληρώνεις κάθε φορά
-
Με πάτημα του Search θα σου δείξει ωραία πράγματα να χαζεύεις μέχρι να παραλάβεις!
Γνωρίζει κανείς πως λειτουργεί το FordEtis ακριβως?
παρηγγειλα το Ford Focus mhEV και μου δώσανε αριθμό πλαισίου, και ημερομηνία κατασκευής αυριανή
μπαίνω στο σαιτ και με τον αριθμό πλαισίου μου βγάζει κάτι περίεργο
-
-
Πηγα στην συγγρού και είδα από κοντα το focus, βεβαια δεν ειχε στην εκθεση το αυτοκινητο αλλα ειχε ενα st-line προς παραδωση σε πελατη. Test drive θα εχουν σε κανα 20ημερο διαθεσιμο αυτοκινητο. Αυτο που ειπε παραπανω ο φιλος για τον εξοπλισμο του connect ισχυει, πιστευω οτι αφου εχει διζωνικο κλιματισμο στανταρ δεν χρειαζεται να σκεφτεσαι το st-line μονο για την μοστρα. Τα επιτόκια ειναι κλιμακωτα πχ για 13000 δανειο σε 48 μηνες το επιτοκιο ειναι 5,3% και δινεις 1400 ευρω τοκους για το ιδιο ποσο για 36 μηνες το ποσο πεφτει γυρω στα 1100 τοκους. Για 10200 δανειο σε 36 μηνες ο τοκος ειναι 450 ευρω και σε 48 μηνες γυρω στα 700, σε ολα αυτα υπολογιζεις τα εξοδα φακελου. Αμα θελεις να κανεις ανταλλαγη το παλαιο αυτοκινητο του κανουν πρωτα εναν ελεγχο και σου λενε την τιμη και αν συμφωνησεις περναει σαν προκαταβολη για το νεο αυτοκινητο.
-
Πηγα στην συγγρού και είδα από κοντα το focus, βεβαια δεν ειχε στην εκθεση το αυτοκινητο αλλα ειχε ενα st-line προς παραδωση σε πελατη. Test drive θα εχουν σε κανα 20ημερο διαθεσιμο αυτοκινητο. Αυτο που ειπε παραπανω ο φιλος για τον εξοπλισμο του connect ισχυει, πιστευω οτι αφου εχει διζωνικο κλιματισμο στανταρ δεν χρειαζεται να σκεφτεσαι το st-line μονο για την μοστρα. Τα επιτόκια ειναι κλιμακωτα πχ για 13000 δανειο σε 48 μηνες το επιτοκιο ειναι 5,3% και δινεις 1400 ευρω τοκους για το ιδιο ποσο για 36 μηνες το ποσο πεφτει γυρω στα 1100 τοκους. Για 10200 δανειο σε 36 μηνες ο τοκος ειναι 450 ευρω και σε 48 μηνες γυρω στα 700, σε ολα αυτα υπολογιζεις τα εξοδα φακελου. Αμα θελεις να κανεις ανταλλαγη το παλαιο αυτοκινητο του κανουν πρωτα εναν ελεγχο και σου λενε την τιμη και αν συμφωνησεις περναει σαν προκαταβολη για το νεο αυτοκινητο.
Όχι ρε φίλε - το επιτόκιο- προσφορά είναι 0% για το focus και με το ΣΕΠΕ και τα ρέστα πάει γύρω στο 1, με 40% προκαταβολή μπροστά - Όποιος κάνει και λίγη υπομονή απο Σεπτέμβρη έρχονται τα ST που θα έχουν και ψηφιακό πίνακα οργάνων στάνταρ... που είναι και σουπερ ειδικά στο sport mode .... με όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα να δένουν αρμονικά και να προβάλλονται με τρόπο που νομίζω είναι το νέο στάνταρ στην κατηγορία... είναι βέβαια μόνο ενα απο τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου.
-
Ο ψηφιακός του Puma πάντως είναι σχεδόν στον πάτο των ψηφιακών μέχρι στιγμής. Ούτε καν το navi δεν δείχνει που είναι και το σημαντικότερο κατά την άποψή μου.
Γενικά σαν κλασσικά όργανα με ψηφιακή οθόνη επιλογών στη μέση.
Δεν ξέρω το Focus αν έχει διαφορετικό.
-
σωπα ρε ... το ότι δεν έχει το navi μπροστά στα μούτρα σου μικρή σημασία έχει - για εμένα ομοιάζει επικίνδυνα με το αντίστοιχο του audi και στα χρώματα, και τα σχήματα και στους αυτοματισμούς (το σπορ) .. παίρνει και πολύ καλή βαθμολογία από τους ειδικούς - προφανώς η ford έχει δώσει βάρος και με επιτυχία στο πεδίο...
-
Ενημερωτικά για το Focus με την υβριδική δεν παίζει χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 0%.
Εγώ που πήγα πρόσφατα (σήμερα) μου έδωσαν για υπόλοιπο 10.000 € σε 36 δόσεις , επιτόκιο 2.5%
-
Όχι ρε φίλε - το επιτόκιο- προσφορά είναι 0% για το focus και με το ΣΕΠΕ και τα ρέστα πάει γύρω στο 1, με 40% προκαταβολή μπροστά - Όποιος κάνει και λίγη υπομονή απο Σεπτέμβρη έρχονται τα ST που θα έχουν και ψηφιακό πίνακα οργάνων στάνταρ... που είναι και σουπερ ειδικά στο sport mode .... με όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα να δένουν αρμονικά και να προβάλλονται με τρόπο που νομίζω είναι το νέο στάνταρ στην κατηγορία... είναι βέβαια μόνο ενα απο τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου.
Κοιτα σου έγραψα αυτό που μου είπανε εμενα στο καταστημα ρώτησα τον πωλητη αν αυτος ο πινακας με τα κλιμακωτα επιτοκια υπαρχει πουθενα μου απαντησε ότι βγαινει αυτοματα απο το συστημα. Το αυτοκίνητο για το οποίο συζητούσα ήταν το connect 125 ιπποι αρα ηδη στη δευτερη περιπτωση ήμουνα ηδη στο 40% προκαταβολή. Το λαθος ειναι οτι δεν πηρα γραπτη προσφορα επειδη δεν ψηνομαι ακομα και μπορει να κανω την κινηση μετα απο 3 , 6 μηνες, 1 χρονο θα δουμε θελω να κανω test drive το αυτοκινητο για να δω πως ειναι. Αυτη τη στιγμη ειμαι με ενα clio 1.2tce (101+4overboost) αλογα του 2011 η πλουσια εκδοση με clima δερματινο τιμονι (απόλαυση ειδικα το καλοκαιρι) λεβιες με 115000χμ (το οποιο ειναι γεννημενο για στροφες και επαρχιακους δρομους ειδικα η τριτη του χωρις αιρκοντισιον ειναι πολυ καλη αλλα για ταξιδια ειναι κουραστικο λογω οχι και τοσο καλης ηχομονωσης για πανω απο τα 130) και μεχρι στιγμης δεν μου εχει βγαλει ζημιες ουτε και τις βασικες που βγαζει αυτο το αυτοκινητο δηλαδη πολλαπλασιαστες κλειδαριες στις πορτες.Μονο τα τελευταια χρονια το καταλαβαινω οτι παλιωνει απο τους θορυβους που περνανε απο εξω στη καμπινα και οτι το καθισμα ειναι βεβαια πιο μικρο απο του focus και εχει αρχισει να με κουραζει και θα ηθελα να παω σε μεγαλυτερης κατηγοριας αυτοκινητο. Και για να συμπληρωσω ενα προηγουμενο post πραγματικα βλεποντας τις αγγελιες στο car.gr δεν βγαζω ακρη ποσο θα επρεπε να δωσω το δικο μου το οποιο ειναι με καινουργια ελαστικα dunlop 195/50/16 6 μηνων κ αμορτισερ ενος χρονου 7000χμ αυθεντικα renault και εσωτερικο χωρις μυρωδιες και μαυριλες γιατι δεν καπνιζω.
-
Ενημερωτικά για το Focus με την υβριδική δεν παίζει χρηματοδοτικό πρόγραμμα με 0%.
Εγώ που πήγα πρόσφατα (σήμερα) μου έδωσαν για υπόλοιπο 10.000 € σε 36 δόσεις , επιτόκιο 2.5%
Σωστός ακριβως τα ιδια το οποιο πεφτει οσο ανεβαινει η προκαταβολη και πεφτουν οι δοσεις!!!
-
Το σημαντικότερο νέο όταν θα έρθουν Σεπτέμβρη τα νέα St-line είναι ο ψηφιακός πίνακας, αλήθεια τώρα;
Ημαρτον. Το σημαντικότερο νέο είναι και αυτό που κάνει την Ford να ξεχωρίζει από όλες τις υπόλοιπες εταιρείες στο επίπεδο της. Η μάλλον αυτό που θα την επαναφέρει στην κορυφή. Η 1,5Τ έκδοση με 182ps και SLA πίσω. Τι ασχολείστε με τα φωτάκια στον πίνακα οργάνων; Μιλάμε για το πιο ολοκληρωμένο warm hatch στα λεφτά του, μακράν. Χεσμεν@ τον έχω τον πίνακα οργάνων. Ας έρθει και με αναλογικά, μια χαρά είναι και δεν θα χαλάσουν ποτέ. Και χαλάλι το AT8. Άλλωστε είπαμε θα είναι T/C
-
Σίγουρα παιδαρά μου τα ψηφιακά δεν είναι το μοναδικό, έχεις δίκιο > επίσης σημαντική είναι η εγγύηση 8 χρόνια σε ΟΛΑ, κινητήρας ηλεκτρονικά κτλ ... που σου δίνει και μια άνεση ειδικά αν πας να δοκιμάσεις την τύχη σου με τον χιλιάρη με τα 155 άλογα - μπράβο τους γενικά και για τις εκπομπές και τα χαμηλά τέλη... Είδα την γραπτή προσφορά που έχω απο βελμαρ, είναι 1.4% τελικό με 40% προκαταβολή.. Ψάξτε το τι να πω.
ΥΓ. Έχω ενα πακετάκι με όλους τους εξοπλισμούς - Ο ψηφιακός πίνακας θα είναι διαθέσιμος και στάνταρ στις ST - Line X και Active Χ
-
@mike1010 : Η προσφορά που πήρες αφορά focus mhev ?? Στο λέω γιατί πήγα σήμερα Βελμάρ (Μαρούσι) και στην προσφορά μιλάμε για πάνω από 50% προκαταβολή.... Ότι έβγαζε το σύστημα στον υπολογιστή μου έδωσαν.
Το φυλλάδιο με τους εξοπλισμούς κυκλοφορεί κάνα δεκαπενθήμερο τώρα. Για να δεις δηλαδή ψηφιακό πίνακα οργάνων πρέπει να πας στην έκδοση με τα 155 hp αφού μόνο αυτή φέρνουν σε Χ
-
Άλλωστε είπαμε θα είναι T/C
Τι ειναι το T/C ? Αν εννοεις Twin Clutch , το 1,5Τ δεν ειναι
-
Torque converter δηλαδή μετατροπέας ροπής. Ευτυχώς όχι διπλού συμπλέκτη
-
-
Μπήκαν οι νέες εκδόσεις στον διαμορφωτή.
Στα 135gr co2 οι ρύποι για το 1,5Τ 182ps AT8 με τα σημερινά δεδομένα. Φανταστείτε πόσοι θα είναι με το WTLP...
-
Μπήκαν οι νέες εκδόσεις στον διαμορφωτή.
Στα 135gr co2 οι ρύποι για το 1,5Τ 182ps AT8 με τα σημερινά δεδομένα. Φανταστείτε πόσοι θα είναι με το WTLP...
20-30 παραπάνω λογικά, αλλά τι περίμενες; αν θυμάσαι τόσα φθάνουν τα Κορεάτικα με τον mild hybrid 115 diesel που λέγαμε..αν είναι μέχρι 160 μέχρι και λίγα θα είναι για τέτοιο αυτοκίνητο. Μετά θα περνάει κατηγορία, αλλά είναι πολλά τα αλογατα!
-
Μπήκαν οι νέες εκδόσεις στον διαμορφωτή.
Στα 135gr co2 οι ρύποι για το 1,5Τ 182ps AT8 με τα σημερινά δεδομένα. Φανταστείτε πόσοι θα είναι με το WTLP...
Τότε κάπου έχουν κάνει λάθος οι της FMH, γιατί στο νέο επίσημο τιμοκατάλογο είναι 125γρ για το ST Line X. Στο φυλλάδιο αναφέρει 125-135 γρ. χωρίς να διευκρινίζει ποια έκδοση έχει τι. Λίγο μπάχαλο...
-
καλημέρα σας
Βλέποντας τον εξοπλισμό, χωρίς όμως να είμαι σίγουρος , το active x δεν πρέπει να έχει φώτα led. Καταλαβαίνω καλά?
-
Όλα τα Χ έρχονται με LED , τα οποία χρεώνονται υποχρεωτικά (450). Αν δεν τα θες πας σε έκδοση Χ με παραγγελία.
Ford Focus MK4