Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    M
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 17
    • Best 0
    • Groups 0

    mike1010

    @mike1010

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    17
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    mike1010 Unfollow Follow

    Latest posts made by mike1010

    • RE: Seat Leon Mk4 (2020)

      Μεγάλη πατάτα να πρέπει να πάρεις το αυτόματο, με τα 110 άλογα μες στην πόλη να μην ξέρεις τί σου γίνεται για να είναι  mild hybrid ... επίσης έλλειψη κουμπιών για βασικές λειτουργίες...για όλα πρέπει να πας μέσο οθόνης > σαφώς 'δευτερη' επιλογή σε σχέση με το focus - για τιμή δεν συζητάμε, άλλο ford (που πάντα θέλει 30% προκαταβολή ) και άλλο δόσεις ο Θεοδόσης πάρτε κόσμε (seat και σια ) > αλλά όπως λέει και το ρητό δεν είναι όλα για όλους - επικρατεί ενθουσιασμός κατα τα άλλα

      ΥΓ  στην εξίσωση έχουμε και το γεγονός ότι οι υπερ τροφοδοτούμενοι του VAG μετά τα 4 χρόνια περίπου καίνε και το λαδάκι τους.. αλλά περικοπές έχουμε, αυτά θα κοιτάμε τωρα ...?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike1010
    • RE: Ford Focus MK4

      Sabas_Thess wrote:

      Μπήκαν οι νέες εκδόσεις στον διαμορφωτή.

      Στα 135gr co2 οι ρύποι για το 1,5Τ 182ps AT8 με τα σημερινά δεδομένα. Φανταστείτε πόσοι θα είναι με το WTLP...

      Τότε κάπου έχουν κάνει λάθος οι της FMH, γιατί στο νέο επίσημο τιμοκατάλογο είναι 125γρ για το ST Line X. Στο φυλλάδιο αναφέρει 125-135 γρ. χωρίς να διευκρινίζει ποια έκδοση έχει τι. Λίγο μπάχαλο...

      Είναι λίγο αλλά για τις υβριδικές με τα 12 kw μπαταρία τα 125 και 155 άλογα  είναι 116-122  (!) WLTP -  χιλιάρης γαρ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike1010
    • RE: Ford Focus MK4

      Σίγουρα παιδαρά μου τα ψηφιακά δεν είναι το μοναδικό, έχεις δίκιο > επίσης σημαντική είναι η εγγύηση 8 χρόνια σε ΟΛΑ, κινητήρας ηλεκτρονικά κτλ ... που σου δίνει και μια άνεση ειδικά αν πας να δοκιμάσεις την τύχη σου με τον χιλιάρη με τα 155 άλογα - μπράβο τους γενικά και για τις εκπομπές και τα χαμηλά τέλη... Είδα την γραπτή προσφορά που έχω απο βελμαρ, είναι 1.4% τελικό με 40% προκαταβολή.. Ψάξτε το τι να πω.

      ΥΓ.  Έχω ενα πακετάκι με όλους τους εξοπλισμούς - Ο ψηφιακός πίνακας θα είναι διαθέσιμος και στάνταρ στις ST - Line X και Active Χ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike1010
    • RE: Ford Focus MK4

      σωπα ρε ... το ότι δεν έχει το navi μπροστά στα μούτρα σου μικρή σημασία έχει - για εμένα ομοιάζει επικίνδυνα με το αντίστοιχο  του audi και στα χρώματα, και τα σχήματα και στους αυτοματισμούς (το σπορ) .. παίρνει και πολύ καλή βαθμολογία από τους ειδικούς - προφανώς η ford έχει δώσει βάρος και με επιτυχία στο πεδίο...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike1010
    • RE: Ford Focus MK4

      Πηγα στην συγγρού και είδα από κοντα το focus, βεβαια δεν ειχε στην εκθεση το αυτοκινητο αλλα ειχε ενα st-line προς παραδωση σε πελατη. Test drive  θα εχουν σε κανα 20ημερο διαθεσιμο αυτοκινητο. Αυτο που ειπε παραπανω ο φιλος για τον εξοπλισμο του connect ισχυει, πιστευω οτι αφου εχει διζωνικο κλιματισμο στανταρ δεν χρειαζεται να σκεφτεσαι το st-line μονο για την μοστρα. Τα επιτόκια ειναι κλιμακωτα πχ για 13000 δανειο σε 48 μηνες το επιτοκιο ειναι 5,3% και δινεις 1400 ευρω τοκους για το ιδιο ποσο για 36 μηνες το ποσο πεφτει γυρω στα 1100 τοκους. Για 10200 δανειο σε 36 μηνες ο τοκος ειναι 450 ευρω και σε 48 μηνες γυρω στα 700, σε ολα αυτα υπολογιζεις τα εξοδα φακελου. Αμα θελεις να κανεις ανταλλαγη το παλαιο αυτοκινητο του κανουν πρωτα εναν ελεγχο και σου λενε την τιμη και αν συμφωνησεις περναει σαν προκαταβολη για το νεο αυτοκινητο.

      Όχι ρε φίλε - το επιτόκιο- προσφορά είναι 0% για το focus και με το ΣΕΠΕ και τα ρέστα πάει γύρω στο 1, με 40% προκαταβολή μπροστά - Όποιος κάνει και λίγη υπομονή απο Σεπτέμβρη έρχονται τα ST που θα έχουν και ψηφιακό πίνακα οργάνων στάνταρ... που είναι και σουπερ ειδικά στο sport mode .... με όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα να δένουν αρμονικά και να προβάλλονται με τρόπο που νομίζω είναι το νέο στάνταρ στην κατηγορία... είναι βέβαια μόνο ενα απο τα δυνατά σημεία του αυτοκινήτου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike1010
    • RE: Kia Sportage IV

      Έφτασε η ώρα του αυτοκινητοδρόμου και με αφορμή το τριήμερο ξεχυθηκαμε στην εξοχή. Όλη η θεωρία περί στιβαρούς πλατφόρμας επιβεβαιώνεται με εντυπωσιακό τρόπο στην άσφαλτο - Το κοντέρ κινείται άνετα στην περιοχή των 140 - 180 χλμ με ανώτατο όριο το 180, που θα δυσαρεστήσει κάποιους αλλα μήν τα θέλουμε και όλα δικά μας. Πολύ καλό feedback από την άσφαλτο σε βαθμό που τα 1600 κιλά βάρους και η καλή ηχομόνωση σε κάνουν να θες να συναντήσεις και καμιά ανωμαλία για να καταλάβεις ότι κινείσαι στον δρόμο - άρα έχουμε πιό γρήγορες και ξεκούραστες/ ανέμελες διαδρομές - μεγάλη απόσταση απο το έδαφος και 17 άρες ζάντες για να πω την αλήθεια την προηγούμενη φορά που βγήκα στην εθνική ήταν με το τρέχον Α5 και εκεί όταν πιάνεις τα 180 καταλαβαίνεις ότι κάτι γίνεται - Στο sportage το καταλαβαίνεις λιγότερο (δεν κάνουμε “σύγκριση”) - καλά για τα μικρομεσαία - χαμηλά hatchback δεν θα μιλήσω καθόλου για το τί γίνεται όταν πιάνεις τα 180 στο ελληνικό εθνικό δίκτυο… Όταν θα σου φύγει και λίγο η ταχύτητα το φρενάρισμα και η επιβράδυνση είναι πολύ αποτελεσματικά (όπως έχουμε αναφέρει προηγουμένως και στα test ακινητοποίησης έχει πολύ καλές επιδόσεις) και δεν έχεις την παραμικρή αίσθηση ότι ο έλεγχος έχει χαθεί ή ότι είσαι… at risk

      Προσπεράσεις - στροφές αλλαγές λωρίδων κτλ είναι άλλο πράγμα με το ύψος και το συγκεκριμένο τιμόνι - και τα σχετικά καινούργια λάστιχα  - αυτό που δεν περίμενα ήταν ότι θα φτάσω να κοιτάω την οθόνη δεξιά σαν άλλος πιλότος για να δω την γεωμετρία του δρόμου και να προσαρμόσω την ταχύτητα/ οδήγηση - Το φτηνό πετρέλαιο αποθράσυνε και την όλη διάθεση και ενώ το πήγα πάνω με 8.5 >  στην αρχή της καθόδου είπα… ας το μαζέψουμε λίγο…..αλλά τελικά κατέληξε σε 9.2 (!) και 3 ώρες και κάτι διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα.

      Στο επαρχιακό δίκτυο γίνεται πάρτυ - το αυτοκίνητο καλύπτει γενικά τις περισσότερες κακοτοπιές  που μπορεί να σου τύχουν και η ροπή μαζί με το τιμόνι σε κάνει να το ελέγχεις και να το πας όπως και όπου θέλεις εσύ… με ελαφρά πηδηματάκια > το έβαλα και λίγο σε κυριλέ χωματόδρομο με γρασίδι και χωρίς, γιατί όντως ήθελα να φτάσω κάπου > μεγάλα λάστιχα - ύψος - διαστάσεις οχήματος και δύναμη σε κάνουν να αισθάνεσαι βασιλιάς πάνω στο κάρο…. Εντάξει το μαλακό λάστιχο δεν είναι για πέτρες και ανωμαλίες αλλά το εκτόπισμα (της μίνι νταλίκας)  και η άνεση σου μένουν…

      Πάντως και από όλα τα παραπάνω νομίζω ότι τελικά και ένα b-suv, έχει να δώσει πολλά…και είναι απολύτως λογική εξέλιξη να στρέφεται ο κόσμος σε αυτού του τύπου τα οχήματα - εργαλεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike1010
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Καλή παρουσίαση απο TractioN 2020, με καλεσμένη την Κατερίνα Παπακωστοπούλου...

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike1010
    • RE: volvo XC40 / V40 / CMA platform

      panormus772 wrote:

      Mich, στο θέμα της ηλιοροφής τείνω να συμφωνησω με το Δία. Είχα πανοραμική στη Giulietta. Πολύ ωραία,αλλά για Ελλάδα με τόση ηλιοφάνεια, για περίπου 5 μήνες είναι απαγορευτική.Και δεν είναι ότι άμα είναι μόνο ανοιχτή στον ήλιο σε βαράει στο κεφάλι,αλλά και κλειστή το καλοκαίρι αν το έχεις παρκάρει και πας να μπεις είναι θερμοκήπιο.Ούτε το κουρτινάκι κάνει πολλά πράγματα.

      Η ηλιοροφή αξίζει για ανοιξιάτικη,φθινοπωρινή βόλτα,βραδάκι καλοκαίρι ή με λίγη συννεφιά. Προσωπικά,αν και δίνει μια ωραία αίσθηση στο αμάξι,δύσκολα θα την ξαναέβαζα.

      Panormus ναι, ευχαριστώ για το σχόλιο.

      Υπάρχουν άλλα πράγματα να σκεφτεί να προσθέσει κάποιος πρώτα, ούτως ή άλλως. Ας πούμε, εγώ δοκίμασα το μηχανικό και τώρα ταλαντεύομαι για το αν πρέπει να πάω σε αυτόματο

      Είναι το πιο ακριβό πρόσθετο στο μοντέλο που έχω επιλέξει.
      Από εκεί και πέρα, είναι η ζάντα, 18αρα ή 19αρα, η επένδυση του εσωτερικού, κάμερες και αισθητήρες για το παρκάρισμα. Όλα αυτά στα έξτρα.

      Mich η ηλιοροφή έχει να κάνει αποκλειστικά με την σχέση σου με τον ήλιο - εγω είχα στο προηγούμενο και ήταν απο τα καλύτερα αξεσουαρ... όταν τρέχεις σε δουλειές όλη μέρα τα 5 ή 10 λεπτά η παραπάνω που είσαι και γουστάρεις στο αυτοκίνητο μπορείς να τα εκμεταλλευθείς για ηλιοθεραπείες πρωί μεσημέρι απόγευμα... Απο τις καλύτερες φάσεις δε ήταν στον καύσωνα πριν απο μια διετία.. Επίσης είναι μια ακόμα δίοδος που όλες τις ώρες μπορεί να είναι ανοιχτή όσο θέλεις και να δημιουργείται μια ωραία αύρα αέρα περιξ του κεφαλιού σου....  Αλλα είναι στον τύπο ανθρώπου..εγώ είμαι τύπος φυλής νοτίων προαστίων σε αυτό το θέμα....

      Για το αυτόματο πρέπει να το τεστάρεις επισταμένα - για εμένα τα περισσότερα που κυκλοφορούν ειδικά σε μέτριες/ χαμηλές ιπποδυνάμεις είναι πολύ αργά ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike1010
    • RE: Kia Sportage IV

      Καλησπέρα...είμαι κάτοχος του sportage εδώ και ενάμιση μήνα και θέλω να ρωτήσω κάτι...όλα καλά μέσα στην καμπίνα του αυτοκινητου,αθόρυβο και στιβαρό ΑΛΛΑ μόλις ακουμπάω το χέρι μου στο υποβραχιονιο τρίζει υπερβολικά...μου έχει σπασει τα νευρα...σας το κάνει και εσάς αυτό;υπάρχει κάποιος τρόπος να αντιμετωπιστεί;

      Έχω το 1.6 115 diesel

      Καλοτάξιδο Μάριε..δεν υπάρχει τέτοιο θέμα ειδικά για καινούργιο αυτοκίνητο - για το κεντρικό υποβραχιόνιο μήπως έχει πέσει τίποτα στις οπές που κουμπώνει ?? η καμία μικροζημιά ... ρώτα και στην αντιπροσωπία.

      @fantom344 Απο το engineering mode, εγώ κατάλαβα οτι τελικά έχει gps... και πολύ βασικό το κουμπάκι για την επαναφορά στις εργοστασιακές... σε περίπτωση που κάτι ξεφύγει > αλλα θέλει ψάξιμο ... γενικά το μόνο εύκολο είναι ενας προγραμματιστής να γράψει κώδικα που να κάνει ότι θέλεις και ευτυχώς το android είναι open source οπότε θα το δούμε ....

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike1010
    • RE: Kia Sportage IV

      Mike τι αυτοκινητο ειχες πριν;;

      Είχα διάφορα αυτοκίνητα, οχι SUV... ακολουθεί ένα ενδιαφέρον video με T-Cross vs Hyundai Venue... Πολύ καλό το  Venue, μοιάζει comple αλλά δεν το φέρνουν προς τα εδώ ...

      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      M
      mike1010
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr