-
Εσύ Εκεί με τις καταναλωσεις έχεις κολλήσει.
Θα έρθεις μια μέρα παρέα με το σουζουκι mild hybrid να σε πάω βόλτα για να δεις καταναλωσεις από πρώτο χέρι.
Και μετά θα σε βάλω να το φουλαρεις....βενζινη...Έτσι για σπάσιμο....Να βλέπεις τη βενζίνη να γράφει ευρώ στην αντλια
Χαχαχα
-
Πάρα πολύ καλό, βέβαια η 6η ταχύτητα δε δίνει 140 χλμ στις 2.600 σ.α.λ. Θα έπρεπε να έχει 3.000 cc ο ατμοσφαιρικός κινητήρας του! Μοναδικές ενστάσεις ο μονόδρομος σε μοτέρ- μετάδοση και οι επιεικώς μέτριοι χώροι του. Το προ facelift μοντέλο έπασχε στην εικόνα του εσωτερικού, αυτό φαίνεται σαφώς βελτιωμένο.
-
Ετσι δειχνει παντως στην δοκιμη, δες στο 8:18 του βίντεο.
Έχει και mild hybrid που αν είναι σαν τα υπόλοιπα της αγοράς προσφέρει 5 κιλά ροπής απο μηδεν στροφες συν την ροπη του κινητηρα τα οποία είναι σε αυτοκίνητο στα των 1000 κιλων και με 15αριδες τροχους.
Σε μετάδοση περα από το άριστο σε αλλαγές μηχανικο υπάρχει και σε 6 αρι αυτόματο με μετατροπέα ροπής της aisin
-
Τρομερά εκνευριστικός παρουσιαστής, ο τρόπος που μιλάει είναι τραγικός, δεν μπορώ με τίποτα να τον αντέξω για πάνω από 2-3'.
Δεν είναι τίποτα σπουδαίο, αλλά φαντάσου ότι είναι ότι καλύτερο έχουμε στο Youtube.
Τουλάχιστον τον τελευταίο χρόνο είναι ποιό δεικτικός και λέει και κάποια σωστά που δεν λέει/γράφει κανείς άλλος.
-
Εσύ Εκεί με τις καταναλωσεις έχεις κολλήσει.
Θα έρθεις μια μέρα παρέα με το σουζουκι mild hybrid να σε πάω βόλτα για να δεις καταναλωσεις από πρώτο χέρι.
Και μετά θα σε βάλω να το φουλαρεις....βενζινη...Έτσι για σπάσιμο....Να βλέπεις τη βενζίνη να γράφει ευρώ στην αντλια
Χαχαχα
Mild hybrid και κουραφεξαλα... 6 ευρώ καύσιμο ( με Έκο αβιο δλδ το καλο) στα 100 χλμ καίει το υβριδικό φορτωμένο με κλιμα σε όλες τις συνθήκες; Αν όχι δεν έρχομαι!!!
-
Το υβριδικό φορτωμένο καίει 7,5 ευρώ. Με δύο άτομα είναι στα 6 ευρώ με κλίμα.
Απλή μπεντζινα.
Δεν παίζεται λέμε
-
Απλή μπεντζινα 1.35 , καλό πετρελαιο 1.10-1.15.
7.5 Χ 1.35 = 10 ευρώ στα 100 , 5.5 Χ 1.15= 6.3 στα 100. Διαφορα 9 ευρώ στο κάθε φουλαρισμα! Εμένα αυτό μου βγάζει 1000 ευρώ περισσότερα καύσιμα το χρόνο! Είναι πολλά τα λεφτά Άρη....στο βάθος 7ετιας που το έχω τώρα μου κοστίζει το 70% της τρέχουσας αξίας μεταπώλησης του , μόνο από την διαφορά καυσίμου!!!
Έκανα 2000 Θεσσαλονίκη Κύθηρα και βόλτες σε 15 μέρες και εκαψα 120 ευρώ ανεβαινοντας όλα τα κωλοβουνια...τι να λέμε τώρα....
-
Εγω μιλω για το swiftακι στα αλλά δεν γνωρίζω ακόμα. Δεν τα οδηγησα
5,5 φορτωμένο
4,8 με δύο άτομα και κλίμα.
-
Lap δεν ξέρω αν γνωρίζεις πως μου είσαι υπέρ το δέον συμπαθής εδώ στο φόρουμ.
Και στα τεχνικά και στα πολιτικά/ κοινωνικά και είμαι και γω φίλος Suzuki και κατανοώ το σκεπτικό. Αλλά στο θέμα της κατανάλωσης, πρέπει 'να κόψεις κανένα μέτρο απ' το ψάρι'...
Ο ένας σου μιλάει για Suzuki 2 κατηγορίες μεγαλύτερο, φορτωμένο (όχι 2 σάκους πλάτης που χωράει το swift) στα βουνά. Και συ του λες καταναλώσεις για συνήθη οδήγηση ενός σούπερ μίνι φτιαγμένο φορά να πηγαίνουν 2 άτομα για ψώνια και μπάνιο και καφέ...
-
Χεχε,
Ε αυτό έχω ως καλό παράδειγμα , με αυτό το υπέρτατου παίζω.
Αν του πω για αλλά βενζινοκινητα που είναι στα 7.5 και 9,5 λίτρα θα με κοροϊδεύει.
Του λέω για το μικρό που μπορεί να του τη βγει αλλιως.
Και αυτός μας έχει τρελάνει με τα περίπτερα....
Υ.γ καλά μωρέ όλη μέρα με τα παιδιά του διακοπές θα πηγαίνει;;;
Θα μεγαλφσουν και θα έχουν τις δικές τους παρέες.
Υ.γ.1 εχω και υπερατου με swift mild hybrid και awd ..... τα παντα ολα και τα κοάλα τίποτα.
Υ.γ.2 στα πολιτικά είσαι κάπως αυστηρός στην κριτική σου, αλλά είμαι καλό παιδί και δεν φέρνω αντιρρήσεις
-
Πολιτικά δεν έχω καταλάβει τίποτα εγώ.
Ο καταναλώσεις δείχνουν την ταξική πάλη;!
-
Πρέπει να ασχοληθείς για να καταλάβεις την πολιτική δουβλινιε....
δυο ερώτησεις για να σε βάλω σε κουτάκι, θα μου πεις δεν μπαίνεις εσύ πουθενά αλλά άντε να λέγαμε
θεωρείς το προοδευτικό σύστημα φορολόγησης σωστο;
Η υγεία και η παιδεία είναι εμπορευμα;
-
Πρέπει να ασχοληθείς για να καταλάβεις την πολιτική δουβλινιε....
δυο ερώτησεις για να σε βάλω σε κουτάκι, θα μου πεις δεν μπαίνεις εσύ πουθενά αλλά άντε να λέγαμε
θεωρείς το προοδευτικό σύστημα φορολόγησης σωστο;
Η υγεία και η παιδεία είναι εμπορευμα;
χαχα! ξέρω τι λες, άσε δεν πιάνομαι, είμαι μόνος μου εγώ! αλλά οκ, σε συμπαθώ!
-
-
Ωραίο χορευτικό!
Έχω εντελώς προσωπική κοσμοθεωρία, έντονα πολιτικοποιημένος, καθόλου κομματικοποιημένος, οπότε αναγκαστικά ακολουθώ μοναχικό δρόμο. Δεν νομίζω ότι ταιριάζει τέτοια συζήτηση σε φόρουμ αυτοκινήτων, όπως και να το δεις, οι αυτοκινητοβιομηχανίες διέπονται εντελώς από καπιταλιστικούς νόμους, and that is that.
-
O νέος τιμοκατάλογος σε ισχύ από 1/10/2020 (με την αλλαγή στους συντελεστές Τ.Τ.)
https://www.mazda.gr/Portals/4/adam/Contents/ozuT7-SaOUuDHC9fkeddBA/Link/Mazda pricelist 10 2020.pdf
Πλέον ισχύει και εξτρά έκπτωση στο CX 30 1.000 -από 800 πριν- ευρώ (και στο 3 όπως ήταν 3.000 ευρώ,αλλά για ορισμένα αμάξια).
Έχοντας κρατήσει τον προηγ. τιμοκατάλογο πριν τις αλλαγές, έκανα μια σύγκριση σε 2 μοντέλα του CX 30 1) το skyactiv-x 180hp GT Plus είχε 30.370 και τώρα έχει 29.878 -1.000 προσφορά, φτάνει 28.878 2) το diesel 116hp Plus (δεν φέρνει πια το βασικό) είχε 31.736 και τώρα 30.415 -1.000 προσφορά,πάει 29.415 (2.300 ευρώ μείωση).
Με δεδομένο ότι η έκδοση Plus έχει τα πάντα όλα (μέχρι HUD,συναγερμό,τυφλό σημείο,acc κ.τ.λ.) η τιμή μου φαίνεται αρκετά καλή. Όμως τα εμπόδια είναι ότι : το -x είναι 2λιτρο και το diesel μου φαίνεται κάπως αδύνατο για τα κυβικά του (1.8).Αν ξεπεράσεις αυτά τα δύο -ειδικά φόρο πολυτελ. στο 2λιτρο-, μπορείς να τα βάλεις στη λίστα αγορών σου (αντί για τα ευρωπαϊκά κι άπω ανατολής suv)
Y.Γ. στο -x 180hp παίζει κι η βασική GT (χωρίς κλιματισμό και κάμερα οπισθοπ.) στα 28.000 -1.000 προσφορά = 27.000 από 28.725 που κόστιζε πριν.
-
Το ντίζελ έχει το ψυχολογικό ότι είναι 1750 κυβικά με μόνο 116 ίππους και 27 κιλά ροπή. Αν ήταν 1500 ή 1600 με τα ίδια άλογα και κιλά κανείς δεν θα γκρινιαζε.
Οδηγικά δεν το βρήκα αργό εντάξει κλασικά λόγω ιπποδύναμης μετά τα 140 δεν αρπάζει ιδιαίτερα όπως όλα τα ντίζελ αυτής της κατηγορίας.
Εντάξει στα 29500 είναι αστακός το πιο καλό εξοπλισμενο c crossover απλά σε εσωτερικούς χώρους είναι και δεν είναι κατηγορία c πιο πολύ προς το b πάει οπότε κάπου εκεί αρχίζει να μην είναι και τόσο καλή η τιμή του.
Φυσικά έχει το πιο ποιοτικό εσωτερικό κορυφαία εργονομία , το καλύτερο σε αίσθηση κιβώτιο ταχυτήτων.
Και είναι από τα αμάξια που όσο και να ψάξεις σημείο όπου ο κατασκευαστής έχει κάνει περικοπή κόστους δεν θα βρεις.
Αυτό σε αυτή την κατηγορία τιμής , και ψηλότερα νομίζω , δεν το βρίσκεις. Όποιο άλλο αμάξι έχω μπει ως 30Κ υπάρχουν σημεία που λες και εδώ έχει κόψει για να δώσει αλλού. Στο Μάζντα δεν υπάρχει όσο επεξεργάστηκα το αμαξι δια γυμνού οφθαλμού οτιδήποτε που έχει κόψει σε ποιότητα.
-
Στο Μάζντα δεν υπάρχει όσο επεξεργάστηκα το αμαξι δια γυμνού οφθαλμού οτιδήποτε που έχει κόψει σε ποιότητα.
Η πραγματική ποιότητα των Mazda (και γενικά των αυτοκινήτων) δεν έγκειται στα πλαστικά, αλλά στα μηχανικά και ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά τους μέρη. Μιλάμε για κορυφαία αξιοπιστία μηχανικών μερών (ανοξείδωτες εξατμίσεις κλπ) και περιφερειακά κορυφαίων Ιαπώνων προμηθευτών (Denso, KYB κλπ).
-
Tkin73 wrote:
Στο Μάζντα δεν υπάρχει όσο επεξεργάστηκα το αμαξι δια γυμνού οφθαλμού οτιδήποτε που έχει κόψει σε ποιότητα.
Η πραγματική ποιότητα των Mazda (και γενικά των αυτοκινήτων) δεν έγκειται στα πλαστικά, αλλά στα μηχανικά και ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά τους μέρη. Μιλάμε για κορυφαία αξιοπιστία μηχανικών μερών (ανοξείδωτες εξατμίσεις κλπ) και περιφερειακά κορυφαίων Ιαπώνων προμηθευτών (Denso, KYB κλπ).
Δία χωρίς παρεξήγηση αλλά επειδή πάντα γράφεις κοφτά ψυχρά, δεν μπορώ να σε πιάσω αν μιλάς σοβαρά, ψυχρά, αστειευομενος, οπότε λες ότι τα mazda είναι κορυφή? Μετράει η γνώμη σου.
-
Επειδή ως πρώην στρατιωτικός τα γράφω 'τσεκουράτα', νόμιζα ότι δεν αφήνω περιθώριο παρερμηνείας. Συγγνώμη αν σε μπέρδεψα. Ναι, φυσικά εννοώ ότι είναι κορυφαία τα Mazda ποιοτικώς και ως αξιοπιστία. Απλά για μένα (και για τους μηχανικούς) η ποιότητα δεν είναι τα κορυφαία πλαστικά της Mazda - που όντως είναι κορυφαία κι αυτά, αλλά τα κορυφαία (ποιοτικά) μηχανικά και περιφερειακά που φέρουν. Προχθές πήγα το παμπάλαιο Xedos 6 μου (του 1993 με 330.000 χλμ) σε έναν μηχανικό, άλλον από τον δικό μου, ανοίγει το καπό, το κοιτάει και μου λέει: 'Αν δεν ήταν Mazda θα είχε σκορπίσει πριν από χρόνια!!!'. Του λέω: 'φοράει ακόμα τον αρχικό συμπλέκτη, αν και πατινάρει λίγο πια...'. Κατάπιε την γλώσσα του! Χαχα.
MAZDA FORUM