Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Jazz 2020 Hybrid
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Jazz 2020 Hybrid
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 32
    • 33
    • 18 / 33
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    33
    655
    21174
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Καλε συγκεντρωθείτε επιτελους.....

      Αφού λέμε κάνει προσομοίωση αλλαγής σχέσης.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dublin @fanis75 last edited by

        Lap wrote:

        Μα οταν κανείς kick down ότι και αν έχεις, μουγκριζει

        Δεν μουγκρίζει, απλά ανεβαίνουν οι στροφες όπως όταν κατεβάζεις σχέση σε ένα χειροκίνητο. Στο CVT μένουν σταθερά στις π.χ. 5.000 σ.α.λ, ενώ στο kick down σε ένα πλανητικό, ανεβαίνουν στις π.χ. 4.000 σ.α.λ, σταδιακά μέχρι τον κόφτη και μετά αλλάζει σχέση και πέφτουν. Στο CVT το ενοχλητικό είναι το συνεχόμενο στροφάρισμα ψηλά που είναι και δυνατός σαν ήχος και μονότονος.

        Επιτέλους κάποιος που ξέρει να μεταφράζει τα 'μουγκρίσματα'!

        Ποιά είναι τα CVT και ποια τα πλανητικά σε διάφορες μάρκες για να ξέρουμε; (δεν έχω ιδέα από αυτόματα όπως καταλάβατε).

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          Το καταλάβαμε...

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dublin @ataim last edited by

            cvt ιμάντα, Audi A4, Civic, Nissan Juke, Pulsar, Corolla, Impreza, κλπ

            Η Toyota έχει cvt με γραναζωτη πρώτη σχέση.

            Η Honda έχει cvt και dct με μετατροπέα ροπής για την εκκίνηση.

            Πλανητικά cvt, all Lexus, Toyota hybrids.

            Τα Ευρωπαικά τι έχουν; ποια προτιμάμε γενικά από αυτά;

            Ευχαριστώ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • piliourits
              piliourits @dublin last edited by

              ATAiM wrote:

              cvt ιμάντα, Audi A4, Civic, Nissan Juke, Pulsar, Corolla, Impreza, κλπ

              Η Toyota έχει cvt με γραναζωτη πρώτη σχέση.

              Η Honda έχει cvt και dct με μετατροπέα ροπής για την εκκίνηση.

              Πλανητικά cvt, all Lexus, Toyota hybrids.

              Τα Ευρωπαικά τι έχουν; ποια προτιμάμε γενικά από αυτά;

              Ευχαριστώ.

              μετατροπέα ροπής με πλανητικά γρανάζια (κλασσικό αυτόματο) που έχουν τα  peugeot, citroen, suzuki, mazda, opel της PSA, κ.α. αυτά προτιμάμε, και όλα τα VAG έχουν διπλού συμπλέκτη

              Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • ataim
                ataim @dublin last edited by

                Τα Ευρωπαικά τι έχουν; ποια προτιμάμε γενικά από αυτά;

                Ευχαριστώ.

                Tα ευρωπαικά έχουν διάφορες λύσεις (π.χ. τα νέα peugeot/opel φοράνε ένα πολύ ενδιαφέρον αυτόματο κιβώτιο της aisin) και γενικά αποφεύγουν τα cvt προτιμώντας dct.

                Τα dct όμως αν δεν συνδυάζονται με μετατροπέα ροπής για την εκκίνηση θα βγάλουν θέματα, έχουν εφαρμογή μόνο σε αγωνιστικές πλατφόρμες, δεν υπάρχει λόγος να τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο 'χαλαρής' οδήγησης με ποσοστό χρήσης μέσα σε πόλη. Τα cvt με ιμάντα (που είναι ιδανικά για χαλαρή οδήγηση) θα εμφανίσουν όλα κάποια στιγμή φθορές. Τα ρομποτικά ούτε για αστείο, ταλαιπωρία, τα κλασσικά με τον μετατροπέα ροπής έχουν αξιοπιστία αλλά υψηλή κατανάλωση. Μένουν τα πλανητικά cvt, lexus, toyota hybrids τα οποία είναι η σίγουρη και καλύτερη λύση αν θέλεις αυτόματη μετάδοση για χαλαρή-καθημερινή οδήγηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dublin last edited by

                  Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά, με κατατοπίσατε πλήρως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • piliourits
                    piliourits @ataim last edited by

                    Dublin wrote:

                    Τα Ευρωπαικά τι έχουν; ποια προτιμάμε γενικά από αυτά;

                    Ευχαριστώ.

                    Tα ευρωπαικά έχουν διάφορες λύσεις (π.χ. τα νέα peugeot/opel φοράνε ένα πολύ ενδιαφέρον αυτόματο κιβώτιο της aisin) και γενικά αποφεύγουν τα cvt προτιμώντας dct.

                    Τα dct όμως αν δεν συνδυάζονται με μετατροπέα ροπής για την εκκίνηση θα βγάλουν θέματα, έχουν εφαρμογή μόνο σε αγωνιστικές πλατφόρμες, δεν υπάρχει λόγος να τοποθετηθεί σε αυτοκίνητο 'χαλαρής' οδήγησης με ποσοστό χρήσης μέσα σε πόλη. Τα cvt με ιμάντα (που είναι ιδανικά για χαλαρή οδήγηση) θα εμφανίσουν όλα κάποια στιγμή φθορές. Τα ρομποτικά ούτε για αστείο, ταλαιπωρία, τα κλασσικά με τον μετατροπέα ροπής έχουν αξιοπιστία αλλά υψηλή κατανάλωση. Μένουν τα πλανητικά cvt, lexus, toyota hybrids τα οποία είναι η σίγουρη και καλύτερη λύση αν θέλεις αυτόματη μετάδοση για χαλαρή-καθημερινή οδήγηση.

                    Είχα ξεκινήσει μια μέρα να γράφω λεπτομέριες σχετικά, αλλά το φαγε το ποστ ή μαρμάγκα της πλατφόρμας του φόρουμ και ο κολλημένος σέρβερ. Εγώ οδηγώ ένα ατμοσφαιρικό διλιτρο βενζίνης με τέτοιο αυτόματο κιβώτιο μετατροπέα ροπής, μέση κατανάλωση όταν οδηγώ κάτω απ' τα όρια ταχύτητας είναι 7.5λτ και η μέγιστη που είδα ποτέ όταν ήταν φρέσκο μη στρωμένο και το 'κυνηγούσα' ήταν 8.4λτ Θεωρείται αυτή 'υψηλή κατανάλωση';

                    Εγώ με την εμπειρία που έχω δεν θεωρώ πως υπάρχει αξιοσημείωτη διαφορά κατανάλωσης για να επηρεάσει την επιλογή αγοράς. Θα είναι μισού λίτρου στα 100, τέτοια τάξη μεγέθους, κι ίσως όπως κάθε αυτόματο, να φθείρει λίγο πιο γρήγορα τα τακάκια. Με μετατροπέα ροπής όμως, ούτε δίσκο-πλατώ ούτε αλλά προβλήματα θα χεις ποτέ, ανάλογα τη χρήση ίσως κάνεις κι οικονομία σε βάθος χρόνου, πέρα απ' την άνεση κι ικανότητα αναρρίχησης του οχήματος που προσφέρει.

                    Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ataim
                      ataim last edited by

                      cvt ιμάντα, A class, Audi A4, Civic, Nissan Juke, Pulsar, Corolla, Impreza, κλπ

                      Η Toyota έχει cvt με γραναζωτη πρώτη σχέση.

                      Η Honda έχει cvt και dct με μετατροπέα ροπής για την εκκίνηση.

                      Πλανητικά cvt, all Lexus, Toyota hybrids.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • ataim
                        ataim last edited by

                        Έτσι ειναι οπως τα λες, μεσα στην πολη ομως τα πλανητικα cvt της toyota ειναι ασυναγώνιστα, εχουν καταναλωσεις 5 λιτρα και μηδενικες φθορες γιατι συνδυαζονται με υβριδικη μεταδοση.

                        Εκτος δρομου και εκτος πολης τα slushboxes αποδιδουν μια χαρα, παρολα αυτα οι κατασκευαστες δεν τα προτιμουν και ψαχνουν αλλες λυσεις. Ενδεικτικά, το jimny αλλά και το GT86! βγαινουν με torque converter αυτοματα κιβωτια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kostast last edited by

                          Συμφορουμιτες καλησπέρα. Ξέρει κανείς αν η έκδοση που πάει 21700 είναι αυτή που λένε τα ξένα σάιτ ότι δεν έχει ούτε Android auto?

                          Το σκέφτομαι σοβαρά για υβριδικό τώρα πια. Για το προφίλ χρήσης μου ειναι ιδανικό..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • T
                            techguru @kostast last edited by

                            Συμφορουμιτες καλησπέρα. Ξέρει κανείς αν η έκδοση που πάει 21700 είναι αυτή που λένε τα ξένα σάιτ ότι δεν έχει ούτε Android auto?

                            Το σκέφτομαι σοβαρά για υβριδικό τώρα πια. Για το προφίλ χρήσης μου ειναι ιδανικό..

                            Δεν εχει η συγκεκριμενη Android

                            Στην  συγκεκριμενη εκδοση σου δινουν μονο το τιμονι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panormus772 @kostast last edited by

                              Συμφορουμιτες καλησπέρα. Ξέρει κανείς αν η έκδοση που πάει 21700 είναι αυτή που λένε τα ξένα σάιτ ότι δεν έχει ούτε Android auto?

                              Το σκέφτομαι σοβαρά για υβριδικό τώρα πια. Για το προφίλ χρήσης μου ειναι ιδανικό..

                              Η 1η έκδοση comfort στην Ιταλία -και νομίζω κι εδώ έτσι είναι- όντως δεν έχει την μεγάλη οθόνη με ΑndroidAuto,δεν έχει ηλ. αναδιπλ. καθρέπτες,δεν έχει και αισθητήρες παρκαρίσματος και ζάντες αλουμινίου όπως η επόμενη έκδοση,elegance.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • ataim
                                ataim last edited by

                                Ξέρουμε που είναι η γραμμή παραγωγής του jazz?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • piliourits
                                  piliourits @ataim last edited by

                                  Έτσι ειναι οπως τα λες, μεσα στην πολη ομως τα πλανητικα cvt της toyota ειναι ασυναγώνιστα, εχουν καταναλωσεις 5 λιτρα και μηδενικες φθορες γιατι συνδυαζονται με υβριδικη μεταδοση.

                                  Εκτος δρομου και εκτος πολης τα slushboxes αποδιδουν μια χαρα, παρολα αυτα οι κατασκευαστες δεν τα προτιμουν και ψαχνουν αλλες λυσεις. Ενδεικτικά, το jimny αλλά και το GT86! βγαινουν με torque converter αυτοματα κιβωτια.

                                  Κι εγώ θεωρώ τα e-cvt πολύ καλά κιβώτια, είναι σαν να αντικαθιστούν το μετατροπέα ροπής με ηλεκτροκινητηρα, πριν τα πλανητικά γρανάζια.

                                  Αλλά ακούω πολλά παράπονα για τη συμπεριφορά και τις επιδόσεις, αν και εγώ θα αγόραζα ecvt αν οι τιμές ήταν λίγο πιο προσιτές.

                                  Και το Jazz θα αγόραζα, αν δεν υπήρχε αυτή η απαράδεκτη τιμολογιακή πολιτική.

                                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • K
                                    kostast @panormus772 last edited by

                                    kostasT wrote:

                                    Συμφορουμιτες καλησπέρα. Ξέρει κανείς αν η έκδοση που πάει 21700 είναι αυτή που λένε τα ξένα σάιτ ότι δεν έχει ούτε Android auto?

                                    Το σκέφτομαι σοβαρά για υβριδικό τώρα πια. Για το προφίλ χρήσης μου ειναι ιδανικό..

                                    Η 1η έκδοση comfort στην Ιταλία -και νομίζω κι εδώ έτσι είναι- όντως δεν έχει την μεγάλη οθόνη με ΑndroidAuto,δεν έχει ηλ. αναδιπλ. καθρέπτες,δεν έχει και αισθητήρες παρκαρίσματος και ζάντες αλουμινίου όπως η επόμενη έκδοση,elegance.

                                    Ευχαριστώ. Το Jazz μου γυάλισε, yaris θα πάρω. Θα πάρω να δω μήπως έχουν κανένα από Τετάρτη που γυρίζω, να το δω από κοντα/ οδηγήσω ενδεχομενως.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      panormus772 @kostast last edited by

                                      panormus772 wrote:

                                      kostasT wrote:

                                      Συμφορουμιτες καλησπέρα. Ξέρει κανείς αν η έκδοση που πάει 21700 είναι αυτή που λένε τα ξένα σάιτ ότι δεν έχει ούτε Android auto?

                                      Το σκέφτομαι σοβαρά για υβριδικό τώρα πια. Για το προφίλ χρήσης μου ειναι ιδανικό..

                                      Η 1η έκδοση comfort στην Ιταλία -και νομίζω κι εδώ έτσι είναι- όντως δεν έχει την μεγάλη οθόνη με ΑndroidAuto,δεν έχει ηλ. αναδιπλ. καθρέπτες,δεν έχει και αισθητήρες παρκαρίσματος και ζάντες αλουμινίου όπως η επόμενη έκδοση,elegance.

                                      Ευχαριστώ. Το Jazz μου γυάλισε, yaris θα πάρω. Θα πάρω να δω μήπως έχουν κανένα από Τετάρτη που γυρίζω, να το δω από κοντα/ οδηγήσω ενδεχομενως.

                                      Πριν 3-4 βδομάδες που ρώτησα στην αντιπροσωπεία Toyota στον Κηφισό, μου είπαν από Σεπτέμβριο για το νέο Yaris.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • ataim
                                        ataim @piliourits last edited by

                                        Κι εγώ θεωρώ τα e-cvt πολύ καλά κιβώτια, είναι σαν να αντικαθιστούν το μετατροπέα ροπής με ηλεκτροκινητήρα, πριν τα πλανητικά γρανάζια.

                                        Και το Jazz θα αγόραζα, αν δεν υπήρχε αυτή η απαράδεκτη τιμολογιακή πολιτική.

                                        ακριβως οι διδυμοι ηλεκτροκινητηρες ειναι το αντιστοιχο του μετατροπεα ροπης με το εξης πλεονέκτημα, οταν εχεις διαφορετικες ταχυτητες σε κινητηρα/ροδες με τον μετατροπεα εχεις απωλεια ενεργειας σε θερμοτητα, με τους ηλεκτροκινητηρες οποιαδηποτε διαφορά θετική ή αρνητική στις ταχύτητες περιστοροφής παράγει τάση και ενέργεια που αποθηκεύεται στην μπαταρία.

                                        Εκτός από την γραμμή παραγωγής του Jazz μήπως ξέρει κανεις ποτε θα έχουν test drive?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Youtube Video

                                          Μετά μου λέτε ότι ο Μάρεκ είναι στα καλά του;

                                          Το άσχετο κουμπί που αυξομειώνει το φως του καντράν το βρήκε φοβερή ιδέα και θεωρεί ότι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έτσι πρέπει να το τοποθετούν.  Δηλαδή όλη μέρα ο τύπος παίζει με την φωτεινότητα του καντράν.

                                          Δεν είπε ομως τίποτα για τους 10 αερόσακους (πρώτη φορά στην κατηγορία) ούτε για το small overlap ... για το κουμπί όμως αφιερώνει αρκετά δευτερόλεπτα.

                                          Βεβαια αυτό που με βάζει σε καταθλιπτικές σκέψεις είναι ότι ολόκληρη Honda σκέφτηκε το ίδιο με τον Μάρεκ.....

                                          Έχω χάσει επεισόδια.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            panormus772 last edited by

                                            Eντάξει Lap, αλλά γενικά μιλάει πολύ θετικά για το αμάξι (ειδικά για την ηχομόνωση δεν τον έχω ξαναδεί να επιμένει τόσο σε άλλο αυτοκίνητο)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 18 / 33
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr