-
Αβυσσαλέα. Και όχι μόνο στο μοτέρ... Δε θα έπαιρνα ποτέ το Fiat.
-
Ο 2,5 turbo υπάρχει σαν κινητήρας της Mazda από το 16/17. Αλλά τον βάζαν μόνο στα μεγάλα SUV και στο 6. Τώρα μπαίνει και στο 3.
Αυτό ακριβώς. Επίσης δεν έρχονταν στην Ευρώπη, όπως λογικά δεν θα έρθει ούτε στο 3άρι.
-
Fanis75 wrote:
Επίσης να προσθέσω ότι η Mazda επιτέλους μπήκε (ξανά) στα τούρμπο...αλλά στον 2.5λιτρο, οπότε μόνο φιλολογικό ενδιαφέρον έχει για την Ελλάδα!! Όμως σε Αμερική (και σε χώρες που τα κυβικά είναι αδιάφορα), είναι ένα εξαιρετικό σύνολο.
Ε ρε και να βγάλουν κανένα turbo MX5... Με βλέπω να σπάω τον κουμπαρά μου και να ψάχνω να βρω πως να δικαιολογήσω την επιλογή!
Το ιδιο εχω σκεφτει πολλες φορες...
-
Αβυσσαλέα. Και όχι μόνο στο μοτέρ... Δε θα έπαιρνα ποτέ το Fiat.
γιατι? Είσαι drifter?
Μια χαρά αυτοκίνητο είναι το φιατ και οι διάφορες του με το μαζντα αν είχε και το δεύτερο Τούρμπο,όπως εξέφρασες επιθυμία, θα ήταν πολύ μικρές.
-
Δεν είμαι drifter αλλά αυτό το αμάξι το παίρνεις για συγκεκριμένο σκοπό. Την οδηγική απόλαυση. Το μοτέρ της Μάζντα ανανεώθηκε πρόσφατα και είναι έτη φωτός μπροστά από το μοτέρ του Φίατ. 180 ατμοσφαιρικά άλογα, με turbo θα περάσει τα 200. Επίσης υπάρχουν και άλλες αλλαγές στην καμπίνα στα φώτα κτλ. Αν τα δεις δίπλα δίπλα ή τα ψάξεις θα καταλάβεις. Χωριά οι εκδόσεις με brembo και Bilstein στο mx5. Είναι πολύ πιο μπροστά σαν σύνολο. Το Φίατ έχει μείνει κάποια χρόνια πίσω.
-
Το μαζντα είναι τέλειο για τον ρόλο του, δλδ fun to drive. Το ότι δεν έχει και την καλύτερη πρόσφυση
το κάνει παιχνιδιάρικο στην παρούσα δύναμη κινητήρα, αν του βαλεις ένα Τούρμπο για περισσότερη δύναμη και ροπή θα γίνει απλώς πιο νευρικό και επικίνδυνο, εκτός και αν αυξήσεις τα περιθώρια πρόσφυσης όποτε γίνει πιο φιατ.
-
Ο κινητήρας αυτός της Mazda είναι σχεδιασμένος ως υψηλόστροφος ατμοσφαιρικός. Οποιαδήποτε συζήτηση για τούρμπισμά του (εργοστασιακό τουλάχιστον) είναι άτοπη. Το MX5 έχει αυτήν την φιλοσοφία. Το 124 είχε λίγο διαφορετική φιλοσοφία, με τούρμπο, δύναμη στις μεσαίες αντί ψηλά κλπ. Πάντως από πρόσφυση δεν είχαν ιδιαίτερες διαφορές στις αντίστοιχες εκδόσεις (το δίλιτρο ΜΧ5 έχει άλλο στήσιμο σε σχέση με το 1.5). Είμαστε όμως off topic, οπότε εγώ αποχωρώ.
-
από εσένα πάντως Δια θα περίμενα μεγαλύτερο ενθουσιασμό που μολύναμε το νήμα των κροσοβερ γράφοντας για ροουντστερ
-
Πέρασα μια βόλτα σήμερα, περισσότερο από περιέργεια και είδα γρήγορα τα:
C5 aircross: πολύ ωραίο, ντιζαινάτο, ψηλό με 560λτ χώρο αποσκευών και με 5 χρόνια εγγύηση. Αρνητικό το μικρό πίσω τζάμι, ο περιορισμένος χώρος για τους πίσω και φυσικά η τιμή!
Karoq: μου φάνηκε πολύυυ άνετο, ωράιος χώρος αποσκευών (500λτ), πολύς χώρος για τους πίσω, η ορατότητα. Δεν μου άρεσε η απλότητα/φτώχεια μέσα και η 2ετής εγγύηση. Τίμιο θα το χαρακτήριζα.
Kadjar: το είδα πολύ λίγο, γιατί δεν μου κίνησε το ενδιαφέρον. Λιτό με ρηχό και μακρόστενο χώρο αποσκευών.
Duster: καταραμένη φτώχεια αλλά το πιο vfm! Θέλεις πολύ φτωχό (ούτε ηλ. παράθυρα πίσω ρε οι άτιμοι!), αλλά με γαμάτο diesel μοτέρ και 4κίνηση; Ξεκινά από 17400! Δεν παίρνεις από τα υπόλοιπα ούτε το μισό. Πιστεύω αν είχαν μια έκδοση καλύτερη μέσα με 1κ πάνω θα είχαν πάρει σώβρακα! Περιορισμένοι χώροι βέβαια σε επιβάτες και πίσω (460λτ).
-
https://www.dacia.gr/cars/duster/SpecEquip.html
Στα 20500 τα έχει όλα εκτός Από adaptive cruise control (Έχει όμως blind spot και 360 μοίρες κάμερα, οσφυϊκή ρύθμιση καθίσματος υποβραχιωνιο, climatic, πλαστικες ποδιες και νικελ , ζαντες και φυσικά πίσω ηλεκτρικά παραθυρα κτλ)
4χ4 diesel 115hp
-
Lap πήγαινε να το δεις από κοντά και μιλάμε μετά.
Έχει τεράστια διαφορά ρε συ ποιοτικά. Κατά τη γνώμη μου, αν είχε λίγο καλύτερους χώρους και κανένα κανένα μπλιμπλίκι (καλύτερη οθόνη, λίγο καλύτερη κονσόλα, κανένα συστηματάκι) θα είχε πάρει πολλά σκαλπς!!!
-
Το έχω δει τρεις φορές από κοντά ακόμα δεν κατάφερα να το οδηγήσω.
Ο.κ εχει σκληρά πλαστικά όπως επίσης και οι χειρολαβές του εστις πορτες είναι οι παλιές των renault
Αλλα αυτο το παρατηρεις τα πρώτα λεπτά σε μια έκθεση, μετά το ξεχνας
Το αυτοκίνητο έχει δυνατό diesel πολύ αναπαυτικά καθίσματα, και awd που πας παντού το καλοκαίρι και τον χειμώνα. Επίσης όπως λέει ο dstou έχει πολύ καλή απόσβεση στις αναρτήσεις σαν τα παλιά καλά γαλλικά.
Η οθόνη οντως είναι παλιά.
Αυτό που θα ήθελα εγώ είναι να έχει τη νέα πλατφόρμα όπως το Νέο dacia sandero Που θα βγει σε λίγους μήνες. Το duster έχει παλαιά πλατφόρμα ως βασγη
-
καλά, τιμιότατο το Duster, το είχα στη λίστα, αλλά οχι οτι έχει κ σχέση με τα 2020 που κυκλοφορούν. να είμαστε λογικοί...
τα πλαστικά του δεν σε αφήνουν να το ξεχάσεις ποτέ...
-
Όποιος παίρνει ένα αυτοκίνητο σαν το Duster, πρέπει να είναι συνειδητοποιημένος. Γενικά εδώ μέσα δεν βλέπω συνειδητοποίηση... Και γενικά μεγάλη άγοια, αλλά τεσπα...
-
Το Duster είναι εξαιρετικό Vfm και γι'αυτό πάει τρένο σε πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη. Αν έψαχνα suv πρίν ενα εναμιση χρόνο θα ήταν η πρώτη μου επιλογή, δυστυχώς κατήργησαν το edc αυτόματο 2wd που θα ήταν η επιλογή μου και έχω πεί οτι το επόμενο θα είναι αυτόματο οτι και να γίνει !
Ακόμα και τώρα όποιος θέλει 4wd σε λογικά χρήματα είναι μονόδρομος.
Το έχω δεί απο 2-3 φορές σε αντιπροσωπείες. Όντως σε απτή ποιότητα υστερεί(ειδικά μέσα) και ναι η πλατφόρμα του είναι παλιά με ότι συνεπάγεται στις επιδόσεις παθητικής ασφάλειας συγκρινόμενο με τον ανταγωνισμό.
Το θεωρώ όμορφο και παλιάς κοπής 'τζιπ'. Κοιτάζοντας το μου βγάζει μια επιθυμία να του πιώ το αίμα σε κακοτράχαλα μέρη, να χώσω πιτσιρίκια μέσα και να κάνουνε χαμό χωρίς να με νοιάζει, όπως και να το δώσω στην κυρά να πάει τα σουπερ μάρκετ χωρίς να σκιάζομαι αν ανοίξει ο άλλος την πόρτα απο δίπλα και το σημαδέψει. Σου δίνει την αίσθηση heavy duty εργαλείου (κι ας μην είναι..) με μεγαλύτερο πλεονέκτημα για μένα την ψυχική ηρεμία, μιας και θα το αντιμετώπιζα σαν εργαλείο και λιγότερο σα το νέο μου ακριβοπληρωμένο ομορφούλι SUV που αν βρώ μια γρατζουνιά θα στραβοκοιμάμαι 2 βδομάδες.
Αν το λέγανε Jeep Renegade και είχε λίγο καλύτερη ποιότητα και 3 χιλιάρικα πάνω θα τα είχε ξεβρακώσει όλα....
-
Νομίζω κάνουν βλακεια που δεν βάζουν αυτόματο στο 1.5d 4x4.
Εμένα μου αρέσει εξωτερικά κ το μοτέρ του + 4κινηση μου κάνει πολύ κλικ. Μου θυμίζει Old school τζιπ και όχι φλωριες. Ήθελε λίγο περισσότερους χώρους και λίγο πιο σύγχρονο εσωτερικό ρε γμτ.
Και είναι όπως το λες, να μην τρελαθείς αν κάτι δεν πάει καλά. Να δώσεις δλδ 35 να πάρεις BMW και να τρέμεις μην βρεις σημάδι στον προφυλακτήρα. Αει ρε από δω... Πρέπει να μειώσουμε το άγχος μας, όχι το αντίθετο.
-
Νομίζω κάνουν βλακεια που δεν βάζουν αυτόματο στο 1.5d 4x4.
Εμένα μου αρέσει εξωτερικά κ το μοτέρ του + 4κινηση μου κάνει πολύ κλικ. Μου θυμίζει Old school τζιπ και όχι φλωριες. Ήθελε λίγο περισσότερους χώρους και λίγο πιο σύγχρονο εσωτερικό ρε γμτ.
Και είναι όπως το λες, να μην τρελαθείς αν κάτι δεν πάει καλά. Να δώσεις δλδ 35 να πάρεις BMW και να τρέμεις μην βρεις σημάδι στον προφυλακτήρα. Αει ρε από δω... Πρέπει να μειώσουμε το άγχος μας, όχι το αντίθετο.
Φίλε Xenos ταυτίζομαι απόλυτα με την τελευταία σου παράγραφο.. Αν και όταν έρθει η ώρα της αγοράς Suv μπορεί να την κάνω τη βλακεία μου και να καταλήξω με ενα τέτοιο σαν αυτό που περιγράφεις (δύσκολα καινούργιο πάντως!)
4κινητο και edc δεν υπήρξε ποτέ τέτοιος συνδιασμός στην φαρέτρα της Nissan/Renault οπότε πολύ δύσκολο να πέρναγε κάτι τέτοιο εύκολα στο Duster. Φαντάζομαι κόστη εξέλιξης κτλ κτλ.
Με λίγο καλύτερους χώρους και εσωτερικό θα ανέβαινε η τιμή και θα έχανε το vfm που είναι το όπλο του. Θα έμπαινε σε χωράφια με πιο ακριβά 'σήματα' και θα έσπαγε τα μούτρα του ίσως. Είναι και θέμα πολιτικής της Renault που σωστά κατα τη γνώμη μου δε θα ήθελε πολλά διαφορετικά μοντέλα περίπου στις ίδιες τιμές, target group κτλ
-
Πολύ σωστά όλα αυτά που λέτε, επίσης μεταχειρισμένα είναι και φθηνά, οπότε σε 1-2 χρόνια που θα έχει κυκλοφορήσει λίγο ακόμη θα είναι ωραία ένα μεταχειρισμένο diesel να το σπάσεις και να το κάνεις ότι θέλει. Για πρώτο και τους προαναφερθείς λόγους δεν το προτίμησα αυτή τη φορά, αλλά ίσως για δεύτερο να του δώσω μία ευκαιρία.
Εξωτερικά πιστεύω είναι πολύ όμορφο για την κατηγορία του.
-
Και εγώ το βρίσκω εξαιρετικό το Duster, όμορφο εξωτερικά , αληθινό SUV , και προσωπικά μου βγάζει κάτι πολύ θετικό για την προσωπικότητα όσων το επιλέγουν. Δεν είναι από ανάγκη ή λόγω χαμηλής τιμής αλλά γιατί ξέρουν ακριβώς τι θέλουν και πως να πάρουν την μεγαλύτερη αξία από κάθε ευρώ που ξόδεψαν.
Σε μια μικρή δοκιμή που έκανα το diesel δεν ασχολήθηκα μετά τα 2 λεπτά με το εσωτερικό , τα πλαστικά είναι σκληρά αλλα κάποιες γραμμές και λεπτομέρειες το έκαναν αρκετά ευχάριστο. Από χώρους είναι στα ίδια με ένα Golf ή Astra προηγούμενης γενιάς. Με εντυπωσίασε η άνεση του και η ποιότητα κύλισης του καθώς μου φάνηκε αρκετά αθόρυβο μέχρι τα 90χλμ που το πήγα. Μου άφησε την εντύπωση πως είναι κατάλληλο και για την πόλη καθώς το μέγεθος του είναι ιδανικό , αλλά και για άνετα ταξίδια στα οποία μπορείς να περιπλανήσεις λίγο παραπέρα στο βουνό ή σε παραλίες. Με απογοήτευσε μόνο για άλλη μια φορά ο απαράδεκτος από πλευράς επιδόσεων κινητήρας του για τα δικά μου γούστα (τον είχα ξαναοδηγησει σε QQ και χλωμιασα ) . Θεωρώ πως το 1.3 θα είναι πυραυλάκι!
Deal-breaker για εμένα είναι μόνο η υστέρηση στο θέμα παθητικής ασφάλειας.
Μοναδική επιλογή μετά, ειδικά για όποιον κοιτούσε τις ακριβές εκδόσεις του Duster είναι ένα AWD Vitara.
-
Duster αγοράζει όποιος μπαίνει σε έκθεση πάει στο γραφείο ενός πωλητή, κάθεται και βγάζει κατευθείαν προκαταβολή.
Αν μπει αναποφάσιστος και στο ψάξιμο...τότε θα φύγει με φυλλάδιο και προσφορά από αυτοκίνητο άλλου κατασκευαστή.
SUV/Crossovers Forum