-
Καλησπέρα σε όλους! Ψιλοάσχετη με τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους, έχω ένα χιλιάρι yaris του '08 μεταχειρισμένο (105.000 χμ την στιγμή που μιλάμε). Πέρυσι μετά από τυχαίο έλεγχο στο βενζινάδικο διαπιστώσαμε εγώ και ο βενζινάς ότι δεν είχε σταγόνα λάδι. Κανένα θέμα όσον αφορά την κίνηση, ούτε ένδειξη είχε ανάψει. Εντούτοις το πάω σε μηχανικό ο οποίος γελά χαιρέκακα μου λέει ότι όλα αυτά τα αμάξια βγήκαν ελαττωματικά και ότι θέλω κανά 2000ρο για επισκευή.. εντωμεταξύ δεν είχα το αμάξι πάνω από 6μηνο οπότε καταλαβαίνετε την στεναχώρια μου, είναι και το πρώτο μου. Τέλος πάντων, συμπληρώνουμε τότε λάδια και 'το παρακολουθούμε'. Τον Οκτώβρη κάνουμε γενικό σέρβις με άλλον μηχανικό φίλο μας και μας λέει για καλό και για κακό να αλλάξουμε όλα τα λάδια όπως και γίνεται. Μη ρωτήσετε τι μάρκα έβαλα και με τι βαθμό οξίδωσης, θα σας γελάσω. Συμβουλή του στα 5000χμ να τα αλλάξουμε κι ας ήταν θεωρητικά για περισσότερα (κινούμαι ως επι τον πλείστον στην πόλη οπότε είναι σαν να τριπλασιάζονται τα χιλιόμετρα). Μετά από μικρό ταξίδι και κατάβαση από βουνό ανάβουν τα φρένα με αποτέλεσμα να έχω αγχωθεί ότι τα τίναξαν και να πάω για έλεγχο σε συνεργείο (σε 3ο διαφορετικό μηχανικό). Αρχικά μου λέει ότι τα τακάκια θέλουν αλλαγή γιατί φαγώθηκαν από την υπερθέρμανση (παίζει; τα είχαμε αλλάξει πριν 1μιση χρόνο κι αφού κρύωσε το αμάξι τα φρένα λειτουργούν κανονικά). Μου είπε ότι 'με τα φρένα δε παίζεις' οπότε μάλλον θα τα αλλάξω κι ας μου πουλάει παπά. Επί τη ευκαιρία τον ρωτάω και για τα λάδια και του λέω ότι γενικά μου καίει. Αρχίζει να λέει ότι ναι, έχουν πρόβλημα αυτά τα αμάξια και τα ελέγχει. Διαπιστώνει ότι έχει κάψει 0.5 λίτρο στα 2300χμ (τόσα είχα κάνει από την αλλαγή του Οκτώβρη). ΠΑΡΑ πολλά λέει, δεν είναι φυσιολογικό, πήγαινε εκεί που το αγόρασες να κάνεις μανούρα...Με ένα χιλιαρικάκι, συμπληρώνει, αλλάζεις μοτέρ μέχρι να τα παίξει όμως βάζε λάδια. Σκασμένη εγώ γυρνάω σπίτι κι αρχίζω την έρευνα γιατί είπαμε είμαι άσχετη με τα αμάξια αλλά δεν είμαι και χαζή. Βλέπω ότι οι προβληματικοί κινητήρες των toyota είναι για τα 1.33 κυβικά και όχι για τα 989 που είναι το δικό μου. Ακόμα και σε αυτά ο κατασκευαστής δικαιολογεί μέχρι και 1l/1000χμ. Εμένα έχει κάψει 0.25/1000. Και ερωτώ: είναι φυσιολογική η απώλεια ή υπάρχει όντως θέμα; Μου πρότεινε να μου βάλει και κάτι λάδια αργής καύσης, με αυτά τι παίζει;
Σας ευχαριστώ όλους!
-
Καλησπέρα σε όλους! Ψιλοάσχετη με τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους, έχω ένα χιλιάρι yaris του '08 μεταχειρισμένο (105.000 χμ την στιγμή που μιλάμε). Πέρυσι μετά από τυχαίο έλεγχο στο βενζινάδικο διαπιστώσαμε εγώ και ο βενζινάς ότι δεν είχε σταγόνα λάδι. Κανένα θέμα όσον αφορά την κίνηση, ούτε ένδειξη είχε ανάψει. Εντούτοις το πάω σε μηχανικό ο οποίος γελά χαιρέκακα μου λέει ότι όλα αυτά τα αμάξια βγήκαν ελαττωματικά και ότι θέλω κανά 2000ρο για επισκευή.. εντωμεταξύ δεν είχα το αμάξι πάνω από 6μηνο οπότε καταλαβαίνετε την στεναχώρια μου, είναι και το πρώτο μου. Τέλος πάντων, συμπληρώνουμε τότε λάδια και 'το παρακολουθούμε'. Τον Οκτώβρη κάνουμε γενικό σέρβις με άλλον μηχανικό φίλο μας και μας λέει για καλό και για κακό να αλλάξουμε όλα τα λάδια όπως και γίνεται. Μη ρωτήσετε τι μάρκα έβαλα και με τι βαθμό οξίδωσης, θα σας γελάσω. Συμβουλή του στα 5000χμ να τα αλλάξουμε κι ας ήταν θεωρητικά για περισσότερα (κινούμαι ως επι τον πλείστον στην πόλη οπότε είναι σαν να τριπλασιάζονται τα χιλιόμετρα). Μετά από μικρό ταξίδι και κατάβαση από βουνό ανάβουν τα φρένα με αποτέλεσμα να έχω αγχωθεί ότι τα τίναξαν και να πάω για έλεγχο σε συνεργείο (σε 3ο διαφορετικό μηχανικό). Αρχικά μου λέει ότι τα τακάκια θέλουν αλλαγή γιατί φαγώθηκαν από την υπερθέρμανση (παίζει; τα είχαμε αλλάξει πριν 1μιση χρόνο κι αφού κρύωσε το αμάξι τα φρένα λειτουργούν κανονικά). Μου είπε ότι 'με τα φρένα δε παίζεις' οπότε μάλλον θα τα αλλάξω κι ας μου πουλάει παπά. Επί τη ευκαιρία τον ρωτάω και για τα λάδια και του λέω ότι γενικά μου καίει. Αρχίζει να λέει ότι ναι, έχουν πρόβλημα αυτά τα αμάξια και τα ελέγχει. Διαπιστώνει ότι έχει κάψει 0.5 λίτρο στα 2300χμ (τόσα είχα κάνει από την αλλαγή του Οκτώβρη). ΠΑΡΑ πολλά λέει, δεν είναι φυσιολογικό, πήγαινε εκεί που το αγόρασες να κάνεις μανούρα...Με ένα χιλιαρικάκι, συμπληρώνει, αλλάζεις μοτέρ μέχρι να τα παίξει όμως βάζε λάδια. Σκασμένη εγώ γυρνάω σπίτι κι αρχίζω την έρευνα γιατί είπαμε είμαι άσχετη με τα αμάξια αλλά δεν είμαι και χαζή. Βλέπω ότι οι προβληματικοί κινητήρες των toyota είναι για τα 1.33 κυβικά και όχι για τα 989 που είναι το δικό μου. Ακόμα και σε αυτά ο κατασκευαστής δικαιολογεί μέχρι και 1l/1000χμ. Εμένα έχει κάψει 0.25/1000. Και ερωτώ: είναι φυσιολογική η απώλεια ή υπάρχει όντως θέμα; Μου πρότεινε να μου βάλει και κάτι λάδια αργής καύσης, με αυτά τι παίζει;
Σας ευχαριστώ όλους!
-
Έλεγχος λαδιών σε βενζινάδικο είναι πιο άχρηστος κι από τρύπιο κουτάλι. Τσέκαρε το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου σου και επιβεβαίωσε τον τρόπο μέτρησης στάθμης.
Τα φρένα, εφόσον δουλεύουν κανονικά τώρα, δεν χρειάζονται αναγκαστικά αλλαγή. Όταν λες άναψαν, τι εννοείς; Υγρά φρένων έχεις αλλάξει ποτέ;
Εικάζω ότι σε βλέπουν σαν ανοιχτό πορτοφόλι.
-
Έλεγχος λαδιών σε βενζινάδικο είναι πιο άχρηστος κι από τρύπιο κουτάλι. Τσέκαρε το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου σου και επιβεβαίωσε τον τρόπο μέτρησης στάθμης.
Τα φρένα, εφόσον δουλεύουν κανονικά τώρα, δεν χρειάζονται αναγκαστικά αλλαγή. Όταν λες άναψαν, τι εννοείς; Υγρά φρένων έχεις αλλάξει ποτέ;
Εικάζω ότι σε βλέπουν σαν ανοιχτό πορτοφόλι.
Με πόσους τρόπους μετριούνται τα λάδια; και στο βενζινάδικο και στα συνεργεία βγάζουν την βέργα την σκουπίζουν την ξαναβάζουν μέσα και μετά ελέγχουν σε ποιο σημείο είναι η ένδειξη του λαδιού σε σχέση με την κουκίδα. Την πρώτη φορά ήταν όντως το λάδι κάτω κάτω, ίσα δηλαδή που ακουμπούσε την βέργα άρα σίγουρα είχε καεί μια σημαντική ποσότητα. Τώρα ήταν ας πούμε ανάμεσα στην κουκίδα και το τέλος της βέργας οπότε υποθέσαμε ότι είχε κάψει μισό λίτρο. Τα φρένα μύριζαν καμμένο και δεν έπιαναν πολύ καλά. Σταματήσαμε το αμάξι και θα καλούσαμε οδική αλλά για καλή μας τύχη σταμάτησε ένας άλλος οδηγός που ήξερε από αυτοκίνητα και μας τσέκαρε τα φρένα. Μας είπε ότι άναψαν αλλά δεν έχει φαγωθεί η 'γόμα' (;;;) οπότε είμαστε τυχερές. Αφού πέρασε λίγη ώρα το αμάξι επανήλθε στα φυσιολογικά του και συνεχίσαμε. Τα φρένα λειτουργούσαν άψογα. Επειδή όμως θέλω να κάνω ταξίδι είπα να τα τσεκάρω. Με το που φώτισε τα τακάκια τα είδε φαγωμένα...Τι να σας πω τώρα. Μου είπε ότι δε θα διακινδύνευε να ταξιδέψει με φθαρμένα τακάκια! Και ούτε κι εγώ προφανώς. Τώρα για υγρό φρένων δεν έχω ιδέα...Νομίζω πως όχι όμως κι όταν το ανέφερα στον μηχανικό μήπως το ελέγχαμε μου είπε ότι δεν παίζει ρόλο
-
αν δεν επιαναν τα φρενα και μυριζαν τα τακακια ειναι δεδομενο οτι πρεπει να τα αλλαξεις και επι την ευκαιρια να αλλαξεις και τα υγρα φρενων.
για το καψιμο λαδιου 0,5λιτρα/2300χλμ σε αυτοκινητο 12ετιας δεν θα εκανα κατι διαφορετικο απο το να συμπληρωνω και να παρακολουθω μην χειροτερεψει η κατασταση. Σχετικα με το ιξωδες του λαδιου ο μαστορας σε ρωτησε γιατι αν μπηκε πιο λεπτορευστο απο το συνηθες λαδι σε ενα παλιο αυτοκινητο δικαιολογειτε να καψει παραπανω.
-
Για να εχεις σημειο αναφορας ή συγκρισης (οπως θες πες το) τα λαδια τα μετρας παντα στις ιδιες συνθηκες και σε επιπεδο εδαφος. Οταν λεω ιδιες συνθηκες εννοω ή εντελως κρυο το μοτερ (δλδ το πρωι πριν βαλεις μπρος) ή με ζεστο μοτερ αφου σβησεις και περιμενεις 5 λεπτα τουλαχιστον να κατσουν τα λαδια. Και αυτο το κανουμε γιατι τα ζεστα λαδια (απο το ζεστο μοτερ) εχουν περισσοτερο ογκο. Δλδ αν μετρησεις κρυα και μετα απο 2,000χλμ τα μετρησεις ζεστα δεν θα βγαλεις σωστο συμπερασμα γιατι τα ζεστα εχουν διασταλεί και πιανουν παραπανω ογκο. Αρα παντα ιδιες συνθηκες για σωστο συμπερασμα. Επισης βγαζεις την βεργα, την σκουπιζεις καλα και μετα την ξαναβαζεις και μετρας για την σταθμη. Λογικα θα υπαρχουν και βιντεακια στο Youtube αν εχεις αποριες περι αυτου.
Το μοτερ αυτο αν ειναι το 3κυλινδρο, νομιζω οντως καιει λαδια. Θα μας το επιβεβαιώσει καποιος αλλος γιατι δεν ειμαι σιγουρος. Αν καιει 0,25λτ/1000χλμ δεν ειναι φυσιολογικο, αλλά καπως ανεκτο . Το 1λτ/1000 ομως ειναι ΠΑΡΑ πολυ και οι κατασκευαστες το γραφουν για να ειναι καλυμμένοι και να μην τους ζητανε τα ρεστα οι αγοραστες. Οπως και να εχει , εγω ειμαι κατα της επισκευης του μοτερ, εκτος αν σκοπευεις να το παντρευτεις το αμαξι.
Οσο για τα φρενα, αν θες κανε μια αλλαγη υγρων φρενων και τακακια μπροστα , δε νομιζω να παει πανω απο 100-120€
Εκτος αν εχει κι αλλα θεματα, οποτε μην κανεις τιποτα και ξαναπουλα το
-
Καλησπέρα σε όλους! Ψιλοάσχετη με τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους, έχω ένα χιλιάρι yaris του '08 μεταχειρισμένο (105.000 χμ την στιγμή που μιλάμε). Πέρυσι μετά από τυχαίο έλεγχο στο βενζινάδικο διαπιστώσαμε εγώ και ο βενζινάς ότι δεν είχε σταγόνα λάδι. Κανένα θέμα όσον αφορά την κίνηση, ούτε ένδειξη είχε ανάψει. Εντούτοις το πάω σε μηχανικό ο οποίος γελά χαιρέκακα μου λέει ότι όλα αυτά τα αμάξια βγήκαν ελαττωματικά και ότι θέλω κανά 2000ρο για επισκευή.. εντωμεταξύ δεν είχα το αμάξι πάνω από 6μηνο οπότε καταλαβαίνετε την στεναχώρια μου, είναι και το πρώτο μου. Τέλος πάντων, συμπληρώνουμε τότε λάδια και 'το παρακολουθούμε'. Τον Οκτώβρη κάνουμε γενικό σέρβις με άλλον μηχανικό φίλο μας και μας λέει για καλό και για κακό να αλλάξουμε όλα τα λάδια όπως και γίνεται. Μη ρωτήσετε τι μάρκα έβαλα και με τι βαθμό οξίδωσης, θα σας γελάσω. Συμβουλή του στα 5000χμ να τα αλλάξουμε κι ας ήταν θεωρητικά για περισσότερα (κινούμαι ως επι τον πλείστον στην πόλη οπότε είναι σαν να τριπλασιάζονται τα χιλιόμετρα). Μετά από μικρό ταξίδι και κατάβαση από βουνό ανάβουν τα φρένα με αποτέλεσμα να έχω αγχωθεί ότι τα τίναξαν και να πάω για έλεγχο σε συνεργείο (σε 3ο διαφορετικό μηχανικό). Αρχικά μου λέει ότι τα τακάκια θέλουν αλλαγή γιατί φαγώθηκαν από την υπερθέρμανση (παίζει; τα είχαμε αλλάξει πριν 1μιση χρόνο κι αφού κρύωσε το αμάξι τα φρένα λειτουργούν κανονικά). Μου είπε ότι 'με τα φρένα δε παίζεις' οπότε μάλλον θα τα αλλάξω κι ας μου πουλάει παπά. Επί τη ευκαιρία τον ρωτάω και για τα λάδια και του λέω ότι γενικά μου καίει. Αρχίζει να λέει ότι ναι, έχουν πρόβλημα αυτά τα αμάξια και τα ελέγχει. Διαπιστώνει ότι έχει κάψει 0.5 λίτρο στα 2300χμ (τόσα είχα κάνει από την αλλαγή του Οκτώβρη). ΠΑΡΑ πολλά λέει, δεν είναι φυσιολογικό, πήγαινε εκεί που το αγόρασες να κάνεις μανούρα...Με ένα χιλιαρικάκι, συμπληρώνει, αλλάζεις μοτέρ μέχρι να τα παίξει όμως βάζε λάδια. Σκασμένη εγώ γυρνάω σπίτι κι αρχίζω την έρευνα γιατί είπαμε είμαι άσχετη με τα αμάξια αλλά δεν είμαι και χαζή. Βλέπω ότι οι προβληματικοί κινητήρες των toyota είναι για τα 1.33 κυβικά και όχι για τα 989 που είναι το δικό μου. Ακόμα και σε αυτά ο κατασκευαστής δικαιολογεί μέχρι και 1l/1000χμ. Εμένα έχει κάψει 0.25/1000. Και ερωτώ: είναι φυσιολογική η απώλεια ή υπάρχει όντως θέμα; Μου πρότεινε να μου βάλει και κάτι λάδια αργής καύσης, με αυτά τι παίζει;
Σας ευχαριστώ όλους!
Οπλίσου με κουράγιο και άρχισε να διαβάζεις για τα Υaris και την κατανάλωση λαδιού, κάπου στις σελίδες θα βρείς τους κωδικούς των κινητήρων που έχουν πρόβλημα.
Όσο για τα φρένα, βρές να βάλεις τακάκια ημιμεταλικά, με τα απλά τακάκια θα έχεις συνέχεια το ίδιο πρόβλημα γιατί μάλλον οδηγείς ζωηρά, αν το αμάξι σου έχει ESP ρίξε και μια ματιά στα πίσω φρένα.
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
-
Christi96 wrote:
Καλησπέρα σε όλους! Ψιλοάσχετη με τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους, έχω ένα χιλιάρι yaris του '08 μεταχειρισμένο (105.000 χμ την στιγμή που μιλάμε). Πέρυσι μετά από τυχαίο έλεγχο στο βενζινάδικο διαπιστώσαμε εγώ και ο βενζινάς ότι δεν είχε σταγόνα λάδι. Κανένα θέμα όσον αφορά την κίνηση, ούτε ένδειξη είχε ανάψει. Εντούτοις το πάω σε μηχανικό ο οποίος γελά χαιρέκακα μου λέει ότι όλα αυτά τα αμάξια βγήκαν ελαττωματικά και ότι θέλω κανά 2000ρο για επισκευή.. εντωμεταξύ δεν είχα το αμάξι πάνω από 6μηνο οπότε καταλαβαίνετε την στεναχώρια μου, είναι και το πρώτο μου. Τέλος πάντων, συμπληρώνουμε τότε λάδια και 'το παρακολουθούμε'. Τον Οκτώβρη κάνουμε γενικό σέρβις με άλλον μηχανικό φίλο μας και μας λέει για καλό και για κακό να αλλάξουμε όλα τα λάδια όπως και γίνεται. Μη ρωτήσετε τι μάρκα έβαλα και με τι βαθμό οξίδωσης, θα σας γελάσω. Συμβουλή του στα 5000χμ να τα αλλάξουμε κι ας ήταν θεωρητικά για περισσότερα (κινούμαι ως επι τον πλείστον στην πόλη οπότε είναι σαν να τριπλασιάζονται τα χιλιόμετρα). Μετά από μικρό ταξίδι και κατάβαση από βουνό ανάβουν τα φρένα με αποτέλεσμα να έχω αγχωθεί ότι τα τίναξαν και να πάω για έλεγχο σε συνεργείο (σε 3ο διαφορετικό μηχανικό). Αρχικά μου λέει ότι τα τακάκια θέλουν αλλαγή γιατί φαγώθηκαν από την υπερθέρμανση (παίζει; τα είχαμε αλλάξει πριν 1μιση χρόνο κι αφού κρύωσε το αμάξι τα φρένα λειτουργούν κανονικά). Μου είπε ότι 'με τα φρένα δε παίζεις' οπότε μάλλον θα τα αλλάξω κι ας μου πουλάει παπά. Επί τη ευκαιρία τον ρωτάω και για τα λάδια και του λέω ότι γενικά μου καίει. Αρχίζει να λέει ότι ναι, έχουν πρόβλημα αυτά τα αμάξια και τα ελέγχει. Διαπιστώνει ότι έχει κάψει 0.5 λίτρο στα 2300χμ (τόσα είχα κάνει από την αλλαγή του Οκτώβρη). ΠΑΡΑ πολλά λέει, δεν είναι φυσιολογικό, πήγαινε εκεί που το αγόρασες να κάνεις μανούρα...Με ένα χιλιαρικάκι, συμπληρώνει, αλλάζεις μοτέρ μέχρι να τα παίξει όμως βάζε λάδια. Σκασμένη εγώ γυρνάω σπίτι κι αρχίζω την έρευνα γιατί είπαμε είμαι άσχετη με τα αμάξια αλλά δεν είμαι και χαζή. Βλέπω ότι οι προβληματικοί κινητήρες των toyota είναι για τα 1.33 κυβικά και όχι για τα 989 που είναι το δικό μου. Ακόμα και σε αυτά ο κατασκευαστής δικαιολογεί μέχρι και 1l/1000χμ. Εμένα έχει κάψει 0.25/1000. Και ερωτώ: είναι φυσιολογική η απώλεια ή υπάρχει όντως θέμα; Μου πρότεινε να μου βάλει και κάτι λάδια αργής καύσης, με αυτά τι παίζει;
Σας ευχαριστώ όλους!
Οπλίσου με κουράγιο και άρχισε να διαβάζεις για τα Υaris και την κατανάλωση λαδιού, κάπου στις σελίδες θα βρείς τους κωδικούς των κινητήρων που έχουν πρόβλημα.
Όσο για τα φρένα, βρές να βάλεις τακάκια ημιμεταλικά, με τα απλά τακάκια θα έχεις συνέχεια το ίδιο πρόβλημα γιατί μάλλον οδηγείς ζωηρά, αν το αμάξι σου έχει ESP ρίξε και μια ματιά στα πίσω φρένα.
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
Αχχχ κάτι μου λέει ότι είμαι ανάμεσα στους άτυχους που την πάτησαν.. Διάβασα πιο πάνω και για το τρικυλινδρο... Αυτό έχω! Ελαττωματικο από την μάνα του λοιπόν.. Στεναχωριέμαι γιατί έδωσα 5000€ για να το πάρω και μετά αλλάξαμε πόσα μηχανικά για να το κάνουμε σαν καινούργιο! Κρίμα τα λεφτά που δώσαμε.. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια θα αντέξει...
-
21 Quadra wrote:
Christi96 wrote:
Καλησπέρα σε όλους! Ψιλοάσχετη με τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους, έχω ένα χιλιάρι yaris του '08 μεταχειρισμένο (105.000 χμ την στιγμή που μιλάμε). Πέρυσι μετά από τυχαίο έλεγχο στο βενζινάδικο διαπιστώσαμε εγώ και ο βενζινάς ότι δεν είχε σταγόνα λάδι. Κανένα θέμα όσον αφορά την κίνηση, ούτε ένδειξη είχε ανάψει. Εντούτοις το πάω σε μηχανικό ο οποίος γελά χαιρέκακα μου λέει ότι όλα αυτά τα αμάξια βγήκαν ελαττωματικά και ότι θέλω κανά 2000ρο για επισκευή.. εντωμεταξύ δεν είχα το αμάξι πάνω από 6μηνο οπότε καταλαβαίνετε την στεναχώρια μου, είναι και το πρώτο μου. Τέλος πάντων, συμπληρώνουμε τότε λάδια και 'το παρακολουθούμε'. Τον Οκτώβρη κάνουμε γενικό σέρβις με άλλον μηχανικό φίλο μας και μας λέει για καλό και για κακό να αλλάξουμε όλα τα λάδια όπως και γίνεται. Μη ρωτήσετε τι μάρκα έβαλα και με τι βαθμό οξίδωσης, θα σας γελάσω. Συμβουλή του στα 5000χμ να τα αλλάξουμε κι ας ήταν θεωρητικά για περισσότερα (κινούμαι ως επι τον πλείστον στην πόλη οπότε είναι σαν να τριπλασιάζονται τα χιλιόμετρα). Μετά από μικρό ταξίδι και κατάβαση από βουνό ανάβουν τα φρένα με αποτέλεσμα να έχω αγχωθεί ότι τα τίναξαν και να πάω για έλεγχο σε συνεργείο (σε 3ο διαφορετικό μηχανικό). Αρχικά μου λέει ότι τα τακάκια θέλουν αλλαγή γιατί φαγώθηκαν από την υπερθέρμανση (παίζει; τα είχαμε αλλάξει πριν 1μιση χρόνο κι αφού κρύωσε το αμάξι τα φρένα λειτουργούν κανονικά). Μου είπε ότι 'με τα φρένα δε παίζεις' οπότε μάλλον θα τα αλλάξω κι ας μου πουλάει παπά. Επί τη ευκαιρία τον ρωτάω και για τα λάδια και του λέω ότι γενικά μου καίει. Αρχίζει να λέει ότι ναι, έχουν πρόβλημα αυτά τα αμάξια και τα ελέγχει. Διαπιστώνει ότι έχει κάψει 0.5 λίτρο στα 2300χμ (τόσα είχα κάνει από την αλλαγή του Οκτώβρη). ΠΑΡΑ πολλά λέει, δεν είναι φυσιολογικό, πήγαινε εκεί που το αγόρασες να κάνεις μανούρα...Με ένα χιλιαρικάκι, συμπληρώνει, αλλάζεις μοτέρ μέχρι να τα παίξει όμως βάζε λάδια. Σκασμένη εγώ γυρνάω σπίτι κι αρχίζω την έρευνα γιατί είπαμε είμαι άσχετη με τα αμάξια αλλά δεν είμαι και χαζή. Βλέπω ότι οι προβληματικοί κινητήρες των toyota είναι για τα 1.33 κυβικά και όχι για τα 989 που είναι το δικό μου. Ακόμα και σε αυτά ο κατασκευαστής δικαιολογεί μέχρι και 1l/1000χμ. Εμένα έχει κάψει 0.25/1000. Και ερωτώ: είναι φυσιολογική η απώλεια ή υπάρχει όντως θέμα; Μου πρότεινε να μου βάλει και κάτι λάδια αργής καύσης, με αυτά τι παίζει;
Σας ευχαριστώ όλους!
Οπλίσου με κουράγιο και άρχισε να διαβάζεις για τα Υaris και την κατανάλωση λαδιού, κάπου στις σελίδες θα βρείς τους κωδικούς των κινητήρων που έχουν πρόβλημα.
Όσο για τα φρένα, βρές να βάλεις τακάκια ημιμεταλικά, με τα απλά τακάκια θα έχεις συνέχεια το ίδιο πρόβλημα γιατί μάλλον οδηγείς ζωηρά, αν το αμάξι σου έχει ESP ρίξε και μια ματιά στα πίσω φρένα.
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
Αχχχ κάτι μου λέει ότι είμαι ανάμεσα στους άτυχους που την πάτησαν.. Διάβασα πιο πάνω και για το τρικυλινδρο... Αυτό έχω! Ελαττωματικο από την μάνα του λοιπόν.. Στεναχωριέμαι γιατί έδωσα 5000€ για να το πάρω και μετά αλλάξαμε πόσα μηχανικά για να το κάνουμε σαν καινούργιο! Κρίμα τα λεφτά που δώσαμε.. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια θα αντέξει...
Μην ασχολείσαι, άστο να καίει, όσα και να ξοδέψεις δεν θα πιάσουν τόπο τα λεφτά σου.
-
Κοπελιά μη τους δώσεις φράγκο, έχω σχεδόν το ίδιο αυτοκίνητο τουλάχιστον μηχανικά, daihatsu sirion mod 2005, με τον ίδιο κινητήρα 1kr-fe ο οποίος μπαίνει σε πολλά αυτοκίνητα, citroen c1, peugeot 107-108, yaris, aygo,iq, daihatsu sirion,couore, subaru justy, ότι καίει σχετικά λίγα λάδια είναι το μόνο σίγουρο, όπως και εσένα δεν σου καίει πολλά λάδια βάζε τα 5/40 του lidl που είναι γερμανικά, πολύ καλά και πάμφθηνα άλλαζέτα στα 5.000κμ και να τα ελέγχεις αν 1000κμ και θα είσαι ΟΚ, πρόσεξε στην βέργα το ΜΙΝ και το ΜΑΧ είναι 1,5 λίτρα, να έχεις πάντα μαζί σου και ένα λίτρο λαδάκι.
Με τα φρένα το πρόβλημα είναι η λάθος οδήγηση που κάνεις όταν κατεβαίνεις, πρέπει να έχεις την κατάλληλη ταχύτητα στο κιβώτιο (4η-3η) ώστε να μην πατάς συνέχεια φρένο και τα ανάβεις ακόμη καλύτερα να μάθεις να φρενάρεις με το κιβώτιο-κινητήρα (αν και το συγκεκριμένο κιβώτιο είναι κάκιστο).
Και βασικός κανόνας η χειρότερη φάρα είναι αυτοί που έχουν επαγγελματική ενασχόληση με τα αυτοκίνητα από έμπορους, μηχανικούς λαμαρινάδες βαφείς, ανταλλακτικά, βενζινάδες κ.τ.λ.(εξαιρέσεις όπως ο κ.Παναγιώτης πάντα υπάρχουν)
-
Στην κατηφορα πατας συνεχεια εστω και χωρις να το θες φρενο?Αν ναι λογικο να μεινεις απο φρενα,το κανει η αδερφη μου τωρα που μαθαινει,αλλαξε το .
-
bsg2050 wrote:
Έλεγχος λαδιών σε βενζινάδικο είναι πιο άχρηστος κι από τρύπιο κουτάλι. Τσέκαρε το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου σου και επιβεβαίωσε τον τρόπο μέτρησης στάθμης.
Τα φρένα, εφόσον δουλεύουν κανονικά τώρα, δεν χρειάζονται αναγκαστικά αλλαγή. Όταν λες άναψαν, τι εννοείς; Υγρά φρένων έχεις αλλάξει ποτέ;
Εικάζω ότι σε βλέπουν σαν ανοιχτό πορτοφόλι.
Με πόσους τρόπους μετριούνται τα λάδια; και στο βενζινάδικο και στα συνεργεία βγάζουν την βέργα την σκουπίζουν την ξαναβάζουν μέσα και μετά ελέγχουν σε ποιο σημείο είναι η ένδειξη του λαδιού σε σχέση με την κουκίδα. Την πρώτη φορά ήταν όντως το λάδι κάτω κάτω, ίσα δηλαδή που ακουμπούσε την βέργα άρα σίγουρα είχε καεί μια σημαντική ποσότητα. Τώρα ήταν ας πούμε ανάμεσα στην κουκίδα και το τέλος της βέργας οπότε υποθέσαμε ότι είχε κάψει μισό λίτρο. Τα φρένα μύριζαν καμμένο και δεν έπιαναν πολύ καλά. Σταματήσαμε το αμάξι και θα καλούσαμε οδική αλλά για καλή μας τύχη σταμάτησε ένας άλλος οδηγός που ήξερε από αυτοκίνητα και μας τσέκαρε τα φρένα. Μας είπε ότι άναψαν αλλά δεν έχει φαγωθεί η 'γόμα' (;;;) οπότε είμαστε τυχερές. Αφού πέρασε λίγη ώρα το αμάξι επανήλθε στα φυσιολογικά του και συνεχίσαμε. Τα φρένα λειτουργούσαν άψογα. Επειδή όμως θέλω να κάνω ταξίδι είπα να τα τσεκάρω. Με το που φώτισε τα τακάκια τα είδε φαγωμένα...Τι να σας πω τώρα. Μου είπε ότι δε θα διακινδύνευε να ταξιδέψει με φθαρμένα τακάκια! Και ούτε κι εγώ προφανώς. Τώρα για υγρό φρένων δεν έχω ιδέα...Νομίζω πως όχι όμως κι όταν το ανέφερα στον μηχανικό μήπως το ελέγχαμε μου είπε ότι δεν παίζει ρόλο
Για τα τακακια δεν χρειαζεται τεχνικες γνωσεις μπορεις να τα δεις και εσυ αρκει να βρεις τροπο να δεις απο κατω ή αν γυρισεις τους τροχους μπορεις να δεις κατι. Ειναι μια μεταλλικη πλακα με υλικο τριβης, αν το υλικο τριβης ειναι πολυ κοντα στην μεταλλικη πλακα ναι θελουν αλλαγη (πχ 2 μιλιμετρ). Προσεχε γιατι αν το υλικο τριβης εξαφανιστει τελειως τοτε μεταλλο με μεταλο θα καταστρεψει τις δισκοπλακες. Ισχυει οτι με υπερθερμανση καιγεται ποιο γρηγορα το υλικο τριβης. Επισης αν βρασουν τα υγρα ισχυει οτι θελουν αλλαγη (δεν ειναι τιποτα δυσκολο).
Για το λαδι αφου δεν εχεις τον προβληματικο κινητηρα παλι καλα. Βρες τι τυπο λαδιου ειναι για το δικο σου και αλλαξε τα. Απο εκει και περα να παρακολουθεις μονο ενα στουπι θελεις να καθαρισεις την βεργα. Πολυ απλο ειναι. Εγω χρησιμοποιω χαρτι κουζινας για το καθαρισμα. Βγαζεις βεργα καθαριζεις, την βαζεις παλι μεχρι τερμα, την βγαζεις μετρας, καθαριζεις μετα μεσα μεχρι τερμα και την αφηνεις.
-
σχετικά με τα φρένα ,μήπως κατεβαίνατε την κατηφόρα εχοντας νεκρά ταχύτητα στο κιβώτιο κ πήραν φωτιά τα τακάκια ?
εχω εναν θείο που μένει στην ιτέα κ κατεβαίνει για οσους ξέρουν την διαδρομή ,δεσφίνα - ιτέα ...μιλάμε για μεγάλη συνεχόμενη κατηφόρα για 4-5 χλμ ,κάθε 2-3 μήνες αλλάζει φρένα ,τού το λένε τα παιδιά του - γνωστοί-φίλοι - συνεργεία , αλλά αυτός εκεί ...νεκρά στην κατηφόρα ...
-
Πριν καν ξεκινήσω να γράφω περισσότερα, λες ότι κατάλαβες πως καίει λάδια πέρυσι και λες ότι το είχες ένα εξάμηνο άρα το πήρες κάπου στο 2019 και τώρα έχει 105.000χλμ.
Να υποθέσω ότι αγοράστηκε από έμπορο με 90.000-98.000χλμ?
-
Πριν καν ξεκινήσω να γράφω περισσότερα, λες ότι κατάλαβες πως καίει λάδια πέρυσι και λες ότι το είχες ένα εξάμηνο άρα το πήρες κάπου στο 2019 και τώρα έχει 105.000χλμ.
Να υποθέσω ότι αγοράστηκε από έμπορο με 90.000-98.000χλμ?
Ακριβως έτσι!
-
Οπότε το πρόβλημα μπορεί να μην είναι σε ελλατωματικο μοτέρ αλλά το ότι μπορεί να έχει 180.000χλμ οπότε ούτως ή άλλως είναι πολύ κοντά στο να τα φαγε τα ψωμιά του. Δες μήπως πάρεις τα προηγούμενα ΚΤΕΟ η πέρασε το ξανά μπας και ανακαλύψεις τα χιλιόμετρα του.
-
Οπότε το πρόβλημα μπορεί να μην είναι σε ελλατωματικο μοτέρ αλλά το ότι μπορεί να έχει 180.000χλμ οπότε ούτως ή άλλως είναι πολύ κοντά στο να τα φαγε τα ψωμιά του. Δες μήπως πάρεις τα προηγούμενα ΚΤΕΟ η πέρασε το ξανά μπας και ανακαλύψεις τα χιλιόμετρα του.
Το πέρασα πριν 1 μήνα ΚΤΕΟ γιατί είχε εγκατάσταση υγραερίου κι έπρεπε να το παώ πριν τα δύο χρόνια και δε μου ανέφεραν κάτι για τα χιλιόμετρα.. Δε θα το έβρισκαν αν ήταν πειραγμένα;
-
Το πέρασα πριν 1 μήνα ΚΤΕΟ γιατί είχε εγκατάσταση υγραερίου κι έπρεπε να το παώ πριν τα δύο χρόνια και δε μου ανέφεραν κάτι για τα χιλιόμετρα.. Δε θα το έβρισκαν αν ήταν πειραγμένα;
Μπορεί να μην κοίταξαν καν!!! το οτι είχε υγραέριο 1000αρι με 90-100 χιλιάδες χλμ μου φαίνεται περίεργο και ύποπτο.
Δεν θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά για μένα 2 είναι οι περιπτώσεις.
-
Έχει πολύ περισσότερα χλμ (τουλάχιστον τα 2πλα) και το 1000αρι μοτέρ ετοιμάζεται να παραδώσει πνεύμα
-
Το υγραέριο δημιούργησε πρόβλημα (προτιμότερο) γιατί μπορεί με αφαίρεση του συστήματος υγραερίου, ή κάποια μη σοβαρή αλλαγή κάποιου στοιχείου στο μοτέρ (τσιμουχάκια βαλβίδων το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό) να σωθεί (κάπως) η κατάσταση
-
-
1000αρι με υγραέριο από μαντρα με 8500χλμ το χρόνο δεν κολλάει.
Όπως ειπώθηκε το μοτέρ μάλλον φτάνει στα τελευταία του και τα χιλιόμετρα είναι κατά πολύ περισσότερα. Δεν ξέρω αν αξίζει πλέον να δωθεί εστω και ένα ευρώ παραπάνω για ένα αμφιβόλου κατάστασης και χιλιομέτρων αυτοκίνητο που καίει λάδια.
Για μένα είτε βρες τρόπο να το ξεφορτωθείς είτε όσο πάρει.
-
1000αρι με υγραέριο από μαντρα με 8500χλμ το χρόνο δεν κολλάει.
Όπως ειπώθηκε το μοτέρ μάλλον φτάνει στα τελευταία του και τα χιλιόμετρα είναι κατά πολύ περισσότερα. Δεν ξέρω αν αξίζει πλέον να δωθεί εστω και ένα ευρώ παραπάνω για ένα αμφιβόλου κατάστασης και χιλιομέτρων αυτοκίνητο που καίει λάδια.
Για μένα είτε βρες τρόπο να το ξεφορτωθείς είτε όσο πάρει.
ενω πιθανοτατα εχεις δικαιο, δεν ξερω και ποσο ευκολο ειναι να το ξεφορτωθει γιατι πλεον το παντρευτηκε. Παθων κι εγω, οχι απο μαντρά. Ειναι σιγουρα πολυ ασχημο να παιρνει κανεις 'καινουριο' αμαξι, να το φτιαχνει με μερακι και ορεξη και να του βγαινουν στην πορεια ολες οι πληγες του φαραω -παθων κι εγω, ξαναλεω-. Δεν ξερω αν μπορεις να βγαλεις ακρη με το μαντρα πχ αν καταφερεις να βρεις με αποδειξεις οτι οντως εχει γυρισμενα χιλιομετρα....Στην παρουσα φαση, κατ εμε το κρατας και οσο σε βγαλει.
Καίει λάδια ή με δουλεύει ο μηχανικός;