Καλημέρα! Έχω ένα μεταχειρισμένο toyota yaris του '08 κι από τότε που το πήρα αντιμετωπίζω πρόβλημα με τα λάδια του. Συγκεκριμένα έχει τον κινητήρα 1 kr-fe και καίει πέρι τα 0.8l/1000 χμ. Διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο μοντέλο κινητήρα δεν ανήκει στους αμιγώς προβληματικούς της toyota κι αναρωτιόμουν τι να κάνω. Τα χιλιόμετρά του είναι 107.000 περίπου (αν δεν έχουν πειραχτεί). Τον χρόνο κάνω περίπου 4000-4500 χιλιόμετρα. Υπάρχει όντως θέμα; Τι επισκευή μπορεί να γίνει σε αυτόν τον κινητήρα για να μην έχω πρόβλημα στο μέλλον; Πόσο κοστίζει; Δεδομένου των λίγων χιλιομέτρων που κάνω κάθε χρόνο μήπως είναι καλύτερα απλά να συμπληρώνω λάδια; Πόσο καιρό λέτε να αντέξει; Σε 3-4 χρόνια σκέφτομαι να πάρω καινούργιο αμάξι ούτως ή άλλως οπότε συμφέρει να επισκευάσω αυτό; Σας ευχαριστώ!
Latest posts made by christi96
-
Κινητήρας 1 kr-fe και κατανάλωση λαδιού
-
RE: Καίει λάδια ή με δουλεύει ο μηχανικός;
Christi96 wrote:
Το πέρασα πριν 1 μήνα ΚΤΕΟ γιατί είχε εγκατάσταση υγραερίου κι έπρεπε να το παώ πριν τα δύο χρόνια και δε μου ανέφεραν κάτι για τα χιλιόμετρα.. Δε θα το έβρισκαν αν ήταν πειραγμένα;
Μπορεί να μην κοίταξαν καν!!! το οτι είχε υγραέριο 1000αρι με 90-100 χιλιάδες χλμ μου φαίνεται περίεργο και ύποπτο.
Δεν θέλω να σε στενοχωρήσω, αλλά για μένα 2 είναι οι περιπτώσεις.
- Έχει πολύ περισσότερα χλμ (τουλάχιστον τα 2πλα) και το 1000αρι μοτέρ ετοιμάζεται να παραδώσει πνεύμα
- Το υγραέριο δημιούργησε πρόβλημα (προτιμότερο) γιατί μπορεί με αφαίρεση του συστήματος υγραερίου, ή κάποια μη σοβαρή αλλαγή κάποιου στοιχείου στο μοτέρ (τσιμουχάκια βαλβίδων το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό) να σωθεί (κάπως) η κατάσταση
Το υγραεριο δεν το χρησιμοποιώ καθόλου κι ας το έχει πάνω, σκεφτόμαστε να του αλλάξουμε αυτά τα τσιμουχακια που λέτε κι εσείς μπας και, και μάλλον θα πάει για πούλημα σε πολύ μικρότερη τιμή από αυτή που το αγόρασα αλλιώς θα το έχω μέχρι να τα παίξει. Δε ξέρω αν υπάρχει τρόπος να δούμε αν είναι πειραγμένα τα χιλιόμετρα. Αν ναι, σας παρακαλώ πείτε μου γιατί τότε θα μπορέσω να αξιωσω αποζημίωση από τον μαντρα για δόλο. Στα θετικά, ήταν είναι και θα είναι το πρώτο μου αμάξι πάνω στο οποίο έμαθα και μαθαίνω (βλέπε φρένα που δεν γνώριζα ότι δεν πρέπει να τα πατάω διαρκώς) οπότε όταν πάω για το δεύτερο αρχικά θα επιδιώξω να πάρω καινούργιο και θα είμαι έτοιμη να το οδηγήσω
-
RE: Καίει λάδια ή με δουλεύει ο μηχανικός;
Οπότε το πρόβλημα μπορεί να μην είναι σε ελλατωματικο μοτέρ αλλά το ότι μπορεί να έχει 180.000χλμ οπότε ούτως ή άλλως είναι πολύ κοντά στο να τα φαγε τα ψωμιά του. Δες μήπως πάρεις τα προηγούμενα ΚΤΕΟ η πέρασε το ξανά μπας και ανακαλύψεις τα χιλιόμετρα του.
Το πέρασα πριν 1 μήνα ΚΤΕΟ γιατί είχε εγκατάσταση υγραερίου κι έπρεπε να το παώ πριν τα δύο χρόνια και δε μου ανέφεραν κάτι για τα χιλιόμετρα.. Δε θα το έβρισκαν αν ήταν πειραγμένα;
-
RE: Καίει λάδια ή με δουλεύει ο μηχανικός;
Πριν καν ξεκινήσω να γράφω περισσότερα, λες ότι κατάλαβες πως καίει λάδια πέρυσι και λες ότι το είχες ένα εξάμηνο άρα το πήρες κάπου στο 2019 και τώρα έχει 105.000χλμ.
Να υποθέσω ότι αγοράστηκε από έμπορο με 90.000-98.000χλμ?
Ακριβως έτσι!
-
RE: Καίει λάδια ή με δουλεύει ο μηχανικός;
Christi96 wrote:
Καλησπέρα σε όλους! Ψιλοάσχετη με τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους, έχω ένα χιλιάρι yaris του '08 μεταχειρισμένο (105.000 χμ την στιγμή που μιλάμε). Πέρυσι μετά από τυχαίο έλεγχο στο βενζινάδικο διαπιστώσαμε εγώ και ο βενζινάς ότι δεν είχε σταγόνα λάδι. Κανένα θέμα όσον αφορά την κίνηση, ούτε ένδειξη είχε ανάψει. Εντούτοις το πάω σε μηχανικό ο οποίος γελά χαιρέκακα μου λέει ότι όλα αυτά τα αμάξια βγήκαν ελαττωματικά και ότι θέλω κανά 2000ρο για επισκευή.. εντωμεταξύ δεν είχα το αμάξι πάνω από 6μηνο οπότε καταλαβαίνετε την στεναχώρια μου, είναι και το πρώτο μου. Τέλος πάντων, συμπληρώνουμε τότε λάδια και 'το παρακολουθούμε'. Τον Οκτώβρη κάνουμε γενικό σέρβις με άλλον μηχανικό φίλο μας και μας λέει για καλό και για κακό να αλλάξουμε όλα τα λάδια όπως και γίνεται. Μη ρωτήσετε τι μάρκα έβαλα και με τι βαθμό οξίδωσης, θα σας γελάσω. Συμβουλή του στα 5000χμ να τα αλλάξουμε κι ας ήταν θεωρητικά για περισσότερα (κινούμαι ως επι τον πλείστον στην πόλη οπότε είναι σαν να τριπλασιάζονται τα χιλιόμετρα). Μετά από μικρό ταξίδι και κατάβαση από βουνό ανάβουν τα φρένα με αποτέλεσμα να έχω αγχωθεί ότι τα τίναξαν και να πάω για έλεγχο σε συνεργείο (σε 3ο διαφορετικό μηχανικό). Αρχικά μου λέει ότι τα τακάκια θέλουν αλλαγή γιατί φαγώθηκαν από την υπερθέρμανση (παίζει; τα είχαμε αλλάξει πριν 1μιση χρόνο κι αφού κρύωσε το αμάξι τα φρένα λειτουργούν κανονικά). Μου είπε ότι 'με τα φρένα δε παίζεις' οπότε μάλλον θα τα αλλάξω κι ας μου πουλάει παπά. Επί τη ευκαιρία τον ρωτάω και για τα λάδια και του λέω ότι γενικά μου καίει. Αρχίζει να λέει ότι ναι, έχουν πρόβλημα αυτά τα αμάξια και τα ελέγχει. Διαπιστώνει ότι έχει κάψει 0.5 λίτρο στα 2300χμ (τόσα είχα κάνει από την αλλαγή του Οκτώβρη). ΠΑΡΑ πολλά λέει, δεν είναι φυσιολογικό, πήγαινε εκεί που το αγόρασες να κάνεις μανούρα...Με ένα χιλιαρικάκι, συμπληρώνει, αλλάζεις μοτέρ μέχρι να τα παίξει όμως βάζε λάδια. Σκασμένη εγώ γυρνάω σπίτι κι αρχίζω την έρευνα γιατί είπαμε είμαι άσχετη με τα αμάξια αλλά δεν είμαι και χαζή. Βλέπω ότι οι προβληματικοί κινητήρες των toyota είναι για τα 1.33 κυβικά και όχι για τα 989 που είναι το δικό μου. Ακόμα και σε αυτά ο κατασκευαστής δικαιολογεί μέχρι και 1l/1000χμ. Εμένα έχει κάψει 0.25/1000. Και ερωτώ: είναι φυσιολογική η απώλεια ή υπάρχει όντως θέμα; Μου πρότεινε να μου βάλει και κάτι λάδια αργής καύσης, με αυτά τι παίζει;
Σας ευχαριστώ όλους!
Οπλίσου με κουράγιο και άρχισε να διαβάζεις για τα Υaris και την κατανάλωση λαδιού, κάπου στις σελίδες θα βρείς τους κωδικούς των κινητήρων που έχουν πρόβλημα.
Όσο για τα φρένα, βρές να βάλεις τακάκια ημιμεταλικά, με τα απλά τακάκια θα έχεις συνέχεια το ίδιο πρόβλημα γιατί μάλλον οδηγείς ζωηρά, αν το αμάξι σου έχει ESP ρίξε και μια ματιά στα πίσω φρένα.
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού
Αχχχ κάτι μου λέει ότι είμαι ανάμεσα στους άτυχους που την πάτησαν.. Διάβασα πιο πάνω και για το τρικυλινδρο... Αυτό έχω! Ελαττωματικο από την μάνα του λοιπόν.. Στεναχωριέμαι γιατί έδωσα 5000€ για να το πάρω και μετά αλλάξαμε πόσα μηχανικά για να το κάνουμε σαν καινούργιο! Κρίμα τα λεφτά που δώσαμε.. Ποιος ξέρει πόσα χρόνια θα αντέξει...
-
RE: Καίει λάδια ή με δουλεύει ο μηχανικός;
Έλεγχος λαδιών σε βενζινάδικο είναι πιο άχρηστος κι από τρύπιο κουτάλι. Τσέκαρε το βιβλίο οδηγιών του αυτοκινήτου σου και επιβεβαίωσε τον τρόπο μέτρησης στάθμης.
Τα φρένα, εφόσον δουλεύουν κανονικά τώρα, δεν χρειάζονται αναγκαστικά αλλαγή. Όταν λες άναψαν, τι εννοείς; Υγρά φρένων έχεις αλλάξει ποτέ;
Εικάζω ότι σε βλέπουν σαν ανοιχτό πορτοφόλι.
Με πόσους τρόπους μετριούνται τα λάδια; και στο βενζινάδικο και στα συνεργεία βγάζουν την βέργα την σκουπίζουν την ξαναβάζουν μέσα και μετά ελέγχουν σε ποιο σημείο είναι η ένδειξη του λαδιού σε σχέση με την κουκίδα. Την πρώτη φορά ήταν όντως το λάδι κάτω κάτω, ίσα δηλαδή που ακουμπούσε την βέργα άρα σίγουρα είχε καεί μια σημαντική ποσότητα. Τώρα ήταν ας πούμε ανάμεσα στην κουκίδα και το τέλος της βέργας οπότε υποθέσαμε ότι είχε κάψει μισό λίτρο. Τα φρένα μύριζαν καμμένο και δεν έπιαναν πολύ καλά. Σταματήσαμε το αμάξι και θα καλούσαμε οδική αλλά για καλή μας τύχη σταμάτησε ένας άλλος οδηγός που ήξερε από αυτοκίνητα και μας τσέκαρε τα φρένα. Μας είπε ότι άναψαν αλλά δεν έχει φαγωθεί η 'γόμα' (;;;) οπότε είμαστε τυχερές. Αφού πέρασε λίγη ώρα το αμάξι επανήλθε στα φυσιολογικά του και συνεχίσαμε. Τα φρένα λειτουργούσαν άψογα. Επειδή όμως θέλω να κάνω ταξίδι είπα να τα τσεκάρω. Με το που φώτισε τα τακάκια τα είδε φαγωμένα...Τι να σας πω τώρα. Μου είπε ότι δε θα διακινδύνευε να ταξιδέψει με φθαρμένα τακάκια! Και ούτε κι εγώ προφανώς. Τώρα για υγρό φρένων δεν έχω ιδέα...Νομίζω πως όχι όμως κι όταν το ανέφερα στον μηχανικό μήπως το ελέγχαμε μου είπε ότι δεν παίζει ρόλο
-
Καίει λάδια ή με δουλεύει ο μηχανικός;
Καλησπέρα σε όλους! Ψιλοάσχετη με τα αυτοκίνητα και τα μηχανικά τους, έχω ένα χιλιάρι yaris του '08 μεταχειρισμένο (105.000 χμ την στιγμή που μιλάμε). Πέρυσι μετά από τυχαίο έλεγχο στο βενζινάδικο διαπιστώσαμε εγώ και ο βενζινάς ότι δεν είχε σταγόνα λάδι. Κανένα θέμα όσον αφορά την κίνηση, ούτε ένδειξη είχε ανάψει. Εντούτοις το πάω σε μηχανικό ο οποίος γελά χαιρέκακα μου λέει ότι όλα αυτά τα αμάξια βγήκαν ελαττωματικά και ότι θέλω κανά 2000ρο για επισκευή.. εντωμεταξύ δεν είχα το αμάξι πάνω από 6μηνο οπότε καταλαβαίνετε την στεναχώρια μου, είναι και το πρώτο μου. Τέλος πάντων, συμπληρώνουμε τότε λάδια και 'το παρακολουθούμε'. Τον Οκτώβρη κάνουμε γενικό σέρβις με άλλον μηχανικό φίλο μας και μας λέει για καλό και για κακό να αλλάξουμε όλα τα λάδια όπως και γίνεται. Μη ρωτήσετε τι μάρκα έβαλα και με τι βαθμό οξίδωσης, θα σας γελάσω. Συμβουλή του στα 5000χμ να τα αλλάξουμε κι ας ήταν θεωρητικά για περισσότερα (κινούμαι ως επι τον πλείστον στην πόλη οπότε είναι σαν να τριπλασιάζονται τα χιλιόμετρα). Μετά από μικρό ταξίδι και κατάβαση από βουνό ανάβουν τα φρένα με αποτέλεσμα να έχω αγχωθεί ότι τα τίναξαν και να πάω για έλεγχο σε συνεργείο (σε 3ο διαφορετικό μηχανικό). Αρχικά μου λέει ότι τα τακάκια θέλουν αλλαγή γιατί φαγώθηκαν από την υπερθέρμανση (παίζει; τα είχαμε αλλάξει πριν 1μιση χρόνο κι αφού κρύωσε το αμάξι τα φρένα λειτουργούν κανονικά). Μου είπε ότι 'με τα φρένα δε παίζεις' οπότε μάλλον θα τα αλλάξω κι ας μου πουλάει παπά. Επί τη ευκαιρία τον ρωτάω και για τα λάδια και του λέω ότι γενικά μου καίει. Αρχίζει να λέει ότι ναι, έχουν πρόβλημα αυτά τα αμάξια και τα ελέγχει. Διαπιστώνει ότι έχει κάψει 0.5 λίτρο στα 2300χμ (τόσα είχα κάνει από την αλλαγή του Οκτώβρη). ΠΑΡΑ πολλά λέει, δεν είναι φυσιολογικό, πήγαινε εκεί που το αγόρασες να κάνεις μανούρα...Με ένα χιλιαρικάκι, συμπληρώνει, αλλάζεις μοτέρ μέχρι να τα παίξει όμως βάζε λάδια. Σκασμένη εγώ γυρνάω σπίτι κι αρχίζω την έρευνα γιατί είπαμε είμαι άσχετη με τα αμάξια αλλά δεν είμαι και χαζή. Βλέπω ότι οι προβληματικοί κινητήρες των toyota είναι για τα 1.33 κυβικά και όχι για τα 989 που είναι το δικό μου. Ακόμα και σε αυτά ο κατασκευαστής δικαιολογεί μέχρι και 1l/1000χμ. Εμένα έχει κάψει 0.25/1000. Και ερωτώ: είναι φυσιολογική η απώλεια ή υπάρχει όντως θέμα; Μου πρότεινε να μου βάλει και κάτι λάδια αργής καύσης, με αυτά τι παίζει;
Σας ευχαριστώ όλους!