-
-
https://www.newsauto.gr/news/afti-ine-i-nei-dasmi-sta-kenouria-ke-metachirismena-aftokinita/
δλδ του χρονου με το wtlp τα αυτοκινητα θα γινουν ακριβοτερα?
-
δλδ του χρονου με το wtlp τα αυτοκινητα θα γινουν ακριβοτερα?
Υποτίθεται ότι λόγω WLTP θα αναπροσαρμοστούν οι κλίμακες και τα τέλη κυκλοφορίας προς τα κάτω, έτσι έχουν πεί. Τώρα εαν θα το κάνουν ή θα γίνει 'αβαβά' για να αυξηθούν οι φόροι, κανείς δεν ξέρει....στην Ελλάδα ζούμε, όλα είναι πιθανά!
-
υποπτο παντως να μην βγαλουν απευθειας κλιμακες με τελη βαση wtlp co2, θα βγαλουν δλδ νεο σε 5 μηνες? χλωμο μου φαινεται. Εκτος φυσικα και αν ειναι μουφα το αρθρο και βγαλουν απευθειας οδηγιες για το 2021 αργοτερα στον χρονο.
-
Παρόμοιο άρθρο με το χιλιοποσταρισμενο 10μηνων πίσω.
Δηλαδή 16500 η τιμή + 1210 το τέλος + 3800περιπου το ΦΠΑ = δηλαδή στα 21.500 θα πλήρωνες 21.600..αν βάλεις ότι τα περισσότερα με το νέο σύστημα θα αυξηθουν και οι εκπομπές CO2 τότε μάλλον θα ακριβαίνουν, γιατί ποιό B/C suv θα έχει λιγότερο από 120CO2; Επισης δεν αναφέρει τι γίνεται στα 100-120CO2 στο άρθρο. Μάλλον θα είναι 0, ούτε μείωση ούτε αύξηση, οπότε κάποια πετρέλαια θα πέσουν εκεί μέσα!
Μάλλον βλέπω μικρά πετρελαιοκίνητα, που όμως καταργούνται στις περισσότερες εταιρίες, να έχουν την ποιό συμφέρουσα τιμή από 2021.
Επίσης λέει το άρθρο για το παράδειγμα που δίνει - και είναι το μοναδικό Αλέξανδρε(!) - 'σίγουρα όμως θα έχει περισσότερο εξοπλισμό!' με θαυμαστικό κιόλας..γιατι να έχει περισσότερο εξοπλισμό στα 16.500, αφού δεν αλλάζει τίποτα και στο τωρινό σύστημα!
Όταν/Αν ισχύσει αυτό το νομοσχέδιο πριν το 21 πρέπει να σπεύσουν όλοι για αυτοκίνητα.
Κάποιος καλός στα μαθηματικά μπορεί να κανει παράδειγμα για 20 και 25.000 να δούμε συνολικές τιμές; και 18.500 καο 22.500 αν είναι πολύ γρήγορος. Εκεί θα φανούν καλύτερα οι διαφορές. Γενικά ευνοούνται τα ακριβότερα αυτοκίνητα, από τα 25-30.000 σε τελική, και αυτά θα έχουν περισσότερο εξοπλισμό από πριν. Πόσο; Αυτό μένει να το δούμε.
Πάντως όπως είχα πει κ ξανά στην ίδια περίπτωση, τα αυτοκίνητα που αφορούν τους περισσότερους (18-22.000€) θα είναι μια απο τα ίδια.
-
Οι τιμές ίδιες θα είναι στην ουσία στις τιμές που κοιτάει ο κοινός κόσμος αλλά θα μπορείς να βαλεις έξτρα στο αυτοκίνητο που θες χωρίς να τρως το πιάσιμο του ποπου που υπάρχει σήμερα η θα μπορείς να πάρεις απευθείας πιο ακριβή έκδοση χωρίς να πληρώνεις εξωφρενική διαφορά τιμής από την φθηνότερη.
-
Παρόμοιο άρθρο με το χιλιοποσταρισμενο 10μηνων πίσω.
Δηλαδή 16500 η τιμή + 1210 το τέλος + 3800περιπου το ΦΠΑ = δηλαδή στα 21.500 θα πλήρωνες 21.600..αν βάλεις ότι τα περισσότερα με το νέο σύστημα θα αυξηθουν και οι εκπομπές CO2 τότε μάλλον θα ακριβαίνουν, γιατί ποιό B/C suv θα έχει λιγότερο από 120CO2; Επισης δεν αναφέρει τι γίνεται στα 100-120CO2 στο άρθρο. Μάλλον θα είναι 0, ούτε μείωση ούτε αύξηση, οπότε κάποια πετρέλαια θα πέσουν εκεί μέσα!
Μάλλον βλέπω μικρά πετρελαιοκίνητα, που όμως καταργούνται στις περισσότερες εταιρίες, να έχουν την ποιό συμφέρουσα τιμή από 2021.
Επίσης λέει το άρθρο για το παράδειγμα που δίνει - και είναι το μοναδικό Αλέξανδρε(!) - 'σίγουρα όμως θα έχει περισσότερο εξοπλισμό!' με θαυμαστικό κιόλας..γιατι να έχει περισσότερο εξοπλισμό στα 16.500, αφού δεν αλλάζει τίποτα και στο τωρινό σύστημα!
Όταν/Αν ισχύσει αυτό το νομοσχέδιο πριν το 21 πρέπει να σπεύσουν όλοι για αυτοκίνητα.
Κάποιος καλός στα μαθηματικά μπορεί να κανει παράδειγμα για 20 και 25.000 να δούμε συνολικές τιμές; και 18.500 καο 22.500 αν είναι πολύ γρήγορος. Εκεί θα φανούν καλύτερα οι διαφορές. Γενικά ευνοούνται τα ακριβότερα αυτοκίνητα, από τα 25-30.000 σε τελική, και αυτά θα έχουν περισσότερο εξοπλισμό από πριν. Πόσο; Αυτό μένει να το δούμε.
Πάντως όπως είχα πει κ ξανά στην ίδια περίπτωση, τα αυτοκίνητα που αφορούν τους περισσότερους (18-22.000€) θα είναι μια απο τα ίδια.
Παραδείγμτα έχω κάνει πολλά και σε όλα υπάρχει κέρδος από 100 έως και αρκετά χιλιάρικα άν εισαι στις κατηγορίες από τα >25.000 ΛΤΠΦ. Στην κατηγορία του λαού (17-20) μπορείς να έχεις άνετα το κέρδος πχ του μεταλλικού χρώματος ή και παραπάνω. Η λογική με τα έξτρα που αναφέρει το άρθρο είναι ότι εφόσον φορολογείται με το διαφορετικό ποσοστό μόνο το υπερβάλον ποσό δεν θα επιβαρυνθείς υπέρμετρα όταν αλλάζεις κλίμακα. Αν πχ έχω ΛΤΠΦ στα 16800 και βάλω ένα έξτρα 300 ευρώ με διαφορετικό συντελεστή θα φορολογηθούν μόνο τα 100 ευρώ και όχι όλο το αυτοκίνητο. Το κέρδος θα είναι ακόμα μεγαλύτερο αν κάνουν και το άλλο που είχε γραφτεί ότι τα έξτρα θα φορολογούνται αυτόνομα (με ΦΠ΅Α) και δεν θα προσθέτονται στην τελική του αυτοκινήτου οπότε το κέρδος θα είναι ακόμα μεγαλύτερο.
Όλα θα εξαρτηθούν από το πόσο θέλει η κάθε κυβέρνηση να βοηθήσει τις πωλήσεις (και τους χρήστες) ή το πόσα έσοδα της λείπουν.
-
'να σταματήσουν να έρχονται καινούρια αυτοκίνητα με πενιχρό εξοπλισμό για να μην υπερφορολογηθούν'
Το παραπάνω δεν το καταλαβαίνω.
Πως ακριβώς θα σταματήσουν να έρχονται αυτοκίνητα με πενιχρό εξοπλισμό;
Ότι θα κοστίζει λιγότερο να προσθέσεις τον έξτρα εξοπλισμό που θέλεις το καταλαβαίνω. Το άλλο όμως;Επίσης δεν γνωρίζω το ποσοστό των αυτοκινήτων τα οποία θα βρίσκονται στην κατηγορία 120 έως 140 γρ. CO2 και στα οποία λογικά θα έρχεται μία η άλλη μιας και θα τρώνε στο κεφάλι την αύξηση στους συντελεστές κατά 10%.
Αν αυτό το ποσοστό είναι το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς, τότε... κλάιν.Απ' ότι φαίνεται, καλό όφελος θα υπάρχει στον έξτρα εξοπλισμό των αυτοκινήτων από 30 χιλιάρικα και πάνω.
Δεν ξέρω ποιοι είναι οι τωρινοί συντελεστές που αφορούν όλο το ποσό και όχι μόνο το υπερβάλλον αλλά στους καινούργιους φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχουν χτυπηθεί οι κατηγορίες τιμών που προφανώς έχουν τις περισσότερες πωλήσεις στην αγορά.Επειδή βρισκόμαστε στην Ελλάδα, δεν ελπίζω σε πολλά μιας και λογικά θα έχουν υπολογίσει έτσι τα πράγματα ώστε να μην μειωθούν έσοδα για το κράτος και κέρδη για τις εισαγωγικές.
Θα δείξει. Μακάρι να το σκέφτομαι λάθος. -
Έκανα μερικές δοκιμαστικές τιμολογήσεις σε ορισμένα αυτοκίνητα με τους μελλοντικούς συντελεστές ΤΤ (όποτε κι αν ισχύσουν).
Το συμπέρασμα είναι ότι αν θες κάποιες αξιόλογες εκπτώσεις, θα τις δεις σε μοντέλα που έχουν περάσει την ΛΤΠΦ της προηγούμενης κλίμακας μέχρι 1000-1200 ευρώ το πολύ. Π.χ. αν στο παράδειγμα του δημοσιογράφου η ΛΤΠΦ ήταν 14500 το κέρδος είναι 470 ευρώ, αντί 110 με ΛΤΠΦ 16500 (το 16500 είναι πολύ κοντά στο επόμενο σκαλοπάτι των 17000,οπότε το κέρδος με τους νέους συντελεστές ελαχιστοποιείται κι εκμηδενίζεται σχεδόν όσο το πλησιάζεις).
Άλλα παραδείγματα: DS3 130 So chic ΛΤΠΦ 20.709 όφελος 1600 ευρώ στην τελική τιμή (29.050 αντί 30.650),Juke Techna 1.0 ΛΤΠΦ 17.500 όφελος 1200 ευρώ (23.300 αντί 24.500), C5 aircross Feel 1.5 diesel manual ΛΤΠΦ 20.506 όφελος 1677 ευρώ (28.673 αντί 30.350),2008 allure 1,2 manual ΛΤΠΦ 18.214 όφελος 940 ευρώ (24.560 αντί 25.500) κ.τ.λ.
Επομένως ,αν οι αντιπροσωπείες κρατήσουν τις υπάρχουσες εκδόσεις εξοπλισμού θα φανεί σημαντικό όφελος στις τιμές ΛΤΠΦ που προείπαμε, αν εισαγάγουν πλουσιότερες θα έχουμε σχεδόν τις ίδιες τιμές -ή με μικρό όφελος- με τώρα, με όμως παραπάνω εξοπλισμό. Έχω «σώσει» 5-6 τωρινούς τιμοκαταλόγους για να δω τι θα γίνει αν αλλάξει ο νόμος.
Πάντως, με τα όρια εκπομπών CO2 και σήμερα υπάρχει μία μείωση 5% για κάτω από 100gr και αύξηση 10% για πάνω από 120gr. 100-120gr είναι χωρίς αυξομείωση.Οπότε δεν αλλάζει κάτι (συν ότι τα περισσότερα ενδιαφέροντα μοντέλα της αγοράς είναι στο εύρος 100-120gr.
Yποσημείωση: Aυτά τα υπολόγισα με τις υπάρχοντες εκπομπές ρύπων.Αν ο νόμος ισχύσει με το WLTP, από το 2021 και μετά, άγνωστο πως θα υπολογίζονται οι τιμές (αν δεν τροποποιήσουν -όπως λένε κι οι συνφορουμίτες παραπάνω- θα αυξηθούν οι τιμές).
-
Μην το πολυψαχνεις, φυσιολογικα αυτοκινητα με τιμες
-
Βλέπω γενικότερα μια τάση διευκόλυνσης των μεγαλύτερων εισοδημάτων, δηλαδή όσοι θα δώσουν άνετα τα 30 - 40.000 θα πάρουν πολύ καλύτερο αυτοκίνητο. BMW/Merc/Audi = Γερμανοί κ Volvo δηλαδή.
Όσοι θέλουν να την βγάλουν 'φθηνά', με Stonic κ Arona, και Corsa και Clio, μάλλον τα ίδια θα δώσουν. Ίσως στο 2021 να ανέβουν λίγο κ οι τιμές τους..
Επίσης βλέπω ένα 'παράθυρο' της εφαρμογής του νόμου, ή οτιδήποτε είναι αυτό, μέχρι την ισχύ των WLTP.
Αν δηλαδή ισχύσει από Σεπτέμβριο, μέχρι 31 Δεκεμβρίου του 2020 θα δημιουργηθεί μια συμφέρουσα κατάσταση για τον καταναλωτή αφού 1) θα υπάρχουν πολλά πετρέλαια ή μικρά αυτοκίνητα με -5% 2) οι εταιρίες δεν θα έχουν - λογικά - αναπροσαρμόσει τις Λ.Τ.Π.Φ και ίσως ισχύουν ακόμη το δώρο του μεταλλικού (στα Γαλλικά ισχύει αυτό όλη τη χρονιά, κ Peugeot κ Renault).
Δεν ξέρω αν έχετε δει τις τιμές WLTP, αλλά μάλλον για γενική αύξηση το βλέπω.
Επίσης, στα 100-120 είναι 0%; ξέρει κανείς; μάλλον για 0 το βλέπω, καλό αυτό για τα πολύ μικρά τουλάχιστον.
-
Δόθηκε για διαβούλευση το νομοσχέδιο με τα νέα τέλη ταξινόμησης
https://www.iefimerida.gr/oikonomia/ypoik-diaboyleysi-nomoshedio-teli-taxinomisis
-
Επωφελούνται αυτοί που θα επιλέξουν αυτοκίνητο με τιμή προ φόρων ακριβώς ή λίγο παραπάνω από την αλλαγή της κάθε κλίμακας (17Κ, 20Κ, 25Κ, 30Κ).
Για να δούμε αν οι εισαγωγικές θα διαμορφώσουν τιμοκαταλόγους και αν θα ψαλιδίσουν το όποιο όφελος του αγοραστή...
-
Επωφελούνται αυτοί που θα επιλέξουν αυτοκίνητο με τιμή προ φόρων ακριβώς ή λίγο παραπάνω από την αλλαγή της κάθε κλίμακας (17Κ, 20Κ, 25Κ, 30Κ).
Για να δούμε αν οι εισαγωγικές θα διαμορφώσουν τιμοκαταλόγους και αν θα ψαλιδίσουν το όποιο όφελος του αγοραστή...
+1
Έχω δώσει και παραδείγματα 2-3 ποστ παραπάνω.
-
Επειδή κάπου το έχασα...για ένα υβριδικό με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40000 έχουμε κέρδος με τα νέα μέτρα που έχουν πάει για διαβουλεύση ;(κ κάτω από 50χιλιογραμμα)
-
Επειδή κάπου το έχασα...για ένα υβριδικό με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40000 έχουμε κέρδος με τα νέα μέτρα που έχουν πάει για διαβουλεύση ;(κ κάτω από 50χιλιογραμμα)
Eφόσον είναι υβριδικό (δηλ. plug-in στην ουσία) με εκπομπές λιγότερο από 50gr CO2, το ΤΤ από 50% μείωση που ίσχυε ως τώρα για όλα τα υβριδικά,θα πάει σε 75% μείωση. Δηλαδή επιπλέον κέρδος 25%
-
Eφόσον είναι υβριδικό (δηλ. plug-in στην ουσία) με εκπομπές λιγότερο από 50gr CO2, το ΤΤ από 50% μείωση που ίσχυε ως τώρα για όλα τα υβριδικά,θα πάει σε 75% μείωση. Δηλαδή επιπλέον κέρδος 25%
25% κέρδος αν δεν αλλάξει τίποτα σε τιμοκαταλόγους.
-
Αφορά τα Plug In προφανώς, καλή κίνηση, αλλά είναι σημαντικό το όριο των 50grCO2.
Ιταλία βλέπω ότι δίνουν 3.500 για απόσυρση μεγαλύτερου δεκαετίας για αγορά οτιδήποτε καινούργιου Euro6D (δεν θυμάμαι ακριβώς ποια 6). Τα ηλεκτρικά έχουν πάρα πολύ μικρή διείσδυση στην αγορά οπότε δίνουν και κίνητρα για τους θερμικούς. Δεν με χάλαγε να πάρω ένα 3.500 για το Saxo και να έπαιρνα κάτι 'περίεργο' (Ignis/C3 Aircross/Duster).
Με WLTP έχει κάνει κανείς παραδείγματα για κάποια δημοφιλή μοντέλα; Νομίζω το 10% αύξηση στο 120-140 δεν είναι καλό για τα περισσότερα θερμικά SUV και C και πάνω κατηγορίες γενικότερα.
-
panormus772 wrote:
Eφόσον είναι υβριδικό (δηλ. plug-in στην ουσία) με εκπομπές λιγότερο από 50gr CO2, το ΤΤ από 50% μείωση που ίσχυε ως τώρα για όλα τα υβριδικά,θα πάει σε 75% μείωση. Δηλαδή επιπλέον κέρδος 25%
25% κέρδος αν δεν αλλάξει τίποτα σε τιμοκαταλόγους.
Κάτι μου είχαν αναφέρει για μια αύξηση 2-6%..
-
Για να δούμε αν οι εισαγωγικές θα διαμορφώσουν τιμοκαταλόγους και αν θα ψαλιδίσουν το όποιο όφελος του αγοραστή...
Στη Skoda πάντως 'πριν πεινάσουν μαγειρεύουν'. Άλλαξε ο τιμοκατάλογος από χθες και απ'ότι βλέπω τουλάχιστον στο kamiq τσίμπησε 300-400 ευρώ. (Βέβαια,για να είμαι δίκαιος, μου το'χε πει ο πωλητής τη Δευτέρα στον Κηφισό ότι ανεβαίνει νέος τιμοκατάλογος 'ελαφρώς' αυξημένος).
Π.χ. Κamiq style 1.0 116hp χειροκ. από 19.900 ,το βλέπω τώρα 20.300
Νέα τέλη ταξινόμησης