-
Εγω εδω και πολυ καιρο, ειχα εντοπισει αυτην την προσπαθεια πολλων νεων μηχανολογων απο την Ευεωπη, με σκοπο το χαμηλο κοστος κτησης.
Πολυ δυσκολη προσπαθεια.
Και εδω ποιοι ειναι.
Αλλα, τα εξτρα φραγκα πανε αλλου.
Δεν ειναι στην φαση των αγορων, αλλα των επιδοτήσεων και των funds.
Ωραιο να μπει σε καποιου το portfolio που βλεπει θετικα τις εξελιξεις.
-
Εγω εδω και πολυ καιρο, ειχα εντοπισει αυτην την προσπαθεια πολλων νεων μηχανολογων απο την Ευεωπη, με σκοπο το χαμηλο κοστος κτησης.
Πολυ δυσκολη προσπαθεια.
Και εδω ποιοι ειναι.
Αλλα, τα εξτρα φραγκα πανε αλλου.
Δεν ειναι στην φαση των αγορων, αλλα των επιδοτήσεων και των funds.
Ωραιο να μπει σε καποιου το portfolio που βλεπει θετικα τις εξελιξεις.
20.000€ με τη μπαταρία και είχαν ήδη 6.000 παραγγελίες λέει... για μας που δεν έχουμε στεγασμένο πάρκινγκ, να φορτίζει όλη μέρα, να βγάζει καμιά 15αρια χιλιόμετρα για τις βασικές μετακινήσεις και να αναγεννά τα πανελ το βράδυ.
-
Ωραίος ο Mask και οι καινούργιες τεχνολογίες αλλά να μην ξεχνάμε ότι είναι ένας από τους πιο κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες στις ΗΠΑ έχοντας πάρει δισεκατομύρρια από την κυβέρνηση σε επιδοτήσεις, φοροαπαλλαγές κλπ για την Tesla και την Space-x ώστε οι εταιρίες του να ειναι στα όρια της χρεοκοπίας και αυτός ένας από τους πλουσιότερους στον κόσμο (περίεργο εε;).
Αρα η επιτυχία του οφείλεται στις ενέσεις κεφαλαίων του κρατους??? Δεν μπαίνω καν στον κόπο να διαβάσω τα άρθρα, είμαι 100% σίγουρος οτι αν μπορούσαν, θα το είχαν κάνει κ οι γερμανοί κτλ στις δικές τους αυτοκινητοβιομηχανίες...αλλα απλά δεν μπορούν!!! Μην γινόμαστε μόνο συνομοσιολόγοι με έναν ανθρωπο ο οποίος ειναι αυτοδιμιούργητος, πούλησε εταιρίες πχ paypal γιατί ήθελε να διαθέσει αλλού τα κεφάλαια που είχε, κ επενδύει συνέχεια στην αλλαγή. Το κράτος (ειδικά στην Αμερική) μπορεί να έδωσε μία βοήθεια, αλλά δεν έσωσε ποτέ κανένα μακροπρόθεσμα. Η αγορά πάντα κ ο μέσος καταναλωτής κινεί τα νήματα.
-
Το οτι οταν μπουν γερα στην ηλεκτροκινηση οι παραδοσιακες αυτοκινητοβιοχανιες το ακουμε χρονια τωρα. Μπαινουν σταδιακα, αλλα δεν θα ελεγα οτι βλεπουμε και φοβερα πραγματα. Αντιθετως, η τεσλα κανει συνεχη βηματα μπροστα, τοσο σε τεχνολογια, οσο σε τιμες και ποιοτητα κατασκευης.
Δεν ξερω αν θα μπορει να πουλησει οσο μαζικα οσο οι αλλες εταιρειες αυτοκινητων, αλλα ανετα την βλεπω να εξελισσεται στην apple της αυτοκινητοβιομηχανιας.
Σχετικα με τον Musk. Επειδη οποιαδηποτε συζητηση γυρω απο την ηλεκτροκινηση, νομοτελειακα θα φτασει στην Tesla, της οποιας ο Musk ειναι αναποσπαστο κομματι. Καθως ειναι πολυ ιδιαιτερη προσωπικοτητα, συχνα ακουω αποψεις κατα ή υπερ της ηλεκτροκινησης αναλογα με το ποσο γουσταρει ή οχι καποιος τον Musk. Ειναι κατανοητο και ανθρωπινο αυτο, αλλα δεν ειναι λογικο.
-
Στην ουσία αυτό για το οποίο συζητάτε είναι η αμερικανίλα των businessmen που γίνονται showmen σε υπερβολικό βαθμό, όχι μόνο τώρα, από πάντα. Ενώ στον υπόλοιπο πλανήτη άνθρωποι με ισχύ και σημαντικό ρόλο σε διάφορες βιομηχανίες μένουν επίτηδες στο παρασκήνιο, στην Αμερική γίνονται καρικατούρες, δημιουργούν μύθους όπως ο σχωρεμένος Jobs ή γίνονται Πρόεδροι και Γερουσιαστές...
-
Καλημέρα & Καλή εβδομάδα,
Πλατεία Ελευθερίας, Κορυδαλλός, Σταθμός Μετρό, Ένας διπλός σταθμός BLINK. Εξω απο τα Everest. Η blink εχει μπει ζεστά κ δίνει φόρτιση...δωρεάν, φυσικά για αρχή.... πίνεις το καφεδάκι σου, φορτίζεις τζαμπέ κ είσαι άρχοντας!!!
-
Καλημέρα στη παρέα, εδω και 2 εβδομάδες έχω ένα μτχ leaf 2015 24 Kwh απο Ολλανδία κι έχω ήδη συμπληρώσει 1000 (!!) χλμ σε αντικατάσταση το Ignis 2017 το οποίο έδωσα. πρωτες εντυπώσεις
Στα +
-
Αθορυβο οπως αναμενοταν, ανετες αναρτησεις, χωροι υπεραρκετοι για χρήση commuter (κάτι ανάμεσα σε golf και polo)
-
Αν κατανοεις τις βασικες αρχες της ηλεκτροκινησης και χρησιμοποιείς τα βοηθηματα (κουμπι ECO που 'κόβει΄ το γκαζι στα 2/3 περίπου και επιλογή Β για ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα - πολύ εντονη) μπορείς ανετα να πλησιάσεις την εργοστασιακή αυτονομία 130-135 χλμ
-
Πολυ ευκολοδηγητο παρολο που το μεγεθος του είναι σεβαστο - είναι ΚΑΝΟΝΙΚΟ αυτοκίνητο που σε προτρέπει να κάνεις χλμ μαζί του κι όχι κουβαδάκι που κάνεις 50 χλμ με 45 χλμ/ώρα και θες να ξαπλώσεις για να συνέλθεις απ τη ταλαιπώρια..
-
η ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα είναι σημαντική και μ αυτή την έννοια οι υψομετρικές διαφορές στις διαδρομές δεν χειροτερεύουν ιδιαίτερα την αυτονομία
Στα -
-
Ειναι αρκετα μεγάλο (περιπου 4.40) για να θεωρηθει αυτοκίνητο πόλης
-
Αν οδηγεις επιθετικά, δεν χρησιμοποιείς τα βοηθήματα και χρησιμοποιείς ασυστολα AC η αυτονομία μπορεί να περιοριστεί δραστικά (εως 80-90 χλμ αντι 130-140) Αυτό ισχυει φυσικά για όλα τα ηλεκτρικά και οχι μονο για το συγκεκριμένο
-
Η φόρτιση παρόλο που είναι 5 λεπτά να το πριζώσεις το βράδυ και 5 να το ξε πριζώσεις το πρωι μπορεί για κάποιους να είναι κάπως..
-
Αν χρειαστείς ενδιάμεση φόρτιση μέσα στη μέρα πρέπει να ψαχτείς για ταχυφορτιστή - με τον απλό οικιακό φορτίζει περίπου 12-15% την ώρα
-
Πρέπει να έχεις 2ο αυτοκίνητο για τα ταξίδια σου - είναι βασικά commuter
Γενικά αν κάποιος πληρεί τις προυποθέσεις απόκτησης ενος τέτοιου (μτχ εννοώ) πιστεύω θα ικανοποιηθεί απόλυτα - τουλάχιστον έτσι δείχνει με την ελάχιστη εμπειρία που απέκτησα αυτές τις 2 εβδομάδες
Για την αγορά καινούργιου δύσκολα ακόμη τα πράγματα παρά την επιδότηση - κάποιος θέλει μιν 5-8 χρόνια για να αποσβέσει τη διαφορά τιμής απο το αντίστοιχο μοντέλο με ΚΕΚ
Σε αναμονή του Dacia Spring λοιπόν !! -
-
Καλημέρα στη παρέα, εδω και 2 εβδομάδες έχω ένα μτχ leaf 2015 24 Kwh απο Ολλανδία κι έχω ήδη συμπληρώσει 1000 (!!) χλμ σε αντικατάσταση το Ignis 2017 το οποίο έδωσα. πρωτες εντυπώσεις
Στα +
- Αθορυβο οπως αναμενοταν, ανετες αναρτησεις, χωροι υπεραρκετοι για χρήση commuter (κάτι ανάμεσα σε golf και polo)
- Αν κατανοεις τις βασικες αρχες της ηλεκτροκινησης και χρησιμοποιείς τα βοηθηματα (κουμπι ECO που 'κόβει΄ το γκαζι στα 2/3 περίπου και επιλογή Β για ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα - πολύ εντονη) μπορείς ανετα να πλησιάσεις την εργοστασιακή αυτονομία 130-135 χλμ
- Πολυ ευκολοδηγητο παρολο που το μεγεθος του είναι σεβαστο - είναι ΚΑΝΟΝΙΚΟ αυτοκίνητο που σε προτρέπει να κάνεις χλμ μαζί του κι όχι κουβαδάκι που κάνεις 50 χλμ με 45 χλμ/ώρα και θες να ξαπλώσεις για να συνέλθεις απ τη ταλαιπώρια..
- η ανάκτηση ενέργειας από το φρενάρισμα είναι σημαντική και μ αυτή την έννοια οι υψομετρικές διαφορές στις διαδρομές δεν χειροτερεύουν ιδιαίτερα την αυτονομία
Στα -
- Ειναι αρκετα μεγάλο (περιπου 4.40) για να θεωρηθει αυτοκίνητο πόλης
- Αν οδηγεις επιθετικά, δεν χρησιμοποιείς τα βοηθήματα και χρησιμοποιείς ασυστολα AC η αυτονομία μπορεί να περιοριστεί δραστικά (εως 80-90 χλμ αντι 130-140) Αυτό ισχυει φυσικά για όλα τα ηλεκτρικά και οχι μονο για το συγκεκριμένο
- Η φόρτιση παρόλο που είναι 5 λεπτά να το πριζώσεις το βράδυ και 5 να το ξε πριζώσεις το πρωι μπορεί για κάποιους να είναι κάπως..
- Αν χρειαστείς ενδιάμεση φόρτιση μέσα στη μέρα πρέπει να ψαχτείς για ταχυφορτιστή - με τον απλό οικιακό φορτίζει περίπου 12-15% την ώρα
- Πρέπει να έχεις 2ο αυτοκίνητο για τα ταξίδια σου - είναι βασικά commuter
Γενικά αν κάποιος πληρεί τις προυποθέσεις απόκτησης ενος τέτοιου (μτχ εννοώ) πιστεύω θα ικανοποιηθεί απόλυτα - τουλάχιστον έτσι δείχνει με την ελάχιστη εμπειρία που απέκτησα αυτές τις 2 εβδομάδες
Για την αγορά καινούργιου δύσκολα ακόμη τα πράγματα παρά την επιδότηση - κάποιος θέλει μιν 5-8 χρόνια για να αποσβέσει τη διαφορά τιμής απο το αντίστοιχο μοντέλο με ΚΕΚ
Σε αναμονή του Dacia Spring λοιπόν !!Καλοτάξιδο !
Σε τι τιμή σου βγήκε ?, ρωτάω γιατι υπάρχουν μοντέλα τώρα στην Ευρωπαική αγορά που καλύπτουν και ανάγκες ταξιδιού με χαμηλή τιμη πχ ΖΟΕ 41kwh, iOniq
-
Καλοτάξιδο !
Σε τι τιμή σου βγήκε ?, ρωτάω γιατι υπάρχουν μοντέλα τώρα στην Ευρωπαική αγορά που καλύπτουν και ανάγκες ταξιδιού με χαμηλή τιμη πχ ΖΟΕ 41kwh, iOniq
Βγήκε τελική τιμή 12,500 (11250 + 1250 εκτελωνισμός+μεταφορικά+πινακίδες) - περίπου ένα χιλιάρικο πάνω απ όσο έδωσα το Ιγκνις.
Υπολογίζω με περίπου 15,000-20,000 χλμ το χρόνο ετήσιο κέρδος σε σχέση με το Ιγκνις (που σημειωτέον δεν έκαιγε τπτ) από κατανάλωση, σέρβις και τέλη γύρω στα 1500 ευρώ
Το σκεπτικό μου είναι να κάνουμε οικογενειακώς με το leaf πάνω απ τα μισά ετήσια χλμ που είναι γύρω στα 30-33κ (από 2 αυτοκίνητα κι ένα μηχ/κι) κι απ ότι φαίνεται με 50-60 χλμ την ημέρα είναι εύκολος στόχος
-
Βγήκε τελική τιμή 12,500 (11250 + 1250 εκτελωνισμός+μεταφορικά+πινακίδες) - περίπου ένα χιλιάρικο πάνω απ όσο έδωσα το Ιγκνις.
Υπολογίζω με περίπου 15,000-20,000 χλμ το χρόνο ετήσιο κέρδος σε σχέση με το Ιγκνις (που σημειωτέον δεν έκαιγε τπτ) από κατανάλωση, σέρβις και τέλη γύρω στα 1500
Το σκεπτικό μου είναι να κάνουμε οικογενειακώς με το leaf πάνω απ τα μισά ετήσια χλμ που είναι γύρω στα 30-33κ (από 2 αυτοκίνητα κι ένα μηχ/κι) κι απ ότι φαίνεται με 50-60 χλμ την ημέρα είναι εύκολος στόχος
Πολύ ωραίος φίλε μου!!! καλορίζικο κ μακάρι να σου βγει ο σχεδιασμός σου!!! έχεις υπολογίσει το κόστος ρεύματος για τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει? σε τι κατάσταση ειναι οι μπαταρίες?
-
evan1969 wrote:
Καλοτάξιδο !
Σε τι τιμή σου βγήκε ?, ρωτάω γιατι υπάρχουν μοντέλα τώρα στην Ευρωπαική αγορά που καλύπτουν και ανάγκες ταξιδιού με χαμηλή τιμη πχ ΖΟΕ 41kwh, iOniq
Βγήκε τελική τιμή 12,500 (11250 + 1250 εκτελωνισμός+μεταφορικά+πινακίδες) - περίπου ένα χιλιάρικο πάνω απ όσο έδωσα το Ιγκνις.
Υπολογίζω με περίπου 15,000-20,000 χλμ το χρόνο ετήσιο κέρδος σε σχέση με το Ιγκνις (που σημειωτέον δεν έκαιγε τπτ) από κατανάλωση, σέρβις και τέλη γύρω στα 1500 ευρώ
Το σκεπτικό μου είναι να κάνουμε οικογενειακώς με το leaf πάνω απ τα μισά ετήσια χλμ που είναι γύρω στα 30-33κ (από 2 αυτοκίνητα κι ένα μηχ/κι) κι απ ότι φαίνεται με 50-60 χλμ την ημέρα είναι εύκολος στόχος
Θα κάνεις πολλά παραπάνω πιστεψέ με...
-
Θα κάνεις πολλά παραπάνω πιστεψέ με...
Ο evan ειναι εγγύηση, φορτίζει κ τσαμπέ τώρα στο Κορυδαλλό!!! Βαγγέλη, εμφανίστηκε κ ένας σταθμός blink στα Άνω Λιώσα, στην πλατεία, ειναι σχετικά κοντά στο σπίτι μου. Τον έχεις χρησιμοποιήσει, ξέρεις τι παίζει από παρκάρισμα κτλ? Απέκτησα κ σταθμό κοντα, όλα πλέον συνηγορούν στην αγορά ηλεκτρικού αυτοκινητου....
-
balex wrote:
Βγήκε τελική τιμή 12,500 (11250 + 1250 εκτελωνισμός+μεταφορικά+πινακίδες) - περίπου ένα χιλιάρικο πάνω απ όσο έδωσα το Ιγκνις.
Υπολογίζω με περίπου 15,000-20,000 χλμ το χρόνο ετήσιο κέρδος σε σχέση με το Ιγκνις (που σημειωτέον δεν έκαιγε τπτ) από κατανάλωση, σέρβις και τέλη γύρω στα 1500
Το σκεπτικό μου είναι να κάνουμε οικογενειακώς με το leaf πάνω απ τα μισά ετήσια χλμ που είναι γύρω στα 30-33κ (από 2 αυτοκίνητα κι ένα μηχ/κι) κι απ ότι φαίνεται με 50-60 χλμ την ημέρα είναι εύκολος στόχος
Πολύ ωραίος φίλε μου!!! καλορίζικο κ μακάρι να σου βγει ο σχεδιασμός σου!!! έχεις υπολογίσει το κόστος ρεύματος για τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει? σε τι κατάσταση ειναι οι μπαταρίες?
Χοντρικά με νυκτερινό που το φορτίζω κάθε βράδυ έρχεται γύρω στο 1.5 ευρώ/100 χλμ.
Η μπαταρία του είναι στο 86% στα 4.5 χρόνια, υπολογίζω με μιά μέση πτώση 2-2.5% κάθε χρόνο σε 5-6 χρόνια να είμαι ακόμη >70-75% οπότε θα με καλύπτει ακόμη η αυτονομία του αν και τότε φαντάζομαι θα μπορώ να βάλω καινούργια 24άρα η μεγαλύτερη με 2-3κ
Το βασικό πιστεύω στην όλη υπόθεση είναι να μπορείς να πάρεις κάτι σε ρεαλιστικά χρήματα (προφανώς όλοι γουστάρουμε Τέσλα) και να σε τραβάει το αμάξι να κάνεις χλμ από πλευράς άνεσης, χώρων κλπ και όχι μόνο αυτονομίας.
Υπάρχουν και τώρα κινέζικα 'κουβαδάκια' με 10-15κ και αυτονομίες 200+ χλμ αλλά άμα βρεθείς να κάνεις 20,000χλμ μ ένα τέτοιο για να το αποσβέσεις μάλλον θα κυττάς τα κανονικά αυτοκίνητα στο δρόμο και θα ξερογλείφεσαι..
Και λίγο πολύ το ίδιο ισχύει και για το 'οικονομικό' πλέον VW Up των 20,000 ευρώ
-
Με 25.000 όμως παίρνεις Corsa/208 με πολύ καλή αυτονομία και ρεαλιστικές διαστάσεις για νομούς Αττικής/Θεσσαλονίκης,
5.000 πάνω από το Up, αλλά πολύ ποιο αυτοκίνητα και βολικότερες διαστάσεις για πόλη από Leaf. Νομίζω είναι ιδανικά σαν μέση λύση.
Ευχαριστούμε για τα ρεαλιστικά σου συμπεράσματα.
-
Αρα όταν πρέπει να δώσεις για το 'δεύτερο' σου 25-30κ μιλάμε για ελιτίστικες καταστάσεις που ακόμη κι αν τις δεις σαν επένδυση η απόσβεση θα έρθει σε πολλά χρόνια
Θεωρώ άτοπο το συγκεκριμένο. Γιατί πρέπει να πάρεις ένα αυτοκίνητο μόνο για ταξίδια? πόσα ταξίδια κάνει μία μέση οικογένεια το χρόνο που δεν μπορεί να τους εξυπητρετήσει ένα ηλεκτρικό? μιλάμε για 1 max 2. Αρα πολύ απλά, ενοικιάζεις ένα κ κάνεις την δουλειά σου. Αν θες να πας Θεσαλονίκη, μπορέις να πας κ με το τρένο (που μεταφέρει κ αυτοκίνητο), ξεκούραστα, κ πιο γρήγορα από αυτοκίνητο. Αν κάποιος κάνει ταξίδια, απλά δεν παίρνει ηλεκτρικό.
-
Συμφωνώ απόλυτα για τα e-Corsa / 208 οτι συμφέρουν σε σχέση με Up αλλα αν δε κάνω λάθος ξεκινάνε από 27-27.5 με την επιδότηση - δεν είμαι σίγουρος
Απλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για αυτοκίνητα που εξ ορισμού δεν μπορεί να είναι τα μοναδικά μιας τυπικής οικογένειας (έστω και με 200-300 χλμ αυτονομία) - χρειάζεσαι κι ένα μεγαλύτερο για ταξίδια που εξ ορισμού δεν μπορεί επίσης να είναι φτηνό η μικρό
Αρα όταν πρέπει να δώσεις για το 'δεύτερο' σου 25-30κ μιλάμε για ελιτίστικες καταστάσεις που ακόμη κι αν τις δεις σαν επένδυση η απόσβεση θα έρθει σε πολλά χρόνια
Αυτό που χρειάζεται είναι οι επιδοτήσεις να πλαισιωθούν από γενναίες εκπτώσεις και από τις αυτοκινητοβιομηχανίες αλλιώς πάλι μετά από μερικά χρόνια θα μιλάμε για την ηλεκτροκίνηση σαν κάτι μελλοντικό κι όχι μια απτή πραγματικότητα..
Πάντως εγώ με ένα μεγάλο υβριδικό με υγραέριο κι ένα 100% ηλεκτρικό - zero emission - έκλεισα από θέμα οικονομίας και προσφοράς προς το περιβάλλον
-
balex wrote:
Αρα όταν πρέπει να δώσεις για το 'δεύτερο' σου 25-30κ μιλάμε για ελιτίστικες καταστάσεις που ακόμη κι αν τις δεις σαν επένδυση η απόσβεση θα έρθει σε πολλά χρόνια
Θεωρώ άτοπο το συγκεκριμένο. Γιατί πρέπει να πάρεις ένα αυτοκίνητο μόνο για ταξίδια? πόσα ταξίδια κάνει μία μέση οικογένεια το χρόνο που δεν μπορεί να τους εξυπητρετήσει ένα ηλεκτρικό? μιλάμε για 1 max 2. Αρα πολύ απλά, ενοικιάζεις ένα κ κάνεις την δουλειά σου. Αν θες να πας Θεσαλονίκη, μπορέις να πας κ με το τρένο (που μεταφέρει κ αυτοκίνητο), ξεκούραστα, κ πιο γρήγορα από αυτοκίνητο. Αν κάποιος κάνει ταξίδια, απλά δεν παίρνει ηλεκτρικό.
Αν και επι της ουσίας συμφωνώ με το σκεπτικό σου σε βρίσκω αρκετά προχώ για τα δεδομένα της χώρας μας. Εδω δεν μπορούμε να τους πείσουμε να πάρουν το ηλεκτρικό σαν δεύτερο, άμα τους πούμε κι όλας ότι αυτό θα είναι το μόνο σας τουτού κλάφτα Χαράλαμπε.
Εξ άλλου ο λόγος που οι περισσότερες οικογένειες έχουν 2 και 3 αυτοκίνητα είναι ότι πρακτικά τα χρειάζονται καθημερινά διάφορα μέλη της οικογένειας (γυναίκα, παιδιά κλπ) άρα η πλειοψηφία δε το γλυτώνει το 2ο ούτως η άλλως
-
Εδω δεν μπορούμε να τους πείσουμε να πάρουν το ηλεκτρικό σαν δεύτερο, άμα τους πούμε κι όλας ότι αυτό θα είναι το μόνο σας τουτού κλάφτα Χαράλαμπε.
Μακάρι, εγώ δεν έχω μάθει να πυροβολώ τα πόδια μου...δεν θα βάλω μυαλό εγώ στους υποστηρικτές της βενζίνης κτλ. προτιμώ να υπάρχουν λιγότερα ηλεκτροκίνητα, για να φορτίζω τζάμπα στους σταθμούς που παραμένουν δωρεάν όπως blink κτλ να παρκάρω ελευθερα κ να κυκλοφορώ στο κέντρο χωρίς δακτύλιο...άσε που μπορούν να βάλουν κανά φόρο στο ρεύμα για τα ηλεκτρικά όταν αρχίσουν κ χάνουν έσοδα από τις βενζίνες...
-
ποιο ηλεκτρικό έχεις; δεν έχω καταλάβει.
Κινούμε καθημερινά στην εργασία μου με εταιρικό Nissan leaf κ ανάμενω το νομοσχέδιο για να πάρω κ ένα δικό μου...
-
balex wrote:
Εδω δεν μπορούμε να τους πείσουμε να πάρουν το ηλεκτρικό σαν δεύτερο, άμα τους πούμε κι όλας ότι αυτό θα είναι το μόνο σας τουτού κλάφτα Χαράλαμπε.
Μακάρι, εγώ δεν έχω μάθει να πυροβολώ τα πόδια μου...δεν θα βάλω μυαλό εγώ στους υποστηρικτές της βενζίνης κτλ. προτιμώ να υπάρχουν λιγότερα ηλεκτροκίνητα, για να φορτίζω τζάμπα στους σταθμούς που παραμένουν δωρεάν όπως blink κτλ να παρκάρω ελευθερα κ να κυκλοφορώ στο κέντρο χωρίς δακτύλιο...άσε που μπορούν να βάλουν κανά φόρο στο ρεύμα για τα ηλεκτρικά όταν αρχίσουν κ χάνουν έσοδα από τις βενζίνες...
ποιο ηλεκτρικό έχεις; δεν έχω καταλάβει.
@Βalex:
οι τιμές του e-208 είναι στο περίπου 5.000 περισσότερο από το UP και CityGo, και 4.000 περίπου από το Smart. Διαβάζω σε άλλα νήματα ότι και αυτοκίνητα 4.15μ προκαλούν 'πρόβλημα' στους ιδιοκτήτες τους για παρκάρισμα Αθήνα. και εγώ για πρώτο αυτοκίνητο κυρίως για ταξίδια απέκλεισα οτιδήποτε πάνω από 4.30 (σε συνδυασμό με Αθήνα), οπότε το 4.4μ και ψυχολογικά θα προκαλεί θέματα, αλλά και πρακτικά.
Τιμή καταλόγου: από 29.900 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 24.338 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 23.338 ευρώτα 300χιλιόμετρα αυτονομία προσφέρουν ικανοποιητική δυνατότητα μετακίνησης εντός (κοντινών) νομών, π.χ Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική, Αθήνα - Σούνιο.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης