-
Βγήκε τελική τιμή 12,500 (11250 + 1250 εκτελωνισμός+μεταφορικά+πινακίδες) - περίπου ένα χιλιάρικο πάνω απ όσο έδωσα το Ιγκνις.
Υπολογίζω με περίπου 15,000-20,000 χλμ το χρόνο ετήσιο κέρδος σε σχέση με το Ιγκνις (που σημειωτέον δεν έκαιγε τπτ) από κατανάλωση, σέρβις και τέλη γύρω στα 1500
Το σκεπτικό μου είναι να κάνουμε οικογενειακώς με το leaf πάνω απ τα μισά ετήσια χλμ που είναι γύρω στα 30-33κ (από 2 αυτοκίνητα κι ένα μηχ/κι) κι απ ότι φαίνεται με 50-60 χλμ την ημέρα είναι εύκολος στόχος
Πολύ ωραίος φίλε μου!!! καλορίζικο κ μακάρι να σου βγει ο σχεδιασμός σου!!! έχεις υπολογίσει το κόστος ρεύματος για τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει? σε τι κατάσταση ειναι οι μπαταρίες?
-
evan1969 wrote:
Καλοτάξιδο !
Σε τι τιμή σου βγήκε ?, ρωτάω γιατι υπάρχουν μοντέλα τώρα στην Ευρωπαική αγορά που καλύπτουν και ανάγκες ταξιδιού με χαμηλή τιμη πχ ΖΟΕ 41kwh, iOniq
Βγήκε τελική τιμή 12,500 (11250 + 1250 εκτελωνισμός+μεταφορικά+πινακίδες) - περίπου ένα χιλιάρικο πάνω απ όσο έδωσα το Ιγκνις.
Υπολογίζω με περίπου 15,000-20,000 χλμ το χρόνο ετήσιο κέρδος σε σχέση με το Ιγκνις (που σημειωτέον δεν έκαιγε τπτ) από κατανάλωση, σέρβις και τέλη γύρω στα 1500 ευρώ
Το σκεπτικό μου είναι να κάνουμε οικογενειακώς με το leaf πάνω απ τα μισά ετήσια χλμ που είναι γύρω στα 30-33κ (από 2 αυτοκίνητα κι ένα μηχ/κι) κι απ ότι φαίνεται με 50-60 χλμ την ημέρα είναι εύκολος στόχος
Θα κάνεις πολλά παραπάνω πιστεψέ με...
-
Θα κάνεις πολλά παραπάνω πιστεψέ με...
Ο evan ειναι εγγύηση, φορτίζει κ τσαμπέ τώρα στο Κορυδαλλό!!! Βαγγέλη, εμφανίστηκε κ ένας σταθμός blink στα Άνω Λιώσα, στην πλατεία, ειναι σχετικά κοντά στο σπίτι μου. Τον έχεις χρησιμοποιήσει, ξέρεις τι παίζει από παρκάρισμα κτλ? Απέκτησα κ σταθμό κοντα, όλα πλέον συνηγορούν στην αγορά ηλεκτρικού αυτοκινητου....
-
balex wrote:
Βγήκε τελική τιμή 12,500 (11250 + 1250 εκτελωνισμός+μεταφορικά+πινακίδες) - περίπου ένα χιλιάρικο πάνω απ όσο έδωσα το Ιγκνις.
Υπολογίζω με περίπου 15,000-20,000 χλμ το χρόνο ετήσιο κέρδος σε σχέση με το Ιγκνις (που σημειωτέον δεν έκαιγε τπτ) από κατανάλωση, σέρβις και τέλη γύρω στα 1500
Το σκεπτικό μου είναι να κάνουμε οικογενειακώς με το leaf πάνω απ τα μισά ετήσια χλμ που είναι γύρω στα 30-33κ (από 2 αυτοκίνητα κι ένα μηχ/κι) κι απ ότι φαίνεται με 50-60 χλμ την ημέρα είναι εύκολος στόχος
Πολύ ωραίος φίλε μου!!! καλορίζικο κ μακάρι να σου βγει ο σχεδιασμός σου!!! έχεις υπολογίσει το κόστος ρεύματος για τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει? σε τι κατάσταση ειναι οι μπαταρίες?
Χοντρικά με νυκτερινό που το φορτίζω κάθε βράδυ έρχεται γύρω στο 1.5 ευρώ/100 χλμ.
Η μπαταρία του είναι στο 86% στα 4.5 χρόνια, υπολογίζω με μιά μέση πτώση 2-2.5% κάθε χρόνο σε 5-6 χρόνια να είμαι ακόμη >70-75% οπότε θα με καλύπτει ακόμη η αυτονομία του αν και τότε φαντάζομαι θα μπορώ να βάλω καινούργια 24άρα η μεγαλύτερη με 2-3κ
Το βασικό πιστεύω στην όλη υπόθεση είναι να μπορείς να πάρεις κάτι σε ρεαλιστικά χρήματα (προφανώς όλοι γουστάρουμε Τέσλα) και να σε τραβάει το αμάξι να κάνεις χλμ από πλευράς άνεσης, χώρων κλπ και όχι μόνο αυτονομίας.
Υπάρχουν και τώρα κινέζικα 'κουβαδάκια' με 10-15κ και αυτονομίες 200+ χλμ αλλά άμα βρεθείς να κάνεις 20,000χλμ μ ένα τέτοιο για να το αποσβέσεις μάλλον θα κυττάς τα κανονικά αυτοκίνητα στο δρόμο και θα ξερογλείφεσαι..
Και λίγο πολύ το ίδιο ισχύει και για το 'οικονομικό' πλέον VW Up των 20,000 ευρώ
-
Με 25.000 όμως παίρνεις Corsa/208 με πολύ καλή αυτονομία και ρεαλιστικές διαστάσεις για νομούς Αττικής/Θεσσαλονίκης,
5.000 πάνω από το Up, αλλά πολύ ποιο αυτοκίνητα και βολικότερες διαστάσεις για πόλη από Leaf. Νομίζω είναι ιδανικά σαν μέση λύση.
Ευχαριστούμε για τα ρεαλιστικά σου συμπεράσματα.
-
Αρα όταν πρέπει να δώσεις για το 'δεύτερο' σου 25-30κ μιλάμε για ελιτίστικες καταστάσεις που ακόμη κι αν τις δεις σαν επένδυση η απόσβεση θα έρθει σε πολλά χρόνια
Θεωρώ άτοπο το συγκεκριμένο. Γιατί πρέπει να πάρεις ένα αυτοκίνητο μόνο για ταξίδια? πόσα ταξίδια κάνει μία μέση οικογένεια το χρόνο που δεν μπορεί να τους εξυπητρετήσει ένα ηλεκτρικό? μιλάμε για 1 max 2. Αρα πολύ απλά, ενοικιάζεις ένα κ κάνεις την δουλειά σου. Αν θες να πας Θεσαλονίκη, μπορέις να πας κ με το τρένο (που μεταφέρει κ αυτοκίνητο), ξεκούραστα, κ πιο γρήγορα από αυτοκίνητο. Αν κάποιος κάνει ταξίδια, απλά δεν παίρνει ηλεκτρικό.
-
Συμφωνώ απόλυτα για τα e-Corsa / 208 οτι συμφέρουν σε σχέση με Up αλλα αν δε κάνω λάθος ξεκινάνε από 27-27.5 με την επιδότηση - δεν είμαι σίγουρος
Απλά μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για αυτοκίνητα που εξ ορισμού δεν μπορεί να είναι τα μοναδικά μιας τυπικής οικογένειας (έστω και με 200-300 χλμ αυτονομία) - χρειάζεσαι κι ένα μεγαλύτερο για ταξίδια που εξ ορισμού δεν μπορεί επίσης να είναι φτηνό η μικρό
Αρα όταν πρέπει να δώσεις για το 'δεύτερο' σου 25-30κ μιλάμε για ελιτίστικες καταστάσεις που ακόμη κι αν τις δεις σαν επένδυση η απόσβεση θα έρθει σε πολλά χρόνια
Αυτό που χρειάζεται είναι οι επιδοτήσεις να πλαισιωθούν από γενναίες εκπτώσεις και από τις αυτοκινητοβιομηχανίες αλλιώς πάλι μετά από μερικά χρόνια θα μιλάμε για την ηλεκτροκίνηση σαν κάτι μελλοντικό κι όχι μια απτή πραγματικότητα..
Πάντως εγώ με ένα μεγάλο υβριδικό με υγραέριο κι ένα 100% ηλεκτρικό - zero emission - έκλεισα από θέμα οικονομίας και προσφοράς προς το περιβάλλον
-
balex wrote:
Αρα όταν πρέπει να δώσεις για το 'δεύτερο' σου 25-30κ μιλάμε για ελιτίστικες καταστάσεις που ακόμη κι αν τις δεις σαν επένδυση η απόσβεση θα έρθει σε πολλά χρόνια
Θεωρώ άτοπο το συγκεκριμένο. Γιατί πρέπει να πάρεις ένα αυτοκίνητο μόνο για ταξίδια? πόσα ταξίδια κάνει μία μέση οικογένεια το χρόνο που δεν μπορεί να τους εξυπητρετήσει ένα ηλεκτρικό? μιλάμε για 1 max 2. Αρα πολύ απλά, ενοικιάζεις ένα κ κάνεις την δουλειά σου. Αν θες να πας Θεσαλονίκη, μπορέις να πας κ με το τρένο (που μεταφέρει κ αυτοκίνητο), ξεκούραστα, κ πιο γρήγορα από αυτοκίνητο. Αν κάποιος κάνει ταξίδια, απλά δεν παίρνει ηλεκτρικό.
Αν και επι της ουσίας συμφωνώ με το σκεπτικό σου σε βρίσκω αρκετά προχώ για τα δεδομένα της χώρας μας. Εδω δεν μπορούμε να τους πείσουμε να πάρουν το ηλεκτρικό σαν δεύτερο, άμα τους πούμε κι όλας ότι αυτό θα είναι το μόνο σας τουτού κλάφτα Χαράλαμπε.
Εξ άλλου ο λόγος που οι περισσότερες οικογένειες έχουν 2 και 3 αυτοκίνητα είναι ότι πρακτικά τα χρειάζονται καθημερινά διάφορα μέλη της οικογένειας (γυναίκα, παιδιά κλπ) άρα η πλειοψηφία δε το γλυτώνει το 2ο ούτως η άλλως
-
Εδω δεν μπορούμε να τους πείσουμε να πάρουν το ηλεκτρικό σαν δεύτερο, άμα τους πούμε κι όλας ότι αυτό θα είναι το μόνο σας τουτού κλάφτα Χαράλαμπε.
Μακάρι, εγώ δεν έχω μάθει να πυροβολώ τα πόδια μου...δεν θα βάλω μυαλό εγώ στους υποστηρικτές της βενζίνης κτλ. προτιμώ να υπάρχουν λιγότερα ηλεκτροκίνητα, για να φορτίζω τζάμπα στους σταθμούς που παραμένουν δωρεάν όπως blink κτλ να παρκάρω ελευθερα κ να κυκλοφορώ στο κέντρο χωρίς δακτύλιο...άσε που μπορούν να βάλουν κανά φόρο στο ρεύμα για τα ηλεκτρικά όταν αρχίσουν κ χάνουν έσοδα από τις βενζίνες...
-
ποιο ηλεκτρικό έχεις; δεν έχω καταλάβει.
Κινούμε καθημερινά στην εργασία μου με εταιρικό Nissan leaf κ ανάμενω το νομοσχέδιο για να πάρω κ ένα δικό μου...
-
balex wrote:
Εδω δεν μπορούμε να τους πείσουμε να πάρουν το ηλεκτρικό σαν δεύτερο, άμα τους πούμε κι όλας ότι αυτό θα είναι το μόνο σας τουτού κλάφτα Χαράλαμπε.
Μακάρι, εγώ δεν έχω μάθει να πυροβολώ τα πόδια μου...δεν θα βάλω μυαλό εγώ στους υποστηρικτές της βενζίνης κτλ. προτιμώ να υπάρχουν λιγότερα ηλεκτροκίνητα, για να φορτίζω τζάμπα στους σταθμούς που παραμένουν δωρεάν όπως blink κτλ να παρκάρω ελευθερα κ να κυκλοφορώ στο κέντρο χωρίς δακτύλιο...άσε που μπορούν να βάλουν κανά φόρο στο ρεύμα για τα ηλεκτρικά όταν αρχίσουν κ χάνουν έσοδα από τις βενζίνες...
ποιο ηλεκτρικό έχεις; δεν έχω καταλάβει.
@Βalex:
οι τιμές του e-208 είναι στο περίπου 5.000 περισσότερο από το UP και CityGo, και 4.000 περίπου από το Smart. Διαβάζω σε άλλα νήματα ότι και αυτοκίνητα 4.15μ προκαλούν 'πρόβλημα' στους ιδιοκτήτες τους για παρκάρισμα Αθήνα. και εγώ για πρώτο αυτοκίνητο κυρίως για ταξίδια απέκλεισα οτιδήποτε πάνω από 4.30 (σε συνδυασμό με Αθήνα), οπότε το 4.4μ και ψυχολογικά θα προκαλεί θέματα, αλλά και πρακτικά.
Τιμή καταλόγου: από 29.900 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα: από 24.338 ευρώ
Νέα τιμή με κίνητρα και απόσυρση: από 23.338 ευρώτα 300χιλιόμετρα αυτονομία προσφέρουν ικανοποιητική δυνατότητα μετακίνησης εντός (κοντινών) νομών, π.χ Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική, Αθήνα - Σούνιο.
-
Dublin wrote:
ποιο ηλεκτρικό έχεις; δεν έχω καταλάβει.
Κινούμε καθημερινά στην εργασία μου με εταιρικό Nissan leaf κ ανάμενω το νομοσχέδιο για να πάρω κ ένα δικό μου...
Ευχαριστώ.
-
[...] Αν κάποιος κάνει ταξίδια, απλά δεν παίρνει ηλεκτρικό.
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Ποιος και για ποιον λόγο θα ήθελε να δώσει έναν σκασμό χρήματα για μειωμένη δυνατότητα κίνησης και μειωμένη ελευθερία χρήσης; Δεν μπορώ να καταλάβω. Thread Closed.-
-
Στα μειονεκτήματα αναφέρεις ότι χρειάζεσαι πεντάλεπτο για να μπριζώσεις κι άλλα τόσα το πρωί. Είναι όντως τόσα; Από τα βίντεο που έχω παρακολουθήσει, μάλλον προς το μισό λεπτό θα έλεγα ότι διαρκεί.
-
Εγώ νομίζω τα πάμφθηνα ηλεκτρικά θα δημιουργήσουν την πρώτη 'επανάσταση', τα Amy και Spring αυτού του κόσμου, 6.000 το ένα, 11.000 το άλλο περίπου θα κάνουν Ευρώπη. Τέτοια αυτοκινητάκια για κίνηση μέσα στην πόλη θα είναι τέλεια και θα παίζει το ρόλο του δεύτερου αυτοκινήτου ή του αστικού μέσου μετακίνησης άριστα.
-
Στα μειονεκτήματα αναφέρεις ότι χρειάζεσαι πεντάλεπτο για να μπριζώσεις κι άλλα τόσα το πρωί. Είναι όντως τόσα; Από τα βίντεο που έχω παρακολουθήσει, μάλλον προς το μισό λεπτό θα έλεγα ότι διαρκεί.
Το πεντάλεπτο είναι σχήμα λόγου, επειδή δεν έχω κλειστό γκαράζ φορτίζω στο φράκτη του σπιτιού μου (μένω αρκετά ερημικά) κι έχω ένα κουτί αποθηκευσης με λουκετάκι όπου φτάνει η μπαλαντέζα και αποθηκεύω το καλώδιο φόρτισης.
Ανοιξε πορτάκι αυτοκινήτου φόρτισης, άνοιξε κουτί να βγάλεις καλώδιο, κλέιδωσε λουκέτο μετά κλπ κλπ μπορεί να είναι 2-3-4 λεπτά, δε το έχω μετρήσει
Αν έχεις κλειστό γκαράζ και το καλώδιο μόνιμα συνδεδεμένο το να μπριζώσεις/ξεμπροζώσεις είναι όντως κάτω από λεπτό
-
Χοντρικά με νυκτερινό που το φορτίζω κάθε βράδυ έρχεται γύρω στο 1.5 ευρώ/100 χλμ.
Η μπαταρία του είναι στο 86% στα 4.5 χρόνια, υπολογίζω με μιά μέση πτώση 2-2.5% κάθε χρόνο σε 5-6 χρόνια να είμαι ακόμη >70-75% οπότε θα με καλύπτει ακόμη η αυτονομία του αν και τότε φαντάζομαι θα μπορώ να βάλω καινούργια 24άρα η μεγαλύτερη με 2-3κ
-
Λάηκ το ηλεκτρικό Ληφ ΜΚ1, ένα πολύ ξεχωριστό όχημα, που ακόμη είναι φρέσκο παρά τη δεκαετία που έχει στην πλάτη του. Βλέπω ότι έχουν αρχίσει να τα φέρνουν αρκετοί ως μετάχειρα, αυτό είναι θετικό, γλιτώνεις ένα κάρο λεφτά, και χτίζεται και εδώ μια βάση πελατών ικανή για να μπορεί η αντιπροσωπεία, και γιατί όχι αύριο και κάποιοι ιδιώτες, να τα σερβίρουν σωστά.
-
Η μέση κατανάλωση του Ληφ είναι σύμφωνα με το έγκυρο spritmonitor 17 Kwh ανά 100 χλμ., και με μέση τιμή τριφασικού νυκτερινού Γ1 από ΔΕΗ πάμε περίπου στα 11 λεπτά το kwh μαζί με τις επιπλέον χρεώσεις , άρα πάμε στα 1,9 ευρώ στα 100 χλμ. Δεν ξέρω πως κατέβηκες στο 1,55 ευρώ, μπορεί να κινείσαι λίγο περιαστικά, ή με πολύ μαλακό πόδι, ή να έχεις ένα πολύ ευνοικό συμβόλαιο από τρίτο πάροχο, αλλά είναι μικρή έτσι κι αλλιώς η διαφορά, θα το δεχθώ λοιπόν.
3.Καινούργια 24άρα μπαταρία στο αμέρικα αυτή τη στιγμή κάνει περί τα 5. 750 δολ. μόνο το ανταλλακτικό, ενώ έχω ακούσει τιμή έως και 7.500 δολ. μαζί με την εγκατάστασή και όλες τις εγγυήσεις της σε εξουσιοδοτημένο. Βρήκα μετάχειρη από Αγγλία (από τρακαρισμένο, ότι σου βγει δηλαδή), τη δίνουν 5.690 λίρες, χώρια τα μεταφορικά. Για να σου δώσω και μια έξτρα ένδειξη κόστους, στο Πρίους MK2/3 η μπαταρία του η οποία είναι μόλις 1,1 khw, κάνει 3.000 ευρώ εδώ, κομπλέ. Χωρίς να έχω ρωτήσει, εκτιμώ ότι στο Ληφ ΜΚ1 μια νέα μπαταρία στα μέρη μας θα κάνει αυτή τη στιγμή κάτι σε 8-10 καφετιά, κομπλέ εγκατεστημένη. Πως φαντάζεσαι ότι σε λίγα χρονάκια θα αλλάξεις εδώ 24άρα ή και μεγαλύτερη μπαταρία με 2-3 χιλιάρικα! μόνο? Ειναι κρίσιμο αυτό το νούμερο για τον προσδιορισμό του κόστους χρήσης, αν π.χ. επαληθευτείς και δώσεις 3.000 ευρώ για μια νέα μπαταρία, η οποία με τη σειρά της θα σου βγάλει πες 150.000 χλμ., τότε έχεις κόστος ανά 100 χλμ κάτι σε 3,5 ευρώ (= 1,55 + 2), το οποίο είναι φυσικά πολύ χαμηλό και μπορεί να ισοφαριστεί, και αν, μόνο από ιχ cng.
Αν όμως πάει 8.000 ευρώ, που εγώ εκτιμώ αυτή τη στιγμή για μια 24άρα, σου βγαίνουν 6,9 ευρώ τα 100 χλμ ( = 1,55 + 5,33), όσο ένα πετρέλαιο δηλαδής, μπορεί και λιγότερο!, και χωρίς κανένα από τους περιορισμούς του ηλεκτρικού. Προφανώς για ακόμη μεγαλύτερη μπαταρία (40kwh), θα θες ακόμη περισσότερα λεφτά, αν μπαίνει καν δηλαδή και δεν θέλει και άλλες μετατροπές ή είναι ασύμβατη με το ΜΚ1. Για πες.
https://enrg.io/how-much-does-a-nissan-leaf-battery-replacement-cost/
https://www.dei.gr/Documents2/TIMOLOGIA/ΤΙΜ-30-6-2020/TIMOK-XT-2020-G1N-JUN20(3πλο).pdf
-
-
- Η μέση κατανάλωση του Ληφ είναι σύμφωνα με το έγκυρο spritmonitor 17 Kwh ανά 100 χλμ., και με μέση τιμή τριφασικού νυκτερινού Γ1 από ΔΕΗ πάμε περίπου στα 11 λεπτά το kwh μαζί με τις επιπλέον χρεώσεις , άρα πάμε στα 1,9 ευρώ στα 100 χλμ. Δεν ξέρω πως κατέβηκες στο 1,55 ευρώ, μπορεί να κινείσαι λίγο περιαστικά, ή με πολύ μαλακό πόδι, ή να έχεις ένα πολύ ευνοικό συμβόλαιο από τρίτο πάροχο, αλλά είναι μικρή έτσι κι αλλιώς η διαφορά, θα το δεχθώ λοιπόν.
Στο περίπου μιλάμε πάντα, αρχικά δεν ξέρω αν στο συγκεκριμένο κόστος έχετε βάλει αναλογικά κ τις χρεώσεις δικτύου κτλ...γιατί ετσι βγαινει το πραγματικό κόστος... επίσης, για κάποιον που έχει ηλεκτρικό, συμφέρει να κοιτάξει εναλλακτικό πάροχο, που έχει χαμηλή Kwh στο νυχτερινό. Μακροπρόθεσμα κ το ένα λεπτό ακόμα του ευρώ, κάνει διαφορά... αν τα βάλεις δηλαδή σε ετήσιες καταναλώσεις...
-
Δεκτό, δεν το συζητάω άλλο αυτό το πόιντ. Το άλλο είναι το πρόβλημα, η μπαταρία.
-
https://dalasevrepair.fi/?fbclid=IwAR1ykbfUWd7usrJn1gyyNTGUBhj5cYFOcBqnJfOQ_OrCg6b5jjZ-htGrn2I
Κόστη μπαταριών, μετατροπών και αλλαγής module... με τιμές.
Approximate prices
24kWh->24kWh, 3000€
24kWh->30kWh, 5500€
24kWh->40kWh, ~5900€
30kWh->40kWh, ~4700€
##kWh->62kWh, ~9990€ (Not performed yet!)
70-90% State of health batteries, from a Nissan Leaf
One 0.5kWh 2S module, 100€/piece
One 1.25kWh 2S module, 200€/piece
Discounts for bulk buys over 10x modules!
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης