-
Με μπερδεψες ρε super@t, ε ας μην υπαρχουν diesel αφου τα υβριδικα εχουν ιδια νουμερα καταναλώσης με τα diesel.
Δεν ειανι αυτοσκοπος τα diesel. Ασε που ο ηχος τους δεν παλευεται με τιποτα....
Εγώ πάντως είμαι και κατά των diesel και των υβριδικών και των turbo. Ατμόσφαιρα 1500 1600 με 130 άλογα. Αν το βάρος του αυτοκινήτου είναι κάτω από 1300 κιλά μια χαρά γκάζι θα έχει.
Στην Ελλάδα δεν αλλάζουμε αυτοκίνητα κάθε 5 χρόνια για να μην μας νοιάζουν οι ζημιές. Οπότε παίρνεις το ατμοσφαιρικό toyota ,το κρατάς 20,30 χρόνια και αλλάζεις μόνο λάδια φίλτρα.
-
Θες κυβικα, αν οχι τοσο αλογα, για να μπορει να εχει ελαστικοτητα ο κινητηρας.
Οτι δεν πληρωσεις σε βλαβες ή μπαταριες θα τα δινεις σε φορο.
Ειδαλως, μαζι σου 3.0 λιτρα ατμοσφαιρα σε 1400κιλα αμαξωμα και να ξυριζει ψηλα και να τραβαει απο πολυ χαμηλα και χψεις turbo
-
https://local.toyota.gr/one/dynamic/v10/views/brochure/pdf/New-Generation-Yaris.pdf?v=3
https://www.car.gr/30004437-toyota-yaris-hybrid-active
O κυβος ερρίφθη
Αντε γεια Σαρακα που μου θες και 21.700
μου μενουν 4.500 στην τσεπα και εχω και καλυτερη εξυπηρέτηση,service,ανταλλακτικά,μεταπωληση
-
Αν δείτε στο zeperfs το mazda 2 -σαν ένα αυτοκίνητο με ατμοσφαιρικό κινητήρα, περίπου το ίδιο βάρος με το καινούργιο yaris και περίπου τις ίδιες επιδόσεις στην έκδοση με τα 115PS- δεν υστερεί στον τομέα της ελαστικότητας κινητήρα σε σχέση με τους τούρμπο αντιπάλους του εκεί γύρω στα 110-120 άλογα! Καταλαμβάνει πάντα δεύτερη/τρίτη θέση στα τεστ 60-100χλμ και 80-120χλμ που είναι πολύ συνηθισμένα χιλιόμετρα προσπέρασης σε επαρχιακό και ΕΟ αντίστοιχα. Δείτε εδώ και μια σύγκριση με το fiesta 1.0 ecoboost 125hp http://www.zeperfs.com/en/duel6812-5642.htm Δεν έψαξα για καταναλώσεις όμως σε αυτές τις ταχύτητες...
Στον τομέα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων δεν υστερεί κάπου. Ίσα ίσα δίνει απ την βασική έκδοση σχεδόν τα πάντα. Στον γαλλικό configurator η έκδοση design (2η στην σειρά) νομίζω είναι πλήρης. Στα 20870€ εκεί χωρίς έκπτωση, 18870€ με έκπτωση. Αν είναι και οδηγοκεντρικό όπως λένε λόγω πλατφόρμας μπορεί με αυτόν τον συνδυασμό κινητήρα - εξοπλισμού να είναι και value for money
Edit:
Γκουρού φοβερός! Μπράβο για το pdf με τον εξοπλισμό! Αλήθεια μόνο τα υβριδικά θα έχουν πίσω δισκόφρενα;;;
-
Αν δείτε στο zeperfs το mazda 2 -σαν ένα αυτοκίνητο με ατμοσφαιρικό κινητήρα, περίπου το ίδιο βάρος με το καινούργιο yaris και περίπου τις ίδιες επιδόσεις στην έκδοση με τα 115PS- δεν υστερεί στον τομέα της ελαστικότητας κινητήρα σε σχέση με τους τούρμπο αντιπάλους του εκεί γύρω στα 110-120 άλογα! Καταλαμβάνει πάντα δεύτερη/τρίτη θέση στα τεστ 60-100χλμ και 80-120χλμ που είναι πολύ συνηθισμένα χιλιόμετρα προσπέρασης σε επαρχιακό και ΕΟ αντίστοιχα. Δείτε εδώ και μια σύγκριση με το fiesta 1.0 ecoboost 125hp http://www.zeperfs.com/en/duel6812-5642.htm Δεν έψαξα για καταναλώσεις όμως σε αυτές τις ταχύτητες...
Στον τομέα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων δεν υστερεί κάπου. Ίσα ίσα δίνει απ την βασική έκδοση σχεδόν τα πάντα. Στον γαλλικό configurator η έκδοση design (2η στην σειρά) νομίζω είναι πλήρης. Στα 20870€ εκεί χωρίς έκπτωση, 18870€ με έκπτωση. Αν είναι και οδηγοκεντρικό όπως λένε λόγω πλατφόρμας μπορεί με αυτόν τον συνδυασμό κινητήρα - εξοπλισμού να είναι και value for money
Edit:
Γκουρού φοβερός! Μπράβο για το pdf με τον εξοπλισμό! Αλήθεια μόνο τα υβριδικά θα έχουν πίσω δισκόφρενα;;;
Μα καλά το hybrid 17300€ και το 1500αρι 15500e;. Πολύ ακριβό. Γιατί να δώσεις 15500 για yaris όταν η corolla sedan κάνει 16200€; Λογικά μόνο υβριδικά yaris θα πουλάει η toyota.
-
Η πρώτη Active έχει πολλές ελλείψεις. Ούτε καν ηλεκτρικά παράθυρα πίσω.
Αναδιπλωμενους κ θερμαινομενους καθρέπτες στην 4η (chic) έκδοση; εντύπωση μου κάνει. Κ φωτοχρωματικο καθρέπτη κάπου εκεί.
Είπαμε, πανάκριβο το Jazz αλλά χωράει μια οικογένεια μέσα. Δεν είναι ίδια αυτοκίνητα, αλλά απευθύνονται σε παρόμοια χρήση, γι'αυτό η Honda θα πουλάει 1 για κάθε 250 Yaris.
Επίσης, αυτή η τιμή με τα 15.355 είναι υβριδική;
Που ξεκινάει και που τελειώνει η υβριδική έκδοση γιατί τα αλλά δεν έχουν μεγάλο ενδιαφέρον για το πόπολο.
-
17335€ - 21720€ το υβριδικό, 15500€ - 19860€ το ατμοσφαιρικό βενζίνης
-
Ευχαριστω Jorge.
Στα 18 περίπου καλουτσικη τιμή, μήπως εκεί κοντά ξεκινάνε τα μικρά ηλεκτρικά πόλης και βολέψουν μερικούς όμως. Ίσως για πρώτη χρονιά θα έχει ανταγωνισμό στην αποκλειστικά αστική χρήση.
Ο υποψήφιος αγοραστής κάποιας καλής (και ακριβής) έκδοσης θα πρέπει σίγουρα να τσεκάρει και το Jazz, μπορεί να του προσφέρει περισσότερα με παρόμοια χρήματα.
Edit:
Hybrid Active Plus 19.200€
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/29983040/
Και λείπουν τα full led της επόμενης Style
Αναδιπλουμενοι/θερμ καθρέπτες της Chic και ηλεκτροχρωματικος της τελευταίας Premiere Edition.
Τα Πολύ βασικά αναφέρω που το 2020 τα θες..
-
Έχεις δίκιο, μάλλον η style είναι η πιο 'πλήρης' οικονομικά προσιτή έκδοση στα 20450€
-
Αν δείτε στο zeperfs το mazda 2 -σαν ένα αυτοκίνητο με ατμοσφαιρικό κινητήρα, περίπου το ίδιο βάρος με το καινούργιο yaris και περίπου τις ίδιες επιδόσεις στην έκδοση με τα 115PS- δεν υστερεί στον τομέα της ελαστικότητας κινητήρα σε σχέση με τους τούρμπο αντιπάλους του εκεί γύρω στα 110-120 άλογα! Καταλαμβάνει πάντα δεύτερη/τρίτη θέση στα τεστ 60-100χλμ και 80-120χλμ που είναι πολύ συνηθισμένα χιλιόμετρα προσπέρασης σε επαρχιακό και ΕΟ αντίστοιχα. Δείτε εδώ και μια σύγκριση με το fiesta 1.0 ecoboost 125hp http://www.zeperfs.com/en/duel6812-5642.htm Δεν έψαξα για καταναλώσεις όμως σε αυτές τις ταχύτητες...
Στον τομέα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων δεν υστερεί κάπου. Ίσα ίσα δίνει απ την βασική έκδοση σχεδόν τα πάντα. Στον γαλλικό configurator η έκδοση design (2η στην σειρά) νομίζω είναι πλήρης. Στα 20870€ εκεί χωρίς έκπτωση, 18870€ με έκπτωση.
Καλό το Mazda 2 ,αλλά πλέον δεν έρχεται Ελλάδα με τους 115hp , μόνο με τους 90.
-
H chic Yaris hybrid ποσο παει μετα τις προσφορες; Αυτη με ενδιαφερει.
-
τα υβριδικά θα έχουν σε ολες τις εκδοσεις πίσω δισκόφρενα;
-
τα υβριδικά θα έχουν σε ολες τις εκδοσεις πίσω δισκόφρενα;
Ναι.
Επίσης ηλεκτρικό χειρόφρενο, εμπρός υποβραχιονιο, αυτόματο κλιματισμό, πίσω αεροτομη (τα τελευταία 2 στις πρώτες εκδόσεις που δεν τα έχουν με συμβατικούς κινητήρες).
-
Γρηγορουτσικο και αυτο
8,4' 0-100
Εδω επιταγχυνση μονο με το ηλεκτροκινητηρα
-
Έχεις δίκιο, μάλλον η style είναι η πιο 'πλήρης' οικονομικά προσιτή έκδοση στα 20450€
μαλλον πρεπει να βγαλεις τα εισαγωγικα απο το πληρης και να τα βαλεις στο οικονομικα προσιτη
εχει βγει καπου τιμοκοταλογος για το hybrid?
-
-
ευχαριστω
-
Από 21.720 το hybrid Premier Edition.
1800 ποιο κάτω η συμβατική έκδοση (δεν συμφέρει κατά τη γνώμη μου).
-
Απλά το Premier Edition (κάτι σαν Launch Edition) έχει φουλ εξοπλισμό, τα πάντα όλα και είναι αρκετά ακριβό φυσικά.
-
Απλά το Premier Edition (κάτι σαν Launch Edition) έχει φουλ εξοπλισμό, τα πάντα όλα και είναι αρκετά ακριβό φυσικά.
20.450 είναι η Style και έχει και την Chic, οπότε δεν είναι πάρα πολύ μακρυά για full extra.
Νομίζω η Style με τα full led (παρακάτω έχουν μόνο led πορείας) είναι η βάση για μια αξιοπρεπής έκδοση, αλλά άμα βάλεις 2-3 πραγματάκια (φωτοχρωματικο; αναδιπλουμενους/θερμαινομενους;) φθάνει 'επικίνδυνα' κοντά στην Premier.
Επίσης, μόλις περάσεις τα λεφτά της Style κ Chic, είσαι στα μέτρα του Jazz που μάλλον είναι ποιό ολοκληρωμένο αυτοκίνητο!
Έπειτα, αν το θέλει κάποιος αυστηρά για πόλη, ίσως κ ένα Up/Corsa/208 (ηλεκτρικά φυσικά) να μπαίνει στην εξίσωση..το Toyota/Lexus hybrid δεν είναι ποια το cool kid, έχουμε πλεον ποιό πράσινες και μοδατες επιλογές.
Σκέψεις!
2020 Toyota Yaris