-
«Test drive: Hyundai Kona Hybrid»
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-hyundai-kona-hybrid
Στα ελληνικά test drive αναφέρουν τελική 160km/h , ενώ στα ξένα (αγγλικά κυρίως) λένε για 115mph - περίπου 185km/h-.
Τι ισχύει τελικά;
-
Εχει κάνει κανένας test drive το υβριδικό να μας πει εντυπώσεις;
Γιατί βλέποντας την τιμή δεν καταλαβαίνω το λόγο να προτιμήσει κάποιος το κονα αντί του chr.
-
Κάποιοι πιθανοί λόγοι προτίμησης του Κona hybrid αντί του CHR θα μπορούσαν να είναι α) πιο μικρές διαστάσεις (4.16μ. αντί 4.40),άρα καλύτερο για τις αστικές μετακινήσεις β) φθηνότερο κατά περίπου 1500-1600 ευρώ στη βασική έκδοση και με μάλλον καλύτερο εξοπλισμό -έχει π.χ. καλύτερο infotainment- γ) άλλου τύπου κιβώτιο -για όποιον το θέλει- δ) χαμηλότερο τεκμήριο (1.600 κ.εκ. αντί 1.800)
Σε θέμα κατανάλωσης υπερτερεί το CHR,αλλά εφ'όσον το κινείς κυρίως αστικά.
-
Eπίσημος Τιμοκατάλογος Kona hybrid (τους αναφερόμενους εξοπλισμούς δεν τους βρήκα):
https://www.hyundai.gr/wp-content/uploads/2020/06/kona_hybrid.pdf
edit: εδώ είναι και οι εξοπλισμοί (κάπου λέει ότι ισχύει εκπτωτικό κουπόνι 900 ευρώ ως στις 15/6)
https://configurator.hyundai.gr/configurator/kona-by-hyundai/kona-hybrid/
-
Καλησπέρα σε όλους σας. Επειδή πραγματικά είμαι σε μεγάλο δίλημμα, θα ήμουν ευγνώμων, εάν με βοηθούσατε.
Είμαι ανάμεσα στο Nissan Qashqai 1.5 115HP diesel Μηχανοκίνητο βγαίνει 20870 €με τα πάντα πλην Navigator
και στο Hyundai Kona 1.6 115ΗP diesel Μηχανοκίνητο βγαίνει 21500 € με τα πάντα πλην Navigator και πλαινές κάμερες και φώτα ομίχλης
Σημειώνω ότι είχα το Accent του 07. Πολύ σκληρή χρήση, έχει 400000 χλμ και είναι σαν καινούργιο. Τραβάει, ο κινητήρας δεν καίει ίχνος λάδι και φυσικά λειτουργεί σαν αθόρυβο
Ευχαριστώ πολύ
-
Καλησπέρα σε όλους σας. Επειδή πραγματικά είμαι σε μεγάλο δίλημμα, θα ήμουν ευγνώμων, εάν με βοηθούσατε.
Είμαι ανάμεσα στο Nissan Qashqai 1.5 115HP diesel Μηχανοκίνητο βγαίνει 20870 €με τα πάντα πλην Navigator
και στο Hyundai Kona 1.6 115ΗP diesel Μηχανοκίνητο βγαίνει 21500 € με τα πάντα πλην Navigator και πλαινές κάμερες και φώτα ομίχλης
Σημειώνω ότι είχα το Accent του 07. Πολύ σκληρή χρήση, έχει 400000 χλμ και είναι σαν καινούργιο. Τραβάει, ο κινητήρας δεν καίει ίχνος λάδι και φυσικά λειτουργεί σαν αθόρυβο
Ευχαριστώ πολύ
Κ τα 2 καλά είναι. Η τιμή του QQ είναι εξωπραγματική λόγω αλλαγής μοντέλου.
Βασικά είναι αρκετά μεγαλύτερο το QQ, κατά τα άλλα, το Kona είναι λίγο ποιο καινούργιο, υποθέτω έχει και λίγο(;) καλύτερη εγγύηση.
Από σχέδιο, περί ορέξεως..
Γενικά η Nissan δεν είναι αυτή που ήταν πριν δεκαετίες, νομίζω η πολύ παρέα με τη Renault τη χαλάρωσε λίγο, αλλά οι πωλήσεις νομίζω μιλάνε και από μόνες τους.
Δες τους χώρους και διάλεξε από εκεί τι σε βολεύει.
-
Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια. Το Nissan Qashqai είναι σε πολύ καλή τιμή, λόγω έκπτωσης στα ετοιμοπαράδοτα.
Για τη Nissan έχω ακούσει ότι στα 1500 κυβικά οι κινητήρες είναι Renault και αυτό λίγο με τρομάζει, διότι δεν έχω εμπιστοσύνη στα γαλλικά αυτοκίνητα.
Όπως και νά χει ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Καλή συνέχεια
-
Για τη Nissan έχω ακούσει ότι στα 1500 κυβικά οι κινητήρες είναι Renault και αυτό λίγο με τρομάζει, διότι δεν έχω εμπιστοσύνη στα γαλλικά αυτοκίνητα
O συγκεκριμένος κινητήρας είναι το μόνο που δεν πρέπει να σε τρομάζει. Είναι πολυδοκιμασμένος και πολυφορεμένος εδώ και πολύ καιρό από Duster έως Μerc ,με αξιοπιστία και ικανοποιητικότατη κατανάλωση.
Τουλάχιστον απ'όσα διαβάζω από τους κατόχους κι από τα forum,δεν τον έχω δοκιμάσει.
-
Συμφωνώ και εγώ. Γενικά οι Γάλλοι έχουν πολύ καλή παράδοση στα πετρέλαια. Αυτός ο 1.5 είναι σχεδόν στάνταρ κινητήρας!
Γενικά το QQ είναι μεγαλύτερο, οπότε λογικά θα 'φαίνεται' λίγο βαρύ στο δρόμο (παρόμοια ιπποδύναμη και για τα 2), αλλά το Kona ειναι 20 πόντους στο περίπου μικρότερο με ότι συνεπάγεται αυτό (χώρους, αποσκευές, αλλά και ελαφρύτερο και ποιο ευέλικτο στην πόλη και το παρκάρισμα).
Μέσα το Kona είναι ποιο σύγχρονο και αυστηρό, αλλά το QQ λίγο ποιο upmarket.
Η χαμηλή οθόνη του QQ εμένα δεν με βολεύει, κοιτάς κάτω.
Το πορτ-μπαγκάζ του Kona αρκετά μικρότερο.
Από τεχνολογίες ασφαλείας τι έχουν; αυτόματο φρεναρισμα/αναγνώριση σημάτων/διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας/κόπωση οδηγού;
Τα προσφέρουν και τα 2 αυτοκίνητα; εν έτη 2020 θα τα έβαζα ψηλά στη λίστα των επιλογών μου.
-
Ο 1,5 της Renault μπορεί να είναι στην αγορά και 15 χρόνια.
-
Ο τωρινός 1500 είναι καινούριος, δεν είναι αυτός που υπάρχει εδώ και 15 χρόνια.
-
Καλησπέρα , είπα να 'ξυπνήσω' λίγο το νήμα !
Πήγα σήμερα και έκανα test drive το Κονα στην έκδοση PREMIUM 1,0LT 120ps , δε θα σταθώ σε πολλές λεπτομέρειες γιατί 17 χρόνια μετά από το φοκους όλα μου φαίνονται σούπερ !
Στα συν : καλή ηχομόνωση , ωραία - ψηλή και πολύ ευρύχωρη θέση οδήγησις με αρκετές πληροφορίες οι οποίες δεν με κούρασαν αν και αρχάριος σε νέες τεχνολογίες , όμορφο εσωτερικό και βολικό για τον οδηγό ( δεν ακουμπούσαν τα γόνατα και τα μπούτια μου πουθενά ), αρκετό χώρο για τους πίσω ( είμαι 1,85 - 90 κιλά ) τα γόνατα μου απείχαν 8-10εκ από το σκληρό πλαστικό στην πλάτη του οδηγού το οποίο πλαστικό με ψιλοξενίζει αλλά με δεύτερη σκέψη βολεύει αν έχεις 2 καφράκια στα πίσω καθίσματα !
Στα πλην : Η κατανάλωση δεν έπεσε κάτω από 7λτρ/100χλμ δεν μπορώ να πω ότι δεν το πάτησα λίγο αλλά και πάλι μιλάμε για την στιγμιαία κατανάλωση όπου εκεί που το πήγα νορμάλ δεν έπεφτε !
Άλλα μείον δεν έχω , είπαμε όλα μου φαίνονται ουαου σαν να έδωσες φωτιά στον άνθρωπο των σπηλαίων !
Το έχει πάρει κάποιος να μας πει αν οι καταναλώσεις μένουν εκεί ?
σκέφτομαι για τον diesel αλλά φοβάμαι ότι θα ξυπνήσουμε ένα πρωινό και θα τους έχουν καταργήσει !
-
Έχουμε οικογενειακό το Kona 1.0 120ps εδώ και ένα χρόνο. Κίνηση κυρίως σε ταξίδια στην επαρχεία. Την προηγούμενη βδομάδα το πήρα για δουλειά. 13 χλμ στην Κηφισίας, σταμάτα ξεκίνα το trip έγραψε 13.5LT / 100km με φουλ aircondition. Ξέρω δεν βοηθάω και πολύ. Επίσης, για μένα οι χώροι είναι τραγικοί.
-
@Yem δεν το έχω αλλά με ενδιαφέρει η κατανάλωσή του. Από ότι λένε καλές καταναλώσεις θα δεις στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες και σταμάτα- ξεκίνα (με τα τεστ να μιλάνε για 5,5 λίτρα/100 km σε τέτοιες συνθήκες). Ο μεικτός κύκλος λογικά επιβαρύνει την κατανάλωση. Εσύ σε τί οδήγηση αναφέρεσαι; (πόλη με σταμάτα ξεκίνα και χαμηλές ταχύτητες ή κάτι άλλο;)
Από εκει και πέρα ας πει κάποιος που το έχει.
-
Από Συγγρού μέχρι Φάληρο και γυρίσαμε!κάναμε κάτι προσπεράσεις και μερικά ανοίγματα και ανέβασαν την κατανάλωση! Δεν είχα την εμπειρία να πω στον πωλητή να το τραβήξω λίγο στα στενά να το προσομοιώσω με την καθημερινότητα μου! Αλλά θα γίνει και άλλο td γιατί με ενδιαφέρει! Πολύ καλή τιμή για τα πολλά που προσφέρει στην 2 έκδοση του αλλά αν καίει τόσο παραπάνω από τις εργοστασιακες είναι απαγορευτικό για εμένα!
-
Το έχω 1 χρόνο τώρα. Στην κίνηση σε μικρές αποστάσεις (8-10) χλμ με κλίμα έχω δει και 11αρι. Από την άλλη σε μεγάλο ταξίδι πάλι με κλίμα με 4 άτομα φουλ φορτωμένο κ ταχύτητες 120-130 έγραψε 5,9
-
Το έχω 1 χρόνο τώρα. Στην κίνηση σε μικρές αποστάσεις (8-10) χλμ με κλίμα έχω δει και 11αρι. Από την άλλη σε μεγάλο ταξίδι πάλι με κλίμα με 4 άτομα φουλ φορτωμένο κ ταχύτητες 120-130 έγραψε 5,9
Δλδ μέσα στην Αθήνα με νορμάλ - οικονομική οδήγηση πόσο κατανάλωση σου δείχνει?
Είσαι ικανοποιημένος γενικά?
-
Στην πόλη με νορμάλ κίνηση και συνετή οδήγηση , γύρω στα 8 --8,5 αν και δεν δίνω μεγάλη προσοχή στις καταναλώσεις. Γενικά δεν είναι το πιο οικονομικό της κατηγορίας, άλλα είναι τα ατού του.
Πάντως τα πλαστικά στις πλάτες των καθισμάτων είναι αξία ανεκτίμητη όταν έχεις παιδιά πίσω
-
ποστ και βίντεο σε you tube όλοι λένε ότι την τσιμπάει την βενζίνα του! Με 40χλμ την μέρα που κάνω minimum ίσως πρέπει να δω κατι άλλο...
Πάντως Οκτώβριο με Νοέμβριο βγαίνει το face lift Με mild hybrid
-
Αν σε παίρνει οικονομικά κ σου αρέσει το αμάξι κοίτα κ το hybrid
Hyundai Kona