-
Έλα LAP σμπρώξε!!!! Σμπρώξε λίγο!!!!
999!!! Να το αφήσω;;;; χα!χα!χα!
υ.γ. δεν παίζει το σύστημα των 5 δευτερολέπτων στο τηλεχειριστήριο. Το αυτοκίνητο κλειδώνει, μπαίνει και ο συναγερμός και τα παράθυρα παραμένουν ανοιχτά.
-
Χσχα!
-
Χαχαχαχαχα καλοοοοο
Καλα με αυτην την φωτο θα ναι το καλυτερο μεταχειρισμενο σε παγκοσμιο επιπεδο
Α ρε καταιγιδα μην αλλαξεις καθολου οτι και αν σου λενε. Εισαι διαφορετικος και πολυ ωραιος. Κανε οτι γουσταρεις
-
Περί γαλλικών λοιπόν ο λόγος...
Θα πω και θα δείξω για τα δικά μου ...
Είναι στον 23ο χρόνο της ζωής του . Δεν έχει μπει ποτέ σε στεγασμένο γκαράζ . Παρκάρει στον κήπο δίπλα σε κάτι δένδρα . Δεν έχει βαφτεί ποτέ . Δεν κουδουνάει . Δεν τρίζει . Δεν έχουν θαμπώσει τα φανάρια του .
Εχει ταξιδέψει και την Ευρώπη . Εκαιγε στο ταξίδι 7-7,5 λίτρα βενζίνη . Στενοχωριόταν στην πόλη που ήταν διψήφια η κατανάλωση του .
Εχει αυτόματους καθαριστήρες , καθρέπτες , κλιματισμό .
Ο κινητήρας του λένε δεν ήταν μοντέρνος . Είναι ο κλασσικός TU 1.8 16V με 117 άλογα . Δεν έχει ζητήσει ποτέ λάδι . Εδώ βέβαια να πω ότι τα τελευταία 8-10 χρόνια δεν κάνει πολλά χλμ , μια και το οδηγεί η μητέρα μου . Πηγαίνει όμως στο εξοχικό και έχει δουλέψει και σε αγροτικές εργασίες μέχρι πριν λίγα χρόνια που μας έσπασε τις ελιές το χιόνι. Μπαίνει στα χωράφια με την υδρό , φέρνει τα λάδια στην Αθήνα , βολεύει η πέμπτη πόρτα και τα καθίσματα που μαζεύονται .
Τα πρώτα 15 χρόνια δεν ζήτησε τίποτα . Τα τελευταία επειδή κινείται πλέον ελάχιστα , ζητάει μπαταρίες και ενίοτε και σφαίρες γιατί ξεραίνονται στην χειμερινή σχεδόν ακινησία , αφού κινείται μία φορά την εβδομάδα και αυτό όχι πάντοτε .
-
Συνέχεια
Διανύει τον 16ο χρόνο της ηλικίας του . Επίσης παρκάρει σε ανοικτό χώρο , στον ακάλυπτο της πολυκατοικίας .
Από πλευράς εξοπλισμού τα πάντα όλα , εκτός από τα τελευταία συστήματα αυτόνομης οδήγησης , αν και από τότε είχε σαν έξτρα την επιλογή για την λωρίδα , όπου σου κούναγε το κάθισμα το αντίστοιχο κωλομέρι , όταν άλλαζες λωρίδα χωρίς φλας . Εννοείται ESP , XENON . Για τον 1.6 TU με τα 110 που φοράει ισχύουν τα ίδια με τον 1.8 . Δυστυχώς όμως έχει θέματα ο 1.4 μαθαίνω με τις φλάντζες .
Τα πρώτα 12 χρόνια δεν έβγαλε τίποτα . Μετά μου έβγαλε μία φορά πολλαπλασιαστή και ασφαλειοθήκη και ψυγείο καλοριφέρ .
Χρώμα , φώτα , αστέρι . Εχει ένα κατασκευαστικό λάθος στα πίσω αμορτισέρ , που χτυπάνε και ακούγονται .
Η 5άρα μπήκε στον 12ο χρόνο . Παρκάρει σε υπόγειο γκαράζ , οπότε δεν θα την κρίνουμε όπως τα άλλα . Αλλά έχει τα περισσότερα χλμ από τα άλλα δύο και είναι σαν καινούργια . Βλάβη έβγαλε πριν ένα χρόνο . Ηταν σπάνια και ακριβή . Η αντλία της υδροπνευματικής . Την περίμενα από Γαλλία 20 μέρες γιατί ίσως ήταν η πρώτη τέτοια βλάβη που βγήκε στην Ελλάδα για αυτό το μοντέλο. Αλλά μέχρι εκεί . Λαδάκια τίποτα . Είναι βέβαια για τα σημερινά δεδομένα αρχαίος ο δίλιτρος κινητήρας με το 5άρι σασμάν , αλλά είμαι τυχερός που δεν πήρα τον επόμενο της καταστροφικής συνεργασίας με την μπε εμ βε που ήταν φοβερά προβληματικός .
Το αμάξι έχει ακόμα φοβερή ποιότητα . Θα ήθελα να δω τις άλλες 5άρες και Ε σε ανάλογη ηλικία , γιατί κάτι άλλες που είχα δει σε φίλους σε πολύ νεώτερη ηλικία τα τριξιματάκια τους τα είχαν .
Εδώ θέλω να πω ότι η σιτροέν , τουλάχιστον παλιότερα , είχε διαφορές στην ποιότητα από τα ακριβότερα στα φτηνότερα μοντέλα . Διαβάζω στο σιτροέν φόρουμ για προβλήματα , αλλά οι περισσότεροι είναι πολύ ευχαριστημένοι .
Για τα καινούργια θα δούμε . Το 3 το έχει η κουνιάδα μου , αλλά έχει λίγα χλμ για να γκρινιάξει . Το δικό μου το αιρκρός μην ξεχνάμε είναι 2 ετών και ήταν 5-6 μήνες στον ήλιο και στην βροχή στην Αμφιθέας μέχρι να το πάρω . Δεν τρίζει όμως κάτι . Δεν δείχνει να έχει την ποιότητα της 5άρας , αλλά θα το συγκρίνουμε με την ίδια κατηγορία . Προχτές το πήγα για πλύσιμο . Εκεί που περίμενα στο βενζινάδικο ,είδα έναν κακομοίρη τυπάκο με ένα γιάρις 8ετίας , που έβαζε τσούκου , τσούκου λαδάκι στον κινητήρα . Ισως είχε τον περιβόητο 1.33 που έλεγαν ότι ρούφαγε όλη την παραγωγή της Λέσβου σε λάδι...
Επειδή όμως Γάτε μίλησες για πωλητές και άλλους ληζινοφάγους .
Εχοντας περάσει και εγώ από το λήζινγκ , εύκολα μπήκα στην λογική του : 'Δικό μου είναι ?' . Και μιλάμε για αμάξια που έκαναν 80 και 90000 και ήταν τα προσωπικά μου . Πόσο μάλλον αν είναι εταιρικά και είσαι και υπάλληλος . Οπως τους βλέπω στον δρόμο , είναι αυτοκινητοφάγοι . Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν έχουν δίκιο που κράζουν το τρίο . Αλλά όπως και να το κάνουμε έχουν και βεβαρυμένο παρελθόν .
Από την άλλη βλέπω στον δρόμο διάφορα βιτ κάποιας ηλικίας . Το χρωματάκι τους έχει θαμπώσει εντελώς , τα φωτάκια το ίδιο . Δεν είναι τα μόνα . Βλέπω και άλλες μάρκες . Τουότες , Οπελ κλπ .
Για τα πρίμιουμ δεν έχω πρόσφατη άποψη . Ας όψεται η κρίση . Αλλά παλιότερα και για εκείνα είχα μέτρια άποψη .
Γενικά τα μοντέλα της Πιεσει θεωρώ ότι για τα χρήματα που ζητάνε , προσφέρουν αρκετά . Πολύ περισσότερα από τους κάθε μορφής βαγκέληδες ή σχιστομάτηδες...
-
Κριου αν αποφασίσεις να δώσεις κανένα, πες. Δεν χρειάζομαι βέβαια, το αουρις είναι τζετ, αλλά και πιο ευρύχωρα είναι τα δικά σου και πιο σβέλτα και πατάνε καλύτερα.
Όχι την 5αρα, δεν θα έχω που να την παρκάρω (και η ξανθιά μεγάλη είναι βέβαια, αλλά λόγω ηλικίας δεν με νοιάζει).
Να τα χαίρεσαι.
-
Τοτε τι να σου πει;; για φιλολογικη συζητηση.
Ταξιδευτη θα πεσει γλυψιμο, παρε αδιαβροχο.
Εγω εχω παθει πλακα με τα φαναρια της c4 πως και εμειναν ετσι καθαρα;
-
υ.γ. δεν παίζει το σύστημα των 5 δευτερολέπτων στο τηλεχειριστήριο. Το αυτοκίνητο κλειδώνει, μπαίνει και ο συναγερμός και τα παράθυρα παραμένουν ανοιχτά.
Έχεις 4 'αυτόματα' ηλεκτρικά παράθυρα;
-
Τοτε τι να σου πει;; για φιλολογικη συζητηση.
Ταξιδευτη θα πεσει γλυψιμο, παρε αδιαβροχο.
Εγω εχω παθει πλακα με τα φαναρια της c4 πως και εμειναν ετσι καθαρα;
από αυτά που έχει μόνο την 5αρα δεν θελω ρε Lap. To c3 είναι καινούριο, σιγά μην το δώσει. Για C4 και την ξανθιά μιλάμε.
Lap διαβασε λιγο πιο προσεχτικά. Αλλού μιλαγανε για υποψήφιους οικογενειάρχες και εσύ καταλαβες υποψηφίους βουλευτές δημάρχους κλπ
-
Storm wrote:
Αυτό το λέω γιατί τυγχάνει να έχω εδώ παραδίπλα μου ένα παλικάρι 32χρονο που έκανε οικογένεια, πήγε και πήρε ένα Focus, το έχει 11 μήνες και έχει δώσει ήδη 1800euro για ζημιές που του έχουν κάνει έξω στο δρόμο που παρκάρουμε.
Ειλικρινά απορώ! Οδηγώ απο το 1993, μέχρι το 2011 έμενα κέντρο Αθήνα (Νεάπολη Αθηνών, στις παρυφές του Λυκαβηττού) και πάρκαρα σε κάτι στενά, ανηφόρες, στον περιφερειακό Λυκαβηττού, όπου έβρισκα τέλος πάντων. Και μετά το 2011 στα Βόρεια στον δρόμο πάρκαρα ακόμα και την Ζ4. Εεε ποτέ δεν είχα ζημιές και μάλιστα τόσο μεγάλης έκτασης. Που παρκάρει αυτός, σε εμπόλεμη ζώνη...αχαχα!?!?!
Έχω αλλάξει 8 αυτοκίνητα, κανένα δεν χρειάστηκε ούτε την παραμικρή επισκευή για να πουληθεί και μόνο το Panda ήταν ταλαιπωρημένο εξωτερικά, κυρίως από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη, αλλά το Panda ήταν για αυτή τη χρήση.
Παλαιοτερα στα 90ς και εγω ειχα αμαξι συνεχως εξω στην Αθηνα και οντως οι ζημιες ηταν ελαχιστες και συνηθως περιοριζονταν στο σπρωξιμο του προφυλακτηρα στα παρκαρισματα. Επισης μου εκλεψαν τους υαλοκαθαριστηρες. Ομως μετα το 2010 και εγω βλεπω ενα στα@@@@δι@@ τους και χτυπανε οτι βλεπουν μπροστα τους και οταν ερχοντε και οταν φευγουν (το 147 το χτυπησε ο γειτονας στον προφυλακτηρα--εννοειται ουτε καν εκανε τον κοπο να το αναφερει ενω ξεκαθαρα η μπογια του ειναι στο αμαξι και το αμαξι του εχει σημαδι στο σημειο επαφης_) Και συνεχως βλεπω τα αμαξια χτυπημενα συνηθως μικρα χτυπηματα. Εχουμε ωραια αυτοκινητα και προφατα ολοκαινουριο Α6 του κουτιου που παρκαρουν εξω ολα με ληζινγκ και αν τα δεις πως εχουν γινει σε μερικους μηνες τα κλαις αλλα βεβαια δεν τους καιγεται καρφι αφου τα αλλαζουν.
Πιστευω ρολλο παιζει οτι τα αμαξια εχουν μεγαλωσει σημαντικα και δεν υπαρχει χωρος να τα βαλουν οχι μονο η χαλαροτητα.
Τωρα αν δεν το βλεπεις απλα παιζει οτι σου φαινεται καθημερινοτητα και δεν ασχολεισαι με τετοιοα μικροπραγματα. Γιατι αν ερθω στην γειτονια σου θα σου δειξω τις ζημιες.
-
Storm wrote:
υ.γ. δεν παίζει το σύστημα των 5 δευτερολέπτων στο τηλεχειριστήριο. Το αυτοκίνητο κλειδώνει, μπαίνει και ο συναγερμός και τα παράθυρα παραμένουν ανοιχτά.
Έχεις 4 'αυτόματα' ηλεκτρικά παράθυρα;
Μου βάζεις δύσκολα. Τι εννοείς;
-
Που ειναι δυο σκαλων...αν τα πατησεις πιο βαθια α εβαινει μεχρι πανω μονο του.
Αυτο που κανουν εφε και φορουν και γυαλλια ντε...
(Ασχετο ξερεις ποσο κοστιζει αυτος ο διακοπτης......260 ευρω.....μου χαχαχα)
Βρε κοκκινε, αφου δεν θελεις να αγορασεις τι να σου πει οταν θα θελήσει να τα δωσει;;;
Ετσι για χαβαλε;;;
Παντως για το αλλο....
Δεν μπορουν δηλαδη οι υποψηφιοι πολιτικοι να ειναι οικογενειάρχες ή οι οικογενειαρχες δεν μπορουν να γι ουν υποψηφιοι πολιτικοι;
Αντέκρουσε αυτο το επιχείρημα τωρα...
-
α! Ok. Thanks. 'Αυτόματο' είναι μόνο του οδηγού. Αλλά που κολλάει αυτό με το ανέβασμα στο κλείδωμα του αυτοκινήτου;
-
Ε οταν ειναι αυτοματα κλεινουν με το κλειδι
-
Θεωρώ ότι είναι καθαρά θέμα εντολών στον εγκέφαλο και δεν έχει σχέση με την δυνατότητα αυτόματου ανεβάσματος/κατεβάσματος του παραθύρου. Άλλωστε τέτοια εντολή μπορεί να δώσει και ο συναγερμός.
-
Στο αιρκρός αυτόματα είναι τα δύο μπροστά . Οχι τα πίσω .
Στην C5 αυτόματα είναι όλα και ανεβαίνουν με το κλείσιμο .
Προς το παρόν μόνο την 5 θέλω να δώσω . Την έχω και σε καλή τιμή . Γιατί πλέον είναι πολύ μεγάλη για 2 άτομα, αφού ο γιός είναι μεγάλος και αυτόνομος . Ασε που όλοι θέλουν να τους πηγαίνω με την 5άρα για να αράζουν και να ρίχνουν και κανένα ύπνο . Το βαρέθηκα και αυτό . Παλιότερα δεν με πείραζε να οδηγώ . Μάλιστα επειδή άλλοι φίλοι οδηγούσαν άτσαλα , ως γρήγοροι , η 5 οδηγείται ως τε-τζε-βε με το κρουζ κοντρολ και τον κλιματισμό . Εχει σχεδόν 150.000 χλμ και πέρα από μένα δεν την οδηγούν άλλοι .
Το 4 έχει μόλις 90000 χλμ και κάνει τοπικές διαδρομές . Ετσι θα παραμείνει να τις κάνει .
Η ΧΑΝΤΙΑ κάνει λίγα χλμ από την μητέρα μου και ίσως βγεί για πώληση , σε λίγους μήνες . Είμαστε οικογενειακά σε μεταβατική κατάσταση αυτή την χρονιά .
Λαπ έχω δει πολλές φορές C4 με ολοκάθαρα φώτα . Βασικά δεν θυμάμαι να αναφέρουν τέτοιο θέμα στο σιτροέν φόρουμ .
-
Δεν το ήξερα ότι έχει και τα δύο παράθυρα αυτόματα μπροστά. Όσο ζω μαθαίνω...
-
Γιατί ? Μήπως το έχεις ανοίξει ποτέ....
-
Καλοταξιδο ταξιδευτή τώρα το πήρα χαμπάρι. Πολύ μπανικο είναι και ωραίο χρώμα.
-
Ευχαριστώ πολύ . Μτχ διετίας είναι .
Citroen C3 Aircross 2018