-
Καλησπέρα σας,
Είμαι μεταξύ Citroen C5 feel βενζίνη 1.200 130 χειροκίνητο 26.500 κλειδί και Nissan Xtrail N connecta πετρέλαιο 1.700 150 χειροκίνητο 27.500 κλειδί. Χιλιόμετρα 15.000 -18.000 ανά έτος, εκτός κέντρου Αθήνας με το 70% να αφορά ταξίδια. Με δύο πιτσιρίκια το βασικό ζητούμενο είναι συστήματα ασφαλείας και άνεση ταξιδιού . Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
Εγώ θα κοίταγα το C5 σε πετρέλαιο, τη δεύτερη έκδοση με 27.000
Nissan δεν το ξέρω το αυτοκίνητο, ο κινητήρας ακούγεται καλός και η τιμή επίσης.
Νομίζω παρόμοια θα είναι και τα 2 στο δρόμο, διαλέγεις ουσιαστικά groupe, Renault ή PSA.
Η χρήση σου φωνάζει 'πετρέλαιο' από μίλια μακρυά!
-
Αν σε ενδιαφέρει η οικονομία το πετρέλαιο θα σου καίει 1-2 λίτρα λιγότερο στα 100 και με φθηνότερο καύσιμο. Το νισσαν έχει συνολικά καλύτερους χώρους αλλά είναι και μακρύτερο. Από αξιοπιστία τώρα δεν ξέρω πως θα είσαι με το νισσαν ενώ και οι αντιπρόσωποι τους δεν έχουν καλό όνομα. Εγώ θα πήγαινα στο ντίζελ για 18000 εκτός Αθήνας κυρίως είναι και πιο δυνατός κινητήρας και σε ισχύ και σε ροπή. Με το Σιτροέν βέβαια λογικά θα παίρνεις πιο πολλά συστήματα ασφαλείας σωστά; Ή είναι περίπου ισοδύναμα; Αν η έκδοση του νισσαν κοντραρει την φιλ σε εξοπλισμό έχει προβάδισμα σαφές με μόνη ένσταση την αξιοπιστία.
Στα 27500 παίρνεις και το νέο Κούγκα ντιζελ
-
σημαντικά καλύτερες επιδόσεις και σημαντικά μεγαλύτερη οικονομία το ντίζελ στα αυτοκίνητα που κοιτάς.
-
Εντάξει ο 1.7 με τα 150 και με τα 1600 κιλά του xtrail δεν είναι και το οικονομικότερο πακέτο σε ντίζελ.
-
Νομίζω το xtrial κατασκευάζει Ιαπωνία.
-
Για τις προτάσεις σας. Σαφέστατα το Nissan υπερτερεί από χώρους κσι σχήμα, ενώ το Citroen είναι ένα επίπεδο επάνω από συστήματα ασφαλείας. Πρακτικά τα τρία ανεξάρτητα πίσω καθίσματα του aircross βοηθούν αλλά είναι λίγο στενά και ξενίζει εάν φιλοξενούν 3 άτομα. Όμως από εργονομία και άνεση είναι ψηλότερα από το xtrail, το οποίο το είχα νοικιάσει για ένα ΣΚ. Άριστο από ροπή και δύναμη. Αρκετά φτωχό το συστηνα πολυμέσων , αρίστη ορατότητα κσι άνετο ταξίδι. Το citroen μονο test drive όπου παραδοσιακά η απόσβεση της ανάρτησης είναι σε άλλο επίπεδο. Συνεπώς έχει προβάδισμα καθώς τα κύρια ζητούμενα είναι συστήματα ασφαλείας και άνεση. Απλά, επειδή η διαφορά στα ζητούμενα είναι μικρή δεν περνά απαρατήρητη η προοπτική οικονομίας του diesel.
-
Αν σκοπεύεις να κουβαλάς συχνά 5 άτομα να είσαι προετοιμασμένος για +9 στην βενζίνη ενώ και το τράβηγμα θα είναι προβληματικό τέτοια αμάξια φορτωμένα θέλουν ντίζελ. Η άνεση της ανάρτησης πρέπει να συνδυάζεται με ασφαλείς προσπεράσεις με 5 άτομα θα βυθίζεις το πόδι στο γκάζι του 1.2 θα καις και παλι δουλειά δεν θα κάνεις.
Αλλά στο μπάτζετ σου παίρνεις και το ντίζελ Σιτροέν απλά σε πιο απλή έκδοση. Αν σου αρέσει η ανάρτηση και άνεση του αιρκρος θυσίασε λιγα συστήματα ασφαλείας και πήγαινε στο ντίζελ θα το θυμασαι όταν θα είσαι φορτωμένος και θα χρειαστείς ρεπριζ.
-
Κοίταξε 5 αιρκρος σε χειροκίνητο ντίζελ που έχουν διάφορες αντιπροσωπείες με λίγα χλμ . Ετσι και αλλιώς η εγγύηση είναι 5 χρόνια ή 60000 χλμ .
https://www.car.gr/used-cars/citroen/c5_aircross.html?sort=pra&fuel_type=2
Οι τιμές παίρνουν παζάρι προφανώς
Ακόμα κοίταξε το Γκράντλαντ σε αυτόματο πετρέλαιο ή χειροκίνητο σε έκδοση 2020 με έξτρα το πακέτο ασφαλείας , ως παραγγελία , όπου επίσης υπάρχουν εκπτώσεις .
-
Όπως είπα, με το μπατζετ σου παίρνεις άνετα τη δεύτερη έκδοση diesel που είναι υπερπληρης κατα τη γνώμη μου και έχει όλα τα συστήματα ασφαλείας από τη βασική (εκτός από τη τυφλή γωνία που η PSA τη δίνει σε ανώτερες εκδόσεις αλλά όμως από όσο ξέρω δεν θεωρείται στα βασικά συστήματα ασφαλείας που θα είναι απαραίτητα στο κοντινό μέλλον).
Χθες που κάναμε οικογενειακό ταξίδι με 2 αυτοκίνητα, είχα το C3 μετά από καιρό και το lane assist μου έλλειψε πάρα πολύ..
Τι σου λείπει από τη δεύτερη έκδοση; Μήπως μπορείς να το βάλεις έξτρα για λίγα χρήματα και να είσαι και εντός budget;
Η πλατφόρμα της PSA πολύ ποιο σύγχρονη και ελαφριά από της Renault.
-
τα ζυγισω στο μυαλό μου και θα δούμε. Είναι γεγονός ότι αισθητικά, όσο και αν σας φαίνεται παράξενο, κλείνω προς το xtrail. Βοηθά περισσότερο και το γεγονός ότι έχει καθαρές γραμμές. Η πλατφόρμα όμως του citroen του δίνουν προβάδισμα. Μεταχειρισμένο έστω και με λίγα χλμ δεν παίζει, θέλω να σκίσω ζελατίνες! Επίσης εξοπλιστικά να παω στην inspire diesel αφήνω πίσω χρήσιμο εξοπλισμό.. βλέπουμε!
-
τυφλή γωνία
Το οποίο είναι το πιο χρήσιμο βοήθημα και το μοναδικό που θα ήθελα να έχω.
-
και το οποιο ειναι το τελευταιο που θα γινει στανταρ εξοπλισμος ,τυφλη γωνια και το καθετα διασταυρουμενο. Δεν υπαρχει οδηγος ακομα και ο πιο προσεκτικος που να μην εχει βρεθει εκτεθιμενος απο τυφλη γωνια
-
Dublin wrote:
τυφλή γωνία
Το οποίο είναι το πιο χρήσιμο βοήθημα και το μοναδικό που θα ήθελα να έχω.
Γι αυτό φαίνεται το βάζουν σαν τυράκι στη φάκα των πολύ ακριβών εξτρά, γιατί ξέρουν πως οι συνειδητοποιημένοι οδηγοί θα προσπαθήσουν να έχουν αυτό, κι όχι κάτι χαζά σαν αυτόματο φρενάρισμα για ποδηλάτη που θα διασχίζει το δρόμο όταν το αμάξι κινείται με 30 χαω. κι άλλα τέτοια που χαρίζουν αστεράκια στα τεστ NCAP.
-
Παιδιά υπάρχει πάντα και το έξτρα καθρεπτάκι για το τυφλό σημείο αν σας καίει τόσο με ΠΟΛΥ μικρότερο κόστος!
-
Παιδιά υπάρχει πάντα και το έξτρα καθρεπτάκι για το τυφλό σημείο αν σας καίει τόσο με ΠΟΛΥ μικρότερο κόστος!
Είναι αυτό αποτελεσματικό να μπει σωστά σε οποιοδήποτε όχημα;
-
Επειδή με ενδιαφέρει αρκετά και εμένα το C5 aircross ( απλά περιμένω να δώ και το νέο Leon να αποφασίσω , ναι γνωρίζω διαφορετικές κατηγορίες άλλα μόνο αυτά τα 2 μου αρέσουν)
Οι διαφορές Feel με Inspire είναι οι παρακάτω
Εσωτερικός αντιθαμβωτικός καθρέπτης
Ηλεκτρικοί, θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες
Pack City Camera
Σύστημα Mirror Screen
Pack Safety Plus: Προηγμένο Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με λειτουργία αναγνώρισης πεζών, δικύκλών και Front Cross Traffic Alert (Advanced Active Safety Brake - ενεργό μέχρι 140 km/h), Σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης (Collision Warning Alert), Ενεργό σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου (Active Blind Spot Monitoring - ενεργό από 12 έως 140 km/h)
Ζάντες αλουμινίου 18' diamantee bi-ton SwirlTώρα αν αξίζει η διαφορά στα λεφτά δεν ξέρω
Εγώ θα αγόραζα Inspire και απο το Feel με ενδιαφέρουν οι αναδιπλούμενοι καθρέφτες , καμερα , mirror screen
-
Ο όγκος και το βάρος του αυτοκινήτου αξίζουν να ανέβεις στην feel από την στιγμή που μιλάμε για οικογενειακό αυτοκίνητο. Επαναλαμβάνω ότι καταθέτω προσωπική μου άποψη
-
Καλά αυτό το ότι η ινσπαιρ δεν έχει mirror screen δλδ δεν μπορείς να συνδέσεις το 2020 το κινητό με την οθόνη σε αμάξι των +25000 είναι ότι ναναι ... επιπλέον η φιλ έχει και τα έξτρα αναπαυτικά καθίσματα γενικά έχει αρκετά παραπάνω αλλά κοστίζει και αρκετά παραπάνω.
-
Είναι αυτό αποτελεσματικό να μπει σωστά σε οποιοδήποτε όχημα;
Ναι γιατί όχι. Βγαίνουν σε διάφορα μεγέθη τετράγωνα ή στρογγυλά. Είναι ουσιαστικά ένας μικρός κυρτός καθρέφτης που τον κολλάς πάνω στον πλαϊνό σου (σε κάποια γωνία), με αποτέλεσμα να σου επιτρέπει να βλέπεις μεγαλύτερο φάσμα πίσω σου.
-
Παλιότερα τα φορούσαν αρκετά μεγάλα σεντάν, λογικό καθώς σε αυτά τα μακρυά οχήματα εκείνη η πλευρά δεν φαινόταν με τίποτα απ τον καθρέφτη. Όχι η πιο κομψή, αλλά φθηνή και αποτελεσματική λύση!
SUV/Crossovers Forum