Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SKODA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SKODA FORUM
    • 1
    • 2
    • 44
    • 45
    • 46
    • 47
    • 48
    • 59
    • 60
    • 46 / 60
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    50
    1199
    29135
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alex-mix
      alex-mix @sabas_thess last edited by

      Αμαξαρα ρε φίλε αλλά το τιμόνι είναι σαν μπούμερανγκ από πανηγύρι...

      Φίλε έγραψες χα χα χα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisma23 @alex-mix last edited by

        Αμαξαρα ρε φίλε αλλά το τιμόνι είναι σαν μπούμερανγκ από πανηγύρι...

        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ! Εγώ όταν το είχα πρωτοδεί σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες ήμουν σίγουρος ότι το είχαν κάνει έτσι επίτηδες όπως το καμουφλαζ στα πρωτότυπα που κυκλοφορούν για δοκιμές. Προβλέπω πεδίο δόξης λαμπρό για τους κινέζους κατασκευαστές aftermarket που θα ξεσκιστούν να πουλάνε μπρατσάκι - τσόντα για το τιμόνι (κάτω από τον αερόσακο).

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • H
          harisma23 @alex-mix last edited by

          Αμαξαρα ρε φίλε αλλά το τιμόνι είναι σαν μπούμερανγκ από πανηγύρι...

          ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ! Εγώ όταν το είχα πρωτοδεί σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες ήμουν σίγουρος ότι το είχαν κάνει έτσι επίτηδες όπως το καμουφλαζ στα πρωτότυπα που κυκλοφορούν για δοκιμές. Προβλέπω πεδίο δόξης λαμπρό για τους κινέζους κατασκευαστές aftermarket που θα ξεσκιστούν να πουλάνε μπρατσάκι - τσόντα για το τιμόνι (κάτω από τον αερόσακο).

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bolt @harisma23 last edited by

            εχουν πάλι τον κλασικό διακόπτη για τα φώτα αριστερά δίπλα στο τιμόνι; δεν αντέχεται άλλο, το κοιτάω τόσα χρόνια και μου ανεβαινει η πιεση..άι σιχτιρ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisma23 @bolt last edited by

              Δε βρίσκω τι άσχημο έχει αυτός ο περιστροφικός διακόπτης. Αλλά γούστα είναι αυτά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • L
                lap @harisma23 last edited by

                Χαχα καλα ισως υπαρξει και σπορτιφ τιμονι ως εξτρα,

                Απο ολο το εσωτερικο εκει κολλατε;;;

                Περιεργοι ειστε αδελφακι μου   

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • dimitriscsd
                  dimitriscsd @lap last edited by

                  Ρε παιδιά... Πραγματικά - και σας μιλάει άτομο που δεν έχει σε τεράστια υπόληψη τα VAG - ολοκαίνουριο αμάξι, με τόσα πράγματα που αξίζουν συζήτηση, αντικειμενικά όμορφο, πρακτικό, αξιοπρεπέστατο (τουλάχιστον εμφανισιακά) και κολλάτε στο πόσες ακτίνες έχει το τιμόνι και τι σχήμα έχει ο διακόπτης για τα φώτα;

                  Μακάρι πραγματικά, τα μόνα αρνητικά που θα έχει το νέο Octavia να είναι αυτά! Φαίνεται πολύ ολοκλήρωμένο σαν σύνολο και μπράβο στην Skoda για τα άλματα που έχει κάνει.

                  (υποκειμενικό σχόλιο) Καμία σχέση με τα υπόλοιπα κακάσχημα της γκάμας που φαίνονται σαν να έχουν όλα κάποιου είδους δυσμορφία!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sabas_thess @dimitriscsd last edited by

                    Δημήτρη πλάκα κάνουμε προφανώς. Το αμάξι το βλέπεις και στάζεις τι να λέμε. Προσωπικά από VAG Golf θα έπαιρνα αλλά αντικειμενικά είναι εντυπωσιακό αμάξι..

                    "I am what you made me", D.V.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • B
                      bolt @sabas_thess last edited by

                      το έθεσα μάλλον λαθος. περιμενω χρόνια να αλλαξουν το εσωτερικό τους σε όλα τα μοντέλα του γκρουπ (π Χ διακόπτης).όχι ότι είναι άσχημος. έστω και το τιμόνι είναι μια αλλαγη..

                      φυσικά και φαίνεται ωραίο, ειδικά πίσω, με τους χώρους του με τα όλα του.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • W
                        wantone @bolt last edited by

                        Μόλις γύρισα από την Skoda. Καλό χρυσό σε χώρους και χρηστικότητα το Karoq, αλλά μέσα δεν την παλεύω μια. Κατάθλιψη με έπιασε. Δύο μήνες που γυρνάω μόνο το HRV και το 'φτωχό' Eclipse Cross ήταν πιο ξενέρωτα μέσα. Μέχρι ο πωλητής με κατάλαβε και με πήγε να δω ένα στο συνεργείο που είχε digital cockpit και το 9,2'' infoteinment. Άνθρακας ο θησαυρός, ούτε κατά διάνοια. Φυσικά δεν το ζήτησα td. Καλά απέξω είναι σαν εκείνα τα μικρά τροχόσπιτα που ανατινάζανε στα καλά χρόνια του TopGear. Ο Χριστός και η μάνα του ασχήμια, sorry για το offtopic...

                        118 βενζινη sport line advanced ισως να σου αρεσει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          wantone @bolt last edited by

                          Μόλις γύρισα από την Skoda. Καλό χρυσό σε χώρους και χρηστικότητα το Karoq, αλλά μέσα δεν την παλεύω μια. Κατάθλιψη με έπιασε. Δύο μήνες που γυρνάω μόνο το HRV και το 'φτωχό' Eclipse Cross ήταν πιο ξενέρωτα μέσα. Μέχρι ο πωλητής με κατάλαβε και με πήγε να δω ένα στο συνεργείο που είχε digital cockpit και το 9,2'' infoteinment. Άνθρακας ο θησαυρός, ούτε κατά διάνοια. Φυσικά δεν το ζήτησα td. Καλά απέξω είναι σαν εκείνα τα μικρά τροχόσπιτα που ανατινάζανε στα καλά χρόνια του TopGear. Ο Χριστός και η μάνα του ασχήμια, sorry για το offtopic...

                          118 βενζινη sport line advanced ισως να σου αρεσει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • H
                            harisma23 @lap last edited by

                            Γύρε και Δημήτρη, αυθαιρέτως βγάλατε το συμπέρασμα ότι κολλάμε στο τιμόνι ή στο διακόπτη...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap @harisma23 last edited by

                              Χαρη, πλακα μας κανει δεν μπορει...

                              Χαβαλεδιαζεις.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • W
                                wallander last edited by

                                Καλησπέρα φίλοι μου.

                                Όντας κάτοχος του Octavia του '17, πριν το facelift, θέλω να αλλάξω λάμπες ώστε αυτές (H15) που χρησιμοποιούνται για φώτα ημέρας και μεγάλα, να είναι πιο έντονα/δυνατά και να μην έχουν αυτό το κιτρινωπό χρώμα. Εννοείται πως αναλόγως θα αλλάξω και τις Η7.

                                Δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να αλλάξω εντελώς τα φωτιστικά σώματα ούτε να πάω σε ακριβότερες λύσεις. Επειδή απ' όσα διάβασα ψάχνοντας είδα ότι υπάρχει διαφοροποίηση στην υποδοχή της λάμπας ανάλογα με τη χρονολογία, θα ήθελα να ρωτήσω αν έχει κανείς προβεί σε παρόμοια αλλαγή και αν έχει βρει κάποιο αξιόπιστο και σε λογικές τιμές κατάστημα.

                                Ευχαριστώ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • georgemit
                                  georgemit last edited by

                                  Έχω τη λύση στο πρόβλημά σου.

                                  Η15 λεντ ή αλογόνου

                                  https://autobeam.co.uk/collections/h15-715

                                  Η7 xenon, led, αλογόνου.

                                  https://autobeam.co.uk/collections/h4-499

                                  Γενικά από autobeam ψωνίζεις άφοβα. Πολύ καλή ποιότητα, ακριβούτσικες τιμές αλλά και 5 χρόνια εγγύηση. Είχα βάλει σε φιεστα με προτζέκτορα τα ξενον Η7 και εμεινα πολύ ικανοποιημένος.

                                  Στην περίπτωσή σου θα συνιστούσα λεντ Η15 αλλά για τις Η7 θέλει ψάξιμο καθώς το φανάρι σου δεν έχει προτζέκτορα και δε ξέρω αν τυφλώνεις.

                                  i30 160 N line!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • W
                                    wallander last edited by

                                    Ευχαριστώ φίλε μου. Θα το τσεκάρω αν και σε πρώτη ανάγνωση, οι τιμές είναι όντως λίγο τσιμπημένες.

                                    Θα μου επιτρέψετε άλλη μια ερώτηση. Βάσει του ευρετηρίου των Philips, Osram αλλά και τυχαίνω online καταστημάτων που λαμβάνουν υπόψη τους το έτος κατασκευής του αυτοκινήτου, η υποδοχή η δική μου (για την Η7 πχ) είναι η PGJ23t-1.

                                    Απ' το '17 και μετά, είναι η PX26d. Αυτό εννοείται πως περιορίζει τις επιλογές. Υπάρχουν αντάπτορες ώστε να μετατρέπεται η

                                    μία υποδοχή στην άλλη?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      bolt last edited by

                                      Εχουμε καμια ιδεα για κοστος της νεας octavia? Καπου διαβασα ιταλια 27κ.

                                      Οπως επισης και της rs υβριδιο που θα ερθει αργοτερα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kosnik last edited by

                                        Γεια χαρά, κάτοχος Fabia (2018), ήθελα να ρωτήσω κάτι μιας και μου φαίνεται περίεργο.

                                        Παρατήρησα πως όποτε έχω γυρισμένο τον αέρα στο κρύο (χωρις να εχω αναμμενο air condition), ο αέρας που βγαίνει από τους αεραγωγούς είναι σαφέστατα πιο κρύος από το εξωτερικό περιβάλλον. Είναι σχεδόν σα να είναι μονίμως σε λειτουργία το aircon.

                                        Είναι κάτι που έχει παρατηρήσει γενικά κανείς άλλος (όχι απαραίτητα Fabia owner) ? Ειναι ίσως προβλεπόμενη συμπεριφορά και έχω χάσει εξελίξεις? (πανω απο 10 χρονια κινουμαι με μηχανη, το αυτοκίνητο το πήραμε για τη γυναικα μου κυριώς)

                                        Σκέφτομαι το -τραβηγμενο- σενάριο να είναι συνεχώς, και λανθασμένα, το aircon αναμμένο. (Δεν έχει clima, κλασσικο aircon που αναβει με κουμπί)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • storm
                                          storm last edited by

                                          Αν είναι αναμμένο το AC θα ακούς το κομπρεσέρ και θα το καταλαβαίνεις και στο τράβηγμα του κινητήρα. Ανοιγόκλεισε το AC να δεις αν ξεκινά το κομπρεσέρ. Αν δεν ακούς τίποτα και δεν βλέπεις κάποια διαφορά στην συμπεριφορά του κινητήρα τότε:

                                          - είτε είναι μόνιμα το AC αναμμένο

                                          • είτε δεν παίρνει μπρος το κομπρεσέρ.

                                          Ειδικότερα στο Fabia όλα αυτά είναι εμφανέστατα γιατί ακούγεται όταν παίρνει μπροστά το κομπρεσέρ και φαίνεται και στην συμπεριφορά της μηχανής.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • K
                                            kosnik @storm last edited by

                                            Αν είναι αναμμένο το AC θα ακούς το κομπρεσέρ και θα το καταλαβαίνεις και στο τράβηγμα του κινητήρα. Ανοιγόκλεισε το AC να δεις αν ξεκινά το κομπρεσέρ. Αν δεν ακούς τίποτα και δεν βλέπεις κάποια διαφορά στην συμπεριφορά του κινητήρα τότε:

                                            - είτε είναι μόνιμα το AC αναμμένο

                                            • είτε δεν παίρνει μπρος το κομπρεσέρ.

                                            Ειδικότερα στο Fabia όλα αυτά είναι εμφανέστατα γιατί ακούγεται όταν παίρνει μπροστά το κομπρεσέρ και φαίνεται και στην συμπεριφορά της μηχανής.

                                            Ευχαριστώ. Θα το πάω και στο σερβις στην αντιπροσωπεία βεβαια γτ εχω αρλισει και τρώγομαι τωρα. Και ο κύριος λόγος που τρώγομαι ειναι οτι μου δώσανε ένα ίδιο μοντελο, ιδιου κινητηρα σαν αμαξι αντικαταστασης πριν ένα μήνα και παρατήρησα σχετικά μεγάλη διαφορά στο τράβηγμα. Στην αρχή νόμιζα οτι ειναι η έκδοση με τα 110 άλογα δλδ (και δεν ηταν)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 46 / 60
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr