-
Πρόλαβες και το δες;
Έχω χοντρά δάχτυλα ...
και πατιούνται τα 'μ' και τα °ν'..
Υ.γ
Αλλά και το st line και με αυτό το πεοφιλ, νταπ ντουπ είναι όλη μέρα στα εγκάρσια.
Υ.γ.1
Τον κατλαβα τον καημενο τον Αντωναρο, είχα ακούσει τότε στο ραδιοφωνο τους 'ότι να ναι' που στηρίζουν την μπούρδα από όπου και αν προέρχεται, οδηγούσα, σταμάτησα στην άκρη του δρομου και χτυπιομουν από τα γέλια μέσα στο αυτοκίνητο.
Υ.γ.2
Πάρτε γαλλική σιτροεν να δείτε τι σημαίνει άνεση, μετά από αυτήν όλα τα ίδια σκληρά είναι.
-
Τιμόνι όπου στο τέρμα της πρόσφυσης θα σου δώσει ενημέρωση ή και σιγουριά και το δευτερο μαι μεγαλη τελική σχέση μετάδοσης που στα 120 νομίζω δίνει 2.000 και κάτι σ.α.λ στον κινητηρα και ετσι δίνει την ψευδαίσθηση της 'εξαιρετικής ηχομόνωσης,' αλλωστε και οι τιμές των db δείχνουν μια μικρή διαφορά ίσως και λογω αυτού έναντι ενός ατμοσφαιρικού.
Τι αλλο εξαιρετικο απο τον μεσο ορο εχει ενα φιεστα;
Μα και στα 160χ.α.ω είναι πολύ ήσυχο, δεν μίλησα ποτέ για 120 χ.α.ω.
Τι άλλο εξαιρετικό έχει?
- Ποιότητα κύλισης (που άκουσες τα γκαπ γκουπ πραγματικά απορώ, 1000% ήταν χαλασμένο το Φιέστα που οδήγησες ή δεν είχε αέρα στα λάστιχα). Φοράει τα ίδια ελαστικά με το Mini που είχα και εκεί που με το Μίνι έπαιρνα το σφράγισμα στο χέρι με το Φιέστα πέρναγα αέρα, καμία σχέση, απίστευτα άνετο, τόσο που δεν πίστευα ότι οδηγούσα το ST Line. Ειδικά σε αυτό τον τομέα, μόνο με αυτοκίνητο της μεγαλύτερης κατηγορίας συγκρίνεται και είναι κάτι που ακόμα και το hardcore Drive το έχει γράψει.
- Οδική συμπεριφορά.
- Τιμόνι
- Κινητήρα
- Εξοπλισμό
Τι άλλο θες από ένα μικρό αυτοκίνητο?
Πάρτε γαλλική σιτροεν να δείτε τι σημαίνει άνεση, μετά από αυτήν όλα τα ίδια σκληρά είναι.
Πάντως το C3 με την 16αρα δεν μου φάνηκε και τόσο άνετο, το περίμενα καλύτερο και σίγουρα δεν έφτανε την ποιότητα κύλισης του Φιέστα.
-
και εγώ πρότεινα Fiesta, αλλά το Drive δεν είναι επιχείρημα, τελείως αδιάφορα άρθρα..
και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, ειδικά όσα βγήκαν 2019/2020 προσφέρουν τα περισσότερα του Fiesta, να λέμε την αλήθεια, έχει ανέβει πολύ η αυτοκίνηση σε αυτά τα τελευταία μοντέλα. Θα μπορούσα να πω ότι η διαφορά έχει μειωθεί πλέον πάρα πολύ.
Το C3, που είμαι φίλος της μαλακότητας και της άνεσής του, με τίποτα δεν κοντράρει το Fiesta, αλλά και την τελευταία πλατφόρμα της PSA σε οδηγικά χαρακτηριστικά.
Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το Corsa είναι μία καλή επιλογή επίσης. Εγώ το Polo δεν το έβαζα στα 3 πρώτα, και το Clio το σνομπάρω πολλές δεκαετίες τώρα! Τα περισσότερα στο κοντινό μου περιβάλλον πάντα κάτι έβγαζαν, και έχω ψυχολογικά με αυτό.
-
Όχι ρε χτυπά στην μέση, είναι σκληρουτσικο
Ααααα
Εμ πως φαίνεται ο μη γαλλοαναθρεμενος..
Εμ Φανή με τα μίνι κυκλοφορούσες μικρός για αυτό έχεις μάθει πλέον αλλιώς....
Έκανα και ρίμα.
Στα άλλα που λες για τον κινητήρα,
Ε και εγώ αν κατανάλωνα ένα λίτρο παραπάνω από τον άμεσο ανταγωνιστή και εγώ θα έιχα νεύρο και δύναμη.
Ο εξοπλισμός οντως είναι καλός.
-
Fiesta, Clio και Corsa θα κοιτούσα κι εγώ. Το polo χωρίς να είναι κακό αυτοκίνητο μου είναι αδιάφορο. Μεγάλο μείον η μικρή εγγύηση και τα ακριβά σέρβις της VW. Ίσως να λοξοκοιτούσα και το καινούργιο yaris αλλά νομίζω αργεί να κυκλοφορήσει.
-
Πάρε Astra που το δίνουν 14.800 αυτή την περίοδο και σταμάτα να ασχολείσαι με κουβαδάκια.
-
Συμφωνώ 100% για το Corsa και όσους το πρότειναν, το είχα ξεχάσει. Το πιο vfm στην κατηγορία, με ωραία μοτέρ, κορυφαίο αυτόματο (ενα το θέλεις) σε τιμή σκάνδαλο και πολύ καλό στον δρόμο, Γαλλικό γαρ. Ουσιαστικά είναι ένα 208 όχι απλά σε σωστή αλλά σε πολύ καλή τιμή. Ίσως η καλύτερη επιλογή, εαν μπεί στη μέση και το οικονομικό τυ θέματος, σαφώς καλύτερη επιλογή από το Polo.
Εμ Φανή με τα μίνι κυκλοφορούσες μικρός για αυτό έχεις μάθει πλέον αλλιώς....
Στα άλλα που λες για τον κινητήρα,
Ε και εγώ αν κατανάλωνα ένα λίτρο παραπάνω από τον άμεσο ανταγωνιστή και εγώ θα έιχα νεύρο και δύναμη.
-
Πριν το Μίνι είχα 2 3αρες (προ rft για να σε προλάβω), μετά Ζ4 και μετά Άσσο, οπότε το Μίνι ήταν εξαίρεση και όχι ο κανόνας, είχα μάθει σε άνετες αναρτήσεις. Και τα τελευταία 3 χρόνια Kuga,οπότε είχα μέτρο σύγκρισης για άνεση.
-
Προφανώς και καίει εαν το πατήσεις αλλά πηγαίνει...έπιασα για πλάκα τα 180χ.α.ω στην Εθνική, αλλά μπορεί να πάει και οικονομικά. Όμως εσύ απλά ρώτησες που ειναι πάνω από τον Μ.Ο το Φιέστα και απάντησα, δεν έβαλες κανόνες στην απάντηση, άρα το επιχείρημα για την κατανάλωση είναι άσχετο.
-
-
Σε αναμονη του νεου μου αυτοκινητου σε αυτη τη κατηγορια,εχω δει απο κοντα και τα τρια αυτα αυτοκινητα.Εγω επελεξα Κλιο γιατι ειναι το πιο συγχρονο,ειχα την καλυτερη προσφορα αλλα και,φυσικα, στο πορτοκαλι που το πηρα το πιο ομορφο απ ολα.....
Τωρα το Φιεστα απορριφθηκε γιατι ηταν το πιο ακριβο,λιγο ασχημουτσικο και λογω.....οθονης που δεν χωνευεται ετσι οπως την εχουν 'πεταξει' εκει..Θα μου πεις και το Κλιο εχει παρομοια,ναι αλλα λιγοτερο 'πεταχτη'.....Τα καλα του Φιεστα ηταν η οδηγικη ευχαριστηση και η 8 ετη εγγυηση.Το Κλιο ομως ειναι πολυ κοντα σε αμρσοτητα με το Φιεστα.
Το Πολο εχει τους καλυτερους χωρους αλλα ειναι ενα αδιαφορο αυτοκινητο.Παροτι κατοχος vw 20 χρονια δεν το προτιμησα λογω διετους εγγυησης.Πιο πολυ με ελκυε το Ιμπιζα το οποιο ειναι το ιδιο αυτοκινητο με πιο ομορφο ντιζαιν και λογικοτερη τιμη......
Τελος την τελευταια στιγμη απορριφθηκε το Κορσα βασικα λογω των χωρων στο πισω καθισμα,που ειναι μικροτεροι απο τα περισσοτερα σουπερμινι.
Οσον αφορα την αξιοπιστια των αυτοκινητων ειναι πλεον αστειο να μιλαμε εν ετει 2020.Με τοσα μπιπμπλικια που ειναι φορτωμενα απλα κανεις τον σταυρο σου να μην παει κατι στραβα....Οσο για το παρελθον της vw ναι μεν ειναι αμαρτωλο,αλλα εγω με 20 χρονια πειρας σε Πολο και Γκολφ το μονο προβλημα που αντιμετωπισα,ηταν μια πεσμενη ταπετσαρια του ουρανου στο Γκλοφ.Και αυτο που βλεπω στα συγχρονα vw ειναι μια σαφως βελτιωμενη αξιοπιστια.Τα παρελθοντα χρονια νομιζω περνουν.
Υ.γ. Μεγαλο ρολο στην αγορα μου επεξαν και τα φωτα led pure vision που ειναι στανταρ στην εκδοση expression την οποια πηρα.Απ τα υπολοιπα μονο το Κορσα εχει στανταρ φωτα led απο την elegance,ενω το Φιεστα εχει φωτα led μονο στην μεσαια σκαλα.....
-
τα λεφτα παντως που ειναι διατεθειμενος ο κοσμος να πληρωσει για full led σε σχεση με led μονο στην μεσαια σκαλα δεν μπορω να τα δικαιολογησω.Δεν μου εχει τυχει ποτε σε κανενα αυτοκινητο να βαλω τους προβολεις αλογονου και να μην βλεπω. Δεν νομιζω οτι κανουν την διαφορα που κανουν στην μεσαια σκαλα.
-
Τα LED στην μεσαία σκάλα είναι υπερ-αρκετά και αυτό που είναι κυρίως χρήσιμο. Φυσικά καλοδεχούμενα τα Full LED, αλλά δεν είναι deal breaker για εμένα, εφόσον υπάρχουν στην μεσαία σκάλα.
-
Εν ετει 2020 και οταν ολοι οι κατασκευαστες προσφερουν full led σε πιο φθηνα αυτοκινητα τοτε η κινηση της Φορντ ειναι 'μπαλωμα'....Βεβαια απ το καθολου,κατι ειναι κι αυτο.Αλλα ο συνδυασμος αλογονου στα ημερας και led στα μεσαια ειναι ασχημος και οπτικα.
-
Αλλα ο συνδυασμος αλογονου στα ημερας και led στα μεσαια ειναι ασχημος και οπτικα.
Μα και τα ημέρας LED είναι! Βασικά είναι LED ακόμα και όταν όλα είναι αλογόνου. Τώρα δίνει LED και στην μεσαία ως στάνταρ και μόνο η μεγάλη σκάλα είναι LED. Συμφωνώ ότι καλύτερα είναι τα Full, αλλά εδώ άλλοι δεν τα προσφέρουν καθόλου (βλ. C3).
-
Αυτο που λες ισχυει στην titanium.Η ST line εχει στανταρ full led ενω η πιο φθηνη connected εχει απλες λαμπες στα ημερας και led στη μεσαια σκαλα.
Κσι δεν αναφερω το Κορσα που,εστω σαν εξτρα, δινουν και matrix...!!!!!!
-
Αυτο που λες ισχυει στην titanium.Η ST line εχει στανταρ full led ενω η πιο φθηνη connected εχει απλες λαμπες στα ημερας και led στη μεσαια σκαλα.
Είσαι σίγουρος? Εγώ ξέρω ότι μόνο η ST Line έχει LED, όλες οι άλλες αλογόνου με φώτα ημέρα LED.
-
Νομίζω πως κάποια στιγμή έγινε μια αναβάθμιση, το έλεγε και ο πετραν αν θυμαμαι σωστά.
-
Είχα γράψει και εγώ για τις αλλαγές (μάλιστα είχα κάνει copy-paste την επίσημη ενημέρωση των εμπόρων από την FMH), και η βασική αλλαγή ήταν τα LED στον στάνταρ εξοπλισμο της ST Line. Δεν θυμάμαι κάποια άλλη αλλαγή, αλλά μπορεί και να κάνω λάθος.
-
Εχω το τελευταιο προσπεκτους του Φιεστα που αναφερει αυτο που λεω.....υπαρχει διαθεσιμο για κατεβασμα στο σαιτ της Φορντ.Βεβαια ισως αλλαξει ξανα με την αφιξη των ηπιων υβριδικων που αναμενονται συντομα....
-
Σωστός ο ad276. Όλα τα Fiesta έχουν Led στη μεσαία σκάλα. Τα Titanium και ST-Line όμως έχασαν το ACC, την κάμερα οπισθοπορείας, ενώ η οθονίτσα του 4,2' του οδηγού έγινε μονοχρωματική. Γενικά φαίνεται πως έχει ακριβύνει το Fiesta μιας και τα στάνταρ Led στη μεσαία σκάλα δεν έχουν επουδενί το ίδιο κόστος με τα στοιχεία που πρέπει να μπουν τώρα ως έξτρα.
Το Clio στα 16.000 περίπου, φαίνεται να είναι η καλύτερη καλύτερη επιλογή μιας και πέραν του κινητήρα σε σχέση με το Fiesta και των χώρων σε σχέση με το Polo, είναι είτε κορυφαίο, είτε πολύ κοντά στην κορυφή σε όλους τους άλλους τομείς.
RENAULT CLIO vs FORD FIESTA vs VW POLO