-
Σχετικά με το αυτόματο που δεν θα έχει χειριστήρια στο τιμόνι μένει μόνιμα στην αυτόματη λειτουργία; Ή έχει κάπου αλλού στην κονσόλα κουμπάκια; Αν και βλέπω στον περιστροφικό διακόπτη στο κέντρο έχει Μ άρα γυρίζει αλλά πώς ανεβοκατεβαίνουν;
-
Στα καινούρια το χειριστήριο των ταχυτήτων στο κέντρο δεν έχει Μ αλλά L (low). Αν το πατήσεις απλά κρατά μικρότερη ταχύτητα για περισσότερο. Είναι για όταν κατεβαίνεις κάποια κατηφόρα ή κάτι ανάλογο.
Υπάρχει ακόμα τρόπος να βάλεις χειριστήρια στο τιμόνι και Μ στον διακόπτη. Βάζεις νομίζω την προεγκατάσταση κοτσαδόρου. Σε οχήματα με κοτσαδόρο βάζουν ακόμα χειροκίνητη επιλογή για να μπορείς να κατεβάσεις όταν ρυμουλκείς. Μίλα με τον έμπορο να σου τα επιβεβαιώσει όλα αυτά αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έτσι πάει.
-
Ισχύει αυτό που λες με την προεγκατασταση κοτσαδορου αλλά τώρα μιλάω για ετοιμοπαραδοτα που δεν μπορείς να αλλάξεις τέτοια πράγματα
-
Σε ετοιμοπαράδοτα αν έχει Μ πάει να πει ότι θα έχει και χειριστήρια. Αν έχει L δεν έχει χειριστήρια.
Ανάλογα πότε κατασκευάστηκε.
Πάντως το καλό με την παραγγελία είναι πως παίρνεις ακριβώς αυτό που θες, αφού τα βάλεις κάτω και κρίνεις τι είναι απαραίτητο και τι όχι... Το κακό είναι πως πρέπει να περιμένεις... Εγώ ήμουν άτυχος και ενώ μου υποσχέθηκαν 3 μήνες περίμενα... 6.5!!!
Παρ όλα αυτά, ξέρω ότι είναι ακριβώς όπως το ήθελα οπότε και το χρόνο πίσω να γυρνούσα πάλι παραγγελία θα έκανα
-
Τελικά τα αυτόματα αυτά που λέω έχουν paddles κανονικά όσα είναι παραγωγής 02/2020 και μετά μπαίνουν έξτρα. Οπότε μεγαλώνει ο προβληματισμός ....
-
Σωστος για τα επι παραγγελία αλλά περα από την αναμονη που πλεον με τα lock down ειναι περισσότερο απροβλεπτες στα ετοιμοπαραδοτα παιζουν και κάποιες εκπτωσεις που δεν βρίσκεις στα άλλα. Αυτά φυσικα με την προυπόθεση ότι σε καλύπτει αυτό που βρίσκεις...για εμένα ιδανικό είναι active auto με κλιμα στανταρ που ενδεχομένως να έχουν τα νεα που θα έρθουν , όταν έρθουν...
-
μπορει να ειναι γνωστο αλλα θελω να ενημερωσω για κατι που ανακαλυψα. Απο την προηγουμενη εβδομαδα ειχα παρατηρησει οτι δεν δουλευει το ξεκλειδωμα αφης απο την μερια του συνοδηγου και πισω. παο την μερια του οδηγου δουλευε κανονικα. Μπορουσα λοιπον να κλειδωσω/ξεκλειδωδω το αμαξι μεσω των χειρολαβων αφης μονο απο την μια πλευρα. Οποτε θεωρησα οτι υπαρχει καποιο προβλημα. Χτες που ειχα χρονο το εψαξα λιγο και βρηκα απο ενα ξενο φορουμ καποιον που ειχε το ιδιο προλβημα με εμενα. Αυτο που συμβαινει λοιπον ειναι οτι μετα απο ακινησια πολλων ημερων (εχω καιρο να το χρησιμοποιησω επειδη δουλευω απο το σπιτι τον τελευταιο 3μηνο) το συστημα απενεργοποιει την δεξια μερια για οικονομια στην μπαταρια και αγηνει να λειτουργει μονο στην πορτα του οδηγου το συστημα ξελκειδωματος αφης. Το πηγα λοιπον μια βολτα μεχρι Παιανια μεσω Αττικης οδου και στον γυρισμο δουλευε και παλι κανονικα. Το λεω μην το αντιμετωπισει κανεις και θεωρησει οτι ειναι σφαλμα και τρεχει στις αντιπροσωπειες.
-
Ωραία πληροφορία και πολύ smart κίνηση λογισμικού! Στο θέμα μου έφτιαξα το εξελακι μου τα συν και πλην της κάθε περίπτωσης με 17 κατηγορίες αλλά και συντελεστές βαρύτητας! Νίκησε η επιλογή ακτιβ με σκορ 11-6 και όταν μπήκαν και οι συντελεστές 13.6-7.36!!!! Χιχιχι
Φυσικά περιμένω κι άλλες γνώμες μπας και αλλάξω!
-
Thin73 , ανέβασε το excelάκι να το δούμε !!!!
-
E! Δεν θέλω ειρωνείες! Εποικοδομητική κριτική!
Όπως βλέπετε το εξελακι είναι στο πόδι και διαβάζει εμφανείς διαφορές. Πχ έχω ξεχάσει το θέμα των πολλαπλών πίσω και δεν έχω γράψει για άνεση αναρτήσεων γιατί δεν μπορώ να τα αξιολογήσω καθαρά χωρίς να τα έχω κάνει χρήση.
Ούτε τα δύο επιπλέον προγράμματα οδήγησης του ακτιβ έχω βάλει βλέπω...γέρνει πολύ στο ακτιβ η κατάσταση....
-
Ωραία ιδέα!!
Φυσικά χωρίς καμία ειρωνία και δεν υπάρχει και λόγος κριτικής γιατί προφανώς το impact factor είναι καθαρά προσωπικό.
-
Άντε και επικαιροποιημενο !
Εννοείται ότι υπάρχει υποκειμενικοτητα και δεν υπάρχει και εμπειρία χρήσης από εμένα για κάποιες τεχνολογίες. Μετά από κάποιους μήνες πχ μπορεί κάποια να υποτιμηθούν και κάποια χαμηλής σημασίας να θεωρηθούν σημαντικότερα.
-
Nice !!!!! Εννοείται το υποκειμενικό είναι υποκειμενικό !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Το κόκκινο τι είναι ??? Ο υψηλότερος συντελεστής βαρυτητας ???
-
Οι συντελεστές βαρύτητας φαίνονται εκεί που λέει συντελεστής. Και ναι τα κόκκινα δλδ κιβώτιο , μπες βγες, και κοστος αγορας έχουν την μεγαλύτερη βαρύτητα στο δοκιμαστικό.
Φυσικά τα πράγματα είναι πιο σύνθετα. Πχ το κιβώτιο έχει μεγάλο συντελεστή βαρύτητας αλλά κανονικά δεν είναι τόσο ξεκάθαρη η νίκη του αυτόματου. Γιατί το κάθε κιβώτιο έχει τα επιμέρους συν και πλην κάποια από τα οποία βέβαια εξετάζονται επιμέρους πχ κόστος χρήσης επιδόσεις τέλη.
Ένα ακόμα βασικό που ξέχασα να βάλω είναι μέχρι που φτάνεις με το κάθε αμάξι! Και εδώ το ακτιβ κερδίζει πόντους.
-
Το Άκτιβ είναι εύκολα η καλύτερη επιλογή!
-
Μιλάμε πάντα active manual ( plus comfort pack , head up display) vs business auto ( plus marketing technology pack)
-
Ναι, μιλάω πάντα για τις δύο εκδόσεις που συγκρίνεις!
-
Μιλάμε πάντα active manual ( plus comfort pack , head up display) vs business auto ( plus marketing technology pack)
αυτές οι δύο εκδόσεις κοστίζουν το ίδιο? Πόσο;
-
Όχι 1000 ευρώ ακριβότερο το αυτοματο
-
Πιστεύω είναι ξεκάθαρη η υπεροχή του Άκτιβ και θα κοστίσει και €1.000 λιγότερα!
Ford Focus MK4