-
Είχε την οθόνη την ψηφιακή. Άρα δεν ήταν η βασική πάντως κόκκινες ραφές δεν είδα δεν ξέρω ποια ήταν. Η stline αν βγαίνει και χωρίς κόκκινες ραφές ίσως ήταν πάντως δεν ήταν τιτανιουμ
-
Επίσης ξέχασα να αναφερω το κιβώτιο. Εξαιρετικό σφικτό καμιά ασάφεια από τα καλύτερα που έχω οδηγήσει μου θύμισε λίγο το cx7 μου!
-
Είχε την οθόνη την ψηφιακή. Άρα δεν ήταν η βασική πάντως κόκκινες ραφές δεν είδα δεν ξέρω ποια ήταν. Η stline αν βγαίνει και χωρίς κόκκινες ραφές ίσως ήταν πάντως δεν ήταν τιτανιουμ
Έχουν φέρει και κάποια titanium με εξοπλισμό την ψηφιακή οθόνη και τα Full led.Η st-line νομίζω έχει στανταρ κόκκ. ραφές. Άρα μπορεί να ήταν μια titanium με extra.
Συμφωνώ σε όσα λες,βασικά το κυριότερο μείον του αυτοκινήτου είναι οι χώροι για τους πίσω,ειδικά αν οι μπροστινοί είναι ψηλοί.Βέβαια για μένα που είμαι 1.76,μια χαρά είναι.
Μια και το οδήγησες,να σε ρωτήσω πως σου φάνηκε ως άνεση και συμπεριφορά σε σχέση με το scross; (ρωτώ επειδή κι εγώ scross έχω, το fl)
-
Μοιάζουν αρκετά οδηγικά το πούμα αν και 3-4 πόντους χαμηλότερο μου φάνηκε ότι καθόμουν λίγο ψηλότερα είχαν και παρόμοιο τράβηγμα αλλά με κάνα +2 λτ πάνω σε κατανάλωση το πούμα
Ένα που μου έκανε εντύπωση , ήμουν συνεχώς αριστερό ρεύμα μουδανιων και γεωργικής σχολής , εννοείται το παταγα συνέχεια αλλά και όταν δεν έτρεχα πολύ παρότι το αμάξι δεν το λες και ογκωδες διαπίστωσα ότι εύκολα άναβαν φλας δεξί οι προπορευομενοι να πιάσουν δεξιά χωρίς να τους πιέζω.
Είχα να το νιώσω αυτο από το ματσο cx7. Θεωρώ έχει να κάνει με την πορσικη εμφάνιση του το οποίο παραπέμπει σε αμάξι που θέλει να τρέξει και υποσυνείδητα οι οδηγοί κάνουν χώρο
-
Είχε την οθόνη την ψηφιακή. Άρα δεν ήταν η βασική πάντως κόκκινες ραφές δεν είδα δεν ξέρω ποια ήταν. Η stline αν βγαίνει και χωρίς κόκκινες ραφές ίσως ήταν πάντως δεν ήταν τιτανιουμ
Και η βασική (Titanium) έρχεται με την ψηφιακή οθόνη, έχουν ακόμα το launch pack και δεν υπάρχει Titanium χωρίς ψηφιακή οθόνη και full LED. Εαν δεν ήταν ST Line / ST Line X θα ήταν Titanium, δεν υπάρχει άλλη έκδοση! Είδες εαν είχαν μασάζ τα καθίσματα?
Επίσης ξέχασα να αναφερω το κιβώτιο. Εξαιρετικό σφικτό καμιά ασάφεια από τα καλύτερα που έχω οδηγήσει μου θύμισε λίγο το cx7 μου!
Και σκέψου ότι αυτό είναι το 'κακό' κιβώτιο της Ford, καμία σχέση με το 6αρι που φοράνε τα 1.5 το οποίο είναι πολύ καλύτερο!
-
Γιατί τέτοια δυσκαμψία η Ford με το αυτόματο κιβώτιο στο Puma;
Διαθέσιμο μόνο στον βενζινοκινητήρα με τα 125 άλογα.
Η γκάμα του νέου Ford Puma εμπλουτίζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και κινητήρα ντίζελ
-
Γιατί τέτοια δυσκαμψία η Ford με το αυτόματο κιβώτιο στο Puma;
Διαθέσιμο μόνο στον βενζινοκινητήρα με τα 125 άλογα.
Η γκάμα του νέου Ford Puma εμπλουτίζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και κινητήρα ντίζελ
Ξέρω γω, για να κόψει πωλήσεις απ' το Juke ίσως !
Το ότι θα είναι μόνο στο 1000άρι, έτσι κι αλλιώς αυτό αφορά στους περισσότερους Έλληνες αγοραστές...
Ότι θα είναι SUV με διπλοσύμπλεκτο (ακούς διπλοσύμπλεκτο Ford και σε κόβει κρύος ιδρώτας ) - ξέρω είναι άλλο κιβώτιο - άντε, 'πάει στο διάολο...', κι ας έχουν κορυφαίο κιβώτιο διαθέσιμο να βάλλουν (δε χωράει ήθελα να ξέρω;)
Κάτσε να μάθουμε και την τιμή, τότε θα πέσει πολύ κλάμα ή γέλιο, ανάλογα αν θα το βλέπει κανείς απ' τη πλευρά του αγοραστή ή του τύπου που κάνει βόλτες στις εκθέσεις αυτοκινήτων...
-
Προφανώς και είναι τελείως παράλογο και ακατανόητο το αυτόματο κιβώτιο να ΜΗΝ είναι διαθέσιμο με το mHEV σύστημα σε κάνεάν Ford. Κάπου έχουν χάσει την μπάλα μου φαίνεται....σπασμοδικές και παράλογες κινήσεις!
Ότι θα είναι SUV με διπλοσύμπλεκτο (ακούς διπλοσύμπλεκτο Ford και σε κόβει κρύος ιδρώτας ) - ξέρω είναι άλλο κιβώτιο - άντε, 'πάει στο διάολο...', κι ας έχουν κορυφαίο κιβώτιο διαθέσιμο να βάλλουν (δε χωράει ήθελα να ξέρω;)
Κάτσε να μάθουμε και την τιμή, τότε θα πέσει πολύ κλάμα ή γέλιο, ανάλογα αν θα το βλέπει κανείς απ' τη πλευρά του αγοραστή ή του τύπου που κάνει βόλτες στις εκθέσεις αυτοκινήτων...
-
Χωράει, αλλά είναι πολύ πιο ακριβό από την διπλοσύμπελκτη βαλκεία!
-
Η τιμή θα ξεκινάει, σύμφωνα με ένα πωλητή στην Βελμάρ από €25.000 περίπου, όσο και το diesel. Τώρα ή κάτι ξέρει ή μου το είπε για να αγοράσω το mHEV που έχει ετοιμοπαράδοτο!
-
-
Δεν ισχύει ότι ένα πλανητικό είναι ακριβότερο από ένα διπλοσύμπλεκτο. Τα πλανητικά έχουν μεγαλύτερες απώλειες και είναι και βαρύτερα. Αυτό δημιουργεί πρόβλημα σε πιο αδύναμους κινητήρες κυρίως. Ακόμα και στο νέο Focus ST, το πλανητικό κόβει 0,3'' στο 0-100, σε σχέση με το χειροκίνητο. Ένα διπλοσύμπλεκτο θα ήταν 0,3'' ταχύτερο από το χειροκίνητο, όχι αργότερο!!! Για αυτό σε αυτοκίνητα με λίγα άλογα δεν προτιμώνται. Ένας άλλος λόγος είναι οι ρύποι.
-
Τα δεδομένα που έχω ως τώρα για κατανάλωση ( με ελαφρύ πόδι στο γκάζι) : σε 3234 χλμ μέσος όρος ( πόλη, εθνική, ανηφόρες, κατηφόρες, λίγο air-condition κλπ) 5,8 lt/100χλμ. Σε συνθήκες πόλης 6,1lt/100χλμ. Πάντα σύμφωνα με τον μετρητή του αυτοκινήτου. Για πιο χαρούμενη οδήγηση θα πρόσθετα ( χωρίς να έχω κάνει κάποια μέτρηση)περίπου 0.5lt.
Βασίλης
-
Πολύ χαμηλές καταναλώσεις πρέπει να έχεις όντως ελαφρύ πόδι! Καλοταξιδο!
-
Δεν ισχύει ότι ένα πλανητικό είναι ακριβότερο από ένα διπλοσύμπλεκτο. Τα πλανητικά έχουν μεγαλύτερες απώλειες και είναι και βαρύτερα. Αυτό δημιουργεί πρόβλημα σε πιο αδύναμους κινητήρες κυρίως. Ακόμα και στο νέο Focus ST, το πλανητικό κόβει 0,3'' στο 0-100, σε σχέση με το χειροκίνητο. Ένα διπλοσύμπλεκτο θα ήταν 0,3'' ταχύτερο από το χειροκίνητο, όχι αργότερο!!! Για αυτό σε αυτοκίνητα με λίγα άλογα δεν προτιμώνται. Ένας άλλος λόγος είναι οι ρύποι.
Στην πραγματικότητα το auto είναι γρηγορότερο από το manual. Μιλάμε με οδηγό φυσιολογικού επιπέδου. O Senna ίσως άλλαζε γρηγορότερα!
-
Ευχαριστώ πολύ! Το οδηγώ προς το παρόν στο normal mode. Ελαφρύ πόδι υποχρεωτικά λόγω στρωσίματος ( αν υπάρχει;;;), με 2 άτομα συνήθως, max speed μέχρι 120 χλμ/ώρα, περιστασιακά τα 140χλμ/ώρα. Πάντως στο sport mode είναι πολύ πιο ζωντανό, αλλά καίει και παραπάνω!
Βασίλης
-
Δεν ισχύει ότι ένα πλανητικό είναι ακριβότερο από ένα διπλοσύμπλεκτο.
Εϊσαι σίγουρος? Γιατί τα περισσότερα άρθρα αυτό αναφέρουν. Επίσης της Ford είναι ακόμα πιο ακριβό γιατί συνυάζει διαφορετικές τεχνολογίες. Για κατανάλωση και ρύπους συμφωνώ, για επιδόσεις μόνο για 0-100, γιατί σε ρεπρίζ δεν έχουν διαφορά και στο χειροκίνητο είναι και θέμα οδηγού ενώ στο άλλο απλά κλωτσάς τέρμα το γκάζι!
-
REALZEUS wrote:
Δεν ισχύει ότι ένα πλανητικό είναι ακριβότερο από ένα διπλοσύμπλεκτο. Τα πλανητικά έχουν μεγαλύτερες απώλειες και είναι και βαρύτερα. Αυτό δημιουργεί πρόβλημα σε πιο αδύναμους κινητήρες κυρίως. Ακόμα και στο νέο Focus ST, το πλανητικό κόβει 0,3'' στο 0-100, σε σχέση με το χειροκίνητο. Ένα διπλοσύμπλεκτο θα ήταν 0,3'' ταχύτερο από το χειροκίνητο, όχι αργότερο!!! Για αυτό σε αυτοκίνητα με λίγα άλογα δεν προτιμώνται. Ένας άλλος λόγος είναι οι ρύποι.
Στην πραγματικότητα το auto είναι γρηγορότερο από το manual. Μιλάμε με οδηγό φυσιολογικού επιπέδου. O Senna ίσως άλλαζε γρηγορότερα!
Σύμφωνα με τα επίσημα νούμερα της Ford. Και προφανώς πρέπει να είναι κάποιος που ξέρει να οδηγεί χειροκίνητο, όχι να αλλάζει σαν θείτσα...
'Interestingly, the auto-box doesn’t come with a speed advantage; the auto ST will get to 62mph in 6.0 seconds – that’s 0.3 seconds slower than the manual.'
https://www.carmagazine.co.uk/car-news/first-official-pictures/ford/focus-st/ -
REALZEUS wrote:
Δεν ισχύει ότι ένα πλανητικό είναι ακριβότερο από ένα διπλοσύμπλεκτο.
Εϊσαι σίγουρος? Γιατί τα περισσότερα άρθρα αυτό αναφέρουν. Επίσης της Ford είναι ακόμα πιο ακριβό γιατί συνυάζει διαφορετικές τεχνολογίες. Για κατανάλωση και ρύπους συμφωνώ, για επιδόσεις μόνο για 0-100, γιατί σε ρεπρίζ δεν έχουν διαφορά και στο χειροκίνητο είναι και θέμα οδηγού ενώ στο άλλο απλά κλωτσάς τέρμα το γκάζι!
Ναι είμαι. Συμφωνώ όμως ότι στο αυτόματο μπορούν να πετύχουν όλοι τον εργοστασιακό χρόνο, ενώ στο χειροκίνητο είναι θέμα οδηγού. Μια ενδιαφέρουσα σύγκριση χειροκίνητου vs διπλοσύμπλεκτου:
-
Το βίντεο με την σύγκριση το είδες; Δεν νομίζω να αλλάζει σαν θείτσα ο τύπος. Φυσιολογικά αλλάζει. Δεν είπαμε να παίζεις και καράτε με το κιβώτιο.
Στα χαρτιά είναι πιο αργό. Στην πραγματικότητα όπως βλέπουμε και στο βίντεο αλλάζει ταχύτατα το auto και πετυχαίνει κάτω από τον χρόνο που δηλώνει η Ford.
-
Ποστάρω κι εδώ αυτό που έμαθα σήμερα για τις εκδόσεις του Puma:
Φάνη, δυστυχώς τελικά είχε δίκιο ο teo mak για την κατάργηση της Titanium.
Σήμερα πήγα για την αλλαγή της κλειδαριάς στο Fiesta (Σφακ. Κηφισός) και ρώτησα έναν πωλητή για titanium 155 και μου είπε πως καταργείται στην Ελλάδα,έχουν μείνει μόνο κάτι λίγα σε 125hp και μετά τέλος.Θα εισάγεται μόνο St-line kai ST-line Χ. H St-line 155 βγαίνει μου είπε γύρω στα 25.000.
Για να σιγουρευτώ, πήρα τηλ. και τον δικό μου πωλητή στη Βουλιαγμένης (γνωριμία 13 ετών από 2007 που είχε πάρει ο πατέρας ένα Focus ST,από τότε που ήταν Ford στην Λ.Τατοϊου,στη Μεταμόρφωση,1ος ξάδερφος καλού φίλου και συναδέλφου) και μου το επιβεβαίωσε, προσθέτοντας όμως ότι θα εισάγεται και η Vignale.
Σε εγγλέζικο pdf (το έχω στο κινητό,δεν ξέρω πως να το κατεβάσω εδώ) με τα επίσημα χαρακτηριστικά, όταν πρωτοκυκλοφόρησε το Puma, λέει ότι για Trend/Titanium η απόσταση από το έδαφος είναι 16,6εκ., ενώ η St-line/St-line X είναι 16,4εκ.Μικρή διαφορά (2mm), αλλά υφίσταται.
-
Αλλιώς μου τα είπε ο γνωστός μου πωλητής, αλλά ήταν πριν 5 ημέρες, ίσως να μην είχε ενημερωθεί. Εαν όντως ισχύει, είναι μεγάλη μ@λ@κία της FMH και τελείως αψυχολόγητο (εκτός εαν έχουν θέμα με την παραγωγή). Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην εισάγεται, έστω και με παραγγελία για όποιον θέλει.
-
για την τιτανιουμ. RIP
Ford Puma 2019