-
Καλά, είπες τώρα ΤΟ αστείο. Σιγά που θα μας έγραφαν κλήση για κάτι τέτοιο. Εδώ δεν γράφουν για άλλα σοβαρότερα.
Δεν θα συμφωνήσω όμως στα υπόλοιπα. Πηγαίνω κανονικότατα και φυσιολογικότατα. Βρίσκομαι σε δημόσιο δρόμο και ξαναλέω σε κανενός την αυλή. Όσο δικαίωμα έχει ο οποιοσδήποτε να πηγαίνει με 100,110,120,130,200 άλλο τόσο έχω κι εγώ δικαίωμα να πηγαίνω κι εγώ με 90 που είναι και το όριο. Δεν έχω δει κάπου γραμμένο ότι όποιος υπερβαίνει τα όρια ταχύτητας περισσότερο από τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, έχει προτεραιότητα.
Αν είναι για τον κύριο εξαιρετικά δύσκολο να ανοίξει τα στραβά μάτια του να δει ότι δεν μπορώ να κάνω άμεσα δεξιά και άρα πρέπει να κάνει υπομονή μερικά δευτερόλεπτα, αν είναι εξαιρετικά δύσκολο να ελαττώσει ταχύτητα μέχρι να μπορέσω να κάνω δεξιά, με ασφάλεια, τότε με μεγάλη μου λύπη θα ήθελα να του πω ότι τον έχω γραμμένο στα παπάρια μου.
-
Αυτό που θέλει να πει ο nick, είναι ότι η αριστερή λωρίδα σε αυτοκινητόδρομο είναι βασικά για προσπέραση (βέβαια πάντα μέσα στο ανώτατο όριο ταχύτητας). Δηλαδή αν έρχεται κάποιος με 120 δεν μπορείς εσύ να προσπερνάς με 70χλμ. τον άλλο από δεξιά που πάει με 65,θα πρέπει να επιταχύνεις για πιο γρήγορη προσπέραση και για να μπεις πιο άμεσα στα δεξιά,γιατί κι αυτός που έρχεται με 110-120 είναι νόμιμος από την αριστερή λωρίδα.
Εννοείται ότι όταν εσύ επιταχύνεις και προσπαθείς να μπεις στη δεξιά πιο γρήγορα είναι μ@λ@κας αν έρχεται με 170-180 και θέλει να σε καβαλήσει,αλλά άλλο αυτό κι άλλο ο καθένας να προσπερνά στην αριστερή ακόμη και με 70 με 5η -γιατί λέει ότι είναι μέσα στο όριο- με το πάσο του τον άλλο που πάει με 60.Το προσπέρασμα,ακόμη και σε εθνική δε μπορεί να κρατά ατέρμονα.
-
Επαναλαμβάνω ότι αυτός που σε ζορίζει να περάσεις πιο γρήγορα κάνει μαλακία. Επειδή κάνει μια μαλακία είναι πολύ πιθανό να κάνει και άλλη (πιθανά πιο μεγάλη με πολύ άσχημες συνέπειες) που μπορεί να σε σκοτώσει, επειδή δεν πήγες από τα 90-110 για να σε περάσει γρηγορότερα, το σκέφτηκες???
Θα γίνω ωμός. Πχ αν στην μέση δεν έχει μπαριέρα και βγει στο απέναντι να σας περάσει όλους μαζί και του έρθει άλλος από απέναντι και μπει δεξιά και σας πάρει όλους μαζί του 2 μέτρα κάτω από τη γη???
Τι θα πεί η γυναίκα σου στην κόρη σου ' Κατερινάκι (αν θυμάμαι από την υπογραφή στο παλιό φόρουμ) ο μπαμπάς πήγαινε κανονικότατα και φυσιολογικότατα και είχε τον μαλάκα που τον σκότωσε γραμμένο στα παπάρια του και δεν πήγε από τα 90-110 (αλήθεια και χωρίς παρεξήγηση ποσό πιο επικίνδυνο ήταν να ανεβάσεις από τα 90-110?. Μπορεί όντως να ήταν.)
Η διαδικασία προσπεράσματος θεωρείται επικίνδυνη και γενικά όταν οδηγάμε φροντίζουμε να βγαίνουμε από περιόδους και ζώνες κινδύνου όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ακριβώς επειδή 'Βρίσκομαι σε δημόσιο δρόμο και ξαναλέω σε κανενός την αυλή.' δεν ξέρεις τι μαλάκας μπορεί να είναι και μπορεί να κάνει επίσης το 'με μεγάλη μου λύπη θα ήθελα να του πω ότι τον έχω γραμμένο στα παπάρια μου.' μπορεί να στο πει και αυτός.
-
Επαναλαμβάνω ότι αυτός που σε ζορίζει να περάσεις πιο γρήγορα κάνει μαλακία. Επειδή κάνει μια μαλακία είναι πολύ πιθανό να κάνει και άλλη (πιθανά πιο μεγάλη με πολύ άσχημες συνέπειες) που μπορεί να σε σκοτώσει, επειδή δεν πήγες από τα 90-110 για να σε περάσει γρηγορότερα, το σκέφτηκες???
Θα γίνω ωμός. Πχ αν στην μέση δεν έχει μπαριέρα και βγει στο απέναντι να σας περάσει όλους μαζί και του έρθει άλλος από απέναντι και μπει δεξιά και σας πάρει όλους μαζί του 2 μέτρα κάτω από τη γη???
Τι θα πεί η γυναίκα σου στην κόρη σου ' Κατερινάκι (αν θυμάμαι από την υπογραφή στο παλιό φόρουμ) ο μπαμπάς πήγαινε κανονικότατα και φυσιολογικότατα και είχε τον μαλάκα που τον σκότωσε γραμμένο στα παπάρια του και δεν πήγε από τα 90-110 (αλήθεια και χωρίς παρεξήγηση ποσό πιο επικίνδυνο ήταν να ανεβάσεις από τα 90-110?. Μπορεί όντως να ήταν.)
Η διαδικασία προσπεράσματος θεωρείται επικίνδυνη και γενικά όταν οδηγάμε φροντίζουμε να βγαίνουμε από περιόδους και ζώνες κινδύνου όσο πιο γρήγορα γίνεται. Ακριβώς επειδή 'Βρίσκομαι σε δημόσιο δρόμο και ξαναλέω σε κανενός την αυλή.' δεν ξέρεις τι μαλάκας μπορεί να είναι και μπορεί να κάνει επίσης το 'με μεγάλη μου λύπη θα ήθελα να του πω ότι τον έχω γραμμένο στα παπάρια μου.' μπορεί να στο πει και αυτός.
Και πάλι θα διαφωνήσω. Η λογική σου καταργεί κάθε έννοια νόμου. Αυτό που μου λες είναι ότι αυτός που παρανομεί είναι ισχυρότερος και πρέπει όλοι να κάνουν στην άκρη. Η λογική σου το μόνο που κάνει είναι να αποθρασύνει τους μαλάκες. Μου φαίνεται πολύ περίεργο επίσης γιατί μου δίνεις την εντύπωση ότι πρέπει να νιώθω άσχημα που τόλμησα και δεν έκανα άκρη με οποιοδήποτε κόστος για να περάσει αυτός που συμφωνείς μαζί μου ότι είναι μαλάκας.
Και τι θα γινόταν λοιπόν εαν αποφάσιζα, για να διευκολίνω το μαλάκα να επιταχύνω 30-40 χιλιόμετρα να προχωρήσω γρηγορότερα και να κάνω δεξιά και εκείνη τη στιγμή πεταγόταν μια γάτα, ένας σκύλος, πάθαινα λάστιχο η δε ξέρω κι εγώ? Αχ παιδί μου αν πήγαινα με 90 θα μπορούσα να αποφύγω το ζωάκι, θα μπορούσα να ελέγξω καλύτερα το λάστιχο, αλλά πήγαινα με 140 και τώρα δεν μπορώ να κάνω κάτι γιατί βλέπω τα ραπανάκια ανάποδα.
-
Γιατί δεν λες από τη αρχή ότι στο σημείο που ήμουνα, υπάρχουν αυτές και αυτές οι πιθανότητες, το αμάξι μου είναι σε αυτή την κατάσταση, επικρατούν αυτές οι συνθήκες και δεν γινόταν να επιταχύνω.
Στο έγραψα από την αρχή πες μου ποιες είναι οι συνθήκες γιατί μπορεί να κάνω λάθος. **ΟΚ κάνω λάθος οι συνθήκες ήταν τέτοιες που δεν μπορούσες να επιταχύνεις. **
Σταματαμε εδώ
-
Γιατί δεν λες από τη αρχή ότι στο σημείο που ήμουνα, υπάρχουν αυτές και αυτές οι πιθανότητες, το αμάξι μου είναι σε αυτή την κατάσταση, επικρατούν αυτές οι συνθήκες και δεν γινόταν να επιταχύνω.
Στο έγραψα από την αρχή πες μου ποιες είναι οι συνθήκες γιατί μπορεί να κάνω λάθος. **ΟΚ κάνω λάθος οι συνθήκες ήταν τέτοιες που δεν μπορούσες να επιταχύνεις. **
Σταματαμε εδώ
ε ναι δεν θα βγάλουμε άκρη ας το αφήσουμε καλύτερα.
-
Δεν μπαινω σε λεπτομεριες. Δεν ειναι δουλεια κανενος να επιβαλει τον ΚΟΚ. Δουλεια μας ειναι να τον ακολουθουμε . Κι ο ΚΟΚ λεει προσπερνάμε γρηγορα και ξαναμπαινουμε δεξια.
-
Δεν μπαινω σε λεπτομεριες. Δεν ειναι δουλεια κανενος να επιβαλει τον ΚΟΚ. Δουλεια μας ειναι να τον ακολουθουμε . Κι ο ΚΟΚ λεει προσπερνάμε γρηγορα και ξαναμπαινουμε δεξια.
Επίσης λέει στο σημείο εκείνο ότι το όριο ταχύτητας είναι 90.
-
Δεν λεει πουθενα στον ΚΟΚ οτι μπορεις να κινείσαι με το οριο στην αριστερη λωρίδα επι μακρον . Προσπερνας και πας δεξια, αυτο λεει . Εσυ ακολουθείς τον ΚΟΚ. Αν ο αλλος θελει να τον παραβιασει ειναι δικο του θεμα. Δεν γινεται να χρησιμοποιούμε τον ΚΟΚ οπως μας συμφερει. Υπακους το 90, αλλά δεν υπακους το προσπερναω γρηγορα και παω δεξια....
-
Αυτό ακριβώς έκανα. Προσπέρασα όσο πιο γρήγορα γινόταν και έκανα δεξιά.
-
Μπραβο.
-
Να σαι καλά ρε φίλε
-
Να σας πω ότι οι πινακίδες που έχω δεν μετά τα διόδια ορίζουν ότι η ελάχιστη ταχύτητα στην αριστερή λωρίδα είναι 80. Κανένας δεν θα προσπεράσει στην εθνική με 90, εκτός από τις νταλίκες που θέλουν σώνει και καλά να περάσουν τις άλλες νταλίκες που πάνε με 85. Και τα ΚΤΕΛ που προσπερνάνε με 100 τις νταλίκες που πάνε με 90.
Μια μέρα ήμουν στο τούνελ (με όριο 80) πήγαινα με 80 στη δεξιά και έρχεται μια νταλίκα με 90 και αρχίζει να με προσπερνά μέσα στη σήραγγα! Ε, από τότε πάω με 100 στο τούνελ, για να μην ξανασυμβεί αυτό.
Γενικά το πως αντιδρώ εξαρτάται από την ευγένεια αυτού που έρχεται. Με το Mii προφανώς δεν μπορώ να κάνω πολλά, και τέρμα το γκάζι να πατήσω το 120-130 θα κάνει μερικά λεπτά να γίνει 130-140. Άμα έχω τη μαούνα και τους δω να έρχονται σχετικά γρήγορα, πάω κι εγώ πιο γρήγορα για να μην τους κόψω. Τώρα αν πάνε σαν τρελοί και αναβοσβύνουν φώτα κλπ ενώ βλέπουν ότι δεξιά έχει κονβόι, μπορεί να τσαντιστώ και να τους αναγκάσω να κόψουν, και μετά εξαφανίζομαι.
Πριν από χρόνια έπεσα σε δύο Μερσεντές που έκαναν κόντρες (200άρες) νύχτα στη Λάρισα είπα να πάρω την αστυνομία. Σχεδόν με πέταξαν έξω μπαίνοντας ανάμεσα στα φορτηγά που προσπερνούσα και εμένα, αλλά δεν πρόλαβα να δω τις πινακίδες.
-
Σε αυτόματο Mii; To kickdown μόνο μπορεί να κάνει και 5 δευτερόλεπτα. Άντε μετά να αρχίσει και η επιτάχυνση... Ουσιαστικά στην εθνική πάω με τη φόρα.
-
Το θέμα των λωρίδων στον αυτοκινητόδρομο είναι πολύ παρεξηγημένο στην Ελλάδα. Υπάρχουν πολλοί 'καλοί' οδηγοί που τηρούν γενικά το νόμο, αλλά λόγω των συνθηκών έχουν συνηθίσει να οδηγούν για μεγάλα διαστήματα πολλών χιλιομέτρων είτε στην αριστερή, είτε στη μεσαία λωρίδα όπου υπάρχει, και να κάνουν στην άκρη μόνο όταν κάποιοι 'γρήγοροι' τους εξαναγκάζουν είτε πλησιάζοντας πολύ, είτε 'παίζοντας φώτα' κλπ. Οι λόγοι υπάρχουν και είναι διάφοροι, τα πολλά φορτηγά, λεωφορεία και βαρέα οχήματα που συνήθως είναι υπερφορτωμένα, με αποτέλεσμα το κακό οδόστρωμα στη δεξιά λωρίδα, η δημιουργία convoy χωρίς επαρκείς αποστάσεις μεταξύ τους, τα φορτηγάκια & βανάκια κι αυτοκίνητα 20ετίας με τέρμα φορτίο που ταξιδεύουν με 90 χαω. κλπ. όμως ο ΚΟΚ διεθνώς είναι σαφής: όλοι πρέπει να κινούνται όσο πιο δεξιά γίνεται, αλλάζοντας λωρίδα μόνο για το διάστημα που χρειάζεται η προσπέραση. Αν υπάρχουν μπροστά σου 20 πιο αργά οχήματα, θα πρέπει να κάνεις 20 διαδοχικές προσπεράσεις και κάθε φορά να μπαίνεις δεξιά... αυτό το έχω δει μόνο σε Γερμανικό αυτοκινητόδρομο, και μάλιστα θυμάμαι από αυτοκίνητα άνω του μετρίου (3λιτρες BMW) μέχρι κάποια supercars, σε τμήμα δρόμου με 4 λωρίδες χωρίς όριο ταχύτητας, να οδηγούν έτσι με διαδοχικές προσπεράσεις και μπαίνοντας πάλι δεξιά... αντίθετα στη μέση ανατολή (και στην Αμερική από μαρτυρίες φίλων) όλα αυτά τα οχήματα, βανάκια, φορτηγάκια, τεράστια SUV με οικογένειες που ταξιδεύουν για 800 χλμ. πιάνουν τη μεσαία λωρίδα και αδιαφορούν κι ούτε κάνουν στην άκρη ποτέ, αποτελώντας κινητά εμπόδια και δημιουργώντας κυκλοφοριακό χάος γύρω τους. Από μαρτυρίες φίλων που έζησαν αμερική, το ίδιο κάνουν κι εκεί, κι είχαν δει με τα μάτια τους να προσπερνάνε οι 'γρήγοροι' τον 'αργό' που πήγαινε στη μέση, κι άπο δεξιά κι αριστερά ταυτόχρονα, και μετά να συγκρούονται μεταξύ τους μπροστά του...
Αν μπορέσουμε να γίνουμε λίγο πιο 'ευρωπαίοι' σε αυτό το ζήτημα, στο πως καταλαμβάνουμε και χρησιμοποιούμε τις λωρίδες, εγώ θα ήμουν πολύ περήφανος για τους Ελληνάρες, γιατί στα δικά μου μάτια αυτή η συμπεριφορά του 'πιάνω τη μεσαία λωρίδα και πάω αμέριμνος αδιαφορώντας για το τί γίνεται γύρω μου και δεν ενοχλώ κανέναν', είναι καθαρά Μεσανατολίτικη!
-
Στη Θεσσαλία που έχουμε πολλούς κυκλικούς κόμβους πια, βλέπω με τρόμο ότι η ιδέα της λωρίδας στην πλατεία είναι αδιανόητη για την συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών. Διασχίζουν την πλατεία σχεδόν κάθετα (ανεβαίνοντας και στο ρείθρο της μέσης ενίοτε) χωρίς κανένα φλας για το που θέλουν να πάνε. Τα μικροατυχήματα είναι συνηθισμένα, και θα έλεγα μου κάνει εντύπωση που δεν είναι ακόμα περισσότερα και πιο σοβαρά.
-
Στη Θεσσαλία που έχουμε πολλούς κυκλικούς κόμβους πια, βλέπω με τρόμο ότι η ιδέα της λωρίδας στην πλατεία είναι αδιανόητη για την συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών. Διασχίζουν την πλατεία σχεδόν κάθετα (ανεβαίνοντας και στο ρείθρο της μέσης ενίοτε) χωρίς κανένα φλας για το που θέλουν να πάνε. Τα μικροατυχήματα είναι συνηθισμένα, και θα έλεγα μου κάνει εντύπωση που δεν είναι ακόμα περισσότερα και πιο σοβαρά.
Θα μάθουν μωρέ, αρχή είναι ακόμα. Όπως μάθανε αυτοί που κυκλοφορούν Ηλιούπολη κλπ. Ξέρουν ακόμα και σε ποια κυκλική έχουν προτεραιότητα αυτοί που μπαίνουν και που έχουν στοπ.
Πάντα θα υπάρχει και αυτός που θα την παίρνει ευθεία, αλλά οι πολλοί έχουν μάθει.
-
Αναγκάστηκα να κάνω ένα γρήγορο Βόλος-Αθήνα-Βόλος με σχετική κίνηση στην Εθνική. Να σας πω μερικά περιστατικά:
Το τι όχημα οδηγείς έχει επίδραση στο πώς σε αντιμετωπίζουν οι άλλοι. Είτε με το CR-V παλιότερα, είτε τώρα με το 220 το cruise control το έβαζα στα 133 πραγματικά (από το GPS). Μην με ρωτάτε γιατί 133, έεε ας πούμε ότι μου αρέσει το νούμερο. Με το CR-V αν πλησίαζα έναν, δεν έκανε ποτέ στην άκρη. Έκοβα, τελείωνε την προσπέραση, περνούσα κι εγώ. Με το 220 είδα δέκα φορές το έργο να φρενάρουν, να κόβουν δεξιά και να με αφήνουν να περάσω. Μερικές φορές ενώ είχα ήδη αφήσει το γκάζι... Έτσι πλακωνόμουν να περάσω πολύ γρήγορα για να ξαναβγούν αριστερά.
Πολλοί οδηγούν γρήγορα αριστερά, αλλά χωρίς να έχουν πραγματική εικόνα του τι συμβαίνει δεξιά. Είμαι στην δεξιά με 120 και πλησιάζω φορτηγό μπροστά, ενώ έρχεται από αριστερά ένας με λιμουζίνα και 150-160. Περιμένω για να περάσει αυτός (και ένα σπορ που ερχόταν από πίσω) πριν προσπεράσω εγώ. Μπροστά έχει αριστερή στροφή. Ο λιμουζίνας κόβει, και ξαφνικά βρίσκομαι εγώ με ένα φορτηγό μπροστά να το πλησιάζω επικίνδυνα, τη λιμουζίνα αριστερά με ελάχιστο περιθώριο και το σπορ από πίσω να φρενάρει. Πήρα την επιθετική λύση (ας είναι καλά η μπόλικη ροπή) εκμεταλλευόμενος το κενό μπροστά μου για να επιταχύνω όσο πήγαινε και να βγώ μπροστά από τη λιμουζίνα. Ο οποίος έχοντας πια χώρο, έκανε στην άκρη και άφησε το σπορ να περάσει πίσω μου. Όλα αυτά βέβαια έγιναν στο δευτερόλεπτο. Εγώ και ο σπορ περάσαμε με 150-160 τις στροφές (νομίζω ότι κι εκείνος το φχαριστήθηκε) και στην επόμενη ευθεία κόψαμε πίσω στο 120-130.
Αντίθετα, ένας άλλος πολύ πιο γρήγορος με είδε στη δεξιά να πλησιάζω το φορτηγό και έκοψε με ευγένεια τόσο ώστε να περάσω εγώ άνετα πρώτος και μετά επιτάχυνε ξανά.
Να λέμε και του στραβού το δίκιο, κι έγω, όπως νομίζω όλοι μας, έχουμε κάνει λάθος εκτίμηση μια οδηγικής κατάστασης. Και ευτυχώς μπορεί κάποιος άλλος να το διορθώσει. Το πραγματικό πρόβλημα θα συμβεί όταν και δεύτερος κάνει ταυτόχρονα λάθος εκτίμηση...
-
Στη Θεσσαλία που έχουμε πολλούς κυκλικούς κόμβους πια, βλέπω με τρόμο ότι η ιδέα της λωρίδας στην πλατεία είναι αδιανόητη για την συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών. Διασχίζουν την πλατεία σχεδόν κάθετα (ανεβαίνοντας και στο ρείθρο της μέσης ενίοτε) χωρίς κανένα φλας για το που θέλουν να πάνε. Τα μικροατυχήματα είναι συνηθισμένα, και θα έλεγα μου κάνει εντύπωση που δεν είναι ακόμα περισσότερα και πιο σοβαρά.
Ηλυσια Πεδία γύρω από την Αψίδα του Θριάμβου στο Παρίσι. Όλοι έμπαιναν αέρα στον κύκλο.
θεμα χρόνου να γίνει τράκο.
μετα από δυο λεπτά παρατήρησης να το πρώτο.
συμβαίνουν και εις Παρισιους. -
Έχει γεμίσει ο τόπος άσχετους που πάνε σαν κότες.
χθες το πρωί είχε μια ανεξήγητη κίνηση στην ΑΟ που δημιουργούσε ένα ζώο που πήγαινε με 60-70 στη μέσαια λωρίδα.
αναγκαστηκαμε να τον προσπεράσουμε και από αριστερά και από δεξιά.
Ανόητος
Οδηγώ στην μεσαία λωρίδα και δεν ενοχλώ κανέναν!