-
Μετά τα πολλά κρούσματα που βγαίνουν στην επιφάνεια, από ιδιοκτήτες οχημάτων με προβληματικούς κινητήρες σε Toyota Yaris και Auris και ελλείψει επικοινωνίας ή δελτίου τύπου από την ίδια την Toyota (εκτός αν υπάρχει δελτίο και δεν το έχω δει), ανακάλυψα στην ιστοσελίδα της μία μηχανή αναζήτησης, στην οποία μπορούμε να πληκτρολογήσουμε τον αριθμό πλαισίου του οχήματός μας και να διαπιστώσουμε αν έχει αποφασιστεί ανάκλησή του από την Toyota ή όχι:
https://www.toyota.gr/recall-checker?type=recall
Εύχομαι να προβούν σε ανάκληση οχημάτων με μηχανικά προβλήματα, πέραν των ανακλήσεων που αφορούσαν σε προβληματικούς αερόσακους ή γκάζι που κολλούσε, γιατί πέραν των οικονομικών επιπτώσεων ενός κινητήρα που αδειάζει από λάδι στη διάρκεια ενός μεγάλου ταξιδιού, όπως συμβαίνει στο δικό μου Yaris, θα μπορούσε να προκληθεί ακόμα και θανατηφόρο ατύχημα.
Ένας ανυποψίαστος οδηγός, γυναίκα ή άντρας, που δεν γνωρίζει ότι το καινούργιο του toyota μπορεί να καίει υπερβολική ποσότητα λαδιού, θα μπορούσε να συνεχίσει την οδήγηση χωρίς λάδι, αγνοώντας την επικινδυνότητα ενός κινητήρα χωρίς λάδι και να γίνει θύμα ατυχήματος, μίας πυρκαϊάς ή ακόμη και να μείνει στο δρόμο εν κινήσει, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.
-
Μάλλον δεν θα κάνει κάτι η Toyota Hellas, γιατί δεν έχει κανέναν λόγο να το κάνει....τα αυτοκίνητά της πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια και η φήμη της περί αξιοπιστίας παραμένει ακλόνητη. Καθαρά προσωπική άποψη.
-
Μακάρι να βρεις λύση στο πρόβλημα σου αλλά νομίζω ότι τέτοια πράγματα μοιάζουν πολύ δυσκολότερα στην Ελλάδα απ' ότι σε άλλες χώρες.
Άσχετο με το topic αλλά δοθείσης της ευκαιρίας.
Και μετά λέμε για το VAG group.
Θυμάμαι και κάτι έρευνες και καλά 'αξιόπιστων περιοδικών/ιστοσελίδων' για τα πιο αξιόπιστα και τα πιο ζημιάρικα που είναι για κλωτσιές.
Εκεί φιγούραραν στις πρώτες θέσεις αξιοπιστίας η Ιαπωνία και η Κορέα ενώ διάφορες γνωστές εταιρείες της αυτοκίνησης είχαν καταλήξει να είναι για κλωτσιές.
Η αθάνατη υπερβολή του Έλληνα.
'Πάρε το τάδε γιατί δεν σπάει και δεν χαλάει'
-
Σωστά βάζεις το θέμα, αλλά
Δεν καίνε λάδι όλα τα ayris yaris με τον 1,33 κινητήρα, ξέρω πχ τον θείο της γυναίκας μου με 185000χλμ και καίει 150ml στα 10000 χλμ και έναν ξάδερφο με 233000χλμ με 500ml στα 10000 χλμ (απόλυτα φυσιολογικές τιμές, το δικό μου αουρις με τον 1,4vvti στα 216000χλμ μπορεί να καίει παραπάνω). Και οι δύο όμως κινούνται συχνά σε ανοιχτό δρόμο και δεν φοβούνται να περάσουν τις 5000στρ/λεπτό. Όσα ξέρω με πρόβλημα κάνουν δρομολόγια τύπου Χαλάνδρι - Καλλιθέα στις 8 το πρωί και επιστροφή στις 5 το απόγευμα και αλλάζουν ταχύτητα στις 2000στρ/λεπτό. Επίσης αυτή η κατανάλωση λαδιού εμφανίζεται μετά τα 80000χλμ (δεν ξέρω χρονικά το διάστημα, γιατί άλλο σε 1 χρόνο, άλλο σε 10)
Αυτό, χωρίς να λέω ότι δεν έχει ευθύνη η ΤΟΥΟΤΑ που δεν ενημέρωσε για αυτό, σημαίνει ότι το μοτέρ είναι φτιαγμένο για άλλη χρήση από αυτή που του κάνετε. Οπώς η ο 1,5 turbo της Honda με το oil dilusion επειδή ο άλλος το πάει 1χλμ μέχρι το σουπερμάρκετ και το σβήνει πριν ζεσταθεί.
Επίσης αυτή η κατανάλωση λαδιού εμφανίζεται μετά τα 80000χλμ (δεν ξέρω χρονικά το διάστημα, γιατί άλλο σε 1 χρόνο, άλλο σε 10), οπότε δεν μιλάμε για καινούριο αμάξι.
Δυστυχώς δεν θα κάνει κάτι η ΤΟΥΟΤΑ για αυτό όπως δεν έκανε και η VW με τους tsi και τα λάδια ή τις καδένες και τα dsg με τα mechatronic. Ο Φάνης έχει απόλυτο δίκιο για τον λόγο.
-
Σωστά βάζεις το θέμα, αλλά
Δεν καίνε λάδι όλα τα ayris yaris με τον 1,33 κινητήρα, ξέρω πχ τον θείο της γυναίκας μου με 185000χλμ και καίει 150ml στα 10000 χλμ και έναν ξάδερφο με 233000χλμ με 500ml στα 10000 χλμ (απόλυτα φυσιολογικές τιμές, το δικό μου αουρις με τον 1,4vvti στα 216000χλμ μπορεί να καίει παραπάνω). Και οι δύο όμως κινούνται συχνά σε ανοιχτό δρόμο και δεν φοβούνται να περάσουν τις 5000στρ/λεπτό. Όσα ξέρω με πρόβλημα κάνουν δρομολόγια τύπου Χαλάνδρι - Καλλιθέα στις 8 το πρωί και επιστροφή στις 5 το απόγευμα και αλλάζουν ταχύτητα στις 2000στρ/λεπτό. Επίσης αυτή η κατανάλωση λαδιού εμφανίζεται μετά τα 80000χλμ (δεν ξέρω χρονικά το διάστημα, γιατί άλλο σε 1 χρόνο, άλλο σε 10)
Αυτό, χωρίς να λέω ότι δεν έχει ευθύνη η ΤΟΥΟΤΑ που δεν ενημέρωσε για αυτό, σημαίνει ότι το μοτέρ είναι φτιαγμένο για άλλη χρήση από αυτή που του κάνετε. Οπώς η ο 1,5 turbo της Honda με το oil dilusion επειδή ο άλλος το πάει 1χλμ μέχρι το σουπερμάρκετ και το σβήνει πριν ζεσταθεί.
Επίσης αυτή η κατανάλωση λαδιού εμφανίζεται μετά τα 80000χλμ (δεν ξέρω χρονικά το διάστημα, γιατί άλλο σε 1 χρόνο, άλλο σε 10), οπότε δεν μιλάμε για καινούριο αμάξι.
Δυστυχώς δεν θα κάνει κάτι η ΤΟΥΟΤΑ για αυτό όπως δεν έκανε και η VW με τους tsi και τα λάδια ή τις καδένες και τα dsg με τα mechatronic. Ο Φάνης έχει απόλυτο δίκιο για τον λόγο.
Ειναι γνωστο το θεμα. Ο κινητηρας αυτος ειναι σε μια παρτιδα που εχει κατασκευαστικο προβλημα στα πιστονια και τα ελατηρια στην επιστροφη του λαδιου στο δοχειο λαδειου. Δουλευει αλλα δεν εχει αρκετες τρυπες για την επιστροφη οποτε με την χρηση βουλωνουν και το λαδι καιγεται. Το θεμα ειναι ποσο γρηγορα θα βουλωσουν αναλογα την χρηση που κανει καποιος και το λαδι που βαζει. Οπως ειπα ειναι κατασκευαστικο το θεμα, θα επρεπε να ειχε περισσοτερες τρυπες κατι που διορθωθηκε νομιζω αργοτερα απο την Τογιοτα.
Η Τογιοτα απο την στιγμη που στην Ευρωπη δεν μπορει να πιεστει πολυ γιατι απλα ο κινητηρας δουλευει για χρονια χωρις θεμα (συνηθως μετα τα 5 χρονια βγαζει το θεμα) τοτε το αμαξι θεωρειται αναλωσιμο οποτε κανεις την επισκευη και προχωρας παρακατω. Δεν υπαρχει εταιρεια που υποσχεται απροβληματιστη λειτουργεια για 20 χρονια πχ. Στην Αμερικη λογω την κουλτουρας με μηνυσεις μπορουν να πιεσουν παραπανω.
-
Ναι wantone, έχεις δίκιο. Έχουμε ασχοληθεί - αναλύσει το τεχνικό κομμάτι του προβλήματος και τις λύσεις (η σωστή δυστυχώς είναι η αλλαγή πιστονιών ελατηρίων που κοστίζει πολλά) στο τόπικ του κινητήρα στα τεχνικά θέματα.
edit. όπου ήρθαν οι δημοσιέυσεις μετά απο παρεμβαση των admin
-
ειναι μεταχειρισμενα αυτοκινητα με τις φθορες τους και εχουν βγει εκτος εγγυησης
οσο ηταν με εγγυηση δουλευε καλα
μια λυση ειναι να επισκευαστει, αλλα λυση να πουληθει
συνειδητα οταν επιλεγεις τη μεγιστη υπποδυναμη ανα κυβικα, αυτο το επιπλεον εργο που καλειται να παραγει ο κινητηρας δεν θα εχει ως αποτελεσμα περισσοτερες φθορες;
-
76 ίπποι στο λίτρο δεν είναι εξωπραγματική ιπποδύναμη για τα κυβικά.
-
στα 1390 κυβικα με 101 αλογα ο ΒΒΖ δεν ειχε παρομοια θεματα;
μια απο τα ιδια
δεν αξιζει να ασχολεισαι, συμπληρωνεις λαδια για να μην κολλησει, το επισκευαζεις ή το ξεφορτωνεσαι
-
στα 1390 κυβικα με 101 αλογα ο ΒΒΖ δεν ειχε παρομοια θεματα;
μια απο τα ιδια
δεν αξιζει να ασχολεισαι, συμπληρωνεις λαδια για να μην κολλησει, το επισκευαζεις ή το ξεφορτωνεσαι
ο ΒΒΖ που μπήκε στο επόμενο αουρις, δεν είχε παρόμοια θέματα .Είχε εκ κατασκευής τα πιστόνια με τις 8 τρύπες, το λάδι έφευγε και δεν κόλλαγαν τα ελατήρια κλπ κλπ.
μιλάμε για ένα μοτέρ που έμεινε στην παραγωγή 2 χρόνια. Οι περιπτώσεις είναι 2. Ή δεν ήξεραν ότι θα βγάλει τέτοιο θέμα (τεστάρουν τα μοτέρ για πολλές εκατοντάδες χλμ σε όλες τις συνθήκες(ίσως να μην εμφανίστηκε λόγο και σκισίματος)) και το πήρανε πρέφα στην πορεία και διόρθωσαν το μοτέρ στην επόμενη γενιά και άφησαν την υπάρχουσα στην μοίρα της, ή το ήξεραν από την αρχή και μέχρι να βρουν οριστική λύση είπαν 'δεν γ@μιέται μερικά εκατομμύρια θα τραβιούνται, έχουμε 2και φορές παραπάνω πελάτες (ήταν και η εποχή που τa 1,4 diesel (άλλο γαματο μοτέρ και αυτό), και γενικά τα diesel, πούλαγαν σαν ζεστό ψωμί), σιγά μην κοστίσει στο brandname κλπ κλπ'
-
μπερδευεσαι ποτε η toyota δεν εβγαλε κινητηρα με κωδικο ΒΒΖ, ειναι απο αλλη εταιρεια
-
μπερδευεσαι ποτε η toyota δεν εβγαλε κινητηρα με κωδικο ΒΒΖ, ειναι απο αλλη εταιρεια
Έχεις δίκιο δεν θυμάμαι τον κωδικό του μοτέρ του αουρις του 2012 (το σφηνοειδές που μετά το facelift του έβαλαν τον 1,2 turbo) που είχε τον 1,33 με τα 101 άλογα (εκεί μπερδεύτηκα) που είχαν διορθώσει το πρόβλημα.
bbz εννοείς τον 1.4 της VW του golf με τα 75 αλογα που εχει ο 202amg. Δεν είναι το ίδιο πραγμα, μιλαμε για μοτερ 20 ετών και γενικά με αρκετα θέματα όλο το αμαξι.
-
Ότι έχει βγει από την εγγύηση, δεν απασχολεί την εταιρία. Αντε να είναι κάνα χρόνο μετά, να κάνει κανένα καλό και να τσονταρει κάπου.
Μετά από τόσα χρόνια τι περιμένετε; αντικατάσταση μοτέρ; Ούτε με σφαίρες. Έτσι είναι τα πράγματα. Όσα μέιλ και να στείλετε, δεν αλλάζει. Όχι για την τουοτα, για καμιά εταιρία.
-
Ότι έχει βγει από την εγγύηση, δεν απασχολεί την εταιρία. Αντε να είναι κάνα χρόνο μετά, να κάνει κανένα καλό και να τσονταρει κάπου.
Μετά από τόσα χρόνια τι περιμένετε; αντικατάσταση μοτέρ; Ούτε με σφαίρες. Έτσι είναι τα πράγματα. Όσα μέιλ και να στείλετε, δεν αλλάζει. Όχι για την τουοτα, για καμιά εταιρία.
5-6 χρονια ειναι το οριο. Μετα σου λενε πεταξε τα και παρε αλλα. Μεχρι τα 5 χρονια νομιζω ειναι η εγγυηση στην Αμερικη για κινητηρα και κιβωτιο (powertrain warranty).
-
καλησπερα
μιας και ειμαι στην διαδικασια αγορας 1.33 yaris και αφου διαβασα το θεμα στο ιντερενετ και σχεδον ολες τις σελιδες εδω στο forum ηθελα να ρωτησω τα εξης αν μπορει να με βοηθησει καποιος
- μιας και ολα τα σερβις ειναι στην ΤOYOTA μπορω να δω αν εγινε αλλαγη εμβολων με τα νεα ?
2) παω να αγορασω φυκια για μεταξωτες κορδελες? μιας και το αν καιει λαδι ειτε λιγο ειτε πολυ ο καθε ενας που το πουλαει μπορει να πει οτι θελει....
- τον πινακα που λετε για την *(σκαρτη παρτιδα μοτερ) δεν τον βρηκα στις προηγουμενες σελιδες υπαρχει καπου
να παω για τπτ αλλο γενικα η δεν ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα?
-
στη θεση σου θα κοιτουσα και το hyundai i20, citroen c3, fabia-ibiza με κατω απο 100 αλογα...
-
καλησπερα
μιας και ειμαι στην διαδικασια αγορας 1.33 yaris και αφου διαβασα το θεμα στο ιντερενετ και σχεδον ολες τις σελιδες εδω στο forum ηθελα να ρωτησω τα εξης αν μπορει να με βοηθησει καποιος
- μιας και ολα τα σερβις ειναι στην ΤOYOTA μπορω να δω αν εγινε αλλαγη εμβολων με τα νεα ?
2) παω να αγορασω φυκια για μεταξωτες κορδελες? μιας και το αν καιει λαδι ειτε λιγο ειτε πολυ ο καθε ενας που το πουλαει μπορει να πει οτι θελει....
- τον πινακα που λετε για την *(σκαρτη παρτιδα μοτερ) δεν τον βρηκα στις προηγουμενες σελιδες υπαρχει καπου
να παω για τπτ αλλο γενικα η δεν ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα?
-
Ναι μπορούν να το δουν. 99% δεν θα έχει γίνει όμως
-
Να μην αγοράσεις 1NR FE για τα έτη που λέμε
-
Page 3/4 πάνω πάνω. https://corolla-club.ru/tsb/EG-0095T-1112_IR.pdf Όποιος κινητήρας έχει σειριακό αριθμό μικρότερο του 0572345 ή 8279827, έχει λάθος σχεδίαση. Να το και μεταφρασμένο στα Αγγλικά http://www.keepandshare.com/doc29/view.php?id=109872&da=y
-
σε ευχαριστω παρα πολυ για την απαντηση
δλδ δεν υπαρχει καμια περιπτωση να εχουν βγει και καλες παρτιδες
μιας και σημερα που μιλησα μου ειπε οτι στο σερβις δεν ειπαν κατι για καταναλωση λαδιου
δλδ θελω να πω αν το πηγε σε 7500 και ειχε λαδια ακομη μεσα προφανως δεν θα καιει
i hope δλδ
-
Είσαι από τους λίγους που πρόλαβες και το έψαξες ΠΡΙΝ το πάρεις και ακόμα το σκέφτεσαι επειδή έτσι σου είπε ο ιδιοκτήτης;;; Μα πραγματικά... έχεις χρήματα για πέταμα ε;
-
Είσαι από τους λίγους που πρόλαβες και το έψαξες ΠΡΙΝ το πάρεις και ακόμα το σκέφτεσαι επειδή έτσι σου είπε ο ιδιοκτήτης;;; Μα πραγματικά... έχεις χρήματα για πέταμα ε;
ειναι απλα συμφερουσα η τιμη γιαυτο τον λογο το σκεφτομαι ειναι η αληθεια
γιατι πιστευα με τα γιατροσοφια που λετε εδω θα την παλευε το μοτερακι !
αν οχι με μια αλλαγη ελατηριων και αλλαγες κλπ οπως προτεινεται σωζεται η κατασταση?
αυριο βασικα θα δω βασει πλαισιου πιο μοτερ φοραει μηπως και δεν ειναι στην λιστα που λετε ως προβληματικα οποτε θα προχωρησω πιο ανετα
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού