Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 4
    • Best 0
    • Groups 0

    tasosyaris2009

    @tasosyaris2009

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    4
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    tasosyaris2009 Unfollow Follow

    Latest posts made by tasosyaris2009

    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Μετά τα πολλά κρούσματα που βγαίνουν στην επιφάνεια, από ιδιοκτήτες οχημάτων με προβληματικούς κινητήρες σε Toyota Yaris και Auris και ελλείψει επικοινωνίας ή δελτίου τύπου από την ίδια την Toyota (εκτός αν υπάρχει δελτίο και δεν το έχω δει), ανακάλυψα στην ιστοσελίδα της μία μηχανή αναζήτησης, στην οποία μπορούμε να πληκτρολογήσουμε τον αριθμό πλαισίου του οχήματός μας και να διαπιστώσουμε αν έχει αποφασιστεί ανάκλησή του από την Toyota ή όχι:

      https://www.toyota.gr/recall-checker?type=recall

      Εύχομαι να προβούν σε ανάκληση οχημάτων με μηχανικά προβλήματα, πέραν των ανακλήσεων που αφορούσαν σε προβληματικούς αερόσακους ή γκάζι που κολλούσε, γιατί πέραν των οικονομικών επιπτώσεων ενός κινητήρα που αδειάζει από λάδι στη διάρκεια ενός μεγάλου ταξιδιού, όπως συμβαίνει στο δικό μου Yaris, θα μπορούσε να προκληθεί ακόμα και θανατηφόρο ατύχημα.

      Ένας ανυποψίαστος οδηγός, γυναίκα ή άντρας, που δεν γνωρίζει ότι το καινούργιο του toyota μπορεί να καίει υπερβολική ποσότητα λαδιού, θα μπορούσε να συνεχίσει την οδήγηση χωρίς λάδι, αγνοώντας την επικινδυνότητα ενός κινητήρα χωρίς λάδι και να γίνει θύμα ατυχήματος, μίας πυρκαϊάς ή ακόμη και να μείνει στο δρόμο εν κινήσει, με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasosyaris2009
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Διαβασε αυτο το θεμα. Θα απαντηθουν πολλα απο αυτα που ρωτας

      https://forum.4troxoi.gr/node/90795

      Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Θα ήταν τίμιο να  υπήρχε και μία επίσημη ενημέρωση από την ίδια την toyota και από τους επίσημους αντιπροσώπους της, καθώς και σχέδιο διαχείρισης και δωρεάν αποκατάστασης της βλάβης των προβληματικών οχημάτων, μιας που όσοι εμπιστεύτηκαν αυτά τα οχήματα και έδωσαν ένα σημαντικό κεφάλαιο για την απόκτησή τους, στο σήμερα δεν μπορούν ούτε να τα χρησιμοποιήσουν, ούτε να τα επισκευάσουν σωστά και μόνιμα, ούτε να τα πουλήσουν. Ακόμα και αν βρουν και σπαταλήσουν ένα σκασμό λεφτά για να τα επισκευάσουν, πάλι δεν εξασφαλίζουν ότι το πρόβλημα δεν θα εμφανιστεί ξανά μετά την επισκευή, ή μετά την αντικατάσταση του κινητήρα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasosyaris2009
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Στην προηγούμενη ανάρτηση δημοσίευσα το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το Yaris μου, ξεκινώντας από κάψιμο λαδιού για να καταλήξει σε ολική καταστροφή του κινητήρα.

      Είναι η πρώτη φορά που γράφω σε forum, δεδομένου ότι επιχείρησα ηλεκτρονική επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών της Toyota Hellas, αλλά δεν έλαβα απάντηση.

      Ελπίζω ότι σε περίπτωση που δεν είμαι ο μοναδικός κάτοχος toyota με τόσο σοβαρό πρόβλημα, θα κινητοποίσω και άλλους ιδιοκτήτες προβληματικών toyota να επικοινωνήσουν με την toyota hellas, για να πιέσει με τη σειρά της τον κατασκευαστή για μία δίκαια και λογική λύση , μιας που όσοι επιλέξαμε toyota θεωρούσαμε αυτονόητη την αξιοπιστία της, αλλά και στην περίπτωση μιας τόσο σοβαρής αστοχίας, θεωρούσαμε αυτονόητη τη σωστή αντιμετώπιση του προβλήματος ακόμα και μετά τη λήξη της εγγύησης, μιας που στην πλειοψηφία τους τέτοια προβλήματα γίνονται αντιληπτά μετά το πέρας της εγγύησης.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasosyaris2009
    • RE: Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού

      Είμαι κάτοχος από τον 11-2009 ενός βενζινοκίνητου Toyota Yaris 1.33 cc - 101 hps  - Sol plus , αγορασμένο από ελληνική αντιπροσωπεία στην Αθήνα, το οποίο σε όλη τη διάρκεια της εγγύησής του έκανε εγκαίρως τα απαραίτητα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Λόγω του ότι είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο, δεν είχα τα πρώτα χρόνια την γνώση ότι πρέπει να ελέγχω μόνος μου ανάμεσα στα service τη στάθμη υγρών και λαδιού του οχήματος, οπότε οι έλεγχοι αυτοί γίνονταν μόνο από τους τεχνικούς σε κάθε προγραμματισμένο service.

      Το έτος που έληξε η εγγύηση, ήταν η πρώτη φορά που προβληματίστηκα για κάτι σχετικά με το αυτοκίνητο και αναγκάστηκα να επισκεφτώ εξουσιοδοτημένο συνεργείο πριν από το προγραμματισμένο service, όταν σε μία ανηφόρα άναψε ο λαμπτήρας της στάθμης λαδιού και διαπιστώθηκε ότι είχε αδειάσει σχεδόν όλο το λάδι του κινητήρα.

      Επικοινωνώντας με τεχνικούς στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, κατάλαβα ότι πριν φτάσει το όχημα σε τέτοιο σημείο απώλειας λαδιού, είχε αρχίσει και νωρίτερα να χάνει λάδια, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό που να το αντιληφθώ νωρίτερα από το service, μόνος μου.

      Μετά από επικοινωνία με αρκετούς τεχνικούς στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, συμπέρανα ότι και νωρίτερα πρέπει να είχε ξεκινήσει το όχημα να χάνει λάδια, ασχέτως που δεν το έγραψαν στις παρατηρήσεις του βιβλίου service, ούτε μου το ανέφεραν.

      Σε ερώτημά μου στις αντιπροσωπείες για το πως πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, η απάντησή ήταν ότι θα έπρεπε να λυθεί ο κινητήρας και να επισκευαστεί ή σε περίπτωση μεγάλης βλάβης να αντικατασταθεί, κάτι που θα κόστιζε σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των  περισσότερων από 700  έως 1000 και πλέον ευρώ. Ωστόσο οι μηχανικοί, μου είπαν ότι αν το είχα αντιληφθεί πριν λήξει η εγγύηση, θα απολάμβανα αποκατάσταση στη βλάβη του κινητήρα δωρεάν.

      Από τότε μέχρι τώρα πέρασαν πάνω από τέσσερα έτη και πλέον λόγω των ταξιδιών που κάνω για επαγγελματικές ανάγκες και λόγω του ότι ζω σε άλλη πόλη, ελέγχω σχεδόν καθημερινά και συμπληρώνω το λάδι στον κινητήρα και κάνω service σε πολλά εξουσιοδοτημένα και μη συνεργεία για Toyota, ωστόσο η κατάσταση του οχήματος επιδεινώνεται ολοένα και περισσότερο, με ανάγκη να συμπληρώνω λάδια σε κάθε ταξίδι (1 λίτρο τουλάχιστον σε λάδι 15-40, σε κάθε περίπου 200-300 χιλιόμετρα).Πλέον το αυτοκίνητο ρετάρει και οι μηχανικοί θεωρούν μονόδρομο την αντικατάσταση του κινητήρα άμεσα, ώστε να μη μείνω στο δρόμο.

      Σε όσα  συνεργεία παρακολουθούν το αυτοκίνητο και έχω μιλήσει με τους τεχνίτες ή τους ιδιοκτήτες των συνεργείων, διαπιστώνω ότι δεν είμαι ο μόνος ιδιοκτήτης Toyota Yaris αυτής της περιόδου, που αντιμετωπίζει τόσο σοβαρό πρόβλημα, ενώ μάλιστα ανέφεραν ότι ένας μεγάλος αριθμός κινητήρων σε Yaris και Auris της ίδιας περιόδου πανελλαδικά, παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα.

      Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο, διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα των κινητήρων αυτής της περιόδου αναφέρεται και σε σχετικό λήμμα της Wikipedia (https://el.wikipedia.org/wiki/Toyota_Yaris).

      Αντιθέτως στην ίδια αναζήτηση, δεν διαπίστωσα από την πλευρά της Toyota  ή του εισαγωγέα στην Ελλάδα, να υπάρχει ανάκληση μοντέλων και επισκευή τους δωρεάν, όπως συνέβη στο όχημά μου για πιθανή βλάβη του αερόσακου συνοδηγού, όπου έλαβα επιστολή ταχυδρομικώς πριν τρία έτη και επισκέφτηκα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για δωρεάν αντικατάσταση του εν λόγω αερόσακου.

      Γράφω αυτό το μήνυμα για να επιβεβαιώσω αν το πρόβλημα που αντιμετωπίζω εγώ το αντιμετώπισαν ή το αντιμετωπίζουν και άλλοι κάτοχοι Toyota και σε περίπτωση του ναι, τι λύση επέλεξαν, αν τυχόν επικοινώνησαν με τον εισαγωγέα και τι απάντηση έλαβαν.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      tasosyaris2009
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr