-
το λάθος της Toyota ήταν ότι έκανε μόνο τέσσερις στους συγκεκριμένους κινητήρες από ότι διαβάζω γιατί δεν έχω δει τα συγκεκριμένα έμβολα από κοντά, ίσως να είναι μικρές σε μέγεθος, ίσως να μην έχει το ελατήριο το κατάλληλο σχήμα, ίσως να μην έχει σπειροειδές ελατήριο μέσα στο ελατήριο λαδιού, ίσως να μην είναι αρκετά τα σχισίματα που έχει το ελατήριο λαδιού όταν στο εσωτερικό του υπάρχει σπειροειδές ελατήριο, ( expander ) πάντως αυτά που έστειλε σε αντικατάσταση στην Αμερική είχαν οκτώ τρύπες όπως έχω αναφέρει και αλλού.
Για αυτό στην οδηγία που έβγαλε η ΤΟΥΟΤΑ αναφέρει πως τα παλιά ελατήρια / πιστόνια δεν πρέπει να συνδυάζονται με τα πιστόνια αντικατάστασης / ελατήρια αντικατάστασης και ότι δεν είναι συμβατά μεταξύ τους.
Εν ολίγοις δεν άλλαξε μόνο τη σχεδίαση των πιστονιών, αλλά και των ελατηρίων για να διορθώσει το πρόβλημα.
Τώρα που τα έγραψες, είναι πιο κατανοητό το όλο πρόβλημα.
-
Πάμε να πάρεις απαντήσεις:
- Για τον καθαρισμό με xado υπάρχει μόνο η διαδικασία που έχω γράψει κάποιες σελίδες πριν https://forum.4troxoi.gr/comment/3269218#comment-3269218 δυστυχώς με την αναβάθμιση που έκανε το forum χάθηκαν φωτογραφίες και links.
- To καθαριστικό είναι αυτό https://xado.us/chemicals-and-fluids/engine-products/anti-carbon-treatment/anticarbon
- To xado το παίρνεις είτε απο ebay (κάπου 30€ με τα μεταφορικά απο την Ουκρανία) ή απο Ελλάδα κάπου 15€ απο αυτό το μαγαζί http://motorlube.gr/
- Με ενημέρωσαν παιδιά που το πήραν πριν λίγες μέρες, ότι ο τύπος που έχει το μαγαζί, έδειξε τη διαδικασία καθαρισμού σε συνεργείο της περιοχής του και με μικρό κόστος την κάνει σε όποιον θέλει
- Το προϊόν που έβαλες σε link, το έχω δοκιμάσει. Δεν κάνει τίποτα απολύτως στο δικό μας πρόβλημα. Τσάμπα τα λεφτά
- Τώρα που καις λάδια δεν μπορείς να πας σε πιο λεπτό λάδι. Μπορείς μόνο σε πιο χοντρό. Επίσης το πιο χοντρό λάδι που μπορείς να πας, είναι 10-40. Πιο χοντρό απαγορεύεται σε αυτό τον κινητήρα. Οι μόνες επιλογές σου είναι 1) επισκευή ή 2) καθαρισμός. Δεν γίνεται να το αφήσεις έτσι σε καμία περίπτωση γιατί θα δημιουργήσει πολλαπλά προβλήματα.
- 0-20 έπρεπε να μπαίνει όταν ήταν καινούργιο. Τώρα που έχει ήδη φθορές δεν είναι η καλύτερη επιλογή
- Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ανα έτος (>10.000) πρέπει να κάνεις επισκευή. Αν κάνεις λιγότερα, ένας καθαρισμός / έτος αρκεί για να σου βγάλει άλλα 6-10 χρόνια.
- Οι αλλαγές λαδιών σε κάθε περίπτωση πρέπει να γίνονται το μέγιστο ανά 7.500χμ. Εγω προσωπικά τις κάνω αυστηρά κάθε 5.000χμ
Καταρχάς, να σε ευχαριστήσω που μοιράστηκες τη γνώση σου, το διάβασμα και τον κόπο σου μαζί μας.
Θέλω να δοκιμάσω το καθαριστικό που φαίνεται ότι κάνει δουλειά, αλλά όντας αδαής προτιμώ να πληρώσω έναν άνθρωπο να μου κάνει τη δουλειά σωστά. Λες στο 4. ότι υπάρχει μηχανικός που έχει ενημερωθεί για τη διαδικασία.
Τον έχει χρησιμοποιήσει κανείς να μας πει την εμπειρία του; Ή αν ξέρει κάποιον άλλον;
Για να προστεθεί στη μακρά λίστα, Yaris1.33, με κινητήρα της προβληματικής σειράς, 120,000km, πρόβλημα περίπου από τα 100,000km και συνεπέστατος στα σέρβις.
-
Θέλω να δοκιμάσω το καθαριστικό που φαίνεται ότι κάνει δουλειά, αλλά όντας αδαής προτιμώ να πληρώσω έναν άνθρωπο να μου κάνει τη δουλειά σωστά. Λες στο 4. ότι υπάρχει μηχανικός που έχει ενημερωθεί για τη διαδικασία.
Τον έχει χρησιμοποιήσει κανείς να μας πει την εμπειρία του; Ή αν ξέρει κάποιον άλλον;
O Έλληνας κεντρικός αντιπρόσωπος που το φέρνει έχει δείξει σε συνεργείο της περιοχής τη διαδικασία και έχουν πάει κάποιοι από το fb auris club όπως έχουν γράψει. Αυτός το φέρνει: www.motorlube.gr. Το συνεργείο δεν το ξέρω ποιο ειναι.
-
Γνωρίζει κανείς αν το πρόβλημα με το λαδοκάψιμο των Toyota μπορεί να αντιμετωπιστεί ή να περιοριστεί καθαρίζοντας τα ελατήρια με καθαριστικό φρένων? Η πατέντα που μου είπαν περιλαμβάνει πλήρωση των κυλίνδρων με καθαριστικό φρένων από τη τρύπα των μπουζί, για ένα 24ωρο, αφαίρεση κατόπιν του καθαριστικού και υπολοιμάτων με αναρρόφηση (?) και πλήρωση κινητήρα με λάδι 10-40.
Επίσης, στην Αμερική όπως καταλαβαίνω η Toyota έχει προχωρήσει σε επέκταση εγγύησης στα 10 χρόνια λόγω του θέματος αυτού. Στην Ευρώπη δε γνωρίζω να συμβαίνει κάτι αντίστοιχο. Στη Toyota Ελλάς που τηλεφώνησα κάνανε τα κουνέλια! 'Δε είναι αλήθεα ότι υπάρχουν πολλές περιπτώσεις σαν τη δική σας' μου είπε το κοριτσάκι. Για ένα αυτοκίνητο ευλαβικά συντηρημένο (πάντα στην ώρα του και πάντα στον αντιπρόσωπο) με λιγότερο από 82K Km και χρήση πάντα V-power 100αρα, η Toyota θεωρεί ότι το να καίει λάδια είναι αποδεκτό και αναμενόμενο!!
Τώρα το αμάξι (Yaris 1.33, 2010) έχει μείνει από αντλία βενζίνης για την οποία η Toyota θέλει 760€ παρακαλώ!!!!! μόνο για τα ανταλλακτικά!!!
Το αμάξι είναι της γυναίκας, εγώ έχω ένα clio 1.6 του 2003 με 220k km που του έχω γ..σει τα πρέκια που διακοσαρίζει ακόμα και δε τσιμπάει σταγόνα λάδι!! (έχει κάνει και 4 μετακομίσεις).Διάβασε μερικές σελίδες προς τα πίσω να δεις ότι το πρόβλημα είναι τα κολλημένα ελατήρια, το να το πας με 160 χλμ και να νομίζεις ότι θα ξεκολλήσουν είναι σαν να έχεις 40 πυρετό και να κάθεσαι μπροστά στον ανεμιστήρα να δροσιστείς. Θα γελάνε και τα τσιμέντα.
Επίσης να γεμίσεις τον κινητήρα με υγρά φρένων από τις τρύπες των μπουζί, σε 5-10΄όλο το υγρό θα έχει κατέβει στον στροφαλοθάλαμο και δεν πρόκειται να μαλακώσουν οι καρβουνίλες. Η σωστή λύθση είναι η αλλαγή εμβόλων με περισσότερες τρύπες του εμβόλου στο ελατήριο του λαδιού, ή τρύπημα στα ίδια έμβολα για να φεύγει το λάδι και να μην μένει εκεί και καρβουνιάζει, όλα τα άλλα είναι μόνο παίδεμα, τσαντίλα και έξοδα, με τα ματζούνια δεν θα κάνεις τίποτα.
-
Καλημέρα παιδες. Σας πετυχα στην συζήτηση αφου αγόρασα ένα toyota yaris του 2010 1.33 1329 cm3 και 74 kw τον Δεκεμβριο του 2019 με 129.000 χλμ περιπου.από έμπορο που απο οτι κατάλαβα το πουλούσε για ιδιώτη. Αφού το πήγα στην αντιπροσωπεία για έλεγχο και μου είπαν όλα οκ (μιας και θεωρουσα τον έλεγχο απο την αντιπροσωπία ποιο ασφαλή) αποφάσισα να το αγοράσω μιας πριν είχα ένα renault sienic που το πλήρωσα χρυσό από τις βλάβες και ε'ιπα να πάω σε toyota που θεωρούνται αξιόπιστα και με λίγες βλάβες.
Στον έλεγχο που μου δώσανε φαινόταν όλα οκ, ολα τα service στην αντιπροσωπεία τηρώντας τα χλμ ή το χρόνο με λάδι όμως 5w30 μεχρι τα 85.000 χλμ μετά μια φορά 10w40, έπειτα πάλι 5w30 στα ενδιάμεσα μέχρι τα 114.00 χλμ περίπου όπου άλλαξαν με 10w40.
Αφού λοιπόν το αγόρασα να πω την αλήθεια δεν ελεγξα τα λάδια μιας και το είχα παέι στην αντιπροσωπεία (εδώ γελανε μαλλον μαζι οι τεχνικοί που τους έδειξα εμπιστοσύνη, μιας και μάλλον ήταν συννενοημένοι με τον έμπορο γιατι από ότι κατάλαβα μετά αυτος είχε γνωστό στην αντιπροσωπεία πωλήτη και του είχε δώσει το αυτοκίνητο πελάτη που έκανε ανταλλαγή ) ειδα ότι τα λάδια ήταν στην κατω βούλα και βρήκα ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης στα 121.000χλμ είδε ότι τα λάδια ήταν κάτω από την πρώτη βούλα, στα 124.000 περίπου συμπλήρωσε γιατί ήταν στην κάτω βούλα και εγώ όταν το πηρα στα 129.000 περίπου ήταν στην κάτω βούλα και συμπλήρωσα ένα λίτρο 10w40μέχρι να πάω για σερβις.
Πηγα λοιπόν το αμάξι σε ενα συνεργείο για toyota στην θεσσαλονικη που πάω και της γυνάικας μου άλλο μοντέλο πετρελαιο που είμαι ευχαριστημένος από την δουλειά του και του είπα το ιστορικό. Μου λέει το παλικάρι αυτά τα μοντέλα αν και βγάζουν βλάδες καινε πολύ λάδι γιατί δεν το έφερες να το ελέγξω και να σου πω?( αντε γιατί?) κα ιτου είπα οτι το πηγα στην αντιπροσωπεία.
Του είπα ότι είχα διαβασει στο φόρουμ μετά την αγορά για τα προβλήματα που βγάζουν και γιατί συμβαίνει αυτό με τα τεχνικά που αναφέρατε αλλά δεν γνωριζε κάτι και μου είπε να μην ανησυχώ απλά να βάζω λάδι. Επίσης μου είπε ότι δεν γνωρίζει την τεχνική καθαρισμού και ακόμη και την ήξερε δεν ξερει να θα την εμπιστευόταν μην κάνει άλλη ζημιά.Σχετικά με το λάδι του είπα επειδή διάβασα εδώ μέσα ότι έιναι καλύτερο να βαζω 5w30 και αν το αλλάζω στους 6 μήνες και μου πρότεινε το 10w40 επειδή είναι από ότι κατάλαβα πιο παχύρεστο μπορει να κάνω και λάθος και με μικρότερο κοστος μιας και του είπα οτι θα το αλλάζω στο 6μηνο.
Τωρα από αρχές φεβρουαρίου που έκανα το σέρβις στα 130.008 χλμ έχω κάνει 1404 χλμ μέσα την πόλη. Στα 1000 έκανα μέτρηση και έιδα τον δείκτη στην μέση και τώρα στα 1400 έκανα μέτρηση ξανά και ο δείκτης καλυπτει την κάτω βούλα.
Μέχρι τώρα γενικά δεν μου έχει ανάψει λαλμάκι για το λάδι.
Τα χιλιόμετρα που κανω είναι κυρίως μέσα σε μεγάλη πόλη.
Θέλω λοιπον να ρωτησω τα εξής:
-
κινητήρας 1NR-FE και το serial του κινητηρα που πηρα απο την toyota ειναι 1NR 0227995. Είναι από τους κινητήρες που έχουν το συγκεκριμένο πρόβλημα γιατί δεν μπορω αν καταλάβω από τον πίνακα που δίνετε.
-
Σκέφτομαι τώρα που έχει πέσει στην κάτω βούλα να αλλαξω ξανά λάδια και να βάλω 5w30 για να δω αν καίει το ίδιο. Εσείς τι προτείνετε?
-
Πότε είναι απαραίτητο να προσθέτω λάδι?
-
Προτείνετε να κάνω τον καθαρισμό?
Αν ναι ξέρετε κάποιο συνεργείο η μαστορα που να την διαδικασία στην Θεσσαλονίκη ή κάποιος από εσάς που ξέρει και είναι από εδω να μπορέσει να θέλει να με βοηθήσει γιατί εγώ είμαι ένας φτωχός ψυχολόγος που πιάνουν τα χέρια μου ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, αλλά από αυτοκίνητα δεν σκαμπάζω.
- Το γεγονός ότι έκαψε 1 λιτρο σε 1400 χλμ είναι θετικό?
Συγγνωμη για το σεντόνι αλλά θέλω να σας δώσω οσο πιο καλή εικόνα για να προτείνετε και λύσεις όσο μπορείτε.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια και απαντησεις στα ερωτηματα μου.
-
-
Ξέρουμε κάποιο συνεργείο που να μπορεί να τρυπήσει τα έμβολα ανοίγοντας τις επιπλέον δύο τρύπες σε κάθε έμβολο; Τα ελατήρια λογικά θα αλλαχθούν. Θα χρειαστούμε να πάμε σε oversize ή θα γίνει δουλειά με τα υπάρχοντα ήδη έμβολα;
-
Ξέρουμε κάποιο συνεργείο που να μπορεί να τρυπήσει τα έμβολα ανοίγοντας τις επιπλέον δύο τρύπες σε κάθε έμβολο; Τα ελατήρια λογικά θα αλλαχθούν. Θα χρειαστούμε να πάμε σε oversize ή θα γίνει δουλειά με τα υπάρχοντα ήδη έμβολα;
Αν φτάσεις ως εκεί αλλάζεις αυτά που πρέπει και τελειώνει το θέμα.
-
Θέλω λοιπόν να ρωτήσω τα εξής:
-
κινητήρας 1NR-FE και το serial του κινητηρα που πηρα απο την toyota ειναι 1NR 0227995. Είναι από τους κινητήρες που έχουν το συγκεκριμένο πρόβλημα γιατί δεν μπορω αν καταλάβω από τον πίνακα που δίνετε.
-
Σκέφτομαι τώρα που έχει πέσει στην κάτω βούλα να αλλαξω ξανά λάδια και να βάλω 5w30 για να δω αν καίει το ίδιο. Εσείς τι προτείνετε?
-
Πότε είναι απαραίτητο να προσθέτω λάδι?
-
Προτείνετε να κάνω τον καθαρισμό?
Αν ναι ξέρετε κάποιο συνεργείο η μαστορα που να την διαδικασία στην Θεσσαλονίκη ή κάποιος από εσάς που ξέρει και είναι από εδω να μπορέσει να θέλει να με βοηθήσει γιατί εγώ είμαι ένας φτωχός ψυχολόγος που πιάνουν τα χέρια μου ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, αλλά από αυτοκίνητα δεν σκαμπάζω.
- Το γεγονός ότι έκαψε 1 λιτρο σε 1400 χλμ είναι θετικό?
-
Ναι είναι στους προβληματικούς κινητήρες. Ανήκει στην πρώτη φουρνιά προβληματικών με κόστος επισκευής 2500€
-
Ότι και λάδι να βάλεις, θα καίει. Έχε κατά νου πως το πιο χοντρό που μπορεί να μπει (που κανονικά δεν πρέπει) είναι 10-40.
-
Όποτε θες, αρκεί να μην το αφήνεις να φτάνει στο low
-
Σαφέστατα ναι. Δεν έχεις και καμία εναλλακτική οικονομική λύση και όσο το αφήνεις, θα σου δημιουργήσει και άλλα προβλήματα (καταλύτη, αισθητήρα λ κλπ).
-
Θα σε στεναχωρήσω αλλά δεν έκαψε 1 λίτρο στα 1400χμ, αλλά περισσότερο. Από το min έως το max, είναι 1,5λ έχε υπόψη.
-
-
Ξέρουμε κάποιο συνεργείο που να μπορεί να τρυπήσει τα έμβολα ανοίγοντας τις επιπλέον δύο τρύπες σε κάθε έμβολο; Τα ελατήρια λογικά θα αλλαχθούν. Θα χρειαστούμε να πάμε σε oversize ή θα γίνει δουλειά με τα υπάρχοντα ήδη έμβολα;
-
Η δουλειά του συνεργείου είναι να βγάλει και να βάλει τον κινητήρα. Μέχρι εκεί.
-
Αν χρειαστούν αλλαγές και μετατροπές στη δομή του μοτέρ, τον στέλνει σε ρεκτιφιέ
-
Αν έκανε κάποιος τρύπες, αυτός θα ήταν το ρεκτιφιέ. Αυτός ξέρει ή δεν ξέρει να κάνει τη δουλειά
-
Τα ελατήρια μπορούν να καθαριστούν, μπορούν να αλλαχθούν και με ίδια. Το ρεκτιφιέ ξέρει και εδώ
-
Έμβολα δεν αλλάζονται, ούτε μπαίνουν πιο μεγάλα κλπ. Το ρεκτιφιέ θα στα πει όλα
-
-
Καλησπέρα ξανά και ευχαριστώ για τις απαντήσεις .το απόγευμα συμπλήρωσα τελικά πήρε 1 λίτρο και έφτασε αν είδα καλά στο πάνω σημαδακι θα το δω και αύριο για πιο σιγουρα.Κανένα συνεργείο η κάποιος που να ξέρει την τεχνική υπάρχει στην Θεσσαλονίκη; Επιπλέον προτείνεις να μείνω στο 10w40 η να δοκιμάσω και το 5w30;
-
Καλησπέρα ξανά και ευχαριστώ για τις απαντήσεις .το απόγευμα συμπλήρωσα τελικά πήρε 1 λίτρο και έφτασε αν είδα καλά στο πάνω σημαδακι θα το δω και αύριο για πιο σιγουρα.Κανένα συνεργείο η κάποιος που να ξέρει την τεχνική υπάρχει στην Θεσσαλονίκη; Επιπλέον προτείνεις να μείνω στο 10w40 η να δοκιμάσω και το 5w30;
Βάζε 10-40 και άλλαζε το κάθε 5000χμ. Με 5-30 θα σου καίει +50%.
*Ο καθαρισμός έχει ουσία αν τον κάνει κάποιος μόνος του, γιατί πρέπει κανονικά να γίνεται μια φορά το χρόνο. Αν πρέπει να πληρώνεις για να τον κάνεις, μάλλον το καλύτερο είναι να ψάξεις για επισκευή (άνοιγμα κινητήρα, καθάρισμα τα πάντα, αλλαγή ελατηρίων. Δεν θα εξαλειφθεί το πρόβλημα για πάντα μιας και θα παραμένουν προβληματικά τα μηχανικά μέρη, θα κερδίσεις όμως πολλές δεκάδες χιλιόμετρα)
** Για καθαρισμό να έχει ασχοληθεί κάποιο συνεργείο, λίγο δύσκολο. Το συνεργείο όπως είπαμε, ανεβάζει / κατεβάζει κινητήρα. Δύσκολα θα φάει κάποιος το χρόνο του να ασχοληθεί με τεχνικές που στόχο έχουν την εξοικονόμηση χρημάτων στον πελάτη, πόσο μάλλον όταν η όλη λογική της εξοικονόμησης χάνεται γιατί πρέπει να πληρωθεί το συνεργείο για να ασχοληθεί. Αν βρεις συνεργείο όμως, αξίζει να δοκιμάσεις μια φορα να δεις τι θα γινει.
-
Καλησπέρα στην παρέα,
Μένω στην Αγγλία και αγόρασα πριν μερικές μέρες ένα Yaris VVTI 2009, 1.330cc, 74KW. Το αυτοκίνητο έχει 61.500 μίλια άρα γύρω στα 100.000km. Ο κωδικός κινητήρα όπως αναγράφεται στην άδεια είναι 1ΝQ - 0056589. (Ένα αυτοκόλλητο πάνω στην μηχανή λέει 1NR πάντως). Φαντάζομαι μιλάμε για τον ίδιο προβληματικό κινητήρα έτσι..?? Και βάσει της αρίθμησης είναι από τους πρώτους κινητήρες που έχουν φτιαχτεί κι'όλας.
Δεν το έχω δουλέψει το αυτοκίνητο καθόλου για να δω αν καίει λάδι και πόσο..Επίσης, δεν ξέρω με τι λάδι το δουλευαν οι προηγούμενοι..Τα σέρβις πάντως φαίνεται να γίνονταν ανά 5-6.000 μίλια (8-9.000km δλδ).
Επειδή το αυτοκίνητο προορίζεται ως όχημα delivery και η χρήση που θα γίνεται θα είναι μέσα στην πόλη σε καθημερινή βάση και 8-9 ώρες τουλάχιστον, τι προτείνεται να κάνω..
Μια αλλαγή λαδιών, φίλτρου τώρα και να μετράω ανά 1000km και να δώ τι γίνεται ή να το στείλω όπως είναι χωρίς να το ψάξω καν το θέμα γτ με το όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα (και έχω διαβάσει όλο το ποστ), πρόβλημα θα βγάλει σίγουρα αν δεν το έχει ήδη. Αν είναι να το τεστάρω πρώτα, τι λάδι να βάλω για να έχω μια πρώτη εικόνα. 0-20w ή κάτι πιο χοντρό?
-
Καλησπέρα στην παρέα,
Μένω στην Αγγλία και αγόρασα πριν μερικές μέρες ένα Yaris VVTI 2009, 1.330cc, 74KW. Το αυτοκίνητο έχει 61.500 μίλια άρα γύρω στα 100.000km. Ο κωδικός κινητήρα όπως αναγράφεται στην άδεια είναι 1ΝQ - 0056589. (Ένα αυτοκόλλητο πάνω στην μηχανή λέει 1NR πάντως). Φαντάζομαι μιλάμε για τον ίδιο προβληματικό κινητήρα έτσι..?? Και βάσει της αρίθμησης είναι από τους πρώτους κινητήρες που έχουν φτιαχτεί κι'όλας.
Δεν το έχω δουλέψει το αυτοκίνητο καθόλου για να δω αν καίει λάδι και πόσο..Επίσης, δεν ξέρω με τι λάδι το δουλευαν οι προηγούμενοι..Τα σέρβις πάντως φαίνεται να γίνονταν ανά 5-6.000 μίλια (8-9.000km δλδ).
Επειδή το αυτοκίνητο προορίζεται ως όχημα delivery και η χρήση που θα γίνεται θα είναι μέσα στην πόλη σε καθημερινή βάση και 8-9 ώρες τουλάχιστον, τι προτείνεται να κάνω..
Μια αλλαγή λαδιών, φίλτρου τώρα και να μετράω ανά 1000km και να δώ τι γίνεται ή να το στείλω όπως είναι χωρίς να το ψάξω καν το θέμα γτ με το όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα (και έχω διαβάσει όλο το ποστ), πρόβλημα θα βγάλει σίγουρα αν δεν το έχει ήδη. Αν είναι να το τεστάρω πρώτα, τι λάδι να βάλω για να έχω μια πρώτη εικόνα. 0-20w ή κάτι πιο χοντρό?
Ξεκίνα με 5-30 και αλλαγές ανά 5000χμ, να δεις πόσο καιει και αν καίει και θα δείξει η πορεία ανάλογα με τα αποτελέσματα που θα έχεις μετά απο μερικά χιλιόμετρα.
-
Καλημέρα, έχω ένα auris 1,33 του 2011. Υπάρχει κατανάλωση λαδιού. Αυτό που έχω παρατηρήσει εδώ και 3 χρόνια, είναι ότι σε ταξίδια αποστάσεων πχ 600 χιλιόμετρα πήγαινε έλα, η κατανάλωση λαδιού είναι αμελητέα. Όμως σε μικρές διαδρομές εντός πόλης, με σχετικά κρύα μηχανή η κατανάλωση λαδιού είναι εμφανής. Επίσης πρέπει να πω και το εξής, μετά από μεγάλες κατηφόρες όπου δεν χρησιμοποιώ το γκάζι αλλά ελαφρώς το φρένο, όταν πιάνω την ευθεία και πατάω γκάζι, τοτε για κάποια δευτερόλεπτα βλέπω πίσω ένα σύννεφο άσπρου καπνού, το οποίο μετά σταματά τελείως. Κάποιος τεχνικός μου είπε ότι η απώλεια λαδιού οφείλεται σε φθαρμένες τσιμούχες των βαλβίδων. Στις επίσημες αντιπροσωπείες της ΤΟΥΟΤΑ δεν μπορώ να πάρω σαφή απάντηση. Μου λένε το γνωστό με τις τρύπες των ελατηρίων. Όμως δεν μου εξηγεί κανείς αυτά τα συμπτώματα που ανέφερα παραπάνω. Έχει κάποιος άποψη περί αυτού?
-
Πανομοιότυπη συμπεριφορά είχε το Accent του πατέρα μου, και ήταν όντως τσιμουχάκια βαλβίδων.
-
Σε golf mk4 1,4 με καψιμο λαδιων μονο κατηφορα με κλειστο γκαζι αλλαξα τσιμουχακια.Καμια διαφορα,λογικα τα ελατηρια λαδιου ή ειναι off ή κολλημενα.Απο την απογοητευση δεν ξαναμετρησα ποσο μου καιει στα 1000κμ.
-
Είμαι κάτοχος από τον 11-2009 ενός βενζινοκίνητου Toyota Yaris 1.33 cc - 101 hps - Sol plus , αγορασμένο από ελληνική αντιπροσωπεία στην Αθήνα, το οποίο σε όλη τη διάρκεια της εγγύησής του έκανε εγκαίρως τα απαραίτητα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Λόγω του ότι είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο, δεν είχα τα πρώτα χρόνια την γνώση ότι πρέπει να ελέγχω μόνος μου ανάμεσα στα service τη στάθμη υγρών και λαδιού του οχήματος, οπότε οι έλεγχοι αυτοί γίνονταν μόνο από τους τεχνικούς σε κάθε προγραμματισμένο service.
Το έτος που έληξε η εγγύηση, ήταν η πρώτη φορά που προβληματίστηκα για κάτι σχετικά με το αυτοκίνητο και αναγκάστηκα να επισκεφτώ εξουσιοδοτημένο συνεργείο πριν από το προγραμματισμένο service, όταν σε μία ανηφόρα άναψε ο λαμπτήρας της στάθμης λαδιού και διαπιστώθηκε ότι είχε αδειάσει σχεδόν όλο το λάδι του κινητήρα.
Επικοινωνώντας με τεχνικούς στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, κατάλαβα ότι πριν φτάσει το όχημα σε τέτοιο σημείο απώλειας λαδιού, είχε αρχίσει και νωρίτερα να χάνει λάδια, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό που να το αντιληφθώ νωρίτερα από το service, μόνος μου.
Μετά από επικοινωνία με αρκετούς τεχνικούς στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, συμπέρανα ότι και νωρίτερα πρέπει να είχε ξεκινήσει το όχημα να χάνει λάδια, ασχέτως που δεν το έγραψαν στις παρατηρήσεις του βιβλίου service, ούτε μου το ανέφεραν.
Σε ερώτημά μου στις αντιπροσωπείες για το πως πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, η απάντησή ήταν ότι θα έπρεπε να λυθεί ο κινητήρας και να επισκευαστεί ή σε περίπτωση μεγάλης βλάβης να αντικατασταθεί, κάτι που θα κόστιζε σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των περισσότερων από 700 έως 1000 και πλέον ευρώ. Ωστόσο οι μηχανικοί, μου είπαν ότι αν το είχα αντιληφθεί πριν λήξει η εγγύηση, θα απολάμβανα αποκατάσταση στη βλάβη του κινητήρα δωρεάν.
Από τότε μέχρι τώρα πέρασαν πάνω από τέσσερα έτη και πλέον λόγω των ταξιδιών που κάνω για επαγγελματικές ανάγκες και λόγω του ότι ζω σε άλλη πόλη, ελέγχω σχεδόν καθημερινά και συμπληρώνω το λάδι στον κινητήρα και κάνω service σε πολλά εξουσιοδοτημένα και μη συνεργεία για Toyota, ωστόσο η κατάσταση του οχήματος επιδεινώνεται ολοένα και περισσότερο, με ανάγκη να συμπληρώνω λάδια σε κάθε ταξίδι (1 λίτρο τουλάχιστον σε λάδι 15-40, σε κάθε περίπου 200-300 χιλιόμετρα).Πλέον το αυτοκίνητο ρετάρει και οι μηχανικοί θεωρούν μονόδρομο την αντικατάσταση του κινητήρα άμεσα, ώστε να μη μείνω στο δρόμο.
Σε όσα συνεργεία παρακολουθούν το αυτοκίνητο και έχω μιλήσει με τους τεχνίτες ή τους ιδιοκτήτες των συνεργείων, διαπιστώνω ότι δεν είμαι ο μόνος ιδιοκτήτης Toyota Yaris αυτής της περιόδου, που αντιμετωπίζει τόσο σοβαρό πρόβλημα, ενώ μάλιστα ανέφεραν ότι ένας μεγάλος αριθμός κινητήρων σε Yaris και Auris της ίδιας περιόδου πανελλαδικά, παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα.
Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο, διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα των κινητήρων αυτής της περιόδου αναφέρεται και σε σχετικό λήμμα της Wikipedia (https://el.wikipedia.org/wiki/Toyota_Yaris).
Αντιθέτως στην ίδια αναζήτηση, δεν διαπίστωσα από την πλευρά της Toyota ή του εισαγωγέα στην Ελλάδα, να υπάρχει ανάκληση μοντέλων και επισκευή τους δωρεάν, όπως συνέβη στο όχημά μου για πιθανή βλάβη του αερόσακου συνοδηγού, όπου έλαβα επιστολή ταχυδρομικώς πριν τρία έτη και επισκέφτηκα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για δωρεάν αντικατάσταση του εν λόγω αερόσακου.
Γράφω αυτό το μήνυμα για να επιβεβαιώσω αν το πρόβλημα που αντιμετωπίζω εγώ το αντιμετώπισαν ή το αντιμετωπίζουν και άλλοι κάτοχοι Toyota και σε περίπτωση του ναι, τι λύση επέλεξαν, αν τυχόν επικοινώνησαν με τον εισαγωγέα και τι απάντηση έλαβαν.
-
Διαβασε αυτο το θεμα. Θα απαντηθουν πολλα απο αυτα που ρωτας
-
Στην προηγούμενη ανάρτηση δημοσίευσα το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το Yaris μου, ξεκινώντας από κάψιμο λαδιού για να καταλήξει σε ολική καταστροφή του κινητήρα.
Είναι η πρώτη φορά που γράφω σε forum, δεδομένου ότι επιχείρησα ηλεκτρονική επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών της Toyota Hellas, αλλά δεν έλαβα απάντηση.
Ελπίζω ότι σε περίπτωση που δεν είμαι ο μοναδικός κάτοχος toyota με τόσο σοβαρό πρόβλημα, θα κινητοποίσω και άλλους ιδιοκτήτες προβληματικών toyota να επικοινωνήσουν με την toyota hellas, για να πιέσει με τη σειρά της τον κατασκευαστή για μία δίκαια και λογική λύση , μιας που όσοι επιλέξαμε toyota θεωρούσαμε αυτονόητη την αξιοπιστία της, αλλά και στην περίπτωση μιας τόσο σοβαρής αστοχίας, θεωρούσαμε αυτονόητη τη σωστή αντιμετώπιση του προβλήματος ακόμα και μετά τη λήξη της εγγύησης, μιας που στην πλειοψηφία τους τέτοια προβλήματα γίνονται αντιληπτά μετά το πέρας της εγγύησης.
-
Διαβασε αυτο το θεμα. Θα απαντηθουν πολλα απο αυτα που ρωτας
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Θα ήταν τίμιο να υπήρχε και μία επίσημη ενημέρωση από την ίδια την toyota και από τους επίσημους αντιπροσώπους της, καθώς και σχέδιο διαχείρισης και δωρεάν αποκατάστασης της βλάβης των προβληματικών οχημάτων, μιας που όσοι εμπιστεύτηκαν αυτά τα οχήματα και έδωσαν ένα σημαντικό κεφάλαιο για την απόκτησή τους, στο σήμερα δεν μπορούν ούτε να τα χρησιμοποιήσουν, ούτε να τα επισκευάσουν σωστά και μόνιμα, ούτε να τα πουλήσουν. Ακόμα και αν βρουν και σπαταλήσουν ένα σκασμό λεφτά για να τα επισκευάσουν, πάλι δεν εξασφαλίζουν ότι το πρόβλημα δεν θα εμφανιστεί ξανά μετά την επισκευή, ή μετά την αντικατάσταση του κινητήρα.
Yaris / Auris κινητήρας 1NR-FE 1,33 και κατανάλωση λαδιού