-
Ωραιος ευχαριστω. Ειδα και ενα βιντεακι οτι απο 2 σε 3 δεν ειναι και οτι καλυτερο. Κολλαει καπως.
Εντωμεταξυ, πηγα την φαμιλια σημερα να δουν απο κοβτα το proceed και εφαγα την κρυαδα μου. 'Και ειναι σαν το golf μεσα' 'και πολυ μαυρο, πολυ σκοτεινο πισω'.. α ρε γυναικες.
Μετα ζαχαρωνε το sportage.. το φελεκι μου
-
Όλες ίδιες είναι! Μη δούνε περίπτερο με ρόδες.Κάνε ότι σε ενδιαφέρει η άποψη της και προχώρα σε αυτό που εσύ γουστάρεις. Μετά πιθανόν λίγη μουρμούρα αλλά το γκολακι θα το έχεις βάλει.
-
Ωραιος ευχαριστω. Ειδα και ενα βιντεακι οτι απο 2 σε 3 δεν ειναι και οτι καλυτερο. Κολλαει καπως.
Εντωμεταξυ, πηγα την φαμιλια σημερα να δουν απο κοβτα το proceed και εφαγα την κρυαδα μου. 'Και ειναι σαν το golf μεσα' 'και πολυ μαυρο, πολυ σκοτεινο πισω'.. α ρε γυναικες.
Μετα ζαχαρωνε το sportage.. το φελεκι μου
Το proceed είναι καθαρα αντρικό αυτοκίνητο, τι περίμενες να σου πει δηλαδή; Πέτα μια παπατζα ότι σου κόβουν 4000 λόγω κωρονοιου και πες ότι με αυτά θα την πας διακοπές σε 5στερο και θα γίνει η δουλειά σου (θα σου κοστίσει λίγο ακριβά βέβαια)
-
@nico σωστός...
+++
-
Πιο πολύ με έβαλε σε σκέψεις η πωλήτρια το πρωί από άλλο έμπορο για το ατελωνιστο:
Έφαγε άκυρο στο δάνειο ο αγοραστης, 1,6 204hp manual lunar silver χωρίς έξτρα. Τιμή περίπου 23κ (έχω απαλλαγή τ.τ +700εκπτωση). Με μεταλλικό + 7+5 χρονια σερβις. (8ρα οθόνη:(..
Τι θέλω; Το ίδιο σε dct, μπλε, 10ρα οθόνη, ψηφιακό καντράν, ηλιοροφή για πιο πολύ φως.και βγαίνει περίπου 29κ.παραδοση οκτωβριο είπε.(κανονική παραγγελία)
-
Δυνατή προσφορά. Γεια σου Χρήστο! Χάθηκες.
Έχετε δίκιο για τα της συζύγου παιδες.
-
Δυνατή προσφορά. Γεια σου Χρήστο! Χάθηκες
Έχω πολλά πράγματα που 'τρέχουν' στην προσωπική μου ζωή ταυτόχρονα. Άλλωστε μέσες άκρες έχω κατασταλάξει στο πιο όχημα θα πάρω αλλά επειδή αυτό πάει τουλάχιστον για καλοκαίρι του 2021 είπα να ξεκολλήσω λίγο από το forum. Τρέχω και δεν φτάνω, δεν μου έμεινε πολύ διάθεση για αυτοκινητιστική κουβεντουλα. Λογικά μετά το καλοκαίρι θα έχω τελειώσει από όλα, να μπουν και τα πράγματα σε έναν ρυθμο και εδώ είμαστε. Να κανονίσουμε και κάνα καφέ τώρα που άνοιξαν αφού είσαι από Θεσσαλονίκη...
-
Πιο πολύ με έβαλε σε σκέψεις η πωλήτρια το πρωί από άλλο έμπορο για το ατελωνιστο:
Έφαγε άκυρο στο δάνειο ο αγοραστης, 1,6 204hp manual lunar silver χωρίς έξτρα. Τιμή περίπου 23κ (έχω απαλλαγή τ.τ +700εκπτωση). Με μεταλλικό + 7+5 χρονια σερβις. (8ρα οθόνη:(..
Τι θέλω; Το ίδιο σε dct, μπλε, 10ρα οθόνη, ψηφιακό καντράν, ηλιοροφή για πιο πολύ φως.και βγαίνει περίπου 29κ.παραδοση οκτωβριο είπε.(κανονική παραγγελία)
Δεν αξίζουν τόσα λεφτά τα εξτρά που θέλεις. Και με δωρεάν σέρβις σαν να κόβουν άλλο 1-1μιση χιλιάρικο. Χτύπα το!
Μόνο το αυτόματο αξίζει, αλλά σε τόσα άλογα και με το χειροκίνητο που είναι αξιοπρεπές της ΚΙΑ, άλλαξε και καμιά ταχύτητα λιγότερη
-
Ενημερωτικά για ντίζελ υβριδικό αμάξια θα παραλάβουν τον Αύγουστο και τα επιτόκια έχουν τσιμπήσει από 6.5 σε 8.5 το 6.5 % τέλος! Ευτυχώς που θα ερχόταν ο Μητσοτάκης και θα βοηθούσε την αγορά....αλλά θα μου πεις όλα τα φορτώνουμε στον covid και καθαρίζουμε.
Επειδή μπήκα πρόσφατα σε scala/kamiq/focus/2008 active/xceed. Το πιο ποιοτικό εσωτερικό στα μάτια μου είναι του κια.
-
Περασα σημερα για td sportage και μιλησαμε λιγο και για το xceed. Κλασικα γκρινιαξα για τις τιμες του ντιζελ που θα ερθει ...αυγουστο σεπτεμβριο καλα κρασια... του είπα οτι με 25500 παίρνεις το φοκους ακτιβ με πολυ εξοπλισμο που για να το πιασεις εδω θες 30000 και μου ειπε οτι δεν μας ενδιαφερει το φοκους, δεν το βλεπουμε , δεν ειναι ανταγωνιστης του xceed . Ανταγωνισμος για αυτους είναι το HRV !!!! ναι καλα ακουσατε, οταν του ειπα ποιο ειναι αυτο αυτο εχει μηδενικες πωλησεις! αυτο ανταγωνίζεστε? αυτο μας ειπαν στα σεμινάρια! και το άλλο είναι η GLA! την αλλη φορα στον ιδιο διαλογο μου ειχε πει για το T-roc.
Ok GLA είναι οντως copy-paste το xceed ( το αναποδο δλδ) αλλα το ΗRV?!!!
Moυ ειπε παλι οτι δεν ενδιαφερει την εταιρεια να πουλησει xceed το εχουν μονο για μοστρα γι αυτό και η τιμη εκει που είναι . Το ιδιο και για το GTline sportage . Τα 9/10 ειναι upgrade.
-
Περασα σημερα για td sportage και μιλησαμε λιγο και για το xceed. Κλασικα γκρινιαξα για τις τιμες του ντιζελ που θα ερθει ...αυγουστο σεπτεμβριο καλα κρασια... του είπα οτι με 25500 παίρνεις το φοκους ακτιβ με πολυ εξοπλισμο που για να το πιασεις εδω θες 30000 και μου ειπε οτι δεν μας ενδιαφερει το φοκους, δεν το βλεπουμε , δεν ειναι ανταγωνιστης του xceed . Ανταγωνισμος για αυτους είναι το HRV !!!! ναι καλα ακουσατε, οταν του ειπα ποιο ειναι αυτο αυτο εχει μηδενικες πωλησεις! αυτο ανταγωνίζεστε? αυτο μας ειπαν στα σεμινάρια! και το άλλο είναι η GLA! την αλλη φορα στον ιδιο διαλογο μου ειχε πει για το T-roc.
Ok GLA είναι οντως copy-paste το xceed ( το αναποδο δλδ) αλλα το ΗRV?!!!
Moυ ειπε παλι οτι δεν ενδιαφερει την εταιρεια να πουλησει xceed το εχουν μονο για μοστρα γι αυτό και η τιμη εκει που είναι . Το ιδιο και για το GTline sportage . Τα 9/10 ειναι upgrade.
Το Xceed ούτε td δεν το έκανα, δεν μου αρέσουν αυτά τα coupe-δοειδή σχήματα, και μου άρεσε πολύ το Sportage, οπότε το Χceed μου φάνηκε πολύ 'λίγο' μπροστά του.
Το Sportage δεν σου αρέσει; Έχει πραγματικά άπλετους χώρους για επιβάτες, οδηγό-συνοδηγό και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά (στο Elk που είδα όχι τόσο καλά βέβαια!).
Το Xceed είναι ακριβώς στη φάση του Focus Active, για όποιον αρέσουν αυτά τα σχήματα/αυτοκίνητα, μπορεί να έβαζα και το Xceed πρώτο, σαν ξεκάθαρο Crossover.
-
To sportage εχει αψογους χωρους παντου με μονη ενσταση τις αποσκευες που στο υβριδικο κρατά πλατος μηκος αλλα ειναι αρκετα ρηχο. Λιγο με χαλαει το σχεδον 4.50μ μήκος αλλα κυρίως ότι θες +28 για να το παρεις με τα συστηματα ασφαλείας και πάλι του λειπουν, και τελος με χαλαει το βαρυ σκαφος που στα 115 αλογα φαίνεται, στα 136 ισως οχι τοσο.
Το xceed πλαι και πίσω είναι κουκλα , μπροστα απλα ωραίο (συνολικα ενα κλικ πανω απο το ακτιβ φοκους). Μεσα είναι τρομερο ( αρκετα πάνω από το φοκους) και φανταζομαι και στην οδηγηση με τον ντιζελ 136 θα παει αερα. Με τον 1.0 που το οδήγησα και αυτό λογο βαρους ηταν βαρυ ειδικα από σταση. Απλά πιάνει ta 28500 με τα 136 στο χειροκινητο.
-
To sportage εχει αψογους χωρους παντου με μονη ενσταση τις αποσκευες που στο υβριδικο κρατά πλατος μηκος αλλα ειναι αρκετα ρηχο. Λιγο με χαλαει το σχεδον 4.50μ μήκος αλλα κυρίως ότι θες +28 για να το παρεις με τα συστηματα ασφαλείας και πάλι του λειπουν, και τελος με χαλαει το βαρυ σκαφος που στα 115 αλογα φαίνεται, στα 136 ισως οχι τοσο.
Το xceed πλαι και πίσω είναι κουκλα , μπροστα απλα ωραίο (συνολικα ενα κλικ πανω απο το ακτιβ φοκους). Μεσα είναι τρομερο ( αρκετα πάνω από το φοκους) και φανταζομαι και στην οδηγηση με τον ντιζελ 136 θα παει αερα. Με τον 1.0 που το οδήγησα και αυτό λογο βαρους ηταν βαρυ ειδικα από σταση. Απλά πιάνει ta 28500 με τα 136 στο χειροκινητο.
Ακριβώς ίδιες εμπειρίες, δυστυχώς οι μπαταρίες είναι πίσω, και ο χώρος αποσκευών όχι τόσο εντυπωσιακός για το σκάφος αυτό. Ένας από τους λόγους που έβαλα το C5 Aircross μπροστά. Επίσης το C5 έχει τα συστήματα ασφαλείας και 130 άλογα από την βασική. Με 27 δε, έπαιρνα τη δεύτερη έκδοση και με χρώμα, που νομίζω είναι σούπερ σαν έκδοση. Επίσης μέτρησε ότι είναι αρκετά καινούργιο μοντέλο, ενώ το Sportage πάει για αντικατάσταση.
Το Xceed πάλι έχει τη μπαταρία πίσω, και ακόμη μικρότερο χώρο αποσκευών.
Προσπάθησα πολύ να πάω σε Κορεάτικο σε αυτή την αγορά, αλλά δεν μου βγήκε.
Το Karoq, που δεν είναι τόσο μεγάλο, αλλά έχει χώρους, το είδες καθόλου; Ήταν το μόνο από το VW group που πήγε ψηλά στη λίστα μου.
-
Πήγα και εγώ απο κια μια βόλτα σήμερα και είδα xceed, stonic και λίγο απέξω το sportage και μπορώ να πω ότι μου αρέσει αρκετά η μούρη του αν και πολύ ογκώδες για μένα. Το πορτ μπαγκαζ το είδα αρκετά μεγάλο πάντως, ποιος αχάριστος είπε ότι δεν του κάνει?!!
Μπαίνω και στο stonic που είδα ότι είναι 4,1 μέτρα έτσι απο περιέργεια για να το συγκρίνω με το puma που είχα βασιλιά αλλά τελικά (και καλύτερα μου φαίνεται) δεν το αγόρασα. Αφού έφτιαξα θέση οδηγού μπήκα και πίσω και συμπέρανα πως πρέπει να είναι αν όχι ίδιο μισό κλικ καλύτερα οι πίσω χώροι.
Όσον αφορά το xceed έκδοση πριμιουμ 1.0 120hp, μου αρέσει αρκετά όμορφο από έξω αλλά και από μέσα και παρότι έχει 'τύπου 2017' εσωτερικό που λέει και ο Dublin θα μπορούσα να ζήσω άνετα. Να το πω και αλλιώς δεν με ενοχλούσε αισθητικά όσο το puma. Εντύπωση μου έκαναν οι 18άρεες με το 235 λάστιχο.... Χουβαρντάδες αρκετά φαρδύ το βρίσκω. Στο td τώρα το βρήκα και εγώ στο ξεκίνημα λίγο βαρύ, λίγο ράθυμο που ίσως παίζει και ρόλο το φαρδύ πέλμα. Παρατήρησα ότι 1η-2α μέχρι να φουσκώσει η τουρμπίνα έχει αυτή την αίσθηση αλλά αμέσως μετά (πάνω από τις 1500σαλ) πετάγεται μπροστά. Δεν το έχω συναντήσει σε άλλα 3κύκλινδρα αυτό παντως και ίσως απλα θέλει να το μάθεις. Από γκάζι νομίζω είναι σχεδόν σαν το 125άρι πούμα καθώς έχουν και παρόμοια ροπή, ενώ με τον 1.2 100 του 2008 νομίζω ότι τον βρίσκω ένα κλικ κάτω. Με τον 1.4 140 νομίζω θα είναι η σωστότερη επιλογή
Γενικά πάντως στα 21.500 που μου είπαν εμένα μου λείπει το ψηφιακό καντράν και στην πρόθεση αγοράς θα έμπαινε 3ο - 4ο στην σειρά.
-
Αυτές τις υπερβολες, τη σύγκριση δηλαδη με gla και ατάκες του στιλ 'ποια Φορντ και ποια πεζό αυτό εδω συγκρίνεται με gla' τις έχω ακούσει και εγώ ευτυχώς όχι από όλους τους πωλητες. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό και όμορφο, καμμία αντίρρηση ως εδώ αλλά έχει απέναντι του το Sportage που είναι για μένα καλύτερο αυτοκίνητο και είναι και 2-3000 φθηνότερο και το απλό ceed που προσφέρει τα ίδια ακριβώς και είναι και αυτό πολύ φθηνότερο. Και είναι λίγοι αυτοί που θα διαθέσουν αυτά τα 3-4000 παραπανω για να πάρουν ένα πιο μουρατο Κία. Εξού και έχω δει μόνο 2 μέχρι στιγμής και το ένα μάλιστα με ξένες πινακίδες. Και έρχεται και ανταγωνισμός πχ αν το φορμεντορ (seat) βγει σε πιο φθηνή εκδοση θα κάνει πάταγο νομιζω.
-
Πήγα και εγώ απο κια μια βόλτα σήμερα και είδα xceed, stonic και λίγο απέξω το sportage και μπορώ να πω ότι μου αρέσει αρκετά η μούρη του αν και πολύ ογκώδες για μένα. Το πορτ μπαγκαζ το είδα αρκετά μεγάλο πάντως, ποιος αχάριστος είπε ότι δεν του κάνει?!!
Μπαίνω και στο stonic που είδα ότι είναι 4,1 μέτρα έτσι απο περιέργεια για να το συγκρίνω με το puma που είχα βασιλιά αλλά τελικά (και καλύτερα μου φαίνεται) δεν το αγόρασα. Αφού έφτιαξα θέση οδηγού μπήκα και πίσω και συμπέρανα πως πρέπει να είναι αν όχι ίδιο μισό κλικ καλύτερα οι πίσω χώροι.
Όσον αφορά το xceed έκδοση πριμιουμ 1.0 120hp, μου αρέσει αρκετά όμορφο από έξω αλλά και από μέσα και παρότι έχει 'τύπου 2017' εσωτερικό που λέει και ο Dublin θα μπορούσα να ζήσω άνετα. Να το πω και αλλιώς δεν με ενοχλούσε αισθητικά όσο το puma. Εντύπωση μου έκαναν οι 18άρεες με το 235 λάστιχο.... Χουβαρντάδες αρκετά φαρδύ το βρίσκω. Στο td τώρα το βρήκα και εγώ στο ξεκίνημα λίγο βαρύ, λίγο ράθυμο που ίσως παίζει και ρόλο το φαρδύ πέλμα. Παρατήρησα ότι 1η-2α μέχρι να φουσκώσει η τουρμπίνα έχει αυτή την αίσθηση αλλά αμέσως μετά (πάνω από τις 1500σαλ) πετάγεται μπροστά. Δεν το έχω συναντήσει σε άλλα 3κύκλινδρα αυτό παντως και ίσως απλα θέλει να το μάθεις. Από γκάζι νομίζω είναι σχεδόν σαν το 125άρι πούμα καθώς έχουν και παρόμοια ροπή, ενώ με τον 1.2 100 του 2008 νομίζω ότι τον βρίσκω ένα κλικ κάτω. Με τον 1.4 140 νομίζω θα είναι η σωστότερη επιλογή
Γενικά πάντως στα 21.500 που μου είπαν εμένα μου λείπει το ψηφιακό καντράν και στην πρόθεση αγοράς θα έμπαινε 3ο - 4ο στην σειρά.
Να σημειώσω εδώ ότι το Xceed το απέρριψα: 1) μου άρεσε περισσότερο το Sportage σε πολλά επίπεδα 2)δεν μου αρέσουν τα coupe-δοειδή crossover 3) ο χώρος αποσκευών με diesel που με ενδιέφερε ήταν ακόμη ποιο μικρός 4) το diesel τότε δεν είχε ημερομηνία εισαγωγής, και με άγνωστες τιμές 5) ξεπερνούσε, έστω και ελάχιστα, τα μέτρα που ήθελα σε μήκος.
Δεν είπα για το εσωτερικό του τίποτα! Είναι το καλύτερο εσωτερικό KIA/HYUNDAI! Σίγουρα καλύτερο από Puma, για αυτό λέω ότι 'έχει εσωτερικό Fiesta 2017'!
Αν όμως έφερναν Seltos θα έβαζα Seltos πρώτο από όλα, και σχεδόν σε όλα.
Αν κοίταγα Focuc Active λύσεις, το Xceed πρέπει να παίξει κοντά στην κορυφή..νομίζω είναι ποιο ξεκάθαρο Crossover (έγιναν ξεκάθαρα και τα Crossover τώρα!) από το Focus και μάλλον θα το προτιμούσα.
-
Μας έχεις τρελάνει με αυτό το seltos .
-
Μας έχεις τρελάνει με αυτό το seltos .
To πόσταρα μέχρι και στο C4!
Έχει ακριβώς τις διαστάσεις που ήθελα, το ύψος από το έδαφος, χώρο αποσκευών, και μου αρέσει και σαν εξωτερική εμφάνιση αλλά και το εσωτερικό του το προτιμώ από οποιοδήποτε Κορεάτικο (ίσως και οποιδήποτε Ασιατικό).
Αν υπήρχε Ευρώπη θα το αγόραζα σίγουρα. Δεν καταλαβαίνω γιατί να κυκλοφορεί Κορέα/Αυστραλία/Ηνωμένες Πολιτείες μεταξύ άλλων, αλλά να μην έρχεται Ευρώπη, ενώ το Xceed έχει πουλήσει 8 αυτοκίνητα σε όλα τα Βαλκάνια και μερικές ντουζίνες πανΕυρωπαικά.
Επίσης με τους κινητήρες του Sportage, που είναι λίγο βαρύ, θα είχε και συνολικά καλύτερες επιδόσεις/λιγότερους ρύπους, οπότε BINGO! Aν ερχόταν με ελαφρά χαμηλότερη τιμή από το Xceed, θα γινόταν best seller της Κia μάλλον.
Έχω δει 1 να κυκλοφορεί, και 2008 που βγήκε πολύ αργότερα έχω δει δεκάδες.
Γενικά σέβομαι πολύ τους Κορεάτες σαν λαό, αυτός έχει πλάκα (για Κορεάτης!) οδηγεί το Seltos
-
Για σας μόλις αγόρασα το cxeed και έχω ένα πρόβλημα με την μπροστινή πινακίδα είναι μεγαλύτερη από το σημείο που μπαίνει
Καμία ιδέα;
-
Kαλοταξιδο!
δεν νομίζω να υπάρχει κάποια λύση. Ουτε χωρος στο πλαι να την βαλεις όπως κάνουν σε κάποια άλλα γιατί ουτε εκει χωράει και ακόμα και να χωράει θα κόψεις την επαφή κάποιου αισθητηρα παρκαρίσματος...
Kia XCeed - crossover