-
Όχι και1700 κιλά το i30!!!!!!!!!! Τόσα δεν είναι ούτε το Tucson. Μήπως είναι το μέγιστ. επιτρεπόμενο συνολικό βάρος;;; Ενδεικτικά αναφέρω ότι το i10 μου είναι 1040 κιλά. Τα κιλά τα αναγράφει και η άδεια του αυτοκινήτου. Ρίξε μια ματιά και πες μας.
Θα το δω και στην άδεια και θα σου πω.
-
To i30 εχει βαρος 1185 - 1332 kg αναλογα την εκδοση. Το μεγιστο επιτρεπτο ειναι 1760.
-
Το πόσο βελτιώνονται τα αυτοκίνητα με κάθε νέα γενιά τους, παρότι μεγαλώνουν και βαραίνουν, φαίνεται καθαρά στην παρακάτω δοκιμή, ανάμεσα στις 4 γενιές του Focus.
-
Κρατώ στα χέρια μου δυο εγχειρίδια χρήσης. Το εγχειριδιο χρησης της alfa 156 που είχε ο πατέρας μου. Βαρος 1230 κιλα. Ανοίγω τώρα το εγχειρίδιο του δικού μου hyundai i30 του 2019. Βαρος 1760 κιλά. Τα νούμερα δεν τα είπα στην τύχη.
Παραδέχομαι ότι τα συστήματα έχουν βελτιωθεί, όπως και τα λάστιχα. Έχουν όμως βελτιωθεί σε τέτοιο βαθμό, ειδικά τα λάστιχα, που να μπορούν να αντέξουν στις νέες απαιτήσεις;
Τα νούμερα που αναφέρεις είναι απλώς λάθος! Προφανώς συγκρίνεις διαφορετικά πράγματα.
Όσο για τα λάστιχα, θα σου πω ότι όχι μόνο αντέχουν τις νέες απαιτήσεις (βάρος, επιδόσεις κτλ) αλλά αναλογικά η απόδοση τους είναι πολύ καλύτερη από το παρελθόν και μάλιστα συνεχώς βελτιούμενη.
-
Όχι και1700 κιλά το i30!!!!!!!!!! Τόσα δεν είναι ούτε το Tucson. Μήπως είναι το μέγιστ. επιτρεπόμενο συνολικό βάρος;;; Ενδεικτικά αναφέρω ότι το i10 μου είναι 1040 κιλά. Τα κιλά τα αναγράφει και η άδεια του αυτοκινήτου. Ρίξε μια ματιά και πες μας.
Οκ, το είδα στην άδεια κι έχεις δίκιο. Τα 1760 κιλά είναι το μέγιστο επιτρεπτό βάρος. Οπότε λάθος ο ισχυρισμός μου.
-
Μια χαρά.
-
Ενα σχολιο για τα 'μικρων' διαστασεων λαστιχα.
Προχθες με πολυ αγροτικο δρομο τα bridg t001 195 65 15 εφθασαν στο οριο για τα σκουπιδια(ηθελημενα λογω καραντινας).
Αγοραζουμε λαστιχο 195 που μονο 195 δεν ειναι το σημειο επαφης ,στην καλυτερη περιπτωση 18,5cm κ στην χειροτερη 17,5cm....
Ισχυρο σκελετο το λαστιχο εχει στα 15 cm του σημειου επαφης,στα υπολοιπα 3,5cm ειτε κουρμπαρει εντονα ειτε ειναι απλα ανισχυρος σε σχεση με το κεντρο.
Αποτελεσμα αυτου τα λαστιχα τελικως να φθασουν προχθες στα λινα τους σε πληθωρα σημειων τοσο στον εσωτερικο ωμο οσο και στον εξωτερικο ενω το πελμα στο κεντρο στα 1-2mm .
Η δε γομα τασεις αποκολλησης απο το σκελετο και ελλειψη συνοχης της ιδιας.
Ευθυγραμμισεις ειχαν γινει κατα τη διαρκεια ζωης του.
Μπροστα-πισω και χιαστη πολλες φορες για ομαλη φθορα.Τραβηγμα παντα ασχημο δεξια με μικρη διαφοροποιηση στις αλλαγες θεσης.......
Καταληγοντας σχετικο στριψιμο στις στροφες και καμπερ μπροστα πισω(ισως ιδανικο) κατεληξε σε τραγικη φθορα μεσα εξω πλην του κεντρου.Χιλιομετρα εβγαλαν αλλα το πατημα σε καθε περιπτωση με ενα λαστιχο U ηταν επικινδυνο.
Για την ιστορια παραλληλα φοριοταν τα Conti sc5 225 45 17, και τα 4 ειναι αψογα με μονο ψεγαδι ισως την ελαχιστα αυξημενη φθορα στο κεντρο των πισω ελαστικων (βαζω 2,3 μπροστα-2,7 πισω περιπου).
Ανεπαρκεστατα τα σημερινα λαστιχα των μικρων διαστασεων για αμαξι που δεν οδηγειται απολυτα ηρεμα.25 χρονια πρωτη φορα αυτη η εικονα και των 4 ελαστικων.Το grip αυξανεται ,ο σκελετος κανει οικονομια στα καυσιμα?!
-
Έτσι απλά τσουβαλιαζουμε όλα τα λάστιχα;;;;;; Ούτε μάρκα δεν αναφέρεις. Επειδή εσένα σου βγήκαν κάπως δεν είναι κανόνας.
-
Έτσι απλά τσουβαλιαζουμε όλα τα λάστιχα;;;;;; Ούτε μάρκα δεν αναφέρεις. Επειδή εσένα σου βγήκαν κάπως δεν είναι κανόνας.
Γραφω μαρκα bridgestone.Εχω αλλαξει πολλες φορες λαστιχα,εκτος απο τη βελτιωση του grip ,ο σκελετος βλεπω να κινειται στην λαθος κατευθυνση.Σαφως και δεν τσουβαλιαζω ολη την αγορα,αλλα οταν το κανει η bridgestone ,προς τα εκει κινειται μεγαλη μεριδα των μικρων ελαστικων.
-
Επειδή ένα μοντέλο της Μπριτζ σε ένα αυτοκίνητο σου δεν κάλυψε τις προσδοκίες σου επίσης δεν γίνεται κανόνας για τα μικρότερα λάστιχα. Ανεξαρτήτως αυτοκινήτου θα πρέπει να φοράμε απο 225 και πάνω;;;
Προσωπικά ποτέ δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο που αναφέρεις έχοντας16 χρόνια το ατος 155/70/13 και άλλα 12 χρόνια αξεντ 175/70/13.
-
Όταν λες για αγροτικούς δρόμους δεν υπάρχει λόγος να διαβάσουμε περαιτέρω, ειδικά αν πήγαιναν και μαλλιοκούβαρα. Μιλάμε για ασφάλτινα λάστιχα! Τώρα ο σκελετός τι σχέση έχει με την φθορά στο πέλμα, δεν κατάλαβα ομολογώ...
-
Bridgestone vs Conti winter ,ιδια χρηση ,εναλλαξ εμπαιναν.
Ο χωματοδρομος δεν τα εκανε ετσι.Αυτη η εικονα αρχισε να αποτυπωνεται στη μιση τους ζωη.Προφανως αντιπαθουν την καμπερ και το στοιχειωδες ζορισμα σε στροφες δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.....
-
Bridgestone vs Conti winter ,ιδια χρηση ,εναλλαξ εμπαιναν.
Ο χωματοδρομος δεν τα εκανε ετσι.Αυτη η εικονα αρχισε να αποτυπωνεται στη μιση τους ζωη.Προφανως αντιπαθουν την καμπερ και το στοιχειωδες ζορισμα σε στροφες δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.....
Σαν τα λιωμένα ακριβώς στις 2 πρώτες φωτό γίνονται τα δικά μας στα εταιρικά doblo κάθε 5 μήνες (60.000χλμ) με αποκλειστική κίνηση σε αυτοκινητόδρομο χωρίς στροφιλικια και ιστορίες.
Φοράνε τα pirelli carrier.
Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί τρώγονται μέσα και έξω ενώ στη μέση λιγότερο.
-
Ο αυτοκινητόδρομος τρώει λάστιχο, λόγω καλού ασφαλτοτάπητα και μεγάλου ρυθμού περιστροφής (μηχανική και θερμική καταπόνηση). Τώρα το ότι τα τρώει ανομοιόμορφα είναι μάλλον θέμα φορτώματος, πιέσεων και γεωμετρίας.
Σχετικά με τις φωτο, βλέπουμε απλά ξεσκισμένα λάστιχα. Δεν μπορεί κάποιος να εκφέρει άποψη αν δεν δει τρόπο οδήγησης, διαδρομές οδόστρωμα κλπ. Τέτοια εικόνα όμως έχω δει μόνο μετά από trackday. Στον δρόμο, ακομα και αν φτάσουν στους δείκτες φθοράς, δεν βλέπεις εύκολα λινά.
-
Έχουμε άποψη για τα Goodyear Efficientgrip Performance 2;
Έχω διαβάσει κάποιες καλές κριτικές...
-
Το φοράω σε Daihatsu Sirion 4x4. Συμπαθητικό λαστιχάκι, σχετικά μαλακό. Αν δεν έχεις απαιτήσεις για σπορ οδήγηση, το προχωράς άφοβα.
-
Το φοράω σε Daihatsu Sirion 4x4. Συμπαθητικό λαστιχάκι, σχετικά μαλακό. Αν δεν έχεις απαιτήσεις για σπορ οδήγηση, το προχωράς άφοβα.
Η επιλογή είναι ανάμεσα σε αυτό και το Hankook Ventus Prime 3.
Γενικά κάποιο touring φιλοσοφίας...
-
REALZEUS wrote:
Το φοράω σε Daihatsu Sirion 4x4. Συμπαθητικό λαστιχάκι, σχετικά μαλακό. Αν δεν έχεις απαιτήσεις για σπορ οδήγηση, το προχωράς άφοβα.
Η επιλογή είναι ανάμεσα σε αυτό και το Hankook Ventus Prime 3
Γενικά κάποιο touring φιλοσοφίας...
Α ρε φίλε, με χτυπάς άσχημα γιατί κι αυτό το έχω. Τυχαίνει να φοράω το Ventus Prime 3 (K125) σε Saab 9-3, 195 ίππων. Προφανώς το Hankook είναι καλύτερο λάστιχο, αλλά μάλλον επειδή είναι η διάσταση διαφορετική. Όποιο από τα δύο και να βάλεις θα είσαι ευχαριστημένος πίστεύω.
-
....
Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί τρώγονται μέσα και έξω ενώ στη μέση λιγότερο.
Φθαρμένα ελαστικά στην εξωτερική και εσωτερική πλευρά σημαίνει μειωμένη πίεση αέρα στα λάστιχα. Με αυξημένη πίεση τα λάστιχα φαγώνονται στο κέντρο/μέση.
-
cson wrote:
....
Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί τρώγονται μέσα και έξω ενώ στη μέση λιγότερο.
Φθαρμένα ελαστικά στην εξωτερική και εσωτερική πλευρά σημαίνει μειωμένη πίεση αέρα στα λάστιχα. Με αυξημένη πίεση τα λάστιχα φαγώνονται στο κέντρο/μέση.
Το εχω διαβασει. 2,3 bar μπροστα και 2,7bar περιπου πισω .Η μερκ μιλα για 2,1 μπροστα και 2,3 πισω.Λαστιχα παντα κρυα.
Η αλλη εξηγηση εκτος της πιεσης ειναι η σκληρη οδηγηση σε στροφες.Αμφιβαλλω αν τα πιεζα τοσο.Παλιοτερα τα λαστιχα υπεφεραν σε στροφοδιαδρομες σαν σε πιστα.
Εγω επιμενω πως ο σκελετος στα ακρα του πελματος ειναι αδυναμος και παρεχει μικρη στηριξη .....
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]