Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 135
    • 136
    • 9 / 136
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    179
    2719
    202527
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • alexandros-s
      alexandros-s @ggab last edited by

      Όχι και1700 κιλά το i30!!!!!!!!!! Τόσα δεν είναι ούτε το Tucson. Μήπως είναι το μέγιστ. επιτρεπόμενο  συνολικό βάρος;;; Ενδεικτικά αναφέρω ότι το i10 μου είναι 1040 κιλά. Τα κιλά τα αναγράφει και η άδεια του αυτοκινήτου. Ρίξε μια ματιά και πες μας.

      Θα το δω και στην άδεια και θα σου πω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • C
        cson last edited by

        To i30 εχει βαρος 1185 - 1332 kg αναλογα την εκδοση. Το μεγιστο επιτρεπτο ειναι 1760.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Το πόσο βελτιώνονται τα αυτοκίνητα με κάθε νέα γενιά τους, παρότι μεγαλώνουν και βαραίνουν, φαίνεται καθαρά στην παρακάτω δοκιμή, ανάμεσα στις 4 γενιές του Focus.

          https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/H-ekseliksh-toy-aytokinhtoy-mesa-apo-tis-4-genies-Focus_186301.asp

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • H
            harisma23 @alexandros-s last edited by

            Κρατώ στα χέρια μου δυο εγχειρίδια χρήσης. Το εγχειριδιο χρησης της alfa 156 που είχε ο πατέρας μου. Βαρος 1230 κιλα. Ανοίγω τώρα το εγχειρίδιο του δικού μου  hyundai i30 του 2019. Βαρος 1760 κιλά. Τα νούμερα δεν τα είπα στην τύχη.

            Παραδέχομαι ότι τα συστήματα έχουν βελτιωθεί, όπως και τα λάστιχα. Έχουν όμως βελτιωθεί σε τέτοιο βαθμό, ειδικά τα λάστιχα, που να μπορούν να αντέξουν στις νέες απαιτήσεις;

            Τα νούμερα που αναφέρεις είναι απλώς λάθος! Προφανώς συγκρίνεις διαφορετικά πράγματα.

            Όσο για τα λάστιχα, θα σου πω ότι όχι μόνο αντέχουν τις νέες απαιτήσεις (βάρος, επιδόσεις κτλ) αλλά αναλογικά η απόδοση τους είναι πολύ καλύτερη από το παρελθόν και μάλιστα συνεχώς βελτιούμενη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • alexandros-s
              alexandros-s @ggab last edited by

              Όχι και1700 κιλά το i30!!!!!!!!!! Τόσα δεν είναι ούτε το Tucson. Μήπως είναι το μέγιστ. επιτρεπόμενο  συνολικό βάρος;;; Ενδεικτικά αναφέρω ότι το i10 μου είναι 1040 κιλά. Τα κιλά τα αναγράφει και η άδεια του αυτοκινήτου. Ρίξε μια ματιά και πες μας.

              Οκ, το είδα στην άδεια κι έχεις δίκιο. Τα 1760 κιλά είναι το μέγιστο επιτρεπτό βάρος. Οπότε λάθος ο ισχυρισμός μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • G
                ggab last edited by

                Μια χαρά. 

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  w202-amg last edited by

                  Ενα σχολιο για τα 'μικρων' διαστασεων λαστιχα.

                  Προχθες με πολυ αγροτικο δρομο τα bridg t001 195 65 15 εφθασαν στο οριο για τα σκουπιδια(ηθελημενα λογω καραντινας).

                  Αγοραζουμε λαστιχο 195 που μονο 195 δεν ειναι το σημειο επαφης ,στην καλυτερη περιπτωση 18,5cm κ στην χειροτερη 17,5cm....

                  Ισχυρο σκελετο το λαστιχο εχει στα 15 cm του σημειου επαφης,στα υπολοιπα 3,5cm ειτε κουρμπαρει εντονα ειτε ειναι απλα ανισχυρος σε σχεση με το κεντρο.

                  Αποτελεσμα αυτου τα λαστιχα τελικως να φθασουν προχθες στα λινα τους σε πληθωρα σημειων τοσο στον εσωτερικο ωμο οσο και στον εξωτερικο ενω το πελμα στο κεντρο στα 1-2mm .

                  Η δε γομα τασεις αποκολλησης απο το σκελετο και ελλειψη συνοχης της ιδιας.

                  Ευθυγραμμισεις ειχαν γινει κατα τη διαρκεια ζωης του.

                  Μπροστα-πισω και χιαστη πολλες φορες για ομαλη φθορα.Τραβηγμα παντα ασχημο δεξια με μικρη διαφοροποιηση στις αλλαγες θεσης.......

                  Καταληγοντας σχετικο στριψιμο στις στροφες και καμπερ μπροστα πισω(ισως ιδανικο) κατεληξε σε τραγικη φθορα μεσα εξω πλην του κεντρου.Χιλιομετρα εβγαλαν αλλα το πατημα σε καθε περιπτωση με ενα λαστιχο U ηταν επικινδυνο.

                  Για την ιστορια παραλληλα φοριοταν τα Conti sc5 225 45 17, και τα 4 ειναι αψογα με μονο ψεγαδι ισως την ελαχιστα αυξημενη φθορα στο κεντρο των πισω ελαστικων (βαζω 2,3 μπροστα-2,7 πισω περιπου).

                  Ανεπαρκεστατα τα σημερινα λαστιχα των μικρων διαστασεων για αμαξι που δεν οδηγειται απολυτα ηρεμα.25 χρονια πρωτη φορα αυτη η εικονα και των 4 ελαστικων.Το grip αυξανεται ,ο σκελετος κανει οικονομια στα καυσιμα?!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    ggab last edited by

                    Έτσι απλά τσουβαλιαζουμε όλα τα λάστιχα;;;;;; Ούτε μάρκα δεν αναφέρεις. Επειδή εσένα σου βγήκαν κάπως δεν είναι κανόνας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      w202-amg @ggab last edited by

                      Έτσι απλά τσουβαλιαζουμε όλα τα λάστιχα;;;;;; Ούτε μάρκα δεν αναφέρεις. Επειδή εσένα σου βγήκαν κάπως δεν είναι κανόνας.

                      Γραφω μαρκα bridgestone.Εχω αλλαξει πολλες φορες λαστιχα,εκτος απο τη βελτιωση του grip ,ο σκελετος βλεπω να κινειται στην λαθος κατευθυνση.Σαφως και δεν τσουβαλιαζω ολη την αγορα,αλλα οταν το κανει η bridgestone ,προς τα εκει κινειται μεγαλη μεριδα των μικρων ελαστικων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        ggab last edited by

                        Επειδή ένα μοντέλο της Μπριτζ σε ένα αυτοκίνητο σου δεν κάλυψε τις προσδοκίες σου επίσης δεν γίνεται κανόνας για τα μικρότερα λάστιχα. Ανεξαρτήτως αυτοκινήτου θα πρέπει να φοράμε απο 225 και πάνω;;;

                        Προσωπικά ποτέ δεν διαπίστωσα κάτι τέτοιο που αναφέρεις έχοντας16 χρόνια το ατος 155/70/13 και άλλα 12 χρόνια αξεντ 175/70/13.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Όταν λες για αγροτικούς δρόμους δεν υπάρχει λόγος να διαβάσουμε περαιτέρω, ειδικά αν πήγαιναν και μαλλιοκούβαρα. Μιλάμε για ασφάλτινα λάστιχα! Τώρα ο σκελετός τι σχέση έχει με την φθορά στο πέλμα, δεν κατάλαβα ομολογώ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Bridgestone vs Conti winter ,ιδια χρηση ,εναλλαξ εμπαιναν.

                            https://ibb.co/SVf9QXY

                            https://ibb.co/936Pzj1

                            https://ibb.co/bBv9R53

                            Ο χωματοδρομος δεν τα εκανε ετσι.Αυτη η εικονα αρχισε να αποτυπωνεται στη μιση τους ζωη.Προφανως αντιπαθουν την καμπερ και το στοιχειωδες ζορισμα σε στροφες δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cson @w202-amg last edited by

                              Bridgestone vs Conti winter ,ιδια χρηση ,εναλλαξ εμπαιναν.

                              https://ibb.co/SVf9QXY

                              https://ibb.co/936Pzj1

                              https://ibb.co/bBv9R53

                              Ο χωματοδρομος δεν τα εκανε ετσι.Αυτη η εικονα αρχισε να αποτυπωνεται στη μιση τους ζωη.Προφανως αντιπαθουν την καμπερ και το στοιχειωδες ζορισμα σε στροφες δεν υπαρχει αλλη εξηγηση.....

                              Σαν τα λιωμένα ακριβώς στις 2 πρώτες φωτό γίνονται τα δικά μας στα εταιρικά doblo κάθε 5 μήνες (60.000χλμ) με αποκλειστική κίνηση σε αυτοκινητόδρομο χωρίς στροφιλικια και ιστορίες.

                              Φοράνε τα pirelli carrier.

                              Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί τρώγονται μέσα και έξω ενώ στη μέση λιγότερο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο αυτοκινητόδρομος τρώει λάστιχο, λόγω καλού ασφαλτοτάπητα και μεγάλου ρυθμού περιστροφής (μηχανική και θερμική καταπόνηση). Τώρα το ότι τα τρώει ανομοιόμορφα είναι μάλλον θέμα φορτώματος, πιέσεων και γεωμετρίας.

                                Σχετικά με τις φωτο, βλέπουμε απλά ξεσκισμένα λάστιχα. Δεν μπορεί κάποιος να εκφέρει άποψη αν δεν δει τρόπο οδήγησης, διαδρομές οδόστρωμα κλπ. Τέτοια εικόνα όμως έχω δει μόνο μετά από trackday. Στον δρόμο, ακομα και αν φτάσουν στους δείκτες φθοράς, δεν βλέπεις εύκολα λινά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nick-sport last edited by

                                  Έχουμε άποψη για τα Goodyear Efficientgrip Performance 2;

                                  Έχω διαβάσει κάποιες καλές κριτικές...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Το φοράω σε Daihatsu Sirion 4x4. Συμπαθητικό λαστιχάκι, σχετικά μαλακό. Αν δεν έχεις απαιτήσεις για σπορ οδήγηση, το προχωράς άφοβα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nick-sport @realzeus last edited by

                                      Το φοράω σε Daihatsu Sirion 4x4. Συμπαθητικό λαστιχάκι, σχετικά μαλακό. Αν δεν έχεις απαιτήσεις για σπορ οδήγηση, το προχωράς άφοβα.

                                      Η επιλογή είναι ανάμεσα σε αυτό και το Hankook Ventus Prime 3.

                                      Γενικά κάποιο touring φιλοσοφίας...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus @nick-sport last edited by

                                        REALZEUS wrote:

                                        Το φοράω σε Daihatsu Sirion 4x4. Συμπαθητικό λαστιχάκι, σχετικά μαλακό. Αν δεν έχεις απαιτήσεις για σπορ οδήγηση, το προχωράς άφοβα.

                                        Η επιλογή είναι ανάμεσα σε αυτό και το Hankook Ventus Prime 3

                                        Γενικά κάποιο touring φιλοσοφίας...

                                        Α ρε φίλε, με χτυπάς άσχημα γιατί κι αυτό το έχω. Τυχαίνει να φοράω το Ventus Prime 3 (K125) σε Saab 9-3, 195 ίππων. Προφανώς το Hankook είναι καλύτερο λάστιχο, αλλά μάλλον επειδή είναι η διάσταση διαφορετική. Όποιο από τα δύο και να βάλεις θα είσαι ευχαριστημένος πίστεύω.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                        • X
                                          xeno @cson last edited by

                                          ....

                                          Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί τρώγονται μέσα και έξω ενώ στη μέση λιγότερο.

                                          Φθαρμένα ελαστικά στην εξωτερική και εσωτερική πλευρά σημαίνει μειωμένη πίεση αέρα στα λάστιχα. Με αυξημένη πίεση τα λάστιχα φαγώνονται στο κέντρο/μέση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 15
                                          • W
                                            w202-amg @xeno last edited by

                                            cson wrote:

                                            ....

                                            Ακόμη δεν έχω καταλάβει γιατί τρώγονται μέσα και έξω ενώ στη μέση λιγότερο.

                                            Φθαρμένα ελαστικά στην εξωτερική και εσωτερική πλευρά σημαίνει μειωμένη πίεση αέρα στα λάστιχα. Με αυξημένη πίεση τα λάστιχα φαγώνονται στο κέντρο/μέση.

                                            Το εχω διαβασει. 2,3 bar μπροστα και 2,7bar περιπου πισω .Η μερκ μιλα για 2,1 μπροστα και 2,3 πισω.Λαστιχα παντα κρυα.

                                            Η αλλη εξηγηση εκτος της πιεσης ειναι η σκληρη οδηγηση σε στροφες.Αμφιβαλλω αν τα πιεζα τοσο.Παλιοτερα τα λαστιχα υπεφεραν σε στροφοδιαδρομες σαν σε πιστα.

                                            Εγω επιμενω πως ο σκελετος στα ακρα του πελματος ειναι αδυναμος και παρεχει μικρη στηριξη .....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 20
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 9 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr