Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 436
    • 437
    • 438
    • 439
    • 440
    • 492
    • 493
    • 438 / 493
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    87
    9855
    232669
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tutuyo last edited by

      Καλημερα σας,

      διαβαζω στο νετ σε διαφορα αρθρα τι να προσεχεις στους τουρμπο κινητηρες και αναμεσα σε ολα,διαβαζω

      'Καλό είναι μετά από πολύωρη οδήγηση, να μη σβήσετε αμέσως τον κινητήρα. Πριν φτάσετε στον προορισμό σας μειώστε το ρυθμό κίνησης και όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιηθεί αφήστε το για λίγο θα δουλέψει στο ρελαντί.'

      Αυτο ομως δεν ερχεται σε αντιδιαστολη με το start/stop?

      Σε διοδια ή καποια σταση στο ταξιδι, το μοτερ σβηνει

      Θα πρεπει να εχω το νου μου να απενεργοποιω το start /stop σε μεγαλα ταξιδια?

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • alexandros-k
        alexandros-k last edited by

        Το start /stop ηταν επινόηση για να πεσουν οι ρυποι στις μετρησεις. Απενεργοποίησέ το . Δεν κανει καλο στο μοτερ

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • B
          bsg2050 last edited by

          Δεν έχει πρόβλημα το μοτέρ με το s/s, υπάρχουν και ηλεκτρικές αντλίες νερού και inhibitors στη λειτουργία του συστήματος αν το μοτέρ καίει. Τώρα οκ, αν έρχεσαι πλακωμένος στην εθνική με την τουρμπίνα να έχει κοκκινίσει και πέσει ξαφνικά στο φανάρι στο τέλος του δρόμου, τότε ναι, μπορείς προληπτικά να το απενεργοποιήσεις.

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • alexandros-k
            alexandros-k last edited by

            Ηλεκτρικη αντλία νερού υπαρχει. Λαδιου υπαρχει ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • B
              bsg2050 last edited by

              Όχι, αλλά τα νερά κατεβάζουν και την θερμοκρασία των λαδιών έμμεσα στην τουρμπίνα. Ξαναλέω, οι περιπτώσεις που είσαι με το γκάζι τέρμα στο πάτωμα για ώρες συνέχεια και έρχεσαι ξαφνικά σε φανάρι είναι ελάχιστες. Για αυτές μπορείς να το απενεργοποιήσεις το σύστημα, για τις υπόλοιπες δεν είναι δραματικά τα πράματα. Τα υπόλοιπα περιφερειακά θα τα έχουν κλάσει πριν την ακούσει το μοτέρ λόγω s/s 

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • alexandros-k
                alexandros-k last edited by

                H τουρμπινα ομως χρειαζεται λιπανση στις περιπτωσεις που γυρανει γρηγορα. Οταν σβησει το μοτερ σταματαει να λιπαίνεται. Οπως και οταν παιρνει μπρος το μοτερ, αμεσως χρειαζεται να δουλεψει και η τουρμπινα αν πατησεις δυνατα το γκαζι . Ε δεν προλαβαινει να λιπανθει στον βαθμο που πρεπει αμεσα. Το ιδιο ισχυει και για το ιδιο το μοτερ πανω κατω

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Όταν πάρει μπροστά το μοτέρ αμέσως το λάδι πηγαίνει και στην τουρμπίνα αφού είναι το ίδιο δίκτυο που λιπαίνει όλο το μοτέρ και την τουρμπίνα, δεν χρειάζεται γκαζιά για να λιπανθεί η τουρμπίνα, η καλύτερη λύση είναι το turbo timer που λειτουργεί το μοτέρ λίγα λεπτά μέχρι να πέσει η θερμοκρασία της τουρμπίνας κάτω από τους 400c, μετά αναλαμβάνει η βοηθητική αντλία κυκλοφορίας του νερού από το κύκλωμα ψύξης κυκλοφορώντας νερό στα κουζινέτα της για περίπου 12-15΄ για την αποφυγή τοπικού καρβουνιάσματος του λαδιού στον άξονα και τα κουζινέτα της τουρμπίνας, στα μοτέρ με S/S υπάρχει ένα θέμα, οπότε το βγάζουμε off αν θέλουμε να έχουμε την τουρμπίνα σε καλή κατάσταση για πολλά χλμ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • T
                    tutuyo last edited by

                    Πολύ κατατοπιστικά!

                    Αυτό ισχύει ασχέτως της διαδρομής;

                    Δλδ είτε συνεχής λειτουργία του κινητήρα αλλά με χαμηλό φορτίο (εθνική, σταθερές στροφές 2500-3000), είτε αυξομειώσεις σε κίνηση εντός πόλης με μεγαλύτερα φορτία;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • alexandros-k
                      alexandros-k @21-quadra last edited by

                      δεν χρειάζεται γκαζιά για να λιπανθεί η τουρμπίνα,

                      Δεν ειπα τετοιο πραγμα, λαθος καταλαβες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • W
                        w202-amg last edited by

                        Σε πισωκινητο χωρις μπλοκε μπορω να βαλω για 7-8 φορες το χρονο  μια σιδερενια ζαντα με λαστιχο 195 65 15 και η αλλη με 185 65 15? Ο σκοπος ειναι να παω νερο σε χωραφι  με τρειλερ(500kg νερο) και βαρος 4 ατομα.Αλλοι λενε ναι αφου η λειτουργια του ανοιχτου διαφορικου ειναι αυτη αρα κανενα θεμα.Αλλοι παλι ειναι επιφυλακτικοι.Η διαδρομη ειναι απολυτα κατηφορικη πλην μιας ανηφορας μεγαλης κλισης 400-500 μετρα που ετσι και αλλιως δεν πας ευθεια και το διαφορικο διαφοριζει.Τι ισχυει?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          margm @margm last edited by

                          Έχει καθαρίσει κάποιος προληπτικά τον αισθητηρα Maf; Στο εμπόριο βλέπω οτι υπάρχουν συγκεκριμένα πρόσθετα για αυτήν την εργασία .

                          Ρωτάω για να το έκανα σε Mazda 6 . Κωδικό βλάβης δέν έχει ανάψει . Φαίνεται κάποια αισθητή διαφορά μετά τον καθαρισμό ;

                          Πήρα ειδικό σπρέι χθες της Liqui Moly.

                          Το έβγαλα απο τη παροχή ρεύματος . Και το ψεκασα αρκετά και το σώμα που το φιλοξενεί από απόσταση 20 εκ.

                          Το άφησα μισή ώρα να στεγνωσει κα ξανά μπήκε επάνω.

                          Έβγαλε αρκετή σκόνη και μαυρίλα.

                          Διάφορα δεν είδα , ίσως δω στη κατανάλωση ελάχιστη γράφουν μερικοί.

                          Πάντως καλό του κάνει πάρα κακο , μια φορά το χρόνο καλό είναι να καθαρίζεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            super-t last edited by

                            Μια φορά τον χρόνο το maf; Που είναι μετά το φίλτρο αέρα;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • M
                              margm @super-t last edited by

                              Μια φορά τον χρόνο το maf; Που είναι μετά το φίλτρο αέρα;

                              Μετά το φίλτρο αέρα το έχει το Mazda 6 βιδωτός

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • S
                                super-t last edited by

                                Ναι αυτό λέω. Μετά το φίλτρο αέρα και θα το καθαρίζεις κάθε χρόνο;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • C
                                  cson @super-t last edited by

                                  Ναι αυτό λέω. Μετά το φίλτρο αέρα και θα το καθαρίζεις κάθε χρόνο;

                                  Αν βαράς 20.000 χλμ το χρονο, βγάλε το σωλήνα μετά το φίλτρο ,ρίξε ένα στριφογυρισμα με το δάκτυλο μέσα και μετά θα καταλαβεις αν χρειάζεται καθάρισμα ο μαφ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    H αλλαγή της διαδρομής του συμπλέκτη, να συμπλεκτάρει πιο χαμηλά δηλαδή,  είναι εύκολη διαδικασία; Αν γίνεται φυσικά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • G
                                      ggab last edited by

                                      Αν είναι με ντιζα ναι και είναι πολύ εύκολο. Συνήθως έχουν μια ροδέλα ρύθμισης στον λεγόμενο καθρέφτη του αυτοκινήτου. Για υδραυλικό δεν έχω γνώμη καθώς δεν μου έχει τύχει αλλαγή ρύθμισης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • alexandros-k
                                        alexandros-k last edited by

                                        Στον υδραυλικο νομιζω δεν γινεται

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • 2
                                          21-quadra @panos2171 last edited by

                                          H αλλαγή της διαδρομής του συμπλέκτη, να συμπλεκτάρει πιο χαμηλά δηλαδή,  είναι εύκολη διαδικασία; Αν γίνεται φυσικά.

                                          Στα Renault με συρματόσχοινο υπάρχει καστάνια που είναι αυτορυθμιζόμενη, όσο φθείρεται ο συμπλέκτης τόσο αυτή κρατάει την ίδια ρύθμιση, σε παλαιότερα Mazda υπήρχε βίδα που ρύθμιζες τη διαδρομή, έχε υπόψη πως όσο ανεβείνει το πεντάλ για να αποσυμπλέξει σημαίνει φθορά στον συμπλέκτη.

                                          Στο δικό μου Renault που είναι υδραυλικό δεν ρυθμίζεται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • panos2171
                                            panos2171 last edited by

                                            Γι αυτό ακριβώς θέλω να αλλάξω τη διαδρομή γιατί μετά την αλλαγή συμπλέκτη χρειάζεται να πάει μέχρι τη μέση το πεντάλ ενώ πριν έπιανε πιο νωρίς.

                                            Τώρα αν έχει ντίζα ή όχι δε το γνωρίζω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 436
                                            • 437
                                            • 438
                                            • 439
                                            • 440
                                            • 492
                                            • 493
                                            • 438 / 493
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr