Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i30 Fastback
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai i30 Fastback
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 14 / 16
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    9
    301
    7803
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kokotinos last edited by

      Δεν εχω εικονα του χωρου αποσκευων! Ανεβαζω το λινκ

      https://www.insomnia.gr/forums/topic/704189-hyundai-i-30-or-toyota-corolla-sedan/page/11/

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • alexandros-s
        alexandros-s last edited by

        Θέλω να γράψω κάποια πράγματα γύρω από το i30 σήμερα που έκανα ένα ταξίδι 150km (πήγαινε) και άλλα 150km (έλα) με την οικογένεια πίσω.
        Στο πηγαιμό η μικρή μου κόρη παραπονιόταν ότι ζαλίζεται. Τελικά, μετά από δυο στάσεις, δε γλυτώσαμε τον εμετό.Η δε γυναίκα μου παραπονιόταν ότι οδηγούσα νευρικά, αλλά εγώ δεν έκανα τίποτα διαφορετικό απ' ότι έχω κάνει όλες τις άλλες φορές με το παλιό μου αυτοκίνητο.
        Στον γυρισμό απεφάσισα να βγάλω το lane assist. Ε, λοιπόν, σταματήσαν οι ζαλάδες και όλοι απόλαυσαν το ταξίδι. Σημειοτέον: η οδήγησή μου ήταν ακριβώς η ίδια.

        Τελικά το lane assist προκαλεί πολλές τροποποιήσεις στην κίνηση του αυτοκινήτου, οι οποίες, ειδικά σε υψηλές ταχύτητες, είναι πολύ ενοχλητικές για τους επιβάτες. Ο τρόπος με τον οποίον ενεργεί δεν είναι αναλογικός, είναι σκληρός και απότομος.
        Επίσης, ο τρόπος με τον οποίο ενεργεί δεν έχει προοπτική. Δηλαδή το lane assist, θα σε αποτρέψει να πατήσεις την μία γραμμή, αλλά θα δώσει μια πορεία που σε λίγο θα σε οδηγήσει να πατήσεις την άλλη. Οπότε πάλι θα ενεργήσει για να σε ωθήσει προς την άλλη μεριά. Το αποτέλεσμα είναι να πηγαινοέρχεσαι από άκρο σε άκρο κάνοντας οχτάρια, πράγμα πολύ ενοχλητικό για τους πίσω επιβάτες. Θα μπορούσε να επιδράσει πιο έξυπνα και αντί να διορθώσει απλώς το λάθος, να σε ισιάξει στο κέντρο της γραμμής κοιτώντας τον δρόμο με μια προοπτική.

        Ωστόσο το lane assist δεν είναι εντελώς άχρηστο. Σε φάσεις που οι γραμμές είναι αχνές, ή οι ποβολείς των απέναντι σε τυφλώνουν, σου δίνει μια κίνηση στο τιμόνι που σε κάνει να καταλαβαίνεις από νωρίτερα την πορεία του δρόμου. Εμένα δηλαδή, ως οδηγού, το lane assist μου έλειψε στην επιστροφή.

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • L
          lap last edited by

          Ακριβως...για αυτο η vw το πηγε παρακατω και στο νεο golf αλλα και στο facelift passat, εφτιαξε ενα νεο συστημα.... το travel assist. Κανει με λιγα λογια αυτο που λες αλλα και αλλα. Ειναι στην ουσια αυτονομη οδηγηση

          Youtube Video

          Γενικα σε ολα τα αυτοκινητα στις πισω θεσεις οι επιβατες ζαλιζονται ευκολοτερα. Αλλες ταλαντωσεις της καροτσας στο πισω μερος, αλλες μπροστα

          Και ολα τα παιδια κανουν εμετο σε ταξιδι.... φυσικος νομος το τελευταιο

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • S
            shumakos @alexandros-s last edited by

            Το lane assist δεν κάνει τίποτα παραπάνω απο το να σε αποτρέψει να αλλάξεις λωρίδα χωρίς φλας για λόγους ασφαλείας. Δεν είναι αυτόματος πιλότος. Αν το είχες ενεργοποιημένο αλλά είχες το νου στο τιμόνι δε θα αναλάμβανε να σε διορθώσει με αυτό τον άγαρμπο και απότομο τρόπο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • alexandros-s
              alexandros-s @shumakos last edited by

              Το lane assist δεν κάνει τίποτα παραπάνω απο το να σε αποτρέψει να αλλάξεις λωρίδα χωρίς φλας για λόγους ασφαλείας. Δεν είναι αυτόματος πιλότος. Αν το είχες ενεργοποιημένο αλλά είχες το νου στο τιμόνι δε θα αναλάμβανε να σε διορθώσει με αυτό τον άγαρμπο και απότομο τρόπο.

              Κανείς δε μίλησε για αυτόματο πιλότο ή για μη-προσοχή.
              Απλά, όταν οδηγάς, χρειάζεται πολλές φορές να πατήσεις την γραμμή. Άλλες φορές για να δεις αν έχεις ορατότητα να προσπεράσεις τον μπροστινό, άλλες φορές διότι το οδόστρωμα έχει πολλές λακούβες στην δεξιά πλευρά του δρόμου, άλλες φορές για να πάρεις πιο ομαλά μια μεγάλη στροφή. Μπορώ να σου πω κι ένα σωρό άλλα παραδείγματα που όλοι οι οδηγοί τα κάνουν -και καλώς τα κάνουν.
              Τέλος πάντων, εγώ σας είπα ένα μειονέκτημα του lane assist. Αν θέλετε λάβετέ το υπόψη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • A
                agpr last edited by

                Πολύ καλά έκανες και μετέφερες την εμπειρία σου. Τα θετικά τα γράφουν όλοι, τα μειονεκτήματα και τις ιδιαιτερότητες χρειάζεται να ξέρουν οι υποψήφιοι αγοραστές. Παρεμπιπτόντως, δεν λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο το lane assist σε όλες τις εταιρείες/μοντέλα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • alex-mix
                  alex-mix @alexandros-s last edited by

                  Συνονοματε μιλας για το fastback ή για το πενταθυρο? Το lane assist απενεργοποιειται τελειως ή μειωνεται δηλαδη αντι να σε εππαναφερει απλα να σε ενημερωνει οπτικα ή ακουστικα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lap last edited by

                    Πολυ καλα εκανες αλεξανδρε και το ειπες....

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • B
                      barimagas last edited by

                      Και στο fiesta έτσι λειτουργεί, η επαναφορά είναι κόφτη, δεν είναι όλοι οι δρόμοι εθνική εδο, μπορεί να έχει γκρεμό από κάτω. Και εγώ απενεργοποιημένο το είχα γιατι είναι σπαστικο λίγο σε μια αριστερή να πατήσεις γραμμή σε γυρνάει. Ξέρω ότι σε πανάκριβα audi πάει ακριβώς στην λωρίδα κυκλοφορίας σαν ημιαυτόνομη οδήγηση. Από εκεί και πέρα, είναι σίγουρα οφελιμο, αν είσαι κουρασμένος, νυσταγμενος, βρέχει και για τα ελληνικά δεδομένα στέλνεις μυνήματα στο κινητό...

                      Δεν είναι για συνέχεια, εκτός και αν συνηθίσεις και οδηγάς σαν ρομπότ ακριβώς στην μέση, και με φλας για κάθε ελιγμό. Πάντως είναι μια τεχνολογία που κάποτε μπορεί να σε σώσει.

                      Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • alexandros-s
                        alexandros-s @alex-mix last edited by

                        Συνονοματε μιλας για το fastback ή για το πενταθυρο? Το lane assist απενεργοποιειται τελειως ή μειωνεται δηλαδη αντι να σε εππαναφερει απλα να σε ενημερωνει οπτικα ή ακουστικα?

                        Μιλώ για το πεντάθυρο. Όμως αυτά τα δύο υποθέτω ότι έχουν το ίδιο software. Υπάρχει η δυνατότητα να σου δίνει μόνο προειδοποίηση. Αλλά για να αλλάξεις αυτήν την ρύθμιση πρέπει να έχεις σταματήσει κάπου και να το δεις με την ησυχία σου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • alexandros-s
                          alexandros-s @agpr last edited by

                          Πολύ καλά έκανες και μετέφερες την εμπειρία σου. Τα θετικά τα γράφουν όλοι, τα μειονεκτήματα και τις ιδιαιτερότητες χρειάζεται να ξέρουν οι υποψήφιοι αγοραστές. Παρεμπιπτόντως, δεν λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο το lane assist σε όλες τις εταιρείες/μοντέλα.

                          Εννοείται ότι κάθε εταιρεία θα έχει τις δικές της ρυθμίσεις. Πιστεύω όμως ότι επειδή μιλάμε για μια μηχανική-ρομποτική πράξη, είναι αδύνατον, για οποιοδήποτε μηχάνημα να μιμηθεί την απαλή, γλυκιά περιστροφή του τιμονιού που κάνει το ανθρώπινο χέρι.
                          Να τονίσω εδώ ότι η νευρική κίνηση του τιμονιού δεν είναι ενοχλητική για τους μπροστά επιβάτες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            agpr last edited by

                            Η αίσθηση που αποκομίζει ο επιβάτης είναι συνδυασμός αντικειμενικών και υποκειμενικών παραγόντων, όπως οι αναρτήσεις, τα ελαστικά, η ταχύτητα, η κόπωση και οι ανατομικές διαφορές. Το γεγονός, πως στην ίδια διαδρομή και με τον ίδιο τρόπο οδήγησης οι επιβάτες δεν δυσφορούσαν, δείχνει πως μάλλον το lane assist είναι η αιτία της δυσφορίας. Η σύγκριση με την δική μου εμπειρία σε καμμία περίπτωση δεν είναι επιστημονική, γιατί διαφέρουν όλοι οι αντικειμενικοί και υποκειμενικοί παράγοντες, αλλά μπορώ να βεβαιώσω πως στο αυτοκίνητο μου οι διορθώσεις είναι πολύ απαλές.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • alex-mix
                              alex-mix @alexandros-s last edited by

                              Ευχαριστω Αλεξανδρε σε ρωταω γιατι οπως εχω γραψει παραπανω ενδιαφερομαι για το συγκεκριμενο μοντελο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • alexandros-s
                                alexandros-s @agpr last edited by

                                Εμείς δεν ζαλιζόμαστε διότι είμαστε οδηγοί. Ωστόσο παρατήρησε τον τρόπο με τον οποίο σε επαναφέρει το lane assist. Εσύ δε θα το έκανες έτσι. Θα το έκανες λίγο πιο διακριτικά και πιο ήπια.Αυτήν την παρατήρηση την έκανα αφού άκουσα τα παράπονα για τον τρόπο που οδηγούσα.

                                Ή διαφορά είναι μικρή, αλλά υπαρκτή. Και όταν είναι επαναλαμβανόμενη, προκαλεί τις ζαλάδες στους πίσω επιβάτες, οι οποίοι είναι πιο ευάλωτοι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • alexandros-s
                                  alexandros-s @alex-mix last edited by

                                  Παρακαλώ Αλέξανδρε, χαρά μου να βοηθήσω. Εύχομαι να πάρεις ένα αυτοκίνητο που θα σε ικανοποιήσει. Κι ό, τι άλλο θέλεις, ρώτα το ελεύθερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • P
                                    petran17 last edited by

                                    Δεν μπορειτει να απενεργοποιησετε την διορθωση στο τιμονι και να σε ενεργοποιει μονο με ενα τρεμουλο στο τιμονι ας πουμε?

                                    Στο Fiesta για παραδειγμα εγω εχω αφησει μονο το Notify και εχω βγαλει το Acting γιαυτο ακριβως το λογο, το οτι ειναι λιγο αποτομος ο τροπος που το στριβει..

                                    Το Notify (καπως αλλιως το λεει αλλα δεν το θυμαμαι..) σε ειδοποιει με ενα τρεμουλο στο τιμονι οταν πας να πατησεις την γραμμη - και το τρεμουλο αυτο εχει 3 επιπεδα εντασης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Να τα πρωτευουσιανικα του fiesta συγκριτικα με τα σουτζουκια.

                                      Στα τζαπονια εχει μονο τρεμουλο, (με μια μικρηηηη ιδεα προς διορθωση...δηλαδη τρεμει και κουνα πολυυυυυυ λιγο απαλα προς το κεντρο της λωριδας....αλλα  αυτο με τα διαφορα επιπεδα και αλλα τετοια,...ουτε που τα σκεφτηκαν...

                                      Χωριατιλλλλα.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        petran17 last edited by

                                        Ποιος μιλησε για συγκριτικα και συγκεκριμενα για σουζουκια και τζαπονια???

                                        Σε νημα της Huyndai δεν ειμαστε?? και συγκεκριμενα του i30 ??  Κολλημενος ακομα ??? μαλιστα...

                                        Εγω απλα ρωτησα αν εχουν μια συγκεκριμενη επιλογη τα παιδια στο Lane assist των i30 τους....

                                        Καλη χρονια αγαπητε Lap....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 13
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Καλα αστο.....

                                          Απλα εκανα μια διατυπωση....

                                          Αλλος ειναι κολλημενος...πετραν.....

                                          Καλη χρονια

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • T
                                            thinwhiterope last edited by

                                            Πώς θα βλέπατε προσφορά για το fastback 1.0 έκδοση premium,στα 17και κάτι?

                                            Για όσους έχουν το αυτοκίνητο,ποια τα μειονεκτήματα του καί σέ τι κατανάλωση να περιμένω εντός πόλης;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 14 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr