-
είσαι ο καταλληλότερος από όλους μας....περιμένω με αγωνία την άποψη σου.
Δοκίμασε αν έχουν το glx με το υβριδικό.
Όταν φρενάρεις να φρενάρεις με ταχύτητα μέσα μέχρι τις 1000 σ.α.λ έτσι μόνο γεμίζει η μπαταρία. Μην βγάζει σε νεκρά καθώς φρενάρεις διότι δεν γεμίζει.
-
Ευχαριστώ για την ψήφο εμπιστοσύνης. Δεν είμαι και τόσο καλός!!
-
Αυτό θέλω να δοκιμάσω, υβριδικό GLX (δεν με ενδιαφέρει άλλη έκδοση) και ελπίζω να το έχουν. Έτσι και αλλιώς δεν υπάρχει άλλη έκδοση πια, μόνο το υβριδικό.
-
Ποτέ δεν φρενάρω με νεκρά, πάντα με ταχύτητα σε ΟΛΑ μου τα αυτοκίνητα, τόσο για καλύτερο φρενάρισμα (κυρίως) όσο και για οικονομία.
-
-
Για όποιον θέλει να δει πόσο συχνά συμβάλει ιδιαίτερα μέσα στην πόλη το σύστημα απο το 3:45 κάνουν δοκιμή με τηλεμετρια.
Γιατρέ, οπότε έχεις όρεξη και χρονο μια μετάφραση περιληψη να καταλαβουμε εκει με τα αππτελεσματα
Δε λέει και τίποτα πιο σημαντικό,πέρα από αυτά που γνωρίζουμε ήδη, Lap.
Είναι μια απλή γραφική αναπαράσταση, βυθίζοντας το γκάζι και αλλάζοντας ταχύτητες στο κιβώτιο πόσο άμεσα δίνει η ηλεκτρογεννήτρια το boost στον κινητήρα να επιταχύνει.Το τελευταίο σχεδιάγραμμα δείχνει τη μετακίνηση του ρεύματος μεταξύ μπαταρίας κι ηλεκτρικού μοτέρ.
Το μόνο ενδιαφέρον που αναφέρει ο τεχνικός της Suzuki που κάνει τις μετρήσεις,είναι ότι η ηλεκτρική υποβοήθηση δίνεται από το ρελαντί έως 3000 σ.α.λ. κι ότι πρέπει για να έχεις όλη την ενέργεια διαθέσιμη, να βυθίσεις απότομα -κι όχι σταδιακά,βαθμιαία- το πεντάλ του γκαζιού.
-
Μπράβο ρε γιατρέ, και χίλια ευχαριστώ για τον χρόνο σου.
Τώρα όπως τα λες επιβεβαιώνει αυτό που σας εγραφα πιο πίσω ότι για να το νιώσεις θέλει να βυθίσεις το γκάζι, και τότε όντως νιώθεις μια ώθηση σαν να κάνεις ποδήλατο και ξαφνικά φυσήξει δυνατά από πίσω σου και σε επιταχύνει ή είναι πολύ ελαφρύ το πιδαλι.
Φανη θελει να την γεμιζεις την μπαραρια πανω απο τις δυο μπαρες με το φρεναρισμα και το αφημα του γκαζιου παντα με ταχυτητα χωρις νεκρα διοτι τοτε δεν λειτουργει η φορτιση. οπότε πάτα το Φάνη δυνατά το γκάζι από χαμηλά και με περισσότερες από δύο μπάρες. Αν και θα δεις γεμίζει πολυ εύκολα όταν κίνησε νορμάλ και αφήνεις γκαζινκαι φρενάρεις μέσα στην πόλη και στα στενά.
Ωστε δινει απο ρελαντι ωθηση; Δεν το ξερα.
Έχει τύχει να στρίβω σε στενό και αντί να κατεβάσω ταχύτητα σε δεύτερα, να είμαι ψόφιος από δουλειά και να μην έχω όρεξη ούτε να αλλάζω ταχύτητα, και επειδή είχε απόθεμα η μπαταρία συνέχισα με την στροφή με τρίτη σχέση και δεν ρεταρισε και έφυγε άνετα, αλλά έβλεπα στην οθόνη πως έδινε ρεύμα εκείνη την στιγμή.
Μετα έφτασε στις δύο μπάρες και σταμάτησε να δίνει. Στο φανάρι ξαναγεμίσε κατά μια μπάρα η μπαταρια και εδωσε ξανά ώθηση με ρεύμα από αλλαγή πρώτης σχέσης σε δεύτερα. Αν ηταν κατηφορα θα γεμιζε δυο μπαρες επιπλεον, οποτε θα εδινε ρευμα και σε μεγαλυτερες ταχυτητες και σχεσεις μερα το φαναρι. Ετσι λειτουργει δηλαδη, σαν ενεσεις ροπης σε κάθε αλλαγή σχέσης για 3 με 5 δεύτερα ανάλογα τις συνθηκες
Σίγουρα το νεότερων με τετραπλάσια μπαταρία ίσως δίνει αρκετά δευτερόλεπτα.
-
Η μπαταρία γεμίζει πανεύκολα. Μόλις αφήνεις το γκάζι γεμίζει. Δεν χρειάζεται να πατάς φρένο. Μετά από 500 - 1000 χλμ έχεις μπει στο mood κ το δουλεύεις ασυναίσθητα. Αφήνεις φορτίζει, το σανιδωνεις (απόλαυση) όχι μια αλλά περισσότερες φορές. Κ ξανά το ίδιο κ το ίδιο. Όχι φύσημα lap, βεντούζα!!! Ειδικά αν το έχεις πάει γλυκά πάνω στην ροπή κ το σανιδωνεις on time. Σε κοιτάνε αποσβωλομενοι γιατί δεν περιμένουν κάτι τέτοιο από τόσο μικρό αυτοκινητάκι. Τέλειο sleeper..... Κ ας γίνομαι γραφικός.... Με αστεία κατανάλωση. Η κατανάλωση ανεβαίνει δύσκολα, κατεβαίνει εύκολα.
-
Τζίφος το test drive, από Δευτέρα, γιατί τώρα είναι μόνο 1 πωλητής στην έκθεση και δεν μπορεί να φύγει και φυσικά επειδή μιλάμε για Ελλάδα, δεν το δίνουν χωρίς πωλητή.
Αλλά μάλλον τρώει άκυρο γενικά, λόγω τιμής. €15.380 λέει ο τιμοκατάλογος, €16.380 βγαίνει τελική (€510 μαμισιάτικα!) και δεν έχει καμία προωθητική (!!!) και το επιτόκιο στο 8.9%. Μου είπε ο πωλητής 'έχει πολλά αυτοκίνητα, σε όλα τα χρώματα'....εεε πως να μην έχει ρε φίλε, όταν ήσασταν κλειστοί 2 μήνες και τώρα δεν κάνετε ούτε €500 έκπτωση? Κλασσικός σφάκ...έφυγε και το κονέ που είχα. Βέβαια θα πάω να το οδηγήσω από περιέργεια.
-
Ετοιμοπαρσδατο? Τυχερός. Εγώ περίμενα 4 μήνες πέρυσι. Σου φάνηκε ακριβό???
-
Ετοιμοπαρσδατο? Τυχερός. Εγώ περίμενα 4 μήνες πέρυσι. Σου φάνηκε ακριβό???
Ετοιμοπαράδοτο, γιατί α) ένα μοντέλο είναι πια άρα στοκάρουν μόνο έναν τύπο αυτοκινήτου και β) με 2 μήνες κλειστά οι εκθέσεις λογικό να έχουν στοκαρισμένα.
Μου φάνηκε υπερβολικό το ποσό των €1.000 πάνω στην τιμή τιμοκαταλόγου, ειδικά αυτή την εποχή όταν π.χ. το Φιέστα στην τιμή καταλόγου είναι €1.000 κάτω και όχι πάνω και με 0% επιτόκιο ή 1% και 0 προκαταβολή. Σίγουρα έχει καλό εξοπλισμό και θέλω και να το οδηγήσω, αλλά το βρίσκω ακριβό για αυτό που είναι όταν στα ίδια λεφτά παιρνεις 125αρι Φιέστα ST Line ή Corsa Diesel.
-
Γ μένα το αυτοκίνητο πρέπει να έχει στον εξοπλισμό, οπωσδήποτε ACC, FULL LED Κ. κάμερα οπισθοπορειας κ κλιματισμό. Αν τα έχει αυτά στα 16300 είναι όντως καλή επιλογή. Είναι εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο από το hybrid. Είναι πιο κοντά σε κύριο αυτοκίνητο. Κ σε μέγεθος κ πάτημα αλλά κ σε κατανάλωση.
-
Γ μένα το αυτοκίνητο πρέπει να έχει στον εξοπλισμό, οπωσδήποτε ACC, FULL LED Κ. κάμερα οπισθοπορειας κ κλιματισμό. Αν τα έχει αυτά στα 16300 είναι όντως καλή επιλογή. Είναι εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο από το hybrid. Είναι πιο κοντά σε κύριο αυτοκίνητο. Κ σε μέγεθος κ πάτημα αλλά κ σε κατανάλωση.
Τα LED τα θέλω και εγώ, τα ACC & Clima μου είναι αδιάφορα αλλά καλοδεχούμενα και η κάμερα (ειδικά σε αυτό το μέγεθος) δεν με απασχολεί. Φυσικά όσο περισότερα έχει τόσο το καλύτερο!
Δεν κατάλαβα την τελευταία σου πρόταση, ποιό είναι διαφορετικό αυτοκίνητο? Το Φιέστα?
-
Όχι ρε γαμωτο
Αμάν ρε συ και περιμενα
Αν θυμάμαι καλά από αυτά που μου ειπαν, έχει κάτι 350 άρια έξοδα μετακίνησης
Έλεος ρε μ@@@ς.
Μα τι πράγμα όλα ρα ιαπωνικά να πέφτουν σε εισαγωγικές που χρεώνουν αβέρτα;
Μπήκες μεσα; Πώς σου φανηκε;
Διαβάζει και πωλητής, ας μεταφέρει μήνυμα. Χαλαρώστε με τις χρεώσεις, και κάντε προωθετικη, δεν βλέπεται ότι δεν τραβαει;;;
έρχεται και απόσυρση φανη
-
Το ACC κ εγώ το είχα στο φτύσιμο μέχρι που οδήγησα με αυτό. Δεν μπορώ πλέον να καταλάβω τι χρησιμότητα έχει αυτοκίνητο χωρίς αυτό. Είναι εθιστικο. Τώρα στο 2020 αυτοκίνητο χωρίς κλιμα??? Στο σχολιο μου, ναι είναι πιο κοντά σε πρώτο αυτοκίνητο. Δηλ είναι πιο άνετο κ λιγότερο σκληρό πυρηνικό.
-
όντως και εγώ το acc οπότε το έχω στο αυτοκινητο και δη στο suzuki το βάζω συνεχώς ακόμα και μέσα στην πόλη σε λεωφόρους.
Απλά οι δύο μπάρες που ξεκινά είναι μεγάλη απόσταση και το βάζω στην μια.
Υποψιν οτι αλλη αποσταση κρατα στην ρύθμιση με μια μπαρα στα 60 χλμ και αλλη αποσταση στα 130 και πάλι στην ρύθμιση με μια μπάρα.
-
Τζίφος το test drive, από Δευτέρα, γιατί τώρα είναι μόνο 1 πωλητής στην έκθεση και δεν μπορεί να φύγει και φυσικά επειδή μιλάμε για Ελλάδα, δεν το δίνουν χωρίς πωλητή.
Αλλά μάλλον τρώει άκυρο γενικά, λόγω τιμής. €15.380 λέει ο τιμοκατάλογος, €16.380 βγαίνει τελική (€510 μαμισιάτικα!) και δεν έχει καμία προωθητική (!!!) και το επιτόκιο στο 8.9%. Μου είπε ο πωλητής 'έχει πολλά αυτοκίνητα, σε όλα τα χρώματα'....εεε πως να μην έχει ρε φίλε, όταν ήσασταν κλειστοί 2 μήνες και τώρα δεν κάνετε ούτε €500 έκπτωση? Κλασσικός σφάκ...έφυγε και το κονέ που είχα. Βέβαια θα πάω να το οδηγήσω από περιέργεια.
Υπάρχει αυτή τη στιγμή, μια έκπτωση των 200 ευρώ. Αν σε πληροφόρησαν λάθος, προφανώς και δεν φταις εσύ. Αν περάσεις τη Δευτέρα, θα στο επιβεβαιώσουν. Να γράψω την αλήθεια, σε καθεστώς covid, δίναμε χωρίς πωλητή αυτοκίνητα για test drive. Γνωρίζεις ποια έκδοση έχουν; Λογικά πρέπει να δίνουν το GL+. Γενικότερα για τη τιμή, μιλώντας για τη GLX έκδοση, δικαιολογείται από τον υπέρ-πλήρη εξοπλισμό. VFM είναι η GL+ με αρχική τα 13830. Αν θέλεις να ρίξεις επιπλέον το κόστος(ή απλά σου αρέσει το κόκκινο ή είσαι γαύρος, whatever), το κόκκινο χρώμα δεν χρεώνεται, οπότε γλυτώνεις 490 ευρώ του μεταλλικού. Αν είσαι του λευκού, πληρώνεις 150 αντί 490. Στις τιμές καταλόγου του swift, υπολογίζεις τα επιπλέον 510 που αναφέρεις.
-
Μπήκες μεσα; Πώς σου φανηκε;
έρχεται και απόσυρση φανη
Μπήκα στο GL+ CVT, δεν είχαν άλλο στην έκθεση αλλά ο πωλητής μου είπε ότι θά έχουν σύντομα και GLX για να το δω από κοντά. Τo Test Drive είναι GL+, GLX μου είπε δύσκολο για Test Drive. Ωραίο είναι μέσα, δεν έκατσα πολύ ώρα αλλά δεν βρήκα και κάτι μεμπτό.
Απόσυρση έρχεται, αλλά με τι όρους δεν ξέρουμε και εαν θα ισχύει μόνο για υβριδικά και ηλεκτρικά.
Το ACC κ εγώ το είχα στο φτύσιμο μέχρι που οδήγησα με αυτό. Δεν μπορώ πλέον να καταλάβω τι χρησιμότητα έχει αυτοκίνητο χωρίς αυτό. Είναι εθιστικο. Τώρα στο 2020 αυτοκίνητο χωρίς κλιμα??? Στο σχολιο μου, ναι είναι πιο κοντά σε πρώτο αυτοκίνητο. Δηλ είναι πιο άνετο κ λιγότερο σκληρό πυρηνικό.
Δεν το έχω στο φτύσιμο, απλά δεν το θεωρώ απαραίτητο. Το έχω δοκιμάσει σε πολλά αυτοκίνητα, ωραίο και χρήσιμο αλλά δεν είναι καθοριστικός παράγοντας για εμένα. Κλιμά είχα σε όλα μου τα αυτοκίνητα από το 2004 και κατά 90% το χρησιμοποιώ χειροκίνητα, οπότε δεν μου λέει και πολλά. Το θέλω, αλλά επίσης δεν είναι καθοριστικής σημασίας. Το Fiesta όντως είναι πιο άνετο, αλλά δεν θα το έλεγα λιγότερο σκληροπυρηνικό, ειδικά το ST Line στέκεται καλύτερο από το Swift απο όσα έχω διαβάσει, γιατί δεν το έχω οδηγήσει και προφανώς δεν θα το οδηγήσω όπως θα ήθελα, δεν θα με αφήσουν.
Υπάρχει αυτή τη στιγμή, μια έκπτωση των 200 ευρώ. Αν σε πληροφόρησαν λάθος, προφανώς και δεν φταις εσύ. Αν περάσεις τη Δευτέρα, θα στο επιβεβαιώσουν. Να γράψω την αλήθεια, σε καθεστώς covid, δίναμε χωρίς πωλητή αυτοκίνητα για test drive. Γνωρίζεις ποια έκδοση έχουν; Λογικά πρέπει να δίνουν το GL+. Γενικότερα για τη τιμή, μιλώντας για τη GLX έκδοση, δικαιολογείται από τον υπέρ-πλήρη εξοπλισμό. VFM είναι η GL+ με αρχική τα 13830. Αν θέλεις να ρίξεις επιπλέον το κόστος(ή απλά σου αρέσει το κόκκινο ή είσαι γαύρος, whatever), το κόκκινο χρώμα δεν χρεώνεται, οπότε γλυτώνεις 490 ευρώ του μεταλλικού. Αν είσαι του λευκού, πληρώνεις 150 αντί 490. Στις τιμές καταλόγου του swift, υπολογίζεις τα επιπλέον 510 που αναφέρεις.
Δεν μου είπαν τίποτα για έκπτωση και δεν ξέρω εαν την υπολόγισαν στην τιμή, γιατί δεν μου έδωσαν τίποτα, απλά προφορικά ότι κοστίζει €16.380 και υπάρχουν όλα τα χρώματα. Μόνος μου έκανα τους υπολογισμούς και βρήκα αυτό το €510. Τώρα, €200 για στοκαρισμένα αυτοκίνητα και σε αυτή την οικονομική κατάσταση η χώρα είναι αστείο ποσό.
Ναι σίγουρα η GL+ είναι VFM, αλλά α) εαν πάρω καινούργιο θέλω να το πάρω με σωστό εξοπλισμό και β) έχει πολλές ελλείψεις για εμένα.
To GL+ έχουν για test drive, σωστά. Χρώματα βασικά μου αρέσει μόνο το μπλέ μεταλλικό. Λευκό δεν ξανα-αγοράζω, το έχω βαρεθεί, τα τελευταία 8 χρόνια όλα λευκά αυτοκίνητα είχα. Μάυρο και λευκό τα έχω αποκλίσει ως χρώματα, τα έχω σιχαθεί! Κόκκινο θα το σκεφτόμουνα, επειδή είναι ΟΚ στο Swift, όχι για τα χρήματα.
Εσύ, εαν επιτρέπεται, σε ποιά αντιπροσωπεία είσαι? Αθήνα?
-
Άλλο CC άλλο ACC.
-
Δεν μου είπαν τίποτα για έκπτωση και δεν ξέρω εαν την υπολόγισαν στην τιμή, γιατί δεν μου έδωσαν τίποτα, απλά προφορικά ότι κοστίζει €16.380 και υπάρχουν όλα τα χρώματα. Μόνος μου έκανα τους υπολογισμούς και βρήκα αυτό το €510. Τώρα, €200 για στοκαρισμένα αυτοκίνητα και σε αυτή την οικονομική κατάσταση η χώρα είναι αστείο ποσό.
Ναι σίγουρα η GL+ είναι VFM, αλλά α) εαν πάρω καινούργιο θέλω να το πάρω με σωστό εξοπλισμό και β) έχει πολλές ελλείψεις για εμένα.
To GL+ έχουν για test drive, σωστά. Χρώματα βασικά μου αρέσει μόνο το μπλέ μεταλλικό. Λευκό δεν ξανα-αγοράζω, το έχω βαρεθεί, τα τελευταία 8 χρόνια όλα λευκά αυτοκίνητα είχα. Μάυρο και λευκό τα έχω αποκλίσει ως χρώματα, τα έχω σιχαθεί! Κόκκινο θα το σκεφτόμουνα, επειδή είναι ΟΚ στο Swift, όχι για τα χρήματα.
Εσύ, εαν επιτρέπεται, σε ποιά αντιπροσωπεία είσαι? Αθήνα?
Περιστέρι. Στη τιμή, σου έδωσαν χωρίς έκπτωση. Εικάζω ότι δεν έγινε κάποια γραπτή προσφορά. Προφανώς και είναι λίγα, απλά μαζί με συναγερμό+αισθητήρες στο τζάμπα(και πατάκια κλπ), νομίζω πως γίνεται πιο ελκυστική. Προσωπική μου άποψη, μη βιαστείς για οποιοδήποτε αυτοκίνητο... Βλέπω να έρχονται περαιτέρω μειώσεις. Από περιέργεια(καμία μομφή...), τι σε χαλάει στη GL+; Εμένα προσωπικά, μου τι σπάει το ότι έχει ταμπούρα και λάμπες αλογόνου(τα φώτα του GLX είναι εκτός από καλύτερα και πολύ πιο όμορφα). Το μπλε που αναφέρεις, είναι επίσης το αγαπημένο μου.
-
Άλλο CC άλλο ACC.
Προφανώς, αλλά γιατί μου το λές αυτό? Δεν κατάλαβα, για αυτό ρωτάω!
Περιστέρι. Στη τιμή, σου έδωσαν χωρίς έκπτωση. Εικάζω ότι δεν έγινε κάποια γραπτή προσφορά. Προφανώς και είναι λίγα, απλά μαζί με συναγερμό+αισθητήρες στο τζάμπα(και πατάκια κλπ), νομίζω πως γίνεται πιο ελκυστική. Προσωπική μου άποψη, μη βιαστείς για οποιοδήποτε αυτοκίνητο... Βλέπω να έρχονται περαιτέρω μειώσεις. Από περιέργεια(καμία μομφή...), τι σε χαλάει στη GL+; Εμένα προσωπικά, μου τι σπάει το ότι έχει ταμπούρα και λάμπες αλογόνου(τα φώτα του GLX είναι εκτός από καλύτερα και πολύ πιο όμορφα). Το μπλε που αναφέρεις, είναι επίσης το αγαπημένο μου.
Ωραία, εαν το αποφασίσω σε εσένα θα έρθω....έκλεισε...να στηρίξουμε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τα αυτοκίνητα!
Δεν θα βιαστώ, έχω ορίζοντα μήνα+ ή ακόμα περισσότερο εαν φέρω απέξω για 6-7 μήνες να κάνω την δουλειά μου και ξανακοιτάξω τέλος έτους. Τώρα τα δώρα δεν μου λένε κάτι (δεν τα θέλω βασικά, άσε που έχουν αστείο κόστος). Όταν το 'φαραμκείο' που λέγεται καρέντα κάνει κοντά στα €1.000 στα ετοιμοπαράδοτα Πόλο, 3.5% επιτόκιο (ή 0% σε κάποια), 0 προκαταβολή και 1ή δόση μετά από 6 μήνες, εεε περίμενα κάτι καλύτερο από τον Σφακ, ειδικά ότι είναι και εισαγωγέας, δλδ. διπλό κέρδος.
Στο GL+ τα ταμπούρα δεν με ενοχλούν τόσο. Το κυριότερο είναι τα LED (εν έτη 2020 δεν θέλω αυτοκίνητο με αλογόνου, τα θεωρώ τραγικά) και τα συστήματα ασφαλείας και μετά μερικά ακόμα, όπως clima, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, Νάβι, keyless κλπ. Για εμένα έχουν κάνει 'βλακεία' με το GL+, θα μπορούσαν να αφαιρέσουν τα θερμαινόμενα καθίσματα (κατά κύριο λόγο άχρηστα στην Ελλάδα) και να έχουν στάνταρ τα φώτα LED. Εαν το GL+ είχε τα LED και τίποτα από τα υπόλοιπα, αυτό θα επέλεγα.
-
Ρε Φάνη μήπως το facelift έρθει μόνο με led διότι έτσι ειναι και το facelift ignis και βάλε καμία απόσυρση με 1,2 λίτρα κινητήρα που ακουγεται οτι θα βγει προγραμμα συν καμια προσφορα, να το πάρεις κάπου στα 11.000 ευρω σε κοκκινακι;
edit
Δες εδώ
https://www.carnext.com/el-gr/autokinita/suzuki/swift/57men-rz7r-yhyf/
https://www.carnext.com/el-gr/autokinita/suzuki/swift/4h5a9-n943-5v8x/
https://www.carnext.com/el-gr/autokinita/suzuki/swift/pkg9-13g5-2qb1/
Στείλε πρωί πρωί email για προσφορα, ισως δινουν και test drive
-
Ρε Φάνη μήπως το facelift έρθει μόνο με led διότι έτσι ειναι και το facelift ignis και βάλε καμία απόσυρση με 1,2 λίτρα κινητήρα που ακουγεται οτι θα βγει προγραμμα συν καμια προσφορα, να το πάρεις κάπου στα 11.000 ευρω σε κοκκινακι;
Ευχαριστώ για τα links, όμως έχουν πουληθεί και τα 3, οπότε τι να στέιλω?
€11.000? Αισιόδοξος δεν είσαι? Και να είναι τόσο, πότε θα έρθει το facelift? Μάλλον το 2021! Και η απόσυρση μέχρι να βγεί έχει πολλά ερωτηματικά:
- Θα αφορά όλα τα αυτοκίνητα ή μόνο υβριδικά (
-
Τα όποια κίνητρα (απόσυρση,έκπτωση) λένε θα ισχύουν μόνο για plug-in και αμιγώς ηλεκτρικά.
Lap, και τα τρία swift που ποστάρισες πουλήθηκαν.
Όντως,από 16000 να πάνε 11000 και για mildhybrid, πραγματικά ανέφικτο.
Suzuki Swift A2L (2017)