-
- Αφορμη για αυτο που είπες,
γράφεις στην εύρεση το μοντέλο βάζεις κόμμα και μετά αυτό που θέλεις και σου βγάζει τα ποστς που αναφέρουν μόνο αυτό, χωρίς να ψάχνεις στις σελίδες ανάμεσα στις συζητήσεις.
Έτσι λειτουργούσε και εδώ, και μιας και το αναφέρουμε...
MODS φτιάξτε ρε σεις την αναζήτηση, δεν λειτουργεί σε android, δεν βγαζει κανένα αποτέλεσμα.
-
Ειδες;;;; ορίστε...Δεν το ήξερα αυτό που παρεθεσες...κάτσε να το διαβάσω έχει ενδιαφερον, να κάτι που έμαθα σήμερα, αν δεν πλατιαζες λιγο δεν θα το μαθαίναμε.
-
Γράψε ρε συ στα σουτζουκια μόνο εγώ γράφω για να το κρατώ ψηλά στην ενημερότητα, ήταν 3 σελίδες πίσω να φανταστείς..Χεσμενα τα έχουν
-
Σου λέω θα με συμπαθήσει στο τέλος....Θα το δεις
Ε dublinaki;;;;
ΟΒΕΡ και από εμένα να μην χαλάμε το τοπικό.
-
Συγγνώμη κιόλας, αλλά η φάση έχει γίνει,
Ηρεμήστε. Διαγράψτε το κιόλας αν χρειαστεί για να καθαρίσει το θέμα.
-
Και στο δικό μου έχει λίγη σκουριά, ένα μικρό κύκλο στην κάτω πλευρά της 'θηλιάς' εκεί που ακουμπάει όχι με την κλειδαριά αλλά με την ασφάλεια που δεν αφήνει το καπό να ανοίξει. Πάντως δεν είναι ανοξείδωτο μάλλον αφού το μισό έχει το χρώμα του αυτοκινήτου και το υπόλοιπο έχει μια λαδί μπογιά που μοιάζει με πλαστικοποίηση. Εντω μεταξύ η ασφάλεια είναι ατσάλινη άβαφτη.
-
Dublin και Lap, εδώ χάνονται φιλίες..! Έχω την εντύπωση ότι αν γνωριστείτε έξω, θα κάνετε παρέα..!
Ναι η σκουριά είναι εκεί που δεν τρίβεται. Εκεί που τρίβεται έχει φύγει τελείως ο μπογιάς. Μιλάμε ξεκάθαρα για κακή ποιότητα. Σα δε ντρέπονται τα γαϊδούρια. Τόσα λεφτά κάνει το αμάξι και έχει τριγμούς και σκουριές.
Να πάω στην αντιπροσωπία; Να το τρίψω με αντισκοριακό και να βάλω γράσσο και να μην παω;
-
Αμαξάρα!
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-honda-civic-15-vtec-turbo-my2020
Αυτή τη φορά μέτρησαν σωστά τις επιδόσεις του.
-
Φίλε Vasilas, η ουσία είναι αυτή που έγραψα στο προηγούμενο ποστ μου. Δυσαρεστημένος ή ανασφαλής εργαζόμενος, ίσον πλημμελή ποιότητα προϊόντος.
Σε αυτό το μέσο (έντυπο τότε) ο Κώστας Καββαθάς είχε γράψει, πριν καμιά 25αριά χρόνια, ότι πολλά από τα θέματα ποιότητας των αυτ/των έχουν να κάνουν με την νοοτροπία των εργαζομένων στις γραμμές παραγωγής, ανάλογα την χώρα κατασκευής. Γι΄ αυτό όλοι θέλουμε να πάρουμε made in japan. To προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, γράφοντας ότι τα αυτ/τα με τα περισσότερα προβλήματα ήταν αυτά που φτιάχθηκαν μέρα Δευτέρα, για ευνόητους λόγους.
Στην ουσία του προβλήματός σου τώρα, 14 μήνες κάτοχος του 1.5 sport δεν έχω κανένα από τα θέματα που έχουν αναφερθεί εδώ μέσα. Ούτε τριγμούς, ακόμα κι όταν περνάω πάνω από κοτρόνια, ούτε σκουριές, ούτε τίποτα. Θέμα τύχης και τίποτ’ άλλο.
Ως κάτοχος στο παρελθόν ζημιάρικων αυτ/των, έχω να σου πω : Όταν πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά για ένα «premium» αυτ/το με 2 μόλις χρόνια εγγύηση και ξαναπληρώνεις 4ψήφια νούμερα για σοβαρά μηχανικά προβλήματα, παραπάνω από μία φορές, που πέρα από άδειασμα τσέπης, έχουν να κάνουν με τη ψυχολογία, την ασφάλεια και τον οικογενειακό προγραμματισμό σου, λες μακάρι προβλήματα σαν αυτά που αναφέρεις να βγάζει.
ΥΓ: Σε φόρουμ του εξωτερικού γράφουν πως οι τριγμοί λύνονται με σπρέϊ σιλικόνης σε επιλεγμένα σημεία στο ταμπλό. Δοκίμασε, δε χάνεις τίποτα.
-
Όταν πληρώνεις ένα σκασμό λεφτά για ένα «premium» αυτ/το με 2 μόλις χρόνια εγγύηση και ξαναπληρώνεις 4ψήφια νούμερα για σοβαρά μηχανικά προβλήματα, παραπάνω από μία φορές, που πέρα από άδειασμα τσέπης, έχουν να κάνουν με τη ψυχολογία, την ασφάλεια και τον οικογενειακό προγραμματισμό σου, λες μακάρι προβλήματα σαν αυτά που αναφέρεις να βγάζει.
Και για να μην πούμε για κάποια premium που παίρνουν φωτιά εν κινήσει και κινδυνεύεις να καείς ζωντανός μέσα.....
-
@ΕΝΖΟ22 : Ούτε ψύλλος στον κόρφο στους κατόχους 'premium' γερμανικών αυτ/των 50.000€ που αυταναφλέγονται εν κινήσει !
Και η αντιπροσωπεία κάνει την πάππια για να περιορίσει το κόστος.
Και άντε να αποδείξεις, ακόμα και σε δικαστήριο, ότι δε φταις εσύ αλλά οι απατεώνες uber alles.
Και αν καταφέρεις να το αποδείξεις, θα πάρει χρόνια ... και ζαμάνια !!!
-
@ΕΝΖΟ22 : Ούτε ψύλλος στον κόρφο στους κατόχους 'premium' γερμανικών αυτ/των 50.000€ που αυταναφλέγονται εν κινήσει !
Και η αντιπροσωπεία κάνει την πάππια για να περιορίσει το κόστος.
Και άντε να αποδείξεις, ακόμα και σε δικαστήριο, ότι δε φταις εσύ αλλά οι απατεώνες uber alles.
Και αν καταφέρεις να το αποδείξεις, θα πάρει χρόνια ... και ζαμάνια !!!
Νομίζω αυτή είναι η ουσία του θέματος, στενοχωριέμαι λιγότερο αν δω μία μικρή σκουριά σε ένα κομμάτι που ούτε φαίνεται, ούτε μάλλον περιλαμβάνεται στην αντισκουριακή εγγύηση, παρά να κινδυνεύω να καώ ζωντανός στην Αττική οδό λίγο ποιο πέρα από το σπίτι μου!
Δεν ξέρω για το άρθρο πριν 25 χρόνια, αλλά οι Ιαπωνικές εταιρίες έχουν πλέον εργοστάσια σε όλο τον κόσμο με καταπληκτική ποιότητα κατασκευής. Αυτό πιάνει όλες τις Ιαπωνικές εταιρίες, από τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές μηχανές, μέχρι αυτοκίνητα και μηχανές.
Το Ηonda CB500 ας πούμε που είναι από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες της Honda τα τελευταία χρόνια, κατασκευάζεται Ταυλάνδη, αλλά ακόμη το μεγαλύτερο selling point είναι η ποιότητα κατασκευής της Honda. Άλλωστε και τα Made in Japan δεν είναι αύθαρτα. Toyota νομίζω είναι 1η εταιρία σε ανακλήσεις (αυτό βέβαια μπορεί να οφείλεται 1ον στην καλύτερη εταιρική ευθύνη 2ον δεν είναι όλα made in Japan φυσικά).
-
Τι να πω ρε παιδιά, ότι δεν έχετε δίκιο...έχετε!
Τώρα στο σημείο που μου πέταξε τη σκουριά δεν το βάφει το ρομποτ; Έχω να πάω στο αυτοκίνητο 2 μέρες αλλά με την πρώτη ευκαιρία θα το φωτογραφίσω.
Όσο αφορά τωρα τα τριξίματα. 2 περιπτώσεις με ενοχλούν πολύ. Ή μια είναι ανάμεσα στο ταμπλό και την πόρτα του οδηγού που έβαλα το δάχτυλο μου εν κινήσει και σταμάτησε το τρίξιμο. Έριξα σπρεϊ εκεί μετά.
Η δεύτερη περίπτωση είναι στο κέντρο του ταμπλό που συντονίζει τώρα τελευταία όπως σε πολλούς. Συντονίζει όταν είναι κρύο στις 1.500 και αν ο δρόμος έχει κακό οδόστρωμα. Τώρα εκεί που να βρεις για να ρίξεις σιλικόνη
-
@vasilas : Στο κέντρο του ταμπλό έχει τον αισθητήρα φωτεινότητας - βροχής. Αν διάβασα καλά, όταν τον πιάνεις με το χέρι σου και τον κόυνάς πάνω κάτω, αυτός παίζει ελάχιστα. Εκεί θα ψεκάσεις σιλικόνη και αν το Αμερικανάκι έχει δίκιο ... problem solved !!!
-
Στο κέντρο του ταμπλό στην πάνω μεριά έχει ένα ηχείο κάπως μεγάλο. Αλλά θα ψάξω να βρω τον αισθητήρα. Thanks
-
Λοιπόν Ηλία όντως υπάρχει ο αισθητήρας εκεί που λες και όντως κουνάει πάνω κάτω αν το ακουμπήσεις! Παίζει να είναι εκεί ο συντονισμός γιατί μετά που το κούνησα δεν το άκουσα να συντονίζει. Για να δούμε...Αν είναι αυτό δεν είναι τίποτα...
-
Για τη σκουριά συμφωνώ με τους προλαλησαντες. Δεν αξίζει να ασχοληθείς και να χαλιεσαι για αυτό.
Σήμερα πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία για να κλείσω ραντεβού για το σέρβις των 15000 χλμ και έφαγα σχεδόν πόρτα. Με ρωτάει ο μηχανικός ποια ένδειξη μου έβγαλε στο το ταμπλό. Του λέω, τώρα καμία γιατί άλλαξα πρώτη φορά λάδια στις 7500 χλμ και περίπου στις 10000 , μου έβγαλε την ένδειξη και τη μηδενισα από το μενού. Μου λέει ότι δεν γίνεται σέρβις χωρίς ένδειξη και να περιμένω να ανάψει ξανά για να το πάω. Του λέω ότι αν περάσουν αλλά 10 με 12000 χλμ για να ανάψει (τώρα δείχνει 210 ημέρες), το αυτοκίνητο θα μείνει με τα ίδια λάδια για 13 με 15000 χλμ. και επίσης ότι θέλω να μου αλλάξουν απλά τα λάδια και ας μη μηδενίσουν τον εγκέφαλο. Μου λέει ότι έκανα μ. που τη μηδενισα γιατί τώρα αποσυντονιστηκε ο εγκέφαλος και δεν θα μετράει τα σέρβις σωστά , αλλά ας το πάω τη Δευτέρα να το δουν.
Όταν πάω θα τον ρωτήσω γιατί αν εγκέφαλος του αυτοκινήτου ελέγχει τα λάδια, με την αλλαγή δεν ανίχνευσε ότι η ποιότητα του λαδιού αυξήθηκε για να μηδενιστεί από μόνος του.
Την αλλαγή στις 7500 την είχα κάνει μετά και από προτροπή άλλης αντιπροσωπείας για συχνότερες αλλαγές λαδιών.
Τέλος πάντων, από τη Δευτέρα και μετά μάλλον θα ακολουθώ και εγώ την ένδειξη για τα επόμενα σέρβις.
-
Πήγαινε λοιπόν κ κάνε αλλαγή λαδιων κ μηδένισε το μετρητή. Και από εδώ κ πέρα να ακολουθείς το μετρητή. Μα μια χαρά συχνά μας πάει για αλλαγή.
Στο άλλο που ρωτάς, ο εγκέφαλος δε μπορεί να ξέρει ποτέ του έβαλες εσύ καινούργια λάδια. Για αυτό και πρέπει να του το 'λες' εσύ. Ο εγκέφαλος προφανώς κρατάει δεδομένα από τη λειτουργία του κινητήρα (ώρες, στροφές, φορτίο κτλ.) και μέσω ενός αλγορίθμου υπολογίζει ποτέ θα χρειαστεί η τάδε ή η δείνα συντήρηση. Ούτε λάδια αναλύει που διάβασα κάπου αλλού ούτε τίποτα άλλο διαστημικό! -
@vasilas: Φίλε Βασίλη, χαίρομαι που βοήθησα. Ρίξε και λίγο σπρέϊ σιλικόνης εκεί που πατάει ο αισθητήρας (στα κενά του) και δε θα ασχοληθείς ξανά για χρόνια.
Όπως έγραψα και πάνω, μακάρι όσα χρόνια αποφασίσει να το κρατήσει ο καθένας μας, να μας βγάζει τέτοια «προβλήματα».
Ίσα ίσα να μας υπενθυμίζει το πόσο χαρακτήρα και προσωπικότητα έχει γι’ αυτό και κάνει λίγα … ναζάκια.
-
Έχει κάνει κανείς test drive στο μοντέλο 2020 1.5 ?Βελτιωθηκε η ηχομόνωση?
-
Διαβασα στο civix οτι παιζει να στραβωσουν βαλβιδες αμα καρφωνεις μικροτερες ταχυτητες με πολλα χιλιομετρα. Η να δουλευεις πολλη ωρα κοφτη χωρις ταχυτητα. Γνωριζει κανεις; Ρωταω γιατι με το παλιο μου αμαξι φρεναρα κατεβαζοντας.
-
Οχι ακομα, αλλα θα παω κοζανη συντομα να το οδηγησω. Εχω διαβασει/ακουσει τοσα πολλα καλα, για να δουμε.
-
interference
Νέο Honda Civic 2017