-
Στην σουτουκι εισαι;;;
Να τους πεις τους προϊσταμένους μέχρι τα γραφεία της Ευρώπης της suzuki πως δεν ξέρουν τι τους γίνεται
Είστε με τα καλά σας χριστιανοί μου;
Είστε σοβαροι;;;;
Αν είναι δυνατόν.
Ούτε που το προωθησατε, ούτε που αναφέρατε τα οφέλη του ούτε τίποτα, τώρα ξαφνικά δεν το ήθελε ο κόσμος.
ΔΕΝ το ήξερε ο κόσμος...
Αποσυρατε ένα αυτοκίνητο που ήταν φτιαγμένο σαν γάντι για την Ελλάδα.
Ντροπή τους να τους πεις.
Υ.γ Δεν πάει σε εσένα φυσικά που εργάζεσαι σε αντιπροσωπεία.
Υ.γ.1 ...Εκτός αν συμμετεχεις και εσύ στις αποφάσεις....
Προφανώς, πρέπει να έγιναν λάθη στη προώθηση του αυτοκινήτου(που φυσικά δεν επηρεάζει στις αποφάσεις η Ελλαδίτσα και πολύ περισσότερο εγώ). Πιθανότατα και στο marketing, γιατί βλέπεις, ο μπατίρης/μικροαστός, δεν θέλει να του λένε ευθέως ότι είναι μπατίρης και 'να το ιδανικό αυτοκίνητο για εσάς'... Από εκεί και πέρα, αυτοκίνητα όπως αυτά, φανερώνουν και το σάπιο του ειδικού τύπου... Προσωπικά, έχω διαβάσει πολύ θάψιμο... Ινδικά, κακή ποιότητα, απαράδεκτα πλαστικά, οδική συμπεριφορά περασμένης δεκαετίας κλπ... Μια χαρά αμάξια(τα οδηγούσα συχνά σε νησιά), αλλά φυσικά όταν θέλεις να βρεις κουσούρια, βρίσκεις πολλά... Ή και το αντίθετο, όταν θέλεις να καλύψεις... Λογικά, αν δεν πληρώσεις, μάλλον σε τρώει η μαρμάγκα... Άσχετα με το που δουλεύω, βρίσκω εξαιρετικά ύποπτο, να γίνεται τόσος ντόρος πχ για το up(και να ξεχνάμε το ακάλυπτο μέταλλο ή τα ανακλινόμενα παράθυρα, αλλά να εκθειάζουμε το μεγάλο χώρο αποσκευών, με το ότι να ναι σχήμα...) και από την άλλη, όταν κάποιος προσφέρει μεγαλύτερους χώρους, πιο σβέλτο αυτοκίνητο και αρκετά φθηνότερο(όχι βολικά, συγκρίνοντας τα 75 άλογα, αλλά τα 60...), θυμούνται Ινδίες, design που δεν ξεχωρίζει και πλαστικά maruti... Κάπως παρόμοια είναι και η ιστορία με το Baleno. Διάβαζα σε περιοδικό, ότι δεν εξιτάρει στην οδήγηση, απαράδεκτο τιμόνι, πλαστικά από τα lidl και κάπου στο τέλος του θαψίματος, έπεφτε και ένα θετικό για τους χώρους σε συνδυασμό με τις compact διαστάσεις(φυσικά οι καλές επιδόσεις και η αστεία κατανάλωση, συνήθως μόνο στο πινακάκι, ούτε αναφορά)... Λες και το swift, απευθύνονταν σε εξωγήινους, οπότε το baleno έπρεπε να είναι jack of all trades... Αντιλαμβάνομαι κάποια πράγματα... Αλλιώς το πρωτοσέλιδο με τη Hurracan στα Μέγαρα και αλλιώς το baleno με φόντο μπαγάζια οικογένειας και κατειλημμένες isofix...
-
[quote=Lap
Από χώρους πάντως όντως είναι b seg και καλύτερο από 208, corsa, clio, fiesta και ίσο με polo. χώρος αποσκευών όμως ομως 260 λίτρα.
Σε επίπεδο οδόστρωμα στα 160 χλμ /ώρα με δύο άτομα και κλιμα το στροφομετρο έδειχνε αν θυμάμαι σωστά 4200 σ.α.λ και η στιγμιαία κατανάλωση κολλημένη στα 7 και κάτι. (θυμάμαι έδειχνε και κάποια 6αρια αλλά άντε πες κάπου στα 7 και κατι)
Άνετα έκανα ταξίδι μόνιμα μεταξύ 140 και 160.
Τώρα φουλ φορτωμένο δεν το δοκίμασα σε τέτοιες ταχύτητες, άλλωστε παίζει τον ρόλο δεύτερου και τρίτου αυτοκινήτου ως κατηγορία
Να δεις πως βεντουζαρει στα 140 και πόσο βαρύ γίνεται το τιμόνι, νομίζει ότι οδηγείς αυτοκίνητο του c segπαρα το ελάχιστο βάρος που έχει.
[/quote]
Θα μας τρελάνεις τελείως ρε συ Lap! Θα σε διαβάζει κάνας άνθρωπος κ δεν θα πάρει Focus για να πάρει το Swift!!
Το έχει ένας συνάδελφος και είχαμε κάνει κάποια επαγγελματικά ταξιδάκια μαζί και καμία σχέση αυτά που λες.
Τι C segment και 160 σταθερά λες; Κατεβήκαμε μια Μονεμβασιά κ ήταν από τα χειρότερα ταξίδια που εχω κάνει ποτέ!
Εκτός αν είσαι 35κιλα κ εσύ κ ο άλλος κ είχατε μια τσάντα σχολική μέσα για το νηπιαγωγείο και πηγαίνατε στον κάτω κόσμο.
Διαβαζως τις υπερβολές σου πολύ καιρό κ προσπαθώ να μην απαντάω αλλά κάπου - κάπου ξεφεύγεις πολύ ρε συ!
Ίσα ίσα μου είχε κάνει εντύπωση πόσα λίγα πράγματα χώραγε. Το πορτ-μπαγκάζ του είναι αστείο για την κατηγορία. Ευτυχώς που δεν έτυχε να πάρουμε κ τρίτο άτομο αυτές τις φορές..Βεβαια αυτός είχε Matiz παλιότερα, οπότε go figure..
Προτιμούσα το Ignis για όχημα 'ειδικού σκοπού', ποιο χαρακτήρα έχει για αυτό που πρεσβεύει, ενώ στη κατηγορία του Swift είχα τουλάχιστον αλλά 5-6-10 αυτοκίνητα μπροστά του.
-
Το καινούργιο swift είχε ο φιλος σου; ή το προηγούμενο;
Οι χώροι μεταξύ των δύο γεναιών έχουν διαφορά.
Το σασί είναι 30% πιο άκαμπτο και δίνει μια αίσθηση στιβαρότητας. Μαλιστα ειναι φτιαγμενο πανω σε μια πολυ πρωτοποριακη πλατφορμα συγκριτικα με το προηγουμενο που ήταν πολύ απλή.
Τα μετατροχια και η γεωμετρία της ανάρτησης έχουν αλλάξει κατά πολύ.
Για παραδειγμα τα μεταροχια απο το 1,48μ πήγαν στο 1,53. Σημαντική διαφορά για ένα τέτοιο μικρό αυτοκίνητο με μικρό μεταξόνιο. Η ανάρτηση επίσης δεν έχει απλα βιδωμενο υποπλαισιο αλλά σχεδιάστηκε ως συνέχεια σε ολόκληρο τμήμα του σασί και μεταφέρει τις δυνάμεις σε όλο το αμάξωμα, (ίσως συμβάλει στην αίσθηση καρτ) και έχει αυξήσει την τοπική ακαμψία κατά παρά πολύ.
Είναι σχεδόν 200 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο και έχει καλύτερη ηχομόνωση ,όχι όμως σαν τα κορυφαια, αλλά αρκετά καλή.
Για παράδειγμα σε ταξίδι άνω των 120 130, ανεβάζεις μια σκάλα (από τις πολλές που εχει) τον ανεμιστήρα στο κλιμά και καλύπτεται ο αεροδυανμικος θόρυβος που εισβαλει στην καμπινα, αντιθετως σε ένα 208 δεν θα χρειαζόταν. Μιλάμε για τέτοια διαφορά.
Έχω κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα με αυτό και ξέρω από γαλλικά αυτοκίνητα για να κάνω σύγκριση με καλά αυτοκίνητα.
Το ελλατωμα του είναι ότι χτυπάει στα εγκάρσια, αυτό και ότι το τιμόνι του θυμίζει αρκετά playstation.
Δες λιγο το video αυτό, παρεβλεψε το cvt και δες τα σχόλια για τους εσωτερικούς χώρους, για την αισθηση στιβαρότητας στα 120 που είχε στο video, το χειρουργικό τιμόν που αναωερει, την ωραία αίσθηση.
Όλα αυτά χωρίς το cvt είναι ακόμα πιο σπορτιφ σε αίσθηση μαζί και τα 5,5 κιλά ηλεκτρικής ροπής σε μεγάλο φορτίο και θα πάρεις μια αίσθηση του πως είναι. (στο video είναι η βασική έκδοση χωρίς το ηλεκτρικό μοτερ)
-
-
Εδώ ωραίες λήψεις στην διαδρομή προς Λαύριο
Είναι εμφανές πως το αυτοκίνητο έχει μικρές κλίσεις στις στροφές και γενικά αν το παρατηρήσει κανείς φαινεται πως αρπάζει και βεντουζαρει το μπροστινό τμήμα στο εσωτερικο των στροφων
-
Νομίζω το 2018 το πήρε. Καινούργιο, άσπρο χρώμα, λίγο κάτω από 13.000.
Δεν έκατσα πίσω. Βάλαμε πολλά πράγματα γιατί στο πορτ-μπαγκάζ δεν χωραγαν τα περισσότερα, μονο τις βαλιτσουλες για το 3ημερο με ρούχα μπήκαν εκεί. Θυμάμαι δεν πήγαινε βήμα, καμία σχέση στο στρίψιμο με τα παλιά Swift που ήξερα. Το infotainment χάλια, δεν καταφέραμε να συνδέσουμε κινητό- ούτε αυτός το δικό του δηλαδη!, θέσεις μέτριες, ποιότητα κατασκευής μέσα μέτρια προς τον πάτο της κατηγορίας φαντάζομαι, γενικά με απογοήτευσε γιατί είμαι φιλο-Σουζουκιστης. Αδιάφορο τελείως.
Το C3 του 2012 κ το B max του 2015 που κυκλοφορούσα τότε (κ ακόμη δηλαδή) εκτός οτι δεν είχαν touch οθόνες ήταν πολύ καλύτερα σε όλα τους. Νταξ, το C3 δεν είναι να στρίβεις πολύ πολύ..
Γενικά καμία σχέση με τα Swift που ήξερα κ είχαν ξεκάθαρο προσανατολισμό κ σπορτιφ χαρακτηριστικά. Ένα αυτοκινητάκι πόλης, κ σίγουρα όχι ταξιδιάρικο, αδιάφορο σχεδιασμό, φτωχικό εσωτερικό.
Το C segment που λες είναι απίστευτα βαριά κουβέντα. Δηλαδή είναι καλύτερο από Fiesta; κ το Fiesta είναι καλύτερο από το Focus;!
Επίσης δεν θυμάμαι ακριβώς βενζίνη, σίγουρα έκαιγε πολυ περισσοτερο από τα δικά μου πετρέλαια, και οι τιμές που λες ηταν γύρω στα 120 χιλιόμετρα, μην σου πω και 110. Μετά ήθελε τέρμα γκάζι κ έκαιγε πολύ. Βέβαια είχαμε εξοπλισμό μαζί, αλλά μην φανταστείτε τίποτα τόννους, απλά είχαν μήκος κ μπούγιο, όχι βάρος. Κλιματισμό είχαμε γιατί ήταν καλοκαίρι τα ταξιδάκια αυτά.
Σε ένα από αυτά είχε έρθει άλλο ένα 'ζευγάρι' συναδέλφων στο Πορτο Χελι, με καινούργιο i10, και δεν είχαν μεγάλες διαφορές. Γενικά μου φάνηκαν μικρά κ τα 2.
Μου δείχνεις συνέχεια χώρους. Σε B max έχεις μπει; με συρωμενες πίσω πόρτες, 5 αστέρια κ μήκος και οδηγικά χαρακτηριστικα Fiesta;
Ανέκδοτο: θυμάμαι είχα σοκαριστεί με το πόσο αδιάφορο ήταν όταν το πρωτο-είδα, κ το μονο που μου βγήκε σαν κομπλιμαντ ήταν 'ωωω...και χερούλι ψηλά στην πόρτα!!', και καλά ενθουσιασμένος, και μου απαντάει, 'ναι, σιγά τη βλακεία.'!!
-
Το τελευταίο μοντέλο ή το πρπηγουμενο;
Προηγούμενο ήταν αυτό με λιγο κατω από τα 12.000 ευρώ που το έδιναν προσφορά το θυμάμαι
Καμία σχέση τα δύο αυτοκίνητα. ΜΑ ΚΑΜΙΑ
Αν δεις σε forum της suzuki όσοι είχαν αυτό που λες και οδήγησαν το νέο (αυτο που λεω) εντυπωσιάστηκαν από την οδική του συμπεριφορά, τους χώρους, την ηχομόνωση κτλ
Μακρά πολύ καλυτερο
Ρε συ πότε δεν κόστιζε κάτω από 12.000 και δεν είχε infotainment σε αυτές τις τιμές.
Όταν λέω c segment λέω ότι δεν πάει να φύγει με 140 και 150, και πως είναι σταθερο σαν ένα 308 ή c4 8ετιας-δεκαετιας.
Το αυτοκίνητο ήταν φιναλίστ ως world car awarded https://www.capital.gr/auto/3278565/to-suzuki-swift-finalist-tou-world-urban-car-2018
Και στον αυστρελεζικο τύπο το έβγαλαν ως το καλύτερο.
Η έκδοση αν όντως είδες το νέο μοντέλο πρέπει να ήταν αυτη για ενοικιάσεις αυτοκινήτων που είναι χάλια αισθητικά και εξοπλιστικά. Ακόμα και το 208 σε αυτήν την έκδοση άθλιο είναι.
Όσο για τους χώρους, το αυτοκίνητο είναι 3,84 μ και εχεινκαλυτερους χώρους από το 208 και fiesta, αυτό από μόνο του είναι εντυπωσιακό
-
Λίγο κάτω απο 13 είπα. Ποτέ δεν είπα 12 (;πως προέκυψε το 12;). Το τελευταίο ήταν αλλά με τον πρώτο κινητήρα σε λευκό χρώμα. Δεν το έψαξα και περισσοτερο. Κανονικό αυτοκίνητο πήρε ο άνθρωπος, τι ενοικιάσεις;!
Προσωπική γνώμη εξέφρασα, δεν χρειάζεται να συμφωνούμε. Αν δεν έλεγες για τα 'C segment' δεν θα έγραφα καν.
Μόλις βγήκε το 208 Αυτοκίνητο της χρονιάς ήσουν κάθετα κατά, και ξαφνικά το Swift ήταν φιναλίστ, και κορυφαία επιλογή;! Συμπαθώ, αλλά από τη γκάμα της Suzuki είναι το ποιό αδιάφορο στην κατηγορία του.
Ignis μπορεί να το βάζω κ πρώτο στα πολυ μικρά. Jimny θρύλος. Vitara - Scross μπαίνουν σε πολλών τις short list, το Swift δεν ξέρω..ειπα την εμπειρία μου.
-
-Ημουν κατά στο 208 διότι δεν έβαλαν ούτε ως φιναλίστ το Mazda 3
-Α σόρρυ κατάλαβα για λιγότερο Οι 12.000.
Όσο για την έκδοση πρέπει να ήταν η gl που είναι η απλή σαν τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα. Αυτο εννοω, δεν εχει κάτι που να ξεχωριζεινκαι μοιάζει πολύ απλό. όντως ισχύει.
Η glx είναι σαν άλλο αυτοκίνητο, σαν facelift της gl
Εσύ με ποιο συγκρίνεις το swift ;
Διότι όλος ο τύπος, τα forumsκτλ λένε ότι ειναι σπορτιφ και γενικα τόσο οίκονομικο που θυμιζει diesel . Είσαι ο πρώτος που λέει τα αντιθετα και μοιάζει να περιγράφεις το προηγούμενο μοντέλο. Ιδιαίτερα εκεί με τον χώρο αποσκευών και τους χώρους και την καταναλωση, ετσι ακριβως ήταν στην προηγούμενα γενιά του μοντέλου.
Έχω κάνει μεγάλα ταξίδια με αυτό (καθώς ήταν συνεργάτη μου) και δεν περνούσε τα 5,3 λίτρα κατανάλωσης με δύο άτομα αποσκευές φουλ μέχρι επάνω και κλιματισμό και ταχύτητες μεταξυ 120 και 140.
Όσο για το c segment.
Τι θεωρείς πως είναι το c segment, λιμουζινες;;
Φυσικά δεν θα είναι σαν ένα focus τελευταιας γενκας αλλά σαν ένα κανονικό μοντελο του c segment σε αισθηση με 140 και 160 χλμ/ώρα
Είναι πολύ σταθερό και δεν φοβάσαι σε αυτές τις ταχύτητες, ενώ με ένα matriz που αναφερεις θα έτρεμες ολόκληρος από τον φόβο. Στο swift αφήνεις το τιμόνι με τα 140 - 150 και είναι όλα σταθερά και στιβαρά σαν αυτοκίνητο του c segment παρά του ότι ζυγίζει 840 με 890 κιλά (ανάλογα την έκδοση)
-
Πάει το τραυmatiz 160; Μωρέ μπράβο...
-
-Ημουν κατά στο 208 διότι δεν έβαλαν ούτε ως φιναλίστ το Mazda 3
-Α σόρρυ κατάλαβα για λιγότερο Οι 12.000.
Όσο για την έκδοση πρέπει να ήταν η gl που είναι η απλή σαν τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα. Αυτο εννοω, δεν εχει κάτι που να ξεχωριζεινκαι μοιάζει πολύ απλό. όντως ισχύει.
Η glx είναι σαν άλλο αυτοκίνητο, σαν facelift της gl
Εσύ με ποιο συγκρίνεις το swift ;
Διότι όλος ο τύπος, τα forumsκτλ λένε ότι ειναι σπορτιφ και γενικα τόσο οίκονομικο που θυμιζει diesel . Είσαι ο πρώτος που λέει τα αντιθετα και μοιάζει να περιγράφεις το προηγούμενο μοντέλο. Ιδιαίτερα εκεί με τον χώρο αποσκευών και τους χώρους και την καταναλωση, ετσι ακριβως ήταν στην προηγούμενα γενιά του μοντέλου.
Έχω κάνει μεγάλα ταξίδια με αυτό (καθώς ήταν συνεργάτη μου) και δεν περνούσε τα 5,3 λίτρα κατανάλωσης με δύο άτομα αποσκευές φουλ μέχρι επάνω και κλιματισμό και ταχύτητες μετά 120 και 140.
Όσο για το c segment.
Τι θεωρείς πως είναι το c segment, λιμουζινες;;
Φυσικά δεν θα είναι σαν ένα focus τελευταιας γενκας αλλά σαν ένα κανονικό μοντελο του c segment σε αισθηση με 140 και 160 χλμ/ώρα
Είναι πολύ σταθερό και δεν φοβάσαι σε αυτές τις ταχύτητες, ενώ με ένα matriz που αναφερεις θα έτρεμες ολόκληρος από τον φόβο. Στο swift αφήνεις το τιμόνι με τα 140 - 150 και είναι όλα σταθερά και στιβαρά σαν αυτοκίνητο του c segment παρά του ότι ζυγίζει 840 με 890 κιλά (ανάλογα την έκδοση)
Το Matiz άσχετο. Απλά είπα οτι το είχε ο άνθρωπος, οπότε οτι κ να έπαιρνε καλύτερο θα του φαινόταν (προς Θεού, δεν λέω οτι το Swift είναι τόσο χάλια, απλά δεν ξεχωρίζει σε κάτι από τα σύγχρονα του).
Δηλαδή αυτό το Swift είναι ποιο sportif από τα παλιά;θυμάμαι κάτι εποχές που θεωρουνταν το καλύτερο μινι σε στρίψιμο από Ιαπωνία μεριά. Στο ενδιάμεσο το έχασα κ δεν ξέρω τι εξέλιξη είχε, αλλά σίγουρα όχι αυτό που ήταν.
Δεν νομίζω οτι ηταν entry level, εκτός αν έχει σε όλα οθόνες. Νομίζω ήταν κ 5ταχυτο; δεν ορκίζομαι. Γενικά μιζέρια για καινούργιο αυτοκίνητο.Α! Είχε και κάμερα οπισθοπορειας, μου είχε κάνει εντύπωση. Δηλαδή το εσωτερικό του είναι ποιο θελκτικό από το αντίστοιχο C3 k 208;
C segment είχα το Focus I, είναι αυτό ισάξιο με το Focus I; Ούτε με το B max είναι κοντά, ούτε με το 2008 που πήρα τώρα (τα αυτονόητα λέμε..). Το C3 του 2012 πες το περνάει, γιατί παρά είναι μαλακό και αρκετά ψηλό για την κατηγορία του. Αφού θα σκεφτώ πολύ τι αμορτισέρ θα βάλω μετά..
Από όλη την κατηγορία Β του 2018 που το πηρε, θα έβαζα πρώτα όλα τα Γαλλικά μαζι με το Φιεστα, το καθένα για τη φάση του, μετά τα Ιαπωνικά, Corsa (του τότε) μετά Ibiza κ Γερμανικά, και μετά Κορεάτικα, κ μάλλον εκεί προς το τέλος με το Rio θα έβαζα κ το Swift κ οτι δίνει η Fiat, κ τέλος τέλος το Dacia. Δεν ξέρω αν ξεχνάω κάτι. Νομίζω κ οι πωλήσεις συμφωνούν με εμένα, αλλά δεν έχω τσεκάρει, κ βαριέμαι αφόρητα να ψάξω κάτι που δεν με ενδιαφέρει καθόλου.
Αν πάμε στα σχετικά φθηνά για το 2018 που το πήρε, σίγουρα θα πήγαινα σε C3, μετά βλέπω το Ibiza πολύ τίμιο για την κατηγορία του, το Corsaki πάντα παίζει σε κάθε τοπ 5 Έλληνα (κ μαλλον κ Ευρωπαιου αν κρίνουμε από τις πωλήσεις), Clio ξεκινάει από χαμηλά σε τιμές, τότε είχε κ φθηνά 208, κ βάλε κ Polo που πουλάει πολύ, κ τα λοιπά. Νομίζω έγινα κατανοητός.
Σε έχω ρωτήσει, και επιδείξει, (για) το B max πάνω από 3 φορές κ αποφεύγεις να απαντήσεις. Ψάξε λίγο το μοντέλο, κ θα καταλάβεις γιατί δεν ενθουσιάζομαι σε 'κόλπα' κ χώρους άλλων μικρών. Πλήρως εκμεταλλεύσιμο με σωστό σχήμα χώρο αποσκευών - ισο και μάλιστα διπλό πάτωμα, πέφτουν όλα τα καθίσματα ΚΑΙ του μπροστινού, συρωμενες πίσω πόρτες χωρίς ενδιάμεσες κολώνες - τρυπώνει πραγματακια οπουδήποτε, Sony κονσόλα με τα όλα του, bluetooth κ φωνητικές εντολές, πετρελαιακι κ τα λοιπά. Έχω μετακομίσει 2 διαφορετικα γραφεία (το δικό μου 2 φορές) με 3 θέσεις εργασίας (Ικεα ελαφρώς αποσυναρμολογημενα, αλλά κ με καρέκλες γραφείου μέσα). Το Swift μπροστά του, κ ας είναι ποιό καινούργιο μοντέλο, δεν έχει καμία σχέση. Ούτε σε οδήγηση, ούτε σε σύγκριση με τον diesel σε οικονομία κ δύναμη, ούτε σε χώρους κλπ.
Αυτά για το 2018. Ελπίζω το 2020 να τα πάει καλύτερα.
Ιανουάριο-Φεβρουάριο κ το 2019 τι πούλησε; Αποκλείεται να ηταν 5αδα στην κατηγορία του, κ μάλλον το Ignis κ Vitara θα πούλησαν περισσότερο.
-
Ρε συ ναι, φυσικά είναι ισάξιο με το focus 1 ...Σου λέω πως θυμιζει το προηγούμενο c4, ceed κτλ σε αυτές τις ταχύτητες. Αυτοκίνητα του 2010 2014 κτλ.
Τι συγκρινεις ενα σύγχρονο αυτοκίνητο με ένα 25 ετιας; Ειναι δυνστον;
Οχι, με το νέο focus δεν είναι ισαξιο, αλλά με αυτά τα πιο απλα είναι παρόμοια η αίσθηση σε ταξιδια
Απλά έχει ένα κλικ πιο πολύ αεροδυναμικο θόρυβο σε αυτές τις ταχύτητες. Σε αίσθηση είναι πολύ στιβαρό, σε κάμπες με πολλά (ανω των 120) πάει εξαιρετικά καλα και σταθερα, απλά το μικρό μεταξόνιο θα κάνει πιο νευρική την ουρά αν σε αυτά τα πολλά χιλιόμετρα και τις καμπες συναντησεις εγκαρσια ανωμαλια οπως π.χ τα αυλάκια που σκάβουν σε δρόμους και τα μπαλώνουν με πίσσα.
Το b max δεν το γνωρίζω καθόλου. Ενδιαφέρον οχημα, για οικογένεια. αλλά δεν το ξέρω.
Φυσικά και δεν έχει καλύτερο εσωτερικό από το 208 σε σχεδιαση αλλά επειδή πήγαμε παρέα να δουμε το 208 και μετα πειραμε για βολτα το swift, η σύγκριση των χωρών από το ένα στο άλλο ηταν ξεκάθαρη υπέρ του swift. Αισθητα καλυτερος χώρος για τα γόνατα του οδηγού και του συνοδηγού αλλα και καλύτερος και για τους πίσω.
Οπως επισης και ή αίσθηση του κιβώτιου ηταν καλύτερη στο swift και ειτε το πιστευεις ειτε οχι καλύτερος ήχος και στο κλεισιμο της πορτας (ο γδουπος) ηταν καλυτερος στο swift, ιδιαίτερα στις πίσω πόρτες και στο πορτπαγκαζ. Ο γδουπος είναι σαν αυτοκίνητο μεγάλης κατηγορίας. Πραγματικά δεν ξέρω το γιατί.
Όπως και το c3 ενώ έχει ένα απλό εσωτερικό, πίσω είναι πολύ στενάχωρο αλλά έχει μεγάλο πορτπσγκαζ
Μου λες για το B max και για δύναμη ( ντίζελ με ένα μικρό φάσμα ροπής) συγκριτικά με ένα αυτοκίνητο με λιγότερο από 10 κιλά αν ίππο και μεγάλο εύρος ροπής λόγω βενζινης μαζί και ηλεκτρικό μπουσταρισμα στα χαμηλά.
Έχω την αίσθηση πως σε πραγματικές συνθήκες το swift θα ήταν γρηγορότερο.
-
Να βοηθήσω λίγο : Συγκρίνεις το ΒΜΑΧ πολυμορφικό με το swift???
Θεωρείς το swift πιο κάτω από corsa ,c3 κλπ ?
Το swift ανήκει στην κατηγορία των σούπερμίνι .Δεν έχει καμία πολυμορφική διάταξη . Οπότε δεν προσφέρεται για
μετακομίσεις .Τώρα γιατί μάλλον απογοητεύθηκες , γιατί κάτι άλλο χρειαζόσουν όταν το χρησιμοποίησες .
Το swift είναι ένα μικρό,σπορτίβ,απίστευτα άρτιο , καλοκουρδισμένο αυτοκίνητο πόλης . Από όλα αυτά που ανάφερες υπερέχει με διαφορά σε :
1.Οικονομία .Πραγματική οικονομία .Υπάρχει το real mpg στο Honest John όπου δείχνει ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός . Μιλάω για το hybrid.
2.Ποιότητα λειτουργίας κινητήρα,χειριστηρίων, υβριδικού συστήματος,ηλεκτρικών εξαρτημάτων . Απλά ραπτομηχανή.
3.Εξοπλισμός. Πραγματικά η έκδοση GLX δεν υπάρχει . Για να πάρεις κάτι αντίστοιχο σε corsa θέλεις 3-4 χιλιάδες παραπάνω.
4.Χώροι . Σε συνάρτηση με το συνολικό του μήκος πάντα . Λόγω τετράγωνου σχήματος υπάρχει αίσθηση ευρυχωρίας πάντα σε σχέση με τα 3.80 του μήκους του.
5.Σπορ συμπεριφορά .Στρίβει σαν τραίνο σε επαρχιακούς δρόμους και αν ξέρεις να λειτουργείς το hybrid , έχεις την αίσθηση small turbo με γελοία κατανάλωση .
6.Αξιοπιστία - εγγύηση-service . Και εδώ ,είναι στην κορυφή , μαζί με τα YARIS. Πραγματικά made in japan γαρ.
-
Μεταπωλητική αξία . Εδώ μιλάει η αγορά από μόνη της.
-
Εμφάνιση. Υποκειμενικό το ξέρω .Αλλά ειδικά η έκδοση GLX με τα full led ξεχωρίζει .
Που υστερεί : Δεν είναι το αυτοκίνητο που θα φορτώσεις 3-4 άτομα και θα μπορείς να πηγαίνεις τρένο . Είναι αυτοκίνητο πόλης , που εκτός πόλης , το φόρτωμα , επηρεάζει και το σπορτίβ του πράγματος , αλλά και την ποιότητα κύλησης ( εγκάρσιες ανωμαλίες) Σε αυτόν τον τομέα fiesta & polo είναι καλύτερα (αλλά και ακριβότερα).
Και οι πωλήσεις συμφωνούν μαζί του ,αφού είναι το πρώτο σε πωλήσεις στην γκάμα της suzuki για το 2019 με περίπου 1800 αυτοκίνητα και η suzuki συνολικά 8η στην κατάταξη.
Καλή συνέχεια
Lap wrote:
-Ημουν κατά στο 208 διότι δεν έβαλαν ούτε ως φιναλίστ το Mazda 3
-Α σόρρυ κατάλαβα για λιγότερο Οι 12.000.
Όσο για την έκδοση πρέπει να ήταν η gl που είναι η απλή σαν τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα. Αυτο εννοω, δεν εχει κάτι που να ξεχωριζεινκαι μοιάζει πολύ απλό. όντως ισχύει.
Η glx είναι σαν άλλο αυτοκίνητο, σαν facelift της gl
Εσύ με ποιο συγκρίνεις το swift ;
Διότι όλος ο τύπος, τα forumsκτλ λένε ότι ειναι σπορτιφ και γενικα τόσο οίκονομικο που θυμιζει diesel . Είσαι ο πρώτος που λέει τα αντιθετα και μοιάζει να περιγράφεις το προηγούμενο μοντέλο. Ιδιαίτερα εκεί με τον χώρο αποσκευών και τους χώρους και την καταναλωση, ετσι ακριβως ήταν στην προηγούμενα γενιά του μοντέλου.
Έχω κάνει μεγάλα ταξίδια με αυτό (καθώς ήταν συνεργάτη μου) και δεν περνούσε τα 5,3 λίτρα κατανάλωσης με δύο άτομα αποσκευές φουλ μέχρι επάνω και κλιματισμό και ταχύτητες μετά 120 και 140.
Όσο για το c segment.
Τι θεωρείς πως είναι το c segment, λιμουζινες;;
Φυσικά δεν θα είναι σαν ένα focus τελευταιας γενκας αλλά σαν ένα κανονικό μοντελο του c segment σε αισθηση με 140 και 160 χλμ/ώρα
Είναι πολύ σταθερό και δεν φοβάσαι σε αυτές τις ταχύτητες, ενώ με ένα matriz που αναφερεις θα έτρεμες ολόκληρος από τον φόβο. Στο swift αφήνεις το τιμόνι με τα 140 - 150 και είναι όλα σταθερά και στιβαρά σαν αυτοκίνητο του c segment παρά του ότι ζυγίζει 840 με 890 κιλά (ανάλογα την έκδοση)
Το Matiz άσχετο. Απλά είπα οτι το είχε ο άνθρωπος, οπότε οτι κ να έπαιρνε καλύτερο θα του φαινόταν (προς Θεού, δεν λέω οτι το Swift είναι τόσο χάλια, απλά δεν ξεχωρίζει σε κάτι από τα σύγχρονα του).
Δηλαδή αυτό το Swift είναι ποιο sportif από τα παλιά;θυμάμαι κάτι εποχές που θεωρουνταν το καλύτερο μινι σε στρίψιμο από Ιαπωνία μεριά. Στο ενδιάμεσο το έχασα κ δεν ξέρω τι εξέλιξη είχε, αλλά σίγουρα όχι αυτό που ήταν.
Δεν νομίζω οτι ηταν entry level, εκτός αν έχει σε όλα οθόνες. Νομίζω ήταν κ 5ταχυτο; δεν ορκίζομαι. Γενικά μιζέρια για καινούργιο αυτοκίνητο.Α! Είχε και κάμερα οπισθοπορειας, μου είχε κάνει εντύπωση. Δηλαδή το εσωτερικό του είναι ποιο θελκτικό από το αντίστοιχο C3 k 208;
C segment είχα το Focus I, είναι αυτό ισάξιο με το Focus I; Ούτε με το B max είναι κοντά, ούτε με το 2008 που πήρα τώρα (τα αυτονόητα λέμε..). Το C3 του 2012 πες το περνάει, γιατί παρά είναι μαλακό και αρκετά ψηλό για την κατηγορία του. Αφού θα σκεφτώ πολύ τι αμορτισέρ θα βάλω μετά..
Από όλη την κατηγορία Β του 2018 που το πηρε, θα έβαζα πρώτα όλα τα Γαλλικά μαζι με το Φιεστα, το καθένα για τη φάση του, μετά τα Ιαπωνικά, Corsa (του τότε) μετά Ibiza κ Γερμανικά, και μετά Κορεάτικα, κ μάλλον εκεί προς το τέλος με το Rio θα έβαζα κ το Swift κ οτι δίνει η Fiat, κ τέλος τέλος το Dacia. Δεν ξέρω αν ξεχνάω κάτι. Νομίζω κ οι πωλήσεις συμφωνούν με εμένα, αλλά δεν έχω τσεκάρει, κ βαριέμαι αφόρητα να ψάξω κάτι που δεν με ενδιαφέρει καθόλου.
Αν πάμε στα σχετικά φθηνά για το 2018 που το πήρε, σίγουρα θα πήγαινα σε C3, μετά βλέπω το Ibiza πολύ τίμιο για την κατηγορία του, το Corsaki πάντα παίζει σε κάθε τοπ 5 Έλληνα (κ μαλλον κ Ευρωπαιου αν κρίνουμε από τις πωλήσεις), Clio ξεκινάει από χαμηλά σε τιμές, τότε είχε κ φθηνά 208, κ βάλε κ Polo που πουλάει πολύ, κ τα λοιπά. Νομίζω έγινα κατανοητός.
Σε έχω ρωτήσει, και επιδείξει, (για) το B max πάνω από 3 φορές κ αποφεύγεις να απαντήσεις. Ψάξε λίγο το μοντέλο, κ θα καταλάβεις γιατί δεν ενθουσιάζομαι σε 'κόλπα' κ χώρους άλλων μικρών. Πλήρως εκμεταλλεύσιμο με σωστό σχήμα χώρο αποσκευών - ισο και μάλιστα διπλό πάτωμα, πέφτουν όλα τα καθίσματα ΚΑΙ του μπροστινού, συρωμενες πίσω πόρτες χωρίς ενδιάμεσες κολώνες - τρυπώνει πραγματακια οπουδήποτε, Sony κονσόλα με τα όλα του, bluetooth κ φωνητικές εντολές, πετρελαιακι κ τα λοιπά. Έχω μετακομίσει 2 διαφορετικα γραφεία (το δικό μου 2 φορές) με 3 θέσεις εργασίας (Ικεα ελαφρώς αποσυναρμολογημενα, αλλά κ με καρέκλες γραφείου μέσα). Το Swift μπροστά του, κ ας είναι ποιό καινούργιο μοντέλο, δεν έχει καμία σχέση. Ούτε σε οδήγηση, ούτε σε σύγκριση με τον diesel σε οικονομία κ δύναμη, ούτε σε χώρους κλπ.
Αυτά για το 2018. Ελπίζω το 2020 να τα πάει καλύτερα.
Ιανουάριο-Φεβρουάριο κ το 2019 τι πούλησε; Αποκλείεται να ηταν 5αδα στην κατηγορία του, κ μάλλον το Ignis κ Vitara θα πούλησαν περισσότερο.
[/quote]
-
-
Έχω την αίσθηση πως ελαστικά με μεγαλύτερο προφίλ θα δώσει λύσει το θέμα του πίσω άξονα στις εγκάρσια ανωμαλίες.
είναι μικρό το προφίλ για τόσο ελαφρύ αμάξι, περνάει σαν σανίδα το ελαστικό από τις λακκούβες, δεν τσαλακω ει το προφιλ του καθολου.
θέλει καλύτερο ελαστικό και μεγαλύτερο προφίλ ώστε ο αέρας μέσα να απορροφά τους κραδασμούς.
Πάντως όταν χαμήλωσα τις πιέσεις ασχέτως αν αναβοσβήνει στην οθόνη η ένδειξη, είχε αισθητή βελτίωση, σχεδόν σταμάτησαν οι κραδασμοί στις εγκάρσια ανωμαλίες, διότι υπήρχε μια παραμωρφοση του ελαστικού στις λακκούβες και έτσι δεν πέρναγε μέσα τα χτυπήματα. Δηλαδή, τα ελαστικά ως γιουνιβερσαλ είναι φτιαγμε α για πιο βαριά αυτοκίνητα, από αυτό που στο πίσω μέρος ζυγίζει σχεδόν 300 κιλά μονο
Κυριολεκτικά είναι το μόνο θεματάκι στο αυτοκίνητο, όλα τα άλλα είναι εξαιρετικά σχεδιασμένα.
Στην Ινδία που έχουν καροδρομουε βγαίνει με μεγάλο προφίλ ελαστικών και μάλιστα γράφουν πόσο ανετο ει αι στις λακκούβες χωρίς να χάνει το σπορτιφ του. Πρέπει να έχει και πιο μαλακά αμορτισέρ.
Αναφέρουν πως μόνο αυτό και το φιέστα είναι σπορτιφ στην κατηγορία, παρόλο τα ελαστικά με μεγάλο προφίλ που φορα
Εδώ σε εμάς έβαλαν τα ελαστικά της έκδοσης rs από Ιαπωνία. το Ευρωπαϊκό είναι το rs της ιαπωνικής αγορά. όπου και εκεί το απλό swift εχει ελαστικά σαν αυτά των ινδικων.
-
1.Οικονομία .Πραγματική οικονομία .Υπάρχει το real mpg στο Honest John όπου δείχνει ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός . Μιλάω για το hybrid.
Πρώτα απ'όλα μίλησα για το ΜΗ υβριδικό του 2018, οπότε σχεδόν όσα λες είναι άσχετα, και η αντίθεσή μου ήταν στο ότι αναφέρθηκε ότι πηγαίνει σαν C segment και 160χλμ εθνική με πολύ χαμηλή κατανάλωση και σαν τρένο. Αυτά κατά την γνώμη μου δεν ισχύουν γιατί είχα κάνει αρκετά ταξιδάκια με το συγκεκριμένο και το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Πάνω σε αυτό έχεις να προσθέσεις τίποτα;
Το Ford B Max αναφέρθηκε επειδή το έφερνα σαν παράδειγμα σε άλλο thread που μιλούσαμε με τον @Lap για εσωτερικό χώρο, και δεν μου είχε απαντήσει, και επίσης είναι ένα πολύ μικρό αυτοκινητάκι στα 4μέτρα. Δεν βγάζουν μόνο οι Ιάπωνες έξυπνα και χρηστικά μικρά αυτοκίνητα, αυτό ήταν το Point και επειδή ο φίλτατος Γύρος έχει κόλλημα με το εσωτερικό χώρο (και εγώ έχω), οπότε με το Bmax έχω καλυφθεί απίστευτα, με απίστευτα καινοτόμες λύσεις.
Στο Segment A έχουμε 11) Celerio
Α-Suv παίζουν μόνα τους τα Ignis και Jimny, οπότε τεράστια επιτυχία εδώ.
Β έχουμε 9) Swift k 12) Baleno. Να σημειωθεί ότ το Fiesta είναι 10(!) και 11 το Ibiza, οπότε αυτό που έλεγα ότι δύσκολα θα έμπαινε στη Short list των περισσότερων αγοραστών, ισχύει επίσης.
Β suv Vitara είναι 2ο στην κατηγορία του.
C suv SX4 18o, προφανώς εδώ υπάρχει πρόβλημα, το SX4 είναι πολύ κοντά σε διαστάσεις με το Vitara, και υπερβολικά μικρό για C segment. Η Suzuki χρειάζεται ένα κανονικό C segment, και ίσως λίγο ποιο σύγχρονο εσωτερικό στο Vitara (εξωτερικά είναι super νομίζω).
Άρα αυτό που είχα πει, ότι στην κατηγορία του το Swift δεν είναι μεγάλη επιτυχία ισχύει. Το Ignis συνολικά στα B segment είναι 6ο και παίζει μόνο του σε μία ολόκληρη κατηγορία, το Jimny είναι επίσης μία κατηγορία από μόνο του (και όλοι ξέρουμε τι σημαίνει Jimny) και το Vitara 2o στην κατηγορία του, ακόμη και το Celerio είναι 11, δηλαδή πολύ κοντά στο Swift, και δεν νομίζω να θεωρείται επιτυχημένο το Celerio..Απορώ μάλιστα πώς το Fiesta/Ibiza είναι πίσω από Swift. Και τα 2 χωρούν μία μικρή οικογένεια και στρίβουν καλύτερα από Swift..
Κατά τα άλλα, το mild hybrid makes more sense σαν μικρό όχημα πόλης, αλλά είπαμε, εκεί υπάρχει ήδη το Ignis, που είναι ακόμη ποιο οικονομικό και σε χρήση και σε αγορά. Έχει πολλά overlap η Suzuki, έχει γεμίσει με 'μικρά' οχήματα, μέχρι μέτρια. Μπορεί Ιαπωνία αυτά να είναι διαφορετικά segment, αλλά Ευρώπη τα στριμώχνει όλα σε παρόμοιες διαστάσεις.
Δηλαδή το Swift πλησιάζει πολύ το Α segment. Baleno οριακά Β. Το SCross οριακά επίσης, και ίσως καταχρηστικά, θεωρείται C segment. Από 3.6μ μέχρι σκάρτα 4μέτρα έχει το σύνολο της μάρκας με 5(!) οχήματα!
-
Dublin κανε τον κόπο οπότε έχεις χρόνο και δες αυτό το βίντεο.
Ο δοκιμαστης οδηγει στα τεστ του supercars, γενικα ξερει απο αυτοκινητα.
Ο άνθρωπος είναι σχεδόν και 2 μέτρα υψους (για τους χώρους το λεω)
-
Masterauto wrote:
1.Οικονομία .Πραγματική οικονομία .Υπάρχει το real mpg στο Honest John όπου δείχνει ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός . Μιλάω για το hybrid.
Πρώτα απ'όλα μίλησα για το ΜΗ υβριδικό του 2018, οπότε σχεδόν όσα λες είναι άσχετα, και η αντίθεσή μου ήταν στο ότι αναφέρθηκε ότι πηγαίνει σαν C segment και 160χλμ εθνική με πολύ χαμηλή κατανάλωση και σαν τρένο. Αυτά κατά την γνώμη μου δεν ισχύουν γιατί είχα κάνει αρκετά ταξιδάκια με το συγκεκριμένο και το γνωρίζω από πρώτο χέρι. Πάνω σε αυτό έχεις να προσθέσεις τίποτα;
Ναι στα 160 έχει 4000 στροφές περίπου και καταναλώνει 7 λίτρα. (Για την ακρίβεια 6,5 με 7 αλλά κρατά το 7 ) θα το ξαναπαρω και θα βγάλω φωτο να το δεις. Στα 90 παει 3,5 στα 110- 4,5 στα 120 πάει στα 5 στα130 πάει 5,3 κτλ.
Επίσης είπα ότι στα 160 που έβλεπα την κατανάλωση το ένιωθες πολύ σταθερό και ακλόνητο στην πορεία του. Θύμιζε πολύ c segment Όπως το c4 κτλ. Στα 140 αφήνεις το τιμόνι και είναι τέρμα σταθερο
Το Ford B Max αναφέρθηκε επειδή το έφερνα σαν παράδειγμα σε άλλο thread που μιλούσαμε με τον @Lap για εσωτερικό χώρο, και δεν μου είχε απαντήσει, και επίσης είναι ένα πολύ μικρό αυτοκινητάκι στα 4μέτρα. Δεν βγάζουν μόνο οι Ιάπωνες έξυπνα και χρηστικά μικρά αυτοκίνητα, αυτό ήταν το Point και επειδή ο φίλτατος Γύρος έχει κόλλημα με το εσωτερικό χώρο (και εγώ έχω), οπότε με το Bmax έχω καλυφθεί απίστευτα, με απίστευτα καινοτόμες λύσεις.
ΔΕΝ το θυμάμαι αυτο, αλλά δεν αντιλέγω, συμφώνων πως φαίνεται πολύ καλό οικογενειακό, θυμίζει το τζαζ, απλά δεν το ξέρω το αυτοκίνητο.
Στο Segment A έχουμε 11) Celerio
Α-Suv παίζουν μόνα τους τα Ignis και Jimny, οπότε τεράστια επιτυχία εδώ.
Β έχουμε 9) Swift k 12) Baleno. Να σημειωθεί ότ το Fiesta είναι 10(!) και 11 το Ibiza, οπότε αυτό που έλεγα ότι δύσκολα θα έμπαινε στη Short list των περισσότερων αγοραστών, ισχύει επίσης.
Β suv Vitara είναι 2ο στην κατηγορία του.
C suv SX4 18o, προφανώς εδώ υπάρχει πρόβλημα, το SX4 είναι πολύ κοντά σε διαστάσεις με το Vitara, και υπερβολικά μικρό για C segment. Η Suzuki χρειάζεται ένα κανονικό C segment, και ίσως λίγο ποιο σύγχρονο εσωτερικό στο Vitara (εξωτερικά είναι super νομίζω).
Όντως θέλει αλλαγή, ίσως βγάλει την κορόλα , με σήματα σουτζουκι
Άρα αυτό που είχα πει, ότι στην κατηγορία του το Swift δεν είναι μεγάλη επιτυχία ισχύει. Το Ignis συνολικά στα B segment είναι 6ο και παίζει μόνο του σε μία ολόκληρη κατηγορία, το Jimny είναι επίσης μία κατηγορία από μόνο του (και όλοι ξέρουμε τι σημαίνει Jimny) και το Vitara 2o στην κατηγορία του, ακόμη και το Celerio είναι 11, δηλαδή πολύ κοντά στο Swift, και δεν νομίζω να θεωρείται επιτυχημένο το Celerio..Απορώ μάλιστα πώς το Fiesta/Ibiza είναι πίσω από Swift. Και τα 2 χωρούν μία μικρή οικογένεια και στρίβουν καλύτερα από Swift..
Κατά τα άλλα, το mild hybrid makes more sense σαν μικρό όχημα πόλης, αλλά είπαμε, εκεί υπάρχει ήδη το Ignis, που είναι ακόμη ποιο οικονομικό και σε χρήση και σε αγορά. Έχει πολλά overlap η Suzuki, έχει γεμίσει με 'μικρά' οχήματα, μέχρι μέτρια. Μπορεί Ιαπωνία αυτά να είναι διαφορετικά segment, αλλά Ευρώπη τα στριμώχνει όλα σε παρόμοιες διαστάσεις
Δηλαδή το Swift πλησιάζει πολύ το Α segment. Baleno οριακά Β. Το SCross οριακά επίσης, και ίσως καταχρηστικά, θεωρείται C segment. Από 3.6μ μέχρι σκάρτα 4μέτρα έχει το σύνολο της μάρκας με 5(!) οχήματα!
Σωστα αυτά που λες.
O CEO της σουτζουκι είπε σε συνέντευξή πως ακυρώνει αυτήν την στρατηγική και θα εχει ένα αυτοκίνητο σε κάθε κατηγορία. Με αυτό το σκεπτικό μάλλον το επόμενο swift θα είναι 4 μέτρα.
-
Dublin κανε τον κόπο οπότε έχεις χρόνο και δες αυτό το βίντεο.
Ο δοκιμαστης οδηγει στα τεστ του supercars, γενικα ξερει απο αυτοκινητα.
Ο άνθρωπος είναι σχεδόν και 2 μέτρα υψους (για τους χώρους το λεω)
Δεν τον ξέρω τον τύπο, δεν λέω ότι δεν έχει οφέλη το αυτοκίνητο, δεν θα το πω για κανένα αυτοκίνητο αυτό, ακόμη και τα Dacia έχουν ρόλο στην αγορά, δεν θα δίσταζα να κυκλοφορήσω οποιοδήποτε μοντέλο που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη.
Το βίντεο το περιγράφει απόλυτα η πρώτη παράγραφος του description: 'So you've just started driving and you want a car that is affordable to buy and insure, but also great fun to drive...could the Suzuki Swift be the solution ?'
πρόσεξε την έμφαση στο 'you've just started driving..'
Επίσης ο κινητήρας είναι διαφορετικός από αυτόν που έκανα την σύγκριση.
Θα προτιμούσα να δω λίγο ξεκαθάρισμα στην γκάμα γενικά και ποιο ιδιαίτερο Swift, ίσως να πλησίαζε τα 4μ. Μάλλον αυτό σκέφτηκαν και στη Suzuki και έστειλαν το Baleno, για να μην κόβει πωλήσεις από το Swift, ίσως όμως το Swift είναι the odd one (όντας πολύ κοντά στο Ignis και αυτό), ενώ ίσως το Baleno έκανε more sense σαν Ελληνικό φθηνό B segment.
Πάρτε και ένα ωραίο review https://www.youtube.com/watch?v=utrpyyaUWtg
-
Η θέση μου στο συγκεκριμένο θέμα :
Όλες οι καλές εκδόσεις με 50 άρι,45άρι προφίλ της κατηγορίας είναι σκληρές στις εγκάρσιες ανωμαλίες .
Δες polo rline .Υπάρχει ελληνικό video youtube που τα λέει όλα για το ανελέητο κοπάνημα .
Το swift έχει 55 προφίλ αλλά λόγω βάρους είναι σαν 50άρι .
Προσωπικά το έχω βάλει μπρος-πίσω 33 και δεν ασχολήθηκα ξανά . Είναι μια χαρά στο 90% των περιπτώσεων.
Τα ecopia είναι σκληρά και αργούν να ζεσταθούν .
Σε δεύτερη φάση όταν έρθει η ώρα για λάστιχα το all weather pirelli θα το κάνει ακόμα καλύτερο .
Θέμα στην κατηγορία έχουν σχεδόν όλα όταν φορτώνονται . Είναι άλλο ένα clio με 2 άτομα ή 1 και άλλο με 4 άτομα
και αποσκευές . Αλλάζουν τελείως οδηγική συμπεριφορά . Δείτε ένα τέτοιο αυτοκίνητο ,φορτωμένο και θα καταλάβετε.
Και μόνο η εικόνα του να ακουμπάει το λάστιχο στους θόλους αρκεί. Για αυτό θεωρώ ότι τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας είναι για 2+2 άτομα .
Έκλεισα 1 έτος 12.000 χλμ με μηδέν προβλήματα . Μηδέν.zero. Και είμαι πελάτης TOYOTA......
Έχω την αίσθηση πως ελαστικά με μεγαλύτερο προφίλ θα δώσει λύσει το θέμα του πίσω άξονα στις εγκάρσια ανωμαλίες.
είναι μικρό το προφίλ για τόσο ελαφρύ αμάξι, περνάει σαν σανίδα το ελαστικό από τις λακκούβες, δεν τσαλακω ει το προφιλ του καθολου.
θέλει καλύτερο ελαστικό και μεγαλύτερο προφίλ ώστε ο αέρας μέσα να απορροφά τους κραδασμούς.
Πάντως όταν χαμήλωσα τις πιέσεις ασχέτως αν αναβοσβήνει στην οθόνη η ένδειξη, είχε αισθητή βελτίωση, σχεδόν σταμάτησαν οι κραδασμοί στις εγκάρσια ανωμαλίες, διότι υπήρχε μια παραμωρφοση του ελαστικού στις λακκούβες και έτσι δεν πέρναγε μέσα τα χτυπήματα. Δηλαδή, τα ελαστικά ως γιουνιβερσαλ είναι φτιαγμε α για πιο βαριά αυτοκίνητα, από αυτό που στο πίσω μέρος ζυγίζει σχεδόν 300 κιλά μονο
Κυριολεκτικά είναι το μόνο θεματάκι στο αυτοκίνητο, όλα τα άλλα είναι εξαιρετικά σχεδιασμένα.
Στην Ινδία που έχουν καροδρομουε βγαίνει με μεγάλο προφίλ ελαστικών και μάλιστα γράφουν πόσο ανετο ει αι στις λακκούβες χωρίς να χάνει το σπορτιφ του. Πρέπει να έχει και πιο μαλακά αμορτισέρ.
Αναφέρουν πως μόνο αυτό και το φιέστα είναι σπορτιφ στην κατηγορία, παρόλο τα ελαστικά με μεγάλο προφίλ που φορα
Εδώ σε εμάς έβαλαν τα ελαστικά της έκδοσης rs από Ιαπωνία. το Ευρωπαϊκό είναι το rs της ιαπωνικής αγορά. όπου και εκεί το απλό swift εχει ελαστικά σαν αυτά των ινδικων.
[/quote]
-
@Dublin .
1 το just started το εννοεί με την υποθεση οτι δεν είναι insane και stupidish γρηγορο. καπου το ξαναεξηγει
2 Ο κινητήρας είναι ο χιλιάρης αλλά η διάφορες τους είναι μικρές σε επιδόσεις αν βάλεις μέσα και το boostαρισμα από χαμηλά του υβριδικό, ψηλοπλησιαζει το υβριδικο τπ turbo σε κάποιες ρεπριζ, όχι όμως σε αυτές με 5η σχέση αλλά οκ θέλει μια σχέση κατέβασμα.
Για παράδειγμα στο 0-100 άσχετα από τα επίσημα νούμερα, έχουν σχεδόν 0,5 ' διαφορα ενώ ο ατμοσφαιρικός ειναι πιο ελαφρύς
880 κιλα περίπου το υβριδικό με φουλ εξοπλισμο, 950 κιλα το τούρμπο. Που μειώνει το βάρος στον μπροστινό άξονα.
3 Στο βιντεο επισης αναφερει πως θυμιζει εντονα το mini cooper σε οδηγικη αισθηση και ευχαρίστηση. Δηλαδη το mini cooper του φτωχου. Άλλωστε ο ίδιος ο δοκιμάστης έχει στην ιδιοκτησία του δύο mini cooper
Νέο Suzuki Swift 2017