-
Μετα απο 24 ωρες στο φορτιστη του lidl η exide 100Ah ηταν στα 13,2V.Βαζω το προγραμμα winter,μια απο τα ιδια.Ενω του γκολφ εφτασε 14,1V στη συντηρηση σταδιακα.Ισως λογω μεγεθους χρειαζεται μερες στο προγραμμα winter στη συντηρηση να ανεβασει ταση ή δεν βρισκει λογο ?!
Τελος παντων μετα απο σχεδον 24ωρες ηρεμια στους 4-5 βαθμους η μπαταρια εχει ταση 12,84V.
Την ξαναβαλα για φορτιση στο auto και να μεινει στη συντηρηση.
Πως σας φαινεται η ταση και η διαφορετικη συμπεριφορα του φορτιστη?
-
cson wrote: διαβασα οτι οι hankook ειναι της atlas bx και φυσικα εχω δει και στη πραξη
αριστα αποτελεσματα απο αυτοκινητα φιλων που κανουν μικρες διαδρομες συν πολυημερες
ακομη και μηνιαιες ακινητοποιησεις και φυσικα δεν τις φορτιζουν ποτεΈχοντας μια τέτοια μπαταρία για τρία χρόνια περίπου έχω διαπιστώσει ότι ο ρυθμός αυτοεκφόρτισής της ειναι πολύ μικρός, όταν είναι εκτός οχήματος. Όμως όταν τοποθετείται επί οχήματος παρέχει ένα μικρό μεν αλλά ικανό να εκφορτίσει, έστω και εν μέρει, ρεύμα και για τον λόγο αυτό την φορτίζω περιοδικά.
W202 AMG wrote: Μετα απο 24 ωρες στο φορτιστη του lidl η exide 100Ah ηταν στα
13,2V.Βαζω το προγραμμα winter,μια απο τα ιδιαΑν η μέτρηση έγινε με τον φορτιστή συνδεδεμένο στη μπαταρία, είναι χαμηλή.
Αν η μέτρηση έγινε 12 τουλάχιστον ώρες μετά την φόρτιση είναι πολύ καλή.W202 AMG wrote: Ενω του γκολφ εφτασε 14,1V στη συντηρηση σταδιακα.Ισως λογω μεγεθους
χρειαζεται μερες στο προγραμμα winter στη συντηρηση να ανεβασει ταση ή δεν βρισκει
λογο ?!Φαντάζομαι ότι η μέτρηση έγινε με τον φορτιστή συνδεδεμένο στη μπαταρία και είναι καλή. Δεν μας λες όμως τα Ah της μπαταρίας του γκολφ.
**W202 AMG wrote:**Τελος παντων μετα απο σχεδον 24ωρες ηρεμια στους 4-5 βαθμους η μπαταρια
εχει ταση 12,84V.Αν εννοείς ότι η μέτρηση έγινε 24 ώρες μετά το πέρας της φόρτισης είναι πολύ καλή.
**W202 AMG wrote:**Πως σας φαινεται η ταση και η διαφορετικη συμπεριφορα του φορτιστη?
Η συμπεριφορά της συσκευής σου επηρεάζεται από την χωρητικότητα της μπαταρίας που καλείται να φορτίσει και αυτό είναι λογικό.
Επίσης ας σημειωθεί ότι η συσκευή σου λειτουργεί μάλλον σαν συντηρητής μπαταρίας παρά σαν φορτιστής και για αυτό τον λόγο αδυνατεί να δώσει την ενέργεια που απαιτείται για φόρτιση μέσα σε λογικά χρονικά πλαίσια. Όπως έγραψα σε προηγούμενο post, αυτό το έχουμε βιώσει ακόμη τουλάχιστον τρία μέλη του φόρουμ, που αγοράζοντας την συσκευή με το προβαλλόμενο όνομα 'φορτιστής' διαπιστώσαμε ότι δεν μπορούσε να ικανοποιήσει τις προσδοκίες μας και στραφήκαμε σε διαφορετική λύση.Αυτό βέβαια φαίνεται να έχει αλλάξει, όπως μας ενημέρωσε ο cson, σε προηγούμενο post. -
δε νομιζω οτι αλλαξε κατι με το λιντλ φορτιστη. Ακριβως τα ιδια διαγραμματα ειχε πισω και σε μενα και μου δωσαν και δευτερο καινουργιο φορτιστη.
-
antonn wrote: δε νομιζω οτι αλλαξε κατι με το λιντλ φορτιστη. Ακριβως τα ιδια διαγραμματα ειχε πισω και σε μενα και μου δωσαν και δευτερο καινουργιο φορτιστη.
Γεια σου Αντώνη,
Φαίνεται ότι πρόκειται για νεότερο μοντέλο από τα δικά μας, το οποίο έχει δυνατότητα φόρτισης. Πέραν των όσων αναφέρει ο cson παραπάνω, στο βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=o1JIDYBmP7k&t=3s
από το 07:20 μέχρι το 08:30, ο σχολιαστής μετρά τάσεις φόρτισης, αναφέροντας και τα αντίστοιχα ρεύματα που δίνει ο φορτιστής. Τα μεγέθη που παρουσιάζονται είναι σύμφωνα με τα ισχύοντα για σωστή φόρτιση μπαταρίας. -
Θελω να ρωτησω σχετικα με το σπρευ πολων κατα ποσο ειναι απαραιτητο να το βαζουμε στους πολους. Θα εκανε παρομοια δουλεια ενα σπρευ επαφων με λαδι?
-
Δε μου λέτε εσείς με τις γνώσεις..
Τώρα με την καραντίνα το L200 είναι σε μια φάση με πολύ... καθισιό. Ζήτημα να έχει κάνει 10 χλμ τον τελευταίο μήνα. Χρειάζεται να πηγαίνω να το βάζω μπροστά όταν 'κάθεται' πάνω από 3? 4? χ? μέρες για μεγαλύτερη ζωή μπαταρίας?
Αυτό που θέλω να πω επίσης είναι ότι ειχα βάλει μια μπαταρία 'rocket' πριν 7-8 χρόνια. Ακόμα θυμάμαι το καταπράσινο 'ματάκι' στη μπαταρία. Φαίνεται όμως ότι τώρα πρεπει να κοιτάξεις πολύ προσεκτικά για να δεις στο βάθος μια υποψία πράσινου χρώματος. Γενικά δεν είναι και πολύ καινούργια μπαταρία.
Τι πιστεύετε, χρειάζεται να βάζω μπροστά που και που? Μπορώ να κάνω κάτι άλλο? (μη μου πείτε μόνο να αντικαταστίσω τη μπαταρία ε?
-
Τι πιο απλό πράγμα να πάρεις εναν φορτιστή να τη φορτίζεις, της δίνεις αρκετή ζωή ετσι. Το αν το βάζεις μπρος και το σβήνεις σε 5-10 λεπτά κάθε τόσο νομίζω πιο πολύ κακό της κανείς παρά καλό.
-
Αν αποσυνδέσεις την μπαταρια, δεν βοηθαει να κρατησει παραπανω?
-
Δεν βοηθάει η αποσύνδεση της μπαταρίας γιατί δεν είναι σίγουρη η ακινησία , μπορεί να χρειαστείς το αμάξι και θα πρέπει να βάζεις το πόλο πάλι. Ειδικά αν έχεις και πλαστικά καπάκια κτλ είναι χρονοβόρο.
Η rocket η μπαταρία είναι κορυφαία, την είχε το hyundai μου από το εργοστάσιο και κράτησε 8 χρόνια σε μενα (προληπτική αλλαγή έκανα γιατί δεν άκουγα ζωηρή τη μίζα) και την πήρε φίλος ως έκτακτη ανάγκη και τελικά του κράτησε αλλά 3 χρόνια μέχρι που βγήκε off. 11 χρόνια στο σύνολο. Αυτές είναι μπαταρίες .
-
Γιατι ο φορτιστης δεν εχει διαδικασια βαλε βγαλε?
-
Θα αφιερωσεις μιση μερα για μια πληρη φορτιση, και μετα σε ενα μηνα παλι . Δεν φορτιζουμε καθε μερα.
Επισης δεν εχει βαλε βγαλε, κουμπωνεις τα κροκοδειλακια οπως ειναι πανω στη μπαταρια , επανω στο αμαξι. -
Δεν ηξερα οτι κραταει ενα μηνα
-
Πρώτο προσωπικό θύμα των μέτρων κωρονοϊού το σκούτερ μου...
Μπαταρία τέλος. Είχε δείξει κάποια σημάδια από την προηγούμενη βδομάδα, αλλά σήμερα το πρωί ψόφησε.
Ευτυχώς για μένα έχω καλό φορτιστή.
Ταλαιπωρήθηκα να την αφαιρέσω από το σκούτερ αλλά τα κατάφερα. Τώρα την φορτίζω.
Θα την ξαναβάλω στο σκούτερ όταν και όποτε αρθούν τα μέτρα ή και το καλοκαίρι. Δεν με καίει ιδιαίτερα.
Μέχρι τότε με τα δύο αυτοκινητάκια μου για να μην μου μείνουν και αυτά από μπαταρία.
-
Την καλημέρα μου και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.
Με προβληματίζει ο φορτιστής. Αξίζει το κόπο να αγοράσω κάτι που ΙΣΩΣ μου χρειαστεί για 1?, 2? το πολύ μήνες και μετά μάλλον δεν θα τον ξαναχρειαστώ?
Γενικά η rocket μπαταρία που φοράει τώρα ήταν και είναι σκυλί. Δεν είχα κανένα πρόβλημα όσο καιρό την έχω. Κάποιοι μου λένε να βάζω μπροστά κάθε 3-4 μέρες για λίγο, άλλοι μου λένε να πάω σούπερ μάρκετ μα το αγροτικό κι ας είναι κοντά σπίτι σου και κάποιοι να πάρω φορτιστή.
Μπάχαλο.
-
Ο φορτιστης μου ειναι το προηγουμενο μοντελο ο '3.8'. Η μπαταρια του golf ειναι Bergher(ή κατι τετοιο ειναι σβησμενα τα αυτοκολλητα και το πηρα μεταχειρισμενο) με διαστασεις 18*24 περιπου.
Μετα απο αλλη μια normal φορτιση και μια στο winter mode καταληγω στο εξης:
Η μπαταρια του merc σε αψογη κατασταση(απλα το δυναμο δεν σηκωνει πανω απο 14-14,1V ταση) φορτιζει σχετικα γρηγορα και μετα κραταει ταση συντηρησης 13,2V περιπου με μια μικρη αυξηση αν μιλαμε για το winter mode. Προκειται για Exide 100AH 900EN.
Στο γκολφ η μπαταρια ισως πλησιαζει την ολοκληρωση του κυκλου ζωης της ή ο συναγερμος του golf ή κατι αλλο δημιουργει θεμα.Πανω στο αμαξι σε 2-3μερες ριχνει την ταση στα 12,5V και μια φορα μετα απο μερες ακινησιας δεν επαιρνε και μπροστα....... Anyway στις πρωτες φορτισεις μετα την ολοκληρωση της φορτισης και μετα απο πολλες ωρες κρατουσε ταση διατηρησης υψηλοτερη της Exide.Αποκορυφωμα σε winter mode 14,1V.Σε μετεπειτα φορτισεις(οντας καλα φορτισμενη και απο το ιδιο το αυτοκινητο,) η ταση συντηρησης απλα 0,1V υψηλοτερη της Exide.
Συμπεραινω λοιπον, πως μια πληρως φορτισμενη μπαταρια δεν την κρατα σε υψηλοτερη ταση διατηρησης απο 13,2V περιπου.Με αυτες τις συνθηκες η Exide μετα απο ηρεμια κραταει ταση 12,85 V που δημαινει πληρως φορτισμενη?Αν ναι φορτιζει κανονικα ο φορτιστης απλα σε καλες και πληρως φορτισμενες μπαταριες δεν κραταει υψηλη ταση συντηρησης?Οι ακριβοι φορτιστες τι ταση κρατανε στην συντηρηση?Μου διαφευγει κατι?
-
Την καλημέρα μου και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις.
Με προβληματίζει ο φορτιστής. Αξίζει το κόπο να αγοράσω κάτι που ΙΣΩΣ μου χρειαστεί για 1?, 2? το πολύ μήνες και μετά μάλλον δεν θα τον ξαναχρειαστώ?
Γενικά η rocket μπαταρία που φοράει τώρα ήταν και είναι σκυλί. Δεν είχα κανένα πρόβλημα όσο καιρό την έχω. Κάποιοι μου λένε να βάζω μπροστά κάθε 3-4 μέρες για λίγο, άλλοι μου λένε να πάω σούπερ μάρκετ μα το αγροτικό κι ας είναι κοντά σπίτι σου και κάποιοι να πάρω φορτιστή.
Μπάχαλο.
Καθόλου μπάχαλο. Η λειτουργία της μηχανής στο ρελαντί -και ειδικά για αρκετή ώρα- προκειμένου να φορτίζει τη μπαταρία, μόνο υπερβολική και αχρείαστη φθορά του κινητήρα θα επιφέρει. Από την άλλη, οι μικρές διαδρομές, επίσης μειώνουν τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Ο φορτιστής, είναι η βέλτιστη λύση για την περίπτωσή σας και όχι μόνο. Προσωπική μου άποψη είναι ότι ο φορτιστής είναι απαραίτητος σε κάθε αυτοκίνητο, γιατί δεν φορτίζει μόνο, αλλά συντηρεί κιόλας. Δεν χρειάζεται να δώσετε πολλά χρήματα, εγώ έχω τον Einhell CC-BC4M και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Τον είχα πάρει από το Eshop σε προσφορά (Crazy Sundays) στα 25€
-
Φίλος άφησε 3 εβδομάδες το αυτοκίνητο ακίνητο και τώρα μου λέει πως στο μιζάρισμα ζορίζεται απίστευτα. Την πρώτη φορά, μετά την ακινησία πήρε με την τρίτη.
Έχω έναν φορτιστή αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα
Έχει ένα dead revival mode, αλλά είναι στα 16,5V. Πολλά δεν είναι; Μην την πάρα να την φορτίσω και έχω τίποτα απρόοπτα...
-
@W202 AMG
Τα συμπεράσματά σου είναι σωστά και σου απαντώ στα ερωτήματά σου.
**W202 AMG wrote:**Με αυτες τις συνθηκες η Exide μετα απο ηρεμια κραταει ταση 12,85 V που σημαινει πληρως φορτισμενη?
Η τάση διατήρησης (ή συντήρησης) που αναφέρεις μπορεί να είναι 13.2V, φαίνεται όμως ότι φόρτισε **πλήρως **την Exide. Απλά απαιτήθηκε περισσότερος χρόνος σε σχέση με το αν χρησιμοποιούσες έναν άλλο φορτιστή.
**W202 AMG wrote:**Αν ναι φορτιζει κανονικα ο φορτιστης απλα σε καλες και πληρως φορτισμενες μπαταριες δεν κραταει υψηλη ταση συντηρησης?
Κατά πάσα πιθανότητα επειδή η Exide έχει πολύ χαμηλή εσωτερική αντίσταση ο φορτιστής σου 'τερματίζει', λόγω περιορισμένης δυνατότητας παροχής ρεύματος και δεν μπορεί να ανεβάσει τάση. Στον αντίποδα, η άλλη σου μπαταρία, που βρίσκεται στα τελευταία της και είναι και μικρότερης χωρητικότητας, παρουσιάζει συγκριτικά μεγαλύτερη εσωτερική αντίσταση και ο φορτιστής σου μπορεί να ανεβάσει τάση. Θα τολμήσω να αναφέρω, με επιφύλαξη, κάποιες τιμές για να γίνει αντιληπτή η διαφορά που περιέγραψα. Η Exide μπορεί να έχει εσωτερική αντίσταση γύρω στα 3mΩ, όταν η άλλη είναι γύρω στα 10mΩ. Γενικά, όταν μία μισοφορτισμένη μπαταρία βλέπουμε να ανεβάζει εύκολα τάση κατά την φόρτιση, αυτό αποτελεί ένδειξη ότι η μπαταρία δεν είναι σε καλή κατάσταση.
**W202 AMG wrote:**Οι ακριβοι φορτιστες τι ταση κρατανε στην συντηρηση?
Στον CTEK είναι 13.6V και μάλλον πρέπει να μεταβάλλεται αναλόγως της θερμοκρασίας. Δεν τον έχω δοκιμάσει για να σου πω περισσότερα.
**W202 AMG wrote:**Μου διαφεύγει κατι?
Ως προς τις παρατηρήσεις και τα συμπεράσματά σου νομίζω όχι. Μπορείς όμως να ρίξεις μια ματιά στον παρακάτω σύνδεσμο, που αναφέρει αρκετά ενδιαφέροντα στοιχεία για μπαταρίες.
http://www.rocketbatt.com/battery-care/
**Megane98hp wrote:**Κάποιοι μου λένε να βάζω μπροστά κάθε 3-4 μέρες για λίγο, άλλοι μου λένε να πάω σούπερ μάρκετ μα το αγροτικό κι ας είναι κοντά σπίτι σου και κάποιοι να πάρω φορτιστή.Μπάχαλο.
Συμφωνώ με αυτούς που σου λένε να πάρεις φορτιστή...για τους λόγους που ανέλυσε ο leon.
**Antonis55 wrote:**Έχω έναν φορτιστή αλλά δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα. Έχει ένα dead revival mode, αλλά είναι στα 16,5V. Πολλά δεν είναι; Μην την πάρα να την φορτίσω και έχω τίποτα απρόοπτα...
Μόνο σε dead revival mode φορτίζει ο φορτιστής? Απλή φόρτιση 14,4V δεν μπορεί να κάνει? Δες τις οδηγίες για τον dead revival mode και αν τον εφαρμόσεις νομίζω ότι η μπαταρία πρέπει να βγεί από το αυτοκίνητο. Οι φορτιστές της Banner είχα δει ότι δίνουν σε κάποια λειτουργία 15,7V και αν θυμάμαι καλά λένε στο site τους ότι δεν πρέπει να ξεπεραστεί αυτή η τάση, για λόγους ασφαλείας των ηλεκτρονικών του αυτοκινήτου.
-
Φυσικά έχει στα 14,5V. Να πω την αλήθεια, επειδή βιαζόμουν να φορτίσω και ήθελε να την χρησιμοποιήσει από Δευτέρα, άρα Κυριακή απόγευμα να τοποθετηθεί στο αυτοκίνητο, ξεκίνησα απλή φόρτιση.
Έδειξε γιά λίγο 25% και τώρα αναβοσβήνει συνεχώς στο 50%. Με βλέπω να κρατάει 2 μέρες, αν και δεν είμαι και σίγουρος.
Όσο γιά την απομάκρυνση από το αυτοκίνητο, δεν υπάρχει θέμα, έγινε ήδη.
-
@Ηνιοχος κατατοπιστικοτατος!Ευχαριστω!
Μπαταρία αυτοκινήτου...