-
Μερικοί κάνετε πώς δεν καταλαβαίνετε τί διαβάζετε και τί συνεπάγεται αυτό που διαβάζετε.
Η πρώτη ανάγνωση είναι ότι συνεχίζουν οι ίδιοι οι κινητήρες που έχουν παραχθεί ήδη και δεν θα φτιαχτούν άλλοι.
Η πραγματική, όμως, δεύτερη ανάγνωση, είναι ότι δεδομένης της πολύ μικρής διείσδυσης του CNG στην αυτοκίνηση, μπαίνει ένα οριστικό τέλος στο CNG στα επιβατικά.
Προφανώς, όποιος το έχει πάρει θα το λιώσει. Καινούριοι δεν θα αγοράζουν, περά ελαχίστων εξαιρέσεων, καθαρά λόγω ψυχολογίας καταναλωτή, αφού όλοι καταλαβαίνουν ότι σβήνει αυτή η τεχνολογία.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τις φετινές πωλήσεις του Kamiq CNG.
Κάποιος που κάνει πολλά αστικά και περιαστικά χιλιόμετρα και του φτάνουν οι χώροι και πάρει π.χ. ένα Ibiza cng, χιλιαράκι με 14-15 χιλιάδες ευρώ, δεν θα το μετανοιώσει και σε μια δεκαετία θα έχει εξοικονομήσει την μισή αξία αγοράς, για να μη πούμε ότι θα έχει αποσβέσει την αξία του αυτοκινήτου... Για να πάρει κανείς χιλιάρι χειροκίνητο Kamiq cng στα ίδια λεφτά που θα έπαιρνε αυτόματο βενζίνης (ακόμη και το αυτόματο 1.6 ντήζελ, κοστίζει μόνο 2 χιλ. € παραπάνω απ' το χειροκίνητο χιλιάρι cng) θα πρέπει να το μελετήσει πολύ και να αναλάβει ρίσκο, κι ακόμη χειρότερα για τα πιο ακριβά Leon & Octavia, ως ι.χ. στην Ελλάδα. Στο σενάριο όμως των μικρών αυτοκινήτων 'πόλης' που αγοράσουν όσοι είναι κοντά σε πρατήρια, δε βλέπω το 'ρίσκο'.
Επίσης όπως γράφτηκε, ας περιμένουμε να δούμε.
Όταν έχει αναπτυχθεί το δίκτυο πρατηρίων με χιλιάδες απ' αυτά στην Ιταλία και την κεντρική ευρώπη ως σύνολο, δεν εμποδίζονται άλλοι κατασκευαστές όπως η Fiat να προωθήσουν περισσότερο την τεχνολογία, αν μάλιστα δουν το βασικό ανταγωνιστή να περιορίζει την ανάπτυξη. Εκτός κι αν τα μέτρα που παίρνει η ΕΕ πολεμήσουν συνειδητά την τεχνολογία του αερίου.
Όμως ενώ τον προηγούμενο στόχο του Euro 5 οι ευρωπαϊκές εταιρείες τον έφτασαν 3 χρόνια νωρίτερα από το περιθώριο που είχαν, πλέον φαίνεται πως δεν θα φτάσουν ποτέ τους στόχους εκπομπών για το 2021, λόγω της μείωσης πωλήσεων ντηζελοκίνητων και της αύξησης πωλήσεων SUV, κι αν υπολογίσουμε και την αυστηρότερη μέτρηση WLTP δεν θα το φτάσουν ποτέ... ήδη είναι πίσω απ' τους στόχους, και για κάποιες εταιρείες ο μέσος όρος εκπομπών αυξήθηκε τα τελευταία 2 χρόνια αντί να μειωθεί σύμφωνα με τους στόχους
και ήδη έχουν τεθεί ακόμη πιο άπιαστοι στόχοι για 10 χρόνια από σήμερα:
https://www.euractiv.com/section/transport/news/eu-agrees-on-37-5-co2-reduction-for-cars-by-2030/
Σκέφτομαι πως αν η Ευρώπη δει πως δεν πλησιάζει καν τους στόχους και κινδυνεύει να θυσιάσει την αυτοκινητοβιομηχανία της στους Ασιάτες ανταγωνιστές, ίσως το cng βρεθεί ξανά στο προσκήνιο και για τα ι.χ. όπως ας πούμε με πλήρως υβριδικά cng ή κάτι τέτοιο...
(για μια ακόμη φορά διαπιστώνω πως η πλατφόρμα την οποία χρησιμοποιούμε για να αναρτήσουμε ένα σχόλιο είναι τελείως γτπκ και δεν συνηθίζεται με τίποτα ακόμη και μετά από τόσο καιρό, είναι απλά ακατάλληλη...)
-
Ισχύει ότι κάποιοι που έχουν κοντά πρατήριο θα πάρουν και θα κάνουν απόσβεση. Οι περισσότεροι όμως που απλά είχαν την ελπίδα να επεκταθεί το CNG, δεν θα κάνουν κίνηση.
Το Kamiq CNG είχε όλα τα φόντα να κάνει θραύση στα επιβατικά CNG, αν στηριζόταν αυτή η αγορά.
Με αυτές τις ανακοινώσεις, τα παίρνει όλα η κατηφόρα.
-
Απλά εντυπώσεις δημιουργεί αυτή η είδηση. Από την στιγμή που βγαίνουν όλα νέα μοντέλα της VAG με CNG που έχουν χρόνο ζωής άλλα 7-8 χρόνια δεν τίθεται θέμα. Άλλωστε μην ξεχνάτε την συνεισφορά αυτού του καυσίμου στη μείωση του CO2. Πιο λογικό θα ήταν να περιορίσουν τα ντίζελ και τις βενζίνες παρά το φ.α.
Leon ST CNG και τα μυαλά στα κάγκελα!
-
O fiturist και ο στέφανος Χίος... οι δεξιοί υποστηρικτές όλων τον οχημάτων που δεν καταναλώνουν cng Όλοι μέρα στα φόρουμ για οχήματα cng και κράζουν να μην τα ακουμπήσει κανένας λες και έχουν κάποιο συμφέρων για αυτό... άσε μας ρε fiturist με τις χαζομάρες σου .... υ.γ. Fiturist όλοι σπίτι κυκλοφορεί κινεζικός ιός...
-
Κακά τα ψέμματα. Όποιος ενδιαφέρεται μονο για την οικονομία καυσίμου, έχει κοντά πρατήριο και δεν τον ενοχλεί η πολύ περιορισμένη γκάμα οχημάτων με cng θα κάνει κίνηση. Οι υπόλοιποι απλα θα κάνουν πέρα. Με 10 πρατήρια σε όλη την Ελλάδα και με το δίκτυο να επεκτείνεται με ρυθμούς χελώνας δεν πρόκειται να προσελκύσεις κάποιον που έχει ενδοιασμούς.
Επίσης βλέπεις ότι οι όποιες εξαγγελίες της κυβέρνησης για μελλοντικά (άμεσα) σχέδια αφορούν την ηλεκτροκίνηση και ουδείς λόγος γίνεται για φυσικό αέριο
-
To 'ινδικό' Kamiq σε GT έκδοση
Εξωτερικά σα να δείχνει πιο ογκώδες και βαρύ αμάξι (προσωπικά δε μου πολυαρέσει), αλλά το εσωτερικό δείχνει πιο εργονομικό και μεγαλύτερης κατηγορίας ( η οθόνη του infotainment είναι ενσωματωμένη κάτι που το βρίσκω καλύτερο απ'ότι στην ευρωπαϊκή έκδοση που προεξέχει και τα χειριστήρια κλιματισμού μου φαίνονται πιο καλά).
-
Μια απο τα ίδια. Μεσα μου αρεσει περισσοτερο το Ευρωπαϊκό.
Αν εμενα Ινδια θα επαιρνα οτι παιρνουν και οι Ινδοι. Seltos. Βασικα και Ελλαδα, Seltos με τον mild hybrid diesel θα εκανε πάταγο. Κινεί ικανοποιητικά τα Sportage/Tuscon, φανταστείτε ενα μικροτερο κ ελαφρυτερο οχημα.
'The carmaker sold 7,466 Seltos units in March, the highest among all SUV segments, despite a sales slump caused by the coronavirus lockdown announced on March 24. Thus, the Seltos has almost single-handedly made Kia India’s third-largest carmaker by monthly sales volume.'
Μονο Seltos πουλαει Ινδια η ΚΙΑ.
Για Ευρωπη και Kamiq τωρα, πολλοί θα εκτιμήσουν την ευρύχωρη και φωτεινή πισω καμπίνα, με πολλά απο τα τελευταία B suv να εχουν θεμα στο συγκεκριμένο τομεα (Puma, Juke ακομη κ Captur). Ο σχεδιασμος a la station wagon εχει και καποια πρακτικά οφέλη που είναι σημαντικά σε μικρές οικογένειες. Επίσης το ποιο συγχρονο εσωτερικό της εταιρίας κατά τη γνώμη μου, αλλα εξακολουθώ να υποστηρίζω Karoq, νομίζω είναι ποιό ολοκληρωμένη λύση.
-
Η έκδοση ambition γράφει για διζωνικο κλιματισμό αλλά στην φωτογραφία δείχνει διακόπτες κλασικούς ac. Τι ισχύει;
Υπάρχει κανείς που να έχει πάρει το ντίζελ; Αντιπροσωπεία που ρώτησα με αποθάρρυναν πλήρως για το ντίζελ λέει δεν έχουμε δώσει , τεστ ντραιβ εννοείται δεν υπάρχει πουθενά στην Ελλάδα μόνο εταιρεία λιζινγκ τα εχει.
Γιατί είναι γεγονός ότι ντίζελ αυτόματο με τον εξοπλισμό και τους χώρους του καμικ στα 22000 δεν υπάρχει στην αγορά.
-
Για τον εξοπλισμό θα κοιτάς τον configurator και επιπλέον αν ενδιαφέρεσαι θα ζητήσεις το VIN number του αυτοκινήτου που θέλουν να σου δώσουν, για να διαπιστώσεις τι πραγματικά εξοπλισμό έχει. Αν είναι στοκαρισμένο μπορεί να έχει ελλείψεις σε εξοπλισμό.
Αυτά τα λέω από την εμπειρία μου στο FABIA, που άλλα είχαν οι φωτογραφίες, άλλα το Ελληνικό site, άλλα η μπροσούρα που μου έδωσαν. Και τελικά μόνο ο configurator είχε ακριβώς τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου. Ίσως επειδή φορτώνει από το skoda.com...
-
Στο σαιτ στην αμπισιον λεει αυτοματο κλιματισμο και δείχνει φωτογραφια με κουμπακια ac στο λιζινγκ η ιδια εκδοση γραφει διζωνικο. Παντως σε βιντεο απο εξω βλεπω οτι παίζουν κανονικα αυτο με τα κουμπια εκτός αν είναι της ακόμα πιο κατω έκδοσης που εχει...
-
Tkin73, τι εγινε με το C5 aircross που ελεγες?
-
Στο σαιτ στην αμπισιον λεει αυτοματο κλιματισμο και δείχνει φωτογραφια με κουμπακια ac στο λιζινγκ η ιδια εκδοση γραφει διζωνικο. Παντως σε βιντεο απο εξω βλεπω οτι παίζουν κανονικα αυτο με τα κουμπια εκτός αν είναι της ακόμα πιο κατω έκδοσης που εχει...
Ambition στην Αγία Παρασκευή: https://www.car.gr/24789482-skoda-kamiq-ambition-116hp-4eth#modal
Όσα είδα στο car.gr είναι με διζωνικό clima.
-
Tkin73, τι εγινε με το C5 aircross που ελεγες?
ειχε αρκετα παραπανω χλμ από ότι μου ειχαν πει ζητησα επιπλεον εκπτωση περιμένω απαντηση αλλα μαλλον περιμενουν καποιον που δεν θα τους κανει παζαρι μπας και το σπρωξουν χωρίς χασουρα
-
Γενικά οι εμπορίες είναι πολύ δυσκίνητες και νομίζουν ότι εμείς θα τσιμπήσουμε .
-
alexandros.K wrote:
Tkin73, τι εγινε με το C5 aircross που ελεγες?
ειχε αρκετα παραπανω χλμ από ότι μου ειχαν πει ζητησα επιπλεον εκπτωση περιμένω απαντηση αλλα μαλλον περιμενουν καποιον που δεν θα τους κανει παζαρι μπας και το σπρωξουν χωρίς χασουρα
Αγγίζει τα όρια της απάτης. Πόσα παραπάνω? 2-3 χιλιάδες? καλά έκανες και ζήτησες έκπτωση.
-
**alexandros.K wrote:**Tkin73, τι εγινε με το C5 aircross που ελεγες?
ειχε αρκετα παραπανω χλμ από ότι μου ειχαν πει ζητησα επιπλεον εκπτωση περιμένω απαντηση αλλα μαλλον περιμενουν καποιον που δεν θα τους κανει παζαρι μπας και το σπρωξουν χωρίς χασουρα
Δηλ. έλεγαν 4.000 χλμ. κι όταν πήγες εκεί είχε π.χ. 8.000 ?
-
Πόσο είχε; 17500....απλά ήμουν με την οικογένειά βόλτα και με συγγενείς και δεν είχα όρεξη. Μου είπαν τόσο είχε όταν το βάλαμε αγγελία!
Γενικά ήταν πολύ κουτοπόνηροι άκουσα τόσες πολλές πίπες μαζί που είχα χρόνια να ακούσω!
Μακρυά...εκτός αν σου κάνουν τρελή προσφορά..
-
Πόσο είχε; 17500....απλά ήμουν με την οικογένειά βόλτα και με συγγενείς και δεν είχα όρεξη. Μου είπαν τόσο είχε όταν το βάλαμε αγγελία! Φυσικά ότι ήρθα από Θεσσαλονίκη για να δω το αμάξι τους με τα 4000 χλμ ούτε λόγος να τους κάνει να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα
Γενικά ήταν πολύ κουτοπόνηροι άκουσα τόσες πολλές πίπες μαζί που είχα χρόνια να ακούσω!
-
Tkin73 , εκανε πολλά χλμ το 'αφεντικο'
-
Ποια τρελή 28000 το κατέβασα (από 29000) συν 450 τράπεζα και ταξινόμηση! Τους είπα 27000 και πολλά είναι είχε και γρατσουνιές μέσα έξω τα λάστιχα είχαν φάει την μισή γόμα και ανακάλυψα και σφύριγμα σε έναν αγωγό του κλιματιστικού.
Θα το δουν με το αφεντικό και θα μου πουν....
Και στο τέλος μου λένε θα σου κάνουμε και σέρβις λόγω των χλμ.
Και απαντάω : δεν του έχετε κάνει ακόμα; Στα 15 δεν μου είπατε;
Έ ναι να τώρα θα του κάνουμε....
Skoda Kamiq