-
Ναι το είχα διαβάσει και εγώ. Είναι για το μποτιλιάρισμα και ίσως στο να ξεκιναει
-
48V σε μπαταρία λιθίου, έστω και μικρής χωρητικότητας, προφανώς ίσως μπορεί να δίνει στιγμιαία αρκετό ρεύμα ώστε να κινήσει το αυτοκίνητο για λίγα μέτρα στο σταμάτα ξεκινά της κίνησης, πριν εναύσει τον κινητήρα. Κάτι τέτοιο έχουν κάνει, αυτό καταλαβαίνω, κι αν όντως γίνεται αυτό, μπορεί να βοηθήσει αρκετά στην εξοικονόμηση καυσίμου κατά την εκκίνηση (που αν παρατηρήσετε τώρα, όταν εμπλέκεται ο συμπλέκτης η στιγμιαία κατανάλωση φτάνει 30λτ, ενώ με υποβοήθηση ίσως πέφτει και στο μισό).
-
Ακριβώς αυτό
Πάντως ανεξάρτητα της κατηγοιοποιησης της μπαταρίας λιθίου ή ηλιθιου () αυτο που μετρά στην γρήγορη τροφοδότηση και γέμισμα είναι το κατιον στοιχείο μεσα της. Δηλαδή, μεταξυ κατασκευαστων και ίδιας κατηγορίας της μπαταρίας υπαρχουν διαφορές. Ετσι μπορούν να χρησιμοποιήσουν ακόμα και για εκκίνηση και περισσότερα χιλιόμετρα της ίδιας χωρητικότητας μπαταρίες.
Αυτο το διαβασα σε ένα τεχνικό άρθρο για το νέο yaris hybrid και την νεα μπαταρία του, δεν γνωρίζω περισσότερα τεχνικά.
-
Ισχύει αυτό που διαβάζω εδώ ότι το 48V υβριδικό σύστημα μπορεί να κινήσει αποκλειστικά το αυτοκίνητο μόνο με την χρήση ηλεκτροκινητήρα, σε ταχύτητες έως και 16 χλμ/ώρα;
Στο Vitara όχι, δεν αναφέρει κάτι τέτοιο στο φυλλάδιο.
-
**dkatsos wrote:**Ισχύει αυτό που διαβάζω εδώ ότι το 48V υβριδικό σύστημα μπορεί να κινήσει αποκλειστικά το αυτοκίνητο μόνο με την χρήση ηλεκτροκινητήρα, σε ταχύτητες έως και 16 χλμ/ώρα;
Στο Vitara όχι, δεν αναφέρει κάτι τέτοιο στο φυλλάδιο.
Διαβάζω αλλού στα αγγλικά:
In addition, when the clutch is released in the deceleration phase, the engine revolutions fall at idle speed: the electric motor then assists the combustion engine and eliminates the use of fuel.
Good offroad skills and comfort on the asphalt
The new 1.4 Boosterjet direct injection engine offers a maximum torque of 235 nm at 2,000 rpm compared to 220 nm from its predecessor.
In operation, the 48V system keeps the motor running at about 1,000 rpm and can activate at speeds below 16 km / h, preventing the engine from stopping and suppressing the specific consumption peaks of each start of the start & stop systems.
The operation of the system can be controlled at any time through the 4.2-inch color LCD screen; from here you see how the recharge battery alone, but you have to remember that: At no time do these 48 volts replace the gasoline engine. they only assist you.
According to Suzuki, the savings with this system is around 16% compared to the previous Vitara, reducing consumption by more than one liter per 100 km. The approved consumption (WLTP) in mixed cycle is 5.7 l / 100 km for the two-wheel drive version and 6.2 l / 100 km for the 4X4.
As for emissions, this 4×4 version yields 141 g / km in the WLTP cycle.
Δεν ξέρω αν χρειάζεται βοήθεια με την μετάφραση, και θα το σιγουρέψουμε στις πρώτες δοκιμές. Διαβάζοντας καταλαβαίνω πως μάλλον ναι, δεν τσουλάει με τον κινητήρα σβηστό, αλλά περιορίζει αρκετά το ανέβασμα στροφών στις χαμηλές ταχύτητες **και κατά την επιβράδυνση **λίγο πριν την ακινητοποίηση και κατά την έναρξη της επιτάχυνσης (προφανώς όταν οι ταχήτητες είναι πάνω από 16 χαω. περνάει σε ρόλο γεννήτριας για τις μπαταρίες).
Το wltp πιστεύω δεν δίνει τόσο πλασματικές καταναλώσεις και ένας 'συνετός' οδηγός μπορεί να τις επιτύχει στην πραγματικότητα, οπότε τα 6λτ είναι καλή κατανάλωση, σχεδόν 30% παραπάνω από πλήρες υβριδικό αλλά τόσο περίπου είναι και η διαφορά τιμής, στις φθηνές εκδόσεις! Στις ακριβές, δε φαίνεται να συμφέρει οικονομικά σε σύγκριση με πλήρως υβριδικό-αυτόματο, κι ας θα είναι προτιμητέο από τους Γάτους για τα βουνά και τα δάση!
https://engnews24h.com/an-suv-that-gains-in-agility-now-with-eco-label/
-
Ε, οτι έχω ξελαρυγγιστει να σας λέω πως συμβαίνει και με το swift mild hybrid...
Και στα δυο 5 κιλα ροπης παραγει το ηλεκτρικο μοτερ απλα στο νitara, στροφαρει και παραγει περισσοτερους ιππους
-
Άρα αυτό που καταλαβαίνω εγώ είναι ότι σε ταχύτητες κάτω από 16km/h και με στροφές κινητήρα γύρω στις 1000 διακόπτεται η παροχή καυσίμου στον κινητήρα και ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει αυτός την περιστροφή του κινητήρα.
-
Γενικά αν ει αι σαν του swift μπορεί να μπουσταρει με την ροπή του όποτε κρίνει ότι το χρειάζεται ο κινητηρας. Οχι μονο μεχρι τα 16 χλμ αλλα γενικα οποτε θελει και με 30 και με 60 και με 100 χλμ κτλ
-
Εκτός από την υποβοήθηση από τι φαίνεται σε αυτή την υλοποίηση με τα 48V στην ουσία δεν υπάρχει start-stop και ο κινητήρας παραμένει στο ρελαντί με την βοήθεια της μπαταρίας.
-
Ε, οτι έχω ξελαρυγγιστει να σας λέω πως συμβαίνει και με το swift mild hybrid...
Και στα δυο 5 κιλα ροπης παραγει το ηλεκτρικο μοτερ απλα στο νitara, στροφαρει και παραγει περισσοτερους ιππους
Με κίνδυνο να αποκαλυφθώ ως ξεμωραμένος γέρος θα φωνάξω κι εγώ:
Βρε απατεώνα , εσύ δεν μας έλεγες αρχικά ότι το νέο mild hybrid Vitara θα είχε 24 ή 25 κιλά ροπής (δεν θυμαμαι ακριβώς) μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα;
-
Σε λιγο θα μας πει οτι τα hybrid vitara σκοτωνουν τον κορονοϊό!! χαχα
-
Τώρα που το λες κατι θυμάμαι αλλά νομίζω το στηριξα σε μια πηγή η οποία είχε εν τελη λάθος.
Γενικά όταν το ειχα ψάξει βρηκα πως ειναι εφικτο να υπαρξει ηλεκτρικο μοτερ με αυτα τα χαρακτηριστικά ροπής σε χαμηλές στροφές ακόμα και με 48v μπαταρία.
Τώρα, και πάλι μη νομίζεις ότι είμαι σίγουρος για τα 5 κιλά ροπής, έτσι λένε κάποια sites . Γενικά στα Suzuki για να μάθεις κάτι πρέπει να ψάχνεις.
-
Πάντως είναι εντυπωσιακο πόσο επηρεάστηκαν οι επιδόσεις ειδικά του swift sport με αυτή την αλλαγή. Εγώ πάντως δεν θα το έπαιρνα το sx4 εάν ήξερα ότι το παλιό είναι 140 άλογα με τέτοιες επιδόσεις και το καινούργιο 129 με μειωμένες επιδόσεις. Καλά δεν μιλάμε για το swift sport που πλέον σαν αστείο ακούγεται.... Δεν το θεωρώ και μεγάλη επιτυχία αυτή την εξέλιξη.
-
Πάντως είναι εντυπωσιακο πόσο επηρεάστηκαν οι επιδόσεις ειδικά του swift sport με αυτή την αλλαγή. Εγώ πάντως δεν θα το έπαιρνα το sx4 εάν ήξερα ότι το παλιό είναι 140 άλογα με τέτοιες επιδόσεις και το καινούργιο 129 με μειωμένες επιδόσεις. Καλά δεν μιλάμε για το swift sport που πλέον σαν αστείο ακούγεται.... Δεν το θεωρώ και μεγάλη επιτυχία αυτή την εξέλιξη.
Κι εγώ το ίδιο έλεγα στην αρχή για το SX4 ,αλλά βλέποντας ότι αυτοί oι μείον 11hp επηρέασαν μόνο την τελική ταχύτητα κι όχι τα υπόλοιπα,ευνοώντας κατανάλωση,-άρα τα τέλη κυκλοφ.- και ροπή θα το σκεφθόμουν σοβαρά. Βασικά, θα σκεφθόμουν σοβαρά και το vitara GL+ 4wd, τώρα που έχει στάνταρ τα Full Led.
Για το Swift sport είναι άλλη περίπτωση (έχασε ιπποδύναμη κι επιτάχυνση κι ακρίβυνε πολύ κιόλας 21.000+ ευρώ)
-
Εγώ πάλι θα σκεφτομουν το sx4... Το φορέσετερ του φτωχού και σε τετρακουνα
-
H μοναδική ουσιαστικά λύση σε όποιον θέλει υβριδικό, **τετρακίνηση με ικανότητες εκτός δρόμου , πλούσιο εξοπλισμό ακόμη και στην GL+ και λογική τιμή 22Κ. **
-
H μοναδική ουσιαστικά λύση σε όποιον θέλει υβριδικό, **τετρακίνηση με ικανότητες εκτός δρόμου , πλούσιο εξοπλισμό ακόμη και στην GL+ και λογική τιμή 22Κ. **
Πολύ ενδιαφέρον πως σχεδόν 1 χρόνο πριν, αγόραζε κανείς το ίδιο αυτοκίνητο, χιλιάρι 4κινητο χωρίς τα φουλ λεντ, αν θυμάμαι καλά με 120 άλογα και 19,000€ (είχε σημαντική διαφορά στη ροπή, αλλά τα νούμερα δείχνουν πως μια χαρά θα έκανε τη δουλειά του) και με 22Κ ήταν διαθέσιμο το χιλιάρι, 4κινητο ΚΑΙ αυτόματο, με το καλύτερο κιβώτιο της αγοράς και 4χ4 χρήση. Αν κάνω λάθος διορθώστε με...
-
Τώρα αγοράζεις υβριδικό καρντιά μου ...
-
Τώρα αγοράζεις υβριδικό καρντιά μου ...
Υβριδικο δεν ειναι. Mild hybrid λέγεται η πατεντα.
https://www.drive.gr/news/kosmos/belgio-sto-kynigi-ton-epanafortizomenon-ybridikon
Ο τιτλος του thread λεει 'ΝΕΟ Suzuki Vitara 2015'. Μηπως ειναι φθηνο γιατι ειναι νεο 5 ετων;
-
ignantios wrote:
Πάντως είναι εντυπωσιακο πόσο επηρεάστηκαν οι επιδόσεις ειδικά του swift sport με αυτή την αλλαγή. Εγώ πάντως δεν θα το έπαιρνα το sx4 εάν ήξερα ότι το παλιό είναι 140 άλογα με τέτοιες επιδόσεις και το καινούργιο 129 με μειωμένες επιδόσεις. Καλά δεν μιλάμε για το swift sport που πλέον σαν αστείο ακούγεται.... Δεν το θεωρώ και μεγάλη επιτυχία αυτή την εξέλιξη.
Κι εγώ το ίδιο έλεγα στην αρχή για το SX4 ,αλλά βλέποντας ότι αυτοί oι μείον 11hp επηρέασαν μόνο την τελική ταχύτητα κι όχι τα υπόλοιπα,ευνοώντας κατανάλωση,-άρα τα τέλη κυκλοφ.- και ροπή θα το σκεφθόμουν σοβαρά. Βασικά, θα σκεφθόμουν σοβαρά και το vitara GL+ 4wd, τώρα που έχει στάνταρ τα Full Led.
Για το Swift sport είναι άλλη περίπτωση (έχασε ιπποδύναμη κι επιτάχυνση κι ακρίβυνε πολύ κιόλας 21.000+ ευρώ)
Αυτό που βλέπω είναι πως το swift sport εχει ίδια τελική με πριν και εχει χάσει 1 δευτερόλεπτο στο 0-100. Μέχρι να το δοκιμάσουν και μετρήσουν , κατά προτίμηση θα περιμένω να δω αποτελέσματα πχ από drive που το είχε μετρήσει παλιότερα , θα εικάσω πως θα ψάχνουν να βρούν τα χαμένα άλογα και μπορεί να μιλάνε για σκάνδαλο !
'Ιδια τελική με - 11 ίππους δεν μου μοιάζει να καλύπτεται από αλλαγές στο βήμα της 6ης ιδίως σε ένα κουβαδοειές σχήμα .
Suzuki Vitara 2015