-
Μια χαρά διαβάζω αυτά που γράφεις και απαντάω στην φράση σου 'Το μοτερ της Α200 ειναι οντως καλυτερο αλλα δεν νομιζω να εχει διαφορα σαν Α180', αποδεικνύοντας σου με νούμερα ότι έχει μεγάλη διαφορά σε απόδοση.
Τα νουμερα που εβαλες δεν ειναι μεγαλη διαφορα στην πραξη. Μαλλον λογω επιπλεον ροπης της 118 και ισως να ειναι και λιγο ελαφρυτερη. Στο 0-100 παιζει ρολο και αν εχεις λιγο ποιο κοντο κιβωτιο. Η διαφορα στην τιμη υπερ της 118 ειναι η σημαντικη διαφορα.
Αλλα δεν εχω οδηγησει το Α180 οποτε δεν θα ξερω. Ο κινητηρας της 118 παντως δεν ειναι αντικειμενικα δυνατος, το ξερω γιατι το εχω για 4.5 χρονια.
-
Το ποια είναι μικρή και ποια μεγάλη διαφορά είναι υποκειμενικό. Για σένα μπορεί να μην είναι, αλλά για μένα (και για τους δοκιμαστές του L'automobile) είναι σημαντική διαφορά! Όμως δε νομίζω ότι έχει νόημα αυτή η κουβέντα...
-
Το ποια είναι μικρή και ποια μεγάλη διαφορά είναι υποκειμενικό. Για σένα μπορεί να μην είναι, αλλά για μένα (και για τους δοκιμαστές του L'automobile) είναι σημαντική διαφορά! Όμως δε νομίζω ότι έχει νόημα αυτή η κουβέντα...
Τι αμαξι εχεις;
Οπως ειπα αυτες οι μετρησεις ειναι ενα αργο αμαξι με τα δεδομενα του 2020. Με δεδομενα 1990 ειναι οντως σβελτα και εκει κοιτας τις διαφορες. Αυτο που λεω και τα δυο αργα ειναι, στην πραξη δεν ειναι σημαντικες διαφορες.
Επηδη εχω τον κινητηρα της 118 θεωρω οτι ειμαι σε θεση τουλαχιστον να προειδοποιησω καποιον μελλοντικο αγοραστη αν θελει επιδοσεις να κοιταξει αλλου. Το ιδιο και αν θελει οικονομια. Τωρα αν τα χρηματα του φτανουν μεχρι εκει και θελει ενα καλοφτιαγμενο αμαξι με οκ επιδοσεις, ησυχο, ανετο και με καλη αναρτηση τοτε ναι το 118 ειναι γιαυτον και ειναι και καλυτερη αγορα απο το Α180.
-
Έχει σημασία τι αμάξι έχω;
Πάντως σε καμία περίπτωση η νέα 118i δεν είναι 'ένα αργό αμάξι με τα δεδομένα του 2020' με 8,5 δευτερόλεπτα για 0-100 και 6 για 80-120.
Ακόμη όμως κι αν ήταν αργή (ή είναι για σένα), η Α180 είναι ακόμη πιο αργή! Οπότε γιατί να την προτιμήσει κάνεις, όντας πιο αργή και λιγότερο ευχάριστη στο δρόμο;
Ξαναλέω όμως: οδηγεί κάπου αυτή η κουβέντα; Πέρα από το να μην κάνεις πίσω και παραδεχτείς ότι οι κινητήρες των Α200 και Α180 έχουν σημαντική διαφορά σε απόδοση...
-
Καλησπέρα,
Σήμερα που δεν πήγα δουλειά, πήγα να δοκιμάσω και τα 2, άνετα και αρκετή ώρα. Παρόλο που το thread αφορά τη σειρά 1, θα πω και δυο λόγια για τη Α180. Ξεκινώ λοιπόν με το 2ο
Έμεινα συνολικά 2 ώρες στην mercedes. Πήγα μια καλή βόλτα για test drive (δυστυχώς με το diesel που δε με ενδιέφερε αλλά ΟΚ). Το αυτοκίνητο αυτό θα το έλεγα 'σαλόνι σε ρόδες'. Γιατί τα καθίσματα είναι πολύ αναπαυτικά και η ανάρτηση αρκετά μαλακή. Είναι πολύ όμορφο μέσα και πολύ ευχάριστο να το πηγαίνεις ήρεμα και όμορφα. Η οθόνη από την πλευρά του οδηγού, αν δεν την αναβαθμίσεις χωράει μία μόνο ένδειξη. Ταχύμετρο ή στροφόμετρο. Όχι και τα δύο. Απλώς αν έχεις το στροφόμετρο (αυτό νομίζω είναι πιο χρήσιμο) υπάρχει στο κάτω μέρος και η ταχύτητα σε text. Απόλαυσα τη διαδρομή πάντως. Το αυτοκίνητο έχει κάποια catchy πράγματα στο στάνταρντ όπως τις οθόνες των οργάνων, την κάμερα (πολύ ευκρινής) για την οπισθοπορεία και άλλα τέτοια καλούδια. Μετά από τη διαδρομή, ο πωλητής μου έδειξε αναλυτικά το αυτοκίνητο μέσα/έξω. Πάνω από μισή ώρα αυτό αλλά ειλικρινά, δε βαρέθηκα. Τα δύσκολα άρχισαν όταν κάτσαμε για τις τιμές. Το αμάξι έφτανε τα 28Κ με καλό εξοπλισμό αλλά χειροκίνητο κιβώτιο. Δεν είχε τις 17αρες ζάντες Αν βάλεις αυτόματο, πως 32Κ με τη μία. Κάπου εκεί χάθηκε το τόπι. Επειδή ήδη έχω πλατειάσει, μου έβαλε ένα πακέτο με τις ζάντες και 2-3 πράγματα ακόμα + μια καλή έκπτωση (3.5Κ ) και πήγε στα 31 περίπου.
Μετά πήγα BMW. Η διαφορά στις αντιπροσωπείες λίγο χαώδεις (mercedes άλλο επίπεδο εξυπηρέτησης) αλλά ας μη μείνουμε σε αυτό. Το αυτοκίνητο αυτό είναι τελείως διαφορετικό. Είναι πιο σκληρό και μεταφορικά και κυριολεκτικά. Πιο βαρύ τιμόνι και γενικώς πιο 'αυστηρό'. Καλό αμάξι, σίγουρα και ένιωθες περισσότερη σιγουριά στο δρόμο. Δεν ήταν 'φλου' όπως το άλλο (αν μπορείτε να καταλαβαιτε τι εννοώ). Η τιμή είναι σίγουρα πολύ καλύτερη καθώς δίνει τα πάντα που θέλω με 28Κ.
Οπότε ουσιαστικά η επιλογή είναι άνεση vs σσυμπεριφορά στο δρόμο+καλύτερη τιμή. Ένας φίλος μου είπε πως αφού θέλω αυτοκίνητο πόλης και αυτό θα είναι το '2ο', να πάρω την Α160 που ενδέχεται να έχει την ίδια τιμή και όλα όσα θέλω μέσα. Είναι αργό όμως ρε γμτ. Πείτε καμιά άποψη.
-
Χαχαχα. Χαρισμα, ωρες ώρες είσαι απολαυστικός!
-
Ένας φίλος μου είπε πως αφού θέλω αυτοκίνητο πόλης και αυτό θα είναι το '2ο', να πάρω την Α160 που ενδέχεται να έχει την ίδια τιμή και όλα όσα θέλω μέσα.
Καλά σου είπε. Στο δεύτερο αμάξι για την πόλη το ζητούμενο δεν είναι η ταχύτητα, αλλά η άνεση, ο εξοπλισμός και η αυτοματίκλα.
-
Έχει σημασία τι αμάξι έχω;
Πάντως σε καμία περίπτωση η νέα 118i δεν είναι 'ένα αργό αμάξι με τα δεδομένα του 2020' με 8,5 δευτερόλεπτα για 0-100 και 6 για 80-120.
Ακόμη όμως κι αν ήταν αργή (ή είναι για σένα), η Α180 είναι ακόμη πιο αργή! Οπότε γιατί να την προτιμήσει κάνεις, όντας πιο αργή και λιγότερο ευχάριστη στο δρόμο;
Ξαναλέω όμως: οδηγεί κάπου αυτή η κουβέντα; Πέρα από το να μην κάνεις πίσω και παραδεχτείς ότι οι κινητήρες των Α200 και Α180 έχουν σημαντική διαφορά σε απόδοση...
Tα εχεις οδηγησει?
Αν εχεις κανενα Μπαλενο ε λογικα να σου φαινονται γρηγορα.
Γρηγορο αυτοκινητο ειναι ενα με 0-100 στα 7 δευτερα και κατω, αυτο το κανει και μια 330 με διλιτρο τουρμπο 250 ιππους. Καπου εκει ειναι ο κινητηρας που τεριαζει με τα τωρινα αμαξωματα. Δηλ απο διλιτρο τουρμπο και πανω θελεις να εχεις για BMW.
-
Νομίζω ότι πλησιάζουμε στο τέλος της λογικής. Εγώ δεν δήλωσα ότι η 118i είναι ένα γρήγορο αυτοκίνητο. Και εσύ δήλωσες ότι είναι 'ένα αργό αμάξι με τα δεδομένα του 2020', δήλωση από την οποία ξεκίνησε η λεκτική αντιπαράθεση μας.
Ε λοιπόν, αφού επιμένεις, θα σου πω ότι ΚΑΝΕΙΣ νουνεχής δεν μπορεί να ισχυριστεί ότι εν έτει 2020 είναι αργό ένα μικρομεσαίο με 8,5 δευτερόλεπτα για 0-100 και 6 δευτερόλεπτα για 80-120! Το αν είναι γρήγορο ή όχι είναι συζητήσιμο και προφανώς εξαρτάται από τον χαρακτήρα και τις εμπειρίες του καθενός.
Κατά τ' άλλα, βλέπω μια εμμονή σε σχέση με το τι οδηγώ. Να το κοιτάξεις αυτό...
Χάριν συζητήσεως θα σου πω ότι πρακτικά όλα μου τα αυτοκίνητα ήταν σουπερμίνι ή μικρομεσαία και κάποια ήταν και αρκετά πιο γρήγορα από την 118. Το παρόν αυτοκίνητο μου είναι ένα Focus mk3.5 1.5 TDCi, σαφώς πιο αργό από την 118. Αλλά και πολύ πιο γρήγορο να ήταν (όπως π.χ. το A3 2.0T DSG που είχα) δεν θα έλεγα ποτέ ότι η 118i είναι ένα αργό αυτοκίνητο!
-
Για αλλη μια φορα εχω το F20 118 B38 και ειναι αργο για τα δεδομενα του 2020 ακομα και του 2010. Σε βολτες με φιλους με αλλα 2λιτρα τουρμπο αμαξια τους χανω απο το πρωτο χιλιομετρο.
Αν με ρωτας αν χρειαζεσαι ποιο γρηγορο αμαξι? Ναι, σε παλιους δρομους της παλιας εθνικης οδου που εχω κανει προσπερασεις οπως καναμε παλια πριν φτιαχτουν οι συγχρονοι αυτοκινητοδρομοι εκει εχω απογοητευτει. Περιμενα παραπανω απο 1.5 τουρμπο. Δεν κανει ασφαλες προσπερασεις. Τωρα ποσες φορες θα βρεθεις σε αυτη την θεση? Λιγες σιγουρα, μια φορα μονο φοβηθηκα οταν ηταν να περασω ενα φορτηγο σε μια μικρη ευθεια.
Στις νεες εθνικες οπου υπαρχουν ανηφορικα τμηματα το αμαξι μενει απο ροπη για το βαρος του και τις μακριες σχεσεις που εχει. Αν δεν ηταν η φορολογια η 120 με 2λτρ Β48 τουρμπο για ελαχιστα παραπανω (πχ στην Ιταλια ηταν 2-3 χιλ ευρω παραπανω) ειναι πολυ πολυ καλυτερη επιλογη.
Τζαμπα ασχολεισαι να μου δινεις οδηγιες στο ιντερνετ δεν ασχολουμε με τον καθενα αγνωστο. Ουτε με ενδιαφερει τι λες. Κοιτα την ζωη σου και εγω κοιταω την δικη μου.
-
Τζαμπα ασχολεισαι να μου δινεις οδηγιες στο ιντερνετ δεν ασχολουμε με τον καθενα αγνωστο. Ουτε με ενδιαφερει τι λες. Κοιτα την ζωη σου και εγω κοιταω την δικη μου.
Χαχαχαχ, αυτό ακριβώς! Συνέχισε την πορεία σου! Ανίκητος!
-
Εγω νομιζω οτι τα γρηγορα ειναι κατω απο 5 δευτερολεπτα. 8 δευτερόλεπτα ειναι για κανα γερο.
-
+1
O Ντεμούρος βάζει κάτω από 5 βαθμολογία στο acceleration σε οτιδήποτε με πάνω από 6' στο 0-100. Σ' αυτά τα βασικά χατς που συζητάμε θα έβαζε ξερό 1.
-
Μαζί σας 100%!
Και θα κάνω και ρελάνς: Οτιδήποτε πάνω από 4 δευτερόλεπτα για 0-100 είναι αργό! Όταν βγαίνω βόλτες με την Cayman με φίλους που έχουν LaFerrari, τους χάνω από το πρώτο χιλιόμετρο!
Παλιοζωή και σκ@τοκοινωνία που μας έριξες και οδηγούμε τους επιτάφιους...
-
Μια και το topic είναι για την BMW 1 Series 2019, τι έκπτωση σου έδωσε η αντιπροσωπεία?
-
Εγώ έχω άλλη απορία: έχει ουσιαστική διαφορά (πέρα από το σουλούπι) η Νέα 1 από την Παλιά 2;
-
Μια και το topic είναι για την BMW 1 Series 2019, τι έκπτωση σου έδωσε η αντιπροσωπεία?
Δεν έδωσε έκπτωση. Εχει την έκδοση Sportline Advanced 28K. Αυτή η έκδοση εχει
− Αυτόματο κιβώτιο
− Μεταλλικό χρώμα
− Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
− Έκδοση Sport Line
− Προβολείς LED
− Προβολείς ομίχλης LED
− Ζάντες αλουμινίου17'
− Αισθητήρας παρκαρίσματος εμπρός-πίσω (PDC)
− Σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι
− Σπορ καθίσματα οδηγού & συνοδηγού
− Πακέτο φωτισμού
− Πακέτο αποθηκευτικών χώρων
− Cruise Control με λειτουργία φρεναρίσματος
− Απομακρυσμένες Υπηρεσίες
− Concierge Services
− BMW Live CockpitΑκούγεται too good
-
Σε επαφή με επαρχιακή αντιπροσωπία, η έκπτωση ήταν 750 €
28,000+250 πινακίδες κλπ - 750=27,500 €
Για ετοιμοπαράδοτο.
-
Σε επαφή με επαρχιακή αντιπροσωπία, η έκπτωση ήταν 750 €
28,000+250 πινακίδες κλπ - 750=27,500 €
Για ετοιμοπαράδοτο.
Εμένα είναι 28Κ όλα
-
zoom_out wrote:
Μια και το topic είναι για την BMW 1 Series 2019, τι έκπτωση σου έδωσε η αντιπροσωπεία?
Δεν έδωσε έκπτωση. Εχει την έκδοση Sportline Advanced 28K. Αυτή η έκδοση εχει
− Αυτόματο κιβώτιο
− Μεταλλικό χρώμα
− Αυτόματος διζωνικός κλιματισμός
− Έκδοση Sport Line
− Προβολείς LED
− Προβολείς ομίχλης LED
− Ζάντες αλουμινίου17'
− Αισθητήρας παρκαρίσματος εμπρός-πίσω (PDC)
− Σπορ δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι
− Σπορ καθίσματα οδηγού & συνοδηγού
− Πακέτο φωτισμού
− Πακέτο αποθηκευτικών χώρων
− Cruise Control με λειτουργία φρεναρίσματος
− Απομακρυσμένες Υπηρεσίες
− Concierge Services
− BMW Live CockpitΑκούγεται too good
Ρωτα και σε αλλους, θα μπορεις να παρεις καποια εκπτωση. Ο εξοπλισμος ειναι καλος.
Νέα BMW 1 Series 2019