Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Jazz 2020 Hybrid
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Jazz 2020 Hybrid
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 32
    • 33
    • 7 / 33
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    33
    654
    18757
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ataim
      ataim last edited by

      Στην Ιαπωνία και αλλού έχει αντίστοιχες τιμές με το Yaris. Στην Ευρώπη που έχει αντίστοιχη τιμή με το Corolla και το CHR γιατί να το προτιμήσω;

      Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.

      Να μου πείτε για το Civic sedan με 22κ να το δω αλλά 26κ για το Crosstar είναι πολλά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 14
      • L
        lap last edited by

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 10
        • L
          lap last edited by

          Εεεε;;;

          Το πάνω μέρος έχω την αίσθηση είναι μαλακό πλαστικό αλλά δεν παίρνω και όρκο.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 9
          • L
            lap last edited by

            Όντως η τιμή είναι υψηλή, αλλά έναντι του corolla όπως το βλέπω κερδίζεις σε πολύ μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, πιο δυνατή επιτάχυνση (επιπέδου hot hatch τουλάχιστον μέχρι τα 120 χλμ/ώρα από στάση, ) μικρότερα κυβικά άρα και τεκμήριο, μικρότερο όγκο άρα και ευκολότερο παρκάρισμα,  προστασία small overlap της ace platform που δεν έχει το corolla .

            Αν τα βάλεις όλα κάτω και τα κοστολογισεις 250 -350 ευρώ το κάθε ένα Τότε βλέπεις πως η τιμή που φτάνεις είναι αυτή του jazz.

            Δηλαδή, και εμένα μου ξενίζει η υψηλή τιμή αλλά προσπαθώ να την δικαιολογήσω κάπως.

            Υ.γ  καλά το crossstar είναι μια ειδική έκδοση, δεν θεωρω πως ειναι η βαση της συζητησης υπάρχουν και οι άλλες που χοντρικά ισως να βγαινουν  στα 22 με 23.000 ευρω

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 15
            • L
              lap last edited by

              Ένας τυπάς είχα δει μόλις είχε βγει το polo το αγόρασε με 1.0 tsi στην πλούσια έκδοση και με αυτοματο dsg κιβώτιο χωρίς ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων στα 21,500 ευρώ.

              Και εδώ αν βγει στα 22 με 23 με πλούσιο εξοπλισμό, αυτόματο και υβριδικό εεε κάτι γίνεται.

              Δηλαδή και στα άλλα αν βάλεις πλούσιο εξοπλισμό και αυτόματο κιβώτιο φτάνουν τα 20+ ευρω

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 15
              • T
                techguru @ataim last edited by

                Στην Ιαπωνία και αλλού έχει αντίστοιχες τιμές με το Yaris. Στην Ευρώπη που έχει αντίστοιχη τιμή με το Corolla και το CHR γιατί να το προτιμήσω;

                Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.

                Να μου πείτε για το Civic sedan με 22κ να το δω αλλά 26κ για το Crosstar είναι πολλά.

                Καμοια σχεση δεν εχουν.

                Μονο σε οδηγικη συμπεριφορα ειναι ανωτερα λιγο τα Toyota που αναφερεις. Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                • L
                  lap last edited by

                  Αυτή η γωνία στο πλαίσιο της πόρτας του οδηγού, βοηθά ταμαλα στο μπες βγες χωρίς να σκύβεις το κεφάλι. (Ένας από τους βασικότερους λογους επιλογης των suv, ιδιαιτερα στα αυτοκινητα πολης, ψηλώνουν δηλαδη τα ελατήρια στην ουσία για να μην σκύβουν πολύ κατά την είσοδο οι επιβάτες λογω σχεδιασης των κολονων)

                  Ειναι σχεδόν τετράγωνη συγκριτικά π.χ με το fiesta και τα υπόλοιπα της κατηγοριας

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • ataim
                    ataim @techguru last edited by

                    ATAiM wrote:

                    Στην Ιαπωνία και αλλού έχει αντίστοιχες τιμές με το Yaris. Στην Ευρώπη που έχει αντίστοιχη τιμή με το Corolla και το CHR γιατί να το προτιμήσω;

                    Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.

                    Να μου πείτε για το Civic sedan με 22κ να το δω αλλά 26κ για το Crosstar είναι πολλά.

                    Καμοια σχεση δεν εχουν.

                    Μονο σε οδηγικη συμπεριφορα ειναι ανωτερα λιγο τα Toyota που αναφερεις. Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.

                    Δεν έχει καμία σχέση το Jazz Crosstar με το CHR το Yaris, την Corolla και το Civic? Να σου πω ένα κοινό στοιχείο που σκέφτηκα, είναι όλα αυτοκίνητα. Τι λες επιτρέπεται η σύγκριση ή το Jazz μπορώ να το συγκρίνω μόνο με το Polo, το Aygo, και το CRV?

                    Έχει πιο πολύ σχέση με αυτά;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                    • ataim
                      ataim last edited by

                      Λαπ, παρε yaris που έχει κ περιστρεφόμενο κάθισμα να μπαινοβγαίνεις πιο εύκολα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 11
                      • T
                        techguru @ataim last edited by

                        techguru wrote:

                        ATAiM wrote:

                        Στην Ιαπωνία και αλλού έχει αντίστοιχες τιμές με το Yaris. Στην Ευρώπη που έχει αντίστοιχη τιμή με το Corolla και το CHR γιατί να το προτιμήσω;

                        Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.

                        Να μου πείτε για το Civic sedan με 22κ να το δω αλλά 26κ για το Crosstar είναι πολλά.

                        Καμοια σχεση δεν εχουν.

                        Μονο σε οδηγικη συμπεριφορα ειναι ανωτερα λιγο τα Toyota που αναφερεις. Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.

                        Δεν έχει καμία σχέση το Jazz Crosstar με το CHR το Yaris, την Corolla και το Civic? Να σου πω ένα κοινό στοιχείο που σκέφτηκα, είναι όλα αυτοκίνητα. Τι λες επιτρέπεται η σύγκριση ή το Jazz μπορώ να το συγκρίνω μόνο με το Polo, το Aygo, και το CRV?

                        Έχει πιο πολύ σχέση με αυτά;

                        Οταν ειπα καμοια σχεση εννοούσα οτι ειναι πολυ ανωτερο σε ΟΛΑ εκτος απο αυτα που επεσήμανα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                        • L
                          lap last edited by

                          Κάι το jazz εχει. 

                          Πάντως πέρα απο την πλάκα αν μπαινοβγαίνεις συχνά (άλλωστε αυτοκινητο πολης ειναι, αλλες φορές με μπουφάν, άλλες φορές οταν έχεις ντερλικωσει, χτυπάς το κεφαλι σου στο a pillar αν δεν σκύψεις πολύ.

                          Σε αυτοκίνητα με τετράγωνο σχήμα πόρτας μπαίνεις ανετα και γρήγορα.

                          Άσε που αν οδηγείς δεν σε πνίγει αυτή η κολώνα διπλα στο κεφάλι σου.

                          Αν οδηγήσεις swift ή mini cooper θα το καταλάβεις αυτό που σου λέω. Αναπνέεις δεν ψυχοπλακωνεσαι απο τις κολωνες παρά του ότι είναι μικρο αυτοκίνητο

                          https://www.cars.com/articles/is-the-honda-fit-fit-for-families-1420683868102/

                          Αυτοκινητο πόλης ετσι;; 4 Μέτρα....εχει καιχωρο κατω απο τα πισω καθισματα. Χωραει και αλλα

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 10
                          • L
                            lap last edited by

                            Αυτοκινητο πόλης.....

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • D
                              dublin last edited by

                              Αν κατεβασεις καθίσματα το 2008 εχει 250λιτρα περισσοτερο χωρο, ειχα γραψει τα νουμερα πριν μερικα ποστ. Σε απολυτα νουμερα ειναι τυπικο Jazz - παντως η τιμη ειναι καλη πιστευω, απλα οι επιλογες ειναι απειρες πλεον. 10 χρονια πριν οι επιλογες ηταν περιπου μισες με καθολου Α and B SUV και τα mini ηταν μικροτερα απο σημερα, οποτε το Jazz ηταν πραγματικα εντυπωσιακο, τωρα, οχι κ τοσο.

                              Επισης πορτ μπαγκαζ ειναι 298λιτρα σε κανονικη διάταξη, εχουν φαει χωρο αποσκευων για να εχει μεγαλυτερο χωρο επιβατών. Δεν ειναι ολα τοσο εντυπωσιακα.

                              Παιρνει καποιος με 17-18.000 C3 Aircross κ εχει μεγαλυτερους χώρους, 410λιτρα αντι 298, και ειναι 18 ποντους περισσοτερο.

                              https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/TOP5-Ta-5-fthhnotera-mikra-SUV_198741.asp?a=6

                              Το Stonic ξεκιναει κατω απο 14.000!

                              Το B max που εχουμε πεφτει το μπροστινο κάθισμα και εχει κ συρωμενες πισω πορτες που κανουν την πρόσβαση πανευκολη. Δεν ξερω γιατι πρεπει να συγκινηθω βλέποντας 3 κοπελιτσες κ 2 αγορια να στριμώχνονται σε ενα Jazz για να βγαλουν την διαφημιστική φωτογραφία.

                              Το αυτοκινητο θα συναγωνιστεί το Yaris που θα ειναι 2-3 χιλιαρικα κατω, κ ολα τα υπόλοιπα με θερμικους κινητηρες που ξεκινανε απο 13.000 κ τα μικρα SUV που ξεκινανε απο 15-16.000. Δεν θα ειναι ευκολα τα πραγματα αν ξεκιναει πολυ πανω απο 20.000. Ιαπωνια θα πουλησει καλυτερα μαλλον..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • ataim
                                ataim last edited by

                                Είμαι 190 και οδηγώ μχ5. Κάνω γυμναστική στο μπες βγες.

                                Έμαθε κανείς που παράγεται το jazz?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                • A
                                  axel12p last edited by

                                  Τι ασφάλεια υπάρχει αν γεμίσεις τον χώρο αποσκευών μέχρι το ταβάνι; Υπάρχει κάποιο δίχτυ που να τον χωρίζει από τον χώρο των επιβατών; Γιατί αλλιώς σε απότομο φρενάρισμα ότι έχει πάκετάρει πάνω θα διανύσουν τα 4 μέτρα σε χρόνο dt!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Dublin μην κολλάς με την εταζερα, το εχεις ξαναναφερει. Σε αυτοκίνητα με πολυμορφικο χαρακτηρα και σχεδίαση δεν μετρουν τα λίτρα μέχρι την εταζερα οπως στα υπολοιπα, όταν τα χρησιμοποιείς για ταξίδια και μπορείς άνετα να περάσεις το οριο της.

                                    Το έχουμε ξαναπεί. Στα hatchbacks με έντονη κλίση του πίσω παρμπρίζ δεν γίνεται αυτό που κάνεις με τα jazz.

                                    Επίσης στο νέο μοντέλο πέρα από τον τετράγωνο χωρο αποσκευων έχει και λίγο ακομα κάτω από τα πίσω κάθισμα, περισσότερο από το σημερινό μοντέλο, μιας που το έδρανο του πίσω καθίσματος μεγάλωσε. Εκει χωρουν μεγαλες τσάντες και συνοδευτικά από καροτσάκια κτλ.

                                    Όλα αυτά, μάλιστα,  σε 4 μ μηκος

                                    Στο νέο jazz στην μεσαία εκδοση, στην Ιαπωνία (δεν ξέρω αν θα έρθει και εδώ ετσι), μπορείς να γεμίσεις μέχρι το ταβάνι τον χώρο αποσκευών πίσω διότι ο κεντρικός καθρέφτης είναι με οθόνη και κάμερα,  δεν είναι σαν τους άλλους που κοιτάς μέσα από το αυτοκίνητο.

                                    Δηλαδή με αυτές τις εξυονες λυσεις μπορεις σε ταξίδι να κουβαλησεις τοσα πολλά που αλλά πιο μεγάλα αυτοκίνητα δεν μπορούν (κυρίως και λόγω του ηλεκτρονικού καθρέφτη)

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                    • F
                                      futurist last edited by

                                      Να σημειώσουμε ότι η Honda στα αυτοκίνητα, παρά την ιαπωνική της καταγωγή, δεν ανήκει στους κορυφαίους κατασκευαστές σε αξιοπιστία.

                                      Κάτι, για παράδειγμα, που δεν συμβαίνει με τις μηχανές της που είναι κορυφή σε αξιοπιστία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Σίγουρα χρειαζσεται δυχτακι αλλά το κάνεις και με βαλίτσες. Π.χ στην φωτο πιο πάνω μπορείς να βάλεις μια ακόμα βαλίτσα στο πάτωμα και οι αλλες να πατουν πάνω της και ως ένα σώμα να φτανουν πολυ ψηλα αλλα να μην υπάρχει θέμα. Με τα προσκεφαλα κιόλας τις σηκώνεις και δεν κουνιούνται ούτε παρά δώθε για να μην κάνουν θόρυβο.

                                        Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να περάσουν μπροστά διότι απλά δεν χωρούν να περάσουν αν μιλάμε για μεγάλες βαλίτσες ως ένα σώμα.

                                        Στα μικρά πραγματάκια ναι φυσικά θελει δυχτακι.

                                        Υ.γ

                                        Youtube Video

                                        Δείτε τον κεντρικό καθρέφτη, είναι μέσω κάμερας και μάλιστα οπως βλεπω τωρα στην βασική έκδοση, (για την Ιαπωνία)

                                        Υ.γ1 δεν θυμάμαι να το ανέφερα...Αλλά φοβερή ορατότητα φαίνεται να έχει ο οδηγός. Δεν έχεις κρυφές γωνίες με τις λεπτες κολώνες μπροστά.

                                        Υ.γ.2 θα έχει σε κάποιες εκδόσεις να κατάλαβα καλά και vgr στο τιμονι

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • T
                                          techguru @futurist last edited by

                                          Να σημειώσουμε ότι η Honda στα αυτοκίνητα, παρά την ιαπωνική της καταγωγή, δεν ανήκει στους κορυφαίους κατασκευαστές σε αξιοπιστία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                          • ataim
                                            ataim last edited by

                                            Μάλιστα, το ακούσαμε και αυτό, αναξιόπιστη η Honda, σε σχέση με ποιά εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων; με την Toyota?

                                            Όπως όλες οι εταιρείες έχει βγάλει Lemon αλλά αναξιόπιστη δεν την λες. Σου προτείνω να κάνεις μια βόλτα στις γειτονιές της Αθήνας, θα δεις πάρα πολλά civic δεύτερης γενιάς (1979) τα οποία είναι εν λειτουργία (καίνε αμόλυβδη κανονικά). Δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί τα κρατάνε ακόμα μέχρι που οδήγησα ένα. Δεν έχει τις σύγχρονες ανέσεις αλλά δουλεύουν όλα σαν καινούρια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 7 / 33
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2025

                                            ΤΕΥΧΟΣ Σεπτέμβριος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr