-
Στην Ιαπωνία και αλλού έχει αντίστοιχες τιμές με το Yaris. Στην Ευρώπη που έχει αντίστοιχη τιμή με το Corolla και το CHR γιατί να το προτιμήσω;
Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.
Να μου πείτε για το Civic sedan με 22κ να το δω αλλά 26κ για το Crosstar είναι πολλά.
-
-
Εεεε;;;
Το πάνω μέρος έχω την αίσθηση είναι μαλακό πλαστικό αλλά δεν παίρνω και όρκο.
-
Όντως η τιμή είναι υψηλή, αλλά έναντι του corolla όπως το βλέπω κερδίζεις σε πολύ μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, πιο δυνατή επιτάχυνση (επιπέδου hot hatch τουλάχιστον μέχρι τα 120 χλμ/ώρα από στάση, ) μικρότερα κυβικά άρα και τεκμήριο, μικρότερο όγκο άρα και ευκολότερο παρκάρισμα, προστασία small overlap της ace platform που δεν έχει το corolla .
Αν τα βάλεις όλα κάτω και τα κοστολογισεις 250 -350 ευρώ το κάθε ένα Τότε βλέπεις πως η τιμή που φτάνεις είναι αυτή του jazz.
Δηλαδή, και εμένα μου ξενίζει η υψηλή τιμή αλλά προσπαθώ να την δικαιολογήσω κάπως.
Υ.γ καλά το crossstar είναι μια ειδική έκδοση, δεν θεωρω πως ειναι η βαση της συζητησης υπάρχουν και οι άλλες που χοντρικά ισως να βγαινουν στα 22 με 23.000 ευρω
-
Ένας τυπάς είχα δει μόλις είχε βγει το polo το αγόρασε με 1.0 tsi στην πλούσια έκδοση και με αυτοματο dsg κιβώτιο χωρίς ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων στα 21,500 ευρώ.
Και εδώ αν βγει στα 22 με 23 με πλούσιο εξοπλισμό, αυτόματο και υβριδικό εεε κάτι γίνεται.
Δηλαδή και στα άλλα αν βάλεις πλούσιο εξοπλισμό και αυτόματο κιβώτιο φτάνουν τα 20+ ευρω
-
Στην Ιαπωνία και αλλού έχει αντίστοιχες τιμές με το Yaris. Στην Ευρώπη που έχει αντίστοιχη τιμή με το Corolla και το CHR γιατί να το προτιμήσω;
Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.
Να μου πείτε για το Civic sedan με 22κ να το δω αλλά 26κ για το Crosstar είναι πολλά.
Καμοια σχεση δεν εχουν.
Μονο σε οδηγικη συμπεριφορα ειναι ανωτερα λιγο τα Toyota που αναφερεις. Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.
-
Αυτή η γωνία στο πλαίσιο της πόρτας του οδηγού, βοηθά ταμαλα στο μπες βγες χωρίς να σκύβεις το κεφάλι. (Ένας από τους βασικότερους λογους επιλογης των suv, ιδιαιτερα στα αυτοκινητα πολης, ψηλώνουν δηλαδη τα ελατήρια στην ουσία για να μην σκύβουν πολύ κατά την είσοδο οι επιβάτες λογω σχεδιασης των κολονων)
Ειναι σχεδόν τετράγωνη συγκριτικά π.χ με το fiesta και τα υπόλοιπα της κατηγοριας
-
ATAiM wrote:
Στην Ιαπωνία και αλλού έχει αντίστοιχες τιμές με το Yaris. Στην Ευρώπη που έχει αντίστοιχη τιμή με το Corolla και το CHR γιατί να το προτιμήσω;
Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.
Να μου πείτε για το Civic sedan με 22κ να το δω αλλά 26κ για το Crosstar είναι πολλά.
Καμοια σχεση δεν εχουν.
Μονο σε οδηγικη συμπεριφορα ειναι ανωτερα λιγο τα Toyota που αναφερεις. Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.
Δεν έχει καμία σχέση το Jazz Crosstar με το CHR το Yaris, την Corolla και το Civic? Να σου πω ένα κοινό στοιχείο που σκέφτηκα, είναι όλα αυτοκίνητα. Τι λες επιτρέπεται η σύγκριση ή το Jazz μπορώ να το συγκρίνω μόνο με το Polo, το Aygo, και το CRV?
Έχει πιο πολύ σχέση με αυτά;
-
Λαπ, παρε yaris που έχει κ περιστρεφόμενο κάθισμα να μπαινοβγαίνεις πιο εύκολα.
-
techguru wrote:
ATAiM wrote:
Στην Ιαπωνία και αλλού έχει αντίστοιχες τιμές με το Yaris. Στην Ευρώπη που έχει αντίστοιχη τιμή με το Corolla και το CHR γιατί να το προτιμήσω;
Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.
Να μου πείτε για το Civic sedan με 22κ να το δω αλλά 26κ για το Crosstar είναι πολλά.
Καμοια σχεση δεν εχουν.
Μονο σε οδηγικη συμπεριφορα ειναι ανωτερα λιγο τα Toyota που αναφερεις. Συν το δίκτυο που έχει η Toyota, συν η εγγύηση.
Δεν έχει καμία σχέση το Jazz Crosstar με το CHR το Yaris, την Corolla και το Civic? Να σου πω ένα κοινό στοιχείο που σκέφτηκα, είναι όλα αυτοκίνητα. Τι λες επιτρέπεται η σύγκριση ή το Jazz μπορώ να το συγκρίνω μόνο με το Polo, το Aygo, και το CRV?
Έχει πιο πολύ σχέση με αυτά;
Οταν ειπα καμοια σχεση εννοούσα οτι ειναι πολυ ανωτερο σε ΟΛΑ εκτος απο αυτα που επεσήμανα.
-
Κάι το jazz εχει.
Πάντως πέρα απο την πλάκα αν μπαινοβγαίνεις συχνά (άλλωστε αυτοκινητο πολης ειναι, αλλες φορές με μπουφάν, άλλες φορές οταν έχεις ντερλικωσει, χτυπάς το κεφαλι σου στο a pillar αν δεν σκύψεις πολύ.
Σε αυτοκίνητα με τετράγωνο σχήμα πόρτας μπαίνεις ανετα και γρήγορα.
Άσε που αν οδηγείς δεν σε πνίγει αυτή η κολώνα διπλα στο κεφάλι σου.
Αν οδηγήσεις swift ή mini cooper θα το καταλάβεις αυτό που σου λέω. Αναπνέεις δεν ψυχοπλακωνεσαι απο τις κολωνες παρά του ότι είναι μικρο αυτοκίνητο
https://www.cars.com/articles/is-the-honda-fit-fit-for-families-1420683868102/
Αυτοκινητο πόλης ετσι;; 4 Μέτρα....εχει καιχωρο κατω απο τα πισω καθισματα. Χωραει και αλλα
-
Αυτοκινητο πόλης.....
-
Αν κατεβασεις καθίσματα το 2008 εχει 250λιτρα περισσοτερο χωρο, ειχα γραψει τα νουμερα πριν μερικα ποστ. Σε απολυτα νουμερα ειναι τυπικο Jazz - παντως η τιμη ειναι καλη πιστευω, απλα οι επιλογες ειναι απειρες πλεον. 10 χρονια πριν οι επιλογες ηταν περιπου μισες με καθολου Α and B SUV και τα mini ηταν μικροτερα απο σημερα, οποτε το Jazz ηταν πραγματικα εντυπωσιακο, τωρα, οχι κ τοσο.
Επισης πορτ μπαγκαζ ειναι 298λιτρα σε κανονικη διάταξη, εχουν φαει χωρο αποσκευων για να εχει μεγαλυτερο χωρο επιβατών. Δεν ειναι ολα τοσο εντυπωσιακα.
Παιρνει καποιος με 17-18.000 C3 Aircross κ εχει μεγαλυτερους χώρους, 410λιτρα αντι 298, και ειναι 18 ποντους περισσοτερο.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/TOP5-Ta-5-fthhnotera-mikra-SUV_198741.asp?a=6
Το Stonic ξεκιναει κατω απο 14.000!
Το B max που εχουμε πεφτει το μπροστινο κάθισμα και εχει κ συρωμενες πισω πορτες που κανουν την πρόσβαση πανευκολη. Δεν ξερω γιατι πρεπει να συγκινηθω βλέποντας 3 κοπελιτσες κ 2 αγορια να στριμώχνονται σε ενα Jazz για να βγαλουν την διαφημιστική φωτογραφία.
Το αυτοκινητο θα συναγωνιστεί το Yaris που θα ειναι 2-3 χιλιαρικα κατω, κ ολα τα υπόλοιπα με θερμικους κινητηρες που ξεκινανε απο 13.000 κ τα μικρα SUV που ξεκινανε απο 15-16.000. Δεν θα ειναι ευκολα τα πραγματα αν ξεκιναει πολυ πανω απο 20.000. Ιαπωνια θα πουλησει καλυτερα μαλλον..
-
Είμαι 190 και οδηγώ μχ5. Κάνω γυμναστική στο μπες βγες.
Έμαθε κανείς που παράγεται το jazz?
-
Τι ασφάλεια υπάρχει αν γεμίσεις τον χώρο αποσκευών μέχρι το ταβάνι; Υπάρχει κάποιο δίχτυ που να τον χωρίζει από τον χώρο των επιβατών; Γιατί αλλιώς σε απότομο φρενάρισμα ότι έχει πάκετάρει πάνω θα διανύσουν τα 4 μέτρα σε χρόνο dt!
-
Dublin μην κολλάς με την εταζερα, το εχεις ξαναναφερει. Σε αυτοκίνητα με πολυμορφικο χαρακτηρα και σχεδίαση δεν μετρουν τα λίτρα μέχρι την εταζερα οπως στα υπολοιπα, όταν τα χρησιμοποιείς για ταξίδια και μπορείς άνετα να περάσεις το οριο της.
Το έχουμε ξαναπεί. Στα hatchbacks με έντονη κλίση του πίσω παρμπρίζ δεν γίνεται αυτό που κάνεις με τα jazz.
Επίσης στο νέο μοντέλο πέρα από τον τετράγωνο χωρο αποσκευων έχει και λίγο ακομα κάτω από τα πίσω κάθισμα, περισσότερο από το σημερινό μοντέλο, μιας που το έδρανο του πίσω καθίσματος μεγάλωσε. Εκει χωρουν μεγαλες τσάντες και συνοδευτικά από καροτσάκια κτλ.
Όλα αυτά, μάλιστα, σε 4 μ μηκος
Στο νέο jazz στην μεσαία εκδοση, στην Ιαπωνία (δεν ξέρω αν θα έρθει και εδώ ετσι), μπορείς να γεμίσεις μέχρι το ταβάνι τον χώρο αποσκευών πίσω διότι ο κεντρικός καθρέφτης είναι με οθόνη και κάμερα, δεν είναι σαν τους άλλους που κοιτάς μέσα από το αυτοκίνητο.
Δηλαδή με αυτές τις εξυονες λυσεις μπορεις σε ταξίδι να κουβαλησεις τοσα πολλά που αλλά πιο μεγάλα αυτοκίνητα δεν μπορούν (κυρίως και λόγω του ηλεκτρονικού καθρέφτη)
-
Να σημειώσουμε ότι η Honda στα αυτοκίνητα, παρά την ιαπωνική της καταγωγή, δεν ανήκει στους κορυφαίους κατασκευαστές σε αξιοπιστία.
Κάτι, για παράδειγμα, που δεν συμβαίνει με τις μηχανές της που είναι κορυφή σε αξιοπιστία.
-
Σίγουρα χρειαζσεται δυχτακι αλλά το κάνεις και με βαλίτσες. Π.χ στην φωτο πιο πάνω μπορείς να βάλεις μια ακόμα βαλίτσα στο πάτωμα και οι αλλες να πατουν πάνω της και ως ένα σώμα να φτανουν πολυ ψηλα αλλα να μην υπάρχει θέμα. Με τα προσκεφαλα κιόλας τις σηκώνεις και δεν κουνιούνται ούτε παρά δώθε για να μην κάνουν θόρυβο.
Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να περάσουν μπροστά διότι απλά δεν χωρούν να περάσουν αν μιλάμε για μεγάλες βαλίτσες ως ένα σώμα.
Στα μικρά πραγματάκια ναι φυσικά θελει δυχτακι.
Υ.γ
Δείτε τον κεντρικό καθρέφτη, είναι μέσω κάμερας και μάλιστα οπως βλεπω τωρα στην βασική έκδοση, (για την Ιαπωνία)
Υ.γ1 δεν θυμάμαι να το ανέφερα...Αλλά φοβερή ορατότητα φαίνεται να έχει ο οδηγός. Δεν έχεις κρυφές γωνίες με τις λεπτες κολώνες μπροστά.
Υ.γ.2 θα έχει σε κάποιες εκδόσεις να κατάλαβα καλά και vgr στο τιμονι
-
Να σημειώσουμε ότι η Honda στα αυτοκίνητα, παρά την ιαπωνική της καταγωγή, δεν ανήκει στους κορυφαίους κατασκευαστές σε αξιοπιστία.
-
Μάλιστα, το ακούσαμε και αυτό, αναξιόπιστη η Honda, σε σχέση με ποιά εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων; με την Toyota?
Όπως όλες οι εταιρείες έχει βγάλει Lemon αλλά αναξιόπιστη δεν την λες. Σου προτείνω να κάνεις μια βόλτα στις γειτονιές της Αθήνας, θα δεις πάρα πολλά civic δεύτερης γενιάς (1979) τα οποία είναι εν λειτουργία (καίνε αμόλυβδη κανονικά). Δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί τα κρατάνε ακόμα μέχρι που οδήγησα ένα. Δεν έχει τις σύγχρονες ανέσεις αλλά δουλεύουν όλα σαν καινούρια.
Honda Jazz 2020 Hybrid