-
Σκεφτείτε όμως όταν έχεις νεύρα σε ποιο μέρος βολεύει καλύτερα η κόρνα; Νομίζω βαράς καλύτερα στο κέντρο του τιμονιού με δύναμη παρά στο μοχλοδιακοπτη που κατά πάσα πιθανότητα να σου μείνει στο χέρι.
-
Όλα συνήθεια είναι και δυνατότητα προσαρμογής του εγκεφάλου.
Έχω οδήγησει παρά μα παρα πολλά αυτοκίνητα, σε όλα θέλω έναν χρονο προσαρμογής και έπειτα όλα είναι τελείως φυσικά στα χέρια μου.
Στα suzuki για παραδειγμα η κόρνα είναι στο κέντρο του τιμονιου όπως λες. Και σε αλλα ηταν ετσι αλλα ειχα ξεσυνηθησει. Στις αρχές για να κορναρω πατούσα με τέτοια δυναμη το τιμόνι που έλεγες πως θα μου μεινει στο χέρι ή θα σπάσω κάτι.
Ενώ δεν μπορούσα να κάνω εύκολα το κοφτό κορναρισμα, έπρεπε να δινεις μικρές μπουνιες το κέντρο του τιμονιού μέχρι να μάθω να ελέγχω την δύναμη μου
Στα παλιότερα psa ποτέ δεν μου συναιβεί αυτό. Είχε μάθει ο εγκέφαλος και ακόμα και ως αντανακλαστικό πατουσα σωστά και με όσο δύναμη χρειαζόταν.
Επίσης πολλές φορές μέσα στην πολη με τα ακροδάχτυλα πατούσες πανεύκολα την κόρνα και μάλιστα κορναρες για ψηλου πηδημα. Ενω μπορούσες να κορνάρεις πολύ κοφτά ελέγχοντας με το ακροδάχτυλα καλύτερα, το κλασικό για τα φανάρια και το 'ξυπνα' και όχι το έντονο κορναρισμα που θυμώνει τον άλλον.
Κάνε το τεστ στο αυτοκίνητο σου και ακουμπά με το δάχτυλο τον διακόπτη. Δες πόσο εύκολο είναι. Καθώς οδηγείς με μικρό ελιγμούς στην πολη το πατάς πανεύκολα, σαν να χρησιμοποιείς τον διακόπτη των φλας.
Άλλωστε ως ένα είδος πηθικου που είμαστε έχουμε μεγάλη ικανότητα στα ακροδάχτυλα μας ωστε να ελέγχουμε την δύναμη που ασκούμε στο χιλιοστό, ενώ τα κουνάμε πολύ γρήγορα συγκριτικά με ολόκληρο το χέρι για να κορνάρει π.χ στο κεντρο και χωρίς δυναμη κτλ.
Τσπ.
Σε κάποιους βόλευε σε κάποιους άλλους όχι.
-
Lap την κόρνα πρέπει να μπορείς να την βρίσκεις σε καταστάσεις πανικού, στρίβοντας το τιμόνι, με οποιοδήποτε χέρι είναι διαθέσιμο εκείνην την στιγμή, χωρίς να χρειαστεί να σκεφτείς που είναι. Εσύ έχεις στο μυαλό σου μια ευθεία πορεία, με το δάχτυλο πάνω στον μοχλοδιακόπτη και απλά να πιέζεις τον μοχλό αν δεις έναν πεζό στην άκρη του δρόμου. ΔΕΝ είναι έτσι όμως οι καταστάσεις πανικού. Οι καταστάσεις πανικού είναι όταν θα σου πεταχτεί κάποιος μπροστά σου και θα πρέπει ταυτόχρονα να φρενάρεις, να στρίψεις το τιμόνι και να κορνάρεις!!! Άντε κάνε τα όλα αυτά με με μια κόρνα σε ένα μικρό μοχλουδάκι που πρέπει να ψάξεις και να βρεις... Οι διακόπτες άμεσης ανάγκης είναι πάντα μεγάλοι και στην πιο εύκολα προσβάσιμη θέση, για αυτόν ακριβώς τον λόγο.
Οι Γάλλοι, ενώ τους σέβομαι σε πολλά θέματα (π.χ. κοινωνικής δικαιοσύνης), είναι εντελώς ψυχανώμαλοι σε θέματα απλής λογικής. Από τα roundabouts, ως την εργονομία.
-
τι έχουν τα roundabouts;
-
Λοιπόν αφού έγινε η παραγγελία και ησύχασα θέλω να γράψω κάποια συμπεράσματα από τη σχεδόν ενός μηνός εντατική έρευνα αγοράς μήπως φανούν χρήσιμα σε άλλους υποψηφίους αγοραστες. Τα πιο πολλά αυτοκίνητα τα οδήγησα 2 ή και 3 φορες οπότε πιστεύω ότι τα βασικά τα είδα. Επίσης πάντοτε παίρνω τιμές για service και σημαντικα αναλώσιμα πχ ιμάντας χρονισμού, αντλίες κτλ. καθώς και για εγγυήσεις.
Ξεκινώντας από τις εγγυήσεις μπορώ να πω ότι τουλάχιστον για κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα οι περισσότερες είναι μουφα όσον αφορά τη διάρκεια πχ ακούς 5 έτη αλλά 60000χλμ οπότε εγώ σε 2.5 χρόνια θα είμαι εκτός εγγύησης. Εξαίρεση η Kia φυσικά που με 150000 με καλυπτει για μια εξαετία καθώς και η toyota. Η Peugeot με πολύ μικρό κόστος ανεβαίνει στα 100000 οπότε πάλι καλά είναι. Η vw είναι η χειρότερη σε αυτό τον τομεα ενώ η ford αρκετά ευέλικτη και μπορείς να βολευτεις.
Πάμε στα service τώρα πχ Peugeot/Citroen/Opel που είναι τα ίδια αυτοκίνητα η καθεμία έχει άλλες τιμές και διαφορετικά διαστήματα. Η Citroen μου φάνηκε ακριβή ενώ η Opel έχει χαμηλότερες τιμές και αραιότερα διαστηματα κάθε 20000/40000. Η Peugeot κάπου στη μέση. Για ιμάντα χρονισμού τώρα ακούω για 150000 ως 180000 χλμ για αλλαγή, εξαίρεση το kadjar/qq που έχουν καδένα. Skoda, vw μου λέγανε ότι ο ιμάντας είναι από ανθρακόνημα και δεν παθαίνει τίποτα αλλά όταν επέμενα μου είπανε ότι ναι αλλάζει περίπου στα 180000 με κόστος κάνα πεντακοσαρικο και βάλε.
Όσον αφορά τα αυτοκίνητα τώρα ξεκίνησα με σίγουρακια το xceed και το chr αλλα στην πορεια η shortlist διαμορφώθηκε ως εξής:
1.2008 GT line φυσικά (επιλογή με βάση και το συναίσθημα). Νέο μοντέλο, υψηλή αισθητική μεσα-εξω, συστήματα ασφαλείας, τιμόνι, πάτημα, σπορτιβ, ικανοποιητικοι χώροι, συμφέρουσα ανταλλαγή.
-
Grandland 2020 edition για το συνολικο vfm καθώς και για το ότι έστω και σε μικρότερο πλέον βαθμό είναι Opel, αυστηρή αισθητική, λειτουργικότητα, αξιοπιστία. (είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη μάρκα σε αντίθεση με όσα διαβάζω στα φορουμ). Πριν την εξαγορά της την εμπιστευόμουν περισσότερο από την Peugeot να πω την αληθεια. (Επιλογή με βάση την λογική).
-
Kadjar sport edition ως το πιο φθηνό και με καλό σχετικά εξοπλισμό. (Επιλογή με βάση τα καβούρια στη τσεπη)
Από τα υπόλοιπα τώρα απορρίφθηκαν τα:
-
Chr, corolla αποκλειστικα για τους χωρους καθώς κατά τα άλλα είναι εκπληκτικά και θα τα έπαιρνα χωρίς καν να δω τίποτα άλλο.
-
C5 aircross γιατι προτιμούσα την edition 2020 του grandland από την inspire. Η feel ξέφευγε.
-
Karoq, kamiq, ateca για την συντηριτικη εμφάνιση
-
Tiguan γιατί σταμάτησε η diesel 1.6, troc γιατί κοστίζει αρκετά η έκδοση στην οποία αξίζει να το πάρεις. Το Tiguan με διάφορα το πιο ποιοτικό μέσα.
-
Xceed γιατί το 2008 μου φάνηκε καλύτερη επιλογή έστω και οριακα.
-
Sportage, Tucson θωρηκτά και τα δύο άλλα δεν μου άρεσαν σε εμφάνιση και μεγάλα σε ηλικία.
-
Qq γιατί θα βγει το νεο
-
Focus active γιατί δεν διαφοροποιείται καθόλου σχεδόν από το χατσμπακ και μικρό πορτμπαγκάζ. Ωραίο πάντως.
Τέλος συμβουλη, μην παρασερνεστε από τους πωλητές που θέλουν να σας πιέσουν χρονικά, του στιλ βιαστειτε και κλείστε το τώρα γιατί θα χάσετε εκείνο και το άλλο, θα αλλάξει η φορολογία κτλ. Δεν είναι όλοι έτσι απλά μερικοί το παρακάνουν. Αφήστε το πράγμα να κρυώσει πρώτα, να πέσει ο ενθουσιασμος και πάρτε απόφαση με ψυχραιμία. Δύσκολο αυτό όταν ξαναμπαίνεις στο χρεπι βεβαια
-
-
τι έχουν τα roundabouts;
Αν ρωτάς εμένα, είναι μια πανέξυπνη βρετανική εφεύρεση, την οποία την πήραν οι Γάλλοι, και από εκεί που στο UK είχαν προτεραιότητα οι εβρισκόμενοι μέσα σε αυτό, τα γαλλάκια την έδωσαν στους εκ δεξιών εισερχόμενους (ενώ στο UK είναι αριστερόστροφα), με αποτέλεσμα να φρακάρει το σύμπαν. Πριν 20 χρόνια στην Ελλάδα ακολουθούσαμε την γαλλική βλακεία, τα τελευταία χρόνια βάλαμε μυαλό και τοποθετούμε STOP σε όλες τις εισόδους, με αποτέλεσμα να κάνουμε αυτό που έκαναν πάντα οι Άγγλοι, που το εφηύραν το σύστημα, και πλέον δουλεύει σωστά κι εδώ.
-
Μου κάνει εντύπωση για τη νεα BMW σειρά 1
-
Αυτοκίνητο 2020.
Αν ειχε κ κορνα στο μοχλό μπορει να εφτανε 300 βαθμους!
Peugeot 208 | 281 βαθμούς
Tesla Model 3 | 242 β.
Porsche Taycan | 222 β.
Renault Clio | 211 β.
Ford Puma | 209 β.
Toyota Corolla | 152 β.
BMW Σειρά 1 | 133 β.
Σημειωση: τι καθομαστε και ψάχνουμε τελικες, καταναλωσεις, 0-100 κ οτιδήποτε. Επεστρεψα Αθηνα απο την παλια εθνικη επειδη στη καινούργια ειχε σχεδον 30 χιλιομετρα μποτιλιάρισμα, και φυσικα και στην παλια..! Οτι να'ναι..
-
Όσον αφορά τα αυτοκίνητα τώρα ξεκίνησα με σίγουρακια το xceed και το chr αλλα στην πορεια η shortlist διαμορφώθηκε ως εξής:
1.2008 GT line φυσικά (επιλογή με βάση και το συναίσθημα). Νέο μοντέλο, υψηλή αισθητική μεσα-εξω, συστήματα ασφαλείας, τιμόνι, πάτημα, σπορτιβ, ικανοποιητικοι χώροι, συμφέρουσα ανταλλαγή.
-
Grandland 2020 edition για το συνολικο vfm καθώς και για το ότι έστω και σε μικρότερο πλέον βαθμό είναι Opel, αυστηρή αισθητική, λειτουργικότητα, αξιοπιστία. (είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη μάρκα σε αντίθεση με όσα διαβάζω στα φορουμ). Πριν την εξαγορά της την εμπιστευόμουν περισσότερο από την Peugeot να πω την αληθεια. (Επιλογή με βάση την λογική).
-
Kadjar sport edition ως το πιο φθηνό και με καλό σχετικά εξοπλισμό. (Επιλογή με βάση τα καβούρια στη τσεπη)
Είμαι σε φάση αναζήτησης diesel suv. Είδα Renault Kadjar, Opel Grandland, Peugeot 2008, Nissan Qashqai, Hyundai Tuscon, Kia Sportage.
Το Kadjar με τον 1.5 dci 115ps δεν το βρίσκω για test drive πουθενά διαθέσιμο, έκανα test drive όμως το Qashqai με τον ίδιο κινητήρα και με άφησε πολύ ικανοποιημένο. Το 2008 πολύ όμορφο, αλλά σε diesel η Active είναι λίγο 'φτωχή' και η Allure βγαίνει εκτός budget, οπότε κατά 99% καταλήγω στο Kadjar.
-
-
Λοιπόν αφού έγινε η παραγγελία και ησύχασα θέλω να γράψω κάποια συμπεράσματα από τη σχεδόν ενός μηνός εντατική έρευνα αγοράς μήπως φανούν χρήσιμα σε άλλους υποψηφίους αγοραστες. Τα πιο πολλά αυτοκίνητα τα οδήγησα 2 ή και 3 φορες οπότε πιστεύω ότι τα βασικά τα είδα. Επίσης πάντοτε παίρνω τιμές για service και σημαντικα αναλώσιμα πχ ιμάντας χρονισμού, αντλίες κτλ. καθώς και για εγγυήσεις.
Ξεκινώντας από τις εγγυήσεις μπορώ να πω ότι τουλάχιστον για κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα οι περισσότερες είναι μουφα όσον αφορά τη διάρκεια πχ ακούς 5 έτη αλλά 60000χλμ οπότε εγώ σε 2.5 χρόνια θα είμαι εκτός εγγύησης. Εξαίρεση η Kia φυσικά που με 150000 με καλυπτει για μια εξαετία καθώς και η toyota. Η Peugeot με πολύ μικρό κόστος ανεβαίνει στα 100000 οπότε πάλι καλά είναι. Η vw είναι η χειρότερη σε αυτό τον τομεα ενώ η ford αρκετά ευέλικτη και μπορείς να βολευτεις.
Πάμε στα service τώρα πχ Peugeot/Citroen/Opel που είναι τα ίδια αυτοκίνητα η καθεμία έχει άλλες τιμές και διαφορετικά διαστήματα. Η Citroen μου φάνηκε ακριβή ενώ η Opel έχει χαμηλότερες τιμές και αραιότερα διαστηματα κάθε 20000/40000. Η Peugeot κάπου στη μέση. Για ιμάντα χρονισμού τώρα ακούω για 150000 ως 180000 χλμ για αλλαγή, εξαίρεση το kadjar/qq που έχουν καδένα. Skoda, vw μου λέγανε ότι ο ιμάντας είναι από ανθρακόνημα και δεν παθαίνει τίποτα αλλά όταν επέμενα μου είπανε ότι ναι αλλάζει περίπου στα 180000 με κόστος κάνα πεντακοσαρικο και βάλε.
Όσον αφορά τα αυτοκίνητα τώρα ξεκίνησα με σίγουρακια το xceed και το chr αλλα στην πορεια η shortlist διαμορφώθηκε ως εξής:
1.2008 GT line φυσικά (επιλογή με βάση και το συναίσθημα). Νέο μοντέλο, υψηλή αισθητική μεσα-εξω, συστήματα ασφαλείας, τιμόνι, πάτημα, σπορτιβ, ικανοποιητικοι χώροι, συμφέρουσα ανταλλαγή.
- Grandland 2020 edition για το συνολικο vfm καθώς και για το ότι έστω και σε μικρότερο πλέον βαθμό είναι Opel, αυστηρή αισθητική, λειτουργικότητα, αξιοπιστία. (είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη μάρκα σε αντίθεση με όσα διαβάζω στα φορουμ). Πριν την εξαγορά της την εμπιστευόμουν περισσότερο από την Peugeot να πω την αληθεια. (Επιλογή με βάση την λογική).
- Kadjar sport edition ως το πιο φθηνό και με καλό σχετικά εξοπλισμό. (Επιλογή με βάση τα καβούρια στη τσεπη)
Από τα υπόλοιπα τώρα απορρίφθηκαν τα:
- Chr, corolla αποκλειστικα για τους χωρους καθώς κατά τα άλλα είναι εκπληκτικά και θα τα έπαιρνα χωρίς καν να δω τίποτα άλλο.
- C5 aircross γιατι προτιμούσα την edition 2020 του grandland από την inspire. Η feel ξέφευγε.
- Karoq, kamiq, ateca για την συντηριτικη εμφάνιση
- Tiguan γιατί σταμάτησε η diesel 1.6, troc γιατί κοστίζει αρκετά η έκδοση στην οποία αξίζει να το πάρεις. Το Tiguan με διάφορα το πιο ποιοτικό μέσα.
- Xceed γιατί το 2008 μου φάνηκε καλύτερη επιλογή έστω και οριακα.
- Sportage, Tucson θωρηκτά και τα δύο άλλα δεν μου άρεσαν σε εμφάνιση και μεγάλα σε ηλικία.
- Qq γιατί θα βγει το νεο
- Focus active γιατί δεν διαφοροποιείται καθόλου σχεδόν από το χατσμπακ και μικρό πορτμπαγκάζ. Ωραίο πάντως.
Τέλος συμβουλη, μην παρασερνεστε από τους πωλητές που θέλουν να σας πιέσουν χρονικά, του στιλ βιαστειτε και κλείστε το τώρα γιατί θα χάσετε εκείνο και το άλλο, θα αλλάξει η φορολογία κτλ. Δεν είναι όλοι έτσι απλά μερικοί το παρακάνουν. Αφήστε το πράγμα να κρυώσει πρώτα, να πέσει ο ενθουσιασμος και πάρτε απόφαση με ψυχραιμία. Δύσκολο αυτό όταν ξαναμπαίνεις στο χρεπι βεβαια
Ωραίος οδηγός για ενημέρωση υποψήφιων αγοραστών όπως εγώ. Το Ford PuMA δεν το είδες ? Περίμενα και εγώ να διαβάσω γιαυτό που με ενδιαφέρει αλλα γιοκ. Νομίζω την ομορφότερη επιλογή έκανες στο 2008 gt line. Τα C5 aircross τώρα δλδ θα το αγόραζε κάποιος για δικό του? Να μπαίνω μέσα και βασικά πριν μπω να κάνω εμετό κάθε πρωι??? Καλά πλάκα κάνω αλλά τι έχουν κολλήσει επάνω στο αμάξι αυτοί?
-
nico wrote:
Λοιπόν αφού έγινε η παραγγελία και ησύχασα θέλω να γράψω κάποια συμπεράσματα από τη σχεδόν ενός μηνός εντατική έρευνα αγοράς μήπως φανούν χρήσιμα σε άλλους υποψηφίους αγοραστες. Τα πιο πολλά αυτοκίνητα τα οδήγησα 2 ή και 3 φορες οπότε πιστεύω ότι τα βασικά τα είδα. Επίσης πάντοτε παίρνω τιμές για service και σημαντικα αναλώσιμα πχ ιμάντας χρονισμού, αντλίες κτλ. καθώς και για εγγυήσεις.
Ξεκινώντας από τις εγγυήσεις μπορώ να πω ότι τουλάχιστον για κάποιον που κάνει πολλά χιλιόμετρα οι περισσότερες είναι μουφα όσον αφορά τη διάρκεια πχ ακούς 5 έτη αλλά 60000χλμ οπότε εγώ σε 2.5 χρόνια θα είμαι εκτός εγγύησης. Εξαίρεση η Kia φυσικά που με 150000 με καλυπτει για μια εξαετία καθώς και η toyota. Η Peugeot με πολύ μικρό κόστος ανεβαίνει στα 100000 οπότε πάλι καλά είναι. Η vw είναι η χειρότερη σε αυτό τον τομεα ενώ η ford αρκετά ευέλικτη και μπορείς να βολευτεις.
Πάμε στα service τώρα πχ Peugeot/Citroen/Opel που είναι τα ίδια αυτοκίνητα η καθεμία έχει άλλες τιμές και διαφορετικά διαστήματα. Η Citroen μου φάνηκε ακριβή ενώ η Opel έχει χαμηλότερες τιμές και αραιότερα διαστηματα κάθε 20000/40000. Η Peugeot κάπου στη μέση. Για ιμάντα χρονισμού τώρα ακούω για 150000 ως 180000 χλμ για αλλαγή, εξαίρεση το kadjar/qq που έχουν καδένα. Skoda, vw μου λέγανε ότι ο ιμάντας είναι από ανθρακόνημα και δεν παθαίνει τίποτα αλλά όταν επέμενα μου είπανε ότι ναι αλλάζει περίπου στα 180000 με κόστος κάνα πεντακοσαρικο και βάλε.
Όσον αφορά τα αυτοκίνητα τώρα ξεκίνησα με σίγουρακια το xceed και το chr αλλα στην πορεια η shortlist διαμορφώθηκε ως εξής:
1.2008 GT line φυσικά (επιλογή με βάση και το συναίσθημα). Νέο μοντέλο, υψηλή αισθητική μεσα-εξω, συστήματα ασφαλείας, τιμόνι, πάτημα, σπορτιβ, ικανοποιητικοι χώροι, συμφέρουσα ανταλλαγή.
- Grandland 2020 edition για το συνολικο vfm καθώς και για το ότι έστω και σε μικρότερο πλέον βαθμό είναι Opel, αυστηρή αισθητική, λειτουργικότητα, αξιοπιστία. (είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη μάρκα σε αντίθεση με όσα διαβάζω στα φορουμ). Πριν την εξαγορά της την εμπιστευόμουν περισσότερο από την Peugeot να πω την αληθεια. (Επιλογή με βάση την λογική).
- Kadjar sport edition ως το πιο φθηνό και με καλό σχετικά εξοπλισμό. (Επιλογή με βάση τα καβούρια στη τσεπη)
Από τα υπόλοιπα τώρα απορρίφθηκαν τα:
- Chr, corolla αποκλειστικα για τους χωρους καθώς κατά τα άλλα είναι εκπληκτικά και θα τα έπαιρνα χωρίς καν να δω τίποτα άλλο.
- C5 aircross γιατι προτιμούσα την edition 2020 του grandland από την inspire. Η feel ξέφευγε.
- Karoq, kamiq, ateca για την συντηριτικη εμφάνιση
- Tiguan γιατί σταμάτησε η diesel 1.6, troc γιατί κοστίζει αρκετά η έκδοση στην οποία αξίζει να το πάρεις. Το Tiguan με διάφορα το πιο ποιοτικό μέσα.
- Xceed γιατί το 2008 μου φάνηκε καλύτερη επιλογή έστω και οριακα.
- Sportage, Tucson θωρηκτά και τα δύο άλλα δεν μου άρεσαν σε εμφάνιση και μεγάλα σε ηλικία.
- Qq γιατί θα βγει το νεο
- Focus active γιατί δεν διαφοροποιείται καθόλου σχεδόν από το χατσμπακ και μικρό πορτμπαγκάζ. Ωραίο πάντως.
Τέλος συμβουλη, μην παρασερνεστε από τους πωλητές που θέλουν να σας πιέσουν χρονικά, του στιλ βιαστειτε και κλείστε το τώρα γιατί θα χάσετε εκείνο και το άλλο, θα αλλάξει η φορολογία κτλ. Δεν είναι όλοι έτσι απλά μερικοί το παρακάνουν. Αφήστε το πράγμα να κρυώσει πρώτα, να πέσει ο ενθουσιασμος και πάρτε απόφαση με ψυχραιμία. Δύσκολο αυτό όταν ξαναμπαίνεις στο χρεπι βεβαια
Ωραίος οδηγός για ενημέρωση υποψήφιων αγοραστών όπως εγώ. Το Ford PuMA δεν το είδες ? Περίμενα και εγώ να διαβάσω γιαυτό που με ενδιαφέρει αλλα γιοκ. Νομίζω την ομορφότερη επιλογή έκανες στο 2008 gt line. Τα C5 aircross τώρα δλδ θα το αγόραζε κάποιος για δικό του? Να μπαίνω μέσα και βασικά πριν μπω να κάνω εμετό κάθε πρωι??? Καλά πλάκα κάνω αλλά τι έχουν κολλήσει επάνω στο αμάξι αυτοί?
Το puma το είδα στο cosmos πρώτη φορά live και εντυπωσιάστηκα με την σχεδον premium αισθητική. Μετά το επεξεργαστηκα μέσα έξω στην αντιπροσωπεία, παρά πολύ ωραίο και νεανικό, θα έλεγα πιο σπορ από το 2008 που δεν το λες και κουπέ ακριβώς. Αλλά οι χώροι πίσω είναι περιορισμένοι πχ στο focus που έχει παραδίπλα κάθεσαι παρά πολύ άνετα ενώ στο puma σε πιάνει στεναχώρια. Δεν το συνιστώ για οικογένεια με πάνω από ένα παιδί. Για εργένηδες και εργενισσες ή για δεύτερο είναι σούπερ. Αν είχε 10 εκατοστά ακόμα μήκος θα ήταν πρώτη επιλογή. Επίσης ακόμα δεν είχε έκδοση ντίζελ (νομίζω από το καλοκαίρι θα έχει). Αξίζει στην st line, titanium χάνει αρκετά. Για το c5 feel και πανω εμένα μου άρεσε, από μέσα ναι είναι λίγο παράξενο, βέβαια η σύζυγος έφυγε τρέχοντας...
Ένα inspire που έχει στη γειτονιά περνάει απαρατήρητο πάντως, χάνει πολυ.
-
nico wrote:
Όσον αφορά τα αυτοκίνητα τώρα ξεκίνησα με σίγουρακια το xceed και το chr αλλα στην πορεια η shortlist διαμορφώθηκε ως εξής:
1.2008 GT line φυσικά (επιλογή με βάση και το συναίσθημα). Νέο μοντέλο, υψηλή αισθητική μεσα-εξω, συστήματα ασφαλείας, τιμόνι, πάτημα, σπορτιβ, ικανοποιητικοι χώροι, συμφέρουσα ανταλλαγή.
- Grandland 2020 edition για το συνολικο vfm καθώς και για το ότι έστω και σε μικρότερο πλέον βαθμό είναι Opel, αυστηρή αισθητική, λειτουργικότητα, αξιοπιστία. (είμαι πολύ ευχαριστημένος από τη μάρκα σε αντίθεση με όσα διαβάζω στα φορουμ). Πριν την εξαγορά της την εμπιστευόμουν περισσότερο από την Peugeot να πω την αληθεια. (Επιλογή με βάση την λογική).
- Kadjar sport edition ως το πιο φθηνό και με καλό σχετικά εξοπλισμό. (Επιλογή με βάση τα καβούρια στη τσεπη)
Είμαι σε φάση αναζήτησης diesel suv. Είδα Renault Kadjar, Opel Grandland, Peugeot 2008, Nissan Qashqai, Hyundai Tuscon, Kia Sportage.
Το Kadjar με τον 1.5 dci 115ps δεν το βρίσκω για test drive πουθενά διαθέσιμο, έκανα test drive όμως το Qashqai με τον ίδιο κινητήρα και με άφησε πολύ ικανοποιημένο. Το 2008 πολύ όμορφο, αλλά σε diesel η Active είναι λίγο 'φτωχή' και η Allure βγαίνει εκτός budget, οπότε κατά 99% καταλήγω στο Kadjar.
Κοζάνη είχε ενα dci 115 kadjar, δεν ξέρω αν σε βολεύει. Εγώ το οδήγησα και σε βενζίνη με τα 140 και σε 1.5 diesel με τα 115 και σε 1.6 diesel με τα 130 περιπου (μεταχειρισμένο από εξωτερικό αυτό). Από αυτές τις μηχανές καλύτερη η 1.6 diesel καθώς είναι καταλληλότερη για το βάρος του αυτοκινήτου αν κάνεις μεγαλα ταξίδια. Η 140 βενζίνη επίσης πολύ καλή. Η 115 diesel είναι συμβιβασμός.
Αφού έχεις οδήγησει το qq ναι είναι ίδια απόδοση αλλά το kadjar είναι πιο μαλακό και άνετο ενώ το qq ένα κλικ πιο σκληρό. Εξαρτάται και με τα ζαντολαστιχα που έχουν. Το κακό είναι ότι είναι σχετικά παλιά μοντέλα και εγώ έτοιμος για kadjar ήμουν αλλά θα με χαλούσε παρά πολύ να σκάσω 22-23 χιλιάρικα και να σκάσει μύτη το νέο μοντέλο σε ένα χρόνο (ειδες το νέο captur;;). Επίσης το kadjar για κάποιον λόγο θεωρείται ότι έχει χαμηλότερη μεταπωλητικη αξία από το qq. Εμένα μου άρεσε περισσότερο μέσα έξω παντως, πιο ευρύχωρο πίσω και επίσης δεν έχει γίνει σούπα. Πάντως το allure δεν είναι πολύ μακριά από το kadjar sport τιμολογιακα, αν το πάρεις με χρηματοδότηση όμως ναι το επιτόκιο είναι πολύ χαμηλό συγκριτικά στο kadjar.
-
Κοζάνη για test drive είναι λίγο μακριά, εντός Αττικής το ψάχνω. Προσωπικά σκοπεύω να το κρατήσω καμιά δεκαετία, οπότε η μεταπώληση είναι το τελευταίο που σκέφτομαι. Ένα συν επίσης στο Kadjar Sport σε σχέση με το 2008 είναι οι μεγαλύτεροι χώροι που θέλω.
-
Το puma το είδα στο cosmos πρώτη φορά live και εντυπωσιάστηκα με την σχεδον premium αισθητική. Μετά το επεξεργαστηκα μέσα έξω στην αντιπροσωπεία, παρά πολύ ωραίο και νεανικό, θα έλεγα πιο σπορ από το 2008 που δεν το λες και κουπέ ακριβώς. Αλλά οι χώροι πίσω είναι περιορισμένοι πχ στο focus που έχει παραδίπλα κάθεσαι παρά πολύ άνετα ενώ στο puma σε πιάνει στεναχώρια. Δεν το συνιστώ για οικογένεια με πάνω από ένα παιδί. Για εργένηδες και εργενισσες ή για δεύτερο είναι σούπερ. Αν είχε 10 εκατοστά ακόμα μήκος θα ήταν πρώτη επιλογή. Επίσης ακόμα δεν είχε έκδοση ντίζελ (νομίζω από το καλοκαίρι θα έχει). Αξίζει στην st line, titanium χάνει αρκετά. Για το c5 feel και πανω εμένα μου άρεσε, από μέσα ναι είναι λίγο παράξενο, βέβαια η σύζυγος έφυγε τρέχοντας...
Ένα inspire που έχει στη γειτονιά περνάει απαρατήρητο πάντως, χάνει πολυ.
[/quote]
Εγώ τώρα έχω ένα παιδί αλλά στο μέλλον με σκέφτομαι και με δευτερο. Σαν χώρους το Puma όντως δεν είναι άπλα αλλά θυμάμαι ότι είχα κάτσει άνετα πίσω του και είμαι 1,85 περίπου. Να ξαναπώ ότι ζαχαρώνω puma st line x γιατί σε αυτή την τιμή στα έχει όλα και δεν έχω βρει άλλο αυτοκίνητο με παρόμοιο εξοπλισμό στην ίδια τιμή για να το σκεφτώ. Αλλά σκέφτομαι μήπως θα μπορούσα να βολευτώ και με λιγότερα πχ? Το 2008 allure που είδα με τα 130 άλογα πάει στα 25.000 πάλι. Οπότε γιατί να πάρω το 2008 ?? Εγώ για το focus έιχα πάει στην Ford αλλά είδα το puma δίπλα και λέω , βρε λες?
Κάνω αυτό που ανέφερε κάποιος, αφήνω να περάσει λίγο ο καιρός για να κατασταλάξω. Σκοπεύω να το κρατήσω χρόνια κιόλας οπότε καταλαβαίνετε!
-
Εγώ τώρα έχω ένα παιδί αλλά στο μέλλον με σκέφτομαι και με δευτερο. Σαν χώρους το Puma όντως δεν είναι άπλα αλλά θυμάμαι ότι είχα κάτσει άνετα πίσω του και είμαι 1,85 περίπου. Να ξαναπώ ότι ζαχαρώνω puma st line x γιατί σε αυτή την τιμή στα έχει όλα και δεν έχω βρει άλλο αυτοκίνητο με παρόμοιο εξοπλισμό στην ίδια τιμή για να το σκεφτώ. Αλλά σκέφτομαι μήπως θα μπορούσα να βολευτώ και με λιγότερα πχ? Το 2008 allure που είδα με τα 130 άλογα πάει στα 25.000 πάλι. Οπότε γιατί να πάρω το 2008 ?? Εγώ για το focus έιχα πάει στην Ford αλλά είδα το puma δίπλα και λέω , βρε λες?
Κάνω αυτό που ανέφερε κάποιος, αφήνω να περάσει λίγο ο καιρός για να κατασταλάξω. Σκοπεύω να το κρατήσω χρόνια κιόλας οπότε καταλαβαίνετε!
Ναι οκ θα βολευτουν 4 άτομα όπως σε όλα. Και με τα c suv δεν είναι τόσο σημαντική η διαφορά ειδικά τώρα που τα b suv έχουν μεγαλωσει. Στο 2008 καθόμουν πίσω από εμένα ξαπλωτος άνετα (1.80). Για πραγματική άπλα που να κάθεσαι σταυροποδι πρέπει να πάει κάποιος σε xtrail, 5008 κτλ κατηγορια, εκεί μάλιστα. Και εγώ δίσταζα με το 2008 για τους χωρους αλλα για 2-3 φορες το χρόνο που χρειάζομαι χώρο αποσκευών ίσο με 2 πορτμπαγκάζ του 2008 δεν σωζομουν έτσι και αλλιώς με κανενα c suv. Οπότε μια ωραία μπαγκαζιερα μας εξυπηρετεί όταν θα χρειαστεί και το υπόλοιπο διάστημα γλυτώνουμε από τον έξτρα όγκο, κατανάλωση, τέλη κυκλοφορίας ενός xtrail ας πούμε.
-
Καλησπέρα σε όλα τα παιδια
-
.... και καλή βραδιά
-
Καλησπέρα σε όλα τα παιδια,
Τι χρώμα θα επιλέγατε το peugeot σας σε απλή ή gt line έκδοση? Σκέφτομαι το λευκό πέρλα θα κάνει ωραία αντίθεση με την μαύρη οροφή και την μαύρη ζάντα, μαρεσει και το ανθρακι
Περιμένω γνώμες
-
Καλησπέρα σε όλα τα παιδια,
Τι χρώμα θα επιλέγατε το peugeot σας σε απλή ή gt line έκδοση? Σκέφτομαι το λευκό πέρλα θα κάνει ωραία αντίθεση με την μαύρη οροφή και την μαύρη ζάντα, μαρεσει και το ανθρακι
Περιμένω γνώμες
Sorry για το διπλό ποστ
-
Καλησπέρα σε όλα τα παιδια,
Τι χρώμα θα επιλέγατε το peugeot σας σε απλή ή gt line έκδοση? Σκέφτομαι το λευκό πέρλα θα κάνει ωραία αντίθεση με την μαύρη οροφή και την μαύρη ζάντα, μαρεσει και το ανθρακι
Περιμένω γνώμες
Sorry για το διπλό ποστ
Είδα live το κοκκινο, το πορτοκαλί και το άσπρο πέρλα. Πολύ ιδιαίτερο το αυτοκίνητο και με τις γωνίες που κάνει και τις αντανακλασεις είναι δύσκολο να επιλέξεις χρώμα. Επίσης στις φωτό χάνει πολυ, θα το έλεγα και ασχημόπαπο αλλά από κοντά είναι άλλη υπόθεση. Για μένα λευκο, πορτοκαλί, μπλε με αυτή τη σειρά. Και φυσικά με μαύρη οροφή έστω και αφτερμαρκετ με τίποτα μεμβρανες. Οι μαυρες ζάντες δεν με πολυενθουσιαζουν, ψιλοκαγκουρια, και επίσης δείχνουν μικρές. Θεωρώ ότι τα χρώματα που δίνει η Peugeot είναι λίγα, θα ήθελα και λίγο πιο ιδιαίτερες επιλογές.
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)